Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 28. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 28. The Walking Dead - The Game: a sorozattal ugyan elmaradtam a második évadnál (majd csak elkezdem), de ez a játék hálaisten. Minden TWD rajongónak kötelezővé tenném. Olyan karakterdrámák, váratlan fordulatok, kiélezett szituációk vannak benne, hogy simán felér a sorozathoz. Sőt, mivel itt mi magunk hozzuk meg a nehéz döntéseket, valamivel túl is tesz azon. Most csináltam meg a harmadik részt, és basszus, még nem volt olyan, hogy játék egymás után kétszer sokkolt, hogy aztán teljes erejéből rátelepedjen a tudatomra. És el sem merem képzelni, mi lesz itt majd a maradék két részben, hát még a 400 Day DLC-ben. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2013. Július 28. Hozzászólás ideje: 2013. Július 28. A Legatón lévő telepesek. Az egy gyarmatosító hajó, több száz telepes és a védelmükre felbérelt WYC zsoldos van a fedélzetükön. A Stasis Interrupted alatt kiderül, hogy mielőtt lezuhant a leszállóhajó a filmben, Burke hazaküldött egy üzenetet a Társaságnak, hogy figyelmeztesse őket a tengerészgyalogosok tervére. Ezért a WYC felébresztette a közelben elhaladó Legatón a PMC-ket (private military company), hogy fordítsák a hajót az LV-426 felé és fogják el a hazafelé tartó Sulacót. Ez a Fiorina "Fury" 161 mellett sikerült is. Megállították a hajót, elfogták Hicks üzenetét (amit az alapjáték legelején lejátszanak, ezt még azelőtt vette fel, hogy a film végén hibernáltak), és elküldtek egy üzenetet a tengerészgyalogságnak, hogy a Sulaco elpusztult a Fury mellett ismeretlen okokból, túlélő nincsen. Aztán a Legátó kiruccant az LV-426-ra és felszedett jó pár tojást, hogy mire Michael Weyland és a Patna befut, már legyenek mintapéldányok és tesztelhessék a dögöket a Sulacón, mielőtt felépül az A:CM-ben látott kutatótelep az LV-426-on. Csak hát aki kapkod, hibázik, így a tojásokból kikelt arctámadók elszabadulnak, megfertőznek jó pár PMC-t és a hibernált telepesek nagy részét (akik közül többet már átszállítottak a Sulacóra, őket meg is találjuk az alapjátékban). Mondjuk, ez után az Alien3-ban látott Patna akár a Sulaco is lehetne, elvégre a filmben, de még a forgatókönyvben sem nevezték nevén, csak Alan Dean Foster keresztelte el a könyvében. A filmben technikailag tényleg a Sulacót látjuk, mivel annak a modelljét használták a forgatáskor, és nem írták át az oldalán a nevet sem, noha ügyesen úgy állították be a kamerát, hogy ne lehessen elolvasni. Köszi a választ, a dlc végigjátszása után megpróbálom összerakni a képet mi is történt a két rész között. Megmondom őszintén nekem ez egyre zavarosabb. Nemhogy tisztulna a kép hanem még bonyolódik. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2013. Július 28. Hozzászólás ideje: 2013. Július 28. Nekem egyértelműen tisztul Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. The Walking Dead - The Game: a sorozattal ugyan elmaradtam a második évadnál (majd csak elkezdem), de ez a játék hálaisten. Minden TWD rajongónak kötelezővé tenném. Olyan karakterdrámák, váratlan fordulatok, kiélezett szituációk vannak benne, hogy simán felér a sorozathoz. Sőt, mivel itt mi magunk hozzuk meg a nehéz döntéseket, valamivel túl is tesz azon. Most csináltam meg a harmadik részt, és basszus, még nem volt olyan, hogy játék egymás után kétszer sokkolt, hogy aztán teljes erejéből rátelepedjen a tudatomra. És el sem merem képzelni, mi lesz itt majd a maradék két részben, hát még a 400 Day DLC-ben. Valóban remek game, bár eddig TWD cím alatt (legyen az tv sorozat, regény, képregény, játék) még nem találkoztam rosszal. A jellemző hangulatot és karakterdrámát tökéletesen visszaadja. Kár, hogy sokak szemében azért sz*r, mert az "unalmas párbeszédek" helyett hentelésre számítottak... Néhányszor megkíséreltem megértetni egy-két így vélekedő emberrel, hogy sosem a mészárlás és a testnedvek fröcsögése volt a TWD erőssége, hanem a karakterek... Az Episode 4-5 szerintem übereli az első hármat, a befejezés pedig méltó módon teszi rá a koronát a játékra... kíváncsi vagyok a 400 Day-re, de leginkább a csakugyan 5 epizódos "2. évad" ami várós. A sorozat folytatását mindenképp ajánlom, a 6 részes 1. évad után gyakorlatilag még semmit nem láttál. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Valóban remek game, bár eddig TWD cím alatt (legyen az tv sorozat, regény, képregény, játék) még nem találkoztam rosszal. The Walking Dead: Survival Instict, az egy igen gyatra, közepes játék, ráadásul a hentelősebb fajta (ocsmány grafikával...). Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Az Episode 4-5 szerintem übereli az első hármat Hát, nálam most a negyedik rész legvége nagyon nem jött be. Eddig olyan szépen csinálták, minek kellett ezt az unalmas, agyonrágott (hehe ) klisét bedobni? Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Számomra is akadtak nem tetsző elemek a játékban, de összességében nagyon elégedett voltam a végeredménnyel. Főleg az 5. epizód vége okozott meglepetést, de nem akarom túl magasra helyezni az elvárásaidat. Azt azért lássuk be, hogy ebben a témában nem egyszerű feladat 100%-ig kiszűrni a kliséket, és a sztori egészét teletömni váratlan, sokkoló fordulatokkal. A Survival Instict-tel még nem volt alkalmam játszani, de várólistán van. Nézegettem róla YouTube videókat, de nem tapasztaltam semmi gyatrát. Nyilván inkább a lentebb említett hentelésre éhes rajongók igényeit szerették volna kielégíteni vele, de az "értelmetlen gyilkolás" ugyanúgy része a sorozatnak és bármely más TWD műnek, mint a karakterdráma, mivel általában ezek egyvelegéből épül fel az adott darab. A grafikáját egyébként nem éreztem gáznak, még ha díjat nem is adnék érte. Persze, nem egy Dead Space 3, de a TWD: The Game-nél például mutatósabbnak tartom (bár ez utóbbi szánt szándékkal épült a képregény stílusára, mivel a Survival Instict-tel ellentétben a képregény és nem a tv sorozat univerzumához tartozik). Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. A TWD: The Game grafikája szándékosan olyan, amilyen, és ebben a formában páratlanul gyönyörű (ellenpélda a Back to the Future vagy a Jurassic Park, amiknél ugyanez a grafika pocsékul fest). A Survival Insticté meg szimplán tíz évvel le van maradva a korától (Dead Space 3? a Crysishoz nem ér fel, az elsőhöz). Azért nem ugyanaz. Az egyik stilizált, a másik egy kalap fos. A The Game meg pont attól működik, hogy jól hozza a drámát, a sztorit és az öldöklést. Ezzel szemben az SI-ben csak öldöklés van, pocsék kivitelezéssel, labdába sem rúghat egy Dead Island vagy Left 4 Dead mellett (már az gáz, hogy egy mondatba foglalom ezt a kettőt az SI-vel). A legbénább kliséket meg könnyű kikerülni. Nem írod meg őket. Egyszerűen nem harapja meg Lee-t egy zombi. Ennyi. Nekem fél sorba sem telt kikerülni. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Hozzászólás ideje: 2013. Július 29. Mivel imádom a Walking Dead tévésorozatot(A 24 mellett a kedvencem), gondolom akkor érdemes nekem is nekikezdenem. Mi ez végül is? FPS? Persze utánanézhetnék, de Dzséjténél részletesebb és jobb választ sehol sem fogok találni. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Ez aranyos. Nem FPS, hanem klikkelős, epizódikus, grafikus kalandjáték. Mivel tudom, hogy te nem szereted, ha egy játékban több a beszélgetés, mint a lövöldözés, így lehet neked nem jönne be, ráadásul maga a rendszer is nagyon idegen lehet számodra, tippem szerint. Lényegében ez egy "mozgó képregény", tehát grafikailag úgy fest, mintha képregény rajzai lennének, de természetesen filmszerű átvezetőanimációkkal van tele, amikre te általában befolyással bírsz. A legtöbb esetben a párbeszédekre, ott időre kell megnyomni a neked megfelelőt (kicsit frusztráló, mert főleg a nagy vitákban, nem biztos, hogy mindent végig tudsz olvasni az elején, de kis gyakorlással az ember hamar belejön, hogy csak szavakat ragadjon ki). A másik lehetőség, pl. zombitámadás esetén, hogy egy adott pontra kell klikkelni, természetesen ez is időre megy, hiszen az a zombi real time próbál a seggedbe harapni. Ilyenekre kell gondolni, mint a zombi fején lévő pontra ráklikkelve lövöd fejbe (néha persze magad is célozhatsz), vagy a vállára klikkelve rúgod le magadról. Hasonló interakciók bármivel lehetnek. A harmadik, hogy el kell kezdened nyomogatni egy gombot (ajtó zárva tartásához, zombo távol tartásához, stb), majd ha megjelenik a kövi gomb, akkor arra lecsapni. Technikailag ez a legtöbb, amit csinálni kell. Persze vannak "felfedezős", nyugis részek, ilyenkor be lehet járni az adott területet, megtalálni dolgokat, beszélgetni a társakkal (ekkor nem is megy - mindig - időre a dolog), de az ilyen eseteket is bármikor megszakíthatja egy-egy váratlan esemény (pl. fölkel a hulla és felzabálja azt, akivel éppen csicseregtél ). A dolog - főleg a sok időlimittel - nagyon idegesítőnek és riasztónak tűnhet, de tényleg csak az első, nem is tudom, húsz percben, vagy első fejezetben (öt rész van, mindegyik hét fejezetre bontva), aztán bele lehet jönni, mert a játék maga amúgy nem nehéz (még hajszálpontos klikkelésre sincs szükség, elég nagy a hibahatár). Viszont az időlimit valami fantasztikus hangulatot tud kelteni, és nem csak akkor, amikor a zombik üldözik az embert, vagy egy a nyakán lóg. Olyankor is, amikor egyszerűen csak heves vita megy arról, hogy megöljenek-e egy csecsemőt, mert talán megharapták, és a te szavad dönt. És ahogy a való életben, itt sincs időd gondolkodni, nem áll meg a vita, míg te azon agyalsz, ki mellé állj a vitában, egyáltalán, mi legyen. Egyre indulatosabb mindenki, neked is csak pár másodperced van hozzáfűzni a magadét, meghozni a döntést, és a legjobb: az a döntés az egész játékra szól. Onnantól az meghatározza a melletted lévő karakterek viszonyát hozzád, ami később igen súlyos dolgokat eredményezhet. A csecsemő példánál maradva (bár egy kicsit leegyszerűsítve): ha megmented a gyereket, és később is segítesz a megvédésében, akkor a szülők még akkor is támogatnak majd, ha amúgy az egész játék során semmi másban nem állsz melléjük. Már persze, ha életben maradnak. (a példa nem a játékból vett, de jól érzékelteti, mikről kell sokszor dönteni, másodpercek alatt). És ezért merem ajánlani, mert olyan fantasztikus beleélést nyújt, amit eddig számomra egy játék sem, és te szereted az ilyet és a morális vagy életveszélyes helyzetek fölötti döntés is bejönne. Most képzeld el, hogy rajtad múlik egy csecsemő élete. Kint dörömbölnek a zombik, te be vagy zárva egy benzinkútra, a csapat egyik fele azt üvölti, hogy zúzzátok be a csecsemő fejét, mert TALÁN megharapták. A másik - a szülők - meg a csecsemőgyilkost belét akarják kitaposni. És akkor a morális kérdés: képes vagy-e megölni egy talán miatt egy csecsemőt? És mi van ha tévedsz, és a holttestét átnézve kiderül, hogy nem harapták meg? Mi lesz a szülőkkel? Mert ők is neked fognak esni, akár tévedsz, akár nem. És persze, ha megkíméled az életét a gyereknek, de tévedsz, akkor mindenkit megölethetsz. És persze: neked is van valakid, akiről gondoskodnod kell. Na, ezt gondold végig pár másodperc alatt, miközben mindenki mondja a magáét, és a zombik verik az ütemet. Zseniális szituációkat szültek a fejlesztők! És bizony sokszor olyan fordulatok vannak, hogy seggre ülsz. És mivel epizódonként csak egy-másfél órásak, szerintem napi egy epizódot könnyen meg is lehet csinálni (én is így haladok). Válasz
P.I.D. Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. A zombikat én nem kedvelem túlságosan, ebből adódóan véletlenül sem jut eszembe, hogy ilyennel játszak. De a leírás alapján ez valami más... A végén még kipróbálom. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Én sem vagyok oda a zombikért manapság, ők az új vámpírok, a csapból is élőholtak másznak ki. Ezért sem folytattam a TWD sorozatot, mert zseniális, de zombi... Viszont ezt tényleg érdemes bepróbálni, mert a zombik inkább csak hátteret adnak a drámához (nagyjából úgy, mint a sorozatban, csak itt még annyira sem hangsúlyosak). Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. A legbénább kliséket meg könnyű kikerülni. Nem írod meg őket. Egyszerűen nem harapja meg Lee-t egy zombi. Ennyi. Nekem fél sorba sem telt kikerülni. Hát nem tudom... számomra az lett volna idegtépően klisés, ha a hős Lee és az édes kis Clementine végül mindent túlél, csak mert főszereplők, és békésen elsétálnak a naplementében, két széttrancsírozott járkáló maradványai közt, eleget téve a hihetetlenül érdekfeszítő és abszolút sablonmentes happy endnek... karakterdráma kiteljesedés, fordulatok tetőfokára hágása ezerrel (az irónia keretein belül természetesen). Számomra épp azért volt valamennyire meglepő az ürge halála, mert arra számítottam (a majdani "Season 2" tényére alapozva), hogy a folytatásban is Lee tölti be a főszerepet, nem egy 9 éves kislány. Mellesleg nem poénból írtam, hogy "ebben a témában nem egyszerű 100%-ig kiszűrni a kliséket". Ha kinyiffan valaki, az azért klisés, ha nem, akkor meg azért. Lee halála sokkal drámaibb, érdekfeszítőbb és sablonmentesebb befejezést kínált, mint az, ha életben marad, és minden mesébe illően csodás és fantasztikus. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Ebből látszik, hogy te is csak klisében tudsz gondolkodni... Ki mondta, hogy maradjon életben? Írtam egy szóval is, hogy a halálával van bajom? Azzal van baj, hogy az első rész első húsz perce után tudtam (amikor összehaverkodik Clem és Lee), hogy az lesz a vége, ami lett: Lee zombivá válik (amikor a vonaton gyakorolták a fegyverhasználatot, már azt is tudtam, hogy végül Clemnek kell lelőnie). És amikor a negyedik rész végén megláttam a szemét mellett a rádiót, majdnem ESC-et nyomtam, mert üvöltött, hogy most bizony megharapják Lee-t. És jéééé... megtörtént. Ezzel van baj, hogy így ölték meg, EZ a klisé. Azt pont lesz*rom, hogy túléli-e vagy sem, csak a halálát ne úgy oldják meg, ahogy minden második zombisztoriban. Szép és megindító volt a vége a történetnek, de a tény, hogy ezt az egészet végül egy zombiharapásra hegyezték ki, sajnos kicsit megölte a hangulatot. Lee ezernyi más módon meghallhatott volna. Golyót kap és elvérzik. Éhen hal, megbetegszik, vagy egyszerűen eltűnik. Elcsapja egy busz, leesik egy háztetőről, fölzabálják, megvágja magát és a seb elfertőződik, stb. A zombivá válás drámája már alapból ott van a levegőben, hiszen bárki, aki meghal, visszatér, így simán ki lehetett volna hozni azt a dráma befejezést akár egy rozsdás szöggel is. És kikerültük a legunalmasabb zombifilm-klisét: a főhőst megharapta a zombi, uram isten, most mi lesz? Meghal, az lesz. Ezt a klisét csak egyféleképpen tudomnám már csak elfogadni: amint kiderül, hogy fertőzött a főhős, golyót kap a fejébe. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Aztaqrva. *___* Fú, mennyi régi jó dolog visszajön a gameplaybe! Imádtam az ilyen galambos assassin-küldetéseket, lehet végre újra tápolni a karaktert, stb! Na egy ilyen gameplay-t vártam már... Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Hozzászólás ideje: 2013. Július 30. Ez aranyos. Nem FPS, hanem klikkelős, epizódikus, grafikus kalandjáték. Mivel tudom, hogy te nem szereted, ha egy játékban több a beszélgetés, mint a lövöldözés, így lehet neked nem jönne be, ráadásul maga a rendszer is nagyon idegen lehet számodra, tippem szerint. Lényegében ez egy "mozgó képregény", tehát grafikailag úgy fest, mintha képregény rajzai lennének, de természetesen filmszerű átvezetőanimációkkal van tele, amikre te általában befolyással bírsz. A legtöbb esetben a párbeszédekre, ott időre kell megnyomni a neked megfelelőt (kicsit frusztráló, mert főleg a nagy vitákban, nem biztos, hogy mindent végig tudsz olvasni az elején, de kis gyakorlással az ember hamar belejön, hogy csak szavakat ragadjon ki). A másik lehetőség, pl. zombitámadás esetén, hogy egy adott pontra kell klikkelni, természetesen ez is időre megy, hiszen az a zombi real time próbál a seggedbe harapni. Ilyenekre kell gondolni, mint a zombi fején lévő pontra ráklikkelve lövöd fejbe (néha persze magad is célozhatsz), vagy a vállára klikkelve rúgod le magadról. Hasonló interakciók bármivel lehetnek. A harmadik, hogy el kell kezdened nyomogatni egy gombot (ajtó zárva tartásához, zombo távol tartásához, stb), majd ha megjelenik a kövi gomb, akkor arra lecsapni. Technikailag ez a legtöbb, amit csinálni kell. Persze vannak "felfedezős", nyugis részek, ilyenkor be lehet járni az adott területet, megtalálni dolgokat, beszélgetni a társakkal (ekkor nem is megy - mindig - időre a dolog), de az ilyen eseteket is bármikor megszakíthatja egy-egy váratlan esemény (pl. fölkel a hulla és felzabálja azt, akivel éppen csicseregtél ). A dolog - főleg a sok időlimittel - nagyon idegesítőnek és riasztónak tűnhet, de tényleg csak az első, nem is tudom, húsz percben, vagy első fejezetben (öt rész van, mindegyik hét fejezetre bontva), aztán bele lehet jönni, mert a játék maga amúgy nem nehéz (még hajszálpontos klikkelésre sincs szükség, elég nagy a hibahatár). Viszont az időlimit valami fantasztikus hangulatot tud kelteni, és nem csak akkor, amikor a zombik üldözik az embert, vagy egy a nyakán lóg. Olyankor is, amikor egyszerűen csak heves vita megy arról, hogy megöljenek-e egy csecsemőt, mert talán megharapták, és a te szavad dönt. És ahogy a való életben, itt sincs időd gondolkodni, nem áll meg a vita, míg te azon agyalsz, ki mellé állj a vitában, egyáltalán, mi legyen. Egyre indulatosabb mindenki, neked is csak pár másodperced van hozzáfűzni a magadét, meghozni a döntést, és a legjobb: az a döntés az egész játékra szól. Onnantól az meghatározza a melletted lévő karakterek viszonyát hozzád, ami később igen súlyos dolgokat eredményezhet. A csecsemő példánál maradva (bár egy kicsit leegyszerűsítve): ha megmented a gyereket, és később is segítesz a megvédésében, akkor a szülők még akkor is támogatnak majd, ha amúgy az egész játék során semmi másban nem állsz melléjük. Már persze, ha életben maradnak. (a példa nem a játékból vett, de jól érzékelteti, mikről kell sokszor dönteni, másodpercek alatt). És ezért merem ajánlani, mert olyan fantasztikus beleélést nyújt, amit eddig számomra egy játék sem, és te szereted az ilyet és a morális vagy életveszélyes helyzetek fölötti döntés is bejönne. Most képzeld el, hogy rajtad múlik egy csecsemő élete. Kint dörömbölnek a zombik, te be vagy zárva egy benzinkútra, a csapat egyik fele azt üvölti, hogy zúzzátok be a csecsemő fejét, mert TALÁN megharapták. A másik - a szülők - meg a csecsemőgyilkost belét akarják kitaposni. És akkor a morális kérdés: képes vagy-e megölni egy talán miatt egy csecsemőt? És mi van ha tévedsz, és a holttestét átnézve kiderül, hogy nem harapták meg? Mi lesz a szülőkkel? Mert ők is neked fognak esni, akár tévedsz, akár nem. És persze, ha megkíméled az életét a gyereknek, de tévedsz, akkor mindenkit megölethetsz. És persze: neked is van valakid, akiről gondoskodnod kell. Na, ezt gondold végig pár másodperc alatt, miközben mindenki mondja a magáét, és a zombik verik az ütemet. Zseniális szituációkat szültek a fejlesztők! És bizony sokszor olyan fordulatok vannak, hogy seggre ülsz. És mivel epizódonként csak egy-másfél órásak, szerintem napi egy epizódot könnyen meg is lehet csinálni (én is így haladok). Köszi, de ezt ahogy sejtetted kihagyom. Az idegeim kellenek még. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Július 31. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Július 31. Köszi, de ezt ahogy sejtetted kihagyom. Az idegeim kellenek még. Minek az a sok ideg. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 5. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 5. (szerkesztve) Legújabb ME-s szerzeményem. Ma hozta meg a futár. Talán valamikor még le is fotózom magam benne. Szerkesztve: 2019. Május 17. - Rog Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Nadon pöpec póló! Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Van itt valaki aki kivitte 100%-ra az Assassins Creed 3-at? Kellene egy kis segítség Válasz
zilllosarkany Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Valaki segítene? ACIII: hogy kell ahhoz a küldetéshez menni, ami az első kiadott gameplayben van? Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Valaki segítene? ACIII: hogy kell ahhoz a küldetéshez menni, ami az első kiadott gameplayben van? Belinkeled a videót talán tudok segíteni Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 6. Nadon pöpec póló! Már csak valamivel enyhébb idő kéne hogy hordhassam mert nem akarom összeizzadni. Válasz
zilllosarkany Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 9. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 9. Belinkeled a videót talán tudok segíteni Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 9. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 9. Szarvasvadászatos nincs a játékban benne, szerintem olyan mint a csónakázás, utólag kiszedték belőle. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 13. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 13. Nem kell valakinek egy eredeti, Steames Alan Wake? A múlt havi PC Guruhuz az járt, de én már a régebben megvettem Steamen, így nem sok hasznát veszem. Az első jelentkező megkapja a kódját. Megjegyzem: istenkirály horror-TPS, zseniális sztorival, gyönyörű grafikával. SZERK.: Elkelt! Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 14. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 14. Micsoda grafika, micsoda hangulat Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 14. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 14. Micsoda grafika, micsoda hangulat Azért ez csak egy előre renderlelt videó, a játék közel sem így fog kinézni Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 14. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 14. Azért ez csak egy előre renderlelt videó, a játék közel sem így fog kinézni Tényleg nem, sokkal szebb lesz. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.