Ugrás a kommentre

Rixon

Fórumtag
  • Összes hozzászólás:

    39
  • Csatlakozott:

  • Utolsó látogatás:

  • Győztes napok:

    1

Rixon legutóbbi győztes napja: Október 4

Ezen a napon Rixon írta a legtöbbet kedvelt hozzászólásokat!

1 követő

Profil információ

  • Nem
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest
  • Érdeklődés:
    Sztár Vársz

Legutóbbi látogatók

359 profil megtekintés

Rixon eredményei

Ifjonc

Ifjonc (1/6)

104

Közösségi hírnév

  1. Rixon

    A Skeleton Crew sorozat

    Hadd osszak meg veletek egy kis belsős infót Ahogy még az Acolyte kapcsán említettem, a Disney+ hazai marketingtevékenységét egy Noguchi nevű ügynökség intézi, és a Sekeleton Crew kapcsán szerveznek egy premier előtti vetítést december 3 késő délután, amire most először én is meghívást kaptam. Az első két részt fogják levetíteni, szóval ha esetleg vevők vagytok rá, még aznap írhatok egy rövid kis szösszenet az első benyomásaimról Nyilván másnap reggelre már egyébként is kijönnek a részek, szóval olyan sokkal nem látpm hamarabb őket, de azért eléggé örülök, hogy végre bejutok egy ilyenre
  2. Rixon

    A The Acolyte sorozat

    Ez egy k*rva jó videó. Csak azért nem csinálok valami hasonlót, mert belefáradtam ebbe a diskurzusba amíg futott a sorozat, meg utána a második körbe mikor kaszálták
  3. Rixon

    A The Acolyte sorozat

    Ahogy Bazsi haverom mára legendássá vált aranyköpésében/bölcsességében mondotta volt: "Az tesz minket egyedivé, hogy egyediek vagyunk"
  4. Rixon

    A The Acolyte sorozat

    Lee Jung-Jae és Manny Jacinto jók voltak, a többiek ilyen okésak, kifejezetten Amandla és Rebecca volt nagyon gyenge. Ez előbbinél azért nagy gond, mert ugye ő a főszereplő, őt láttuk legtöbbet talán az egész során, és egyedül a hatodik részben mutatott fel bármit, ami értékelhető, egyébként faarccal csinálta végig az egészet. Rebecca mellékszereplő, így ott nem lenne ez ennyire tragikus, ha nem a THR könyvek egyik legszerethetőbb karakterét alakította volna így... Forgatókönyv hiányosságaira példa: amikor egy karakter olyasmit mond egy másik karakternek, amit semmi értelme elmondania neki, mert a másik tudatában van ezeknek a dolgoknak, és érződik, hogy valójában nem neki mondja, hanem a közönségnek. Ezt úgy nevezik, expository dialogue, és valamilyen szinten elkerülhetetlen, de csínján érdemes bánni vele, egyrészt azért, mert az esetek többségében nagyon könnyen átlátszóvá válik és baromira természetellenes hatást kelt, másrészt meg azért, mert történetmesélésileg jobban működik, ha nem elmondasz, hanem megmutatsz dolgokat a közönségnek (show don't tell). Az Acolyte tele van ilyen párbeszédekkel, például rögtön az első részben, egészen véletlenül pont Vernestrával Amikor elmegy Solnak elmondani, hogy mi történt Indarával, elkezdi neki mondani, hogy "Mae-t gyanúsítjuk, tudod, aki a te padavanod volt, és aki felé nagyon sok érzelmet táplálsz". Mintha Sol kb. amnéziás lenne és nem lenne mindennek a tudatában Nyilván ez egy olyan dolog, amit megmutatni nehéz, de akkor is be lehetett volna építeni természetesebben a párbeszédbe. Például elég lett volna, ha Vernestra annyit mond, hogy be akarják vonni a nyomozásba, mert Mae-t gyanúsítják, és később, mikor Jeckynek elmeséli, hogy mi történt közöttük, kiderült volna, hogy a padavanja volt. Így természetesebb hatást keltett volna, mert egy olyan karakternek adja át az infót, aki nem tud róla, ezért releváns megbeszélni azt. De ez csak egy példa. Nyilván így egy konkrét helyzetre levetítve szőrszálhasogatásnak tűnhet mindez, de tele van tűzdelve a sorozat hasonló hiányosságokkal, ami miatt kicsit ilyen slampos érzetet kelt az egész. Az ehhez hasonló, vagy akár strukturális hiányosságok sokszor valószínűleg nem derülnek ki akkor, mikor az ember benne van a folyamatban, ezért kellhetne valaki, egy szakember, aki lép egyet hátra, ránéz az egészre egyben, és meglátja, hogy két teljes visszaemlékezős epizód, aminek egy jelentős részében ugyanazt látjuk kétszer, valószínűleg eléggé meg fogja akasztani a cselekmény tempóját, így jobb lenne inkább az epizódokra szétosztva, apránként adagolni az információkat. Vagy hogy nem biztos hogy fenntartja a nézők érdeklődését az, ha egy teljes epizód (negyedik rész) egy olyan történeti szegmensre épül, ami egy filmben maximum 15 perc lenne, hogy a karakterek oda kerüljenek a sakktáblán, ahol lenniük kell, és ezt a játékidőt hasznosabban is ki lehetne használni, mondjuk normális hátteret adni Mae és Qimir kapcsolatának, hogy ne csak a levegőben lógjon ez az egész, hanem illeszkedjen valahogy a nagy egészbe. Vagy kiderüljön, miért használja kétszer is Kylo Ren zenei témáját a sorozat. Vagy hogy mondjuk ha már behozzák Plagueist, akkor egy pár mondatot beszéljen már legalább kiderüljön, mi a célja pontosan. Lényegében arra, hogy nagyobb szerepet kapjanak a sötét oldali szereplők, ahogyan belengették a sorozatot És lehet, hogy ez utóbbi például egy olyan dolog, ami mi, fanok ki tudunk következtetni, de az átlag néző, de még a casual fanok sem. És így nehéz felkelteni az érdeklődésüket. Akármelyik interjú, amit Leslye Headland adott az adott epizódok után, ezerszer érdekesebb volt, mint maga az epizód. Ez egy nagy gond. Ugyanezt a történetet, egy kicsit másabb megközelítéssel egy sokkal szélesebb közönség számára érdekessé lehetett volna tenni. Kapásból azt mondta pl Headland, hogy ez a sorozat tökéletes belépő pont az SW-be és az is megnézheti, aki még semmit nem látott. Na most ez egész egyszerűen nem igaz, de lehetett volna. Milyen király lehetett volna például, ha az elején mondjuk van egy egyszerű animáció, ami legalább a kettő szabályának történetét elmeséli, azzal zárva, hogy a sithek azóta rejtőzködnek és várnak a megfelelő pillanatra, hogy átvegyék a hatalmat és kiirtsák a jediket. Ez rögtön kontextusba helyezte volna az egész settinget meg az alapkonfliktust minden néző számára, az újaknak is. És akkor abba még bele se mentünk, hogy ilyen fogalmakkal dobálózik, hogy konvergencia, ami valszeg azoknak se mond sokat, akik legalább a filmeket látták.
  5. Rixon

    A The Acolyte sorozat

    Láttam, hogy oldalt megint a tetejére került az Acolyte téma, és egy kicsit visszaolvastam, szóval hozzászólnék én is pár dologhoz Egyrészt az Akolitus kaszája szerintem is aggályos lehet a jövőre nézve. Igenis megfigyelhető egy olyan tendencia a Lucasfilmnél, hogy a biztonsági játékot húzzák, ha valami hirtelen nagyon nagy visszhangot generál a fanok között. Ez legalább Az utolsó Jedik óta így van, lásd Skywalker kora. De ugyanez a Solo, amiről a kapcsolódó videómban is beszéltem. Bukta volt a film pénzügyileg úgy, hogy fél év sem telt Az utolsó Jedik óta, amit a fandom minimum fele utált, alig volt marketing, ami volt az nagyrészt ugyanazokat a jeleneteket villogtatta ("Heard about a job... Big shot gangster putting together a crew" ), és ráadásul ugyanabban a hónapban jött ki, mint a Bosszúállók végtelen háború. A film bukásához tehát egy sor rossz döntés vezetett (nem beszélve arról, hogy milyen rossz hírek jöttek magáról a produkció folyamatáról is), a Lucasfilm mégis két következtetést vont le ebből: 1. az emberek nem akarnak antológiafilmeket, nem csinálunk többet (annak ellenére, hogy a Zsivány Egyes pénzügyileg is jól teljesített ÉS a rajongók is szerették), és 2. hogy az emberek nem akarnak recastolt régi karaktereket. Ehhez jött hozzá ráadásul nem sokkal később a COVID, ami miatt elkezdték orrba-szájba a streaminget nyomatni még Chapek alatt, ami miatt számos projekt, ami eredetileg filmnek készült volna, végül sorozat lett, és ez rá is nyomta a bélyegét a minőségre (erre talán az Obi-Wan Kenobi a legjobb példa, de szerintem az Acolyte is jobban működött volna filmként, mert a narratív struktúrája egyértelműen olyan, mint egy filmé). Az Akolitus relatív sikertelensége mögött is számos ok áll: egyrészt a költsége hatalmas volt, feltételezem elsősorban az épített díszletek miatt. Most derül ki ugye, hogy 230 millióba került a sorozat. A Zsivány Egyes költségvetését ehhez képest 200-280 közöttire saccolják. Oké, hogy azóta volt elég komoly infláció is, de azért az könnyen érzékelhető, hogy egy sorozatnak sose lesz akkora bevétele, mint egy mozifilmnek pusztán azért, mert egy streamingplatformért nem ugyanúgy fizetnek az emberek, mint amikor konkrétan odamész a pénztárba és veszel egy mozijegyet. Ráadásul a streaming eleve jelentősen visszaesett a COVID végével, aminek köszönhetően azok a befektetések, amit még abban a mindsetben hoztak, ami a streaming 2020-21-es állapotára reflektált, egyértelműen nem fog megtérülni. Emiatt emelnek mindenhol árat, tiltják be a jelszómegosztást, ami tüneti kezelésnek jó lehet, viszont idővel még több lemondott előfizetéssel fog járni, különösen ha azt is figyelembe vesszük, hogy sokszor nemhogy bővül a kínálat, hanem leszednek tartalmakat. Mindennek a tetejébe még lehetett volna sikeres az Akolitus, mert rengeteg potenciál volt benne, viszont egész egyszerűen, főként szakmai hiányosságok miatt nem sikerült olyan jól, mint amilyen lehetett volna. Szerintem kevés ember van a fandomban, aki jobban várta ezt a sorozatot, mint én, de egész egyszerűen maga Headland támasztott fals elvárásokat vele kapcsolatban azzal, hogy nem arról szólt végérvényesen, amiről szólni kellett volna. Az igazán érdekes történeti elemek csak a háttérben bújtak meg, nem lettek eléggé kifejtve, kibontva, körüljárva, miközben rettenetesen sok volt az időhúzás, amit jellemzően gyenge párbeszédek, és részben ebből következően gyenge alakítások kísértek (különösen Rebecca Henderson és Amandla Stenberg részéről). Mindehhez hozzátársul, hogy az utolsó rész egy csomó mindent belengetett, ami arra engedett következtetni, hogy ezután következnének az igazán érdekes dolgok, amire ezután már ráadásul lehetőség sem lesz, és maga Headland sem lehetett biztos benne, hogy lehetősége lesz megcsinálni, ezt maga is többször elmondta. Én értem, hogy sokan szeretitek a sorozatot, én is nagyon akartam szeretni, és látom a benne rejlő értékeket, viszont az átlagos néző igencsak fel fogja vonni a szemöldökét a sorozat húzásain, és valószínűleg kevéssé fogja felkelteni az érdeklődését az, ami a hardcore fanoknak inkább. Ez egy remek sorozat lehetett volna, ami (ahogyan egyébként pletykák szerint a Lucasfilm részéről is benne volt a pakliban), a következő flagship sorozat lehetett volna, és ugyanebben az érában egy Mandoverzumhoz hasonló összekapcsolt történetet lehetett volna megalkotni. Én ezt nagyon szerettem volna, mert szerintem nagyon sok potenciál van ebben a korszakban, ami végérvényesen az előzménytrilógia eseményeit vezeti fel. A probléma az, hogy túl nagy szabad kezet adtak Headlandnek, nem volt mellette valaki, aki az egyébként remek ötleteit és meglátásait segít neki mederbe terelni, és egy kompetens írói és rendezői gárda, aki úgy tudja ezt a képernyőn megjeleníteni, hogy ne érződjön úgy, mintha egy első vázlatos forgatókönyv alapján gyártották volna le az egészet. Ezen túl ráadásul az elnökválasztás miatt a kiélesedett kulturharc mezején is kereszttűzbe került a sorozat, még akkor is, ha ezek az elemek jóval kevésbé voltak hangsúlyosak, mint ahogyan egyesek beállították. Az Akolitus esetében tehát minden csillag úgy állt, hogy sikertelen legyen. Egyszerűen minden, a sorozaton kívül álló körülmény előnytelen volt, ezen felül pedig kreatív és személyi kérdésekben is születtek rossz döntések. Ettől függetlenül visszakanyarodnék Az utolsó Jedik és a Solo után adott reakcióra a Lucasfilm részéről. Előbbi esetében a Skywalker korát oly módon tervezték át, mintha megszondázták volna a legidiótább rajongói elméleteket és az alapján dobtak volna össze egy forgatókönyvet (ami olyan szinten kapkodva történt, hogy számos beszámoló szerint a forgatás közben is írták folyamatosan, Anthony Daniel azt mondta pl, hogy egy idő után meg se tanulta inkább előre a szövegeit, mert tudta, hogy másnap reggelre már egy másik szkript fogja várni), míg a Solónál sutba dobtak egy egyébként igencsak ígéretes koncepciót, az antológiafilmeket, illetve gyakorlatilag borítékolták, hogy a továbbiakban az eredeti trilógia szereplőit csak deepfake-kel láthassuk felbukkanni. Igenis félő, hogy az Acolyte bukása után azt a következtetést vonja a Lucasfilm, hogy nem éri meg kockáztatni, hanem inkább a már jól ismert, jól bevált trópusokat ismételjék orrvérzésig. Ezt csak tetézi az a Variety cikk, ami a napokban jelent meg (https://variety.com/2024/tv/news/star-wars-lord-of-the-rings-bridgerton-toxic-fans-hollywood-response-1236166736/ ), mely szerint egyes stúdiók "suparfanokból" álló fókuszcsoportokat hoznak létre, hogy megelőzzék a negatív közösségi média visszhangot. Ha ez tényleg így lesz, az gyakorlatilag a maradék kreativitás halálát fogja okozni. VISZONT! Egyértelműen látszik és érződik a Lucasfilm részéről a szándék, hogy nyissanak más korszakok felé. Ezt Kennedy korábbi nyilatkozatai is alátámasztják, az Acolyte egy első próbálkozás volt erre, ha pedig elkészül (és nagyon remélem, hogy elkészül) James Mangold Dawn of the Jedi filmje (amiről valamiért mindenki megfeledkezik, gyakorlatilag minden diskorzusban, pedig a Celebrationön lett nagy csinnadrattával bejelentve), és sikeres lesz, az átszakíthatja a kaput az Old Republic történetek előtt, hiszen a Jedi Rend (és konzekvensen a Sithek) eredetének feltérképezéséből egyeneságon következik, hogy elmeséljék, hogy állt fel az a status quo, amit a filmek idején láthattunk. Csak remélni lehet, hogy az Acolyte sikertelensége végett nem fognak visszatáncolni ebből az elképzelésből, mert marha izgalmas lehetne, és ha szépen sorjában, kronológiailag építik fel az Old Republic érát, akkor még jobb is lehet, mint a régi változata, ami gyakorlatilag néhány történet kivételével egy széjjelretconolt, átláthatatlan katyvasz, telis tele bénábbnál béna történetekkel (főként az SWTOR-nak köszönhetően). Szóval noha egy egészséges mértékű szkepticizmust érdemes magunkban érlelgetni, egyelőre van még remény. Ugyanakkor azt is érdemes megemlíteni, hogy elképzelhető, hogy Kennedynek lassan tényleg ideje lenne visszavonulni. No nem azért, mert "WoKe", meg mert "FoRcE iS fEmAlE", hanem mert én úgy érzem, kezd kiöregedni már ebből. Az elmúlt évek bejelentett, majd elkaszált filmes projektjei jól mutatják, hogy nem feltétlenül alkalmas már erre a feladatra, egyrészt, mert nem sikerül szinte egy projekt mellett sem olyan mértékben elköteleződni, hogy az meg is valósuljon, másrészt pedig azért, mert amikor el is készül valami, rengeteg problémával "kreatív nézeteltéréssel" és hasonlókkal terhelt a produkció. Ez persze volt, hogy szerencsésen sült el, mint a Zsivány Egyes esetében (amit ugye elméletileg Tony Gilroy rázott gatyába), máskor viszont kevésbé, például a Solo, vagy az Obi-Wan Kenobi esetében. A gond az, hogy fogalmam sincs, ki lehetne alkalmas a helyére :/ És még egy pár gondolat, ami Szirmai kritikáját illeti. Alapvetően sok mindenben igaza van, én három dologgal kapcsolatban szállnék vele szembe. Egyrészt Amandla megnyilvánulásai, melyek valóban nem voltak túl szerencsések sok esetben, különösen a származását figyelembe véve, viszont amikor a stúdió, vagy egy színész felhívja a figyelmet arra, hogy rasszista támadások áldozata, akkor azzal nem a teljes nézőtábort "támadja". Ez egy olyan dolog, ami nagyon sokszor megjelenik, főleg az ilyen grifter YouTubereknél, mint a Critical Drinker, Geeks+Gamers, vagy épp Star Wars Theory, amikor valaki felhívja a figyelmet egy jelenségre, mire rögtön magukra vonatkoztatják azt és elkezdenek ordibálni, hogy "illegitimálják a valid kritikát", meg "megtámadják a rajongókat" (az megint más kérdés, hogy vajon miért veszik magukra. SPOILER: mert valójában tényleg rasszisták, szexisták stb, csak ezeket a gondolataikat eufemizmusokkal fedik el, és validnak tűnő érvek közé szövik be, hogy azzal tudjanak takarózni). Bődületesen sok ember felül erre a vonatra, és csalódtam egy kicsit Gergőben, hogy ő is ráerősített erre a narratívára. A másik dolog, ami inkább szakmailag volt megkérdőjéezhető a részéről: azt állítja, az első két rész még tetszett neki, majd elmondja, hogy Leslye Headland rossz rendező, miközben ő csak azt az első 2 részt rendezte, ami állítása szerint még tetszett neki. Értem én, hogy valszeg a rossz showrunner kifejezést kereste, és ez valamelyest szőrszálhasogatásnak tűnhet, de egy olyan embertől, aki magát filmkritikusnak nevezi, és egyékbént az SZFE-n tanult, ez nem elfogadható. Harmadrészt egy nagyon gyakran előkerülő érv, ami felmerül a sorozattal kapcsolatban, hogy "lore hibák" vannak benne. Akárhány embertől hallottam ezt, mindenki Ki-Adi-Mundira, és a lányok születésére mutat rá, de ez egy baromság, egyik sem lore hiba. Aki ezt állítja,az nem ismeri sem a kánon-rendszer múltját és jelenlegi struktúráját (ugyanúgy, mint akik azt mondják, hogy "a sequeleket át kellene rakni a Legendákba"), sem magát a lore-t, amire hivatkozik. Gergő mindkettőt több ízben bizonyította már Star Wars-hoz köthető videóiban, amivel semmi gond, hiszen ez nem elvárható, de akkor ne is menjen bele ebbe az érvelésbe. Úgy érzem, ezt azért tette bele, mert sok helyen találkozott ezzel a gondolattal és úgy vélte, a nézői is ezt akarják hallani. Ez pedig szerintem az egyik legrosszabb dolog, amit egy tartalomgyártó, főleg egy véleményeket megosztó tartalomgyártó tehet. Ez az autentikusság halála, mikor valaki aszerint alakítja át a véleményét, hogy mit akar tőle hallani a közönsége. És +1 apróság: a midikloriánokon sírni 2024-ben minimum komolyanvehetetlen, főleg úgy, hogy az utóbbi években számos történetben előkerült, és szerintem pont, hogy rendbetették és Lucas elgondolásainak mentén hangolták össze az eredeti trilógiában megismert Erő-koncepcióval a létezésüket. Hosszú voltam, sorry, remélem azért értékes módon tudtam hozzátenni a témához *Szerkesztve a lemaradt Variety link végett*
  6. Rixon

    High Republic

    Még nem tartok ott a sztoriban, de Lula szerintem kilép a Rendből. Már az első fázis végén is visszautasította a lovagi kinevezését, mert úgy érezte nem áll készen, amiatt, mert hogy nem tud dűlőre jutni a Zeen felé érzett érzelmei felől.
  7. Rixon

    High Republic

    UI: közben látom, hogy más is írta már, bár voltak pontatlanságok a leírtakban, szóval talán jobb képet tudok nyújtani róla úgy, hogy én olvastam is ezeket
  8. Rixon

    High Republic

    Mondjuk ez nem csak "egy pár", hanem Lula Talisola és Zeen Mrala, akiknek a kapcsolatát gyakorlatilag a THR Adventures képregénysorozat kezdetétől fogva építik, illetve azokban a regényekben is, amikben szerepeltek (Race to Crashpoint Tower, Midnight Horizon). Szóval ez nem csak egy random leszbi pár esküvője, hanem két, az éra írott tartalmainak az elejétől fogva prominens karakter kapcsolatának a kicsúcsocsodása A nagy egész szempontjából nincs jelentősége, csak egy fun kis melléksztori, nem ez az első ilyen a THR Adventures-ben. Volt egy olyan is, amiben a padavanok közösen sütöttek és közben a mesterek elmeséltek nekik egy sztori fiatalabb korukból
  9. Rixon

    A The Acolyte sorozat

    Az üzleti szempontot nem saját magamra, hanem a Disney szemszögéből értettem. A Star Wars a Disney+ egyik húzóbrandje, és ha epizódonként adják ki a sorozatot, akkor több ideig kell előfizetve lennie a nézőnek, ha folyamatában akarja követni és nem várja meg, amíg kijön minden rész. Nyilván én anyagilag ezzel a megjelentetési struktúrával járok jobban, de attól még ennél a specifikus sorozatnál szerintem nem működik annyira jól, mert nem úgy van felépítve a történet, mint egy sorozat, hanem úgy, mint egy film, aminek a játékidejét kihúzták annyira, hogy valahogy kijöjjön a 8x30 rész. Vagy kevesebb, de hosszabb és velősebb rész kellene, vagy egyben kiadni (akár filmként). Ennek az az oka, hogy ez a koncepció még Chapek igazgatósága alatt született, aki ugye főleg a COVID miatt orrba-szájba a streaminget erőltette, és csomó projekt, ami eredetileg film lett volna, végül sorozat lett. Az Obi-Wan is jobban működött volna filmként és arról asszem tudjuk is, hogy eredetileg annak készült. Most ennek épp a fordítottja zajlik, a streaming a COVID háttérbe szorulásával visszaesett, ennek több oka is, ebbe részletesebben nem mennék most bele. Iger épp emiatt most inkább a filmeket forszírozza és olyan projektek, amik eredetileg sorozatnak készültek, végül filmként adják ki. Ilyen a Vaiana 2 pl, vagy csak hogy témánál maradjunk, a Mandalorian and Grogu. Ezt érzem, ez a véleményem, és e tekintetben pont mindegy, hogy mennyivel többet keresek azon, hogy heti egy rész jön két hónapon keresztül De azért sem értem, hogy mit nem értesz, mert kommentben elég részletes választ írtam neked konkrét példán keresztül levezetve Mostanra kezdek is kicsit elfáradni már, ez az utóbbi fél év nagyon húzós volt a Bad Batch, Acolyte, munka, vezetésórák és az egyetem utolsó fél éve mellett. Kicsit várom is már, hogy vége legyen az igazat megvallva.
  10. Ez se esett le még a leírásod alapján sem Azt hittem, Zoli rokonsága, vagy ilyesmi, meg se fordult a fejemben, hogy ismerjük egymást Még előtte odajött egy srác kezet fogtunk, az valóban pont az a feszengős szitu volt, mint amit írtam előbb
  11. Egyébként, ha ilyen van, nyugodtan oda lehet jönni köszönni, akár dumálni is, tök nyitott vagyok az ilyesmire, csak sokszor nagyon kínos szituk szoktak belőle kialakulni, mikor valaki odajön, hogy "Szia Rixon! Régóta követem a munkásságodat!" én meg mondom, hogy köszi, és utána csak ott állunk csendben, tegnap is volt egy ilyen, mikor Simon Zolival beszélgettünk Bencével Pedig nagyon sokszor előfordul, hogy mondjuk olyan ember jön oda hozzám, akit nicknévről ismerek, mert mondjuk gyakran kommentel, vagy Discordon bent van, vagy ilyesmi, de ugye én nem tudom, ki hogy néz ki, nem ismerem ezeket az embereket. A másik oldalról nyilván fura, mert ti olyan mintha ismernétek, ha nézitek a videókat, közvetítéseket, utóbbi esetében van, hogy közvetlenül reagálok is arra, amit mond valaki, de arcot nem tudok hozzá társítani, mivel nem látom a másik embert, innen nézve csak egy nicknév Szóval egy jó tanács, amikor olyasvalaki jön oda hozzám így, akit jó eséllyel ismerek, az mutatkozzon be, és máris sokkal kevésbé feszengős lesz egy ilyen szitu Ez most nem feltétlenül csak Ody-nak, hanem általánosságban véve mondom. Mert ti felismertek engem, de én nem feltétlenül ismerlek fel titeket, ha korábban nem találkoztunk
  12. Rixon

    Qimir

    2XjB41.mp4
  13. Rixon

    Tv spot

    Igen, ez is benne van a pakliban
  14. Rixon

    Tv spot

    Amúgy Kelnaccáról ugye azt is tudjuk, hogy a jelenkori történetszálban önkéntes száműzetésben él. Simán elképzelhetőnek tartom, hogy Torbint valahogy ellenük fordítják a boszik és Kelnacca megsebesíti, ezért vonul el a világtól, majd amikor kiderül, hogy a bosziknak köze van a mostani gyilkosságokhoz, akkor besegít, vagy valami hasonló.
  15. Rixon

    George Lucas

    Egyébként az Erővel kapcsolatban semmi olyan nem volt egyik alkotásban sem szerintem, ami az ő általa lefektetett dolgokkal szembe menne. Sőt, Sabine Erő-használata az Ahsokában a legközelebb áll ahhoz, amit ő pl a Star Wars Archives-ban is elmond. Szerintem ezalatt azt kell érteni, hogy ezt a whilles mikrobiológiai dolgot, amit ő akart volna behozni a folytatásokban végül nem erőltették.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.