Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Az olyasféle szöveges bakik nálam is beleférnek de azokon a hanghibákon valahogy nem tudok átlépni. Egy harmadik résznél mégiscsak zavaró valamennyire hogy ilyenekre nem figyeltek oda.

Igen, amikor mondat közben csak úgy elnémulnak, holott még vagy fél percig beszélniük kell, az engem is roppantul tud idegesíteni. Nem tudom, hogy ezt hogyan sikerült pont a harmadik részre kivitelezni. Biztos valamit elszúrtak a motor átalakítása közben... De legalább később javították volna, de nem, maradt benne. Mint a Kasumi hiba, abba nem tudom, te belefutottál-e (állítólag nem jelentkezik minden gépen).

 

Az, amikor elfogadod a Kasumi küldetést, és ha a misszió közben elvállalsz egy másik küldetést is, vagy csak közben teljesíted a már futó küldetések valamelyikének részegységét - mondjuk közben beszélsz Aria küldetésében az Eclipse-es salariannal -, akkor nem jelennek meg a konzolok. Vagyis a konzolok ott lesznek, csak nem tudod őket használni és onnantól kezdve a Kasumi küldetés megoldhatatlan, egyben a karaktert is elveszted, mert csak várja és várja, hogy megold a dolgot. Roppant idegesítő. Azt mindig úgy oldom meg, hogy gyorsan eltűntetek minden akkor elérhető Fellegvár küldetést - még az ilyen "eldöntendőket" is -, aztán vágok neki. Mert sajnos az egyik végigjátszásomnál csúnyán belefutottam, és mire észrevettem, már több óra eltelt, így valahogy nem akaródzott visszatölteni az állást.

 

Sőt, állítólag több ilyen jellegű bug is van, de szerencsére, nálam csak ez az egy jelentkezik.

 

Elkezdtem a Deadpool játékot. Gyerekek, ez a játék HALÁLOS! Sírva röhög az ember, annyi agyament baromságot találtak ki, és annyi idióta szöveget nyomnak. Csak két baj van vele: billentyűzetről irányítani majdnem lehetetlen, ugyanis képtelenség rendesen kézre állóvá tenni - vagy legalábbis úgy nem, ahogy én szeretem, azaz a nyilak köré gyűjteni a gombokat. A másik, nincs felirat, ami azért néha jól jönne, pláne, amikor Deadpool a két hanggal trécsel, miközben tucatszám zuhannak rá az ellenfelek. De szerencsére a két hang - na azok is valami őrültek - szövegét legtöbbször kiírják képregényes buborékokra. Szóval csak ajánlani tudom. Még angol nyelvtudás nélkül is, mert a vizuális poénok is ütnek rendesen.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Mint a Kasumi hiba, abba nem tudom, te belefutottál-e (állítólag nem jelentkezik minden gépen).

Nem rémlik hogy találkoztam volna vele. Az előbb megcsináltam úgy ahogy írtad de nem jött elő az a hiba.

Ellenben belefutottam valamikor még néhány olyanba ami szintén hol előjön hol nem:

 

- Az angol főhadiszállás bejelentkezésekor egy ideig zölden vibrál a teremben levő nagy monitor.

- A Siderises küldetésben a Presidium-beli C-Sec irodában levő monitoron nem látszódnak azok akikkel Shepi beszél. Nálam ez csak akkor jött elő amikor Sideris megjelenése előtt kezdtem el nyomkodni a Space-t.

- A racsni királynő megpusztulása esetén a krogimentős rész elején a Shepi-Edi-Jimmy trió azzal jön hogy azt a dögöt bizony elengedtük.

- A Reaper-bázis debellája van amikor nagyrészt láthatatlanná tud válni. Ha jól figyeltem meg akkor fordult elő mikor a tűzparancs kiadása után nem hagytam abba a rá való tüzelést. Legalábbis ellenkező esetben ez a hiba nem jelentkezik.

 

 

Több egyelőre nem ugrik be.

Szerkesztve: - Rog
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

"Megrendeltem" már azt az agyament játékot. Holnap én is elkezdem. :D

Szerkesztve: - Rog
Hozzászólás ideje:

És milyen lesz majd a Mass Effect 4. Három játék van, amiért mindenképpen gépet akarok fejleszteni:

- Star Citizen: a Wing Commander-sorozat, a Starlancer és a Freelancer megalkotója, és alapjáraton az űrhajó-szimulátorok atyja és atyaúristene, Chris Roberts végre új játékot készít, régi, hagyományos felfogású űrhajó-szimulátort, de minden modern játéktechnológiát belepumpálva. Ezt a játékot úgy várom, mint a messiást.

- Witcher 3: Wild Hunt: a fantasy RPG-k Mass Effectje. Jöhetnek itt Skyrimekkel, Dragon Age-ekkel, megközelíteni sem tudják a Witchert. Az első rész brilliáns, a második zseniális, a harmadik meg már most frenetikusnak néz ki.

- Mass Effect: nem prequel, nem sequel, nem spin off, szerintem még a fejlesztők sem tudják, hogy mi - bár a fejlesztői dokumentum már elkészült, és nem színes a vége! :D -, de két dolgot tudni: 1) A Frostbite motort fogja használni, és az a motor jelenleg A motor. CryENGINE 3 mehet a levesbe, ha az a motor... nem, ez nem jó megnevezés rá. Ha az a hiperhajtómű debütál a Battlefield 4-ben. És ez fog dübörögni az új Mass Effect alatt. :yes: 2) Átveszi a Dragon Age: Inqusition (már nem DA3, mivel ez önálló játék, nem lehet 3-as szám a címében - by EA :facepalm: ). Szóval, a technikáról minden lényegeset tudni, a lényeges dolgokról technikailag semmit sem tudni. Ennek ellenére AKKOR IS MASS EFFECT LESZ SZÓVAL VÁRÓÓÓÓÓÓÓS! :rock:

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Fel van adva a lecke az íróknak és egyéb kreálóknak. A galaxis megmentése hatalmas horderejű és ezúttal marhára elő kell szedniük a kreativitásukat hogy egy azt megközelítő vagy épp lehagyó sztorit és játékot hozzanak össze.

 

 

Huh, szerencsére ilyen hibák nekem nem jöttek elő.

Mondjuk nem zavarnak túlságosan ha már el lehet kerülni őket. Igaz arra még nem jöttem rá hogy a zöld monitort mi okozza. Az szerintem magától jön elő ha olyanja van ami nálam eddig csak kábé ötször következett be.

A debellás amúgy elég érdekes. Nem kicsit fura mikor a nagy büdös semmin történnek a robbanások. Plusz az azt követő akciózás utáni dumcsi közben az egész cuccból csak egy pirosan világító gömb látszik.

 

 

Az egész ME Trilógia egy etalon, egy piedesztálra emelt (mert ott a helye) műalkotás! Egyszerűn zseniális!

Én meg az ezt gondolók táborába állok be. :D Szerkesztve: - Rog
Hozzászólás ideje:

A Mass Effect nálam is a csúcsok csúcsa, viszont a Witcher -talán azért mert úgy játszottam a második részével, hogy az első rész story-át csak olvastam- nálam spec lemarad a Skyrimtól. Utóbbinak ugyan gyengébb a harc-rendszere, gyengébben is néz ki és még lehetne sorolni, a koncepciója szerintem sokkal érdekesebb. Vagyis hogy tényleg bármerre lehet menni, bámivé lehet válni és a mellék-küldetés hegyek amit beletoltak nálam a legjobb RPG-vé tették. Pedig anno a Witcher 2 elé úgy ültem le, hogy tuti alázni fogja a Skyrim-ot igy én lepődtem meg a legjobban mikor kiderült hogy a kimagasló előnyei (lásd: a Skyrimban egy város-ostrom mondjuk úgy néz ki hogy le kell gyakni 10 átlag-Béla katonát és csókolom, mig a Witcher 2 rögtön egy tényleg epikus filmszerű ostrommal nyit) ellenére ez mégsem történt meg.

Hozzászólás ideje:

Igen, a Witcherek zártabbak - bár a harmadik rész már nyílt világú lesz, és a fejlesztők szerint háromszor nagyobb, mint a Skyrim -, de nekem meg pont azért tetszik jobban, mert szorosabban kötődik a sztorihoz a cselekmény. Szeretek szabadon kóricálni, de valahogy mindig jobban bejönnek azok a játékok, ahol a fősodortól azért nem lehet annyira eltávolodni. Így nekem a Skyrim már túl szabad volt. :)

Mondjuk a Dragon Age 2 meg a másik véglet, ott meg túlságosan megkötötték az ember kezét.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Beugrott még egy elhárítható hiba.

 

Ha az osztagmentős küldetés alatt a második csapat megmentése után a spanok első útmutatása nélkül halad Shepi tovább akkor nem jelenik meg egy ellenség se és nem lehet eljutni a Victus gyerekékhez.

 

Szerkesztve: - Rog
Hozzászólás ideje:

Én is elkezdtem azt a marhaságot. Nem mondhatnám hogy sokra jutottam eddig vele. A plafon felé törekvés egyelőre nem akar összejönni meg annyira kedvem sincs most hozzá így holnapig szüneteltetem.

Hozzászólás ideje:

Nagyon komoly játék, hangulata nagyon ott van, bár engem sokszor a hideg kiráz néhány résznél, lehet mert a Metro univerzumába nagyon beleélem magam. Ha játszol vele figyelj oda, én 2 helyen is láttam meglepetést ami a Metro jövőjét illeti. :D

Hozzászólás ideje:

Engem teljesen magával ragadt a Metro játékok hangulata és atmoszférája. Nagyszerű mindkét rész! (Regényeket - még - nem olvastam)

 

Engem mondanivalója érint meg nagyon, el tudok gondolkozni azokon amik elhangzanak.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Ha Anderson Pali rászánná magát egy Mass Effect múvira akkor máris adott lenne a főszereplő. :D

 

millashepard.jpg

Szerkesztve: - Rog
Hozzászólás ideje:

Na kipróbáltam az Assassin's Creed 2-őt, jónak jó, szépnek szép de Firenze olyan szép, hogy a fejem úgy megfájdul tőle hogy az hihetetlen. Amíg az AC3 első látásra szerelem volt, addig ez csak fejfájást okoz nekem, így szerintem az 1. után ezt sem fogom végigjátszani.

Hozzászólás ideje:

Én meg újra nekikezdtem az Aliens: Colonial Marinesnak. Eddig mindig csak a Sulaco és a Hadley's Hope pályák elejét csináltam végig újra és újra, de most végig akarom megint vinni. A feljavított grafikával, főleg az új fény, árnyék és köd effektekkel nagyon hangulatos lett. Pláne amikor a fészekben grasszálunk, na az a nagyon para pillanat. Ráadásul mintha most már bármelyik tojás kinyílhat, ugyan csak egy ideig teszteltem, mert a sötétben a fészek mélyén baromi nehéz megtalálni a kis arctámadó mocskokat, ha meg rád ugrik, komoly károkat okoz. És bizony baromira megnehezedett a játék. Talán nem is csak a kicsit finomított MI miatt (a katonák végre fedezékbe húzódnak, ha te így teszel, gránáttal próbálnak kizavarni), hanem mert rohadt nagy sebzéseket visznek be. Már könnyű fokozaton is kizárt, hogy túléld, ha három-négy dög körbevesz, márpedig körbevesznek. És mintha egy-egy roham alkalmával sokkal több dög is jönne, bár lehet, hogy ezt már én haluzom be egy-egy parázs szörnyirtás közben. Néha kicsit nehéz számontartani őket, amikor mindenfelől özönlenek és megpróbálnak a seggedbe harapni.

De azért még mindig nem tökéletes a játék. Szegény alienek néha kifagynak, megállnak a placc közepén és csak lesnek. Ez persze annyira nem baj, mert öt kollégája közben megpróbál kinyírni, hálát adsz azért, hogy legalább két szájjal kevesebbet kell etetned, de azért mégis, viszonylag sűrű jelenség. Aztán ha beérsz egy nagyobb placcra (hangár, udvar), akkor néha pár másodperces fagyások vannak, ami igen bosszantó. Úgy vettem észre, hogy ha ilyenkor kilépünk ALT+TAB-bal, majd vissza, akkor helyrezökken.

Illetve a Hadley's Hope vezérlőjében úgy veszem észre, van egy állandó bug - eddig mindig előjött -, vagyis első körben a dögök elakadnak valahol a láthatáron kívül, így a küldetés, vagyis a vezérlő megvédése mondhatni elbukik, hiszen a szkript nem fut le, és mindenki néz, mint a lukinyúl. Persze ellehet kezdeni keresgélni a dögöket, de elég reménytelen, én eddig csak egyet találtam meg az álmennyezet fölött bujkált a dögje. Hangulatos volt, mert a nyakamba sziszegett és lelógatta a farkát. Tiszta Aliens. Viszont ha ilyenkor visszatöltjük az utolsó állást, akkor már rendben működik minden.

De összességében nagyon hangulatossá tették, és tényleg kiirtottak belőle rengeteg bugot.

Hozzászólás ideje:

Kipróbáltam viszont az AC helyett a Deadpool-t ami még betegebb mint az előzetesekben, olyan dumák vannak végigröhögöm a játékot :D Terem közepén nagy lyuk, megszólal: That's what they call gloryhole? :lol:

Hozzászólás ideje:

Kipróbáltam viszont az AC helyett a Deadpool-t ami még betegebb mint az előzetesekben, olyan dumák vannak végigröhögöm a játékot :D Terem közepén nagy lyuk, megszólal: That's what they call gloryhole? :lol:

Te jóságos isten :lol: :lol:

Hozzászólás ideje:

Úgy néz ki, hogy készül egy kampány DLC az Aliens :Colonial Marine-hez Stasis Interrupted címmel. Legalábbis kikerült a netre tíz új achivement, olyan beszédes címekkel, mint Find all Stasis Interrupted Audio Logs, Find your family, Destroy the Legato, Kill all the Lurkers in Sulaco engineering, Escape the FTL ship és Survive the Queen escape.

Tippre azt mondanám ez alapján, hogy egy szerencsétlent fogunk alakítani, akit a Sulacora vittek, de valahogy kikerül a hibernációból.

 

Ergo nem Hicks lesz a főszereplő... :roll:

 

Kíváncsi leszek, őszintén szólva nem számítottam single DLC-re. De az ötlet támogatott részemről, hiszen az egyik megválaszolatlan kérdés ebben a kánonizált történetben, hogy "mi a franc történt a Sulacon?"

A forrás elég megbízható, mondhatnám 90%, hogy igaz.

Hozzászólás ideje:

Ígéretesnek tűnik, remélem, PC-re is kidobják...

 

Én annyit tudok, hogy Szeptember 17.-én jön ki az USA-ban PC-re, szóval gondolom, hogy nálunk is jönni fog majd. :) (Feltéve, ha erre értetted.)

Hozzászólás ideje:

Én annyit tudok, hogy Szeptember 17.-én jön ki az USA-ban PC-re, szóval gondolom, hogy nálunk is jönni fog majd. :) (Feltéve, ha erre értetted.)

Ja, Xbox One-ra és PS4-re, a PC-s (és Wii U-s) megjelenés máig nincs megerősítve. Egyelőre csak egy álláshirdetés van a GTA5 és a Red Dead Redemption PC-s portjával kapcsolatban, de ha még csak most veszik fel a munkára az alkalmazottakat, akkor jövő ikarácsonykor fogunk piszin GTA 5-tel játszani. Ami teljesen reális, a GTA 4 PC-s portjára is másfél évet kellett várni.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.