Jump to content

IndianaAndrisSolo

Tag
  • Content count

    425
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

264 Nagyon kedvelt

About IndianaAndrisSolo

  • Rank
    Youngling

  • Nem
    Férfi

Recent Profile Visitors

1633 profile views
  1. Uh a Lars farm ISZONYÚAN kell. Az első 6 filmet nagyon jól keretezte, hogy a Sith-ek bosszúja végén ismét a bébi Luke van, és a Lars farm. A Last Jedi persze megfejelte ezt, mert bár "minden" "fan" iszonyúan mítoszrombolónak érzi a filmet, annál nagyobb keretes szerkezet és visszautalás és fan service de közben frappánsság nem lehet, mint hogy Luke a halála pillanatában is azt látja, mint gyermekként, és fiatalemberként. Két napot, amik valahogy mindhárom esetben a jövő bizonytalanságát szimbolizálják. Így azt gondolom, Luke története nem ért véget. Többet várok tőle, mint a korábbi filmek Erőszellem-feltűnéseitől. Ugyanakkor ne támasszák fel őt egy az egyben. Ami logikus viszont: jelenleg a két oldalon 2-2 erőhasználó van az új filmben. Két teljesen materiális, élő karakter, Rey és Kylo, akik között biztosan lesz egy szokásos fénykardpárbaj. De jó lehetőséget rejt magában az a tény, hogy Luke és Palpatine is meghalt már, így időtlen lenyomatként az ő tudatuk is összefeszülhet valami módon a film során.
  2. Igen, csatlakozok Ody-hoz, a zene remek. És milyen érdekes, hogy sokan lényegében mindegyik új SW-film kapcsán leírják, "mennyire rossz a zene, még a prequeleknek is jobb volt", még pl. én is első megnézésre gyengének éreztem a Rogue One zenéjét, vagy a Force Awakens-ét, mostanra azt mondom, mind a négy film tökéletes új témákat készített, és nagyon jól újrahangszereltek, megidéztek régebbi ikonikus zenéket. Csak hogy mindből kiemeljek csúcspontokat: TFA: Kylo témája (több számban is felhangzik), March of the Resistance, The Scavenger/Rey's Theme, The Jedi Steps; RO: Imperial Suite, Your Father Would Be Proud/Hope; Solo: The Adventures of Han, Meet Han, Reminiscence Therapy, Marauders Arrive. Való igaz, hogy a TFA-nál az új témák túlsúlya hathatott rám negatívan az első megtekintésekkor, de a Last Jedi-nál már nagyon jól használják a TFA zenéit is, és korábbiakkal is bátrabban él a film: sosem hittem volna, hogy az egész saga-ban az egyik kedvenc témámat, a TIE Fighter Attack-ot valaha is hallani fogom új SW-filmben, hab a tortán, hogy még a Solo-ban is használták. A Last Jedi kedvenc számai között van számomra egyértelműen a The Rebellion Is Reborn, ami az egész filmet fémjelzi, egyszerre hallható benne Rose témája, ami egyre jobban átvált az Ahch-To-i témára, ami nagyon felemelő, jól építkezik, és tényleg katartikus zene. A film végi Spark/The Last Jedi kettős meg beviszi az igazi gyomrost, különösen amikor a The Last Jedi tétel 2. perce után (a Luke projekció fordulatnál) bejön a kórus - persze akkor, amikor átváltunk az Ahch-To-n lebegő Luke-ra - az nálam a teljes katarzis pontja. Az új trilógiában ritkább a kórus használata, a prequelek után a zene szándékoltan inkább az eredeti trilógia kevésbé epic hangszerelésére épít, ezért van szerintem itt igazán nagy ereje ennek a pillanatnak zenei értelemben is.
  3. Számomra az a jelenetsor egészen varázslatos, ahogy Luke ott a szigeten közlekedik, egyébként tulajdonképpen ez a jelenetsor, ennek a magányos figurának a hétköznapi cselekedetei voltak, amik először igazán mélyen beszippantottak a filmbe. Van ebben valami bizarr ebben a thala-siren-ben, ahogy megfeji Luke, de szerintem semmiképp sem undorító, hanem inkább irónikus, pontosan úgy bizarrak ezek a lények, mint Ponda Baba, vagy Salacious Crumb. Az ilyen figurák mindig is a részesei voltak a Star Wars-nak, és az ilyen groteszk lényeket mindig is sokkal jobban szerettem, mint a cool lényeket (Bossk, Edrio Two Tubes, Maul). Luke magánya számomra teljesen Az öreg halász és a tenger című könyvet hozza be. A filmnek tkp. a leghangulatosabb jelenetsora számomra (caretaker-ekkel, a szakadék feletti átlendüléssel, és a szakadó esős halcipeléssel), és ebből sugárzik felém leginkább az, amit én mozivarázsnak hívok. A Star Wars-varázslat itt működik számomra a leginkább. A korábbi filmekből a IV. rész elejéről a két droid sivatagi csetlés-botlásaiban érzem ugyanezt, meg a TESB Yoda-jeleneteiben.
  4. Ebben a formában egyik kép se lesz benne, nagyon fontos tudni, hogy ezek nem screenshotok a filmből. Ezek a Vanity Fair fotósának, Annie Leibovitznak a fotói, de ezt biztos többen tudjátok. Szóval fogadni mernék, hogy ez egy jelenet a film jelenidejéből, amikor Luke megjelenik force ghostként, vagy esetleg ereje teljében, bár utóbbira nem tennék nagy összeget. Flashback-ként azt az időt tudom elképzelni, amikor Luke az Ahch-To-ra vonult, talán az utolsó találkozója R2-val - bár szerintem az közvetlen a templom felégetése után történt. (Am Yoda József, ne vedd magadra, a te kérdésfelvetésed tök oké, csak femerült bennem, hogy már olyan régóta olvasgatom a pletykákat, és felütötte a fejét egy típus, hogy milyen flashback-jelenetekre lehet számítani a film során. Hogy megfiatalítják Luke-ot, Leiát Carrie lánya játssza mocap-pel, hogy Palpatine csak flashback-ben lesz, hogy a flashback-ben Matt Smith fogja játszani, hogy Luke egy flashbackben leszed az Erővel egy csillagrombolót, stb. Ahogy az előző két film, úgy nyilván ez a mozi is biztosra vehetően fog flashback-eket használni - erre enged következtetni, hogy a cikk belengeti, hogy megtudjuk, az Első Rend hogyan alakult ki -, de valószínűsíthetően nem sokkal többet, mint a TLJ. De ezért így miért kell szurkolni, vagy milyen lényeges tulajdonsága van, ami egy flashback jelentőségét a film jelen ideje fölé emeli? Én pl. kifejezetten csalódott lennék, ha pl. Palpatine csak flashback-ben lenne jelen azok után, hogy beharangozták őt. Ahogy Luke is elsősorban a film jelenidejében force ghostként, vagy egyéb módon jelenjen meg, és ne a múltban. Meg kifejezetten olyan jeleneteket szeretnék látni flashbackben, amiknek van jelentősége a jelen sztorijával kapcsolatban, de az, hogy Luke fiatalon mit bűvészkedik az Erővel badass módon, nem nagyon érdekel, amennyiben nincs valami hozadéka a TRoS jelenidejében. De ezt tényleg csak a korábbi pletykák kapcsán mondom.)
  5. Ahogy fent is leírtam, szinte biztos, hogy nem flashback. Egész egyszerűen nem így nézett ki akkor Luke. Ez az előző két film jelenidejéből való kinézete. Szerintem frankón így fog kinézni Luke force ghost-ként, csak max még persze hozzáadnak egy kis kékes hatást utómunkában. Jó, hogy ismét konfrontálódni fog R2-val, és amiért nagyon imádkoztam, hogy tartsák meg force ghost-ként a badass külsejét az előző filmből.
  6. Ezek azért behind the scenes-fotók, nem hiszem, hogy meg vannak utómunkázva olyan szinten (azon felül, hogy Leibowitz nyilván megfényelte a képeket). Egyébként van egy kis kékes színezete. Bár a tűz és R2 jelenléte miatt gondolhatnánk, hogy a TFA-ban és a TLJ-ben többször is látott flashback-jelenet, de nem: Luke őszesebb, hosszabb a haja, egyértelműen a TFA végi és a TLJ nagy részében látott öreg kinézete ez, és a ruha meg a TFA/TLJ-s Jedi köntöse, csak, ahogy a 2017-es Vanity fair képeken, a hatás miatt ismét rádobtak egy nagyon nagy köpenyt, ami nem azonos azzal a köpennyel, amit a filmben is visel. Szerintem a szellem-Luke jelenete lesz ez, vagy persze az is lehet, hogy feltámad, vagy ilyesmi, de kizárnám a flashback lehetőségét. Szerintem iszonyú cool, ahogy R2 mellett áll. Számomra egyértelműen a legerősebb kép. Végigolvastam - az egyébként rendkívül értelmes és színvonalas cikk - minden betűjét, plusz a kisebb clickbait cikkeket, amikre továbbirányít a Vanity Fair, persze azokban nagyrészt ugyanezeket az infókat ismételgetik. Ami furcsa, hogy nincs szó egyáltalán Palpatine-ról. Még csak meg sem említik. Talán vele kapcsolatos az a cikkben többszőr visszatérő gondolatmenet, hogy a hőseinknek ki kell találniuk, hogyan találnak végleges, hosszan tartó győzelmet, hiszen az endori győzelem sem volt állandó: Audiences will learn more about the origins of the First Order, Poe Dameron’s rise to leadership in the recently decimated Resistance, and, with Rey’s training almost complete thanks to Luke’s sacred books she snuck off with in The Last Jedi, the film will bring a climax to the millennia-long conflict between the Jedi Order and the Sith" Amúgy az orbakokat is a cikk szerintem tévesen a Pasaana-ra teszi, de szerintem ők később lesznek, nem a sivatagos bolygón, hanem a harmadikon, ahol a színvilág alapján valószínűsíthetően a Halálcsillag roncsai is lesznek. Amúgy a Rey-Kylo párbajról készült fotót is el tudom képzelni, hogy a Halálcsillagon van, hiszen fémes, "birodami" díszleten állnak, és esik, vagy víz csap fel, márpedig úgy tűnt a trailerből, mintha a Halálcsillagot víz lepte volna el. Lehet, hogy ez már egy élő párbajuk lesz, amit már a Halálcsillag roncsain vívnak a film egy későbbi részén. Most azt mondanám, a film a Batuu-val kezdődik, vagy az elején van, a dzsungeles rész indokolja, szerintem itt állomásozik a Resistance, itt van Leia (itt köszönnek el tőle), és az új űrlény is. Persze lehet, hogy a Pasaana-s felvezetés után kerülnek majd Leiához. A film elején lesz fixen a Pasaana, és tipikus középső felvonásos, cantinás bolygónak tűnik a Kijimi. A csapat aztán elmegy arra a bolygóra (Endorra?), ahol a Halálcsillag is van. Könnyen lehet, hogy ez lesz az utolsó fontos helyszín.
  7. Mondjuk én nem bánnám, ha sorozatban jönne. Han, Qi'Ra, Lando, Maul, Chewie. Történjen meg. De ne mozifilmen, mert engem idegesítenek a Kasdan-szkriptek, a faltól falig akció. Egy sorozatban megvan a lehetőség a komplexebb történetmesélésre. És persze végre jöhetne Jabba és Boba, akiket szerintem sokan vártak már a Solo-ban is.
  8. A Last Jedi nagyságát szerintem az is mutatja, hogy nem csak annyi, amennyi, ez pedig a kiváló Blu-Ray extrák kapcsán derül ki, mert látszik, ebben volt még mu. A kivágott jelenetek TÉNYLEG kivágott jelenetek, én nagyon bánok közülük kettőt, az egyik a Luke-Rey konfliktus, ami a szigetre érkező martalócok kapcsán bontakozik ki, a másik meg amikor Luke lereagálja Han halálát. Nagyon esszenciális SW jelenet amikor Finn-ék a rohamosztagosokkal utaznak. Ebben a filmben volt még muníció, szerintem van, amit ha bevág Rian, akkor talán kevésbé negatív a film fogadtatása (Luke-ot meghatja Han halála, ez talán közelebb hozza a nézőket hozzá), és van, ami meg pl. biztos még nagyobb botrányt okozott volna, pl. amikor a Warwick által játszott űrlény feneke kilóg a Canto Bight-i fürdőben. Sajnálom picit, hogy Canto Bight nem lett akkora szabású, rengeteg szuper lény kimaradt a végső vágásból, viszont az emberek eléggé felül voltak reprezentálva. A zene elviszi nálam a jelenetsort, lényegében Williams komponált egy új igazi Cantina-zenét. A lényekből egy nagyon jó montázs ad egy körképet. Jobban is frekventáltak lehettek volna. De ami a csúcsa mindennek az a Rendező és a Jedi doksi. Nagyon nagyon ajánlom minden SW rajongónak. Azoknak is, akiknek nem tetszett a film. Ebből világosan kiderül, hogy Johnson a filmjét nagynak szánta, átgondolta, és iszonyú sokat dolgozott vele, és Hamill, Fisher is a legkomolyabban vették a dolgot. Megrázta őket mindaz, hogy újra a fókuszba kerültek. A Frank Ozról és Yodáról szóló rész is nagyon megható. Szóval Johnson-t lehet szidni, de hogy direkt ki akart tolni a rajongókkal... Finoman szólva nem igaz. Sőt, az is látszik, hogy többnyire marketingmegfontolások sem vezérelték. Rose figuráját anti SW-karakternek alkotta meg. Szerintem ettől érdekes Rose is, mert ő is egy olyan botcsinálta hős, akinél a film elején minden mutató azt mutatja, hogy nem hős, de a döntéseivel, a bátorságával végül mégis azzá válik. Csak egy apróság, ami ezt jól ábrázolja: amikor Johnson arról beszél, hogy milyen legyen Rose ruhája. Egy koszos overall, nem előnyös, és abból vált át az első rendi uniformisba. A ruházat, fények, helyszínek igencsak kifejezik és rásegítenek a szereplők lelkiállapotának ábrázolására, ez az apróság meg szerintem jól mutatja, milyen figurának szánta Johnson Rose-t. A jelmeztervező reakciója erre az, hogy akkor egy jó magas színészt kell majd választania a szerepre. Erre Johnson mondja, épp ellenkezőleg, egy alacsonyat akar. Olyasvalakit, aki olyan kis geek, hogy az önmaga fiatalkori énje hamar összebarátkozna vele az iskolában.
  9. Én ezt így értelmeztem, hogy amikor ugrál, akkor az Erőt használja. Azt hiszem, a RotS-ban már egy egészségesebb szintre lett visszavéve az ugrálás, a Yoda-Palpatine párbajnál máig kiráz a hideg, és a kedvenc prequel pillanataim egyike. Ahogy a TCW-ben is azok a kedvenc részeim, amikben Yoda áll a középpontban. Örülök azért, hogy a TLJ visszatért a a báb Yodához, mert Frank Oz bábszínészként zseni. Nem a practical effekteken lovagoló rajongó vagyok, mert van olyan figura, amit meg practical módon nem tudok elképzelni. Pl. röhejesnek tartottam, hogy Snoke kapcsán felmerült, hogy a TLJ-ben báb lesz. Azt meg úgy nem tudtam volna elképzelni, elvégre ő egy CGI karakterként lett bevezetve, és hozzá Andy Serkist, a világ legjobb CGI színészét szerődtették le.
  10. Ennek a Force Collectornak a borítóját érdemes szemügyre venni. Ugye ez a Journey to The Rise of Skywalkeren belül jelenik meg, persze ezek a történetek nem túl spoileresek, általában vagy mellékkaraktereket, vagy helyszíneket vezetnek be. Itt a helyszín a képen erősen a trailer elején látottra emlékeztet, és ha megnézzük, az illető kezében egy Gaffi buzogány van, azaz a buckalakók fegyvere. Nekem ez a könyvborító csak megerősíti, hogy amit a trailerben láttunk, az a jó öreg Tatooine. Azt tudom elképzelni, hogy a sztori egy ilyen Jedi/Sith relikviákat gyűjtő figuráról szól, aki Tatooine-on kutat Luke és Ben lakhelyeinél, és a sztori azt vezeti fel, hogy ezekre a helyekre miért lesz fontos visszamenni majd a filmben is.
  11. Ody, tényleg én is ezt érzem az egész film kapcsán, amiket most leírtál. Anno eléggé vártam a filmet, de egészen megdöbbentett, mennyire tetszik nekem az irány, amit vesz. Persze nálam is a 'failure' gondolatkör és Luke komplex karaktere (aki a végére ugyanaz az optimista lesz, mint korábban) a nyerő. Persze majd mondhatja néhány szakértő, hogy micsoda nagy egyetértés van ezen a fórumon, de a helyzet az, hogy a legtöbb facebook kommentben nem a mi véleményünk a mérvadó, és nem is ilyen jóhiszeműen, kulturáltan van megfogalmazva a legtöbb állítás. Rettentően bízom benne, hogy Johnson-tól nem veszik el a trilógiáját, mert tudom, hogy ha egy teljesen új sztorit hoz le ugyanezzel a tehetséggel, akkor nem lesznek olyan rajongók, akik mást vártak, akiknek más volt az elképzelésük a folytatás kapcsán. Persze elképzelhető, hogy a neve miatt sokan el fogják utasítani a dolgot, de - amennyiben persze jól sikerül - simán lehet, hogy aztán hamar híre megy. Lehet, már korábban megosztottátok, de itt van Joseph Gordon-Lewitt gondolatfolyama a film kapcsán: https://medium.com/@hitRECordJoe/a-new-old-skywalker-253efda3809c Egyébként belevágtam a "Mozgóképes mítoszok újradefiniálása a Csillagok háborúja folytatás-trilógiájában" című szakdolgozatomba, jövő ilyenkorra fogom befejezni, most még a kutatómunka veszi kezdetét. Elsősorban a Last Jedi-t fogom elemezni, és persze a címből adódóan a The Force Awakens-t sem kerülöm meg, de persze visszatekintek a korábbi részekre is, különösképpen persze az ANH-ra, a TESB-re, és a RotS-re, talán ezekben vannak a legsúlyosabb mitikus pillanatok. Fck it, PORG RULEZ!
  12. Az mondjuk elég szép, mert tökéletesen látszódik, hogy Birodalom van, meg rohamosztagosok.
  13. A Skywalker korában kora Skywalkerét kora Stohl Andrása fogja szinkronizálni.
  14. Nekem nagyon sok barátom, ismerősöm van, akik ismerik a TCW-t és nem csak az elvetemült SW fan buborékból. Sokakkal beszéltem már az utolsó négy Yodás részről, és kb. mindenkivel, akivel szóba jött a TCW, elsők között említettük meg, hogy milyen király, hogy Mark Bane-t szinkronizálja. Ez eléggé közismertté vált.
  15. Milyen furcsa, Mestal, hogy miközben erőteljesen tudunk harcolni, pont mind a ketten fejtegettük már ezen a fórumon a JJ amystery box témát, csak én a traile topicban Amit a Ted előadásán prezentált, ami hadd mondjam el, hogy egy elég jó prezentáció. JJ egy rettentő laza, tehetséges csávól, jól elő tudja adni magát. Bennem is már felmerült ez a gondolat, én a lostot nem néztem végig, de igen, elgondoltam, hogy egy blöffkirály. Hogy csak rejtélyt tud teremteni, és megválaszolni már nem. De ez a helyzet, hogy a legtöbb sorozatban, filmben a rejtély ami mozgat minket, és értelmét veszti, ha megtudjuk, mi az. Pl. Trónok harca, ami még úgy is nr.1 sorozat gigászi vállalásaiban, hogy szerintem már jócskán túl van a csúcsán. Ezek a white walkerek addig voltak igazán érdekesek, amíg az egésznek adtak egy mágikus fantasy színezetet, meg egy rejtélyes külső fenyegetést, a valódi dráma és konfliktus meg inkább az emberek közti intrikákban nyilvánult meg. Most, hogy már elérkeztünk oda, hogy az emberek vs. szörnyek a sorozat kérdése, azaz elhozta a valódi választ a sorozat, nem hagyta homályban a dolgot, egyszerűen kiheréltté vált (persze azért nézem, nézzük, kíváncsi mindenki). A TFA a maga teljességében biztosan ilyen JJ-blöff. Most viszont itt egy sorozat lezárása. Olyan kérdéseket vet fel a trailer, hogy azokat JJ kénytelen lesz megválaszolni, és igazából ezek olyan rejtélyek amik csak érdekes módon zajlhatnak le, azaz, amitől én a legjobban félek Abrams-től, hogy nosztalgiavonat lesz, meg a korábbi narratívák megismétlése, nem igazán következhet be, de ha igen: akkor én végleg elengedtem a csávót. De én most valahogy bízok benne. És Chris Terrio-ban is, sokkal jobb partnernek tartom a munkássága alapján, mint Kasdan-t. Kasdan szerepe felértékelődött mert megcsinálta az Indy 1-et, meg a TESB+RotJ-t, de az a helyzet, hogy na, ha a Abrams egy blöffkirály, akkor ő aztán ezerszeresen. A Solo-nál és a TFA-nál is nem tudom, micsoda haknit művelhetett, de még a mai agyonakciózott trendekben is ezt a két filmet kirívóan az akciójelenetek dominálták, ahol tudjátok, semmi szerepe nincs az akciójelenetnek azon kívül, hogy menekülnek, vagy harcolnak. Hogy mondjak egy példát, a Falcon irgalmatlan hosszan menekül Jakku-n, miközben teljesen nyilvánvalóan túléli mindkét szereplő, és nem is jutnak el az akciójelenetben sehová, még csak igazán össze se spanolnak, vagy harmadennyi elég lett volna ahhoz, amit elérnek. Totál feszültségmentes. Ellenpélda a Last Jedi-ban, amikor Kylo Ren kirepül a vadászával, ott - miközben nagyon látványos akciók folynak - mégiscsak egy feszült helyzet alakul ki közte és Leia között: lőjön, vagy sem. Az egy olyan akciójelenet, aminek a dollármilliók pixellé égetésén felül az is a szerepe, hogy a szereplőinket dilemmákba, konfliktusba sodorják. És ha szerintem egy forgatókönyvíró belemegy abba, hogy egy film nagy részét ilyen akciók dominálják, mint a TFA-ban látottak akkor az számomra azt mutatja meg, hogy egy lusta pénzéhes beletojós ember. Gondoljunk bele, oké, Kasdan fiatalkorában ott volt ennek a legendának a születésekor, de egy szakember, nem ő teremtette meg a csodát, mint Lucas, és az Indy-nél is igazából a harmadik résznek egyértelműen jobb a könyve (apa-fiú konfliktus okán), mint az elsőnek, meg ugye ott mondjuk ott az egészet összefogta egy Spielberg is - az Indy-knek pedig a rendezése bravúros igazán. Itt az új SW érában meg Kasdan kapott egy rakás pénzt, mert igazából ő tűnt még egy ilyen eredeti trilógiás nagyöregnek, az egész projektet hitelesítő fazonnak, holott szerintem elképesztően örült, hogy jól zsebre dughatta a pénzt, és beizzíthatta az addig egyértelműen nem SW-filmeknél tartó kisfia karrierjét. Csak mondok egy látványos dilettantizmust: a comic conon megkérdezte Kasdant a TFA panelen egy rajongó, hogy kezd-e a sztori valamit Darth Plagueis-szel. Kasdan nem tudta, ki az, azt kérdezte, Darth Vegas-szal? Utána Pablo Hidalgo a védelmébe vette, hogy ezek az emberek nem annyira ismerik a sagát, stb. Holott de, ezt rohadtul kellett volna ismernie. Ha nem ismeri a könyveket, az oké, de a minimum lett volna, hogy ha elvállal egy ilyet, akkor úgy nézi meg az előzménytrilógiát is, attól függetlenítve, hogy addig mit gondolt róla, hogy kiírogatja szépen, mik azok a szálak, amik elvarratlanak lehetnek, amiken tovább lehet akár gördíteni a cselekményt, MÉG akkor is, ha ő az előfeltételezései szerint nem szerette a prequeleket. Többek között azért is lett olyan a TFA, amilyen (hogy mondjam, voltak előnyei és, mert ez a csávó egyszerűen harminc évvel volt lemaradva a rajongók agytekervényeihez képest, másnak még akkor sem sikerül megelőznie a rajongók elképzeléseit, ha baromira a kezében tartja azt, amiről ír. Palpatine visszahozásával JJ-nek azt hiszem, hogy Snoke-ra és Plagueis-re is valahogy utalnia kell, és örülök, hogy nem egy ilyen kiégett, a nyugdíjas éveit megalapozó fazon segíti, hanem egy friss arc, aki ráadásul nagyon elismert, de biztos, hogy egy Star Wars film hatalmas motivációt jelent neki, mert még nem csinált ilyet.
×
×
  • Create New...

Important Information