Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Nekem még tetszik is, de azért egyrészt, a Star Warsban használhatná majd módjával, másrészt, vannak olyan részei egy Star Wars filmnek, aminek úgy kell kinéznie mindig, már csak az egységesség jegyében is. Ez pedig a legeleje a réges-régen... felirattól a futó szövegig, majd a legvégén a cast lista. Válasz
Zééé Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. (szerkesztve) A képbe becsillanó fényhatás. JJ egyik védjegye. Főleg a két Star Trek filmben figyelhető meg. Nekem különösebben nincs vele bajom. Ez rendben is van, de a Star Wars-nak is vannak védjegyei. Például nincs lassítás, nincs bullet time effekt és nincs becsillanó fényhatás. Igaz, az EPIII-ban sajnos van "lens flare", például amikor Grievous hajója megérkezik Utapaura és elsuhan a bolygó felé. BORZALOM! Amit várok JJA-tól, hogy tiszteletben tartja ezeket a hagyományokat. Szerencsére a rángató kamera rá amúgy sem jellemző, de óvjon is minket tőle a kameramen keze, mert az új Superman szinte nézhetetlen lett miatta és állítólag az Elysiumban is túlzásokba estek. Lens flare: Értelmetlen effekt, célja, hogy imitálja a kamera és azzal együtt a néző pozícióját úgy, mintha egy lencsén keresztül szemlélve a nap visszatükröződése furcsa optikai kivetülést eredményezne. Egyszerűen nem illik bele a jelenetbe, hiszen mi kívülről szemléljük a filmet és nem lebegünk az űrben kamerával a kezünkben. Valaki számára ez így realisztikusabb.... A 77-es Star Wars-ban is használták már, de akkor még optikai trükkel oldották meg, ami miatt valóságos hatást keltett az effekt. Össze lehet hasonlítani, hogy milyen művi az EPIII-as és milyen fasza a 77-es optikai megoldás. (Ez nem prequell fikázás, kéretik nem elvinni a témát!) Szerkesztve: 2013. Augusztus 24. - Zééé Válasz
Brodie Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Nekem sem tetszik túlságosan, de ami fontosabb, nem is illene az SW megszokott képi világához, de: "Attól viszont nem feltétlenül kell tartanunk, hogy a VII. rész nézése közben lens flare-effektusok vakítanak majd el minket, ugyanis Abrams már több alkalommal jelezte mosolyogva, hogy ráunt a trükkre, és a Sötétségben esetében is csak azért alkalmazta, mert így volt egységes az első rész és ennek látványvilága, meg aztán a sok-sok villódzó fénnyel teli kapitányi híd látványa sokkal intenzívebbé tették az amúgy "ácsorgunk páran egy kivilágított helyen" jeleneteket. " Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Én a magam részéről a digitális technikának is jobban örülnék, mint megint visszatérni a filmszalaghoz... Persze ez legyen a legnagyobb gond, ám úgy vélem nem a film alapanyagán múlik mennyire lesz hasonlatos a régi részekhez... Válasz
Brodie Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. (szerkesztve) Én a magam részéről a digitális technikának is jobban örülnék, mint megint visszatérni a filmszalaghoz... Egyetértek. Számomra, az EpIII BD képminősége az egyetlen, amely tökéletességben az Avatar-ral egy szinten van. Valami elképesztően gyönyörű. Nem értek hozzá, nem tudom, hogy melyik a jobb, csak két szemem van, amit arra használok, hogy lássak, és az alapján a ROTS és az Avatar BD változata számomra képminőségben mindent ver. Szerkesztve: 2013. Augusztus 24. - Brodie Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Ezt én is így látom Brodie. Sehol egy szem gríz, semmi. Persze ettől még ez is lehet jó, majd meglátjuk. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Én nemrég néztem meg a RotS 720p-sen, és sajnos azt tapasztaltam, hogy igenis eljárt felette az idő, főleg ha a háttéreseményekre figyelünk akkor nagyon ordít, hogy a karakterek rengetegszer csak animáltak (ez leginkább a klónokra igaz). Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Egyetértek Zééével: az effekt tök értelmetlen, de az EpIV-ben kimondottan cool, ahogy megérkezik Han a kíséretében. Remélem, JJ nem fogja túlerőltetni az EpVII-ben. Válasz
Zééé Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. (szerkesztve) Egyetértek Zééével: az effekt tök értelmetlen, de az EpIV-ben kimondottan cool, ahogy megérkezik Han a kíséretében. Remélem, JJ nem fogja túlerőltetni az EpVII-ben. Igen, én is ezt akartam írni, köszönöm....szóval a használata az EPIV esetében nem öncélú volt, hanem heroizálta Han és a Falcon megjelenését. Többet nem is került elő az effekt. A 35 mm-es nyersanyag jobb, mint a digitális kópia. Az analóg képet a végtelenségig lehet nagyítani, míg a digitális felvétel esetében a pixelszám kötött. Az is igaz viszont, hogy digitális anyaggal könyebb dolgozni, hiszen a 35 mm-es analóg filmet digitalizálni kell az effektek miatt, majd visszafényképezni hagyományos tekercsre. Amennyiben makettekkel fognak dolgozni, úgy az analóg befényképezés miatt jobb a filmszallag. A digitális filmekkel az a baj, hogy nagyon éles a határvonal a szereplők és a kompozit között. Az EPIII esetében vagy akár az Avatar esetében is az egész ettől egy kissé művivé válik. Számomra az egyik legjobb SW film az EPIII lett, de igyekszem objektíven értékelni a technikai részét. A digitális kamera mindent egy pontnak érzékel, a legkisebb egység egy homogén pixel. Ellenben az analóg felvételen nincs legkisebb egység, így ott például egy pont is ezer árnyalatból áll. Lágyabb, fínomabb fényhatásokat lehet vele elérni, egyszerűen szebb lesz tőle a felvétel. Az alábbi kép bal oldala analóg fényképezővel készült, míg a jobb oldal digitális felvétel lett. A digitális felvételen az alak és a háttér között nincs átmenet, éles a határvonal, mert a pixel nem értelmez átmenetet, a homogén felület miatt abban nincs árnyalat. (Egy pixel a legkisebb egység, vagy ilyen, vagy olyan, de az nem tartalmaz több információt.) Az analóg fényképet nem köti a legkisebb egység homogenizált tulajdonsága, így a színskála a határvonalakknál is színte átfolyik az egyik színből a másikba. A kép önmagáért beszél. Valójában a digitális képalkotás nem előrelépés, csak azért tekintünk úgy rá, mert praktikusabb és könyebb kezelni, de egy művész számára fertelem, ha nem tud minden színt leképezni és a színeket nem tudja egymásba folyatni. Szóval a 35 mm-re "vissza"váltás a képminőség tekintetében előrelépés lesz az EP II - III tekintetében. Szerk.: Annyit tennék még hozzá, hogy az EPI képminősége magasan veri az EPII - III-at. Szépséges színátmenetekkel tarkított az egész film, például Naboo mocsara annyi árnyalatot tartalmaz, hogy digitális kamerával olyat Lucas képtelen lett volna alkotni. Egyszerűen lenyűgöző az EPI képminősége. Nem mellékesen a vége űrcsata mérföldekkel jobb, mint az EPIII űrcsatája. Itt most ismételten a színátmenetről beszélek, ugyanis az EPI űrcsata makettek analóg befényképezésével készült, míg az EPIII esetében a maketteket digitálisan scannelték és a vége tisztán CGI lett. Ordító a különbség az analóg és a digitális felvételek között. Szerkesztve: 2013. Augusztus 24. - Zééé Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 24. Én nemrég néztem meg a RotS 720p-sen, és sajnos azt tapasztaltam, hogy igenis eljárt felette az idő, főleg ha a háttéreseményekre figyelünk akkor nagyon ordít, hogy a karakterek rengetegszer csak animáltak (ez leginkább a klónokra igaz). Gyári BD -n nézve szuper a film (1080p, full HD plazma). Ami hiba van az mind animációs és nem a formátumnak róható fel. Filmszalag esetében ez sokkal rosszabb lesz. Egyébként jó lenne, ha rippelt sz*rokat nem hoznánk fel referenciának. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Gyári BD -n nézve szuper a film (1080p, full HD plazma). Ami hiba van az mind animációs és nem a formátumnak róható fel. Filmszalag esetében ez sokkal rosszabb lesz. Egyébként jó lenne, ha rippelt sz*rokat nem hoznánk fel referenciának. Rippelt sz*rokat tényleg ne hozzunk fel példának, pláne, hogy a példa még a rippelt sz*r még butított változat is, de az is biztos, hogy 35mm-esen sem lesz sz*rabb a kép, mint digitálisan rögzítve. Annyira nem, hogy észrevedd. Ha a 30 éves filmeket úgy fel tudják javítani, hogy gyakorlatilag egy mai film minőségének felel meg, akkor nehogy már egy mai technológiával rögzített filmnél szúrd ki, hogy az mire lett rögzítve. Állítom, hogy eddig sohasem tűnt fel, vagy a TDK-trilógiát behelyezve a lejátszóba egyből felszisszentél, hogy basszus, ez nem digitális, hű de sz*r lett a képe? Mert azok is filmszalagra vannak rögzítve ám, viszont nem rémlik, hogy bármikor is rosszat szóltál volna a BR képminőségére. Pedig, ha jól tudom, neked is megvan a trilógia eme formátumban. De az ep1-re se fognám rá, hogy "sokkal rosszabb" a képe, mint az ep2-3-nak. Sőt, BR-en kifejezetten egy csoda, nincs érezhető különbség közte és a másik két film között. Most csak azért pattog mindenki ezen, mert valami idétlen port kevert körülötte. Szenzációt csináltak valamiből, amiben semmi szenzáció sincs, távolról sem szokatlan és totálsan mindennapos dolog. A következő mi lesz, hogy Abrams használ majd maszkokat? Eh... Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Rippelt sz*rokat tényleg ne hozzunk fel példának, pláne, hogy a példa még a rippelt sz*r még butított változat is, de az is biztos, hogy 35mm-esen sem lesz sz*rabb a kép, mint digitálisan rögzítve. Annyira nem, hogy észrevedd. Ma már valószínűleg így van, de kíváncsian várom az eredményt. Ha a 30 éves filmeket úgy fel tudják javítani, hogy gyakorlatilag egy mai film minőségének felel meg, akkor nehogy már egy mai technológiával rögzített filmnél szúrd ki, hogy az mire lett rögzítve. azért néhol elég rendesen kilóg a lóláb. szépen fel lett újítva annyi szent, de vannak benne arcpirítóan gyenge snittek. Állítom, hogy eddig sohasem tűnt fel, vagy a TDK-trilógiát behelyezve a lejátszóba egyből felszisszentél, hogy basszus, ez nem digitális, hű de sz*r lett a képe? Mert azok is filmszalagra vannak rögzítve ám, viszont nem rémlik, hogy bármikor is rosszat szóltál volna a BR képminőségére. Pedig, ha jól tudom, neked is megvan a trilógia eme formátumban. Rosszul tudtad mert nincs meg, csak DVD-n. De az ep1-re se fognám rá, hogy "sokkal rosszabb" a képe, mint az ep2-3-nak. Sőt, BR-en kifejezetten egy csoda, nincs érezhető különbség közte és a másik két film között. Ez nem kicsit túlzás azért. Nagyon szép lett a felújítása az EPI -nek, de a II de főleg a III alázza rendesen. Válasz
A pécsi Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Egy kis észrevétel, a saga blu ray kiadásával kapcsolatban. Szerintem, én legalábbis úgy láttam, néztem, a klasszikus részek full hd-ja (hagyományos filmszalag) szebb mint a prequel-lé. Nekem az I-II rész esetében a szereplők arca, bőre, szakála, egyebe nem túl részletgazdagnak, kimondottan mosottasnak, gyúrma arc hatásúnak tűnik. Ez lehet hogy azért van mert a filmek 4 K ban lettek rögzítve és 2 K-ra lettek lebutitva a blu ray kedvéért szerintem. Egyébként a blu ray tecnológia igéretes lett volna, de egyre többet csalódok benne, hihetetlen hogy a srtúdiók mennyire leszarják az egészet, a dobozon szereplő "briliáns kép" reklám egyszerűen hazugság. A két kezemen meg tudnám számolni a referencia minőségű kiadványokat, a többi egy rakás szar. Én örülök ennek a hagyományos filmezési dolognak. Válasz
Zééé Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. (szerkesztve) Egy kis észrevétel, a saga blu ray kiadásával kapcsolatban. Szerintem, én legalábbis úgy láttam, néztem, a klasszikus részek full hd-ja (hagyományos filmszalag) szebb mint a prequel-lé. Nekem az I-II rész esetében a szereplők arca, bőre, szakála, egyebe nem túl részletgazdagnak, kimondottan mosottasnak, gyúrma arc hatásúnak tűnik. Ez lehet hogy azért van mert a filmek 4 K ban lettek rögzítve és 2 K-ra lettek lebutitva a blu ray kedvéért szerintem. Egyébként a blu ray tecnológia igéretes lett volna, de egyre többet csalódok benne, hihetetlen hogy a srtúdiók mennyire leszarják az egészet, a dobozon szereplő "briliáns kép" reklám egyszerűen hazugság. A két kezemen meg tudnám számolni a referencia minőségű kiadványokat, a többi egy rakás szar. Én örülök ennek a hagyományos filmezési dolognak. Helyes az észrevételed, de rossz a magyarázatod. Az EPI BluRay kapott egy DNR-t (digital nois reduction), ami miatt waxos lett egynéhány jelenetben a szereplők arca. A DNR lényege a digitális zaj csökkentése, amit úgy ér el, hogy a grain effektet (szemcse), kiszedi a filmből. A technika maga a BŰN és sosem tudják megfelelően használni. A Predator I Blu Ray verzióját is elbaszarintották a túl sok DNR alkalmazásával, de az újabb kiadáson már nem alkalmazták a technikát. DNR a Predator I-ben: DNR az EPI-ben: Itt csodálatosan megfigyelhető, miként szűrte le a zajt a DNR a felvételről. Ez a zaj azonban fontos az emberi arc számára és nem véletlenül van a filmeken. Tehát az nem hiba, hogy szemcsés a kép, hanem az egy szűrő, hogy filmszerű legyen a kép. A DNR azzal, hogy leszedi a szemcsét, plasztikussá teszi az arcot, a bőr felületéről eltünnek az apró pólusok és így az egész waxos hatást kelt. Szerencsére az EPI-ben sem látható végig ennek a kifordult technikának a hatása, de sajnos a közeli jeleneteknél az arcokat sikerült teljesen kivasalni. A BluRay kiadáson csak az EPI kapott DNR-t!!!! Az EPII esetén a homályos kép oka, hogy a kamera elé egy plasztik lapot helyeztek. Ezt azért tették, mert túl nagy volt a kontrasztja a felvételnek, előjöttek a digitális kamerára jellemző hibák amit lent leírtam, hogy nincs átmenet a karakter és a háttér között, csak éles határvonal. Ugye a pixel az homogén, ahogy lent leírtam, nem tartalmaz plusz információt, míg az analóg felvétel esetében nincs képpont, csak szép színátmenet. Az EPIII -nál ezt már nem használták, így annak lett a leginkább kontrasztos képe. Egyik filmet sem 4K-ra forgatták és a régi részek új transzferét sem 4K-val csak 2K-val szkennelték, de az EPIII digitális jeleneteinek a felbontása nagyobb volt, mint a megszokott. Az OT 35 mm, naná, hogy szebb a képe, amikor a 35 mm-et digitalizálják, közel a végtelenségig lehet nagyítani, míg a digitális kópia felbontása fix. Szerkesztve: 2013. Augusztus 25. - Zééé Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Én is azt mondom, hogy éljen a 35mm-es technológia! Válasz
A pécsi Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Zééé köszönöm, ez egy szép, intelligens, informatív válasz volt. Nekem is megvan a Predator magyar blu ray kiadása. Igazándiból csak az extrák értékelhetők rajta, mert a film minősége (hd transzfer) vacak. Csakhát Magyarországon nem divat remasterelten ujra kiadni bármit is, úgy hogy inkább dvd-n nézem azokat amiknek a transzferjét elba....ták. Persze szerinten nem esett át a Predátor 1 felújításon sem úgy mint a klasszikus trilógia. De amiőta láttam és tudom, hogy mit ki lehet hozni egy 30 éves korú celluloidból azóta a stúdiókkal szemben én nem vagyok olyan megbocsájtó, mert a mohóság és a kapzsiság ködében csak a gyors profit irányfényét látjákm semmi mást. De ha tudják hogy micsoda szemetet adnak ki, akkor ne azt irják a blu ray dobozra "hd experience", meg "briliáns kép és hang", hanem írjék rá, hogy "Ha film barát vagy meg ne vedd mert SZEMÉT" Ezt gondolom, úgyhogy a blu ray gyüjteményemet, tisztelet a kivételnek épp most számolom fel. Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Így egymás mellé helyezve a képeket látszik, hogy mennyire természetellenes képeket eredményez az említett technika. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Inkább a természetellenes. A másik grízes az nézhetetlen nagy felbontásban. Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Szerintem az azért biztosan messze van a nézhetetlen kategóriától A nézhetetlen kategória full HD-n a 90-es évek hangalámondásos videó kazettáinak minősége Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Az már videón is nézhetetlen volt. Válasz
Zééé Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. (szerkesztve) Zééé köszönöm, ez egy szép, intelligens, informatív válasz volt. Nekem is megvan a Predator magyar blu ray kiadása. Igazándiból csak az extrák értékelhetők rajta, mert a film minősége (hd transzfer) vacak. Csakhát Magyarországon nem divat remasterelten ujra kiadni bármit is, úgy hogy inkább dvd-n nézem azokat amiknek a transzferjét elba....ták. Persze szerinten nem esett át a Predátor 1 felújításon sem úgy mint a klasszikus trilógia. De amiőta láttam és tudom, hogy mit ki lehet hozni egy 30 éves korú celluloidból azóta a stúdiókkal szemben én nem vagyok olyan megbocsájtó, mert a mohóság és a kapzsiság ködében csak a gyors profit irányfényét látjákm semmi mást. De ha tudják hogy micsoda szemetet adnak ki, akkor ne azt irják a blu ray dobozra "hd experience", meg "briliáns kép és hang", hanem írjék rá, hogy "Ha film barát vagy meg ne vedd mert SZEMÉT" Ezt gondolom, úgyhogy a blu ray gyüjteményemet, tisztelet a kivételnek épp most számolom fel. Sajnos igazad van és pont a Star Wars esetében a sok kiadás miatt a minőség folyamatosan hullámzott. A filmek feljavítása ugyanis külön szakma, ahogy restaurátor sem lesz bárkiből csak azért, mert ecsethez jut. A Predator I. 2010-es kiadása ékes bizonyságul szolgált, hogy a feljavítást a stúdiók néhány program automata beállításával oldják meg. És ami valójában kimarad, az ellenőrzés, a kópiák utólagos átnézése, idő és pénzigényes feladat. Szerencsére okultak a hibájukból, mert az új Predator BluRay már nem tartalmazta a DNR-t. Az EPI régóta új transferért kiáltott, és ha nem nyomják rá ezt a hülye digitális zajszűrést, akkor a régi részekkel koherensebb filmélményt kaptunk volna a BluRay-en. Ettől függetlenül szépen fel lett javítva az EPI és az új transzfer sokkal élőbbre sikerült, mint az első DVD kiadás rózsaszínes képminősége. Sajnos a DNR kivasalta a finom részleteket, ezzel együtt kell élnünk. A régi részek is megkapták az új transfert, így a fertelmes 2004-es DVD túlszaturált képminőségét végre elfelejthettük. Én alaposan tanulmányoztam a feljavításokat és ismereteim birtokában kijelenthetem, hogy a világ legjobb és az eredetivel leginkább megegyező minőségét a 97-es SE kópiái tartalmazzák, ahol kémiai úton tisztították meg a kópiákat. A Lowry Digital pedig nem használta fel ezeket a tisztított szalagokat, hanem saját mastert digitalizált és digitális úton redukálta le a szennyeződéseket. Ezzel nem is lett volna probléma, ha nem kap az egész automata szaturációt és színkorrekciót, ami a színeket eltorzította (kék Hoth és társai.) Az OT BluRay kiadása nem a Lowry digitális kópiáit használta, hanem egy 2K-s remastert....szerintem az SE tisztított szalagjait scannelték be, de itt sajnos homályosak a hírek. Hivatalosan a Blu Ray az OT egy új remasterelt változatát tartalmazza 2K-s szkenneléssel. Most nagyon várom, hogy a közelgő új Unaltered Original Trilogy Blu Ray megjelenése kapcsán az eredeti szalagokat fogják -e elővenni, mert ha igen és áldoznak rá, akkor egy a jelenlegi BluRay-től egészen eltérő filmélménnyel fogunk gazdagodni. Ody: A film rízsszem effektje (film grain) teljesen rendben van, annak ott kell lennie, az Aliens BLuRay kiadását Camerron felügyeletével újították fel és ott sem mutat rosszul a grain HD-ben, ráadásul ott erősebb szűrőt is használt Cameron. A grain adja meg a filmes hatást, határozza meg a film hangulatát. Szerkesztve: 2013. Augusztus 25. - Zééé Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. (szerkesztve) A további off -okat törlöm. Annak már semmi köze a témához, hogy a hat film milyen formátumba lett szekennelve. Ráadásul már ez ki is lett beszélve máshol. Szerkesztve: 2013. Augusztus 25. - Ody Mandrell Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Zééé, az off elkerülése véget a Filmes topicban intéztem hozzád egy kérdést. Válasz
Zééé Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 25. (szerkesztve) Zééé, az off elkerülése véget a Filmes topicban intéztem hozzád egy kérdést. Dzséjt, a Bluray és DVD topikba írtam mert ott volt egy új hozzászólásod, de nem találtam a kérdésedet, kérlek, írd oda be nekem és azonnal válaszolok rá. Köszi! szerk.: Megtaláltam, válaszoltam! Szerkesztve: 2013. Augusztus 25. - Zééé Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 26. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 26. First day of principal photography is January 21st 2014. http://latino-review.com/2013/08/exclusive-star-wars-episode-vii-start-date/ 2014 január 21-én kezdődik a forgatás Angliában! Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 27. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 27. (szerkesztve) A Variety utánajárt, hol is foroghat majd a film. Albuquerque (Új-Mexico) stúdió elnöke nyilatkozott, mivel neki vannak infói http://variety.com/2013/biz/news/where-in-the-world-will-the-new-star-wars-films-shoot-1200589223/ Albuquerque Studios president Gary Arnold says there has been talk for two years that parts of “Star Wars” may shoot in New Mexico, his facility’s home state. He’s also heard talk of locations as disparate as Iceland, Jordan, Scotland and Ireland. Igen..Skócia már korábban is felmerült. Viszont Jordánia pl érdekes. Újabb sivatagos helyszín? Izland meg a kihalt vulkanikus kopár bolygó jelképe. (vagy egy nyakig érő hóval borított magas hegyek által határolt újabb Hoth bolygót ) Írországban erdős helyszíneket kereshetnek.. Szerkesztve: 2013. Augusztus 27. - JakeSully Válasz
mikiwan Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 27. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 27. A Variety utánajárt, hol is foroghat majd a film. Albuquerque (Új-Mexico) stúdió elnöke nyilatkozott, mivel neki vannak infói http://variety.com/2013/biz/news/where-in-the-world-will-the-new-star-wars-films-shoot-1200589223/ Igen..Skócia már korábban is felmerült. Viszont Jordánia pl érdekes. Újabb sivatagos helyszín? Izland meg a kihalt vulkanikus kopár bolygó jelképe. (vagy egy nyakig érő hóval borított magas hegyek által határolt újabb Hoth bolygót ) Írországban erdős helyszíneket kereshetnek.. A helyszínek miatt már biztosan szeretni fogom az EpVII-et. Havas, erdős bolygók... Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 27. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 27. A helyszínek miatt már biztosan szeretni fogom az EpVII-et. Havas, erdős bolygók... Mondjuk eddig kicsit olyan, mintha inkább a klasszikust szeretnék újraforgatni. Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 28. Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 28. Aki a legújabb Apple Tv-vel rendelkezik és IOS7 operációs rendszerrel majd a közeljövőben, az 2014-ben akár élő bejelentkezéseket is nézhet az SW7 forgatásáról. Ha ez megvalósul... szerencsés Apple Tv tulajok... In 2014, plans are in an early stage to use the platform to deliver SW7 production news ‘live’ from the sets, followed with Star Wars Rebels in late 2014 taking us all the way through to SW7 release http://www.jedinews.co.uk/news/news.aspx?newsID=13207 Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 28. Szerző Hozzászólás ideje: 2013. Augusztus 28. Ez tök jó lenne! Végre valami olyasmi mint anno a Hyperspace volt. Ezek a tartalmak mindig exluzívak lesznek, ezért kár mérgelődni. Ellenben biztos lesz olyan majd aki felteszi a netre az anyagokat. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.