Rog Hozzászólás ideje: 2013. Július 11. Hozzászólás ideje: 2013. Július 11. Télen végre mi is lehetünk Rambo Dzsonik. Válasz
LeeLee Hozzászólás ideje: 2013. Július 11. Hozzászólás ideje: 2013. Július 11. Na kipróbáltam az Assassin's Creed 2-őt, jónak jó, szépnek szép de Firenze olyan szép, hogy a fejem úgy megfájdul tőle hogy az hihetetlen. Amíg az AC3 első látásra szerelem volt, addig ez csak fejfájást okoz nekem, így szerintem az 1. után ezt sem fogom végigjátszani. Na neee... Az AC3 szerelem, az AC2-t meg félbehagyod? Ezt nem tudom értelmezni, sorry. Ha már AC, itt a 4 egy Gameplay előzetese, ami iszonyat állat lett: http://www.youtube.com/watch?v=GzDgoL3LeqM Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2013. Július 12. Hozzászólás ideje: 2013. Július 12. Ja, Xbox One-ra és PS4-re, a PC-s (és Wii U-s) megjelenés máig nincs megerősítve. Egyelőre csak egy álláshirdetés van a GTA5 és a Red Dead Redemption PC-s portjával kapcsolatban, de ha még csak most veszik fel a munkára az alkalmazottakat, akkor jövő ikarácsonykor fogunk piszin GTA 5-tel játszani. Ami teljesen reális, a GTA 4 PC-s portjára is másfél évet kellett várni. A PC-s megjelenést itt olvastam - http://www.vgreleases.com/pc/releasedate-243263.aspx, de akkor ez bizonyára fake. Valószínű, hogyha akkor jön konzolra, akkor tényleg csak valamikor 2014-ben lehet vele majd PC-n játszani, ha jól emlékszem eddig mindegyik GTA-nál megvolt ez az eltérés... Na neee... Az AC3 szerelem, az AC2-t meg félbehagyod? Ezt nem tudom értelmezni, sorry. Ha már AC, itt a 4 egy Gameplay előzetese, ami iszonyat állat lett: Nekem is az AC II volt a kedvencem. Az AC IV pedig most, hogy egyre többet látok belőle már nagyon tetszik. A tengeri csatákba egy új elemet vittek, külön jó hogy ezt továbbfejlesztették, mert alapból is szerintem ez volt a III rész egyik legélvezetesebb komponense. A mini-quest-ek is érdekesebbnek hangzanak, mint az előző epizódban, ráadásul itt hangsúlyosabbnak is tűnnek! A szinkronizációs pontok nekem már nagyon nem hiányoznának (ez igaz volt már az előző rész esetében is), a harcrendszerre is kíváncsi leszek (itt a közelharcra gondolok), ezek lehetnek nálam minuszosok. Illetve itt van még a történet, amiről eddig még nem sokat tudok, ez viszont egy nagyon sarkalatos pont lesz nálam a játék megítélésében. A Black Flag hangulatára nem nagyon panaszkodhatok az eddig megjelent anyagok alapján, nagyon jól átérezni ezt a karibi világot, viszont én még mindig nem érzem olyan igazi "assasinosnak". Korábban is mondtam, hogy meggyőzhető vagyok és minél több részletet csepegtetnek annál jobban növelik a kíváncsiságomat. Szóval ősszel/télen tuti én is be fogom majd szerezni és végigjátsszom, ha lesz rá pénzem még lehet egy collector's editiont, vagy valamilyen másik speciális kiadást is bepróbálok... Válasz
LeeLee Hozzászólás ideje: 2013. Július 12. Hozzászólás ideje: 2013. Július 12. (szerkesztve) Nekem is az AC II volt a kedvencem. Az AC IV pedig most, hogy egyre többet látok belőle már nagyon tetszik. A tengeri csatákba egy új elemet vittek, külön jó hogy ezt továbbfejlesztették, mert alapból is szerintem ez volt a III rész egyik legélvezetesebb komponense. A mini-quest-ek is érdekesebbnek hangzanak, mint az előző epizódban, ráadásul itt hangsúlyosabbnak is tűnnek! A szinkronizációs pontok nekem már nagyon nem hiányoznának (ez igaz volt már az előző rész esetében is), a harcrendszerre is kíváncsi leszek (itt a közelharcra gondolok), ezek lehetnek nálam minuszosok. Illetve itt van még a történet, amiről eddig még nem sokat tudok, ez viszont egy nagyon sarkalatos pont lesz nálam a játék megítélésében. A Black Flag hangulatára nem nagyon panaszkodhatok az eddig megjelent anyagok alapján, nagyon jól átérezni ezt a karibi világot, viszont én még mindig nem érzem olyan igazi "assasinosnak". Korábban is mondtam, hogy meggyőzhető vagyok és minél több részletet csepegtetnek annál jobban növelik a kíváncsiságomat. Szóval ősszel/télen tuti én is be fogom majd szerezni és végigjátsszom, ha lesz rá pénzem még lehet egy collector's editiont, vagy valamilyen másik speciális kiadást is bepróbálok... Nálam az Ezio-trilógia abszolút csúcs. Bár elég hülye sorrendben kezdtem el megismerkedni a szériával, mert először kijátszottam a Brotherhoodot, aztán meg elkezdtem az elejéről az egészet. A reneszánsz Itália és a gyönyörű Isztambul mai napig elvarázsol. Nem félek attól, hangulatos lesz-e eléggé a 4. rész, mert ennek szükségszerűen egy másik világban kell játszódnia, ami - az eddig látottak alapján - már csodaszép. Szerkesztve: 2013. Július 12. - LeeLee Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2013. Július 12. Hozzászólás ideje: 2013. Július 12. Nálam az Ezio-trilógia abszolút csúcs. Bár elég hülye sorrendben kezdtem el megismerkedni a szériával, mert először kijátszottam a Brotherhoodot, aztán meg elkezdtem az elejéről az egészet. A reneszánsz Itália és a gyönyörű Isztambul mai napig elvarázsol. Nem félek attól, hangulatos lesz-e eléggé a 4. rész, mert ennek szükségszerűen egy másik világban kell játszódnia, ami - az eddig látottak alapján - már csodaszép. Nekem is az a trilógia a szívem csücske (nem csak ebben a franchise-ban, hanem egy all time játéklistán is ott lenne nálam a top 10-ben). A Revelations mondjuk nem tetszett annyira, mint a trilógia másik két darabja. Egyáltalán nem volt rossz (sőt), de azt a katarzist nem éreztem, mint a II részben, vagy a vele egyenrangú (nálam legalábbis) Brotherhoodnál. Ettől függetlenül élvezetes volt és teljesen jól illeszkedik abba a ciklusba, de itt az a helyzet áll fent, hogy a másik kettő annyira jó, hogy így ez a cím kevésbé nyerte el a tetszésemet, pedig önmagában nem egy rossz játék. A 4. rész hangulatával kapcsolatban pedig úgy értettem, hogy a játék egész miliője nagyon magával ragadó, de természeténél fogva ez a korszak nem annyira szól az testvériségről, mint mondjuk az első epizód (a történelmi assasinok is akkor alakultak meg és a közel keleten "tevékenykedtek"). Az Ezio-trilógiában a családok közötti rivalizálással (és hogy korban még mindig közelebb álltunk a rend valós fénykorához) sokkal megfoghatóbb volt számomra ez a történet. A III részben már egyáltalán nem éreztem annyira ezt és itt már nagyon szétcsúszottnak találtam az egész gondolatiságot is (főként az ending-re asszociálva). Így értettem azt, hogy "asszaszinos"-e, vagy sem. Az előző gondolatot tovább fűzve, ebben nagy szerepe lesz majd a történetnek is. Desmond saga-ja kerek egész volt és le is zárult (még ha hagyott is maga után kérdőjeleket a story). Így hasonló helyzet áll fent, mint a SW Ep. VII esetében, nem tudni, hogy fogják majd mégis folytatni. Az mindenesetre elég valószínű, hogy nem lesz olyan monumentális a koncepció, mint az első öt részen át, de a közben nyitva maradt kérdéseket teljes mértékben megválaszolhatják és további mélységeit fedezhetjük fel az eddig látottaknak. És egyébként ez az, amivel engem meg tudnak győzni és, mint játékost "meg tudnak venni", nem kifejezetten a hangulattal (a középső trilógiában látottakat, ebből a szempontból nem tudják überelni), a játékmenettel, vagy a látvánnyal... mert alapjában véve az fogott meg ebben a szériában, hogy nagyon érdekesnek találtam a történetét. Válasz
LeeLee Hozzászólás ideje: 2013. Július 13. Hozzászólás ideje: 2013. Július 13. A Revelations mondjuk nem tetszett annyira, mint a trilógia másik két darabja. Egyáltalán nem volt rossz (sőt), de azt a katarzist nem éreztem, mint a II részben, vagy a vele egyenrangú (nálam legalábbis) Brotherhoodnál. Ettől függetlenül élvezetes volt és teljesen jól illeszkedik abba a ciklusba, de itt az a helyzet áll fent, hogy a másik kettő annyira jó, hogy így ez a cím kevésbé nyerte el a tetszésemet, pedig önmagában nem egy rossz játék. Fú, nálam a katarzis azért megvolt. Azért, mert annyira szép és bölcs volt a történet lezárása. Ahogy Ezio a korongok segítségével újraélte Altair életének fontosabb pillanatait (melyek szinte mindegyike nagy veszteségeket és tragédiákat hordozott magában), hogy aztán eljusson Maszjafba, megtalálja a könyvtárat, és ott az addig összegyűjtött bölcsessége olyan döntésre juttatja, hogy a tudást nem szabad elfecsérelni, nem juthat rossz kezekbe, és inkább mindent újra visszazár, és elbúcsúzik Altairtól, Desmondtól, és végső soron tőlünk is. Rám nagyon nagy hatással volt a döntése, az Embers c. kisfilm meg aztán jól meg is ríkatott. Összességében van valami különleges a Revelationsben, ami a többiből hiányzik, és hiába rövidebb jóval, mint a másik kettő, velük egyenrangúnak érzem. Csodálatos a környezet, az új táj, a ruhák, az építmények, a zene, egyszerűen néha elakad az ember lélegzete a szépség látványától. Nekem Yusuf is nagy kedvencem volt a történetben. A 4. rész hangulatával kapcsolatban pedig úgy értettem, hogy a játék egész miliője nagyon magával ragadó, de természeténél fogva ez a korszak nem annyira szól az testvériségről, mint mondjuk az első epizód (a történelmi assasinok is akkor alakultak meg és a közel keleten "tevékenykedtek"). Az Ezio-trilógiában a családok közötti rivalizálással (és hogy korban még mindig közelebb álltunk a rend valós fénykorához) sokkal megfoghatóbb volt számomra ez a történet. Hehe, értem már, mire gondolsz. Valóban kiérezhető a 4. részből, hogy nem az az "együtt utolsó vérig" jellegű összetartás lesz az, amire valószínűleg számíthatunk, hanem inkább a "jól van, lesz@rom, kinyírlak" jellegű spontaneitás, mint kalóz sajátosság. Talán másfajta bajtársiasság lesz itt, ami mondjuk a kalózkapitányokat összeköti. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2013. Július 13. Hozzászólás ideje: 2013. Július 13. Én nem bánnám ha a negyedik részben háttérbe szoritanák az assassinok vs templomosok harcot, de főleg a jövőben játszódó köritést. Minél több kalóz-kaland van benne annál jobb. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2013. Július 14. Hozzászólás ideje: 2013. Július 14. Fú, nálam a katarzis azért megvolt. Azért, mert annyira szép és bölcs volt a történet lezárása. Ahogy Ezio a korongok segítségével újraélte Altair életének fontosabb pillanatait (melyek szinte mindegyike nagy veszteségeket és tragédiákat hordozott magában), hogy aztán eljusson Maszjafba, megtalálja a könyvtárat, és ott az addig összegyűjtött bölcsessége olyan döntésre juttatja, hogy a tudást nem szabad elfecsérelni, nem juthat rossz kezekbe, és inkább mindent újra visszazár, és elbúcsúzik Altairtól, Desmondtól, és végső soron tőlünk is. Rám nagyon nagy hatással volt a döntése, az Embers c. kisfilm meg aztán jól meg is ríkatott. Összességében van valami különleges a Revelationsben, ami a többiből hiányzik, és hiába rövidebb jóval, mint a másik kettő, velük egyenrangúnak érzem. Csodálatos a környezet, az új táj, a ruhák, az építmények, a zene, egyszerűen néha elakad az ember lélegzete a szépség látványától. Nekem Yusuf is nagy kedvencem volt a történetben. A történettel nem volt semmi bajom, az nekem is tetszett és mint írtam is korábban, nagyon jól illeszkedett az egész ciklusba! A játékban a Desmondos szál mondjuk nem annyira tetszett, sok üresjárat volt benne, nem annyira kötött le, mint a másik kettő. Azok viszont Altairral és Ezioval remekül működtek és a végén a befejezés is pazar volt, mint ahogy Te is leírtad. A játékmenetben az újítások elég súlytalannak hatottak, nem is lehetett rendesen kihasználni mindet, mert általában felesleges volt. Az egész produkción úgy éreztem, hogy a játékélmény szintjén nem tudott sem annyira elvarázsolni, mint a két elődje, másrészt nem gondolnám, hogy fejlődött volna annyit Revelations, hogy felülmúlja mondjuk Brotherhoodot, ami szerintem valamilyen szinten megtette ezt a lépést a 2. résszel szemben. Szóval ezek után végig az volt bennem, hogy ezt csak el akarják adni nekem, még jobban kihasználva azt hullámot, amit a korábbi epizódokkal meglovagoltak. Persze, ha a másik oldalon állnék én is így csinálnám, hogy még többet ki tudjak hozni a "befektetésemből", de én játékos vagyok, aki azt az oldalt képviseli, amelyik inkább minőségibb produktumot szeretne (nem feltétlenül évente, hanem lehet nagyobb is a szünet két megjelenés között, csak dolgozzanak vele igazán)! Mondjuk most, hogy így a napokban felmerült itt az AC, megint elővettem a Brotherhoodot és ha befejeztem, utána végigviszem a Revelationst is. Lehet, hogy most pár év távlatából másképp látom majd és megváltozik valamelyest a véleményem róla. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2013. Július 14. Hozzászólás ideje: 2013. Július 14. Na neee... Az AC3 szerelem, az AC2-t meg félbehagyod? Ezt nem tudom értelmezni, sorry. Sajnos abbahagytam mert szétment a fejem tőle, helyette visszaraktam az AC3-at, most 3 napon át bolyongtam a Bostoni alagútakban ami első végigjátszásnál kimaradt Válasz
LeeLee Hozzászólás ideje: 2013. Július 14. Hozzászólás ideje: 2013. Július 14. Sajnos abbahagytam mert szétment a fejem tőle, helyette visszaraktam az AC3-at, most 3 napon át bolyongtam a Bostoni alagútakban ami első végigjátszásnál kimaradt Tegnap én is elkezdtem játszani vele (a Revelations-szel akartam, de hiba miatt nem indul se az, se a Brotherhood, úgyhogy egyelőre várok az Ubi válaszára), és majd halálra untam magam. Pedig Haytham az egyetlen értelmes dolog a 3. részben. :S Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2013. Július 15. Hozzászólás ideje: 2013. Július 15. Tegnap én is elkezdtem játszani vele (a Revelations-szel akartam, de hiba miatt nem indul se az, se a Brotherhood, úgyhogy egyelőre várok az Ubi válaszára), és majd halálra untam magam. Pedig Haytham az egyetlen értelmes dolog a 3. részben. :S Vérbeli úriember, szeretem a stílusát Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 16. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 16. Frenkie, nézd mi ki van itt. Max bácsi. És ez már gameplay. Engem megfogott. Nyílt, posztapokaliptikus környezet, frankó tütük (amiket magunk rakhatunk majd össze, a V8-as tuti befigyel), Mad Max hangulat, talán a brutalitással sem lesz gond (a videó alapján nem). A grafika is szép. Ha jól csinálják meg a játékmenetet, nem lesznek unalmasak a küldetések és tényleg sok mindent csinálhatunk, remek kis játék lesz. http://www.youtube.com/watch?v=Cym9KaH_hO8 Válasz
LeeLee Hozzászólás ideje: 2013. Július 16. Hozzászólás ideje: 2013. Július 16. (szerkesztve) Újabb brutálisan hangulatos videó az AC4-ből: http://www.youtube.com/watch?v=dDl5VOgeT_s Szerkesztve: 2013. Július 16. - LeeLee Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2013. Július 16. Hozzászólás ideje: 2013. Július 16. (szerkesztve) Dzséjt: Nem rossz, főleg hogy nemrég fejeztem be egy másik Max bácsit is. Szerkesztve: 2013. Július 16. - Frenkie Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2013. Július 19. Hozzászólás ideje: 2013. Július 19. Max bácsi akcióra készen. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2013. Július 20. Hozzászólás ideje: 2013. Július 20. Újabb brutálisan hangulatos videó az AC4-ből: Egy az egyben Karib-tenger Kalózai hangulatom van. Egyébként most játszottam a Brotherhood-al, itt jelent meg először valamilyen formában a tengeri csata... akkor még nem gondoltam volna, hogy egyszer majd idáig fog fejlődni és így fog kulminálni ez az elem, és egy AC játékban ilyen fontos szerepet kapjon! Mindenesetre azt tény, hogy nagyon hangulatos és ahogy a végén felhúzzák a fekete zászlót... remélem ez motívum ténylegesen megjelenik majd a játékban egyes küldetések elvégzése után. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Az Aliens: Colonial Marines - Stasis Interrupted DLC végre lerántja a leplet arról, hogy mi történt a Sulacóval az Aliens és az Alien3 között. Vagyis végre megtudjuk, hogyan lehet Dwayne Hicks tizedes még mindig életben, mi történt a Sulacóval, ki volt az a szerencsétlen, akit a tartórúd agyonnyomott az EEV becsapódásakor, és talán azt is, miért ütött ki tűz és lőtte ki a számítógép Ripley-éket. Bevallom, jobban várom, mint az eredeti játékot. Remélem, ügyesen oldották meg (ezt már tuti a Gearbox csinálta, mivel a TimeGates azóta beadta a kulcsot, szóval csak jó lesz). Ráadásul, a folyamatos pöcsöléssel patcheléssel azért bizonyította a Gear, hogy szeretné jóvá tenni ezt a hibát, amit elkövetett. Szóval remélem odatették magukat. Mondjuk azért nagy bátorságra vall a Sony-tól, hogy egy ekkora zakó után képesek DLC-t kiadni egy a szakma és a játékosok által is bukottnak minősített (de anyagilag baromi sikeres) játékhoz. Úgyhogy már csak ezért is oda kell tenniük magukat. Szerk: 2 GB-os a DLC, szóval vagy összedobtak bele még egy javítócsomagot, vagy tartalmasra sikeredet. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. (szerkesztve) Na ez szuper hír! Mikorra várható a DLC? Szerkesztve: 2013. Július 23. - Darth Riddick Válasz
zilllosarkany Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Én nem bánnám ha a negyedik részben háttérbe szoritanák az assassinok vs templomosok harcot, de főleg a jövőben játszódó köritést. Minél több kalóz-kaland van benne annál jobb. Nem lesz benne jövő szál, a sztori annyi, hogy minden játékos egy Abstergo tudóst alakít, aki kísérletezik. Nem túl ütős, de jobb, mint Desmonnddal unatkozni. Válasz
LeeLee Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Mindenesetre azt tény, hogy nagyon hangulatos és ahogy a végén felhúzzák a fekete zászlót... remélem ez motívum ténylegesen megjelenik majd a játékban egyes küldetések elvégzése után. Szerintem simán lehet. Elvégre a 3. részben is mikor bevontad az ellenfél lobogóját, felhúztad a sajátodat. Ugyanígy megmaradhat ez a motívum a 4. részben. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Na ez szuper hír! Mikorra várható a DLC? Xboxra már kijött, PS3-ra és PC-re pedig a napokban várható. Ez a hivatalos történet, ami elég érdekes: "Ebben az új kampányban három új karakter összekapcsolódó történetét élhetjük át; a sztázisból váratlanul felébresztett Lisbeth Hutchins-nak és társainak ki kell deríteniük, hogy miért váltott úti célt a hajójuk, a Legato az LV-426 körüli pályát éppen elhagyó USS Sulaco irányába." Szerk.: pontosítanám a megjelenési dátumot. KINN VAN! Most leltem rá a Steamen. 10 Euró. Már csorog is lefelé. Válasz
LeeLee Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Aztaqrva. *___* http://www.youtube.com/watch?v=yKkc4IoMb70 Fú, mennyi régi jó dolog visszajön a gameplaybe! Imádtam az ilyen galambos assassin-küldetéseket, lehet végre újra tápolni a karaktert, stb! Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Xboxra már kijött, PS3-ra és PC-re pedig a napokban várható. Ez a hivatalos történet, ami elég érdekes: "Ebben az új kampányban három új karakter összekapcsolódó történetét élhetjük át; a sztázisból váratlanul felébresztett Lisbeth Hutchins-nak és társainak ki kell deríteniük, hogy miért váltott úti célt a hajójuk, a Legato az LV-426 körüli pályát éppen elhagyó USS Sulaco irányába." Szerk.: pontosítanám a megjelenési dátumot. KINN VAN! Most leltem rá a Steamen. 10 Euró. Már csorog is lefelé. Érdekes történet. Gondolom ez a hajó fogja megtámadni a Sulacot ami miatt Hicks-et felébreszti a számítógép. Még érdekesebb hogy végre adnak ki single dlc-t egy játékhoz. Az össze neves fps-hez csak multis van. Vagy ha van infod hogy mégse akkor írd meg nekem légyszi. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Bioshock Infinite-hez is fog jönni story DLC, ha jól tévedek. Egyébként én is be fogom szerezni az ACM DLC-t, ez nem is kérdés Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 23. Érdekes történet. Gondolom ez a hajó fogja megtámadni a Sulacot ami miatt Hicks-et felébreszti a számítógép. Még érdekesebb hogy végre adnak ki single dlc-t egy játékhoz. Az össze neves fps-hez csak multis van. Vagy ha van infod hogy mégse akkor írd meg nekem légyszi. Nem, ez a hajó nem támad meg semmit. Igen érdekes megközelítéssel oldották meg a dolgot. Nem az évszázad húzása, és az előadása is elég fapados (értsd ez alatt, hogy se a játék grafikai motorja, se Michael Bhien színjátszási tehetsége nem elég egy komoly, drámai pillanat előadásához), de ügyesen csinálták meg. No, az első pályát kijátszottam, bő másfél óra, és a túró tudja, hány pálya van még hátra (szerintem talán egy, elvégre ez csak egy DLC). Az első pálya baromi hangulatos. Sokkal jobb, mint az alapjáték, már csak a karakter miatt is, akit alakítunk. Érdekesen oldották meg, hogy Hickset végül két telepes szedi ki, és az egyik egy verekedés közben bekerül a kriokamrába. Tetszik, hogy a lövöldözés az oka a tűznek. Ripley is cameozótt egyet, és még azt is megmagyarázták, miért nincs már rajta az arcmászó, mire eléri az EEV-t. Az is kiderült, honnan van az a sok dög a Sulacón az alapjátékban - ezek származnak a Legatóról. Azon a hajón tenyésztek ki a dögök, majd kerültek át a Sulacóra. Mondjuk egyelőre azért itt még vannak vakfoltok a sztoriban - vagy sosem, vagy a DLC későbbi szakaszán derül ki -, mert az eddig kiderült, hogy mielőtt a leszállóhajó lezuhant, Burke üzenetet küldött a Társaságnak, akik elindítottak egy hajót. De hogy az a Patna vagy a Legato volt, az kérdéses. Mint ahogy az is, hogy mi történt a Legatón, miért szabadultak el ott a dögök, mikor kapcsolódott össze a Sulacóval, stb. És persze, mennyi idővel járunk az Aliens után. Remélem ezekre választ kapunk. Mint ahogy arra is, hogy miért látjuk minden pálya elején Ripley halálát Michael Weyland szemszögéből. Sajnos holnap nem tudom folytatni, mert dolgozom, de holnapután tuti kipörgetem. Valóban nincs sok FPS, ami kapott volna sztori DLC-t. Amit Riddick is írt, a Bioshock kap, de már...? Egy beugrott, a Fallout 3, annak ráadásul három vagy négy DLC-je is van, mondjuk az inkább FPS-RPG. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 25. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 25. No, hát ez a Stasis Interrupted DLC kicsit más megvilágításba helyezte a dolgokat. Hicks látta, amint Ripley öngyilkos lett. Az A:CM eseményei is jobban érthetőek ezután. Tulajdonképen a maga 4-5 órás játékidejével talán nem is ildomos DLC-nek nevezni (ha már egy átlag CoD is ilyen hosszú, aztán mégis mindegyik külön epizód), hanem inkább egy 0,5. résznek, vagy az A:CM első felének. Egy biztos, talán ez az első alkalom, hogy a DLC jobban sikerült, mint az alapjáték. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2013. Július 25. Hozzászólás ideje: 2013. Július 25. Ez fantasztikus hír. Köszi Dzséjt! Alig várom, hogy én is beszerezzem a cuccost! Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 26. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 26. Neked tetszeni fog. Vannak benne blökik (halálra is rémisztett a mocskos g*ci). Megjegyzem, ebben a játékban rohadt nagy parahangulat van. A Gear nem volt rest néhány váratlan eseményt is betenni (pl.: átlépsz az ajtón, az alien meg belédfejelsz és már repülsz is le a lépcsőn). Néha az is megesik, hogy az alien csak csalogat maga után, vagy éppen csak a hangját hallod, esetleg csipog a detektor. Legjobb pillanat az volt, amikor végig kellett gyalogolni egy függőfolyosón, és a detektor mindvégig pittyeget, azt jelezve, hogy van valami a lábamnál. Persze semmit sem lehetett látni, valószínűleg a padló alatt rejtőzött a kicsike. Persze amikor az ember hozzászokott az árnyékához, na akkor mászik elő valami valahonnan. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2013. Július 26. Hozzászólás ideje: 2013. Július 26. Egy baj azért van de az óriási. Nincs torrenten. Meg a történet is zavaros. Milyen telepesek? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 27. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 27. A Legatón lévő telepesek. Az egy gyarmatosító hajó, több száz telepes és a védelmükre felbérelt WYC zsoldos van a fedélzetükön. A Stasis Interrupted alatt kiderül, hogy mielőtt lezuhant a leszállóhajó a filmben, Burke hazaküldött egy üzenetet a Társaságnak, hogy figyelmeztesse őket a tengerészgyalogosok tervére. Ezért a WYC felébresztette a közelben elhaladó Legatón a PMC-ket (private military company), hogy fordítsák a hajót az LV-426 felé és fogják el a hazafelé tartó Sulacót. Ez a Fiorina "Fury" 161 mellett sikerült is. Megállították a hajót, elfogták Hicks üzenetét (amit az alapjáték legelején lejátszanak, ezt még azelőtt vette fel, hogy a film végén hibernáltak), és elküldtek egy üzenetet a tengerészgyalogságnak, hogy a Sulaco elpusztult a Fury mellett ismeretlen okokból, túlélő nincsen. Aztán a Legátó kiruccant az LV-426-ra és felszedett jó pár tojást, hogy mire Michael Weyland és a Patna befut, már legyenek mintapéldányok és tesztelhessék a dögöket a Sulacón, mielőtt felépül az A:CM-ben látott kutatótelep az LV-426-on. Csak hát aki kapkod, hibázik, így a tojásokból kikelt arctámadók elszabadulnak, megfertőznek jó pár PMC-t és a hibernált telepesek nagy részét (akik közül többet már átszállítottak a Sulacóra, őket meg is találjuk az alapjátékban). Mondjuk, ez után az Alien3-ban látott Patna akár a Sulaco is lehetne, elvégre a filmben, de még a forgatókönyvben sem nevezték nevén, csak Alan Dean Foster keresztelte el a könyvében. A filmben technikailag tényleg a Sulacót látjuk, mivel annak a modelljét használták a forgatáskor, és nem írták át az oldalán a nevet sem, noha ügyesen úgy állították be a kamerát, hogy ne lehessen elolvasni. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.