Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:
  2016. 02. 20. - 22:58, Donát írta:

Spoiler mögött az erre vonatkozó dolgokat megoszthatnád. :D Két szék között a padló lett a vége? :)

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Nekem az ME1-ben könnyű dolgom volt, mert nem szeretem Liarát az ME1-ben, viszont bejött Ashley. :) Ami az ME2-3-at illeti...

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Húha.... most kicsit elbizonytalanodtam, de nekem úgy rémlik...

 

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Szerkesztve: - Darth Riddick
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Az első kijátszáskor én csak Ashie-t szedtem fel. Maradt is mindhárom részre. Más nőci nem került a képbe.

 

 

  2016. 02. 20. - 13:53, pb69 írta:

Van köztük pár zseniális. Én legtöbbször paragon karakterrel toltam, de még ilyenkor is volt pár olyan alkalom, amit nem bírtam kihagyni. :D

  2016. 02. 20. - 14:10, Dzséjt írta:

Én egyiket sem szoktam kihagyni. Ennyi renegade nálam belefér - mondjuk amúgy is kicsit renegade vagyok, mert vannak olyan dolgok, amiknél nincs gyomrom a jót játszani.

Én a második kijátszás alatt álltam rá a renegátozgatásra. Azóta minden kijátszásba becsúszik valamennyi renegátos szitu. A renegátos QTE szituk közül nekem a krogi szószóló elintézése jön be a legjobban. A második helyen pedig a kilökős van.

Szerkesztve: - Rog
Hozzászólás ideje:
  2016. 02. 20. - 23:10, Darth Riddick írta:

Húha.... most kicsit elbizonytalanodtam, de nekem úgy rémlik...

 

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

 

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Rég volt már, hogy ezt próbáltam, akkor rosszul emlékeztem.

 

Egyébként ha jól látom csak én vagyok fullosan Liarás? :)

 

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Szerkesztve: - Darth Riddick
Hozzászólás ideje:
  2016. 02. 20. - 23:26, Darth Riddick írta:

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

 

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje:

Románcok (és női karakterek, erősen spoiler-es):

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje:

Na, akkor már én is... (Donát, továbbra se spoilerkedj :))

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje:

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje:

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje:

Donát, egy kérdés a Mass Effecttel kapcsolatban: a Bring Down the Sky DLC-t felraktad? (Ha jól rémlik, az 1.1 patch része.) Mert az ad némi pluszt a játékhoz (megismerhetsz egy komplett fajt, ami nincs benne az alapjátékban, de a folytatásoknak szerves része).

Az ME2-3-nál is van pár DLC, amit vétek kihagyni.

Hozzászólás ideje:

Abba elvileg benne van. Ha volt küldetésed az X57-es aszteroidán (Exodus Cluster -> Asgard System -> Terra Nova) és megjelent a térképen a Pinnacle Station (Argos Rho -> Phoenix System), akkor müxik.

Hozzászólás ideje:
  2016. 02. 25. - 7:21, Dzséjt írta:

Abba elvileg benne van. Ha volt küldetésed az X57-es aszteroidán (Exodus Cluster -> Asgard System -> Terra Nova) és megjelent a térképen a Pinnacle Station (Argos Rho -> Phoenix System), akkor müxik.

Emlékeim szerint volt.

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje:

Hát az nem az, az csak egy mellékküldetés. A két DLC főküldetésként egyből megjelenik a térképeden Asteroid X57 címen (a Pinnacle Station szintén), amint először szállsz fel a Normandy parancsnokaként. Ott is lehet lebeszélni, de nem embereket és nem túszokért. Abban pöppet nagyobb tétek forognak kockán. :D

 

me1-galaxy-map.jpg

 

Ha lebeszélsz embereket a gyilkolásról, ne csodálkozz, hogy paragon pontot kapsz. :) A renegade pontokhoz kiköpött űrtahónak kell lenned, aki mindenkinek beszól, mindenkivel ellenséges, szövetségeket nem köt, a céljaiért gondolkodás nélkül feláldozza az ártatlanokat és kíméletlenül meggyilkolja az ellenfeleit, még akkor is, ha megadják magukat. Tömören: a renegade-nél a cél mindenek felett, az szentesíti az eszközt, és csak a halott ellenfél a jó ellenfél - és mindenki elmehet a búsba, aki nem ember vagy nem úgy gondolkodik, mint Shepard. Én ezért rühellek renegade lenni. :)

Hozzászólás ideje:

Velem annak idején hasonló volt a helyzet csak én a renegátozástól ódzkodtam nagyon. Az első kijátszáskor sehogy se bírtam rávenni magam. A többit már nem akartam anélkül megúszni. A második alatt még győzködnöm is kellett magam a szenyázások előtt de aztán hamar belejöttem a dologba. Kis idő után már gond nélkül kinyírtam a rosszakat és a beszólogatás pláne jól ment.

Hozzászólás ideje:

Én általában az ilyen játékokat, nem úgy tolom végig(először), hogy most "jófiú" vagy "rosszfiú" akarok lenni, hanem ami én vagyok aztán lesz ami lesz(bár az SW:TOR-ban direkt a sötét oldalra mentem, de nem is volt rossz icon16.gif:D ). Nagyon hangulatfüggő is! Például ha másnapos vagyok rettegjen tőlem mindenki akit egy párbeszéddel likvidálhatok. icon16.gif:D

Hozzászólás ideje:

Igen, én is így szoktam játszani először, választom, amit érzésem szerint választanék a szereplők bőrébe bújva. Hogy az jó vagy rossz, morálisan helyes-e vagy sem, arról majd dönt a történelem. Ennek néha elég csúnya következményei vannak.

 

  Spoileres tartalom megtekintése

 

  • 3 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Gyerekek, a mai este mese program keretein belül hadd meséljek egy kedves kis cégről, melynek a neve: EA.

 

Az EA-nél dolgozó drága emberek úgy gondolták, hogy ha eladnak egy terméket több millió embernek, akkor jogukban áll a vásárlók pénztárcája mellett a fejükkel is szórakozni.

 

Történt ugyanis, hogy az EA Sports által gyártott FIFA sorozat legnagyobb bevételét generáló játékmódja az online játék, amit Ultimate Teamnek neveztek el. Ez a játékmód nemcsak azért szórakoztató, mert az ember meccseket játszhat különböző játékosokból összekombinált csapatokkal, hanem azért is, mert a játékosok interakcióba léphetnek egymással: közös piacot hozhatnak létre, ahol csereberélhetnek játékosokat és egyebeket.

 

A játékmód méltán népszerű. A cserékhez és tranzakciókhoz az EA létrehozta az úgy nevezett coin rendszert, ami lényegében egy belső fizetőeszköz a rendszeren belül. Ha lejátszol egy meccset kb 400-500 coint kapsz cserébe, amit szabadon felhasználhatsz játékon belüli vásárlásra. Az EA persze jó pénzért lehetőséget ad arra is, hogy rendes pénzért kvázi coint vegyél a játékon belül: megkockáztatom, hogy mára már az ebből származó bevételük messze túlhaladja a játékeladásból származó bevételt, ami miatt elhanyagolják a többi játékmódot, de ezt most hagyjuk is.

 

Lényeg a lényeg, hogy az Ultimate Team révén az EA érdekelt lett abban, hogy TE, kedves játékos, ne nyerd meg minden meccsedet, mert ha megteszed, akkor túl sok coint keresel, és kisebb motivációval próbálsz kívülről zsetont bevonni, készpénzért cserébe of course. Egy rendes és etikus cég ezt tudná kezelni, de sajnos az EA nem ilyen. Több mint 600 meccsel a hátam mögött (egy meccs kb 15 perc, a többit a matekzsenikre bízom) magabiztosan kijelenthetem, hogy a cég manipulálja a játékmenetet. A csapatod erőssége két dologtól függ: milyen jó játékosok vannak bennük, és milyen erős közöttük az összhang. A játékmódban az EA megengedte magának, hogy ha rosszabb a játékosok között az összhang, akkor visszafogja a csapat teljesítményét, ha jó köztük az összhang, akkor viszont növelje.

 

A gond ott kezdődik, hogy mára már ott tartunk, hogy az EA nemcsak a csapat erősséggel, hanem a játékosok fejével is szórakozik. Ugyanis hiába raksz össze egy pöpec csapatot, csinálsz magadnak 100%-os összhangot, a játékosok bizonyos meccseken hajlamosak irtózatosan gyengén játszani, sőt, továbbmegyek, a játék úgy alakítja (nem túlzás) a játékmenetet, hogy rendre te, kedves játékos, rosszul gyere ki a meccshelyzetekből. Vannak meccsek, amikor mindegy, mivel próbálkozol, nem - fogsz - tudni - gólt szerezni, mert egyszerűen lehetetlenség. Az, ami 2 meccsel ezelőtt bement, most kapufa, vagy fölé, vagy blokkolják, vagy kijön a kapusról. Megeshet, hogy a bíró szerel le (konkrét példa a múltból), hogy lesnek intik be azt, ami egyvonal, nem fújnak be szabadrúgást, vagy összefutnak a játékosaid egymással (!). Konkrét példa mind.

 

Ne legyünk szubjektívek, ezért leírom: vannak meccsek, amikor minden összejön. Egy napon belül egyszer 5-1-re győzzük le ugyanazt az ellenfelet, amitől néhány órával később 4-0-ra kapunk ki nagyjából hasonló szinten játszva. De ilyenkor is érezhető, hogy most minden bejön, a labdák pontosak, a játékosok jó helyre futnak, a játékmenet folyékony: máskor pedig ennek gyakorlatilag pont az ellenkezője.

 

Hogy miért mondom azt, hogy az EA szórakozik a játékosok fejével? Mert kategorikusan cáfolja, hogy az ún. scripting nem létezik. Nem befolyásolják felülről a játékmenetet, és minden ilyen képzelgés, ami játékosok tízezreitől jön vissza, egyszerű hallucináció, és a valósághoz semmi köze. Ergo a kedves cég, akinek évről évre megveszed a játékát, a fejedbe mászik és azt mondja: nem tudsz veszíteni! Őrült vagy haver, ha azt hiszed mi, profitorientált cég belemászunk a te kis szánalmas meccsedbe, hogy megmondjuk ki nyer és ki veszít.

 

És ez számomra visszataszító. Az EA odáig ment, hogy a hivatalos fifa fórumán tabunak száműzte a témát: minden scriptinggel kapcsolatos témát csírájában fojtanak el a moderátorok, bannolnak és tűzzel vassal hadakoznak a téma ellen, amit ők csak "nyavalygásnak" hívnak. Több mint 600 meccset játszottam idén, ebből 330-at nyertem meg 140 döntetlen és 130 verség mellett. A legmagasabb offline osztályban játszom, nem hiszem tehát, hogy szükségem lenne a nyavalygásra, vagy hogy nem tudnék különbséget tenni egy megérdemelt vereség és egy belenyúlt meccs között.

 

Azzal, ha az ember kikap, vagy a számítógép megveri, semmi baj sincs. Ha viszont azt érzem, hogy ha megfeszülök se lehet gólt szerezni, szándékosan visszafogják a teljesítményem, mert most épp "ezt dobta a gép", ha minderre a cég azt lépi, hogy mindez a fejemben (és játékosok tízezreinek a fejében) zajlik, és még beszélni sem lehet róla: :sick::fuckoff:

 

Elérték, hogy többet nem fogom megvenni a játékot. A fájdalmas az, hogy ez úgy tűnik nem is igazán érdekli őket.

Hozzászólás ideje:

Isten hozott a mikrotranzakciók színes-szagos világában. Örülhetsz, hogy a vonatod még csak most ért ide és a kedvesebb emberek fogadtak. Mert biza, az EA mostanában teljesen diszkréten matat a pénztárcádban, kotorászik az utolsó centek után vérben forgó szemmel, hörögve, mint egy zombi. Kapitalista zombi.

Épp a mai nap tört ki a dzsihád a Ubisoft háza táján, akik egy nagyon súlyos hibáját a The Divisionnak imigyen kezelték le: kezdjétek elölről a játékot. Mindezt azután, hogy bár a bétában is ott virítottak a Phoenix Creditek, amikért cserébe mindeféle földi jóságot lehetett vásárolni, kategórikusan tagadták, hogy az a mikrotranzakció része lenne. Hiába volt csíkos, mint a zebra és nézett ki úgy, mint a zebra, az akkor is kutya, punktum. Ja, és mellesleg az előző két játékukban, az Assassin’s Creed: Syndicate-ben és a Rainbow Six: Siege-ben is volt michotranzaction, és mindkettőbe legalább annyira kellett, mintha egy Dead Space játék kapna ilyet... Ja, bocs, az EA anno a DS3-ba tett...

És még a Ubisoft sem a legrosszabb, véleményem szerint ennek a címnek a büszke tulajdonosa most a Warner lehet, az ottani céges nagymenők ugyani merő jóindulatból zsinórban kétszer jól bevazelinezték a farkukat, aztán odaléptek a letolt gatyájú PC-s játékostársadalom mögé és durr bele a lompost. Bár ők még igazán nem lépték át a mikrotranzakció pofátlansági határát, a PC-re elb*szott játékaikat DLC formájában fejezik be, már ha befejezik, mert az új divat náluk az, hogy félúton azt mondják: most, hogy seggbek*rtunk titeket, kedves PC-sek, be is kaphatjátok, de akkor sem fogjuk tovább támogatni a játékot, amit kemény valutákért megvettetek. Kell a többi DLC? Esetleg a működőképes játék? Nos, kérlek arany szívem kicsi csücske, vedd meg szépen újra Ekszboksz Vánra vagy Pléjsztésön Fórra.

És tényleg, az EA, ami valaha a pofátlan lehúzások királya volt (játékból kihasított tartalmak DLC formájában eladva, mikrotranzakció olyan játékba is, amibe aztán k*rvára nem kell, online tartalom olyan játékba, amibe aztán rohadtul nem kell - mindegyikre tökéletes példa a Dead Space 3, az volt a csúcs ezen a téren: volt benne mikrotranzakció, a teljes történetet pedig csak akkor ismerhetted meg, ha kooperációban játszottál online és megvetted a legvégét DLC formában... további no comment)... na, hogy befejezzem a mondatot: az EA kezd már visszafogott lenni. A Star Wars: Battlefront már majdnem nézi a játékosokat is. Például nincs benne mikrotranzakció és egy csomó kihasított tartalmat ingyen adnak oda DLC-ék formájában.

Mondjuk a FIFA és a többi EA Sports termék sosem lesz jobb, ezzel kapcsolatban szeretnélek már most megnyugtatni, mert az EA legjobban menő ága és ez a mikrotranzakciónak köszönhető. Ahogy írtad, többet hoz, mint ahányat eladnak a játékból. A play to win modellnek meg biza ez a manipulatív geciség a sajátossága. De ez egyáltalán nem az EA sajátossága, a Ubisoft, a Disney és az Activision is él vele - utóbbi olyannyira, hogy a Skylandersnél már konkrétan nem hagy továbbjutni a játék, ha nem veszed meg az extra tartalmakat, DLC-ket, stb.

És tényleg az a szomorú, hogy a mikrotranzakció és az azzal kapcsolatos manipulálás csak a jéghegy csúcsa. :(

Hozzászólás ideje:

Uhh! Ez most kijózanító volt. Tudjátok, túl sok játékkal nem játszom, de akkor a jelenség finoman szólva sem... khm... egyedi... Elég szomorú, és azt hiszem, ezzel le is áldozott nálam a Fifának. Esetleg még azt tudom elképzelni, hogy innentől ezt az online játékmódot majd hanyagolom, és marad a jó öreg offline, csakhogy, ahogy írtam lentebb is, azt meg már kb. lesz*rják, mert az "csak" annyi pénzt hoz, amennyiért megveszed a játékot a kiadás napján. :(

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.