Nute Gunray Hozzászólás ideje: 2016. Május 14. Hozzászólás ideje: 2016. Május 14. Nagyon szépen játszottak. Remélem, sikerül bent maradni a főcsoportban. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2016. Május 15. Hozzászólás ideje: 2016. Május 15. Talaj részegen érkezett meg a 4. játékvezető a meccsre Szlovákiában: http://player.hu/sport-3/negyedik-jatekvezeto-talajreszeg/ Ilyen volt anno nálunk is csak, 1) Az ifi meccs volt 2) Nem a 4. játékvezető, hanem a spori volt 3) Nem távolították el a biztonságiak mert 4) Nem voltak biztonságiak. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2016. Május 15. Hozzászólás ideje: 2016. Május 15. Ez nem kicsit volt részeg. Itt a megye 1-be volt egy Bata nevezetű bíró, akit meg lehetett venni egy demizsonborral. Persze ebből ivott meccs előtt is. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2016. Május 16. Hozzászólás ideje: 2016. Május 16. Ma is nagyot küzdöttek a hokis fiúk, kár, hogy végül így a franciákban kell bízni Válasz
Nute Gunray Hozzászólás ideje: 2016. Május 16. Hozzászólás ideje: 2016. Május 16. Megérdemelnék, hogy bent maradjanak. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2016. Május 17. Hozzászólás ideje: 2016. Május 17. Sajnos nem jött össze. Sima 3-0 -ra kikaptak a csigazabálók. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2016. Május 17. Hozzászólás ideje: 2016. Május 17. Várható volt, hisz ez a franciáknak már tét nélküli volt... Na, majd legközelebb meglesz, főleg ha végig így játszanak a fiúk Válasz
Nute Gunray Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Akárhogy is, így is szépen játszottak a fiúk, talán a magyar-francián kívül nem tudok mondani rossz meccset. A szurkolók pedig fantasztikusak voltak, külföldön is a magyarokról cikkeznek nem egy helyen (hasonlóan ahhoz, amikor a 2012-es foci EB idején az ír szurkolók lopták be magukat mindenki szívébe). Még egy sporttörténelmi eredmény: Max Verstappen 18 évesen futamot nyert, hihetetlen kor. Nekem van egy hasonlókorú ismerősöm, aktívan versenyez, és végső célja a Forma-1, Verstappen meg már ennyi idősen ott van és nyer. Azért kicsit elgondolkodtam, hogy mennyire öregszem, mert nekem "a" Verstappen mindig a Jos marad. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Mondjuk a srác győzelméhez az is kellett, hogy a két észlény már az első körben kiüsse egymást az élről. Ezt leszámítva tényleg jót versenyzett. Végig koncentrált volt, és nem sokallt be, hogy 2 világbajnok autózik mögötte. A hokis srácoknak meg annyiban volt pechjük, hogy akkor találkoztak a franciákkal, amikor még nekik is volt miért küzdeni, és mi sem voltunk fejben teljesen ott. Válasz
Nute Gunray Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Én ott Hamilton valamivel hibásabbnak éreztem, mint Rosberget, szerintem négy balszerencsés futam után eldurrant az agya. De egyébként versenybaleset volt, előfordul az ilyesmi. Csak attól félek, hogy ezután a Mercedes-nél mindkettejükre erélyesen rászóltak, hogy ne merjenek egymás ellen versenyezni. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Semmibe nem telt volna elvennie a gázról a lábát, de nem, ő inkább megpróbált beszúrni hátha Rosberg hagy neki helyet, de mint tudjuk nem így történt, és inkább lerakta a fűre a kocsit. Nem is tudom mi járhatott akkor a fejében Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Azért azt érdemes tekintetbe venni, hogy az egész onnan indult ki, hogy Rosberg rossz motormódban volt! Ugye a versenyzők már nem konzultálhatnak a futam alatt a versenymérnökeikkel, hanem mindent maguknak kell beállítani a kormányon. Rosberg pedig nem váltott programot, így amikor felgyorsultak kialakult közöttük egy 17 km/h-s sebességkülönbség. Hamilton hátulról azt látta, hogy Rosberg autóján villog a piros lámpa, ami nem az RS-módban, hanem a felvezető körben van aktiválva, valamint észlelhette, hogy irreálisan gyorsabb, mint az előtte haladó csapattársa (összehasonlításképpen, a DRS csupán kb. 10-12 km/h sebességbeli többletet képes adni az üldözőnek). Ezek után azt gondolhatta, hogy Rosbergnek valami problémája van. Teljesen érthető szerintem, hogy ott rögtön megpróbálta megelőzni, de a jelentős sebességbeli differencia okán ott teljesen ráesett Rosbergre, aki pedig ezek után nem hagyott neki helyet. Szóval nem csak és kizárólag arról volt szó, hogy Hamilton nyomta neki, gyorsabb volt, Rosberg pedig védte a pozícióját, hanem azért volt ennyire közel és azért ment be mellé, mert túlságosan gyors volt a motorprogram miatt. Szerintem egyszerűen versenybaleset volt, ahol se az nem lett volna megoldás, ha Rosberg engedi (nem volt kötelezhető erre, mert még nem volt teljesen egy vonalban a két tengely), de az se, hogy nem hagyott neki semennyi helyet, mert az irreális sebességkülönbség miatt már túlságosan ráesett Hamilton. Egyedül az volt a hiba, hogy Rosbergnek másik módba kellett volna kapcsolnia az elején és akkor valószínűleg ez a szituáció így ebben a formában létre sem jöhetett volna, mert így nem tudja magára húzni Hamiltont. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Verstappen-nek gratula, ha nem lesz semmi peches balesete, akkor ez egy nagyon szép karrier kezdete lehet. Ugyanakkor a Mercik hülyesége mellett kellett ehhez a RB is, amely egy elég érdekesre szabta Ricciardo taktikáját. Nagyon úgy érzem, hogy a RB-nál annyira rá akarnak feküdni erre a holland projektre, hogy mindent erre tesznek fel az elmúlt évekre vonatkozóan. Nem tudom, de elég kockázatos, hiszen ha nem tudnak alá néhány éven belül VB esélyes vasat tenni, akkor akármekkora tehetség is, nem fog tudni nyerni. Sőt, minél jobban felépítik, annál jobban fognak könyörögni érte a potensebb istállók és akkor aligha fog a bikáknál maradni. A balesettel kapcsolatban én is egyértelműen Ham-et érzem hibásabbnak. Rosberg benézte a motorbeállítást, de a lehetőségekhez képest megoldotta a védekezést. Nem volt finom és túl korrekt megoldás, de a szabályok adta kereteken belül mozgott. Hamilton-nál viszont megint előjött a frusztráció, amivel nem tudott mit kezdeni. Idén már nem először kerül elé Rosi az első körben, az ilyen kellemetlenségeket pedig soha nem kezelte jól az angol. Azt éreztem, hogy már fél körrel később teljesen minden mindegy alapon ment bele a manőverbe, mintha már nem is lett volna hátra kör a futamból. Amúgy is (a releváns szabálymódosítások óta) egyre gyakoribb, hogy a támadó fél gondolkodás nélkül, kamikaze stílusban veti bele magát a támadásba, elvégre figyeljen, vagy éppenséggel húzódjon le az előrébb haladó, ha nem akar bajt. Ezt a RB-ok is eljátszották pl. Vettel-lel nem egyszer mostanában. Most Ham repült be, de az egy dolog, hogy ez nem jött össze, viszont a füvön is tökig nyomni a gázt már nem normális dolog. Azért ő is tisztában lehet vele, hogy ezzel a Mercivel a 2. hely úgyis garantált, ha nem csinál hülyeséget. Csak éppen már unja, hogy a csapattárs mindig elveri, így inkább bevállalta, hogy lesz, ami lesz, de ő nem lesz megint 2.. Ha meg azt feltételezte volna, hogy Rosberg-nek technikai problémája adódott, akkor pláne idiótaság volt, amit csinált, hisz akkor lehetett volna türelmesebb, úgyis megelőzte volna. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Na ezt eddig még nem hallottam/láttam/olvastam sehol. Köszi Wilde. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hamilton-nál viszont megint előjött a frusztráció, amivel nem tudott mit kezdeni. Idén már nem először kerül elé Rosi az első körben, az ilyen kellemetlenségeket pedig soha nem kezelte jól az angol. Azt éreztem, hogy már fél körrel később teljesen minden mindegy alapon ment bele a manőverbe, mintha már nem is lett volna hátra kör a futamból. Ezt nem érzem ebből a szempontból relevánsnak. Objektíven megítélve, csak önmagában az adott versenyszituációt nézve teljesen érthető volt Hamilton manővere, hogy ott megpróbált előzni. Fordított esetben Rosberg is megpróbálta volna, vagy ha én ülök abban az autóban és ennyivel gyorsabb vagyok én is bementem volna mellé. Azt a stewardok értékelése is tartalmazta, hogy Hamilton előzési manővere teljesen ésszerű volt: "The incident concerned started when Car 6 [Rosberg] dropped into an incorrect power mode, as set by the driver prior to the start. This created a significant power differential between Car 6 [Rosberg] and Car 44 [Hamilton] at the exit of turn three coming onto the straight, resulting in as much as a 17kph speed difference between the two cars on the straight. Car 44 [Hamilton] as the significantly faster car with, at that time, apparent space on the inside, moved to make the pass. Car 44's attempt to overtake was reasonable." Most Ham repült be, de az egy dolog, hogy ez nem jött össze, viszont a füvön is tökig nyomni a gázt már nem normális dolog. Ott már nem tudott mit csinálni, mert irányíthatatlanná vált az autó ekkora sebességnél. Amikor leért a fűre befejezettnek is tekintették a manővert, megint csak a hivatalos értékelést idézem: "Once on the grass on the side of the track Car 44 [Hamilton] was no longer in control of the situation." Ha meg azt feltételezte volna, hogy Rosberg-nek technikai problémája adódott, akkor pláne idiótaság volt, amit csinált, hisz akkor lehetett volna türelmesebb, úgyis megelőzte volna. Egy versenyszituációban szerintem ez nem így működik. Ha adódik egy lehetőség, akkor azonnal megpróbálod kihasználni, mert nem tudod, hogy legközelebb is leszel e hozzá ilyen közel. Hamiltonnak az előzésre vonatkozó ésszerű igényét elismerték a stewardok, attól függetlenül, hogy Rosbergnek sem kellett feladnia a pozícióját. Azután meg, hogy Rosberg visszakapcsolt a helyes programba (amit meg is tett a kanyar közben, csak már későn), utána már nem lett volna meg ez a sebességkülönbség. Szerintem a helyzet kulcsa mindenképpen a motormód és a sebességbeli differencia, ugyanis egyrészt ez volt az egész konfliktus okozója, másrészt a reakciók szempontjából sem elhanyagolható. Hamilton akkora sebességkülönbséggel esett rá (és nem csak egyszerűen gyorsan közeledett), amelynél jogosan gondolhatta, hogy ott még el fog férni, Rosberg kemény zárása után pedig már nem tudott időben reagálni. Rosberg, aki kanyar közben még átváltott a helyes programra, pedig lehet, hogy nem figyelt eléggé, vagy nem érzékelte, hogy mennyivel gyorsabban jön mögötte Hamilton és ezért zárt úgy oda, hogy a fűre kényszerítette Hamiltont. Szerintem egyikőjük sem volt hibás a klasszikus értelemben (Rosberg annyiban, hogy nem váltotta át időben a programot), ezért teljesen jó a verdikt, hogy versenybaleset történt. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Szerintem azért egy F1 pilótának (pláne Hamilton-nak) jobbak a reflexei annál, mintsem hogy ne tudjon semmit kezdeni azzal, ahogy Rosberg "rácsukta a kaput". Úgy érzem, egy erélyesebb fékezéssel elkerülhető lett volna, hogy a füvön végigcsúszva is úgy jöjjön vissza a pályára, hogy eltalálja Rosberg-et. Nyilván nem volt szándékos az ütközés, de Ham nem igazán próbált mindent megtenni az elkerüléséért. Jogosan próbálta meg a manővert, de azt is joggal feltételezhette, hogy nem fogják csak úgy elengedni, egy ilyennél pedig nagyon résen kell lenni és rögtön reagálni az eseményekre. Jelen esetben Rosi behúzta a verdát, ez volt az egyetlen esélye arra, hogy maga mögött tartsa Ham-et, aki mégis mintha meglepődött volna ezen. Vagy ha számított is rá, akkor nem érdekelte különösebben mi lesz belőle, akaratoskodott. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Szerintem reagált rá: nem rongyolt bele, hanem kikerülte oldalról. Lehet, ha mi ülünk a kocsiban, olyan gyorsan történik minden, hogy simán belemegyünk Rosbergbe hátulról. Szerintem is sima versenybaleset történt. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. (szerkesztve) Közben magyar válogatott egyik kapusát Vay Ádámot a leigazolta egy NHL klub a Minnesota Wild. Nem lennék meglepődve, ha nem ő lenne az egyetlen, aki ilyen szintű klubban köt ki a vb-n nyújtott teljesítmény hatására. Ami meg Hamiltont illeti, az hogy nem rongyolt bele hátulról végül nem bizonyult jobb reagálásnak, mint az hogy lement a fűre. Nyilván egy combos fékezéssel elkerülhette volna, hogy neki menjen Rosbergnek, de akkor meg fennállt annak a veszélye, hogy őt is megelőzik (vagy akár neki is mennek) plusz a gumiknak sem tett volna jót egy ilyen manőver. Hamilton 2-szer került mérlegelési pozícióba: azért hogy megpróbált előzni szerintem senki sem hibáztathatja, az viszont, hogy hogyan reagálta le Rosberg erőszakosságát, szerintem nem volt helyes. Szerkesztve: 2016. Május 18. - Nabopolasszar Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Egyébként az, hogy nem megfelelő motorprogramon volt Rosberg azt jelenti, hogy neki az a kapcsoló, ami hibrid energiavisszanyerő rendszer erőforrásának motorbeállításait szabályozza, nem a versenyen használtban volt. Ezzel ő ugyan le tudta rajtolni Hamiltont (akinek mintha nem tökéletesen váltott volna sebességet a rajt után), viszont azután, hogy itt mindent tökig nyomott Rosberg utána a gyors részen elkezdett elfogyni alóla az erőforrás és hirtelen 160 lóerőnyi hátránya keletkezett Hamiltonnal szemben, mikor átkapcsolt. Itt Rosberg nyomta az előzésgombot is (de az a rajt után csak 90 másodperccel aktiválódik is itt még kb. 1 perc kellett volna neki), plusz ekkor állított még a kormányon, úgyhogy egyrészt szerintem nem figyelt eléggé hátra, másrészt azt viszont tudta, hogyha motorprogramot vált, akkor az a következő féktávon aktiválódik, mikor rálép a fékre. Így neki a féktávig hátralévő 4-500 méteren mindenképpen Hamilton előtt kell lennie. Ezért behúzódott középre, de mivel nem figyelt eléggé, vagy lehet, hogy egyszerűen csak másként érzékelte a távolságot, nem mérte fel, hogy Hamilton mennyire gyorsan esik rá, mikor kihúzódott szélre. Hamilton perspektívájából, pedig ő egyszer csak észlelete, hogy drasztikusan nő közöttük a sebességkülönbség, tudta, hogy itt Rosberg ellen meg kell próbálnia még a féktáv előtt beférni és ki is húzódott az akkor még üres területre. Ő úgy ítélte meg, hogy ezzel a sebességkülönbséggel oda be fog férni mellé, ami tényleg jelentős gyorsulás volt. Itt mind a ketten mentek a pozícióra és mindketten rosszul mérték fel a szituációt. Egyébként én összességében örültem ennek, mert így nem egy autó és két pilóta, hanem két különböző konstruktőr és négy pilóta volt versenyben a győzelemért. Ricciardót nem értem miért hozták ki az élről, ők voltak taktikailag lépéselőnyben, maximum azzal lehet magyarázni, hogy azért vele erőltették a lágy gumis etapot, mert azon ő gyorsabb volt, mint Verstappen, de összességében így elvették az ausztráltól a győzelmet. Ezzel nem Verstappen erényeit akarom csökkenteni, ő fantasztikusan tette a dolgát és tényleg spórtörténelmet írt, ahogy vérprofi módon maga mögött tudta tartani Raikkonent az tanítani való volt. (Egyébként az kemény, hogy Raikkonen még anno versenyzett az apja ellen is.) Mindenesetre ez az egész hétvége úgy gondolom, hogy Kvyat önbizalmát totálisan legyilkolhatta. Kezdve a csütörtöki sajtótájékoztatóval, ahol beültették Sainz és Verstappen közé (!) és kifejezetten kellemetlen kérdéseket tettek fel neki, egy amúgy is kellemetlen szituációban, majd a hétvégén, ahol a helyére érkező mindössze 18 éves pilóta ellopja a showt... ezek után, ha talpra tud állni az nagyon komoly teljesítmény lesz tőle, de nem lepne meg, ha jövőre őt már nem látnánk az F1-ben. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Úgy gondolom, hogy a Red Bull most egyértelműen magára akarta irányítani a figyelmet, minél nagyobb szenzációt kelteni. Ehhez jól passzolt, hogy a friss szerzemény, a még pofátlanul fiatal Verstappen nyerhet. Rekordöntögetés, az "új Vettel" effektus és a többi. Ricciardo győzelme nem ütött volna ekkorát, vele már korábban megtörtént, ami nagyot szólt, legyőzte a 4x vb Vettel-t. Ráadásul már anno a holland F1-be hozása sokakból rosszallást váltott ki, ill. Kvyat ugyan nem volt egy túl népszerű versenyző, de ez a pilótacsere is elég ellentmondásos fogadtatásra talált. Ezzel a futammal most mindenki csendre lett intve, a RB egy potenciális fiatal zseni útnak indításáról lesz híres. Nem túl erős most a RB, pontosabban a Merci túlságosan kiemelkedik ahhoz, hogy belátható időn belül esély legyen egy sikerre. Verstappen pedig minél hamarabb nyer futamot, annál többet kasszírozhat vele a Bull. Valószínűleg nem lett ez ennyire végiggondolva, de nem gondolnám, hogy csak a véletlenek összjátéka hozta volna így a dolgot. Ettől még persze Max-nak jár a pacsi, mert ott volt, megcsinálta, kihasználta az adódó lehetőséget. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Egyébként az, hogy nem megfelelő motorprogramon volt Rosberg azt jelenti, hogy neki az a kapcsoló, ami hibrid energiavisszanyerő rendszer erőforrásának motorbeállításait szabályozza, nem a versenyen használtban volt. Ezzel ő ugyan le tudta rajtolni Hamiltont (akinek mintha nem tökéletesen váltott volna sebességet a rajt után), viszont azután, hogy itt mindent tökig nyomott Rosberg utána a gyors részen elkezdett elfogyni alóla az erőforrás és hirtelen 160 lóerőnyi hátránya keletkezett Hamiltonnal szemben, mikor átkapcsolt. Itt Rosberg nyomta az előzésgombot is (de az a rajt után csak 90 másodperccel aktiválódik is itt még kb. 1 perc kellett volna neki), plusz ekkor állított még a kormányon, úgyhogy egyrészt szerintem nem figyelt eléggé hátra, másrészt azt viszont tudta, hogyha motorprogramot vált, akkor az a következő féktávon aktiválódik, mikor rálép a fékre. Így neki a féktávig hátralévő 4-500 méteren mindenképpen Hamilton előtt kell lennie. Ezért behúzódott középre, de mivel nem figyelt eléggé, vagy lehet, hogy egyszerűen csak másként érzékelte a távolságot, nem mérte fel, hogy Hamilton mennyire gyorsan esik rá, mikor kihúzódott szélre. Hamilton perspektívájából, pedig ő egyszer csak észlelete, hogy drasztikusan nő közöttük a sebességkülönbség, tudta, hogy itt Rosberg ellen meg kell próbálnia még a féktáv előtt beférni és ki is húzódott az akkor még üres területre. Ő úgy ítélte meg, hogy ezzel a sebességkülönbséggel oda be fog férni mellé, ami tényleg jelentős gyorsulás volt. Itt mind a ketten mentek a pozícióra és mindketten rosszul mérték fel a szituációt. Egyébként én összességében örültem ennek, mert így nem egy autó és két pilóta, hanem két különböző konstruktőr és négy pilóta volt versenyben a győzelemért. Ricciardót nem értem miért hozták ki az élről, ők voltak taktikailag lépéselőnyben, maximum azzal lehet magyarázni, hogy azért vele erőltették a lágy gumis etapot, mert azon ő gyorsabb volt, mint Verstappen, de összességében így elvették az ausztráltól a győzelmet. Ezzel nem Verstappen erényeit akarom csökkenteni, ő fantasztikusan tette a dolgát és tényleg spórtörténelmet írt, ahogy vérprofi módon maga mögött tudta tartani Raikkonent az tanítani való volt. (Egyébként az kemény, hogy Raikkonen még anno versenyzett az apja ellen is.) Mindenesetre ez az egész hétvége úgy gondolom, hogy Kvyat önbizalmát totálisan legyilkolhatta. Kezdve a csütörtöki sajtótájékoztatóval, ahol beültették Sainz és Verstappen közé (!) és kifejezetten kellemetlen kérdéseket tettek fel neki, egy amúgy is kellemetlen szituációban, majd a hétvégén, ahol a helyére érkező mindössze 18 éves pilóta ellopja a showt... ezek után, ha talpra tud állni az nagyon komoly teljesítmény lesz tőle, de nem lepne meg, ha jövőre őt már nem látnánk az F1-ben. Wéber amúgy megmagyarázta, hogy miért választották Ricciardonak a 3 kiállást: egész egyszerűen aktívabb gumikopással számoltak a modellükben, így a 3 kiállás tűnt optimálisabbnak. A verseny korábbi tapasztalataira alapozták a gumikopás mértékét, csak aztán az nem jött be. Mivel Verstappen hátulról jött, bátran váltott a rizikósabb stratégiára, ami végül bejött. Válasz
Nute Gunray Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Valahol olvastam, hogy fiával ellentétben Jos Verstappen azért nem nyert pályafutása alatt futamot, mert soha nem raktak alá jó autót. Ez nem igaz, rögtön az újonc évében a Benettonnál kezdett Schumi csapattársaként, aki meg is szerezte az első világbajnoki címét. Max egyértelműen tehetségesebb, ez bizonyos (sokkal gyakoribb az a jelenség, hogy a tehetséges apát egy tehetségtelenebb fiú/rokon követi). Válasz
Nute Gunray Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. Hozzászólás ideje: 2016. Május 18. A bíró botrányos volt, de a 2. félidő alapján a Sevilla megérdemelte a győzelmet. Zsinórban a harmadik EL-kupa. Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2016. Május 24. Hozzászólás ideje: 2016. Május 24. Lassan itt a foci eb.. Hajrá mogyorók! Válasz
luke19 Hozzászólás ideje: 2016. Május 24. Hozzászólás ideje: 2016. Május 24. Azt a mocskos..egy felirat azért nem ártott volna mellé. Válasz
luke19 Hozzászólás ideje: 2016. Május 28. Hozzászólás ideje: 2016. Május 28. Megvan a 11-edik is! Bár ez elég gyenge Real volt végig a Bl-ben, és talán ezt megérdemelte volna az Atletico.. Válasz
Yoda József Hozzászólás ideje: 2016. Május 28. Hozzászólás ideje: 2016. Május 28. talán ezt megérdemelte volna az Atletico.. Hát jobban mint az ellenfele az biztos... de nem Európa két legjobb csapata játszotta a döntőt, az fix. Az elmúlt évek egyik leggyengébb BL-döntője volt (na jó, a 2012-es ennél is lejjebb volt) Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2016. Május 28. Hozzászólás ideje: 2016. Május 28. Szép volt Veszprém! Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.