Ugrás a kommentre

NGnagy munkái


gnagy

Ajánlott hozzászólás

Sziasztok!

 

Ide szeretném linkelni azokat a munkákat, amiket én csináltam!

 

Kezdjük is:

 

Itt egy 3d-s szoba, Alias Maya-val csináltam.

 

http://mobilzone.mobilz.hu/pal_mester_flashbackplace.avi

 

Ez az első 3d-s animációm, jelenleg nincs is több maya-val, de majd lesznek még!

Mondjuk elég kezdő vagyok még modellezés terén!

 

Adobe After Effectsel csináltam egy lávás videot, a filmemben itt is fogunk majd harcolni! :hmm:

béta1: http://mobilzone.mobilz.hu/mustafarlavahid.avi

béta2: http://mobilzone.mobilz.hu/mustafarlavahidbeta2.avi

v10.0(béta3): http://mobilzone.mobilz.hu/mustafarlavav1.mov

 

a hídat és a hátteret nem én csináltam! Az ebből a képből lett kivágva:

http://boards.theforce.net/scifi_3d_forum/...3618784/p1/?119

 

És a legtöbb lávafelfröccsnést meg a TFN fórumról PixelMagic nevű user csinálta.

De miután kész lett ez a video, rögtön meg is tanultam, hogy kell saját lávafelfröccsenést csinálni AE-vel: (ezek még az első próbálkozások)

http://mobilzone.mobilz.hu/lavatest.avi

http://mobilzone.mobilz.hu/lavatest2.mov

 

a v1.0-ben már szerepel 2db saját láva felfröccsnés!

 

Legközelebbi ilyen videomban már mindent én fogok csinálni! :yeah:

 

És itt egy kép:

http://mobilzone.mobilz.hu/kepek/bb10.jpg

 

És itt az első filmem:

http://mobilzone.mobilz.hu/Saber_Wars_Epis..._fixed_kesz.avi

 

Na, ezt tényleg úgy nézzétek, hogy ez az első filmem... :)

A kard minősége elég gagyi, mert Lsmakerrel csináltam, de visszatérek kardkészítés téren is az After Effectshez! :)

Ez elég gagyin lett megcsinálva, nem volt se forgatókönyv, se semmi, ott a helyszínen találtunk ki mindent!

És az elej és a vége hosszabb, mint az egész film... :)

 

JA, és végül ennek nem éesz folytatása, hanem egy teljsen új filmet csinálok majd!

 

Na és itt szeretnék segítséget kérni!