Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Kétlem, hogy egy vicces videó készítése volt a fő mozgató rugója a megalkotásnál, pláne, most mikor divat ekézni a játékot és várhatóan egy ilyen videó alá odagyűlnek nyálcsorgatva a fikázók, amik pörgetik a megtekintés számot. Ha egy év múlva jönne ki egy ilyen videó nem is lennék gyanakvó, de most nem hinném, hogy csak pusztán nevettetni akar. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Ez a felhasználó elismerésben részesült! Bomarr új rangot szerzett 'Arany fokozatú támogató' Ami durva, hogy nálam az eltöltött játékidő alapján az Outlaws már most a negyedik helyen áll a Playstation-ön. Eddig 86 órám van benne. Az első helyen a Witcher 3 van, de ott a 127 óra kb. két év alatt jött össze. Az Outlaws még nincs kint egy hónapja. A második helyen egyébként a Star Wars: Battlefront 2 van (96 óra), harmadik az Assassin's Creed Odyssey (91) óra, de azt valszeg pár napon belül be is hozom az Outlaws-al. A "Jedi" játékok ettől jócskán lemaradva, 58-56 óránál járnak. Valahogy az Outlaws ébresztett rá, hogy mit szerettem én annyira régen a nyilt világú játékokban. Pokoli jó csak úgy ellenni ebben a játékban. 3 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Hozzászólás ideje: Szeptember 24. (szerkesztve) Szerkesztve: Szeptember 24. - Darth Cupsy 2 Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Szeptember 25. Hozzászólás ideje: Szeptember 25. (szerkesztve) https://www.pcgamer.com/games/action/star-wars-outlaws-coming-to-steam-in-november-sales-have-been-softer-than-expected/ Idézet Regarding Outlaws, which released in August, Ubisoft says that its dev teams are "currently fully mobilized to swiftly implement a series of updates to polish and improve the player experience in order to engage a large audience during the holiday season to position Star Wars Outlaws as a strong long-term performer." Szerkesztve: Szeptember 25. - Odumin Válasz
DanCarver Hozzászólás ideje: Szeptember 26. Hozzászólás ideje: Szeptember 26. Nem fogyott jól az Outlaws, de a Ubisoft igyekszik rendbe tenni a játékot és az első DLC november 21-én jön. https://widescreen.hu/a-vartnal-rosszabbul-fogyott-a-star-wars-outlaws-de-a-ubisoft-rendbe-teszi-a-jatekot/ Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 26. Hozzászólás ideje: Szeptember 26. De, hogy várhatják, hogy jól fogyjon, ha Ubi+-os a megjelenésétől fogva? Covid után meg, azon csodálkoztak a stúdiók, hogy alig volt bevétele egy olyan mozi filmnek, amit egyszerre kiadtak streamingre, milyen meglepő... 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Szeptember 26. Hozzászólás ideje: Szeptember 26. (szerkesztve) Azért gondolom ott a cégnél a gazdasági osztályon fel tudják mérni, hogy a Ubi+ előfizetőkhöz képest mennyi lenne az, ami jó fogyásnak számítana. Mert ugye nem az egész világ U+ előfoizető (itt a fórumon van egyáltalán ilyen?), de szerintem még a Ubisoft-játékok vásárlóinak nagyobb hányada sem feltétlen az. Meg eleve, például Playstationon a PS Plus Premiumon keresztül férhetsz csak hozzá a Ubisoft+-hoz, de csak és kizárólag a Classic csomaghoz, amiben nincs benne az Outlaws. Szóval ezen a platformon a U+ egyáltalán nem befolyásolja az eladásokat. Szóval a hozzáértők az általuk elérhető számadatok alapján csak ki tudják okoskodni, hogy a U+ mellett mennyi lenne az a szám, ami jó fogyásnak számítana. Eleve, ők azt is tudják monitorozni, hogy az új előfizetők közül hány jött kifejezetten az Outlaws miatt, és a meglévők közül hányan kezdték el játszani, szóval ilyen téren a U+ is beleszámít az eladásba. Szerkesztve: Szeptember 26. - Dzséjt 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 29. Hozzászólás ideje: Szeptember 29. ............. mintaegyed (a pontozott vonalra gondolatban mindenki helyettesítse be, amit gondol a következők alapján, mert az enyémet mindenképp cenzúrázni kellene): "Gyűlölködtem én is a játékkal kapcsolatban eleget, de mint rajongó még ezek után is marhára érdekelt, így éltem is a lehetőséggel és megvettem 30%-al olcsóbban, utána pedig a véleményem megváltozott. A negatívumok erősen fel vannak fújva, illetve konkrétan mivel csak azok vannak kiemelve, ezért azt hiheted, hogy egy szemétre való játékkal van dolgod. Holott ez egyáltalán nem igaz. A játék hangulata elképesztő, a Világ felépítése hibátlan, főleg egy magamfajta Star Wars rajongónak, és az egyetlen dolog ami zavart, az a nem létező AI." Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: Szeptember 30. Hozzászólás ideje: Szeptember 30. Elég csak 10 percre belenézni egy gameplaybe, és látszik hogy egyáltalán nem tré a játék. Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Szeptember 30. Hozzászólás ideje: Szeptember 30. (szerkesztve) Azért látszik, hogy lett volna még min fejleszteni. Ha megcsinálják tisztességesen, egész más játék lesz a végén, mint a CP2077 is. Szerkesztve: Szeptember 30. - Odumin Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Szeptember 30. Hozzászólás ideje: Szeptember 30. Azért az Outlaw-ot nem kéne egy lapon kéne említeni a Cyberpunk 2077-tel, mert az eddig látottak és beszámolók alapján, de még a közösség reakciója alapján sincs olyan rossz állapotban, elvégre nem száműzte se a Sony, se a Microsoft a boltjából, nincs tömeges visszatérítési igény, stb. A Cyberpunk 2077 egy befejezetlen játék volt, amikor kiadták. Funkciók, látványelemek, effektek, animációk hiányoztak belőle vagy voltak félkész állapotban, nem volt optimalizálva, nem volt kijavítva még semmilyen hiba benne, stb. Egy félkész játékot adtak ki, publikus alfa változat volt, ha úgy tetszik, mert még béta szinten sem állt. Szó szerint végignézhettük általa, hogyan zajlik egy játékfejlesztés. Sőt még a Mass Effect Andromeda, az Assassin's Creed Unity vagy a Batman: Arkham Knight szintjét sem éri el az Outlaw. Teljesne átlagos, ennyi hiba, ami itt van, volt a Horizon: Forbidden Westben vagy a Jedi: Fallen Orderben és a Survivorban. Ne ámítsuk magunkat, azok is baromi bugos játékok voltak a megjelenésükkor, de egyik sem lett egészen más játék a patchektől. Semmi olyan nincs az Outlaw-ban, ami azt sugallná, hogy más játék lesz, mire mindent kijavítanak benne (a fenti ütemterv épp az ellenkezőjét vetíti előre: bugfix és finomhangolás, vagyis a minimum, amit a patch-eknek teljesítenie kell). Megjegyzem, a Cyberpunk 2077 sem lett más játék, mire elkészült. Az is ugyanaz maradt, nem váltott műfajt, nem írták át a sztorit, nem esett ét a látvány dizájnváltáson, nem változtak a core funkciók, nem cserélték ki a karaktereket, nem változtak a missziók, igazából semmi sem változott azon kívül, hogy minden elemét rendesen befejezték. 2 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 30. Hozzászólás ideje: Szeptember 30. 3 órával ezelőtt, Odumin írta: Azért látszik, hogy lett volna még min fejleszteni. Amúgy te játszottál vele? Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. CP2077-nél láttam talán először ilyen publikus bugjavítós roadmapet, onnan jutott eszembe. Ott nagyobb volt a hype is, és így a bukás is. Egyébként még egyikkel se játszottam, CP2077-tel a first person nézet miatt (talán ki is marad), az Outlaws meg ráér, mint minden Ubisoft játéknak ennek is az ára a töredékére fog esni pár hónap múlva, és addigra ki is patchelik rendesen, win-win. Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. https://insider-gaming.com/star-wars-outlaws-sales-1-million/ Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. Nem tudom milyen bugok kijavítására várnak emberek. Én jó ideje egy darab bugot se láttam. 1 Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. 56 perccel korábban, Odumin írta: https://insider-gaming.com/star-wars-outlaws-sales-1-million/ Itt is beindult a negatív hype. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. 3 órával ezelőtt, Odumin írta: CP2077-nél láttam talán először ilyen publikus bugjavítós roadmapet, onnan jutott eszembe. Pedig pont a Ubisoft az, ami szinte minden nagy játékához ad ki ilyen roadmapet is, és rengeteg más kiadó is rendszeresen él vele. Semmi különleges nincs ebben. Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. (szerkesztve) 5 órával ezelőtt, Odumin írta: CP2077-nél láttam talán először ilyen publikus bugjavítós roadmapet, onnan jutott eszembe. Ott nagyobb volt a hype is, és így a bukás is. Egyébként még egyikkel se játszottam, CP2077-tel a first person nézet miatt (talán ki is marad), az Outlaws meg ráér, mint minden Ubisoft játéknak ennek is az ára a töredékére fog esni pár hónap múlva, és addigra ki is patchelik rendesen, win-win. Csak akkor nem kellene szerintem egy roadmap alapján következtetéseket levonni vagy esetleg videók alapján vagy, hogy mit olvasol a neten. Az Ubisoftot élből divat utálni manapság már az első gameplay trailer után fikázták, hogy megint a szokásos unalomig ismert játékmenet, igen az is, viszont érdekes módon a nemrég bejelentett Ghost of Yöteit pozitív fogadtatás övezi, pedig az dettó ugyanez a játékmenet. Ha jól emlékszem a női főszereplővel is gondjai voltak az embereknek az Outlawsnál, a GoY-nél szintén nem nagyon látok háborogni tömegeket. Tehát elég valószínű, hogy ha nem az Ubisoft hozza a gamet, ugyanebben az állapotban nem ezt a fogadtatást kapná. A média és a közösségi média meg ráerősít erre, mert erre megy oda csaholni a sok nyomorék és attól van kattintás, ha fikázva/ negatív hír van közölve a játékról. A másik meg, hogy egy ilyen road mapnak, épphogy pozitív üzenetet kellene hordoznia, hogy igenis foglalkoznak a játékkal, ehelyett mi van "jah azért jönnek a patchek mert sz*r a játék". Nyilván a Disney keze is benne van, hogy azért nem lehet így hozzáállni, de azt is megtehetnék, hogy sz*rnak bele, az optimalizálásba, a bugokba, mindenbe, nem egy játéknál előfordult. 2 órával ezelőtt, Bomarr írta: Nem tudom milyen bugok kijavítására várnak emberek. Én jó ideje egy darab bugot se láttam. Eddig összevissza pár bugba futottam bele a játék során pedig már érzem, hogy közeleg (sajnos) a vége. 1. Az egyik kincs kamrájába vezető ajtó energia pajzsa a kikapcsolás után is tovább működött, de ezt már régen javították. 2. 3 különböző helyszínen fordult elő, hogy az őrök duplikálva voltak egy azon helyükben, és ahogy leütöttem a másik riadóztatott, 2 esetben a visszatöltés után nem ismétlődött meg a bug, a 3-ban meg csak simán átmentem "Rambóba" és sikerült a küldetés. 3. Jabba palotájában a falhoz símúlva egy célzás és lövés után sikerült a textúra mögé szorulni, visszatöltés után ugyanúgy végrehajtva az akciót sikerült reprodukálni a bugot is, harmadszorra távolabb maradt a faltól és nem volt gond. 4. 2db Journal/Map bug, továbbra is mutatja a már végrehajtott/megtalált dolgot. Ebből az egyik azért van mert korábban szedtem fel a cuccot, mint, hogy megszereztem az infót hozzá, ilyen volt már egyszer, de 2x-ra is odasétálva helyre, teljesítettnek vélte a dolgot, itt viszont nem. A másik a Nix treasure-ös árus továbbra is jelölve van a naplóba pedig odavittem már neki mindent. Mindezek mellett hatalmas mozgásteret kapunk, melyek élnek, nem üresek. Szerkesztve: Október 1. - Darth Cupsy Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. Én is csak videókat láttam eddig, szóval nem tudom megítélni a játék állapotát, de egy ilyen videót sem láttam még: Ez az emlegetett Cyberpunk 2077 (CD Projekt) kiadás napi változata. Ez ma a "játszhatatlanul sz*r szin", és ezt első kézből tudom, mert az első nap óta játszom vele, szóval szó szerint végignéztem, hogyan javult meg... Vagyis hát, fejezték be. Másik ekletáns példa a játszhatatlan sz*rra az Aliens: Colonial Marines, amit szintén volt alkalmam megcsodálni megjelenés napján: Ez a két példa ráadásul nagyon markánsan jelzi egy-egy kiadó hozzáállását. Miközben a CD Projekt, mint kiadó és fejlesztő éveket ölt abba, hogy rendesen befejezze, majd még combos extra tartalmakkal és egy önálló videójátékként is betudható DLC-vel kiegészítse a programot, addig az Aliens: Colonial Marinest fejlesztő Gearbox és az azt kiadó SEGA magasról letojta az egészet. A játék a mai napig ugyanakkor fos, mint a kiadás napján, ugyanis pár patch jött csak hozzá, amik nagyjából annyit értek, mint egyetlen sebtapasz egy kettészakadt ember esetében. A kiadott DLC-k is az "add a pénzt és kuss legyen" felfogás szellemében születtek. A játék amúgy az iparra is nagy hatással volt, ezután az ESRB kötelezett minden játékfejlesztőt és kiadót arra, hogy a trailerekben és gameplay-videókban tűntessék fel, hogy a játékból vannak-e a jelenetek vagy sem. Merthogy a Gearbox olyan videókkal promotálta a játékot, amiknek közük sem volt a játékhoz, előre renderelt, CGI videó volt mind, nem "actual gameplay footage". Szóval, köszönjük Gearbox és SEGA, nektek hála ma már nem lehet hamis reklámmal eladni játékot. (Kis színes, ma már közismert tény, hogy a Gearbox a pénzt, amit a SEGA-tól kaptak az Aliens: Colonial Marinesra, elsikkasztotta és saját játékokra, a Borderlands 3-ra költötték.) És akkor itt van például a Mass Effect Andromeda is, aminél a Bioware igyekezett javítani (azért már egyáltlaán nem olyan rémes a helyzet, mint a videóban), erőfeszítéseik annyiból hiábavalóak voltak, hogy egyszer csak a kiadó, az EA azt mondta, hogy "tudjátok mit, le van sz*rva" és az MEA teljes támogatását leállította, így a bár be nem jelentett, de a játék végéből egyértelműen következő quarian DLC sem készült el. És patch sem érkezett hozzá több, pedig még nagyon sok hiba maradt a programban, mégha tényleg sok el is tűnt (például ezek a fura karakteranimációk már nem tapasztalhatóak). Szóval igen, az, hogy a Ubisoft hajlandó javítani a játékát, az mindenképpen pozitívum például a Colonial Marinesszal és a Mass Effect Andromedával történtek fényében - az más kérdés, hogy ez kábé az alap, de @Darth Cupsy-nak igaza van abban, hogy sajnos csinálhatnák másképpen is. Ahogy az EA és a Gearbox/SEGA csinálta. És az Outlaws nagyon messze van szerintem a most megmutatott három játék "minőségétől" mind technikai oldalról, mind minőségében, mert aki szerint az Outlaws rossz, az még az életében nem játszott tényleg rossz játékkal, mint a Redfall vagy a Gollum, hogy csak két ekletáns példát említsek az elmúlt egy évből. 1 órával korábban, Darth Cupsy írta: 1. Az egyik kincs kamrájába vezető ajtó energia pajzsa a kikapcsolás után is tovább működött, de ezt már régen javították. 2. 3 különböző helyszínen fordult elő, hogy az őrök duplikálva voltak egy azon helyükben, és ahogy leütöttem a másik riadóztatott, 2 esetben a visszatöltés után nem ismétlődött meg a bug, a 3-ban meg csak simán átmentem "Rambóba" és sikerült a küldetés. 3. Jabba palotájában a falhoz símúlva egy célzás és lövés után sikerült a textúra mögé szorulni, visszatöltés után ugyanúgy végrehajtva az akciót sikerült reprodukálni a bugot is, harmadszorra távolabb maradt a faltól és nem volt gond. 4. 2db Journal/Map bug, továbbra is mutatja a már végrehajtott/megtalált dolgot. Ebből az egyik azért van mert korábban szedtem fel a cuccot, mint, hogy megszereztem az infót hozzá, ilyen volt már egyszer, de 2x-ra is odasétálva helyre teljesítettnek vélte a dolgot, itt viszont nem. A másik a Nix treasure-ös árus továbbra is jelölve van a naplóba pedig odavittem már neki mindent. Hogy mennyire nem jelentősek ezek a hibák, kiderülhet abból, hogy hány másik játékban vannak hasonlóak vagy ugyanilyenek. 1. Épp a minap a The Last of Us Part 2 remasterben nem jelent meg az ajtónyitást lehetővé tevő ikon az egyik pályaszakaszon, aminek hála nem tudtam továbbhaladni. Visszatöltve már működött. 2. Az említett Mass Effect Andromeda még "kezeletlen" változatában többször is előfordult, hogy a játék kétszer töltötte be ugyanazt a karaktert, ami nagyon beteg átvezetőket szült. Miután kijavították, a hiba úgy módosult, hogy a játékos karaktert követő két társat egybegyúrta és egy animációban játszotta le őket, ami megint elég beteg lett. Teljesen összeolvadtak. 3. A Mass Effect 3 egyik legismertebb hibája volt, hogy teljesen random módon el lehetett akadni véglegesen a Normandy pilótafülkéjének padlójában. Szó szerint bármikor megtörténhetett, így a rutinos játékosok mindig mentettek, amikor a fülkébe mentek. Bár a megjelenéstől fogva ismert hiba volt, a Bioware csak a 9 évvel később megjelent felújításban, a Legendary Editionban vette a fáradtságot arra, hogy kijavítsa ezt a bosszantó bugot. 4. A The Witcher 3: Wild Hunt teli volt ilyenekkel. A legelső végigjátszásomban 5-6 olyan küldetés van, amit bár befejeztem, ott szerepelnek a küldetés listában. És a térkép is tele van olyan már feltérképezett területekkel, amiket még mindig jelez. Sőt az ellentétére is akadt példa: az első végigjátszásomban azért nem teljes a farka páncél, mert az egyik részt (azt hiszem, a csizmát) rejtő barlangba elérve a láda, amiben lennie kellett volna, alapból üres volt. A játék úgy vette, hogy én azt a helyet felfedeztem már. A térképről el is tűnt a jelzés, de sosem kaptam meg a csizmát. Egy küldetést meg azért nem sikerült teljesítenem, mert a vámpír NPC b*szott felkelni, amikor fel kellett volna kelnie, így a küldetés következő pontját nem kaptam meg soha. És ezek egyik sem kis program, sőt a The Witcher 3 például a mai napig hivatkozási alap, mint a valaha készült egyik legjobb RPG. Csak a megszépült emlékek kitörölték azt az apróságot, hogy rémesen, sokszor játszhatatlanul bugos volt a megjelenésekor. Sőt e játéknál az is megtörtént, hogy egy patch csak még jobban rontott a helyzeten. Nem is kicsit. Az akkor már viszonylag stabil FPS számot produkáló játék teljesítménye rémesen visszaesett, és olyan dolgoknak lehettél szemtanúja, minthogy beérsz egy városba, csak az nincs sehol. A lakók és néhány cucc (kapa, hordók, táblák, ilyesmik) ott vannak a helyökön, lebegnek sokszor, attól függ, hogy a házak melyik pontján voltak, csak házak nem voltak sehol. Aztán, ahogy haladtál, megjelentek a tetők, falak, ablakok, szóval szép lassan a játék betöltötte a várost a szemed láttára. Na, ilyen van/volt az Outlaws-ban? Bugos játék és bugos játék között is óriási különbség van, és a hiszti, amit egyesek rendeznek az Outlaws körül bőven "bolhából elefánt" kategória. 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Október 1. Hozzászólás ideje: Október 1. (szerkesztve) 19 órával ezelőtt, Dzséjt írta: 1. Épp a minap a The Last of Us Part 2 remasterben nem jelent meg az ajtónyitást lehetővé tevő ikon az egyik pályaszakaszon, aminek hála nem tudtam továbbhaladni. Visszatöltve már működött. Az Outlawsos bugnak a "javára" lehet írni azt is, hogy abban a kincsesládában semmi létfontosságú nem található, a játék, nélküle is simán végigvihető. Szerkesztve: Október 2. - Darth Cupsy Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Október 2. Hozzászólás ideje: Október 2. Hát sajnos a végére értem a sztorinak, majd 80 órát raktam bele, a napokban még feltakarítok, összeszedek minden ládát, minden ruhát megszerzek, feloldom az egyetlen hátra maradt képességet, szóval azért még el leszek vele egy picit, utána meg várom tűkön a DLC-t Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Október 13. Hozzászólás ideje: Október 13. Még 130 óra játék után is tud meglepetéseket okozni az Outlaws. Nekem legalábbis csak most tünt fel, hogy a holodrámák, amiket lemezen lehet gyűjteni, azok meg is hallgathatók. Csak az egyiket hallgattam meg, de nagyon vicces volt Annyi érdekesség van ebben a játékban, hogy elképesztő. Amibe szintén nemrég futottam bele: van egy romos épület Mos Eisley mellett, ahol rohamosztagosok tartanak lőgyakorlatot. A parancsnok pedig el is borzad, hogy semmit nem találnak el Az a völgy, ahol meg a "homok vizesések" vannak... na az elképesztő hangulatos szerintem és csak ott egy csomót lehet barangolni, felfedezni. 3 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: November 21. Hozzászólás ideje: November 21. Kint van az első DLC a játékhoz, a Wild Card 1 1 Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: November 21. Hozzászólás ideje: November 21. Kijött egy videó róla. 2 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: November 22. Hozzászólás ideje: November 22. Összesen eddig 160 órát raktam a játékba. Arra jutottam, hogy két dolog van amit nagyon elkaptak a készítők, a Star Wars hangulaton meg az alap dolgokon túl: -Jó utazni - a nyilt-világú játékok egyik rákfenéje nálam, hogy egy idő után unom, ha "A" pontból el kell jutnom "B"-be. Ez általában 10-20 óra játék után szokott kiütközni és néha még egészen profi, szénné dicsért játékoknál is előfordul, hogy hiába izgik a küldetések, meg jó a sztori, amikor egy távoli pontra kell eljutni az halál unalmas. Itt viszont rápattanni a robogóra és szelni a vidéket több mint 100 óra után is óriási móka. Nyilván ehhez az is kell, hogy van miért utazgatni. Nem csak egy üres placcon megyünk. Lépten nyomon bele lehet valamibe futni, de ehhez nagyon kellett az is, hogy egyszerüen csak jó robogózni. -Remekek a mapek - A bolygók és azokon belül a kisebb helyszinek is nagyon okosan vannak felépítve. Például a játékban van egy rakás birodalmi bázis, de soha egyiknél se volt olyan érzésem, hogy "najó ilyet már láttam, lapozzunk". Minden birodalmi bázis más... másként kell őket felfedezni, más taktikával kell haladni. Emiatt is nehéz letenni a játékot, mert a felfedezés közben mindig biztosan tudom, hogyha valami újba futok akkor az a maga módján érdekes lesz. Egyébként meg végre van időm, hogy belevágjak a Wild Card DLC-be. Úgyhogy mentem is abba a messzi, messzi galaxisba.... 3 Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: November 22. Hozzászólás ideje: November 22. 58 perccel korábban, Bomarr írta: Jó utazni - a nyilt-világú játékok egyik rákfenéje nálam, hogy egy idő után unom, ha "A" pontból el kell jutnom "B"-be. Ez általában 10-20 óra játék után szokott kiütközni és néha még egészen profi, szénné dicsért játékoknál is előfordul, hogy hiába izgik a küldetések, meg jó a sztori, amikor egy távoli pontra kell eljutni az halál unalmas. Na ennek örülök. Red Dead Redemption 2-öt pont azért hagytam abba mert borzalmas unalmas és hosszú volt eljutni a következő küldetésig. Megcsináltam egy városban egy küldetést aztán lovaglás. Megyünk, megyünk, még mindig megyünk. Már kezdett fájni a bal hüvelykujjam ,olyan sokáig kelet nyomni az "előre" kart. Pedig baromi jó volt a grafika, jók voltak a karakterek, érdekesen indult a történet. De az első utazásnál abbahagytam. Nagyon jó hogy itt élvezetes. Jövő év folyamán sort kerítek erre a játékra én is. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: November 23. Hozzászólás ideje: November 23. Tegnap este végigvittem a DLC-t. Jó móka volt. Nyilván olyanra senki ne számitson, mint a Witchernél, ahol a DLC olyan mintha egy külön, új játék lenne. Viszont pár új küldetés erejéig vannak új helyszinek, a játékre jellemző könnyedebb fejtörők, meg jó sok akció. Mindennel együtt úgy 3 óra volt végigvinni. Mondjuk én nem vagyok az a rohanós tipus. Az előzetesben látott hajót ahol lehetett bejártam, itt-ott elidőztem. Tehát át lehet rohanni a DLC-n hamarabb is. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: November 24. Hozzászólás ideje: November 24. A DLC mellé egyébként jött egy nagyobb patch is, ami több dolgot is átalakított egy kicsit. Ami a legjobb döntés volt az a fegyvereket érintő változás. Alapból ugye egyetlen pisztolyunk van. Ezt tudjuk fejleszteni, különféle módokon lehet vele tüzelni, de lecserélni véglegesen nem lehet. Ideiglenesen fel lehet kapni más fegyvereket is, legyen szó különféle lézerkarabélyokról, a Jedi játékokban látott pajzzsal ellátott sorozatlövőről, mesterlövészpuskáról vagy gránátvetőkről, de ezeket sokáig nem tudjuk magunknál tartani. Nem csak akkor dobja őket Kay ha lemerülnek, hanem akkoris ha kis túlzással bármit csinálunk a sétáláson kivül. Létrára ugrottunk, felpattantunk a robogónkra? Már dobja is el az ideiglenes fegyvert. Na ez utóbbit eltörölték. Innentől amig az ideiglenes fegyver nem merült le addig nálunk marad, bármit is csinálunk. Ez a változás nagyon jót tett a játéknak. A lopakodási rendszer is át lett hangolva. Ráadásul már nincs tiltva a fegyverhasználat a városokban a bünbandák uralta részekben. Így most nagyobb a szabadság. Ha lövöldözni akarunk akkor nem tart vissza semmi. Ráadásul a patch note-okban olvasom, hogy az ellenségek új elhalálozásokat kaptak: ha egy gyenge pontjukon találjuk el őket és igy nyiffannak ki akkor az ellenség "die in spectacular new ways". Ezzel még nem találkoztam, de jól hangzik. Igazából kedvem lett belevágni egy harmadik végigjátszásba 3 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szombat 11:41 Hozzászólás ideje: Szombat 11:41 2024. 11. 24. - 12:57, Bomarr írta: egy harmadik végigjátszásba Az szép Éjjel végigvittem én is a DLC-t az éjjel, tetszett, több volt mint amire számítottam elsőre. A casinohajós rész nagyon hangulatos volt. Már most várom a "A Pirate's Fortune"-t Azonban a Ubisoft Connecttel meggyűlt a bajom, amikor éjjel elindítottam a játékot, kiírta, hogy nem tudott kapcsolódni. Az internetemnek van egy olyan hülye szokása, hogy megszűnik néha max. egy percre, megszoktam, eddig nem volt vele gond a játék szempontjából. Néha kiírta, hogy elvesztette a kapcsolatot, de amikor visszajött a net, ment minden gond nélkül, mert a progresst ugyanúgy elértnek tekintette az Ubi Connect is. Most reggel vettem észre azonban, hogy amit éjjel lejátszottam semmisnek tekinti a Connect, egyik challenge-t se veszi teljesítettnek a Wild Cards-ból, valamint a játékidő számláló is azon az álláson áll ahol az alapjátékot abbahagytam. Újraraktam a játékot, a Connectet is, de ugyanaz a helyzet. Az utolsó mentést is feltöltöttem a felhőbe hátha, de ez se segített. Valakinek valami ötlet? 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Szombat 12:34 Hozzászólás ideje: Szombat 12:34 Egy nagy előnye van annak, hogy a mai napig nem volt alkalmam megvenni és elkezdeni a játékot: mire oda jutok, meglesz az összes DLC, plusz minden hiba és rossz ötlet ki lesz belőle gyomlálva, így egy sokkal jobb játékba vághatok majd bele. 2 Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.