Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

  • 4 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Tegnap végig is toltam a DLC sztoriját, valamivel hosszabb, mint az előző és tartalmilag is nagyobb. Kapunk egy új rendszert egy űrállomással, ahova vissza térhetünk a DLC végeztével is. Pár új ládát is kapunk a már meglévő bolygókra, illetve az új rendszer űrterét is megszórták velük. Lesznek új fejlesztések a hajóra, egy újabb tüzelési mód a blasterre. Az új rendszer új űrközi fenyegetést is hoz, név szerint a mynockokat. Szó szerint a sztori végén kapunk egy charm-ot, amit ha hordunk akkor van nálunk egy TL50-es mindig, ami helyett ugyan akkor nem vehetünk fel másik fegyvert, de cserébe töltődik a lőszere. A Miyuki Trade League-gel komolyabb interakcióra lesz lehetőség, különböző contractok teljesítéséért, adnak cuccokat, de ebbe még nem ástam bele magam. 
 

Sajnos pár bugba belefutottam: ugye az előző DLC óta a felvett fegyverek nálunk maradnak, amíg nem ürülnek ki, velem előfordult, hogy a felvett fegyvert nem lehetett elrakni, az elrakáskor, egyből elő is vette újra, pisztolyra váltáskor is visszaváltott egyből a felvett fegyverre. Egy mászós helyre felugorva a kamera egyszer csak elteleportált nagyon messzire textúrákon is túlra, de szerencsére visszatalált. Egy cutsceneben ahol egyik helyről a másikra jutunk a cutscene alatt a megérkezési ponton a cutscene nem töltődött be, csak magát az üres placcot láttam, esc működött, de csak ubi launcher, settings, meg talán a return volt elérhető, szóval Alt+F4 lett a megoldás. A legidegesítőbbek azok voltak amikor valami objektív egy számítógép hackkelés volt, és amint megközelítettem a gépet, feldobta a prompt-ot, de jó szokásomhoz híven én előbb körbenézek, mielőtt megcsinálom a főteendőt, így történt, hogy kinyitottam, még egy energiafalat, majd kilootoltam az ott lévő dolgokat és mikor visszamentem volna a géphez nem volt prompt. Ezt eljátszottam még egyszer gondolván csak egyszeri bugocska, de ugyanez volt, 3-ra egyből a gépet vettem kezelésbe így már nem volt probléma. Azonban később ez újra előfordult, ráadásul ott az Esc nem működött, be vagyunk zárva egymagunkba és nics aki megöljön se, így marad az Alt+F4 megint.

Továbbra is találkozhatunk datapad-okkal utunk során, nagyon tetszett az egyik szövege, amiben egy reményt vesztett kincskereső arra jut, hogy az At Attin-t is egyszerűbb megtalálni, mint amit épp keres. 🤔 
 

Spoiler

Kicsit csalódott vagyok, hogy végül rá se pillanthattunk a nagy kincsre, csak kikövetkeztették mi lehet.
A végén mikor meg kell győzni a raidereket, hogy Hondo legyen az új vezér, vajon ha rossz válaszokat adok, akkor marad a csaj és alternatív befejezés van, vagy game over?
Csodálkozom, hogy Hondo nem cseszett át egyszer se, olyan hű,de nagyon. :D

 

Nem volt rossz összességében, de nyilván terjedelménél fogva sem akkora durranás, ahogy az előző sem volt, de legalább pár óra játékot még nyújtoot illetve nyújtani fog.
Azt viszont sajnálom, hogy ezzel akkor így lezárult a játék végleg.
Örülnék még egy nagyobb lélegzetvételű DLC-nek, mint amilyet az AC-khoz szoktak kiadni, de ez, csak hiú ábránd marad.

 

 

  • 2 hónappal később...
Hozzászólás ideje:
5 perccel korábban, Ody Mandrell írta:

Ezt a csávót se fogják megdicsérni a Disney részéről. :D Nem tudom milyenek a szerződések, de lehet, hogy az Ubisoft bukta is az SW franchise-ot. 

Ha nem is bukta, de szerintem önként lemondanak róla. Egyébként is eredetileg az Avatarra szerződtek, csak miután az a Disneyhez került jött az SW is mellé. Az EA is lefog mondani az SW-ről meg a Marvelről is. Túl drágák ezek a licencek és emiatt eleve jóval magasabb költséggel indulnak neki és ha bukik a játék, nagyobb a bukás is. A nagy kiadók most sorra veszik elő a saját IP-jaikat és nem a külsős filmes franchisezokat veszik. Legalábbis videójáték fronton ez megy. A baj az, hogy a Disneynek nincs saját játékfejlesztője miután a nagyokosok teljesen leépítették (RIP LucasArts), így csakis külsős fejlesztőktől függ hogy lesz-e és milyen SW játékot kapunk. Eziránt egyre kevésbé vagyok optimista sajnos.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Mondjuk Yves Guillemot mindig is tudott akkora baromságokat mondani, hogy fejfájást okozott végiggondolni. És sajnos általános jelenség a Ubisoftnál (is), hogy ha valami bukik, az mindig valaki más hibája.

 

3 órával ezelőtt, DanCarver írta:

A baj az, hogy a Disneynek nincs saját játékfejlesztője miután a nagyokosok teljesen leépítették (RIP LucasArts), így csakis külsős fejlesztőktől függ hogy lesz-e és milyen SW játékot kapunk. Eziránt egyre kevésbé vagyok optimista sajnos.

Ha az igazán nagy kiadók/fejlesztők kifarolnak a Star Wars, Disney és Marvel licencek mögül, akkor azért ezen kénytelenek lesznek változtatni, ha tovább szeretnék ütni a vasat a videójátékos piacon is. Vagy felvásárolnak néhány fejlesztőcsapatot, vagy nyitnak újakat. Mondjuk az azért egy nagy poén lenne, ha a Disney egyszer csak felvásárolná a Ubisoftot (mivel eléggé a kakiban vannak, lehet aprópénzért hozzá lehetne jutni, ráadásul a cég évek-óta nagy bajban van, pár éve pl. a kínai Tencent akarta felvásárolni, és nagyon úgy tűnt, hogy össze is jön - de végül csak a részvények 9,9%-t szerezték meg, és még mindig a Guillemot-család kezében van a részvények nagyobbik hányada).

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:
21 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Mondjuk Yves Guillemot mindig is tudott akkora baromságokat mondani, hogy fejfájást okozott végiggondolni. És sajnos általános jelenség a Ubisoftnál (is), hogy ha valami bukik, az mindig valaki más hibája.

 

Ha az igazán nagy kiadók/fejlesztők kifarolnak a Star Wars, Disney és Marvel licencek mögül, akkor azért ezen kénytelenek lesznek változtatni, ha tovább szeretnék ütni a vasat a videójátékos piacon is. Vagy felvásárolnak néhány fejlesztőcsapatot, vagy nyitnak újakat. Mondjuk az azért egy nagy poén lenne, ha a Disney egyszer csak felvásárolná a Ubisoftot (mivel eléggé a kakiban vannak, lehet aprópénzért hozzá lehetne jutni, ráadásul a cég évek-óta nagy bajban van, pár éve pl. a kínai Tencent akarta felvásárolni, és nagyon úgy tűnt, hogy össze is jön - de végül csak a részvények 9,9%-t szerezték meg, és még mindig a Guillemot-család kezében van a részvények nagyobbik hányada).

A Disneynek már nincs közvetlenül videójátékos érdekeltsége. Nem véletlenül zárták be azonnal a LucasArtsot, mikor az övék lett a Lucasfilm. Ugye még egy darabig életben tartották a saját Disney Interactive divíziót mobiljátékokra, de már az is bezárt. Ők most már csak licencelik a franchise-zokat külsősöknek. Szerintem ez a formula működőképes lehetne, csak ahhoz AAA téren nagyon sikeres, Fallen Order szintű vagy Marvel Rivals címeket kéne csinálni. Mondjuk ez nem a licencek hibája, hanem az ilyen EA meg Ubisoft féléké, akik sorra kótyavetyélnek el mindent ami a kezük közé kerül. Én szerintem a Disneynek nem saját fejlesztő kéne, hanem megfelelő és hozzáértő csapatokra, kiadókra bízni a címeket. A jövőre érkező Star Wars Zero Company pont ezért hoz lázba, egy taktikai játék a legjobb kezekben van a Firaxis és az XCOM volt fejlesztőinél, és ugye azt is a Respawn meg az EA felügyeli.

 

Másik. Nagyon sok helyről hallom, hogy a nagy amerikai cégek miért nem veszik meg a Ubisoftot, mert most rottyon vannak a részvények? Talán mert európai kiadó és a világ minden pontján vannak stúdióik, rettentően széttagolt, nem egy amerikai vállalat, nagyon körülményes lenne a felvásárlása az USA-ból és szinte alig nyernek vele valamit. Abból az lenne, hogy a Disney leépíti az egész Ubisoftot és a nagynevű IP-k mennek a kukába, hiszen nekik ott a saját, nem fognak szarozni Assassin's Creed meg Far Cry-al. Az Ubi és Tencent deal teljesen reális megoldás volt, eddig is ők voltak a legnagyobb részvényesek, a Guillemot család meg nem engedte volna el a vállalatot. Én úgy láttam, hogy az alvállalat amit most létrehoztak az úgy elég jó és a részvényeseik is lenyugodtak. 

Hozzászólás ideje:
3 órával ezelőtt, DanCarver írta:

Ubisoft féléké, akik sorra kótyavetyélnek el mindent

 

Szerintem az Outlaws korrekt játék lett. Láttam bírálni a lopakodást sok helyről, hogy bugyuta, az MI nem vesz észre mikor kellene stb... hát épp most játszom újra az Arkham franchise-al (már a Knight-nál tartok) teljesen biztosan ki tudom jelenteni, hogy hasonló butyutaságok előfordulnak abban is, az valamiért mégis dicsőítve van/volt. Jah hogy az Ubit manapság utálni kell, meg mindent amit kiadnak, mert csúnya-csúnya rossz cég. Emellé még hozzá jött, hogy nem tetszett az embereknek a karakter grafikus ábrázolása, meg vele kapcsolatban jött a woke-ozás is. Úgyhogy itt nemcsak az Ubi a hibás, hanem a fejeben is k*rva nagy a gond. Amúgy szvsz. ha a Jedi sorozat se soulslike lenne valamelyest, az se ment volna akkorát.

Hozzászólás ideje:

Bár magánvllemény, de szerintem a Jedi azért nem csak a soulslike vonal miatt sikeres, mert azt a vonalat például én ki nem állhatom - a Jedi-ben sem rajongok érte. Viszont a sztori, a karakterek, a játékmenet nem soulslike aspektusai is jól sikerültek. És persze a soulslike vonal is, amit ugyan nem szeretek, de azért elismerem, hogy elég jól megcsinálták.

Ugyanakkor szerintem is van az Outlaws-szal szemben egy "kötelező Ubisoft utálat". A fentit én is tapasztaltam már, a legtöbb lopakodós játékban az MI hülye, hiszen, ha olyan zseni lenne, ahogy azt elvárnák tőle, képtelenség lenne lopakodós játékot készíteni. Már a műfaj egyik korai zászlóshajója, a Splinter Cell egy f*szság volt ilyen téren, hiszen a sötétben valahogy senki sem vette észre a főhős ikonukus, mindent bevilágító három zöld izzóját. Oké, az Outlaws nem egy The Last of Us Part 2, ami jócskán túlment ezen a téren (is), de simán 100-ból 95 játék ugyanilyen ostoba, ha lopakodásról van szó, vagy még ennél is jóval ostobább.

A másik, hogy a nyílt világot kritizálják. Oké, ez sem The Witcher 3: Wild Hunt,  Cyberpunk 2077GTA 5Horizon: Forbidden West vagy Red Dead Redemption 2 szint, amik a legek legjei de bőven hozza az átlagos nyílt világú játékok szintjét. Sőt példának okáért a Final Fantasy 7: Rebirth úgy allulmúlja, hogy ihaj, rettenetesen unalmas a nyílt világ rész, mégis, arról ódákat zengnek. De az Outlaws simán túlszárnyal olyan játékokat is, mint a Fallout 4, az Assassin's Creed: Origins, a Days Gone vagy a Horizon: Zero Dawn, és nem sokkal marad alatta az olyan címeknek, mint a Ghost of Thusshima és a Marvel's Spider-Man.

Hozzászólás ideje:
2025. 07. 22. - 17:42, Darth Cupsy írta:

Emellé még hozzá jött, hogy nem tetszett az embereknek a karakter grafikus ábrázolása, meg vele kapcsolatban jött a woke-ozás is. Úgyhogy itt nemcsak az Ubi a hibás, hanem a fejeben is k*rva nagy a gond.

Nekem se tetszik, szerintem hülyén néz ki ezzel a hajjal. Mindegy, modderek már megoldották, Mirialan meg Twi'lek is opció már, ha egyszer megveszem, akkor tuti valami ilyennel megyek majd (remélem, tele van prerenderelt cutscene-ekkel).

Hozzászólás ideje:

Az, hogy nem tetszik valakinek a haja, ruhája, arca, sőt ebben az esetben még a neme vagy faja is ( hiszen ezek semmiféle hatással nincsenek se a játékmenetre, se a sztorira, se a karakterek közti interakciókra), az egyéni ízlés kérdése, semmi köze ahhoz, hogy milyen a játék vagy annak bármilyen aspektusa, beleértve magát a karaktert is. Ha a kettőt összemossák, az elég nagy baj. Márpedig sajnos sokan összemossák.

 

Tény, Kay nem egy nagycsöcsű, darázsderekú, vasággyal együtt negyven kilót sem nyomó, lenge öltözetű harcos amazon, mint Eve a Stellar Blade-ben - tapasztalataim alapján sokan sajnos ezt rójják fel szegény Kay-nek (pech, hogy a Stellar Blade hasonló stílusú játék, mint az Outlaws és pár hónap eltéréssel ugyanakkor jött ki). De amíg abban a játékban van keresnivalója egy ilyen típusú karakternek, addig szerintem egy Star Wars játékban legfeljebb Jabba palotájának táncparketjén, egyéb bűnözők otthonában, vagy a zygerrian rabszolgapiacon van helye.

(A mai napig felröhögök, amikor eszembe jut a Jedi Nagytanács prominens tagjának, Shak Tinek a grafikus ábrázolása a Force Unleashedben. Nem azért, mert PC akarok lenni, férfi szememnek volt mit látnia, viszont az egész játékban ott és akkor annyira arcpirítóan ostoba volt az egész jelenetsor ezzel a sztripper Jedi mesterrel, akit a filmekben kábé apácaruhában lehetett csak látni, hogy ihaj. :facepalm:)

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.