Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Végigvittem a Crysist és a Warhead-et Nagyon jó kis game, csak a vége sok kérdést hagy maga után.

Mi lett a szigettel és a több ezer kiáramló polipszerűséggel? Próféta hogy jutott ki a szigetről? (lehet kiderülnek a 2-ből nem tudom még nem vittem végig) Miért nincsenek nanoruhások New Yorkban?

Amúgy az Alienek mért lettek a 2-ben pirosak, és hova tűntek a polipszerű izék? :D

 

Nem kell váltogatni. Mindig pajzson kell tartani. A többi nem sokat ér.

Próbáltad már Delta fokozaton? Ott semmit sem ér a pajzs ;)

Szerkesztve: - misi920
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Végigvittem a Crysist és a Warhead-et Nagyon jó kis game, csak a vége sok kérdést hagy maga után.

Mi lett a szigettel és a több ezer kiáramló polipszerűséggel? Próféta hogy jutott ki a szigetről? (lehet kiderülnek a 2-ből nem tudom még nem vittem végig) Miért nincsenek nanoruhások New Yorkban?

Amúgy az Alienek mért lettek a 2-ben pirosak, és hova tűntek a polipszerű izék? :D

 

 

Próbáltad már Delta fokozaton? Ott semmit sem ér a pajzs ;)

 

A másodikban kiderülnek a dolgok. Nem próbáltam mert nem vagyok mazoichsta. Játszani szeretek de hajat kitépni nem. :D

 

A Shift 2-ben mentem két kört és azonnali hatállyal letöröltem. :D

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:

Jaj, ez a rész szívatott engem is, de a lényeg, hogy használd az elhárító rakétákat is. :)

 

Elhárító rakéták? Hol? Csak lőni lehetett a gépágyúval. Próbáltam nyomkodni más gombot is de nem csinált semiit.

Hozzászólás ideje:

Elhárító rakéták? Hol? Csak lőni lehetett a gépágyúval. Próbáltam nyomkodni más gombot is de nem csinált semiit.

Azt hiszem, hogy a jobb egérgomb az. Mikor a képernyő közepén villogni kezd a vörös jelzőfény, akkor érdemes aktiválni őket. Azonkívül igyekezz állandóan a gépágyúval a célon maradni :D Ötödszörre sikerült nekem is :D

 

Ami a Shiftet illeti, ne szórakozz már. :P Tessék rendesen beállítani a verdákat és úgy versenyezni :D Mondjuk eddig még én se mentem többet vele mint te, de nem fogom ilyen könnyen feladni. Az első résszel is ez volt a helyzet. :D

Hozzászólás ideje:

Mi lett a szigettel és a több ezer kiáramló polipszerűséggel?

A sziget megvan, az lett a dögök hídfőállása. A több ezer lény meg szétszéledt a világban és lekezdtek építkezni (a második részből kiderül, hogy mit).

 

Próféta hogy jutott ki a szigetről? (lehet kiderülnek a 2-ből nem tudom még nem vittem végig)

Pontosan ugyan nem derül ki, de mivel Nomád, Pszichó és Rosenthal elrepült egy VTOL-lal a szigetre, feltehetően ők hozták ki.

 

Miért nincsenek nanoruhások New Yorkban?

Mert csak annyi nanoruha létezik, ahányat a játékokban láttál. Az eredeti verzióval csak a Raptor egység rendelkezett, a 2.0-ásból meg (legalábbis úgy tudni) csak Próféta kapott. Illetve volt pár a koreaiaknak is, de az nem volt olyan fejlett, mint a Raptoroké.

 

Amúgy az Alienek mért lettek a 2-ben pirosak, és hova tűntek a polipszerű izék? :D

Állítólag azért mások, mert az elmúlt három évben adaptálódtak a földi viszonyokhoz. De a kis robikban ugyanazok a szutykok vannak, akikkel a hajó belsejében is harcolni kellett.

Hozzászólás ideje:

A sziget megvan, az lett a dögök hídfőállása. A több ezer lény meg szétszéledt a világban és lekezdtek építkezni (a második részből kiderül, hogy mit).

És a katonaság nem tesz semmit a gömb ellen 3 évig??!!

 

Pontosan ugyan nem derül ki, de mivel Nomád, Pszichó és Rosenthal elrepült egy VTOL-lal a szigetre, feltehetően ők hozták ki.

És hova tűnt Nomád és Pszichó és a Rosenthal?

 

Mert csak annyi nanoruha létezik, ahányat a játékokban láttál. Az eredeti verzióval csak a Raptor egység rendelkezett, a 2.0-ásból meg (legalábbis úgy tudni) csak Próféta kapott. Illetve volt pár a koreaiaknak is, de az nem volt olyan fejlett, mint a Raptoroké.

De a Warhead-ben Pszichó megy egy (nem tudom milyen nevű) 5 tagú nanoruhás egységgel, le is kell velük győzni 1 óriás dögöt.

 

Ennyi lenne, bocs a túl sok kérdésért de sok a tisztázatlan részlet :)

Amúgy remélem lesz olyan része amiben visszatérünk a szigetre :D

Hozzászólás ideje:

És a katonaság nem tesz semmit a gömb ellen 3 évig??!!

Elvben folyik a titkos háború. A második részben Próféta emlegeti a Lingshan szigetet, hogy ott is harcok folynak. Persze a nanoruha, meg mert idegenek ellen harcolnak, az egész háború titkos.

 

És hova tűnt Nomád és Pszichó és a Rosenthal?

Van egy beszélgetés a második részben, mely azt sugallja, hogy őket megölte a nanoruha. Nem jelentik ki konkrétan, de ezt érezteti a beszélgetés ("You knew the suit were symbiotic, you knew what they'd do to my men. You turned them into dead man walking!" - Próféta).

 

De a Warhead-ben Pszichó megy egy (nem tudom milyen nevű) 5 tagú nanoruhás egységgel, le is kell velük győzni 1 óriás dögöt.

Ezt rosszul vetted le, mert a Sas egységben nem voltak nanoruhások. Csak sima tengerészgyalogosok voltak. Az USA Delta kommandójából csak Nomád, Pszichó, Próféta, Aszték és Bohóc (a Raptor egység) kaptak nanoruhát. A második részben meg csak Alcatraz.

Hozzászólás ideje:

Elolvastam a Game Informer információit a ME3-ról. Elég jó "kis" cikk volt. Remélem lassan lesz pár gameplay is. :)

Én is olvastam. Van néhány meglepő rész. Például, hogy a Normandy-t megint átalakítják, mert a Szövetség rátette a kezét. Lehet, hogy azok az SR-3-as képek mégsem voltak annyira rajongói alkotások?

Hozzászólás ideje:

Én is olvastam. Van néhány meglepő rész. Például, hogy a Normandy-t megint átalakítják, mert a Szövetség rátette a kezét. Lehet, hogy azok az SR-3-as képek mégsem voltak annyira rajongói alkotások?

 

Szerintem csak egy kicsit felpimpelték az SR-2t. :) Mármint ezt a szemléltetésből vettem. Bár kétértelműen fogalmaztak. :)

Hozzászólás ideje:

Szerintem csak egy kicsit felpimpelték az SR-2t. :) Mármint ezt a szemléltetésből vettem. Bár kétértelműen fogalmaztak. :)

Hát azt írták, hogy egyik-másik helyiséget átalakították (szvsz a labor, meg a kilátó fedélzetek eshettek áldozatul... laborra nem valószínű, hogy ezúttal szükség lesz, kilátó fedélzetre, mi több, bárra, meg nem lesz szükség). Mondjuk remélem, hogy immár a hangárba is le lehet majd menni, mert marha nagy idiótaság volt az ME2-ben, hogy az utolsó szint megnézhetetlen volt (kivéve az öngyilkos küldetés alatt).

Hozzászólás ideje:

És a katonaság nem tesz semmit a gömb ellen 3 évig??!!

 

Annyival egészíteném ki Dzséjt válaszát, hogy a 2.-ból kiderül, hogy a mezei bakák semmit nem érnek az idegenek ellen csak golyófogóknak jó. A nanoruha az ami megállíthatja őket.

Hozzászólás ideje:

Azt hiszem, hogy a jobb egérgomb az. Mikor a képernyő közepén villogni kezd a vörös jelzőfény, akkor érdemes aktiválni őket. Azonkívül igyekezz állandóan a gépágyúval a célon maradni :D Ötödszörre sikerült nekem is :D

 

Ami a Shiftet illeti, ne szórakozz már. :P Tessék rendesen beállítani a verdákat és úgy versenyezni :D Mondjuk eddig még én se mentem többet vele mint te, de nem fogom ilyen könnyen feladni. Az első résszel is ez volt a helyzet. :D

 

Köszi. Én nem állítgatok semmit. :D Azt nagyon utálom. Indítom, grafikát beállítom majd start. Az meg hogy fékezek majdnem állóra és így is kisodródik az autó kanyarban az nem fair.

Hozzászólás ideje:

Köszi. Én nem állítgatok semmit. :D Azt nagyon utálom. Indítom, grafikát beállítom majd start. Az meg hogy fékezek majdnem állóra és így is kisodródik az autó kanyarban az nem fair.

Akkor próbáld ki az NFS Worldöt :P Ott aztán minimál tunning van és jóformán a padlóba préselheted a gázpedált is :P:D Újításként amúgy van már rendőri üldözés is. :D
Hozzászólás ideje:

Akkor próbáld ki az NFS Worldöt :P Ott aztán minimál tunning van és jóformán a padlóba préselheted a gázpedált is :P:D Újításként amúgy van már rendőri üldözés is. :D

 

 

Kipróbáltam. :D Még te ajánlottad anno. ;)

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Ezt rosszul vetted le, mert a Sas egységben nem voltak nanoruhások. Csak sima tengerészgyalogosok voltak. Az USA Delta kommandójából csak Nomád, Pszichó, Próféta, Aszték és Bohóc (a Raptor egység) kaptak nanoruhát. A második részben meg csak Alcatraz.

Bocs, de tévedsz.

Itt a bizonyíték.

 

 

Amúgy Prófétának már a Crysis (1) alatt is 2.0-ás volt a ruhája vagy azt azután kapta hogy visszajött?

Szerkesztve: - misi920
Hozzászólás ideje:

Bocs, de tévedsz.

Itt a bizonyíték.

Ja, hogy ők! Rájuk nem emlékeztem, én egy másik csapatra gondoltam (de most utánajárva kiderült, hogy azok meg a Crysisban voltak...). Tényleg ők a Sas egység. :oops

 

Próféta csak az első és a második rész között kapta meg a 2.0-t.

Hozzászólás ideje:

Mass Effect 3 infók:

 

 

Az új információmorzsák a következőek:

 

* A kalandok kezdetén elmagyarázzák nekünk, hogy miért fordult ellenünk a Cerberus.

* A Cerberus katonái között lesznek majd Mechák, Assault Unitok és nindzsaszerű Shock Trooperek.

* A Reaperek eltérő mérettel rendelkeznek majd, az 500-600 méteres kisebb hajóktól kezdve egészen a 2 km hosszúságú Heraldig bármekkorával találkozhatunk.

* Shepard új képességekkel gazdagodik, ezek: gurulás, kisebb mélyedésekbe való beugrás, valamint közelharci támadások egész sora. Ezeket összefoglaló néven "Heavy Melee" skilleknek fogják hívni.

* Az Engineer kaszt új képessége lesz, hogy lövegtornyokat tud építeni, melyek automatikusan tüzelnek az ellenséges katonákra.

* Testre szabható fegyverek: Puskák és irányzékok, mindegyiknél öt különféle részegységet tudunk majd megváltoztatni.

* Többféle felvehető tárgy.

* Űrcsaták? Elképzelhető, bár nincs megerősítve.

* A helyszínek élettel teltebbek lesznek, mindenhol járkáló embereket, repülő hajókat láthatunk majd, valamint sokkal részletesebben kidolgozott épületeket. Új világítási technológiák alkalmazásával a fotorealisztikus látvány elérésére törekedtek.

* Az ellenfelek mostantól dinamikusan sérülnek. Például a Cerberus Mechák gyenge pontja a fejükön lévő üvegkijelző lesz, és amennyiben sikeresen akarunk ellenük küzdeni, igyekeznünk kell lehetőleg oda célozni. A többi ellenfél esetében is lesznek gyenge pontok, ezeken felül ellőhetjük a kezüket, lábukat, fejüket, sőt, még a páncéljaik egyes darabjai is leszakadhatnak.

* A harcok sokkal dinamikusabbak lesznek. A küzdelmek során rá leszünk kényszerítve, hogy sokkal gyakrabban mozogjunk, mint eddig. Ráadásul a játék sebességét is 10-15 százalékkal megnövelték.

* Felfedezés: Nem lesz lehetőségünk rá, hogy járműveket vezethessünk, mint az előző részekben. A játék főszálát úgy tervezték meg, hogy ne kelljen őket használni. Ez nem jelenti azt, hogy nem lesznek benne járművek, de erről pillanatnyilag többet még nem árultak el. A bolygók felszínének átkutatására szolgáló szkennert is lecserélték, de egyelőre erről nincs pontos információ.

* A játékban a következő helyszínekre látogatunk el, melyek már biztosak: Természetesen a Föld, New Yorkban és Londonban is megfordulunk majd. Ezen kívül a Marson, a Szalariánok bolygóján, valamint többek között egy Koriana nevű bolygó holdján is (Talán Krogan vagy Kvári bolygó lehet a név alapján).

 

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.