Ugrás a kommentre

Filmek


Bomarr

Ajánlott hozzászólás

A Mummy filmek kapcsán inkább az volt meglepő, hogy az első rész jó volt, nem az, hogy a második finoman fogalmazva rossz. Stephen Sommers képességeit (mind rendezés, mind írás tekintetében) összehasonlítani a Ted Elliott-Terry Rossio párossal hál' Istennek nem lehet. Eddig még egy rossz forgatókönyvet nem készítettek (az persze más, hogy egyes rendezők mit tudotak kihozni belőlük).

 

 

 

Pirates 2 szörnyek: ha jól tudom a CG és a Make-up ilyen szintű eggyütműködésére még soha nem volt példa. Egyrészt a világ legjobb művészeit hozták össze, hogy megcsinálják az igazi figurákat és az ILM a saját Creature Shopjának a művészei amelett, hogy gőzerővel gyártották a live action trükköket beültették őket a PC-k mögé, hogy ők csinálják meg a Zbrush-ban a digitális figurákat is. Ennek a hatékonyságát asszem mindenki láthatta. :cry: (nem is beszélve a többiről amit még nem! :peace: )

Szerkesztve: - Priest
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Kiváncsi vagyok mi lesz nyáron, mert a látottak alapján a Pirates fog uralkodni és nem Superman.

Csak év végéig uralkodhat, mert akkor majd jön Scorsese papa és mindenkit kiüt... Remélem :cry:

 

Amúgy én is megnéztem a Pirates 2 előzetesét, és tényleg nagyon jól néz ki. Sokkal inkább fantasynak tűnik, mint az első, de ez nem baj. Csak legyen jó sztori mögötte, és vevő vagyok egy jó kis nyári hullámvasútra :peace:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Jól felcsgiáztál :cry: Nálam egyelőre a Pirates 2 az év legjobban várt filmje :cry:

Én is azt várom idén a legjobban. Mikor lesz már július 20?

 

Kiváncsi vagyok mi lesz nyáron, mert a látottak alapján a Pirates fog uralkodni és nem Superman.

 

Az origo szavazáson a Da Vinci-kód vezet, mint nagyon várt film :cry: Csak utána a Pirates, de a Superman nem sok mindenkit érdekel. Igaz, hogy az ilyen szavazások nem sokat érnek :peace: De mindenesetre a nyár a kalózokról fog inkább szólni. Még jó, hogy idén nem kell rá őszig várni :cry:

 

Látta már valaki McGregor új filmjét, a Stay-t?

 

Nem láttam, de nem sok jót olvastam róla. Sajnos.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

A Mummy 1 az egyik kedvencem, a második tiszta ciki.Túlbonyolítják az egészet.

Az elsőt imádom, jó kis kalandfilm :peace: A második nem igazán sikerült, pl. azokat a pigmeusokat kifejezetten utálom, de a reinkarnációs dolog sem jött be :cry: Ja, és a léghajós utazás és fazon is cink. Marhára sajnáltam, hogy elszúrták a történetet, de azért jöhet az is, ha nincs jobb.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Pirates 2 szörnyek: ha jól tudom a CG és a Make-up ilyen szintű eggyütműködésére még soha nem volt példa. Egyrészt a világ legjobb művészeit hozták össze, hogy megcsinálják az igazi figurákat és az ILM a saját Creature Shopjának a művészei amelett, hogy gőzerővel gyártották a live action trükköket beültették őket a PC-k mögé, hogy ők csinálják meg a Zbrush-ban a digitális figurákat is. Ennek a hatékonyságát asszem mindenki láthatta. :cry: (nem is beszélve a többiről amit még nem! :peace: )

Én valahogy a Zbrusht nagyon nem szeretem, szokatlan a kezelése.Inkább a Maya, az sokkal professzionálisabb szerintem.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Ennek a Pirates-nek van magyar neve is, vagy ilyen néven futott a mozikban? Csak mert ezzel a névvel még nem találkoztam :roll:

 

Donát.

Eredetileg Pirates of the Caribbean a címe, a Pirates csak a rövidítése.

 

Karib tenger kalózai - ez a magyar cím.

 

Gondolom így már beugrott :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Én valahogy a Zbrusht nagyon nem szeretem, szokatlan a kezelése.Inkább a Maya, az sokkal professzionálisabb szerintem.

Nem akarlak megbántani Obi, de sztem az ILM-nél jobban tudják melyik a frankóbb. :roll:

Szerkesztve: - Ody Mandrell
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Priest az alább nem ezt írta.

Igazából sok fajta szoftvert használnak, animálásra legfőképp Maya-t.

 

http://www.pluginz.com/news/3075

 

http://www.findarticles.com/p/articles/mi_...20/ai_n14888006

 

Vagy egy Knoll-os cikkből, hogy milyen programokat használ:

 

"Photoshop, After Effects, Maya, Electric Image."

 

Vagy ha beírod az sw.hu hírkeresőjében elég sok találatot talász majd a maya-val kapcsolatban, hogy azt használják.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Megéri :?

Ez meg, azt garantálhatom. Habár olyan veszettül nem ismerem az ízlésed, de egy próbát mindenképpen megér :roll:

 

Jut eszembe, mindjárt kezdődik az RTL Klubon a Leon, a profi, ha esetleg valakit érdekel :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

SRÁCOK!!!!!!!!! ILM szinte az összes megvásárolható software-t használja! (kivéve a lightwave-t-ezt az új team miatt leváltották a 3ds max+Brazil párosra). A pipeline nagyon sokáig úgy nézett ki hogy: modelezés-------------> Alias Power Animator(ennek a részleges utódja a Maya) animáció---------------->Softimage 3D (később XSI és Maya) Texture: Photoshop+saját Viewwpaint software. Rendering (természetessen Renderman+ meglepően sokszor Mental Ray!). Composite--------------> Sabre ami egy Discreeet Flame rendszerre épülő valami(részben), de ezt igazából csak a készítők és a használók tudják, hogy mi is valójában! :D És rengeteg saját fejlesztésű animációs, modelező stb. program scriptek plug-ins, stb. Plussz a Matte Painter Department szinte mindent amit lehetett kapni felhaszbónált.

 

A Zbrusht nem lehet semmihez se hasonlítani, mert az egy negyon furcsa 2.5 D program. Az igazi erőssége ebben rejlik, hogy a rendkívűl egyedi UI ellenére az ember kb. 3 nap alat el tudja sajátítani a haszálatát és hihetetlen dolgokat lehet vele csinálni. Csak példaként: a CG alkalmazások történetében ez az első és egyetlen program amit szinte rögötön elkeztdtek hasznélni a Creature Shop-ok és a digitális részlegek. Semmi értelme összehasonlítani a Maya-val a Max-el az XSi-al v. akármi mással, mert ez mindentől különbözik és egyenlőre teljessen egyeduralkodó. Egésszen addig míg a nálatok készült MudBox nem lesz megvásárolható. Nézzétek meg a King Kong lényeit, hogy mennyire részletessek és az egyes composite problémáktól eltekintve teljessen live-action szinvonalúak. Ha Tibor Madjar a WETA vezető kreatúra modelezője ezt nylatkozza, hogy a Zbrush semmit sem ér szinte a MudBox-hoz képest akkor el lehet képzelni mire képes a program. De ha még Gino Acevedo is azt mondja, hogy olyan mint, ha valódi anyagal dolgozna akkor tényleg lehet hinni neki (Gino minden LoTR DVD extra info ellenére a WETA Worshop és a Digital egyik legfontosabb embere (állítólag még az e-mailjait is nehezen tudta a LoTR előtt megnézni :? ) többek közt neki is köszönhető, hogy a CG részlegek szerte a világban elkezdtek figyelni végre a Creature Shopok technikáira és az ott dolgozó embereket elkeztdték megtanítani az új művészetre!!!! Tessék foglalkozni a Zbrushal aki komolyan akar szörnyeket v bármi mást készíteni! Ha tényleg megtanulod hasznélni és a fantáziád is jó akkor szinte mindenhol el tudsz helyezkedni a VFX v. játékkészítő cégeknél. Addig is www.pixologic.com regisztráljatok nézzétek meg a galériát tanuljátok meg a rendszert és csináljatok minnél jobb képeket!!! :roll:

Szerkesztve: - Priest
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

(Gino minden LoTR DVD extra info ellenére a WETA Worshop és a Digital egyik legfontosabb embere (állítólag még az e-mailjait is nehezen tudta a LoTR előtt megnézni :roll: )

Tényleg nem tűnt úgy, hogy ennyire fontos ember volna. És kalóznak is baromira bevált szerintem, még ha nem sokat is látni :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Ha Tibor Madjar a WETA vezető kreatúra modelezője ezt nylatkozza,

Le se tagadhatná származását. :D Egyébként engem érdekelne ez a program Priest! Sőt, az egész téma. Szívesen belekóstolnék, próbára téve fantáziámat, és ügyességemet. Persze szigorúan csak a magam szórakoztatására. :roll:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Nagyon jó írás volt ez Priest!Azt nem tudod hogy a fénykard effecteket az új részekben After Effects-el készítették, vagy valami saját kreálmányú programmal?

 

 

Csak az a rossz, hogy itthon nem nagyon lehet még elhelyezkedni vfx vagy hasonló cégeknél, mert nem nagyon vannak.És gondolom nem árt valamilyen iskolát elvégezni ezzel kapcsolatban.Talán 10 év múlva gyarapszik a piac.

 

A MudBox-ról hírből hallottam róla.De se képet se semmi többet.

Én textúrázásra a BodyPaint-et használom, a photoshophoz nem találtam megfelelelő plugint hogy haszáljam a Maya-hoz.

 

 

Lehet hogy beleásom magam a Zbrush-ba...

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Le se tagadhatná származását. :D Egyébként engem érdekelne ez a program Priest! Sőt, az egész téma. Szívesen belekóstolnék, próbára téve fantáziámat, és ügyességemet. Persze szigorúan csak a magam szórakoztatására. :roll:

Csak egy gond van, hogy k*rva erős gép kell hozzá....Nekem is csak nagyon lassan futnak ezek a programok.A modellezők direkt több száz ezer forintos videokártyát használnak erre a célra.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.