Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Baromi jó lett az új Tomb Rider. A Crystal Dynamics előtti éra abszolúte nem tetszett, a Legend, az Anniversary és az Underworld ugyan már nem váltott ki heveny arcidegrángást, de egyiknek sem jutottam a végére. Legtöbb bajom az irreális és minden logikát mellőző feladványok, az uncsi történet és a felejthető karakterek voltak. (A poén, hogy a PC Guru és a grafikus kártyáimnak hála az összes eddigi TR rész eredetiben van meg. :))

 

De ez, remek sztori - még nagyon az elején vagyok, de a sziget és lakóinak rejtélye és a mellé tálalt japán miszticizmus nagyon ütős egyveleg -, a beszippantó hangulat, a józanabb fejtörők, a szabad világ és a tény, hogy Lara végre nem egy tini hormonálomból előlépett bige, hanem egy fiatal, szerethető és a Terminatorokkal távoli rokonságban sem álló ember, aki szilikont talán még sosem látott, nagyon sokat ad a játékhoz. És gyönyörű a grafika, ráadásul nagyon mozisra vették a figurát! Rengeteg az interaktív átvezető, de mégis egyensúlyban marad a játékkal (ala Mass Effect 2-3).

Már az előzetesekben is látszott, hogy frankó játék lesz (aha, az A:CM után ki hisz még az előzeteseknek? :evil: ), úgyhogy itt is bevállaltam azt, amin az Aliensnél, előre rendeltem. Bár ott sem csalódtam, itt határozottan nagyobb lesz az elégedettségem a végén. Mert ezt a TR-t végigjátszom.

Mindenkinek csak ajánlani tudom. Én mondom ezt, aki eddig egy TR-t nem bírt egy-két óránál tovább játszani. Ezzel három órát játszottam, amit csak azért szakítottam meg, mert a mai fejezetet még nem tudtam le, aztán meg azért léptem ki most, mert Mass Effect. :D

 

DE MOST MÁR JÖHETNE A CITDAEL AZÉRT! :angry::clap2:

 

 

A legelsővel játszottam tizenvalahány éve max fél órát a szomszédnál, még gépem sem volt. :D Nem igazán jött be, magáért a TPS-ért sem vagyok oda, nagyon jónak kell lennie egy TPS-nek ha én játszok vele(pl Gears of War, Max Payne). Viszont ezt az új Tomb Raidert figyelemmel kisérem egy ideje, követtem a kiadott trailereket is. Határozottan tetszik és szándékomban is volt egy próbát tenni vele, de így hogy írod milyen jó még jobban kívánom. Persze csak a Crysis 3(amit alig bírok abbahagyni annyira jó és drámai a története) után.

Hozzászólás ideje:

Kurva jó lett a Citadel! Akinek ez nem tetszik, az nem is szereti ezt a szériát. Ezernyi poén, minden szereplő tiszteletét teszi, laza hat órányi játékidő (és még nem vittem ki az árkádbeli küldetéseket), olyan fordulat, amitől akkorát koppant az állam, mint eddig egyetlen ME epizód alatt sem (pepo, eszembe is jutottál egy bizonyos okból :)),

 

Tényleg sikerült egy remek ellenséget betenniük. Shepard parancsnok maga. Amikor előlépett a sötétből, legalább annyira pislogtam, mint Shep... Mármint az igazi. A Cerberus ezek szerint azért mégsem volt teljesen biztos abban, hogy Shepet fel lehet támasztani. Volt egy B terv is. Milyen mocskos kis titkai vannak még ennek a TIM gyereknek? :D

Brooks árulása viszont nem volt annyira meglepő, pár perccel a fordulat előtt már tudtam, hogy kétszínű a kis szexi csoki.

 

 

A parti a végén, hát az mindent vitt.

 

Grunt a zuhany alatt, Miranda és Jack öri barik lesznek, Zaeed kikezd Samarával, és az a csokornyakkendő Glyph-en. :lol:

 

Nagyon jó lett, és ha a Cerb bázis előtti támadás előttre teszed, amikor már semmi más dolgod sincs, még értelme is van, hogy az apokalipszis közepén ezek elvannak ilyen vidáman. Úgy értem, ott úgyis mondja Hackett, hogy idő kell a flotta mobilizálására, ebbe pont belefér egy a kis eltáv, pláne azzal a kiegészítéssel, hogy a Normady-t

szárazdokkba küldik.

 

 

Az ezernyi visszautalás, rajongói kívánság teljesítés (a Normandy-ba visszakerült a lift :lol: ), az ME1-es puska, stb... Remek lezárás lett, na. Ezután az ember már nem is kívánhat mást, csak elkenni a rút Kaszások száját.

 

Bár azért na, ezután kicsit fapados megoldás a játék legvége, amikor ME1 mintára mindig csak az a két partner aktív, akik velünk vannak. Itt meg azért visszatért az ME2 vége, ahol mindenki teszi a dolgát.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Valóban, a Citadel remek darab lett! Tetszett, hogy az egész tele volt remek poénokkal, beszólogatásokkal, jól sikerült érzékeltetni, hogy ez igaz csapat, valamint volt pár tényleg kellemesen pihent rész is, mint pl.

a pizzafutár, vagy a mindent megoldó fogkefe esete.

 

A buliban néha már fetrengtem a nevetéstől, sikerült átatdni egy kemény HB hangulatát :D Viszont így a játék vége is talán még kesernyésebb lesz, hiszen az ilyen hangulati ellentétek kellően felfokozzák a hatást.

Az akciórészek tetszettek, időnként kellemesen kemények is voltak (igaz, az Omega óta nem ME-ztem, kicsit elkapott a rozsda :)), valamint jó volt a Fellegvár tényleg új részeit felfedezni.

Szerkesztve: - reaper
Hozzászólás ideje:

Ha a Citadel soundtrackjét nem csinálják meg - legalább ezt az egy témát, mint a Leviathannál -, morci leszek. Ez annyira szép lett. Az Omega harmatgyenge zenéi (zörejei) után nagyon megindító volt ezt hallgatni.

Hozzászólás ideje:

'A PlayON az Aliens Colonial Marines bevezetése során úgy döntött, megtréfálja azokat a felhasználókat, akik a hivatalos megjelenés előtt próbálkoznak a játék letöltésével. Az oldalakra magát játéknak - annak struktúrájával és méretével - álcázó fájlokat töltöttek fel. A "játék" telepítőjére kattintva a következő, torrentezők megtérítését célzó, videót indította el a beépített lejátszó: "

Gamechannel.hu

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KNRBbzdDzIA

 

Brutális :D

Hozzászólás ideje:

'A PlayON az Aliens Colonial Marines bevezetése során úgy döntött, megtréfálja azokat a felhasználókat, akik a hivatalos megjelenés előtt próbálkoznak a játék letöltésével. Az oldalakra magát játéknak - annak struktúrájával és méretével - álcázó fájlokat töltöttek fel. A "játék" telepítőjére kattintva a következő, torrentezők megtérítését célzó, videót indította el a beépített lejátszó: "

Gamechannel.hu

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KNRBbzdDzIA

 

Brutális :D

 

Csak egy a baj. Én is torrentről szedtem és ez nem volt rajta.

Hozzászólás ideje:

Csak egy a baj. Én is torrentről szedtem és ez nem volt rajta.

Esélyes, hogy nem minden torrent vagy warez oldalra került ki (egy ncore-ra ilyet ki sem tudnának rakni, hiszen hamar törlésre kerülne).

Hozzászólás ideje:

Dead Space 3: Awekened DLC

Három fejezetnyi borzongás, laza két óra játékidő. Co-opan nem volt még lehetőségem kipróbálni, de Isaac és Carver ezúttal sokkal jobban volt összeírva single-be, olyannyira, hogy momentán ezt nehezemre esik elképzelni co-opban.

 

Carver és Isaac a játék egy pontján egymás ellen fordul, de mint kiderül a harc végén, csak a Bretheren Moon banda szórakozik a fejével, szóval Isaac nem is Carverrel harcolt, hanem Randal Car-ralr, a nekromorf kultusz vezírável.

 

Sikerült visszahozni a játékba a Dead Space első felére jellemző kőkemény borzongást, a folyamatos frusztrációt, a bizonytalanságot (azért erre alaposan rátesznek a hallucinációk, amiket annyira hiányoltam a DS3 játék alatt), ami ebben az esetben azért is ügyes mutatvány, mert ha a DS3 kipörgetése után állsz neki, már minden ki van maxolva (előtte természetesen nincs is értelme elkezdeni, hiszen a DLC a játék epilógusa). De a létszámfölény és a hangulat segít, hogy ne unalmas darálás legyen.

A befejezés pedig remek, hiszen végre nem hagyja az ember bizonytalanságban Isaac sorsát illetően. Ha itt ér véget a Dead Space széria, úgy is jó, de innen folytatni is lehet, akár Isaac nélkül is.

 

 

Amúgy akárki is írta a trilógia sztoriját, jó előre gondolkodott. Ha a Dead Space elején elolvassuk a fali szövegeket, több utalás is van a Bretheren Moonra, de a legnyíltabb ez: BROTHER MOONS ARE AWAKE. Ugyanez a frázis olvasható ki a DS3 fejezeteinek kezdőbetűiből. :) Apropó, az Awekenednek is beszédes a fejezetek kezdőbetűi: RIP.

 

 

Megéri letölteni és végigjátszani, mert szép átvezető a DS4-be (gondolom innen folytatják), hangulatos és legalább lezárja a DS3-at.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Crysis 3

 

Valamikor a héten végeztem vele, de most szánok rá időt hogy írjak róla. Nálam a Crysis és a második része minden idők egyik legjobb történetével rendelkező FPS-se és mellékesen a legszebb is. Miért írom hogy mellékesen? Mert elterjedt a köztudatban hogy a Crysis az tulajdonképpen techdemó és csak azért adták ki hogy az alatta dolgozó motort jó pénzért értékesítsék. Nem ismerem a Crytech vezetőségének(ők készítették a játékot) a gondolatmenetét, őszintén szólva nem is érdekel. Az viszont igen hogy emiatt a játék miatt fejlesztettem 2007 decemberében új gépet. A játék magával ragadott(Na jó ehhez hozzájárult az is hogy Delta Force katonát alakítunk nanoruhában) és egy foglyul ejtett túsz kérdése miszerint: "Kik maguk". Mire a válasz: "American Special Forces". Ez annyira gyönyörű mondat hogy minden túsznak azt kívánom hogy ezt hallja mert ekkor biztos kiszabadul.

De mi is volt a különleges az első részben azonkívűl hogy szép volt a grafikája? Hát az hogy az akkoriban kezdődött nagyon rossz trendhez képest(A single rész baromi rövid és inkább a multira helyezik a hangsúlyt) ennek a játéknak a single része baromi hosszú volt és élvezetes. Nem pár óra alatt lehetett végigvinni mint bármely MW-t. És egy baromi jó történet bontakozott ki különleges katonákról akik valami furcsa élmény részesei lettek.

Jött aztán a 2. rész ami bővítette ezt a történetet elmesélve mi történik a fejlett világ egy emblematikus városában, New Yorkban. Többet megtudtunk a nanoruha tulajdonságairól, és a miértekről. Ez a játék is baromi hosszú volt de nem bántam. A grafikája szintén mérföldkő. De egy kérdést nem válaszolt meg. Mi lett az első részben látott kommandósokkal, főleg Nomáddal(Őt irányítottuk az első részben), de Michael "Psycho" Sykes egykori SAS-tag sorsa sem közömbös természetesen.

Eljutottunk a 3. részig. Itt minden meg van válaszolva. Természetesen a szokásos helyzet van, értem a storyt, de részleteiben magyarázatra szorul. :D Mag a grafika minden idők legszebb videójátéka, ezt űberelni John Carmacknek is nehéz lenne. A nanokupolával lefedett valahai New York félelmetesen élethű úgy hogy el lehet hinni hogy innen 24 éve mindenki távozott kivéve természetesen kedvenc C.E.L.L katonáinkat. A víz tényleg víz és úgy is viselkedik mikor belemegyünk mint a valóságban, a a tűz meg lélegzetelállító. Ilyet én még nem láttam játékban. De mindenre oda van figyelve. Bizonyos fegyverekre rá van írva hogy U.S Army, a környezet pont ott rozsdás ahol kell, Jó, persze mindez az új gépemen ilyen full hd-ban minden max-on(illetve egy szűrés le van véve). Anno én nem igazán hittem benne hogy olyan nagy különbség lenne egy full hd és egy 1280*1024 felbontás közt pedig van és az óriási.

A történetről nem írnék mert nagyon spoileres lenne, gyakorlatilag már az első 5 percben van egy WTF és még sok ilyen lesz. A vége viszont nagyon megható és aki játszott az első résszel annak lehet hogy egy kis könnycsepp is kicsordul majd a szeme sarkából az utolsó videót látva.

Egyszóval méltó a 3. rész a többihez nagyon jól lezárja a történetet, az viszont igaz hogy rövidebb mint az első 2 rész. Sajnálom hogy vége, de sokszor végig fogom még vinni a trilógiát, főleg úgy hogy a 3. rész adott azért sok érzelmi töltetet az első részhez.

Aki pontosan tudja miért harcolunk ebben a játékban és át is érzi annak fenomenális lesz a 3. rész is.

 

Aki játszani akar vele és nem akar spoilert nehogy nézzen a játékból képeket vagy videókat ,sőt teszteket sem(olvastam olyat hogy lelőtt egy spoilert), mert nagyon durván ellövik az egyik legnagyobb spoilert.

 

10/10

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:

Mondjuk én se a Crysis első részét, se a másodikat nem mondanám baromi hosszúnak. Az első még csak-csak, ha sokat pepecselsz lopakodással, meg a rejtőzködő emberkék felkutatásával, de a második rész már fele olyan hosszú csak. Pepecselni meg a pályák miatt nem lehet.

 

Amúgy, már egy képregényből a Crysis 2 előtt kiderült, mi történt Nomáddal, sőt, a második részben Próféta múlt időben beszél róla, szóval ebből is lehetett sejteni. :)

 

Sajnálom is, hogy így nyírták ki, lényegében off-screen egy képregényben. Azért ennél jóval többet érdemelt volna. Tulajdon képen gőzöm sincs, hogy miért Prófétát hozták ennyire előtérbe, miután az első részben totál mellékszereplő, ráadásul szerintem annyira nem is érdekes figura. Nagy, fekete, elszánt Delta Force katona, hol láttam már ilyet? Ja, minden Hollywoodi filmben, amiben katonák rohangálnak.

 

Hozzászólás ideje:

Mondjuk én se a Crysis első részét, se a másodikat nem mondanám baromi hosszúnak. Az első még csak-csak, ha sokat pepecselsz lopakodással, meg a rejtőzködő emberkék felkutatásával, de a második rész már fele olyan hosszú csak. Pepecselni meg a pályák miatt nem lehet.

 

Amúgy, már egy képregényből a Crysis 2 előtt kiderült, mi történt Nomáddal, sőt, a második részben Próféta múlt időben beszél róla, szóval ebből is lehetett sejteni. :)

 

Sajnálom is, hogy így nyírták ki, lényegében off-screen egy képregényben. Azért ennél jóval többet érdemelt volna. Tulajdon képen gőzöm sincs, hogy miért Prófétát hozták ennyire előtérbe, miután az első részben totál mellékszereplő, ráadásul szerintem annyira nem is érdekes figura. Nagy, fekete, elszánt Delta Force katona, hol láttam már ilyet? Ja, minden Hollywoodi filmben, amiben katonák rohangálnak.

 

 

Hát ebben nem értünk egyet de nem baj. Szerintem az eddigi fps-ek közül a Crysis a leghosszabb, már csak addig jóval hosszabb mint egy MW , míg befagy a sziget és még utána is sok játékidő van. A második rész meg szerintem közel ennyire hosszú mondjuk az első résznek a 90 %-a. Legalábbis én így érzékeltem.

 

Ezt a Nomádos képregényt meg lehet nézni valahol? Az igaz hogy a 2.-ban kiderül Nomád sorsa, de a hogyanra a harmadik részben derül fény.

Amit még elfelejtettem írni hogy vannak jegyzetetek és naplók a játékban és el lehet olvasgatni hogy mi történt a 2. és 3. rész között. Pl hogy Proféta is mit csinált 24 év alatt meg a világban mik történtek.

 

Igazában nekem a legnagyobb rejtély hogy az első és a második között mi történt pontosan.

 

 

Az első részben az anyahajón lett vége a játéknak a Ceph megindította az inváziót. Namost a Raptor-team mit csinált 2023-ig? Gondolom írtották a Cepheket, közben meg a C.E.L.L meg a ruháktól akarta megszabadítani őket. Proféta meg hogyan került New Yorkba? Különben milyen gusztustalan már ez a C.E.L.L, az emberiség ellen invázió van, ők is emberek és azzal foglalkoznak hogy az idegen technológia segítségével megszerezzék a hatalmat. Ugyanakkor ostobák is, hisz a Ceph őket is kinyírja

 

Hozzászólás ideje:

Eddigi FPS-ek kötül? Remélem, ez csak ujjbotlás volt, mert kapásból húsz FPS-t sorolok fel, ami hosszabb, mint a négy Crysis együtt véve. :) Azzal nem fogok vitázni, hogy a Modern Warfare-oknál, vagy alapvetően a CoD4 óta bármelyik CoD-nál hosszabb, mert az igaz. Azoknál lényegében egy Worms parti is hosszabb. :evil: De bőven sok Crysisnál hosszabb FPS létezik.

 

A képregény nekem megvan, ha nem felejtem el, este átküldöm. De angol, bár a képek azért elég beszédesek.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Eddigi FPS-ek kötül? Remélem, ez csak ujjbotlás volt, mert kapásból húsz FPS-t sorolok fel, ami hosszabb, mint a négy Crysis együtt véve. :) Azzal nem fogok vitázni, hogy a Modern Warfare-oknál, vagy alapvetően a CoD4 óta bármelyik CoD-nál hosszabb, mert az igaz. Azoknál lényegében egy Worms parti is hosszabb. :evil: De bőven sok Crysisnál hosszabb FPS létezik.

 

A képregény nekem megvan, ha nem felejtem el, este átküldöm. De angol, bár a képek azért elég beszédesek.

 

 

Sorold. :D Tényleg kiváncsi vagyok rá. Nem mondom hogy a Wolfeinstein óta mindent végignyomtam, de elég sokat. Nem emlékszem hogy lett volna benne hosszúak. Bár a Half-Life 1-2 elég sokáig tartott.

 

A képregényt meg előre is köszi. Az angol nem baj olvasva simán megértem. Ha látom a szöveget nem gáz az angol.

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:

1. Half Life

2. Half Life 2

3. Half Life: Blue Shift

4. Half Life: Opposing Force

5. Aliens vs Predator 2

6. Star Trek: Voyager: Ellite Force

7. Star Trek: Ellite Force 2

8. Star Wars: Jedi Knight

9. Star Wars: Jedi Knight 2

10. Star Wars: Jedi Knight 3

11. S.T.A.L.K.E.R.

12. Fallout 3

13. Unreal

14. Quake

15. Quake 2

16. Quake 4

17. Far Cry

18. Far Cry 2

19. Far Cry 3

20. Halo

21. Halo 2

22. Trespasser

23. Medal of Honor

24. Call of Duty

25. Call of Duty 2

26. Soldiert of Fortune

27. Doom 3

28. Return to Castle: Wolfenstein

29. Wolfenstein (2009)

30. Portal 2

31. Metro 2033

32. Bioshock

33. Bioshock 2

34. Dead Island

35. Deus Ex

36. Deus Ex: Invisible War

37. Deus Ex: Human Revolution...

Ja... Csak húszat mondtam volna? Bocs, elvitt a lendület. :D

 

A képregényt küldöm, amint rájövök, melyik lemezre dugtam el... :oops:

Hozzászólás ideje:

1. Half Life

2. Half Life 2

3. Half Life: Blue Shift

4. Half Life: Opposing Force

5. Aliens vs Predator 2

6. Star Trek: Voyager: Ellite Force

7. Star Trek: Ellite Force 2

8. Star Wars: Jedi Knight

9. Star Wars: Jedi Knight 2

10. Star Wars: Jedi Knight 3

11. S.T.A.L.K.E.R.

12. Fallout 3

13. Unreal

14. Quake

15. Quake 2

16. Quake 4

17. Far Cry

18. Far Cry 2

19. Far Cry 3

20. Halo

21. Halo 2

22. Trespasser

23. Medal of Honor

24. Call of Duty

25. Call of Duty 2

26. Soldiert of Fortune

27. Doom 3

28. Return to Castle: Wolfenstein

29. Wolfenstein (2009)

30. Portal 2

31. Metro 2033

32. Bioshock

33. Bioshock 2

34. Dead Island

35. Deus Ex

36. Deus Ex: Invisible War

37. Deus Ex: Human Revolution...

Ja... Csak húszat mondtam volna? Bocs, elvitt a lendület. :D

 

A képregényt küldöm, amint rájövök, melyik lemezre dugtam el... :oops:

 

Hét ezekkel majdnem mind játszottam a Half Life-ok kivételével szerintem mind rövidebb mint a Crysis. Illetve mondjuk még a Quake 4 lehet ilyen hosszú. Persze ez szubjektív, de én a leghosszabb ideig a Crysissal játszottam.

Hozzászólás ideje:

No, akkor a RE6-ról első körben ennyit. EZT KURVÁRA ELCSESZTÉK! Az irányítás billentyűzetről minden alulmúl. Eleve, át lehet opciózni, csak a program nem engedi, mert nem ismeri fel a különböző bullentyűket, vagy mi (folyton valami "néhány kiválasztott billentyű nincs feltérképezve" szöveget nyom). Ami gáz, mert én ugye a nyíl billekre vagyok szokva, így azon kívül, hogy kényelmetlen, a QTE gombokat még keresgénem kell, ami gáz a Quick Time Eventeknél... De ez még hagyán, csakhogy az első ajtón nem jutottam át, mert hiába nyomom le időben a billentyűt, a program késve reagál.

Ráadásul bár minden fel van húzva maxra, a játék nem valami szép, és annak ellenére, hogy simán mennie kéne, lassul...

Most feltöltöm a kontrollerem elemeit, aztán azzal már csak működik... Bár a menüben nem láttam kontroller opciót, csak billentyűt. Nem tudom, hogyan fog reagálni egy PC-s kontrollerre (ha előjön a PS3-a gombokkal, falat fejelek).

Ja, menü, ezt tanítani kéne! Amint belépsz, egyből a grafikai opcióban vagy, ahonnét nincs menekvés. Csak úgy tudsz kilépni, ha nem az entert nyomod, ahogy jelzi (mivel ugye akkor opciózól), hanem egérrel rákattintasz az enter ikonjára... Aztán jön a világosság menü, és máris indul a játék. Frankó, mondom, és a többi menüpont, esetleg? Valami, irányítás, felirat? Jó, játék strat, esc... hál isten, van menü, de alatta a játék folyik tovább. Pazar... Itt ismerkedhettem meg a zseniális irányítás opciózással, meg minden féle hülyeség beopciózásával (tényleg minden szart, még a lézer színét is megadhatom).

A poén csak a kilépés. Mert azt nem lehet. Ha rákattogsz a kilép gombra, visszakúr a menü elejére, a jó öreg "nyomj meg egy gombot" (ezt konzolokon sem értem, mire jó, de azt végképp nem, hogy miért nem lehet megszabadulni tőle PC-n?), aztán mit ad isten, welcome, to the setup menu... Aztán brightnes menü... aztán indul a játék. NINCS KILÉPÉS A JÁTÉKBÓL!!! Ctrl+F4, így menekülhetsz...

És ezzel szarakodtak fél évig? Mindez 18 perc "játék" után, de mint írtam, az első ajtón nem jutottam át a tragikus irányítás miatt, azt feszegetve léptem ki. Az nagyjából két percre van az openingtől, a többi vagy a kezdő videó, vagy a menüvel való harc.

Hozzászólás ideje:

A poén az, hogy kipróbáltam kontrollerrel, és úgy még rosszabb! Fel van cserélve a kamerát irányító analóg kar, ha oldalra húzod, fel-le megy, ha fel-le húzod jobbra-balra megy. Azért ez a nem semmi, elszúrni egy konzol játék kontrolleres irrányítását!

Hozzászólás ideje:

Besz*rás! :facepalm:

 

Egyébként ne fejlődjön már a Capcom is visszafelé. Bakker a RE4 borzasztó PC-s irányítása után az 5. rész (mert ugyan toltam már, csak még nem játszottam végig) irányítása kifejezetten előrelépés volt. Erre most újra ez van? Érthetetlen! Pláne, hogy a RE játékok PC-s irányítása évek óta (joggal) van bírálva, és akkor nem képesek összehozni egy értelmes irányítást.... no comment!

Hozzászólás ideje:

De ez már azért csoda, hogy egy konzolos játékátirat kontrollerrel sem irányítható. Azért itt valami nagyon el van szúrva. Arról nem beszélve, hogy nem értem, mit ültek ezen fél évet. Semmivel sem szebb, mint PS-en, de legalább pocsékul optimizált. Röhej, hogy a sokkal szebb Tomb Raider simábban fut felnyomva, mint ez. :facepalm: Vagy azzal pöcsöltek fél évig, hogy hogyan lehet tönkretenni?

Hozzászólás ideje:

Igazából a bennem felmerülő kérdés a következő: Hogy adhatták így ki? Senki nem ellenőrizte? Mit gondoltak hogy a játékosok örülni fognak a rossz irányításnak: Mondjuk ezen kérdések már az A:CM-nél is felmerültek. Maguk a cégvezetők hogy gondolkodnak?

 

Elkezdtem játszani a Black Ops 2-vel. Először olyan semmilyen érzésem volt, olyan megszokott, sőt untam is az angolai mészárlást. Gondoltam kiveszett belőlem már a COD szeretet. Aztán jött a jövőbeni helyszín(2025) és minden megváltozott. Nagyon jó ötleteket vonultattak fel(pl ruhaujjból kilőhető gránát) meg a mai fegyverek modernizálása. El tudom képzelni hogy akkor már ilyen fegyverek lesznek. A kedvencem az amelyik 3 gránátféleséget rálő az ellenfélre mely rátapadva szétrobban. Itt koppintást érzek valamely részről, mert a Crysis 3-ban a nyílvessző egyik fajtája pont ilyen.

Szóval eddig nagyon tetszik, jó a hangulata.

Viszont írnom kell egy negatívumról és az a grafika. Így full hd-ban mindent max-ra húzva kijön mennyire elavult régi motor dolgozik a játék alatt. Szép-szép ,de olyan műanyag hatása van mintha rajzolt műanyag tárgyak lennének a monitoron. Ez főleg a Crysis 3 lélegzetelállítóan élethű grafikája után szembetűnő.

Ordít róla hogy majdnem 10 éves(Az első ezzel a motorral megjelent játék szerintem a 2007-es Modern Warfare, de mivel a motort évekkel előtte fejlesztik lassan egy évtizedes lesz). Szóval ideje lenne lecserélni.

Hozzászólás ideje:

Ez egy jó kérdés, engem is érdekelne. Oké, kétlem, hogy egy Kenzo Tsujimoto (Capcom CEO) vagy Hajime Satomi (SEGA CEO) látná ezeket a játékokat, talán levetítenek nekik egy-egy videót, vagy mi. De a projekt vezetők (aka producerek) hogyan adhatják le azt a jelentést, hogy "igazgató bácsi, mi kész vagyunk?" Oké, olyankor megértem, amikor a kiadók erősködnek. Mondjuk nem preferálom, amikor a kiadók mondják meg, mikor van valami kész (mint filmeknél a stúdiók), kivétel persze, ha már évek óta húzódik, mint az A:CM (mondjuk ott meg elhúzhatna a SEGA a francba, amiét nem felügyelte a játékot), de például határozottan ártalmas olyan játékoknál, mint mondjuk a Dead Space vagy Mass Effect széria. Például a Mass Effect 3-nál a Bioware még szeretett volna egy kis csúszást, de az EA beszólt, hogy már így is csúsztak két hónapot, fejezzék szépen be. Hát, olyan is lett a vége. Mondjuk az Extended Cut DLC-t még mindig egy üzleti megfontolás részeként látom az EA részéről, csak a kapkodásuk miatt rosszul sült el, így kénytelenek voltak ingyen kiadni.

 

Azért a testre tapadó gránátot (vagy robbanó cuccot) nem éppen a Crysis 3 találta fel, hogy a sokkal előbb megjelent Black Ops 2 tőle lopja el. :) Rengeteg hasonló cucc van az FPS-ek világában. És hogy viszonyulsz az RTS részhez? Én ott feladtam a játékot. Amúgy is baromira untam, főleg a korai időkben játszódó részeket, ahogy te. A jövőben volt némi újítás, jópofa ötlet, ami feldobta, de számomra túl kevés volt. A sztori is elég gyatra, hiába a World at War és a Black ops folytatása, annyira zagyva az egész, hogy semmi értelme. Már nagyon itt lenne az ideje annak, hogy a CoD széria visszavonuljon egy jó pár évre. Hasonlóan a Need for Speedhez és a Medal of Honorhoz. Nem jók ezek a futószalag gyártások.

 

Ami a motort illeti, abszolúte igazad van! Tudod hány éves az a motor valójában? Tizennégy! Bezony, a Quake III Arenához (1999) kifejlesztett Id Tech 3 az alapja. A Call of Duty (2003) és a CoD: United Offensive (2004) alatt még az dübörgött. A CoD 2-re (2005) kicsit továbbfejlesztették, akkor már IW 2.0 név alatt futott. A Modern Warfare-ra (2007) továbbfejlesztették IW 3.0-ra, ez futott még a World at War (2008) és a Black ops (2010) alatt is. A Modern Warfare 2 (2009) alatt már az IW 4.0 futott, ami csak azért vicces, mert előbb jelent meg, mint a Black ops, de annál valamiért az eggyel régebbi motort használta a Treyacrh. A Modern Warfare 3-ra (2011) aztán megint új nevet kapott, MW3 engine, aztán a Black ops II (2012) fejlesztésekor megint átkeresztelték, ezúttal Black ops II engine-re, csak hogy a fantáziájukat is végletekig kihasználják. :) Ami - és most kapaszkodj meg - nem az IW 4.0, se nem az MW3 engine továbbfejlesztése, hanem - dobpergés - az IW 3.0 updatelt változata. Jól látod, a BO2 alatt egy 1999-es motor 2007-es változatának továbbfejlesztése dübörög. Hát, úgy is néz ki. Hiába a fejlesztés, nagyon érződik rajta, hogy ez egy tizennégy éves motor. Főleg, ami nagyon zavar, az a zárt, statikus környezet.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.