Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Dzséjt

Ajánlott hozzászólás

Akkor az elején :lol:

 

Call of Duty 4: Modern Warfare

 

Ez az első napja "Soap" MacTavish őrmesternek a britt SAS különleges alakulatban. Gaz és Price százados rövid felmérése után elindulnak a Being-tengerre, ahol egy füles szerint, amit egy bizonyos Nikolai-tól szereztek, aki beépült az Orosz Ultranacionalista Pártba. A hajón az SAS csapat egy nukleáris fegyvert talál, ám mivel ez lebukás, az ultranacionalisták lebombázzák a hajót. Price csapata éppen csak ki tud jutni. Bár a bomba a tenger mélyére süllyedt, Soap még fel tudta kapni a szállítási jegyzéket, így kiderült, hogy a csomag a Közel-keletre tartott, egy bizonyos Al-Asadhoz.

Ez az Al-Asad valójában az ultranacionalisták puszi pajtása, akiket egy bizonyos félkarú ex-fegyverkereskedő, Imram Zakhaev vezet. Ketten együtt egyrészt beveszik Al-Asad országát, Al-Asad egyenes adásban kivégzi az elnökét, Al-Fulani és megfenyegeti az USA-t.

A brit és az amerikai kormány közös akciót terveznek. Az SAS-t bevetik, hogy Ukrajnából mentsék ki a lebukott informátorukat, Nikolai-t, aki közben megtudta, hogy Al-Asad már nincs az országában, csak ezt nem tudta már közölni a feletteseivel. Az SAS-t az orosz Kamarov őrmester, aki a Lojalistákhoz hű hadseregben szolgál. Ez azért fontos, mert miközben Al-Asad a Közel-keleten tört ki háborút, addig Zakhaev polgárháborút indított orosz földön, amely Ukrajnából indult ki. Szóval az SAS egy csini háborúba csöppen, miközben Nikolai-t próbálják menteni. Sajnos félsikerrel járnak, mert a helikopterüket lelövik, így ők sem tudják figyelmeztetni az amerikaiakat Al-Asad lelépéséről. Helyette egy AC-130-as segítségével igyekeznek eljutni az evakuálási pontra.

Az amerikaiak tengerészgyalogság eközben a Közel-keletre megy, hogy felkutassák és likvidálják Al-Asadot. Feltételezik, hogy a főváros TV adójának székházában lesz, ugyanis úgy tudják, élő adásban buzdítja katonáit. Az elfogás feladatát Vasquez hadnagy csapata kapja, akik között ott szolgál Paul Jackson és Griggs őrmesterek is. A TV adónál sajnos nem lelik meg Al-Asadot. Griggs őrmestert eztán áthelyezik az SAS-hez, hogy összekötőként segítsen nekik felkutatni Nikolai információi alapján Al-Asadot. A harcok közben tovább folynak, órákon át tartanak, mikor a NEST hírét veszi, hogy a fővárosban valahol valóban van egy atombomba. Azonnal kivonják a tengerészgyalogságot, míg a NEST csapatok megkeresik és hatástalanítják a bombát. A visszavonulás közben kilőnek egy AH-1 Cobrát és a pilótája életben marad, ezért Vasquez csapata leszáll, hogy kimentsék. Bár Jackson elviszi a sérült nőt a CH-47 Chinookhoz, a felrobbanó bomba végez mindenkivel, aki nem került elég messze. Közel 30 000 katona veszti életét.

Ezután az SAS egy ukrán kisvárosban megleli Al-Asadot és tőle megtudják, hogy az egész buli mögött Zakhaev áll. Price százados jól ismerte a fickót, hiszen tizenöt évvel korábban, akkor még hadnagyként neki és Macmillan századosnak kellett volna megölnie Pripjatyban. Sajnos csak az egyik karját sikerült lerobbantania, és kis híján mindketten odavesztek. Az információ megszerzése után Price kivégzi Al-Asadot és miután kijutottak a kisvárosból, egy USMC-SAS közös akcióban (ebben vesz részt Griggs őrmester) nekilátnak Zakhaev elfogásának, méghozzá a fián keresztül. Sajnos Soap és Griggs hiába kergetik végig az ukrán városban, és szorítják sarokba Zakhaev kicsi fiát, a kölyök főbe lövi magát. A terv dugába dőlt, de a bosszútól fűtött Zakhaev új lehetőséget ad nekik. Hogy elpusztítsa a mocskos USA gyerekgyilkosokat, elfoglalja az egykori Szovjetunió Azerbajdzsánban felejtett atomrakéta silóját, ahol még van két több célpont elpusztítására alkalmas atombomba. Az SAS és a USMC csap le elsőként. Kis kitérő után (melyben ki kellett szabadítani a landoláskor fogságba esett Griggset) megbénítja a bázist körülvevő elektromos kerítést, majd Kamarov embereivel közösen megindul a támadás. Kicsit elkésnek, az ultanacionalisták kilövik a két rakétát, amelyek az USA legtöbb nagyvárosát célba veszik a keleti parton. A csapatnak csak pár perce van betörni az irányítóközpontba és bekapcsolni a rakéták önmegsemmisítőjét. Sikerrel viszik és Soap kiiktatja a rakétákat, de sajnos közben a bázisra megérkezik Zakhaev és a hadserege, így a csapatnak menekülnie kell. Az autósüldözésbe beszáll egy MI-28-as is, ami szétlövi a csapat autója alatt a hidat. Griggs, Gaz, Price és Soap próbálják tartani magukat, de végül hiába. Soap megsérül egy robbanásban, Griggset pedig mellkason lövik, miközben őt próbálja fedezékbe húzni. Gaz és Price is megsérülnek. Ekkor megérkezik a helyszínre Zakhaev és kivégzi Gazt, majd mielőtt Soapba is belelőne, megérkezik Kamarov és az emberei. Price odalöki a fegyverét Soapnak, aki egy jól irányzott mozdulattal agyonlövi Zakhaevet. Eztán eszméletét veszti.

Az utolsó felvonásban az ultranacionalisták maradéka még megpróbál egy magas rangú politikus túszul ejtésével és egy magán repülőpgép eltérítésével célt elérni, ám a Delta Force feljut a gépre, megöli a terroristákat és kimenekíti a politikust.

 

 

Call of Duty: Modern Warfare 2 - For the Record

 

Öt évvel járunk az előző rész cselekménye után. Bár az orosz lojalisták, az USA és a Britt kormány a konfliktust eltusolta, hogy az ne okozzon a köznép körében viszályokat, orosz földön Imran Zakhaev, az Új Oroszország megteremtője hős lett, még szobrot is kapott. Vladimir Makarov, Zakhaev egykori hű embere egyre több terrortámadást tervez Európai országok ellen.

Mivel egyre komolyabb gondot okoz, a CIA beszervezi Allen közlegényt, aki Afganisztánban szolgál az Army Rangereknél, Foley őrmester alatt. Új személyazonosságot kap és beépül Makarov emberei közé. Eközben "Soap" MacTavish százados és Gary "Roach" Sanderson őrmester, a nemzetközi krízishelyzetek elhárításáért létrejött Task Force 141 emberei behatolnak egy szibériai orosz katonai bázisra, hogy visszaszerezzenek egy ellopott ACS modult, amin rajta vannak a CIA beépített embereinek névsora. Bár sikerrel járnak, Makarov megelőzi őket, és többed magával mészárlást hajt végre egy orosz repülőtéren. A mészárosok között ott van a beépült Allen is, akit az akció végeztével Makarov lelő és a testét otthagyja a reptéren. Mivel kiderül, hogy az egyik mészáros egy CIA ügynök volt, Oroszország háborús indítéknak veszi és megtámadja az USA keleti partját. Soap-ék eközben megakarják állítani Makarovot, ezért igyekeznek elfogni Rio de Janeiroba, hogy elfogják Makarov két emberét, ám ez zsákutcának bizonyul, ráadásul kis híján otthagyják a fogukat. Új tervvel állnak elő, be akarnak hatolni a Gulagba, hogy kihozzák Makarov egyik legnagyobb ellenségét. Ám a Gulagot olajfúrókra telepített SAM-ek őrzik, ráadásul ezeken civilek is "dolgoznak" (valójában túszok), mint élőpajzs. A 141-esek behatolnak, majd kimenekítik a túszokat, eztán a USMC elfoglalja a tornyokat, Soap-ék pedig behatolnak a Gulagba. Itt aztán Soap meglepve veszi tudomásul, hogy a hírhedt fogoly nem más, mint korábbi parancsnoka, Price százados.

Price beleegyezik, hogy segít elcsípni Makarovot, de előtte végre kell még hajtaniuk egy extrém akciót, hogy az orosz támadás abbamaradjon. A 141-esek betörnek egy orosz tengeralattjáró bázisra, ahol bejutva egy tengeralattjáróba Price kilő egy atombombát Washingtonra úgy, hogy az a magas légkörben robbanjon. A detonáció elpusztítja a Nemzetközi Űrállomást, egyben az elektromágneses impulzus az összes Washingtonban lévő és a körüli elektromos szerkezetet megbénítja.

A repülők lehullanak az égből, egyenesen Washingtonban, ahol Foley őrmester és Ramirez közlegény csapata elkeseredett harcot vív az életbemaradásért. Miután túlélik a "gépesőt", sikeresen eljutnak a Fehér Házig, amit - több washingtoni épülettel együtt - sikerül visszaszerezni. Éppen időben, mert a Légierő le akarta bombázni a várost. A kitört háború így ha nem is fejeződött be, de ideiglenesen szünetel.

A konfliktus végeztével a 141-eseket elküldik, hogy vadásszák le a menekülő Makarovot. Két lehetséges helyet ismernek, ahol megtalálják, így a 141-esek külön vállnak. Roach és Ghost a kaukázusi hegyekbe mennek Makarov biztonsági házához, Price és Soap pedig Afganisztánba. Roach és Ghost a házban fontos információkra lelnek, amiből többek között az is kiderült, ki felelős azért, hogy Allen ügynök lebukott. Az áruló nem más, mint Shepherd tábornok, aki megérkezvén lelövi Ghostot és Roarch-ot. A jó tábornokot ugyanis kissé megviselte, hogy öt évvel korábban egy atomrobbanásban 30 000 embere veszett oda, majd eztán őt bűnbaknak használták. Ezért úgy döntött, kavar egy nemzetközi konfliktust, hogy aztán nemzetközi hős lehessen. Ám mivel a 141-esek erre rájöttek, ki kell őket iktatni. Pechére Soap és Price túlélik, hála Nikolai-nak, aki már az első részben is sok hasznára volt az SAS-nek. Price és Soap lepaktálnak Makarovval: nem ölik meg, ha megmondja, hol van Shepherd. Makarov természetesen belemegy, így Soap és Price előkerítik Shepherdet, majd menekülés közben Soap megöli. Bár Price és Soap is súlyosan sérültek, megérkezik Nikolai, aki segít nekik biztonságos helyre menni, tekintettel hogy mindketten nemzetközi terroristáknak számítanak.

 

Szerkesztve: - Ody Mandrell
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Egy kérdésem lenne.Ti hogy játszotok?Hogy a francba tudjátok 5 és fél óra alatt végignyomni?Ez csak úgy lehe ,ha rohantok végig.Nekem legalább egy ilyen játék másfél hónap, úgy hogy 3 naponta olyan két órát nyomom.Mondjuk én mindent megnézek.

Hát, a CoD-ok egyike sem bír olyan érdekes világgal és nagy történettel, hogy ne lehessen végigvinni ennyi idő alatt rohanás nélkül. Én se rohanok előre, sokat bóklászok (mondjuk laptopokat nem szoktam keresgélni), olykor elég sokáig ellövöldözök egy bizonyos területen (pl. az öt és fél órából tuti fél vagy egy óra a Rio de Janeiro pálya, mert ott sokat szórakoztam). De összességében ezek sehol sincsenek a régi nagy játékokhoz, vagy egy remek RPG-hez. Pl. a Dragon Age-t egy hete játszom folyamatosan, és annyi minden van benne, hogy ezalatt az egy hét alatt még csak a húsz százalékát vittem végig. És ott aztán tényleg mindenkivel dumálok, minden zegzugot megnézek, mindenkivel harcba szállok. :lol: De az FPS-ek csak ritkán tartoznak ezek közé, pláne az olyan sodró lendületű történet cenrikus lövöldék, mint a CoD: MW 1-2, vagy a Half Life 2 (ami csak azért hosszú, mert hosszú történetet írtak neki).

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Hooaah! Köszi!

A Modern Warfare egyet értettem (azt is csak azért,m ert 7-szer játszottamki, elsőre azt sem értettem), azt nem kellett volna leírni, de érdekességnek jó volt újra olvasni.

Az MW2 leírását nagyon köszi (bár ennek is értettem a 25%-át).

Kösz, hogy ennyi időt szántál rá :lol:

 

Az Oscar Mike, On the Move, vagy OK?

Szerkesztve: - Jinx Lumos Joke
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Hooaah! Köszi!

A Modern Warfare egyet értettem (azt is csak azért,m ert 7-szer játszottamki, elsőre azt sem értettem), azt nem kellett volna leírni, de érdekességnek jó volt újra olvasni.

Szívesen, mindkettőtöknek.

Az első rész sztoriját főleg Oldinak írtam le, mert magyarítás híján ő nem értette. :lol:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Szívesen, mindkettőtöknek.

Az első rész sztoriját főleg Oldinak írtam le, mert magyarítás híján ő nem értette. :lol:

Ha már így leírtad, szerintem "eladhatnád" a szöveget valami CoD-s magyar oldalnak, hogy nekik ne kelljen ezzel sz*rakodniuk... (Csak egy ötlet, honlap szerkesztő lévén én is jószívvel vennék egy ilyen ajánlatot, csak mondjuk nem az MW-ről, hanem a CW-ről)

 

 

Félre ne érts az eladást nem komolyyan gondoltam, csak inkább odaadás.

Szerkesztve: - Dzséjt
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Köszi Dzséjt a leírást.Az első részt nagyvonalakban értettem, de így most már részletesen is világos.

 

Mi a kérdés?Egy FPS ne legyen agresszív?

 

http://www.sg.hu/cikkek/70902/aggasztja_a_..._agresszivitasa

Juj, agresszív... ÉS?

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Alapvetően én nem engedném 16 éves kor alatt a játékot, de szerintem egy egészséges nevelésben részesülő gyereknél ( ált. ugye ők játszanak a legtöbbet) nem lehet gond ebből.

Engem sokkal jobban aggasztanak az aggodalmaskodó politikusok. :lol:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Na voltam a reptéren.Aki ezt kitalálta az nem komplett.Én nem löttem, civilekre, de valami ultrabrutális az a mészárlás.Mondom legalább a tetteseket agyonlövöm minnél több civilt megmentendő, erre kilép a játék, hogy lebuktam.Ok, jönnek a zsaruk, mondom ugyanúgy csak megyek utánuk, nem lövök rendőrökre, erre nemsokára egy terrorista lő agyon, hogy fedezékbe húzodtam.Magyarán a játék azt sem engedi, hogy a lelkiismeretedre hallgass.Különben remélem még találkozok a reptéri mészárosokkal és akkor nincs kegyelem.Lángszórót a tetveknek.

Szerintem itt megint a lakosságot akarják felkészíteni valamire a jövőben.Jobb ha a gyerek már most megszokja, hogy nyugodtan ölhet.

Komolyan mondom undort és megvetést éreztem aziránt aki ezt a pályát kitalálta.

A másik viszont, hogy az amerikai küldetés nagyon tetszik.Tényleg bele tudom élni magam, hogy a hazámért és a családomért harcolok.Tényleg durva ,hogy amerikai földön orosz katonák flangálnak és a békés kertvárosok háborús övezetté lesznek.Nyomorult ruszkik.Adok ám nekik.Pedig nem vagyok oda az USA-áért, de azért egy orosz nehogymár betegye a lábát oda.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Szerintem itt megint a lakosságot akarják felkészíteni valamire a jövőben.Jobb ha a gyerek már most megszokja, hogy nyugodtan ölhet.

Na neee... ne gyere már te is ezzel a propaganda f*szsággal. Ez csak egy játék, nem is gyerekeknek készült. Nem muszáj leölni a civileket, a küldetés teljes mértékben át is ugorható, ha annyira furdalja a lelkiismereted néhány digitális figura. Amúgy meg remek beleélő eszköz arra, hogy átéld, milyen morális döntésekkel kell néha szembesülnie egy beépített embernek.

Engem is megdöbbentet, kicsit soknak is találtam, hogy talán nem kéne (én is először a rossz fiúkra lőttem rá - amúgy az, amelyik agyonlő, az a játék egyik főgonosza), de aztán rádöbbentem, hogy de, mégis kell. Annyira szirupos minden a mai világban, annyira próbálnak minket a filmekkel és játékokkal kímélni minden rossztól, hogy minden ilyet hősiesnek állítanak be, ezzel pedig inkább elérik, hogy az ember gyilkolásszon (ha elég aberrált hozzá). Elég csak körbenézni, hányszor alakítunk rosszfiút aki tényleg rosszfiú? Riddick egy hős, csak gonoszokat gyilkol, a Far Cry 2 zsoldosa még véletlenül se tudna civilt lelőni, mert a játékban a legelejét leszámítva egy sincs (marha élethű, Afrikában mindenki valamilyen frakcióhoz csatlakozva gyilkol össze-vissza), a Call of Duty-kban és Medal of Honorokban nincs a városokban civil lakosság, egyszer se kényszerítik rá az embert, hogy mikor az AC-130-as, vagy a B17-es fegyvereit kezeli, civileket is megölhet. A stratégiákban meg még inkább. A háború szívás, nem csak a katonáknak és a CoD végre elmerészkedett oda, hogy a hagymázas hősiesség helyett (bár azért kijutott, mert a kisvárosban most sem találni túl sok civilt, pedig nem ártott volna) a szívás részét is bemutatta. És éppen ez a célja, hogy felkeltse a lelkiismereted és rámutasson, hogy a háborút azért ne kezeljük már úgy, hogy hűhadejó. Az atomrobbanás sem csak a látványt szolgálta az előző részben, hanem hogy átéld, milyen is lehet az.

Itt végre a hősök annyira nem hősök, mint a valóságban. És jól van megcsinálva, mert a civilekre nem kell rálőnöd, ha nem akarsz (sőt, az egész küldetés átugorható). Ha mindenáron rákényszerítenének, na az lenne a nem helyes.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Dzséjt jól mondja. :D Én pl a fejük fölé lőttem, de a gyomromban végig ott volt az a borzasztó érzés. És ezt tényleg nem gyereknek kéne végigjátszania. Aki meg egy h*lye aberált állat annak tök mindegy, hogy milyen játékot adsz a kezébe. Ő a pusztítási vágyát éli ki mindenben.

A Rio-i küldetés is jó volt amikor civilek közt kellett haladnod. Sose tudtad hirtelen, hogy honnan is bukkan elő egy civil vagy éppen egy fegyvresek. Pöpec a játék én azt mondom. :D Most tartok én is amcsiföldön. :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Amúgy meg remek beleélő eszköz arra, hogy átéld, milyen morális döntésekkel kell néha szembesülnie egy beépített embernek.

 

A küldetés előtt az átvezető videóban van egy ilyen mondat (asszem így van): "It tooks a piece of yourself"

 

Egyébként, én sem röhögve gyilkoltam a civileket, de nem volt semmi hányingerem sem, meg ilyesmi... Úgy gondoltam, hogy egy játékba belefér ilyesmi... (Hányingerem nem volt, de azért éreztem, hogy ez durva...)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Na neee... ne gyere már te is ezzel a propaganda f*szsággal. Ez csak egy játék, nem is gyerekeknek készült. Nem muszáj leölni a civileket, a küldetés teljes mértékben át is ugorható, ha annyira furdalja a lelkiismereted néhány digitális figura. Amúgy meg remek beleélő eszköz arra, hogy átéld, milyen morális döntésekkel kell néha szembesülnie egy beépített embernek.

Engem is megdöbbentet, kicsit soknak is találtam, hogy talán nem kéne (én is először a rossz fiúkra lőttem rá - amúgy az, amelyik agyonlő, az a játék egyik főgonosza), de aztán rádöbbentem, hogy de, mégis kell. Annyira szirupos minden a mai világban, annyira próbálnak minket a filmekkel és játékokkal kímélni minden rossztól, hogy minden ilyet hősiesnek állítanak be, ezzel pedig inkább elérik, hogy az ember gyilkolásszon (ha elég aberrált hozzá). Elég csak körbenézni, hányszor alakítunk rosszfiút aki tényleg rosszfiú? Riddick egy hős, csak gonoszokat gyilkol, a Far Cry 2 zsoldosa még véletlenül se tudna civilt lelőni, mert a játékban a legelejét leszámítva egy sincs (marha élethű, Afrikában mindenki valamilyen frakcióhoz csatlakozva gyilkol össze-vissza), a Call of Duty-kban és Medal of Honorokban nincs a városokban civil lakosság, egyszer se kényszerítik rá az embert, hogy mikor az AC-130-as, vagy a B17-es fegyvereit kezeli, civileket is megölhet. A stratégiákban meg még inkább. A háború szívás, nem csak a katonáknak és a CoD végre elmerészkedett oda, hogy a hagymázas hősiesség helyett (bár azért kijutott, mert a kisvárosban most sem találni túl sok civilt, pedig nem ártott volna) a szívás részét is bemutatta. És éppen ez a célja, hogy felkeltse a lelkiismereted és rámutasson, hogy a háborút azért ne kezeljük már úgy, hogy hűhadejó. Az atomrobbanás sem csak a látványt szolgálta az előző részben, hanem hogy átéld, milyen is lehet az.

Itt végre a hősök annyira nem hősök, mint a valóságban. És jól van megcsinálva, mert a civilekre nem kell rálőnöd, ha nem akarsz (sőt, az egész küldetés átugorható). Ha mindenáron rákényszerítenének, na az lenne a nem helyes.

 

Nem tudom, nem szkippeltem a küldit, de egyszerűen nem tudtam rájuk lőni. Így is rossz volt látni azt, hogy a többiek öldökölnek. :S

Más: Amúgy ha jól emlékszem az AC első részben is úgy ölhetted a civileket, ahogy akartad, és mégse kapta fel senki se a vizet, mint az MW2 esetében.

Ja, és Assassins Creed 2 kipróbálva. Sokkal jobb, mint az első rész. Majd ha többet is toltam, még írhatok róla...

Szerkesztve: - barnez
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Dzséjt: Szerintem egyetértünk, egyedűl abban nem, hogy ez azért gyerekeknek nem való, és hiába van rajta a karika mikor torrentről letölthető.Ilyet nem kéne játékba rakni.Én sem löttem az emberekre.Meg azért ne hasonlitsuk már össze azzal, ha katonaként véletlenül eltalálsz harc közben egy civilt, míg itt meg terroristaként szándékos mészárlás volt.Erkölcsileg óriási a különbség.

 

 

Különben olyat éltem ma át benne amit már rég.Amikor kijöttem a bunkerből és megláttam a háborús Washingtont az államat kerestem.Iszonyú hangulatos mellette az a jó zene.Döbbenetes volt látni.Teljes mértékben átéreztem, hogy mekkora felelőssége van egy U.S Rangernek, hogy a civilek a katonáktól várják, hogy megvédjék őket és kisöpörjék a ruszkikat.Na ez a pálya tényleg pozitiv képet festett a katonákról.Élvezettel írtottam a ruszkikat.

Ilyesmi érzés volt mikor valamelyik COD-ban a végén a Reichstagba kellett bemenni.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Végigvittem :P

Sokkal jobb volt mint az első rész. A pályák is mintha hosszabbak lettek volna, de ami igazán megfogott az a hangulat. :P Az emberek mozgása is jobb lett. Price nagy kedvenc karakter lett. :) Már-már művészien tudja likvidálni settenkedve az ellenfelet. :D

Az év FPS-e nem vitás. Kiváncsi vagyok, hogy a Bad Company mit tud erre majd reagálni. :P

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Most nem tudom, hogy milyen változások vannak a platformokon megjelenő változatok között, de mintha egy korábbi előzetesben lett volna ugyanúgy egy AC-130-as küldetés is. :) Ezt azért hiányoltam, bár mondjuk a Predatoros dolog se volt semmi :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Az AC-130-as küldetés a kihívások között van, de csak koopban érhető el (legalábbis az, amelyikre ma találtam rá, a bravo küldetés megnyitása után érhető el).

 

AVP3 gameplay trailerek:

http://www.avpuniverzum.hu/wordpress/?p=1320

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Avatar Demo!

http://www.pcguru.hu/pcguru/letoltes/Avatar_The_Game_demo

 

Én már töltöm. Alig várom, hogy mászkáljak az RDA katonámmal Pandora bolygó buja dzsungelében.. ;)

Ráadásul a demoban éjszakai küldetés is van.. :P

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.