Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Borzalmas idényünk lesz, úgy érzem. Ezek a gumiszabályok katasztrofálisak. Válasz
Darth_Phobos Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Nem a gumikkal, hanem a tankolás van már elszúrva. Miért kellett visszahozniuk a 93-ban beszüntetett no tankolást? Dögunalom lesz így, mert vigyázni kell a gumikra, hisz csak azokkal lehet taktikázni, hogy ki mikor jön ki... Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Szerintem így jobban kijönnének a versenyzői kvalitások is. Csak hát ahhoz nem kéne ennyire spórolósra venni azokat a most már sokat emlegetett gumikat. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Donát, lesz összefoglaló vélemény a futamról a blogodon? Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Lesz, de majd csak holnap, mert nem érzem ma túl jól magam Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 15. Hozzászólás ideje: 2010. Március 15. Oks, várom. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 15. Hozzászólás ideje: 2010. Március 15. (szerkesztve) Eddig kellett rá várnod Még az nso is egyetért velem: http://www.nemzetisport.hu/f1/webber-minek...yokkal-2021187/ Szerkesztve: 2010. Március 15. - Donát Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 17. Hozzászólás ideje: 2010. Március 17. Egy kis összefoglaló az Indycar első, idei futamáról, melyet Sao Pauloban rendeztek meg, városi pályán. Gondolom már ennyiből is leszűrhető, hogy mi az élvezhetőségbeli különbség az első F1-es versennyel szemben. Válasz
Darth_Phobos Hozzászólás ideje: 2010. Március 17. Hozzászólás ideje: 2010. Március 17. Az első percet néztem meg, de ez a másik véglet. Ez viszont nagyon veszélyes. Az arany középút kellene, mint ahogy Donát is írta a blogján a 2000-es szabályrendszert kéne visszahozni, akkor tényleg jó volt az F1... Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 27. Hozzászólás ideje: 2010. Március 27. Most jó volt az időmérő. A Red Bullok marha jól mentek, érdekes lesz ahogy megtankolva, puha gumin elrajtolnak majd. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 27. Hozzászólás ideje: 2010. Március 27. Most nekem is tetszett az időmérő. Még ma este írok a blogba Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. No ez már olyan igazi autóverseny féleség volt Bár én tuti kihoztam volna az egyik Ferrarit kerékcserére. Barrichello meg egész jól megy a Williamsszel, hoz pár pontot a csapatnak. Válasz
Darth_Phobos Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Szegény Hamilton és Vettel Amúgy jó kis verseny volt, ilyennek kéne a többinek is lennie Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. (szerkesztve) Nem hiszem el! Emiatt a r*hadt óra átállítás miatt lemaradtam az első ötven percről!!! T*köm tele van! Szerkesztve: 2010. Március 28. - Ody Mandrell Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Szegény Hamilton és Vettel Végül is Hamilton járhatott volna rosszabbul is, "csak" egy helyet veszített. Pl. rosszabb esetben ki se tud jönni a kavicságyból. De hogy Vettellel mi történhetett? Nem hiszem el, hogy csak egyszerű elfékezés volt. Tőle aztán nem. Emiatt a r*hadt óra átállítás miatt lemaradtam az első ötven percről!!! Donát, sajnálom, hogy lemaradtál Az első pár kört én se láttam, mert nem volt energiám felkelni. H*lye voltam, hogy nem raktam este a távirányítót az ágy mellé Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Mondták már a futam alatt is, hogy fékproblémái voltak. Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Ja, így már érthető. Sajnos közben reggeliért rohangáltam meg ilyenek, így aztán valahol elkerülte a figyelmem. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. No ez már aztán mondhatni döfi volt. Kéretik minden futamon legalább egyszer esőt fabrikálni úgy negyed órára. Vettelt piszkosul sajnálom. Fantasztikus volt mindkét Red Bull az időmérőn, kijárt volna nekik a kettős győzelem. Hamilton is jól nyomta, vérbeli versenyzést mutatott. Webber meg jól bealudt. Sajnálom továbbá a zsigulis Pedrovot és Kobayasit, az utóbbi hozta rendesen a kamikaze feelinget. Kubica és Rosberg szinte nem csinált semmit, de az viszont jól. Button meg okosan nyert. Nem látványosan, hanem csupán okosan. Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Donát, délután meg tudod nézni ismétlésből, hogy tudj a futamról írni Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Nem tudom megnézni, ezért is keltem fel 7:50-kor. 8:50-kor, bocsánat! Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Mondjuk Alonso beszólása a rádión nem volt semmi /Mérnök: Hamilton már csak 3,5 másodpercre van tőled! Alonso: Inkább nem akarom tudni!!!/ Ez klasszikus lesz Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Alonso hányadik lett? Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Negyedik Klasszis! Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Messze van ő még attól Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Messze van ő még attól Már nem utálom. Alonso a király. A többi meg béna p*cs. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Már nem utálom. Alonso a király. A többi meg béna p*cs. Megijedt Massától Monnyon le! Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Nem tudom megnézni, ezért is keltem fel 7:50-kor. 8:50-kor, bocsánat! Mondjuk Alonso beszólása a rádión nem volt semmi /Mérnök: Hamilton már csak 3,5 másodpercre van tőled! Alonso: Inkább nem akarom tudni!!!/ Ez klasszikus lesz Jót nevettem rajta, ez tényleg klasszikus lesz Alonso hányadik lett? Az még érdekesebb, hogyan lett. Ugyanis az induláskor Button meglökte, szemben állt az egész mezőnnyel a Ferrarival, mindenki elment mellette, majd utolsóként loholt a mezőny után, hogy átvágjon mindenkin, akin lehet. Sajnos utána beragadt Massa mögött. Lehet, hogy meg tudta volna őt is előzni, csak hát fene tudja, lehet, hogy a csapattársat nem akarta annyira lenyomni, vagy szimplán csak nem tudta megelőzni. Az előtte mutatott teljesítménye alapján elég fura, hogy nem előzte meg a csapattársát. De Massa ezt a harmadik helyet neki köszönheti, az is fix. Alonso mindenkit feltartott maga mögött, legfőképp a náluk gyorsabb Hamiltont, erre is utal a fenti beszólás Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Az még érdekesebb, hogyan lett. Ugyanis az induláskor Button meglökte, szemben állt az egész mezőnnyel a Ferrarival, mindenki elment mellette, majd utolsóként loholt a mezőny után, hogy átvágjon mindenkin, akin lehet. Sajnos utána beragadt Massa mögött. Lehet, hogy meg tudta volna őt is előzni, csak hát fene tudja, lehet, hogy a csapattársat nem akarta annyira lenyomni, vagy szimplán csak nem tudta megelőzni. Az előtte mutatott teljesítménye alapján elég fura, hogy nem előzte meg a csapattársát. De Massa ezt a harmadik helyet neki köszönheti, az is fix. Alonso mindenkit feltartott maga mögött, legfőképp a náluk gyorsabb Hamiltont, erre is utal a fenti beszólás Azt a megpördülést és a hátra sorolást láttam, akkor ment el a kedvem a futamtól. De akkor jól feljött a spanyol. Szerintem ő lesz a világbajnok idén. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Hozzászólás ideje: 2010. Március 28. Donát, írsz összefoglalót azért? Vagy később tudod csak megnézni a kimaradt része...köröket? Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.