Dzséjt Hozzászólás ideje: Május 6. Szerző Hozzászólás ideje: Május 6. Vice City-t jól kipofozták, azt meg kell hagyni. Remélem itt is találhatunk majd visszautalásokat az eredeti Vice City-re. Olyasmire gondolok, mint például, hogy a GTA 5-ben is megtalálható majdnem ugyanolyan formában a Grove Street Los Santosban, mint a GTA: San Andreasban. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: Május 6. Hozzászólás ideje: Május 6. Engem valahogy sosem fogott meg ez a GTA-sorozat. Már az első felülnézetes sem tetszett a többi meg pláne. Valamelyiket kipróbáltam vagy 10 percig aztán töröltem. Egyszerűen nem tudok egy bünözővel azonosulni. Nem vagyok az a tipus.v Úgyis szoktam ezeket hívni hogy bűnöző-szimulátorok. Jobban örültem volna ha a Half-Life 3-at jelentik be. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Május 6. Szerző Hozzászólás ideje: Május 6. Pedig nincs is annál jobb, mint egy olyan nap után, amikor legszívesebben mindenkit lemészárolnál, a látóteredbe kerül, beugrani a GTA-ban egy kocsiba, és elkezdeni lemészárolni mindenkit, aki a látóteredbe kerül. Elgázolni pár tucat gyalogost, leggéppuskázni az ámokfutásodat ok nélkül megzavaró zsarukat, ellopni egy katonai helikoptert és a város fölött csatázni a téged üldöző FBI-jal és hadsereggel. Vagy csak simán elrabolsz egy busznyi túristát, hogy aztán az autópályán száguldozz szembe a forgalommal, hogy aztán halálsikolyuk szimfóniáját hallgatva ugrass le a mólóról bele az óceánba, de még az utolsó pillanatban kiugorva.* Olyan megnyugtató. *Bár úgy tűnhet, hogy mindez szándékos túlzás, valójában tényleg megcsináltam már a GTA 5-ben mindet. És ez csak a múlt heti ténykedésem... 5 perccel korábban, Frenkie írta: Jobban örültem volna ha a Half-Life 3-at jelentik be. Hát... Annak, hogy a Rockstar bejelenti a Half-Life 3-at nagyobb az esélye, minthogy a Valve valaha is el tud számolni háromig. 2 1 Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: Május 6. Hozzászólás ideje: Május 6. 1 perccel korábban, Dzséjt írta: Pedig nincs is annál jobb, mint egy olyan nap után, amikor legszívesebben mindenkit lemészárolnál, a látóteredbe kerül, beugrani a GTA-ban egy kocsiba, és elkezdeni lemészárolni mindenkit, aki a látóteredbe kerül. Elgázolni pár tucat gyalogost, leggéppuskázni az ámokfutásodat ok nélkül megzavaró zsarukat, ellopni egy katonai helikoptert és a város fölött csatázni a téged üldöző FBI-jal és hadsereggel. Vagy csak simán elrabolsz egy busznyi túristát, hogy aztán az autópályán száguldozz szembe a forgalommal, hogy aztán halálsikolyuk szimfóniáját hallgatva ugrass le a mólóról bele az óceánba, de még az utolsó pillanatban kiugorva.* Olyan megnyugtató. *Bár úgy tűnhet, hogy mindez szándékos túlzás, valójában tényleg megcsináltam már a GTA 5-ben mindet. És ez csak a múlt heti ténykedésem... Hát... Annak, hogy a Rockstar bejelenti a Half-Life 3-at nagyobb az esélye, minthogy a Valve valaha is el tud számolni háromig. Én erre régebben a COD-ot használtam. Persze csak a single-részét. Egyszerűen én anyira undorodom civilek, ártatlanok lemészárlásától hogy még játékban sem megyek bele. Volt az MW2-be egy rész ahol repülőtéren civileket kellett írtani. Annyira felzaklatott hogy inkább kikapcsoltam azt a részt. Nekem nagyon fontos a karakter hogy miért öl. Szélsősséges arabokkal semmi gondom amcsi vagy angol katonaként(COD-ok) azt a valóságban is helyeslem. Még viccből sem és játékban sem ölnék rendőröket, gázolnék el gyalogosokat. Emiatt soha nem lesz nekem szimpi egy rossz karakter és soha nem is fogom megérteni. Én a virtuál világban(film, videójáték, könyv) is mindig a jókat támogatom. A rosszakat meg bármiért is követte el fejlövés. Illetve azért ha olyan csibészes rosszfiú aki nem ölt embert és nagy kárt nem csinál az még azt mondom ok. Mondjuk azért Joel-en lehetne vitázni Szigorú értelemben gyilkosságokat követ el, erkölcsileg viszont nem. Legalábbis szerintem. Ezért tudok vele azonosulni. Bár tudom hogy te nem vagy olyan és a valóságban nem ölnél civileket, de én nagyon sok vadbarom miatt aki erre amúgy is hajlamos, nem igazán vagyok oda ezekért a játékokért. Hálistennek azért a nagyrésze normális aki ezekkel játszik és csak levezeti a feszkót, de sok barom ezt élőben is megcsinálná. Persze a Valve-re gondoltam. Sosem lesz abból se semmi. Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Május 6. Hozzászólás ideje: Május 6. 3 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Egy gameplay videó valahogy jobban lázbahozna, mint ez a cutscene montázs. Hát ha ez in-engine capture volt, akkor azért így is lef*stam a bokám. Next-nextgen a kidolgozás, bevilágítás, animáció, minden. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Május 6. Szerző Hozzászólás ideje: Május 6. 33 perccel korábban, Frenkie írta: ár tudom hogy te nem vagy olyan és a valóságban nem ölnél civileket, de én nagyon sok vadbarom miatt aki erre amúgy is hajlamos, nem igazán vagyok oda ezekért a játékokért. Hálistennek azért a nagyrésze normális aki ezekkel játszik és csak levezeti a feszkót, de sok barom ezt élőben is megcsinálná. Azokat a vadbarmokat nem ez a játék vagy másik teszi vadbarommá, már eleve azok, és bármi triggerelheti őket. Amúgy érdekes, hogy ha van választási lehetőségem, mint például a Mass Effetc Trilogy, a Witcher 3 vagy a Cyberpunk 2077, ott mindig az általam erkölcsileg helyesnek vélt opciót választom. Ilyen ámokfutásokat, rosszalkodásokat csak olyan játékokban csinálok, amikben ilyen alakokat is alakítok. A GTA 5 esetében például, ha ámokfutok, azt mindig Trevorral teszem, mert ő az agylövött pszichopata. 6 perccel korábban, Odumin írta: Hát ha ez in-engine capture volt, akkor azért így is lef*stam a bokám. Next-nextgen a kidolgozás, bevilágítás, animáció, minden. Szerintem az. Mondjuk egy Rockstar-játéktól az a minimum, hogy így nézzen ki. Bár a trailer alatt a kommentek közt olvastam olyan elmés hozzászólást, hogy szerinte semmivel sem szebb ez, mint a GTA 5. Többen is szemüveget vagy agyműtétet javasoltak neki. 1 1 Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Május 6. Hozzászólás ideje: Május 6. (szerkesztve) ^A Mass Effect azon kevés játékok egyike, amit a "nem annyira jó" oldalon is végigjátszottam. Igazából a renegát vonal többségében teljesen vállalható volt, amolyan "light side" Sith-hez közeli "aki hülye, haljon meg" hozzáállással ment a karakter, és nem feltétlenül gonoszkodásból, pszichopata ámokfutóként gyilkolászott le mindenkit, akit ért. Szerkesztve: Május 6. - Odumin Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Május 6. Hozzászólás ideje: Május 6. 1 órával korábban, Dzséjt írta: Azokat a vadbarmokat nem ez a játék vagy másik teszi vadbarommá, már eleve azok, és bármi triggerelheti őket. Na igen vagy pont azért nem jut el addig a pontig, hogy élőben megtegye, mert virtuálisan "kiélheti" magát. 1 órával korábban, Dzséjt írta: Amúgy érdekes, hogy ha van választási lehetőségem, mint például ... a Witcher 3 ... ott mindig az általam erkölcsileg helyesnek vélt opciót választom. Én is így csinálom, a legtöbb játéknál, legalábbis az 1. végigjátszáskor. W3: az erkölcsileg helyesnek vélt, de végül valaki úgyis megszívja opciót 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Május 6. Szerző Hozzászólás ideje: Május 6. 1 órával ezelőtt, Odumin írta: amolyan "light side" Sith-hez közeli Ez így totál értelmetlen. A Sith a light side szöges ellentéte, és ha már valamit a Sith-hez hasonlítasz, az gonosz. Ennyi erővel azt is írhatnád, hogy jóságosan nácis. A Mass Effect 3-ban konkrétan el lehet követni két fajirtást zsinorban a nagy büdös semmi okán. Ez nálam baromira messze van a "teljesen vállalható"-tól. 27 perccel korábban, Darth Cupsy írta: W3: az erkölcsileg helyesnek vélt, de végül valaki úgyis megszívja opciót Igen, de ha mázlid van, pont az szívja meg, akit erkölcstelennek vélsz. 1 Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Május 7. Hozzászólás ideje: Május 7. 11 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Ez így totál értelmetlen. A Sith a light side szöges ellentéte, és ha már valamit a Sith-hez hasonlítasz, az gonosz. Ennyi erővel azt is írhatnád, hogy jóságosan nácis. A Mass Effect 3-ban konkrétan el lehet követni két fajirtást zsinorban a nagy büdös semmi okán. Ez nálam baromira messze van a "teljesen vállalható"-tól. Papíron baromság, viszont az Old Republicban volt egy light side Sith Warriorom, ami tökéletesen működött, a legkedvesebb karakterem volt. A light side-nak ott csak annyi jelentősége volt, hogy értelmetlenül nem gyilkolászott. A Mass Effectben a fajirtás speciel nem tartozott a "teljesen vállalható" részbe, ezért is írtam, hogy többségében. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Május 7. Szerző Hozzászólás ideje: Május 7. (szerkesztve) 9 órával ezelőtt, Odumin írta: A light side-nak ott csak annyi jelentősége volt, hogy értelmetlenül nem gyilkolászott. Ettől az a Sith legfeljebb kevésbé vérszomjas, de továbbra is baromság a Sith-et és a light side-ot összekapcsolni. Ilyen alapon Darth Sidious is light side Sith. Értelmetlenül ő sem gyilkolászott. 9 órával ezelőtt, Odumin írta: A Mass Effectben a fajirtás speciel nem tartozott a "teljesen vállalható" részbe, ezért is írtam, hogy többségében. Így már okésabb, csak hát a "többségében" szóban nincs benne, hogy pontosan mit fedett le a karaktered. A Renegade oldalt választók általában simán kiirtják a Rachni, a Quariaon/Geth és a Krogan népet. Ettől lesz igazán renegát a karakter, mert ezek adnak combos pontmennyiséget hozzá (és vica-versa, ezek ellentétei osztják a legtöbb Paragorn pontot). A legtöbb karakterem nálam is tartalmaz némi renegátságot, mert a politikusokkal, az alvilági figurákkal, meg a Cerberusszal szemét vagyok. Szerkesztve: Május 7. - Dzséjt Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Június 1. Hozzászólás ideje: Június 1. Ma tudtam meg, hogy az Andorban a Dedra Meero-t játszó színésznő, Denise Gough volt a Witcherben Yennefer hangja 3 Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: Június 1. Hozzászólás ideje: Június 1. 28 perccel korábban, Bomarr írta: Ma tudtam meg, hogy az Andorban a Dedra Meero-t játszó színésznő, Denise Gough volt a Witcherben Yennefer hangja Én úgy emlékszem ezt Dzséjt beírta valamelyik epizódnak a topicjába, de én is meglepődtem mikor megtudtam. Válasz
DanCarver Hozzászólás ideje: Június 2. Hozzászólás ideje: Június 2. 13 órával ezelőtt, Bomarr írta: Ma tudtam meg, hogy az Andorban a Dedra Meero-t játszó színésznő, Denise Gough volt a Witcherben Yennefer hangja Az hagyján, de nagyon nem érti a gamereket. 😄 https://widescreen.hu/az-andor-szinesznoje-nem-tud-semmit-yennefer-szerepleserol-a-the-witcher-4-ben/ 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Június 3. Szerző Hozzászólás ideje: Június 3. 2025. 06. 01. - 18:27, Bomarr írta: Ma tudtam meg, hogy az Andorban a Dedra Meero-t játszó színésznő, Denise Gough volt a Witcherben Yennefer hangja Ez már csak azért is meglepő, mert ezen a fórumon, amióta megy az Andor, több ízben is értekeztünk erről többen is. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Június 3. Hozzászólás ideje: Június 3. Pont amikor az Andor ment elég sűrű lett az élet, úgyhogy csak nagyon szőrmentén követtem a fórumot. Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Június 3. Hozzászólás ideje: Június 3. (szerkesztve) Ha már Witcher Szerkesztve: Június 3. - Darth Cupsy 4 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Június 3. Szerző Hozzászólás ideje: Június 3. Ez mind szép és jó, de... Összesen egy és csakis egy égető kérdés van a Witcher 4-gyel kapcsolatban, ami túlmutat a látványon, a hangokon, a karakteranimációkon, Ciri szexuális beállítottságán, azon, hogy bár mindenki Ciri Witcher-játékot akart a W3 után, most sokan azért hisztiznek, mert Ciri lesz a főzsereplő... Szóval mindenen túlmutat ez az egy igazán fontos és lényeges kérdés, ami így hangzik: azt a k*rva lovat rendesen lehet majd irányítani? Amúgy örülök, hogy eljuthatunk majd a sokat emlegetett Kovirba. Remélem ez azt is jelenti, hogy Triss is visszatér (indokolt lenne, mivel a W3 végén ő mindenképpen Kovirban köt ki, és Ciri számára ő afféle nővér). Sőt akár Geralt is megjelenhetne itt, hiszen, ha Triss mellett kötött ki a Wild Hunt-ban, akkor az egyik befejezésből a sok közül Kovirban települnek le. 1 1 Válasz
Odumin Hozzászólás ideje: Június 4. Hozzászólás ideje: Június 4. (szerkesztve) 14 órával ezelőtt, Dzséjt írta: bár mindenki Ciri Witcher-játékot akart a W3 után, most sokan azért hisztiznek, mert Ciri lesz a főzsereplő... Én karaktergenerálósat szerettem volna, és lehetőleg választható iskolával. Ha elveszik Ciri OP skilljeit, és sima vaják lesz, akkor ő is jó, mert amúgy azokat a részeket végtelenül unalmasnak találtam a W3-ban, amikor vele kellett andalogni, és mindenki egy ütéses volt. A trailer az betyáros, de 2028-ra talán már UE6 is lesz, itt meg az 5.7 fícsörökkel flexelnek. Szerkesztve: Június 4. - Odumin Válasz
DanCarver Hozzászólás ideje: Június 5. Hozzászólás ideje: Június 5. Ezt csak így itt hagyom.... 🫣 https://rebo.hu/2025/06/04/a-fortnite-bol-derult-ki-hogy-darth-vader-hagyna-e-a-szexualis-eroszakot-a-soraiban/ 1 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Június 6. Szerző Hozzászólás ideje: Június 6. 2025. 06. 04. - 11:19, Odumin írta: Én karaktergenerálósat szerettem volna, és lehetőleg választható iskolával. Ha elveszik Ciri OP skilljeit, és sima vaják lesz, akkor ő is jó, mert amúgy azokat a részeket végtelenül unalmasnak találtam a W3-ban, amikor vele kellett andalogni, és mindenki egy ütéses volt. A trailer az betyáros, de 2028-ra talán már UE6 is lesz, itt meg az 5.7 fícsörökkel flexelnek. Biztos "witcheresítik" Cirit, hisze egy RPG-ben azért több kell, mint OP kardcsapások és korlátozott teleportálási képesség. A W3-ban Ciri pár perces momentumai csak érdekességek, extrák voltak, amivel könnyebben és interaktívabban el lehetett mesélni, mi történt vele, mint átvezető videókat használni. De semmi több, ezért is volt piszok egyszerű vele mászkálni. Itt ő lesz a fő karakter, szóval azért jóval több kell majd alá. Unreal Engine 6 az eddigi infók alapján csak egy update-elt Unreal Engine 5 lesz, szóval, ha a játék megjelenéséig meg is jeleni az UE6 (ami szerintem ezen a szinten már abszolút semmit nem vesz el a látványból), akkor is elég lesz kiadni egy szimpla patch-et. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Június 13. Szerző Hozzászólás ideje: Június 13. Néhány játék, amit már most várok. Folytatódik, vagyis inkább spin-off előzményt kap az A Plague Tale: Innocence, sőt a főszereplőt figyelembe véve, valójában az A Plague Tale: Requiem, hiszen a 15 évvel a második rész előtt játszódó Resonance: A Plague Tale Legacy főhőse Sophia lesz. A hölgy a Requiemben jelent meg és lett afféle nővére Amiciának és Hugónak. A koncepció már csak azért is érdekes, mert a hajóskapitány Sophia múltjáról nem sok derül ki, de az igen, hogy a testvérpárhoz hasonlóan ő is átélt valamiféle földöntúli traumatikus élményt, ami egyebek mellett hozzájárult ahhoz is, hogy többé nem volt hajlandó kardot ragadni. Ez utóbbi elég fontos elem lesz, mert míg a Requiemben nem használ fegyvert, addig itt a trailerben lelkesen lengeti a bökőt. A Directive 8020 a trailerek alapján olyan játék lesz, mintha a The Thing című filmet keresztezték volna a Dead Space-szel - a videót nézve eszembe is jutott, hogy miért nem készült még űrhajón játszódó The Thing film? - ami egy remek kombináció. Remélhetőleg jobban sül majd el, mint a Callisto Protocol, mert ugyan az nem volt rossz játék, csak mechanikájában kicsit elavult, plusz nem a Dead Space remake árnyékában kellett volna megjelennie. Mivel a videójátékok között a sci-fi-horror még manapság is nagyon ritka, részemről ez rendkívül várós. A The Expanse: Osiris Reborn kellemes meglepetésként ért, mert amikor korábban hallottam róla fél füllel, azt hittem, csak a szokásos "low budget marketing bullshit" kaliberű játék lesz, szóval öröm volt látni a nemrég kiadott trailert, ami egy AAA-kategóriás akció-RPG képét festi le. A világ látványa a sorozaton alapul, a sztori így az első évad és a harmadik szezon első fele között fog játszódni (ez kábé A leviatán ébredése és a Kalibán háborúja közé tehető időszak a könyvekben). Játékmenet terén leginkábba Mass Effect-ekre hajaz, ami nagyon jó hír, hiszen az egy remek akció-RPG sorozat. (Nyilván közelebb fog már állni az Andromedához, mint az ME1-hez.) Itt is lesznek csapattársak, egy hajó, ami az otthonunként szolgál, sok felfedezés, illetve a döntések fontosak és messzire hatónak ígérkeznek. Meg persze lesz sok-sok lövöldözés, hiszen hősünk (lehet földi, marsi vagy övbeli) az Expanse-univerzumban jól ismert Pinkwater Security zsoldosa, aki épp megérdemelt eltávját tölti az Eroson. Igen, pont akkor, amikor egy bizonyos Miller a k*rva kalapjával, meg az a kib*szott Holden az istenverte legénységével arra csámborog (cameóra minimum számítani lehet ). Egy ilyen kiindulási pont (első küldetés?) pedig azt hiszem, remek alapot fog adni a The Expanse: Osiris Reborn-nak. Újabb epizóddal bővül az igencsak méretes franchise-zá nőtt Resident Evil. A 9. rész címe szompláne Requiem lesz, és ezúttal is kicsit újfajta megközelítést használnak. A Biohazard: Resident Evil 7 déli államokbeli, elmaradott és a Village közép-európai és középkorinak ható, mítikus kicsengésű díszleteit magunk mögött hagyva ezúttal egy FBI ügynök bőrébe bújhatunk, aki nem más, mint a Resident Evil: Outbrake egyik szerpelőjének, Alyssa Ashcroftnak a lánya (Alyssára a RE7-ben történt már utalás, így egy ideje biztosan tudjuk, hogy túlélte a Raccoon City incidenst). Hősnőnk valamiféle sorozatgyilkosság után nyomoz, ami nem csak az anyja halálával áll kapcsolatban, de egészen a néhai Raccoon City-ig vezet vissza. A trailer eleje meglepő, az ember rá nem jönne, hogy egy Resident Evil-játékkal kapcsolatos, a vége pedig libabőrös az olyan rajongóknak, mint én, aki lassan 30 éve követi a szériát. A RE7-8 bár tetszett, mint játék, mint RE-alkotás nem épp a szívem csücskei (én az urbánus vonalat jobban szeretem), de ezt nagyon várom. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.