Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Szerintem nem az jelenti a változatosságot, ha ugyanazon unalomig ismételt küldetéseket más és más módon hajtod végre. Ez szinte akármelyik mai fps-re is elmondható, máshol is végig szaladhatok késsel, a lőfegyvert mellőzve (bár nyilván a sárkányrepülős eset valóban egyediséget jelent).

 

A fantáziámmal semmi baj sincs, maximum nem azt vártam el a játéktól, hogy időre megöljek egy bizonyos számú kalózt, akik teljesen random szerűen bukkannak fel a dzsungelben a feladat aktiválása után. Az meg már megint más kérdés, hogy a főszálhoz kötődő küldetésekben már koránt sincs meg az a sokat emlegetett szabadság, mint az rpg-szerű mellékfeladatok esetében.

Hozzászólás ideje:

Szerintem nem az jelenti a változatosságot, ha ugyanazon unalomig ismételt küldetéseket más és más módon hajtod végre. Ez szinte akármelyik mai fps-re is elmondható, máshol is végig szaladhatok késsel, a lőfegyvert mellőzve (bár nyilván a sárkányrepülős eset valóban egyediséget jelent).

 

A fantáziámmal semmi baj sincs, maximum nem azt vártam el a játéktól, hogy időre megöljek egy bizonyos számú kalózt, akik teljesen random szerűen bukkannak fel a dzsungelben a feladat aktiválása után. Az meg már megint más kérdés, hogy a főszálhoz kötődő küldetésekben már koránt sincs meg az a sokat emlegetett szabadság, mint az rpg-szerű mellékfeladatok esetében.

Akkor nem tudom, számodra mit jelent a változatosság, mert ez a legtöbb, amit egy FPS-ből, egy játékból ki lehet hozni. Azt meg megnézném, hogy egy CoD-t, egy A:CM-et, egy Crysis 3-at, stb, hogyan viszel végig csak késsel, vagy jársz be ezeken komplett hatalmas területeket, járművel, kiterjed a feladatod a vadászattól az orvgyilkosságon át a kémkedésig, és tök szabadon akár csak a magad szakállára is ténykedhetsz. Ez nyilván benne van a csőben szaladgálós, még járművet sem tartalmazó CoD-ban, biztos kivitelezhető a Battlefieldben (emlékszem is, hemzsegnek benne az állatok, és tök nyugisan el lehet menni felfedező túrára anélkül, hogy bárki is rád lőne, de tényleg...). Hülyeségeket azért ne írjunk már le... :facepalm:

Ez az időre kalózgyilkolás meg nem tudom még mindig, honnan jön, kétszer játszottam már ki 100%-ra a játékot, apám háromszor, de egyikünk sem futott bele ilyen küldetésbe.

A főszálhoz köthető legtöbb küldetés is ugyanilyen szabadon kivitelezhető, de nyilván, egy sztoriszál elmeséléséhez kellenek a kötöttségek is. Ez alól még a legszabadabb RPG-k sem kivételek (már persze, ha nincs egyáltalán sztorija, mint sok MMO-nak).

Hozzászólás ideje:

Il

 

Frenkie, mondtam, hogy az első egy-két óra a gyakorló pályának felel meg. Naná, hogy akkor mindent kiír (lehet később is, de addigra már megszoktam). Aztán ki is hagyhatod ezeket a mellékküldetéseket. (A doki meg a sztori része, az az első főküldetés.)

 

Én őszintén szólva örülök, hogy így telipakolják az FPS-eket RPG elemekkel. Legalább nem olyan unalmasak, mint a csőben szaladgálás egy alibisztori közben. Itt van tartalom, játék, és nem négy óra alatt lehet letudni. Szóval pont, hogy így bonyolultabb, és amit ti akartok, az felelne meg az egyszerű, buta emberek igényeinek. ;)

 

Pontosan tudom mit mondtál hisz ott ültem, még Karrde is hallotta szerintem. Meg is jegyeztem. Csak én arra gondoltam hogy már túl vagyok rajta. Nem mondom hogy rosszak ezek a mellékküldetések de én ha valamit rühellek egy játékban az a lopakodás. Mégpedig azért mert nem csak tőlem függ hogy észrevesznek-e. A játék nem tud gondolkodni ő számok alapján figyeli hogy az őr észrevesz-e. Viszont az nem biztos hogy én is úgy látom. Ok itt könnyü, csak le kell guggolni és csak akkor haladni ha háttal vannak az ellenfelek. Én az orvgyilkos típus vagyok. Messziről mondjuk egy dombról kinyírok amennyit lehet aztán be a táborba és aki van még azt is. Így játszottam a Crysissal is. Ott is jól megoldották a szabad teret meg lehetőségeket.

Szerintem Far Cry 3-ban túlzásba vitték az rpg elemeket. Most ugye a dokihoz kell mennem de nem találtam még autót és 1000 métert ír ki. Próbáltam a gyors odateleportálással de nem engedi a rendszer. A második részt ezért töröltem. Csak mentem kilométereket és semmi.

Mindjárt játszok vele 1-2 órát aztán meglátom mi lesz.

Hozzászólás ideje:

Akármit is írsz, Dzséjt ez nem jelent sokkal nagyobb változatosságot, mint más fps-ek esetében. Az a kalózos mellékküldi pedig tényleg létezik, talán játszd ki még egyszer. Egyébként meg hiába a nagy tér, sok helyen csak áthajtasz az autóval, mert nincs semmi.

Hozzászólás ideje:

... de nem találtam még autót és 1000 métert ír ki. Próbáltam a gyors odateleportálással de nem engedi a rendszer.

 

Nem játszottatok még Arma játékokkal vagy DayZ-vel.... na ott vannak távok. nem ilyen 1000 méterek meg társaik. :)

Hozzászólás ideje:

Én mondjuk csak 2-3 órát játszottam a Far Cry 3-al, de azt nagyon élveztem. Általában hamar ráunok az FPS-ekre mert csak egyik scriptelt eseményből megyek a másikba, de ezt kifejezetten hangulatosnak és érdekesnek találtam.

Hozzászólás ideje:

Szerintem Far Cry 3-ban túlzásba vitték az rpg elemeket. Most ugye a dokihoz kell mennem de nem találtam még autót és 1000 métert ír ki.

Akkor ott valami gebasz van a programban, mert csak a főfalu mellett három parkol.

 

Akármit is írsz, Dzséjt ez nem jelent sokkal nagyobb változatosságot, mint más fps-ek esetében. Az a kalózos mellékküldi pedig tényleg létezik, talán játszd ki még egyszer. Egyébként meg hiába a nagy tér, sok helyen csak áthajtasz az autóval, mert nincs semmi.

No comment... :facepalm:

Hozzászólás ideje:

No comment... :facepalm:

Szubjektív, hogy kinek mi az izgalmas és a változatos. Számomra az nem, ha ugyanazt az egy-két típusú küldetést harmincféleképpen tudom végrehajtani. Szerencsére nem vagyunk egyformák, de a különbség kettőnk között az, hogy én nem próbálom a véleményemet a másikra mindenáron ráerőltetni és a vitapartnert különböző degradáló jelzőkkel illetni.

 

Nyilván van/lesz olyan játék (akár fps), ahol meg egyetértünk, mást meg talán pont én tartok izgalmasnak és változatosnak, amit te unalmasnak.

Hozzászólás ideje:

Játszottam vele most és kezd ok lenni. Bár az hogy kell nagyobb pénztárca, meg nagyobb táska ehhez viszont különböző állatoknak a bőre kell ez nem igazán jön be. A rádiótornyok viszont rendben vannak. Közben megtaláltam a kocsikat is. Ami viszont még nem jön be az a folyamatos ellenfelek jövetele. Kinyírom a két dzsipben a csávókat erre jön még kettő. Majd megyek 20 métert megint jön egy dzsip. Ha már kinyírtam ott őket ne jöjjön már több.

Ami viszont nagyon bejön az a hangulat. Tényleg mintha Afrikában lennénk. A grafika is ok , bár a Crysis 3-omét nem veri. Megvolt az első sárkányrepülő is marha élvezetes. Ami még előny hogy a küldetéseknél a helyszínekhez emberi időben oda lehet érni.

A kábszeres képzelgés mekkora volt már a barlangban.

Hozzászólás ideje:

Trilógiává bővül a Batman: Arkham sorozat.

Batman: Arkham Origins az új rész címe. A címéből már mindenki tudhatja, hogy ezúttal nem folytatást, hanem előzményt kapunk.

Évekkel járunk az Arkham Asylum eseményei előtt, amikor Batman még csak zöldfülű kezdő.

Ami még biztosra vehető, hogy Deathstroke is szerepet kap a játékban.

 

Innentől meg nem erősített infók jönnek.

- A fő gonosz ezúttal Black Mask lesz, aki valamiért vérdíjat tűz ki a bőregér fejére, ezért Gotham rosszcsontjai le akarják vadászni

- A bejárható terület az Arkham City kétszerese

- Pingvin és Alberto Falcon is feltűnik

- Most Wanted rendszer, amivel a "kissebb " halakat becserkészhetjük

- Challenge mód

- The Dark Night rendszer, ami nehézségi szintnek megfelelően lát el minket feladatokkal

- A visszatérő eszközök mellett újakat is kapunk, mint például a "karom", amivel két célpontot ránthatunk egyszerre a földre

- A Batwing fontos szerepet tölt be a játékba, de irányítani sajnos nem lehet

- Batman bázisán lévő Batcomputert is használhatjuk a játék alatt

  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Hát nem gondoltam hogy ezt írom, de ez a Far Cry 3 eszméletlen jó. Tökéletesen ötvözték a fővonalat és a mellékvonalat. Szerintem hasznos mellékvonalakat is csinálni pl állatvadászat mert akkor több lőszert, fegyvert lehet vinni, de jó a helyőrségek elfoglalása is. Van egy nagyon jó hangulata.

Viszont kérdések vannak. Pl az egészség. Van nálam 3 injekciós tű, de 0-t ír ki és semmilyen gombra nem reagál. A Q-t megnyomva bekötözi a tag a kezét és ezt kétszer lehet megcsinálni, két hajlított valami van alul. Ez normális? A másik hogy ha a táska tele van akkor van a discard gomb amivel ki lehet szedni. De ott van hogy van ára, tehát ezek el vannak adva vagy a discarddal csak kidobom a táskából a cuccost?

Ja és fagy. Tegnap kétszer csontig lefagyott? Nektek is csinálta? Milyen cracket használtok ha nektek nem fagy?

Hozzászólás ideje:

Mondtam én, hogy megéri átszenvedni az első egy-két órát. ;)

Nekem nem fagyott, de sajnos nem tudom, melyiket töltöttem le.

A táskában valahol be lehet állítani (ilyen kereszt formájú táblán), hogy melyik injekciós cuccból mennyi legyen nálad. Sajnos nem emlékszem, hol lehet azt előcsábítani, talán a szekrényeknél vagy a boltokban. Maximum 9 életadó (vörös) injekció lehet nálad, de akkor semmilyen más szuri nem marad (annyira nem is kell, talán egyszer használtam az állat-ösztönös cuccot, de akkor sem volt haszna, mert az állatka elrejtőzött).

A discardra nyomsz, akkor eldobja. Eladni csak a boltokban lehet, illetve - ez most nem biztos - a szekrényeknél, ha jól emlékszem.

 

Star Trek: The Video Game

Mass Effect 3 ultralight, legalábbis, ami a harcrendszert illeti. Kissé bugos, az MI értelmi szintje egy elhervadt rózsa szintjén van, és még ronda is, de a szereplők hangját az igazi színészek adják, és lehet mászkálni az Enterprise-on. Szóval itt megvett tokkal, vonóval, hát még amikor jönnek a TOS-os utalások. :yes:

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Köszi Dzséjt. Tegnap is nagyon durván lefagyott. Érdekes hogy a Win 8-nak elvileg olyan programösszeomlás elleni védelme van hogy elvileg csak a program fagyhat le. Hát itt nem. Bár az Asztal bejön sőt a kezdőképernyő is, de magát a Far Cry 3-at nem lehet leállítani csak újraindítással.

Ami nagyon tetszik, hogy mindenre figyeltek a készítők. Mentem disznót lőni és ott volt 3 kutyaféleség. Nem érdekelt, de ahogy közeledtem a disznók felé felém jöttek és támadtak, majd ahogy hátráltam a kutyák visszatértek őrizni a disznókat. Zseniális.

Szerintem még az MI is nagyon jó. Bekerítenek, és jól mozognak az ellenfelek.

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Melyikre tippelsz? :)

 

Egyébként a DayZ MOD-hoz az ARMA II és az ARMA II Operation Arrowhead játékoknak kell meglenni eredetiben (anno én is Steam-es akció keretében jutottam hozzá) ... maga a MOD természetesen ingyenes.

Szerkesztve: - Darth Riddick
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Szerintem jogos. Most képzeld el, hogy készülsz venni egy kocsit, meglátsz egyet, megtetszik, elviszed egy próbakörre, és látod, hogy a motor bivalyerős, a váltó siklik mint egy álom stb., ezért megveszed, de amikor kipróbálod - elvileg ugyanazt a típust - rájössz, hogy egy lebutított vackot kaptál. Sanszosnak tartom, hogy Te lennél az első aki felháborodna és shotival menne az autógyár fejese ellen.

Szerkesztve: - Nabopolasszar
Hozzászólás ideje:

Szerintem jogos. Most képzeld el, hogy készülsz venni egy kocsit, meglátsz egyet, megtetszik, elviszed egy próbakörre, és látod, hogy a motor bivalyerős, a váltó siklik mint egy álom stb., ezért megveszed, de amikor kipróbálod - elvileg ugyanazt a típust - rájössz, hogy egy lebutított vackot kaptál. Sanszosnak tartom, hogy Te lennél az első aki felháborodna és shotival menne az autógyár fejese ellen.

 

A filmeknél nem ez van? A trailerekben szoktak lenni olyan jelenetek melyek a végső változatban nincsenek benne. Pereljük be a filmstúdiót mert nem azt kaptam amit vártam? Persze, jogos a felháborodás, de a perlés szerintem marhaság.

Hozzászólás ideje:

Most így hirtelen csak a Predators ugrik be, ahol láttam volna különbséget az előzetes és a film között. Ugye Adrien Brody-t az előzetesben vagy harminc predator-lézercélzó fogja be, holott a filmben csak egy. Megjegyezném, hogy már azt szemétségnek tartottam, hisz ott egyértelműen a nézők megvezetése volt a cél

Hozzászólás ideje:

A filmeknél nem ez van? A trailerekben szoktak lenni olyan jelenetek melyek a végső változatban nincsenek benne. Pereljük be a filmstúdiót mert nem azt kaptam amit vártam? Persze, jogos a felháborodás, de a perlés szerintem marhaság.

Eleve, egy filmet és egy játékot ne hasonlítsunk össze semmilyen tekintetben, mert az hülyeség! Más a készítési folyamat, más a megvalósítás, más művészet. Mintha egy könyvet egy képregényhez hasonlítanál.

Másrészt, egy film mennyibe kerül a mozinézőnek? 1500 Ft. Az Aliens: Colonial Marines legolcsóbb változata is mennyibe került? 10000 Ft. Azért gondolom érzed a különbséget, és ez más országokban is fenn áll, a játékok mindenhol drágábbak, mint a mozijegy.

Aztán, itt távolról sem arról van szó, hogy kimaradt egy jelenet, vagy egy két másodperces snitten az előzetesben extra effektek voltak, vagy nem tetszik a sztori, a játékmechanika, stb. Arról van szó, hogy a játék teljesen más, mint az, amire a Gearbox ELNÖKE azt mondta, hogy a KÉSZ JÁTÉKBÓL VAN. Szó szerint, máig idézhető, megtekinthető a videó, amiben elhangzik a szájából, hogy az E3-on és a PAX-on a KÉSZ játékból mutattak videót. Nem előzetest, hanem a KÉSZ JÁTÉK egy részét. Még verik is a mellüket a Gearboxosok, hogy milyen frankók az effektek, milyen fontosak a karakterek, stb. Nem az előzetesekkel van baj, hanem ezzel a videóval, ami a Gearbox elnöke a kész játék egy részének nyilvánított. Filmeknél sosem hangzik el olyan a rendező szájából, hogy az előzetes a kész filmből van összevágva, minden, amit ott látsz, az a filmben is pont ugyanúgy benne lesz. És olyan meg aztán pláne nincs, hogy az előzetesben Tom Cruise a főszereplő, és az ILM szolgálja a kapásból látvány-Oscart nyerő nyálcsorgató effekteket, aztán amikor beülsz a moziba, kiderül, hogy Cruise helyett a főszereplő Mark Dacascos, Cruise fel sem tűnik, a spec effekteket pedig az Asylum valamelyik noname cége csinálta. Ha tudsz ilyen kaliberű helyzetet, akkor állja meg a filmes példa a helyét, máskülönben NEM. Az A:CM-nél nem kicsit, rohadtul átverték az embereket, ez tény.

Vagy példával élve, ugye pár hónappal ezelőtt bemutattak egy részletet a Star Trek - Into Darkness-ből. Mindenki ámul, bámul, aztán a moziba beülsz annak alapján, és mit kapsz? TNG minőségű trükköket, látszik a háttérvetítés, ózdiak a díszletek, rosszul játszanak a szereplők, és az a jelenet is sokkal pocsékabb, amit bemutattak, mint a kész film egy része. Nem mond már, hogy te nem éreznéd magad átverve.

Az olyan háttérinformációkról már nem beszélve, mint, hogy a Gearbox a SEGA-tól kapott pénzt a Borderlands 2-be pumpálta, az A:CM-et kiadta a TimeGate-nek (ami a héten kért csődeljárást, mert a helyi pizzázótól az Epic Games-ig mindenkinek lógnak), "pont lesz*rjuk" alapon. A SEGA be is perelte emiatt a Gearboxot. De persze a Gearbox azért zsebre teszi a mi pénzünket egy olyan játékért, amivel nem is törődött. Azért ezt is vegyük hozzá!

Úgyhogy a kérdésre válaszolva: nem, a filmeknél rohadtul nem ez van. Itt az van, hogy ők megmutatták és megmondták, hogy ilyen lesz a játék, így fog kinézni, ezt fogja tudni. Aztán amikor drága pénzért megvetted, rájöttél, hogy nem úgy néz ki és semmit sem tud, amit mondtak, mutattak, ennél fogva garantáltak. A Gearbox és a SEGA átlépte azt a határt, ami elválasztja a túlzó reklámot a k*rva nagy átb*szástól.

Arról nem beszélve, hogy soha az életben nem volt még olyan, hogy valami sokkal rosszabb lenne kész formában, mint az előzetesben. Ez papírforma szerinti átvágás, kérlek. Kreáltak egy tényleg pöpec X idő hosszú prezentációt, megkajáltatták az emberekkel, majd eladták a trutyit, amivel ők semmit sem foglalkoztak, de azok sem, akiknek odaadták, hogy csinálják meg. Ez átvágás, minden szemszögből. Nem egy előzetes, ami csak a jó részt emeli ki, hanem konkrétan csináltak valamit, ami jobb, mint az, amit kiadtak. Ennél jobban nem tudom elmagyarázni, miért nem olyan ez kicsit sem, távolról sem, sehogy sem, mint a filmeknél. A Gearbox olyasmit tett, ami miatt megérdemelnék, hogy rálépjenek a farkukra és hanyatt döntsék őket. Átvágta a vevőket, lopott a SEGA-tól, és az egészet rákente egy harmadik félre.

 

Amúgy, ma én is írtam hírt erről. :)

Hozzászólás ideje:

Tegnap kijött egy újabb bazinagy (ezúttal 5 GB-os) javítás az Aliens: Colonial Marineshez (ha még emlékeztek, a játék eredeti mérete 6 GB volt azóta 10 GB-nyi frissítés érkezett hozzá). A grafika most már a szódával elmegy kategóriából szépen átesett a hűbazmeg kategóriába.

http://www.youtube.com/watch?v=5HKbdLNsaDE&feature=youtu.be

Legalább a Gearbox tartja magát a szavához és tényleg folyamatosan törődik a játékkal. Mondjuk nem tudom, hányan haltak volna bele, ha eleve ők fejlesztik, uram bocsáss meg a kijelentésért, a játék elkészülte után adják ki, nem pedig valami pre-verziót. De legalább láthatjuk élőben, milyen munkafázisai vannak egy játéknak. :):roll:

 

De most már tényleg elkészülhetne a "It's a long story" DLC...!!!

Hozzászólás ideje:

Csak nem szeretem, ha hülyeségeket írogatnak. És ez az, Frenkie, mert nem így nézett ki. Nekem elhiheted, én megvettem eredetiben, minden frissítés rajta van és a szemem előtt változott a játék, szóval ennél jobban nehezen tudnám megítélni a játékot, mert még azzal sem vádolhatsz, hogy a tört változat miatt tűnik másnak, vagy a rajongói felturbózások miatt (amik már nem is működnek a folyamatosan érkező javítások miatt).

Nem kérlek, ez a játék szépült. Teljesen új a fény és az árnyék effektek, bekerült a DX10, rengeteg helyen van gőz és tűz, ahol addig nem volt, szemcseeffekt került rá, élénkebbek a színek, ezúttal kékes szűrő is felkerült, javultak az animációk, kapott egy köd effektet, az esőben vízcsepp effektek vannak a lencsén, HD textúra került a falakra, újak az árnyékok. Csak ennyi, ami megváltozott. Mutogathatsz nekem bármit, ha csak nem egy felpatchelt változatot prezentálsz, vagy a "nekem ugyanígy nézett ki mikor játszottam vele" mondat alatt nem azt értetted, hogy az elmúlt 24 órában, 100%, hogy nem így néz ki. EZ TÉNY! Minden más állítás baromság, valótlanság, önámítás, válaszd, amelyik tetszik, de egy biztos nem: igazság! És az ilyen a valóságnak, a látható tényeknek ellentmondó kijelentések bizony bőven megérdemlik eme smiley-kat: :roll::pfff::facepalm: Sőt, kifejezetten ingerelni tud, amikor valaki olyasmiket kezd állítani, ami láthatóan nem felel meg annak, ami az orra előtt van!

Vagy azt próbálod beadni nekem, hogy a világon te vagy az egyetlen, beleértve a fejlesztőket is, akinek a játéka szebb volt már a kiadáskor, mint tíz GB-nyi javítás után? Így van? Mert akkor te valami időutazó lehetsz.

 

Eredeti grafika.

Ugyanaz a folyosó az eddigi patchek után.

Remélem mind egyetértünk abban, mennyire ugyanolyan még mindig a játék grafikája, mint a megjelenéskor.

 

Vagy itt ez a videó, ami még csak a márciusi állapotot prezentálja, de hát már itt látni olyanokat, mint az egész folyosót bevilágító robbanás, extra repedések az üvegen, lógó lámpa.

http://www.youtube.com/watch?v=NRiPPqiYzsY

Hozzászólás ideje:

Akkor cserélj gépet és monitort és meglátod. Semmiben nem különbözik szemre az eredetitől. Irhatsz nekem 6 oldalt is, mert a saját szememnek hiszek. A legelső videóban szó szerint semmi változás. Amire írtam a választ először. Esőcseppek a lencsén nekem már februárban is voltak. Patch nélkül. Talán a folyosót mondhatnám de csak más a megvilágítás, de ez nem a grafika minőségét jelenti. Ha neked ez a húbameg grafika akkor ha majd megveszed az új gépedet a Crysis 3-at rakd full hd-ra és minden effectet max-ra. Ez az "új" grafika meg sem közeliti azt.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.