Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Láttam én csak eléggé ittas állapotban. :) Komolyan nem értem hogy játszotok ti végig bármely fps-t 2 nap alatt. Vagy ebéd után nekiálltok és 8 órán kersztül nyomjátok vagy csodaemberek vagytok. :D Komolyan nekem minimum egy hónap.

Hozzászólás ideje:
Láttam én csak eléggé ittas állapotban. :D Komolyan nem értem hogy játszotok ti végig bármely fps-t 2 nap alatt. Vagy ebéd után nekiálltok és 8 órán kersztül nyomjátok vagy csodaemberek vagytok. :D Komolyan nekem minimum egy hónap.

Igaz, ami igaz, én sem voltam éppen mesterlövész állapotban :D Amúgy majdnem úgy van, ahogy írod. Ebéd után ülök le általában játszani, ha időm engedi. De legfeljebb csak négy órát játszok, az ülepem erre van szabadalmaztatva :D Illetve, ha érzem, hogy már jön a vége, akkor kitolom, de az ritka. Meg néha, ha olyan a játék, este is játszom még egy-két órát, ilyen volt most a Singularity. Akkor van baj, ha eme délutáni négy óra alatt kipörgetem a játékot, mint a Modern Warfare 1-2-t :)

Illetve szoktam kivételt tenni kolosszális játékokkal, amik tényleg nagyon sok időre oda tudnak szegezni (na már, ha nincs dolgom) a monitor elé. De az ilyen ritka, mint a fehér holló, és voltaképpen csak négy van: Half Life 2, Mass Effect 1-2, The Witcher. A HL2 előtt egyszer több, mint tizenkét órát töltöttem el úgy, hogy észre sem vettem. Kilenckor neki álltam és este tízkor arra lettem figyelmes, hogy sötét van. Na ilyen se előtte, se utána nem volt.

Még egy hozzátétel ehhez a gyors végigjátszáshoz. Az Assasin's Creed 2-t már napok óta játszom (bár most úgy két hete nem nyúltam hozzá az elfoglaltságaim miatt), és még mindig nem hiszem, hogy a vége felé járnék. Az megfelelően hosszú játék, ráadásul hatalmas játéktérrel. A Singularity-nek és társainak (Modern Warfare 1-2, hogy mást ne mondjak) az is a baja, hogy lineáris, kis játéktérrel (jószerivel bunkerek, faluk lezárt utcái), így még a mászkálás és a nézelődés is erősen korlátozott.

 

Dzséjt. Fuss neki a Metro 2033-nak.

Kösz, bepróbálom.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
Vigyünk gépet is, oszt nyomjuk LAN partyba? :D

 

 

Gép nem kell. Singularity 10 perc játék. Ha meggyőzől nincs shoti. :D

Dzséjt: Csak hülyülök igazából. Tökmindegy ki mennyi idő alatt játszik végig egy játékot csak élvezze. Én meg aztán élvezem. Singularityben eljutottam az első komolyabb ellenfélig. Mentés hiánya engem is zavar. Még annyit hogy én mindent megnézek, nincs-e lőszer eü-csomag stb. A Seeker baromi jó fegyver. Ahogy megy a lövedékkel együtt a kamera az szenzációs. Most is 2 órát játszottam, majd folytatom. Nekem is a Half Life 2(szerintem minden idők legjobb fps-e versengve az első résszel) jutott eszembe bizonyos elemekből. Loptak, de jól csinálták. :D Nekem a Quake 2 volt brutál hosszú. Egy szombaton hazamentem ebédeltem, és nekiálltam. Éjjel kettőig játszottam vele.

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:

Figy má" Frenkie, én sehol se állítottam, hogy rohanva játszom az FPS-t :D Én is minden "egérlyukba" bekukkantok. :D

Basszus, most tudtam csak lerakni a GOW-ot. :D Piszkosul izgalmas a vége felé, és átkozott nehéz. :D Kicsit hülyén vannak itt is megoldva az ellenőrzőpontok, főleg, hogy nem lehet menteni. Holnap talán már a végére jutok, illetve most már ma. :D Most felforrt a vidikártyám meg az agyvizem is :D

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
Figy má" Frenkie, én sehol se állítottam, hogy rohanva játszom az FPS-t :D Én is minden "egérlyukba" bekukkantok. :D

Basszus, most tudtam csak lerakni a GOW-ot. :D Piszkosul izgalmas a vége felé, és átkozott nehéz. :D Kicsit hülyén vannak itt is megoldva az ellenőrzőpontok, főleg, hogy nem lehet menteni. Holnap talán már a végére jutok, illetve most már ma. :D Most felforrt a vidikártyám meg az agyvizem is :D

 

 

De mégis végigviszed 2 nap alatt bármelyiket. :D

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:
A Seeker baromi jó fegyver. Ahogy megy a lövedékkel együtt a kamera az szenzációs.

Azt én is imádom, pláne, ahogy ki lehet vele szedni a fedezék mögött lapító gazokat. Apám össze-vissza röhögött azon, ahogy szórakoztam a golyókkal. Bebújt a teherautó mögé a csávó? Sebaj, szép nagy ívben beröpítettem. Pajzs mögött sunnyog a disznaj? No problémó, földközelbe viszem a golyót és bokán lövöm. De a kedvencem, golyót kilövöm A jelű tetű felé, de mielőtt becsapódna a golyó, huss, kimanőverezem és B jelűt tetű fejét robbantom le vele. :D Nem tudom, ki találta ki ezt az irányítható golyót, de nagyon feldobta vele a játékot :D

 

Nekem is a Half Life 2(szerintem minden idők legjobb fps-e versengve az első résszel) jutott eszembe bizonyos elemekből. Loptak, de jól csinálták. :D Nekem a Quake 2 volt brutál hosszú. Egy szombaton hazamentem ebédeltem, és nekiálltam. Éjjel kettőig játszottam vele.

A Half Life 1 nem tudom miért, engem valahogy nem tudott megfogni. Lehet azért, mert a HL2 megjelenésének küszöbén ismertem meg (láttam a videókat és gondoltam, kipróbálom). A HL2 nekem mai napig nagyon nagy játékélmény, de a HL1 ahhoz képest csak átlagos. De mondom, ez valószínűleg csak amiatt van, mert későn ismertem meg. Na majd ha egyszer elkészül a Black Mesa mod. :D A HL2 viszont, ajaj :D Az hihetetlen hangulatú (és olyan jó magyaros, trabik, Keleti pályaudvar, City 17 baromi ismerős lakótelepei - nálunk ilyen a Csolnoki lakótelep :D), ráadásul remek a sztorija és szerintem kevés olyan játék van, amiben ennyire élnének a karakterek.

A Quake széria nálam különleges helyen van. A Quake 1 volt az első játék, ami telepítve lett az első PC-émre. A Quake 2 volt az első 3D-s játékom (még Voodo 2-es 3D-s gyorsító kártyán) és egyben az első játék, amit megvettem eredetiben. Imádtam, személy szerint jobban, mint a Quake 1-et, pedig azt többször játszottam végig. A Quake 3 volt az első (és azóta is egyetlen) multi játék, amit nem csak kipróbáltam, de huzamosabb ideig játszottam is. A Quake 4 pedig az első játék volt, amit a jelenlegi gépemre telepítettem.

A Quake 2 a kedvencem, bár a Quake 1-et többször végigvittük haverral (ő lőtt, én vezettem, jaj a régi szép idők :D ). Az első résznél fogalmunk sem volt még, mi az a load és save, így minden héten pénteken, mikor haver átjött, elölről kezdtük. És akárhányszor meghaltunk, a pálya elejéről kellett újrakezdenünk (hol volt még akkor a quicksave és quickload :D ). Így ha egy Quake pályát nem játszottunk végig százszor, akkor egyszer sem, de tuti keveset mondtam, hiszen négy játékszakasza van az első résznek, és ahhoz, hogy előjöjjön a végső pálya, mind a négy szakasznak teljesülnie kell. Szóval minden pénteken végigjátszottuk az előző szakaszokat és mindig csak egy kicsit jutottunk előrébb az új szakaszon. Lehet ezért rögzült belém, hogy gyorsan végigtudok vinni egy játékot. A Quake pályáin a sokadik végigjátszásnál már hardon sem okozott gondot az ellenség letarolása :D Persze ennek meglett az a hátulütője, hogy a mai napig fejből fel tudom mondani a játékot ellenség hollétre és fajtára, ellenük bevetendő taktikára és viselkedésre pontosan :D Aztán jött a Quake 2 és felfedeztük a save és load csodáját, s hopp, máris nem kellett ezerszer végigjátszani a játékot. :D Azok a régi szép idők.

Hozzászólás ideje:
De mégis végigviszed 2 nap alatt bármelyiket. :D
Hát még ilyen se volt :D De kösz a profizmus megelőlegezését :D

 

 

Hm. Ha már Dzséjt régi szép időket emleget.

Spectrum Z, gagyi magnó, harminc centi képátlójú fekete-fehér Orion kistévé. :D Haver volt ilyen szerencsés, hogy azokban az időkben tulajdonát képezhette ezeknek, nomeg én, aki "fegyveroperátorként" csatlakozhatott melléje amikor a pixelhősökkel nyomultunk előre keresztül a galaxison :D Micsoda idők voltak azok te jó ég! :D

Hozzászólás ideje:

Hát olyan NDK-s, csúszkálós ping-pong játéka volt valakinek? Nekem az volt az első és máig egyetlen konzolom, de milyen deathmatchokat és coop modokat nyomattunk :D

Hozzászólás ideje:

Szívat ez a GOW, de rendesen :D Az utolsó boss-t fene mód nem sikerül legyőzni. Youtubeon megnéztem a végét ( a gyerek jól megvágta a harcot, gondolom szenvedett vele eleget ő is). Uninstall, aztán Singularity telepít :D

Hozzászólás ideje:
Szívat ez a GOW, de rendesen :D Az utolsó boss-t fene mód nem sikerül legyőzni. Youtubeon megnéztem a végét ( a gyerek jól megvágta a harcot, gondolom szenvedett vele eleget ő is). Uninstall, aztán Singularity telepít :D

 

 

Ugyanez volt nekem is. Vagy 20-szor megpróbáltam, elhaláloztam majd törlés és Youtube-on megnéztem a végét. :D

 

Nyolcvanas évek dereka. Szomszédunk szerzett egy C64-est. Áthozta ebéd után. Este nyolcra a joystick balra nem müködött. :D Húgommal szétrángattuk. Aztán 90-es évek. Szomszéd áthív(ugyanaz az ember) mondja 3D-s játéka van. Hát a Wolfeinstein volt az. Döbbenetes volt a grafika a 2D után. Majd jött a Quake 1 '96-ban. De amitől behaltam az a Quake 2 '98-ban(igaz 1997-ben jelent meg de a végén). Megvettem az első pc-met '98 júniusában és az első amit felraktam ez volt. Meg a Duke Nukem 3D. Hogy a Quake 2 mennyire kedvencem? Nemrég végigvittem újra hard-on és ugyanúgy élveztem pedig a grafika már ótvar. De a HANGULAT.

Dzséjt: Mikor a Half-life megjelent akkor a srácok nem tudták abbahagyni(velem együtt). Iszonyú jó történet, nagyon jó MI(a katonák összedolgoztak, rendesen meg kellett dolgozni minden méterért) grafika(akkor) kitünő(Quake 2 motor továbbfejlesztve). Nekem az első jobban bejön mint a 2. De a második is überbrutál.

Hozzászólás ideje:

Milyen türelmetlen emberek vagytok :D Én kinyírtam! 9999x próbáltam, de kinyírtam. A g*ci beragadt egy bugba a vonat közepén :D

 

Dzséjt: Mikor a Half-life megjelent akkor a srácok nem tudták abbahagyni(velem együtt). Iszonyú jó történet, nagyon jó MI(a katonák összedolgoztak, rendesen meg kellett dolgozni minden méterért) grafika(akkor) kitünő(Quake 2 motor továbbfejlesztve). Nekem az első jobban bejön mint a 2. De a második is überbrutál.

Én el sem tudtam kezdeni. Egyszerűen nem hallottam akkor még róla. Sajnos nekem akkoriban a játékbeszerzőm apám egyik haverja volt, ő meg főképpen Star Wars játékokkal látott el (Jedi Knight, Dark Force, X-Wingek, Rogue Squadron, stb), meg becsúszott ugye a két Quake, a Doomok, a Bloodok, a Duke Nukem, ezek főleg suliból. De valahogy még az iskolában sem nyomatta senki sem a Half Life-ot (így visszagondolva, nem értem, hogy hogyan lehet ez, mert voltak ott nagy FPS guruk). 2000-ben, mikor rendszeresen elkezdtem venni a PCGurut, na akkor kezdtem igazán képbe kerülni a játékok terén és ismertem meg a Half Life-ot a folytatás beharangozása révén. És olyan 2003 környékén, mikor már olyan netünk volt, amivel gyorsan lehetett letölteni, akkor szedtem le. Sajnos későn. A grafikája már nem volt 2003-as szemmel megragadó (bár hozzáteszem, hála a Blue Shift grafikai tuningjának, sokkal szebb lett, mint eredetileg), az MI minden tudása alap volt akkorra, így technikai téren ami megragadó volt új korában, sajnos engem már nem foghatott meg. Viszont a sztori és a hangulat engem is rabul ejtett (pláne a Blue Shifttel és az Opposing Force-sal kiegészítve). De a világa csak a Half Life 2-ben teljesedett ki, nekem ezért is tetszik az jobban.

Hozzászólás ideje:

Széééép :hehe:

Ezt a Rage-t nagyon várom. Az ID megint odateszi magát.

A Halo még mindig olyan Halos, érdektelen a számomra (szerintem ennyire világ még nem tudott nem megfogni :D).

A Ghostreacon jól fest, de még egy Ghostrecon sem tudott 10 percnél tovább megragadni :D

A Killzone 3 és a Bulletstorm nekem ismeretlenül csengenek, és bár jól néznek ki, olyan érzésem van, hogy ezek multis játékok lesznek, ami máris leront az értékükből.

Hozzászólás ideje:

Ez az a játék ami sose fog elkészülni? :D Lassan szerintem már a 4D-s hologramos verzióban kéne gondolkodniuk, amennyit időt erre már "rápazarolnak".

 

 

Ja, amúgy belekezdtem a Lost Planetbe :D Már gondoltam rá korábban is, csak valahogy a kritikákat olvasva ( ami főleg az irányíthatóságot illette) nem volt hozzá sok kedvem. De ez szerencsére magyarosítva is van, meg....szóval csak és azért. :o Eddig bejön, bár ez a gigadarázsos pályarész elégé szívatós. :D De még nem tartok ott mint a Gears of Warba, hogy uninstal legyen belőle :o

Hozzászólás ideje:

Singularity kivégezve. Véleményem az, hogy a kezdeti biztató események után tipikál fps-be csapott át. Hol szörnyet, hol katonát kellett lőni. Kihívás nulla volt ,mert bármennyi katonát és szörnyet a következő két fegyverrel(ugye több nem lehet nálunk) ki lehet nyírni. Daráló és géppityu. MI nulla, szinte semmi kihívás. A főszörny is nulla volt. Alig haltam meg.

Pozitivum viszont némely fegyver. Főleg a Seeker.

Dzséjt írja, hogy gondolkodni is kellett. Egyszer szívtam meg egy kicsit amikor gázálarcban az ajtón kellett átmenni ami hamarabb zárult, mint odaértem. De 1 perc alatt rájöttem mit kell csinálni.

Jó játék volt de nem eget rengető. Akik rengeteg fps-t végigvitt(mint én) annak ez rókabőr a jobbik fajtából.

Dzséjt: Milyen több befejezés? Egy volt nem?:

 

Spoiler:

MIndkét ruszkit fejbe kellett lőni.

Hozzászólás ideje:

Az is egy lehetőség (látom, te is azzal kezdeted :clap2: ). Alapvetően az a legjobb. De...

Spoiler:

... fejbe lőhető csak a tábornok, vagy csak a tudós. Gondolom még egyszer nem fogod emiatt lejátszani a végét, ezért leírom, hogy akkor mi történik.

A tudós csákó kilövése esetén összehaverkodunk a tábornokkal. Ő a ruszkik ura, mi meg az alvezérévé válunk. Orosz és mutáns seregeket vezetünk Európa, Ázsia, végül Amerika ellen. Az USA-ban aztán megvetjük lábunkat és elkezdünk a tábornok ellen szervezkedni. A tábornok erre rájön és ő is épít magának egy TMD-t. Eztán kitör egy újfajta háború közte és köztünk.

A tábornok úr fejbelövése esetén a játék nem ér azonnal véget, hanem vissza kell mennünk az időben. Egész pontosan oda, ami a játék elején volt (egyszer bevillanáskén, egyszer megtörténésként), illetve amire a végén vissza is emlékeztünk. Ekkor fejbe kell lőnünk önmagunkat (kicsit mondjuk itt elszúrták a sztorivezetés, mert szerintem az ügyvezetőt, akit nem szabadott volna megmentenünk, azt is fejbe lőhettük volna - ha ezt tesszük, akkor chackpointtól újra kezd -, de voltaképpen a paradoxon mindenképpen ugyanaz lesz). Amint kivégeztük önmagunkat, paradoxon lép fel és zsupsz, visszakerülünk a játék elejére a helikopterre. Csak annyi lesz a változás, hogy nem jön a hullám, ami a játék elején levert minket az égről. Illetve ha emlékszel rá, a játék elején volt egy Sztálin szobor, amin furcsa kisülések voltak. Na, a Sztálin helyén a tudós szobra áll, kezén a TMD-vel. Amikor elrepülünk mellette, ránézünk a saját kezünkre is - azaz hősünk emlékszik mindenre, vagy legalábbis érzi, hogy valami nem kóser -, aztán jön a rádión a parancs, hogy téves riasztás volt, forduljunk vissza. Ekkor a társunk - aki egy ideig ugye velünk grasszált - viccelődik kicsit, majd így fejezi be mondandóját: Ugye, elvtárs? És ha oldalra tekintünk a másik gépre, annak az oldalán az USA légi erejének jele helyett egy szép vörös csillagot láthatunk. Szerintem ez a legjobb befejezés, mert ebben legalább végig irányítunk (a másik kettő ugye csak elmesélős), plusz szerintem ez előre vetíti a második részt (tuti készülnek rá, csak kérdés, hogy lesz-is e valaha... Bár szerintem megérne a sztori még egy részt).

Hozzászólás ideje:

Köszi Dzséjt. Már csak egy kérésem volna, ha lehet. Nagyjából vázold már fel nekem légyszi a játék storyját egy spoiler-gomb mögött.Én a következőképpen értelmeztem:

 

Spoiler:

A ruszkik kisérleteztek az 50-es években az időutazással. Elbaltázták és a kisérletek eredményeképpen mutáns egyedek is keletkeztek. A katonák harcoltak velük és a szigeten lévő laboratóriumkomplexum megsemmisült. 2010-ben amerikai katonaként a szigetre kerülünk. A kisérletek eredményeit meg hasznosíthatjuk. Egy ruszki tábornok(aki kinyírta a társunkat és majdnem minket is) az eredményeket rosszra akarja használni. A jó orosz tudós meg segít minket egy csajjal hogy megóvjuk a világot ettől a technológiától. Nagyjából jól értelmeztem?

Hozzászólás ideje:

Igen, jól értelmezted. Bár a tábornok valójában nem is nagyon tábornok, a jó tudós pedig annyira nem is jó (lásd az egyik befejezés).

Spoiler:

Tudósok egy csoportja felfedezte 1955-ben az E-99 (Element-99) nevű anyagot, mely hihetetlen energiaforrás volt, egyben rendkívül instabil is. Sztálin atyánkat ez azonban nem igazán érdekelte, ő csak a fegyvert látta, amivel az amerikaiak fölé kerekedhet. Ezért létesült a Katorga-12 nevű szigeten egy kutató telep (ám itt nem csak kutattak, komplett várost építettek fel a kutatók családjának is, ahogy azt oroszéknál szokás, lásd: Pripjaty, melyet a csernobili atomerőműben dolgozóknak és családjuknak építettek). A kutatások folyamán azonban valami rosszul sült el és az E-99 sugárzása mutánssá alakította a kutatókat. A vörös hadsereg megpróbálta megfékezni őket, sikertelenül, ezért Sztálin elvtárs lezáratta és töröltette a szigetet a térképekről (illetve likvidáltatott mindenkit, aki tudott az E-99-ről, ezért lőtték halomra a tudósokat), sorsára hagyva az ott lakókat.

2010-ig nincs is gond, ám ekkor egy amcsi kémműhold elektormágneses kitörést vesz a szigetről. Mivel az már nem szovjet terület, hát odamennek megnézni. Az érkezőket azonban egy újabb kitörés fogadja, és le is zuhannak. Két túlélő marad: Devlin és Nate Renko százados (ezek volnánk mi). Renko lát néhány felvillanást a múltból (köztük egy alakot, aki egy üveget üt és kiabál valamit), majd egy kitörésnek hála átcsúszik 1955-be, amikor is egy baleset miatt tűz ütött ki az adminisztrációs épületben. Renko itt megment egy férfit, majd miközben megpróbálja kivinni a lángoló épületből, látja az alakot, aki az ablakot ütlegeli a lángok között és kiabál valamit, aztán a tűz martalékává válik. Mikor kivitte a fickót, a tudósok Demichevként hivatkoznak arra, akit megmentett. Eztán Renko visszakerül 2010-be. Kis sétafika közben ugye találkozik Devlinnel és a mutánsokkal, majd a ruszki tábornokkal, aki kivégzi Devlint és ki híján Renkot is, de ekkor jön Kathryn, aki a MIR-12 orosz titkosszolgálatnak dolgozik, akik anno találtak egy naplót, melyben egyebek mellett az is le volt írva, hogy egyetlen ember oldhatja meg a problémát: Nate Renko százados. Hogy ki és mikor írta a naplót, azt senki sem tudja. A MIR-12 kiderítette, hogy a múltban két tudós dolgozott az E-99 időmanipuláló lehetőségeivel, és létrehozták a TMD nevű szerkezetet (bár akkor még nem tudni, hogy mindketten részt vettek benne, Kathryn szerint Demichev fejlesztette ki). A két tudós Demichev és Barisov, de Barisov meghalt egy balesetben. Mivel szükség lenne rá, ezért Renko megkeresi a TMD-t és visszamegy 1955-be, arra a napra, mikor elkezdték kinyírni a tudósokat, akik tudtak az E-99-ről. Barisovot egy Demichevvel folytatott vita közben találjuk meg (ugyanis Demichev használni akarta a TMD-t), melynek csúcspontján Demichev agyonlőtte volna Barisovot. Ebben azonban egy szép fejlövéssel megakadályoztuk. Miután visszatérünk 2010-ben, a már megöregedett Barisov várni fog ránk. Megdumálják Kathrynnel, hogy az anomáliákat az okozza, hogy a Singularity nevű E-99 reaktor összekutyulta az időt, ezért meg kell akadályozni a létrejöttét. Miután ez nem megy, a múltban történő felrobbantása mellett döntenek. Ezért össze kell szedni az E-99 bombát, mert csak az tudja elpusztítani a reaktort. Ezt ugye a hajón leljük meg, melyet átráncigálunk 1955-ből 2010-be (de sajnos mérete miatt nem lehet ott tartani, így míg rajta vagyunk, a hajó szépen visszaváltozik 55 éves korára -> mint kiderül, elsüllyedéséért mi vagyunk a felelősek). Kathryn is feljön, de ő sajnos a ruszkik áldozata lesz (legalábbis azt hisszük). A bomba megvan, a hajó újra elsüllyed. Hát irány a reaktor (csak közben még össze kell szedni néhány dolgot). Mikor eljutunk oda, irány vissza 1955, a reaktorhoz tesszük a bombát és bumm... nem történik semmi. A szingularitás továbbra is nyitva marad, és közben befut a sebhelyes arcú tábornok is, akit mi újra kilövünk, mielőtt lelőne minket. Azért újra, mert ő Demichev. A csini sebhely az arcán tőlünk van, mikor lelőttük, mielőtt lelőtte volna '55-ben Barisovot. Ekkor Demichev elhörgi nekünk, hogy nem a reaktor, hanem Renko az oka az idő összezavarodásának. Ugyanis Demichevnek meg kellett volna halnia, és ebben meg is próbáltuk megakadályozni magunkat. Mivel Renko volt az, aki az ablakot ütlegelve kiabált valamit az akkori Renkonak. Méghozzá azt, hogy: "Don't save Demichev!" Így hát választhatunk, kit nyírunk ki: Demichev, Barisov vagy mindkettő. A többit már tudjuk :D

Az epilógusban pedig láthatjuk, hogy a hajóval együtt 1955-be visszazuhant Kathryn megírja a naplót, benne az értékes információval: csak egyvalaki oldhatja meg a gondok: Nate Renko százados.

Hozzászólás ideje:
Akkor lehet hogy nem is értette? :D
De, értette. :D Ha vége ennek a tikasztó időnek én is nekikezdek, bár előbb a Lost Planetet is be kéne fejezni.

 

A Sniperes játékot valamelyikőtök végül megszerezte? Nem nagyon áradoznak róla. Mondjuk ezt a Singularityt is lehúzzák némileg.

Hozzászólás ideje:
De, értette. :D Ha vége ennek a tikasztó időnek én is nekikezdek, bár előbb a Lost Planetet is be kéne fejezni.

 

A Sniperes játékot valamelyikőtök végül megszerezte? Nem nagyon áradoznak róla. Mondjuk ezt a Singularityt is lehúzzák némileg.

 

Most kicsit pihenek. Majd kipróbálom, de egyszerűnek tünik nagyon. Folytatom inkább a Mass effectet. Melegben miért nem jó játszani?

Hozzászólás ideje:
Ezt most ugye nem komolyan kérdezted? :D

Borzasztóan be tudja fűteni ilyenkor a szobámat gép. A táp ontja ilyenkor magából a hőt.

 

 

Teljesen komolyan. Most is megy a gép nem? Most nem ontja a hőt? Játék alatt ugyanennyi hő van. Persze melegebb van emiatt, de nehogymár az időjárás határozza meg mikor játszak.

Hozzászólás ideje:
Teljesen komolyan. Most is megy a gép nem? Most nem ontja a hőt? Játék alatt ugyanennyi hő van. Persze melegebb van emiatt, de nehogymár az időjárás határozza meg mikor játszak.

Terhelés alatt megnövekszik a hőleadás. Sima netezés közben minden oks, nem vészes. Node ha beindul igazán a videókártya és a táp..... :D

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.