Darth Sky Hozzászólás ideje: 2010. Március 12. Hozzászólás ideje: 2010. Március 12. Arra akartam utalni, hogy inkább Kimi-Massa felállás legyen, mint Kimi-Alonso Ez igaz, elég ha az Alonso-Hamilton párosra gondolunk. Ezért is vagyok kíváncsi, mint alakul Button-Hamilton viszonya. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 12. Hozzászólás ideje: 2010. Március 12. Én indítottam egy F1 blogot, ahol kommentálni szándékszom az eseményeket: http://emptystall.blog.hu/ Nem lesznek hosszú bejegyzések, szerintem aki kedveli a Formula1-et, érdemes nyomon követni Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. (szerkesztve) Ezért is vagyok kíváncsi, mint alakul Button-Hamilton viszonya. Igen kétségeim vannak, hogy jól kijönnek majd. Talán van rá esély, elvégre honfitársak, de Hamilton szerintem nem az a fajta, aki egy szintén remek versenyzőt jól megtűr maga mellett. De ne ez jöjjön be. Donát, fel fogok majd nézni a blogra De ma nem látom az időmérőt Szerkesztve: 2010. Március 13. - MissKarrde Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Donát, remélem lehet majd kommentálni. Jó kis "viták" kerekedhetnek ki Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Még szoknom kell ezt blogos kezelőfelületet, azt hittem, már kirakta az első bejegyzésem, de mostanra sikerült összehoznia...: http://emptystall.blog.hu/ Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. No majd elolvasom az időmérő után Eddig a Red Bull nagyon ott van Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. No az újonc csapatok annak rendje és módja szerint lemorzsolódtak a Q1 ben. Kell még nekik pár futam mire nem fognak lekörözött versenyzőkké válni a tizedik kör tájékán. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Lehet buzgón "köszönetet" mondani az FIA-nak. A fantasztikus gumiszabállyal sikeresen tönkre vágták az időmérőt... Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Noh, mondhatni Vettel hozta magát rendesen Érdekes lesz holnap a rajt és az első körök, hogy ezekkel a szuperlágy gumikkal mire mennek majd pl Sutillal szemben. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Köszönöm a kommentet, Oldie! Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Köszönöm a kommentet, Oldie! Nincs mit Időmérőről nem írsz semmit? Csak a futamokról lesznek összefoglalók, vélemények? Szerk: Frissült az oldal látom Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. De-de, viszont nem elsősorban a száraz tényekről akarok írni, hanem a véleményemről Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. De-de, viszont nem elsősorban a száraz tényekről akarok írni, hanem a véleményemről Közben ment komment az időmérőhöz is Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Nekem nincs mit kommentelnem, mert nem láttam. De azért szétnézek más oldalon, hogy legalább tudjam a teljes végeredményt, mivel nem írtátok be Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Hozzászólás ideje: 2010. Március 13. Miss: Itt a sorrend! http://www.a5.hu/cikkek/2/39232.shtml Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Skaccok, nem elfelejteni, ma egy órakor kezdődik a futam. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Skaccok, nem elfelejteni, ma egy órakor kezdődik a futam. Mindenképpen belenézek. Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Arra nem számítottam, hogy ENNYIRE le vagyok maradva..... hova tűnt a Brawn GP? Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Ők a Mercedes. Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Köszi Nem volt épp eseménydús futam.... úgy tűnik, valaki vagy akcióz, vagy megoldja egy kerrékcserével, és az összes csapat az utóbbit választotta. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Donát, sok dolgod szerintem nem lesz Elindultak, vezettek, majd célba értek Nuku nagy izgalom. Mintha GP2-öt néztem volna, legalábbis a tempót illetően. Vettelt nagyon sajnáltam, de elvégre technikai sport, eme hiba benne van a pakliba. "Zsigulikat" kicsit előrébb vártam, de Petrov még fog okozni remélem meglepetéseket. Kobayasi meg úgy a Sauber most nem alakított sajna. No a többit talán majd a blogodra Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Szép volt Alonso. Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Arra nem számítottam, hogy ENNYIRE le vagyok maradva..... hova tűnt a Brawn GP? Elég sok minden történt a télen A befutótól eltekintve nem volt egy első osztályú futam. Az autók marha rondák ezekkel a hátsó uszonyokkal, izgalmak alig vannak, szóval nem a legszerencsésebbre sikerült az évad kezdő. Ha ennyire félnek majd a csapatok és versenyzők a gumihasználattól, akkor nagyon visszájára fognak fordulni a szabálymódosítások. Remélem, rájönnek a csapatok is, hogy inkább többször kell cserélni, mint hogy így menjenek végig egy versenyen. Vagy a gumikat készítsék el másképp. Vagy nem is tudom. Jó volt látni Alonsot az első helyen, de azért idén azért fogok szurkolni, hogy Massa legyen a világbajnok, akár egy hajszállal, de legyen. Év végén lejár a Ferraris szerződése, és ha nem hosszabbítják meg, marha kevés lesz az esélye, hogy úgy kerüljön egy másik élmenő csapathoz, hogy világbajnok is tudjon lenni, már pedig szerintem neki ez kijárna. Nem lesz egyszerű így kettőnek is drukkolni párhuzamosan Vettelt picit sajnálom, de hát ilyen benne van. Legalább be tudta hozni a kocsit a 4. helyen. Rosberg meg végezzen mindig a csapattársa előtt Jó, most piszok voltam, de hát azt nem lehet elmondani, hogy ne mondanám el szépen a véleményem Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Szerintem sem az izgalom az, ami jellemezte a futamot. Nem történt túl sok dolog, jóformán csak körbe-körbe autókáztak a pályán. Ez az átka a folytonos szabálymódosításoknak, hogy jobbat akarnak, az izgalomra törekednek, de egyre jobban elbarmolják a dolgokat. A tankolás beszüntetésében sem láttam sok logikát, de ez a gimiszabály még inkább meggátolja, hogy látványos előzéseket láthassunk. A pontozás egyedül, ami pozitívum, bár érdekes lesz látni, hogy valakinek 4 győzelem után 100 pontja lesz. A Ferrari sokat fejlődött tavaly óta, bár egyáltalán nem Räikkönen "elbocsátásának" köszönhetően, ami miatt továbbra is haragszom rájuk. Alonso sokkal érettebb, mint korábban, ezért valahogy szimpatikusabb is és már Hamilton is kevésbé arrogáns, mint az elmúlt években. Jót tett nekik a téli szünet. Massa viszont továbbra is "durci", pedig a 2. hely nem egy gyenge helyezés, főleg úgy, hogy ez a legjobb szezonkezdete. Vettel-t sajnáltam, mert van benne potenciál, így már csak egy kis szerencse és tapasztalat hiányzik ahhoz, hogy akár VB legyen. Schumacher nem villogott túlzottan, de azért a 6. hely sem megalázó 3 év kihagyás után. Az új csapatok hamar lemorzsolódtak, úgy néz ki, hogy jórészt csak a lekörözendő autók szerepét fogják játszani. A Force India is meglepően jó volt, a többi csapat hozta a "papírformát". Remélem megoldást találnak az izgalom fokozására, mert most valahogy alábbhagyott a lelkesedésem is, ami 9 év után nem túl biztató. :roll: Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Emlékeztek amikor volt olyan szezon, hogy nem lehetett kereket cserélni? Na, azokat a gumikat kell visszahozni és akkor nem fog két erős kör alatt túlmelegedni a gumi. Ez így tényleg szánalmas, mert ezek szerint nem versenyre, hanem csupán bizonyos távra vannak kifejlesztve. Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Emlékeztek amikor volt olyan szezon, hogy nem lehetett kereket cserélni? No, az a másik nagy baromság volt. Így viszont tényleg biztonságosabb a verseny, senki nem húzza el maga után a fél boxutcát egy beszorult töltőcsővel (ez ki is volt?), de még a benzin sem gyullad meg a versenykocsikán (pedig ez kötelező elem, mint jégkoriban a tripla axel) Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. (szerkesztve) Az szerintem is pozitívum, hogy ilyen baleseteket többet nem fogunk látni. De ez a gumidolog szánalmas eddig, elveszi a valódi verseny szellemét. Krande, azért a tripla axelt is ki lehet hagyni vagy váltani Szerkesztve: 2010. Március 14. - MissKarrde Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. Hozzászólás ideje: 2010. Március 14. No, az a másik nagy baromság volt. Így viszont tényleg biztonságosabb a verseny, senki nem húzza el maga után a fél boxutcát egy beszorult töltőcsővel (ez ki is volt?), de még a benzin sem gyullad meg a versenykocsikán (pedig ez kötelező elem, mint jégkoriban a tripla axel)Igazad van. Szerintem ki se jöjjenek a boxutcából, sőt, a kamionokból se gurítsák le őket. Üljenek be inkább egy szimulátorba. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.