Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Dehogy nem létezett, az SR-71-est erre találták ki. Csak egy "egyszerű" kamera, amit akkoriban kémműholdakra is felszereltek. A pilóták meg rádión kommunikáltak. A hidegháborúban sokszor használták. Ma már persze nem kell, mivel sokkal több és fejlettebb kémműhold van, meg ott vannak az UAV-k is, és a távközlés is javult, de akkoriban ez volt a technika csúcsa a felderítés terén.

 

Ennél a két küldetésnél én is szívtam, mint a torkos borz.

Hozzászólás ideje:
Dehogy nem létezett, az SR-71-est erre találták ki. Csak egy "egyszerű" kamera, amit akkoriban kémműholdakra is felszereltek. A pilóták meg rádión kommunikáltak. A hidegháborúban sokszor használták. Ma már persze nem kell, mivel sokkal több és fejlettebb kémműhold van, meg ott vannak az UAV-k is, és a távközlés is javult, de akkoriban ez volt a technika csúcsa a felderítés terén.

 

Ennél a két küldetésnél én is szívtam, mint a torkos borz.

 

Ez akkor kilőve. Na de az hogy Vietnámban én rábökök a célra majd jön a Huey és szétlövi azért az nem volt nem?

Hozzászólás ideje:
Ez akkor kilőve. Na de az hogy Vietnámban én rábökök a célra majd jön a Huey és szétlövi azért az nem volt nem?

Hát nem pont abban a formában, ahogy itt megjelenik, de itt a játék kedvéért egyszerűsítették a dolgot, plusz hozzátettek némi vizuális elemet :D Amúgy olyat meg lehetett játszani - már ha volt az ember feje fölött helikopter -, hogy rádión megadta a koordinátákat (ehhez persze kellett egy térkép is), vagy csak elmondta, melyik épületre lőjenek, és a heli intézkedett. Sőt, ugyanígy kérhettek tüzérségi támogatást (ha volt a "közelben" tüzérség), vagy a gyalogság így kérhetett napalm bombázást is. Ez a gyalogos távsegítése nagyon régi dolog, körülbelül az ágyúk megjelenésével egyidős. Például az amerikai polgárháborúban is volt olyan, hogy felírták egy cetlire az elől harcoló gyalogosok az ellenség koordinátáit, egy futár visszaszaladt a pár száz méterre lévő tüzérséghez, ott átadta a papírt és így indult a tüzérségi támogatás. Persze akkoriban az ilyen tüzérségi tűz olyan pontos volt, hogy nagyon sokszor a saját csapataikat is leágyúzták.

A légi támogatás pedig körülbelül az első világháborúban jött divatba, vagyis a katonai repülés megjelenésével. A pilóták és a gyalogosok nagyon hamar rájöttek, hogy ennek nagy előnye lehet, csak az első világháborúban még nem tudták, hogyan kössék össze a pilótákat a gyalogsággal, illetve hogyan jelöljék meg a célpontokat. Kísérleteztek táblákkal, jelző rakétákkal, jelzőfényekkel, míg a pilóták cetliket dobáltak ki a gépeikből, vagy postagalambok hozták-vitték az üzenetet. Benno Fiala von Fernburgg osztrák?magyar pilóta a gorlicei áttörés során a repülőgépére elhelyezett rádióadójával morzejelekkel adott információkat a tüzérségnek az ellenséges erők elhelyezkedéséről. Ezután mind az amcsik, mind a németek elkezdtek kísérletezni azzal, hogy rádiót szereljenek a gépekre.

Ezután például a Rafi háborúban a francia pilóták már a felderítési kiképzés mellett tüzérségi kiképzést is kaptak, míg a Britt erők igyekeztek ennél is jobban továbbfejleszteni a légi támogatást. Viszont az antant többi nagy országának vezető tisztjei (jellemzően megint az íróasztal mögött ücsörgők) elhatárolták magukat attól, hogy a légierő bármilyen formában támogassa a tengerészetet vagy a szárazföldieket.

Álláspontjuk a második világháború elején adták fel, mikor rájöttek, hogy nem árt, ha valami biztosítja a gyalogság zavartalan előrenyomulását. A szövetségesek részéről az első igazi együttműködés 1940 őszén Észak-Afrikában volt. A légierő és szárazföldi parancsnokság vezetése Kairóban szoros együttműködést biztosított a két haderőnem között, ennek ellenére továbbra sem tudtak túlmutatni a légierő évtizedek óta megszokott és begyöpösödött feladatain. Tobruk eleste után nyilvánvalóvá vált, hogy a brit légi támogatás rendszerén változtatni kell. Továbbra is problémaként merült fel a szárazföldi erők nehézkes kommunikációs hálózata, a két haderőnem parancsnokságainak külön utakon járása, valamint a koordináció és a közvetlen rádiókapcsolat szinte teljes hiánya a légierő és a szárazföldi csapatok között. Az imént felsorolt hiányosságok kiküszöbölésére megalakították a Légi Támogató Irányító Központokat (ASC). A szárazföldi egységek parancsnokságainak közvetlen alárendeltségébe pedig felállítottak az úgynevezett Előretolt Légi Támogató Központokat (FASC), amelyek fogadták a felderítő repülőgépek információit az ellenség helyzetéről, majd ezt követően továbbították az ASC felé, akik kiértékelték, és csak pozitív elbírálásuk esetén történhetett meg a légi támogatás. Ez a megoldás hatékonyabbnak bizonyult, mint addig bármi - pedig sok mindennel kísérleteztek -, viszont lassú is volt, hiszen az ASC döntései olykor végtelenül hosszúra nyúltak.

Míg Afrikában úgy ahogy megoldották a támogatás problematikáját, addig Európában csak próbálták megérteni a helyzet súlyosságát. 1940. december 1-jén a RAF alárendeltségében megalakítsák a Szárazföldi Együttműködő Parancsnokságot (Army Cooperation Command), párhuzamosan a Vadász és Bombázó Parancsnokságokkal (Fighter and Bomber Command). A felszíni célok pontosabb felderítése érdekében kijelöltek ún. Légi Megfigyelő Pontokat (Air OPs). Ez mind szép és jó volt, ideiglenesen talán megoldásnak is bizonyult mindkét kontinensen, de továbbra is fenn állt a hosszú döntési folyamat, a tény, hogy nem volt közvetlen kapcsolat a pilóták és a gyalogosok között, valamint az, hogy a légierő még mindig makacsul ragaszkodott ahhoz, hogy nekik a légi fölényt kell kivívniuk és semmi közük a földhöz vagy a vizekhez. Azzal törődjenek a gyalogosok, a tankok és a hajók.

Mindez oda vezetett, hogy számos esetben, mire egy repülő kiért a megjelölt célterületre, az ellenséget már nem találta ott. Ennek kiküszöbölése végett hozták létre a British Rover rendszert. A Rover egység páronként egy légierő és egy szárazföldi összekötő tisztből állt, akik VHF rádióval kommunikáltak a repülőcsapatokkal. Az ellenség helyzetének pontos meghatározása érdekében a harcterület elülső vonalán belül teljesítettek szolgálatot, de nem ritkán más szárazföldi egységek információira hagyatkozva ?vezették rá? a repülőgépeket a célra. A rendszer fő jellegzetessége az volt, hogy a Rover egységeknek folyamatosan rendelkezésére álltak repülőerők, akik rendszerint 20?30 percet töltöttek a levegőben az egység célmegjelölésére várva. A közlemények tartalmi elemei széles skálán mozogtak. A közleményekben leginkább térképhálózati koordinátákat adtak meg, de előfordult olyan is, hogy az ellenségnek csak egy jellegzetes tereptárgyhoz való viszonyát továbbították. Bár ez a rendszer sem volt tökéletes (hiszen a gépeket harminc perces rotációban váltották, így egyrészt volt egy lyuk, másrészt sok gépet kellett használni kevés időre), sikeresebbnek bizonyult az előző rendszernél, így az amerikaiak is átvették Rover Joe néven.

1944. június 28-án újabb nagy előrelépés történt a légi támogatás történelmében, ugyanis megalakult a Horsefly előretolt repülésirányító csoport, mely részben átvéve a szárazföldiektől a felderítést, jobb célmegjelölést biztosított. A feladatok végrehajtására a VHF rádióval felszerelt L-5 Sentinel-t használták, amit vadászbombázó pilóták vezettek. A Horsefly egységek általában 3000?4000 láb magasan, 20 mérföldre a német vonalakon belül köröztek, és célmegjelölést végeztek füstbombák segítségével. A Rover és Horsefly csapatok közösen sikert sikerre halmoztak, ezzel megteremtve a modern légi támogatás alapjait.

Manapság persze már nincsenek Rover és Horsefly csapatok, illetve a helikopterek átvették a közvetlen gyalogos támogatás szerepét a repülőktől. Erre nagyrészt a játékban is helyszínt adó vietnami háború adott táptalajt. Bár már Koreában is használtak helikoptereket, de leginkább csak szállításra. Koreában leginkább a H?21 Shawnee és a CH?34 Choctaw típusú szállítóhelikoptereket használták, Vietnamban ezeket váltották le az UH-1 Iroquoisek (Huey) különböző válfajai. Mivel már tudták, hogy nem csak szállítási és mentési feladatok ellátására lehet alkalmas egy helikopter, a C jelű altípusokat felfegyverezték (mellette 'namban a D jelű verzió szolgált). A helikopterek rakétákkal és géppuskával történő felszerelése, valamint az a tény, hogy nagyon alacsonyra tud ereszkedni és lebegni is képes, nagy segítséget nyújtott a földi csapatoknak. A már a világháborúban bevezetett képzéseket minden pilóta és gyalogos megkapta, így egy pontos térképpel, vagy akár csak tereptárgyak megadásával is képesek voltak a földiek rádión támogatást kérni a légiektől. Aztán már csak a feladattól függött, hogy helikopter vagy egy napalmmal megrakott F4 fantom esett-e be (persze napalmos bombázás esetén azért nem ártott pontos koordinátákat megadni).

Mára a légi támogatás meg már ennél is kifinomultabb. Jó esetben nincs szükség se térképre, sőt, különösebb szájtépésre sem. Elég egy lézer, amivel rávilágít a kiskatona a célra, és a több ezer méteren hangsebességgel repülő gép egyetlen bombával hajszálpontosan telibe találja, vagy a több kilométerre lévő Apache küldi meg egy Hellfire-rel. Sőt, az UAV-k megjelenésével már a gyalogságnak sem kell sokat tennie, mert a gép maga jelöli meg a célt, és olykor már maga is pusztítja el. És van még számos más változat is (műholdas célmegjelölés, felderítő gépekkel történő megjelölés), és persze már ott vannak az AC-130-asok is... Szóval manapság már nagyon kifinomult és rengeteg válfaja van a földi csapatok légi egységek által történő támogatásával.

A lényeg, hogy ami a COD6-ban van, az lehetséges volt már akkor is, csak a játék kedvéért kicsit egyszerűsítettek rajta. Nincs térképen bogarászás, rádióval bíbelődés, csak rá kell nézni az épületre, meg kell nyomni egy gombot és vége. De a való életben sem volt sokkal bonyolulatbb, amennyiben csak géppuskázásról volt szó. Még mi is képesek lettünk volna rá. Felkapni a rádiót, megmondani, hogy "te, dózerold már le azt a nagy barna, öt emeletes épületet, a tértől balra, a kis családi ház tőszomszédságában", és már jött is a helikopter, hogy lebontsa az épületet. Napalmterítéshez mondjuk mi már kevesek lennénk, ha nem kapunk képzést rá.

 

A lényeg a lényeg, hogy az elmúlt 30-40 évben a haditechnika nem sokat változott, csak a már meglévő ágai finomultak. Ma már a világ másik végéről is lehet csapatokat közvetlen irányítani, nem kell a fejük fölött körözni egy repülővel. Illetve úgy lehet milliméterre pontosan kilőni egy célt, hogy a célt megjelölő egység (legyen az földi vagy légi) kilométerekre is lehet, akárcsak az, ami kilövi a célt. Ja, és olykor ezekhez már emberre sincs komolyabb szükség, max annyi, hogy száz kilométerről irányítsa a cél közelében röpködő UAV-t.

 

Huh, hát ez rövid kis részben-OFF lett :D

Hozzászólás ideje:

Dzséjt: Köszi, az ok hogy légitámogatás volt(azt tudtam hisz minden valamirevaló haderő elöször szétlövi a célpontot a levegőből mielött bemegy a gyalogság). Én csak a technikában kételkedtem hogy rábökök. Akkor még nem lehetett lézer. Mertha ez így ment volna akkor megnyerték volna a háborút. Bocsi félreérthető voltam csak a technikai része zavart.

Hozzászólás ideje:
Dzséjt: Köszi, az ok hogy légitámogatás volt(azt tudtam hisz minden valamirevaló haderő elöször szétlövi a célpontot a levegőből mielött bemegy a gyalogság). Én csak a technikában kételkedtem hogy rábökök. Akkor még nem lehetett lézer. Mertha ez így ment volna akkor megnyerték volna a háborút. Bocsi félreérthető voltam csak a technikai része zavart.

Semmi baj, ez legyen a legnagyobb félreértés életedben :yeah:

Szó se róla, ha már Vietnamban is így ment volna, hogy ráböknek a célra és pusztul az ellen, akkor azért egyszerűbb lett volna. A győzelem mondjuk még nem biztosított, hiszen a tálibokkal sem boldogulnak, pedig nekik még átláthatatlan dzsungeleik sincsenek.

A lényeg, hogy a játékot sok helyen lebutították a valósághoz képest. Például nevetséges, hogy milyen fegyvereket kapunk. A játék cselekménye ugye 1961. április 17. és 1968. február 26. között játszódik (és van a kis kitérő 1945. október 29-re). Speciális alakulat ide vagy oda, nem sok ember szaladgált M16A2-essel Vietnam közepén, mivel azt a típust csak '85-ben fejlesztették ki. A játékban mégis felszedhető. De vicces, hogy a játékban van FAMAS is, amivel az a bökkenő, hogy csak '79-ben állították rendszerbe a franciáknál. Logikus a kérdés, hogy mit keresett egy olyan játékban, amiben csak ruszkikat és amcsikat lehet irányítani, és a legkésőbbi idő is benne 1968? De ugyanígy érdekes a Spectre jelenléte, amit a '80-as években fejlesztettek ki, vagy az MP5K, ami '76-os. Szóval a játék haditechnikailag egy kalap lócitrom, nem sok korhű fegyver tűnik fel benne. Kedvencem a távcsöves M60-as géppuska, az más kérdés, hogy az egyetlen olyan M60-as típust, ami modulálható, azaz az M60E4/Mk.43 mod.1-est csak a '90-es években állították hadrendbe, huszonkét évvel a játék cselekménye után. De a tűzgolyókat köpködő SPAS-12 se semmi, ami azon kívül, hogy nem igazán köp tüzes golyókat, csak 1979-ben állt rendszerbe, szintén a franciáknál. Hősünk viszont már '68-ban durrogtat vele olyan golyókkal, amik nem is léteznek.

Szóval már csak ezért is tartom jobb játéknak a Medal of Honort, abba kevesebb baromság van.

Hozzászólás ideje:

Ezeket én is furcsálltam.

 

Na végigvittem.

 

Spoiler:

Valami űberbrutál tetszett nekem simán hozza az MW 1--2 színvonalát. Persze loptak onnan rendesen, de valahogy nem volt zavaró(pl kutya ellen V meele). Maga a kidolgozás szerintem filmszerű és példaértékü. Nagyon bejöttek olyan megoldások, mint pl az orosz rulettes szabadulás, a ruszki börtön, nameg a II. világháborúban játszodó pálya mely tisztelgés a régi Cod-ok felé. :yeah: A harcok izgalmasak voltak, bőségesen volt fegyverválaszték. A helyszínek változatossága is tetszett, a történelmi helyszínek bevonása a játékba( Disznó öböl, Tet- offenzíva, Hamburger-hill) meg egyenesen zseniális ötlet volt a készítőktől.

Nézzük a negatívumokat. Az első az, hogy a hidegháború '45-től- '90-ig tartott, ezzel szemben csak a hatvanas években jártunk. Hibának tartom hogy nem ölelte fel az egész korszakot. Vártam volna egy iráni túszejtést(1979), egy grenadai(1983), vagy akár egy bejrúti(1984) pályát. A fegyverek nem odavalóságát sem tartom jó ötletnek. Ami még nem tetszett az hogy egys pörgős játékba felesleges "szivatós" pályákat berakni. Gondolok itt az Sr-71-esre vagy akár a helikopteres részekre. Ezek megtörik a játék ritmusát, ráadásul nem sok kihívás volt benne mert pl az ellenséges koptert a játék mindig a célkeresztem elé rakta.

 

Összefoglalva a Treyarch teljesítette az elvárt szinte sőt. A sőt arra utal hogy hosszabb volt mint az Mw 1-2. Gratulálok nekik és még sok ilyen jó játékot magunknak.

Hozzászólás ideje:

Végigvittem immár én is. Nekem is kissé vegyesek az érzéseim. Főleg ami az üresjáratokat illeti. A skiptek roppant zavaróak voltak, alapból utálom ha valami villódzik. A kedvenc pályám egyike mikor a Stones híres slágerére kellett csónakázni :) Na az roppant feelinges volt, de a Fortunate Son taktusai is simán megelevenítették a vietnámi doksifilmekből ismert hangulatot :) A végén én még belekóstoltam némi zombiírtásba, de mint olvasom van még itt pár rejtett minijáték is elrejtve. :yeah: Egy szó mint száz, egy-két helyen hangulatosabbnak találtam mint a nálam eddigi etalonnak számító MW2-öt, viszont ez az epilepsziás átvezetők nagyot rontottak a játék megítélésén, nem is beszélve a hanyagságból fakadó optimalizálatlanságról.

Hozzászólás ideje:

Tőlem is. A "Mortal Kombat"-tal csak annyit foglalkoztam hogy megnéztem az eddigi filmeket. Az elsőt többször, a másodikat pedig csak egyszer. :)

Ezen kívül csak a "Street Fighter"-t ismerem név szerint de azzal még annyit se foglalkoztam mint a Kombattal mert a filmet egyszer se néztem meg teljesen. :)

Hozzászólás ideje:

Na végre végig vittem a Black Opsot. (Azért csak most, mert multiztam is közben.)

 

Hát kéremszépen, hatalmas!

 

Így utólag visszatekintve, (meg egy kicsit az IGN befolyásában) azt kell mondjam, simán jobb mint az MW2. Szerintem a story fantasztikus, a motor a már megszokott (ami jobban tetszik, mint a BFBC2-ben*), és a próbálkozások, hogy ne csak egy sima hentelde legyen nagyon sikeresek.

 

Kicsit SPOILER csak:

 

 

 

*Sokkal jobban bejön a CoDok egészalakos karakterfelépítése, mint a BFBC2 darabokból összerakott karaktere, mert az nem lehet olyan egyedi... (Érthető ez így?)

Hozzászólás ideje:
a próbálkozások, hogy ne csak egy sima hentelde legyen nagyon sikeresek.

Miféle próbálkozások? Voltak erre törekvő próbálkozások? :D

A sztori tényleg jó lenne, ha lenne egy olyan eleme is, ami illik a korszakhoz :D

Hozzászólás ideje:
Ugyanazt a játékot játszottuk? :D :D

Szerintem igen, azért is lep meg. Mire gondolsz, ami túlmutat a sima henten? (Számítógépet voltam javítani, úgyhogy nem vagyok józan, szóval lehet, hogy csak a felfogásommal van ám baj. :P)

Hozzászólás ideje:

Dzséjt. Elöször is üdv a csapatban. Ha számítógépet megyek javítani én is spiccesen érek haza. :D Mindíg sörrel kínálnak.

Na de a fő kérdés, én sem értem mi a bajod a storyval. Bár nem volt minden tiszta, főleg a vége(márhogy akkor Reznov ugye meghalt a börtönlázadás közben, és elvileg mi utána csak képzeltük őt magunk mellé, de valaki ott Reznov néven megmentett minket, harcolt velünk. Ez hogy lehet?), de szerintem nagyion jó story volt, és nem csak hentelés.

Hozzászólás ideje:

Engem vodkával élénkítettek :D

 

Az a bajom, hogy egyrészt, nem veszi be a gyomrom azt a sok szuperbázist, amit a játék felvonultat, meg a tényt, hogy olyan fegyverek is feltűntek a sztoriban, maik húsz évvel később jelentek csak meg. Számomra egy katonai történet elcsúszik, ha a fegyverek hiteltelenek, ami azt hiszem, nem furcsa.

Ez az agymosásosdi meg aztán csúnyán B kategóriás, legfeljebb egy James Bond történetben tudnám elképzelni. Nem tesz jót egy játékszériának, ha elkezdenek szakítani az alapokkal (lásd: NFS), márpedig a CoD egyik alapja az, hogy katonai szemszögből hiteles, a sztorijai pedig egy "mi lett volna ha" fikciót mesélnek el. Amit itt elmesélnek, az nem lehetséges, legfeljebb egy B kategóriás sci-fiben vagy egy James Bond sztoriban.

A történet központúság meg nem a Black Ops spanyol viasza, ilyen volt a Modern Warfare-ban is, szóval szerintem ezzel nem múlta felül az elődjét.

 

Reznov élt még a gulágon (amúgy őt irányíthattuk a CoD5: World at Warban), csak amikor mi felpattantunk a vonatra, ő meghalt. Csak Reznov olyan élénken élt az emlékeinkben, hogy ez megőrjített az agymosott felünket, ezért halucináltuk. Ami mondjuk kicsit vicces annak fényében, hogy Reznov le is lövi az embereket, és ez megint egy olyan pont, ami miatt a történetet nem tudom túl jónak mondani. Ha csak halucináció, hogyan lőheti le a támadóinkat?

Hozzászólás ideje:
Engem vodkával élénkítettek :D

 

Az a bajom, hogy egyrészt, nem veszi be a gyomrom azt a sok szuperbázist, amit a játék felvonultat, meg a tényt, hogy olyan fegyverek is feltűntek a sztoriban, maik húsz évvel később jelentek csak meg. Számomra egy katonai történet elcsúszik, ha a fegyverek hiteltelenek, ami azt hiszem, nem furcsa.

Ez az agymosásosdi meg aztán csúnyán B kategóriás, legfeljebb egy James Bond történetben tudnám elképzelni. Nem tesz jót egy játékszériának, ha elkezdenek szakítani az alapokkal (lásd: NFS), márpedig a CoD egyik alapja az, hogy katonai szemszögből hiteles, a sztorijai pedig egy "mi lett volna ha" fikciót mesélnek el. Amit itt elmesélnek, az nem lehetséges, legfeljebb egy B kategóriás sci-fiben vagy egy James Bond sztoriban.

A történet központúság meg nem a Black Ops spanyol viasza, ilyen volt a Modern Warfare-ban is, szóval szerintem ezzel nem múlta felül az elődjét.

 

Reznov élt még a gulágon (amúgy őt irányíthattuk a CoD5: World at Warban), csak amikor mi felpattantunk a vonatra, ő meghalt. Csak Reznov olyan élénken élt az emlékeinkben, hogy ez megőrjített az agymosott felünket, ezért halucináltuk. Ami mondjuk kicsit vicces annak fényében, hogy Reznov le is lövi az embereket, és ez megint egy olyan pont, ami miatt a történetet nem tudom túl jónak mondani. Ha csak halucináció, hogyan lőheti le a támadóinkat?

 

Pont ez volt nekem is érthetetlen, hogy Reznov szellemként hogyan lövöldözött? Na mindegy. Azt meg nem is tudtam, hogy A World at worldben az oroszt írányítottuk. Tök jó. A baj hogy fps már csak márciusban.

Hozzászólás ideje:

És mi lesz azokkal akik gátlástalanul le akarják tölteni a gémet?

 

A The Witcher 2 nagy valószínűséggel túl fogja szárnyalni az első rész eladásait. Egészen pontosan 1,3 milliót kívánnak eladni, de ha nem jön össze, akkor sincs gond. A CD Projekt úgy döntött, hogy specializált jogi és torrent megosztókat figyelő cégekkel közösen a kalózok nyomába ered és a folytatást torrenten letöltőknek első körben felszólítást küld egy, az eredeti játék áránál nagyobb summa megfizetéséről. Amennyiben az érintett nem fizeti be az összeget, akkor peres úton hajtják be a bírságot, nyilatkozta Marcin Iwińsk alapító az Eurogamernek.

 

A folyamat első lépéseként begyűjtik az illegális letöltők IP címeit, majd a jogi cégek segítségével felszólítást küldenek az érintett szolgáltatóknak. Az internet szolgáltatók általában kiadják az érintettek elérhetőségeit, melyet követően már repülnek is a felszólító levelek.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Végigvittem a Black Ops-ot, és tényleg nem rossz, azokon a dolgokon kívül, amiket Dzséjt is említett. A végén jópofa dolog volt, hogy a játék szerint "mi" öltük meg Kennedy-t. Egy szó, mint száz: kellemes időtöltés volt, több viszont nem, egyenlőre, hacsak a multi nem foglal le.

Szerkesztve: - barnez
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
Végigvittem a Black Ops-ot, és tényleg nem rossz, azokon a dolgokon kívül, amiket Dzséjt is említett. A végén jópofa dolog volt, hogy a játék szerint "mi" öltük meg Kennedy-t. Egy szó, mint száz: kellemes időtöltés volt, több viszont nem, egyenlőre, hacsak a multi nem foglal le.

Megvan eredetiben?

 

 

Szerk.: Jah, de neked Xbox, nem?

 

 

 

 

.

Szerkesztve: - Jinx Lumos Joke

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.