Ugrás a kommentre

Egyéb fontos


Darth Krande

Ajánlott hozzászólás

Na, ez elképesztő. Eldöntöttem, hogy marad a biztosítás. Erre a Generali küld egy levelet, amiben ők maguk mondják fel a biztosítást....

Nem értem, miért csinálják ezt. Arra hivatkoznak, hogy a biztosítási évfordulóra 30 nap felmondási idő megtartásával bármelyik fél felmondhatja. Nincs egyéb indoklás. Mi a túrót csináljak? Persze felhívok őket és érdeklődöm, de hát akkor is....

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Valószínüleg mivel olyan üggyel hivtad fel őket és kértél pénzt, ami szerintük teljesen oktalan volt ezért a rendszerük betett a problémás ügyfelek közé. Gondolom arra jutottak hogy inkább megelőzik hogy máskor is olyanért kelljen kimenniük és felmérniük, amiért szerintük nem jár pénz, ezért inkább úgy döntöttek, hogy dobnak mint ügyfélt. 

Ez persze csak tipp. Lehet teljesen más oka van.

 

MissKarrde: boldog szülinapot utólag is :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

1 órával korábban, Darth Revan9 írta:

És akkor évente mindig máshol kössek lakásbiztosítást? Ez így szokott menni? Mi a túró ez az egész?

Miért kellene évente kötni? Ahogy Bomarr is írta, valami nem tetszett a biztosítónak ezért felmondta. Ezzel nagyon nem lehet mit kezdeni, el kell engedni és keresni egy másik biztosítót. 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Épp nemrég olvastam ezzel kapcsolatban egy hírt, régi eset volt, kár, hogy most nem találom. Illetők kötöttek Generali biztosítást a pincére, mikor káruk keletkezett, - nekik elég nagy volt - a Generali inkább felmondta a szerződést. És persze nem kell elhinni mindent, amit a neten írnak....

Lehetséges, hogy a lakás elavult állapota áll a háttérben. Nem tudom. Viszont minden négyzetmétert nem tudunk felújítani azonnal, időbe és pénzbe telik.

Valószínű, hogy keresni fogok új lakásbiztosítót, de újra felmerült bennem a kétely. A következő is megcsinálhatja ugyanezt, és az azutáni is. Az a kép van előttem most, hogy x év alatt végigzongorázom így az összes biztosítót és a végén már senki sem köt velem lakásbiztosítást. Lehet, hogy szegény anyámnak volt igaza?

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Késedelmes fizetés esetén is felmondhatta. Az meg nem igazán életszerű, hogy a biztosítók a kár kifizetése előtt felmondják a biztosítást. Így rövid úton csődbe menne mind. Más állhat a háttérben.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Közben azért csak felhívtam a Generalit, mert kíváncsi voltam mi történt. Nem tudtak semmit se mondani, előttük a rendszerben is csak annyi szerepel, hogy felmondják. Az ügyintéző nem tudott utánajárni, nem is tudja kideríteni, hogy miért mondták fel. Illetve felesleges újra velük szerződnöm, mert valószínű, hogy el fogják utasítani.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Most még az jutott eszembe, hogy ha megyek egy új biztosítóhoz, mit mondjak? Amikor tavaly kötöttem a Generalit, akkor kérdezték is, hogy volt-e korábban külön lakásbiztosítás?

Ha megkérdezik megmondjam, hogy volt a Generalinál korábban? Mennyit mondjak róla? Elmondjam, hogy a Generali mondta fel? Az jutott eszembe, hogy talán ezeket a dolgokat ellenőrzik. Attól tartok most, hogy nem akarnak majd velem szerződni, mert már előre kockázatos ügyfélnek tartanak, hisz a Generali felmondta.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Először tudni kellene miért mondta fel, így elég nehéz erre válaszolni. Ha csak nem hatalmas tartozásod volt, akkor valószínűleg kötni fognak neked. Egyébként ha kérdezik nyugodtan elmondhatod, hogy felmondták, de nem tudod miért. A lényeg a fizetés. Kamuzni nem érdemes, mert egy nagy közös rendszerben a biztosítók mindent látnak.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Nem volt tartozásom. Csoportos beszedési megbízást állítottam be - ezzel is volt crikusz tavaly, ami nem rendeződött olyan gyorsan - Nyilván hivatalosan is csak annyit tudok, hogy felmondták, de nem indokolták, miért. Akkor ebből azt a következtetést vonom le, hogy a közelmúltbeli beázásról sem kell beszélnem.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Tavaly három hónapra előre befizettem. Azért tettem így, mivel még nem volt beállítva a csoportos beszedési megbízás és azt tanácsolták, hogy járjak el így. Így jártam el. Az első három havidíjat a bankomon keresztül befizettem. Ehhez is kértem segítséget a bankomtól, személyesen, mert először csináltam ilyet. Utána beállítottam, szintén a bankomban, ügyintéző segítségével azt, hogy a Generali leemelhet bizonyos összeget a számláról. És a leemelhető összeg is stimmelt. Az volt a cirkusz, hogy kb egy hónappal az első csoportos beszedési leemelés előtt a Generali észlelte, hogy nem jött meg hozzájuk valami dolog az Erste-től, aminek meg kellett volna érkeznie ahhoz, hogy ők decemberben már leemelhessék a megfelelő összeget. Erről értesítettek. Újra bementem a bankomhoz és ők sem értették, hogy miért nem érkezett  a Generalihoz, ami kell - talán a felhatalmazás? - . A lényeg, hogy ügyintéző segítségével újra beállíttattam a dolgot, és újra elküldtük a Generalinak ezt. Pár nap után megkapták az értesítést a banktól és a a decemberi első összeget simán le tudták emelnei rendben a számláról. E miatt késedelmes fizetés nem történt. 

Már tavaly is bennem volt az, hogy rosszul vizsgázott nálam ez az elektronikus, meg csoportos beszedős ügyintézés, legalábbis az eleje döcögős volt.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Akkor más az ok. Azért lett volna jó tudni, hogy legközelebb ne ess abba a hibába. Sajnos az ilyeneket nem mondják el ami elég bosszantó. Lehet a biztosító f*szsága is. A lényeg, hogy keresni kell egy másikat és kész.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Annyira azért nem jó, mivel nem vagyok nagy zenerajongó, és ha filmet vagy sorozatot akarok nézni ilyenkor, csukhatom be az erkélyajtót, hogy ne zavarjon bele az élménybe a kéretlen és engem 99% eséllyel fikarcnyit sem érdeklő muzsika. Ami a mérsékelt időben nem probléma, de amikor baromi meleg van, azért már nyűg tud lenni. Egy nálam nagyobb zenerajongó valószínűleg jobban tudná értékelni ezt a helyzetet, mint én. Erről a Kraftwerkről is 19 perce hallotta először, amikor elolvastam a posztodat. :) 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Na, milyen érdekes dolgot tudtam meg. A molyon az egyik tag szintén megírta az esetét. Ő is Generalinál volt Volt két dugulásuk, amit kifizettetek a biztosítóval, - jogosan, benne volt a szerződésben - aztán nekik is az évforduló előtt indoklás nélkül felmondtak. Túl drága volta a biztosítónak. És állítólag ezt másokkal is megcsinálják, mert ő is hallott még ilyen esetekről. Szóval a Generali elásta magát egyszer, s mindenkorra.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Megértem, hogy ezek után nem szimpatikus a Generali, de van még pár biztosító, akikkel lehet biztosítást kötni. De fontos, hogy legyen.

 

Én mindig kötök utasbiztosítást, ha kúlföldre utazunk. Egyszer két egymás utáni évben is kártérítést kellett kérnünk betegség és gyógykezelés miatt, 100 Ft nagyságrendben, miközben a biztosítás díja 20 ezer körül volt, mégsem volt gond utána sem megint ugyanott kötni. 

 

A biztositó statisztikák és valószínűségek alapján úgy határozza meg a díját és a felelősségvállalás mértékét, hogy megérje neki ez az üzlet. Ha rendszeresen nem térítene kárt, akkor tömegesen nem vennék igénybe a szolgáltatását és nem lenne bevétele. Minden kis kárt viszont nem téritenek, van önrész is sokszor, meg aztán az az igazán fontos, hogy olyan esetben legyen egy ilyen védőháló, ha igazán nagy baj van, amit önerőböl nem lehet megoldani.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Igen, a Generali biztos nem szimpatikus, úgyhogy megyek is majd ősszel máshova.

Persze nincs arról szó, hogy ne térítene károkat a biztosító. Én is hallottam olyan eseteket, amikor ők is térítettek. Sőt, a másik a szerződésbontós  esetnél is, amit hallottam, két dugulást térítettek. Az viszont elképzelhető, hogy a Generalinál ez a szerződésbontós gyakorlat a "problémás" ügyfeleknél elfogadott, vagy gyakoribb. Talán 10-ből 3-4 esetben csinálnak ilyet. És akkor már megvan, hogy a többségnek azért mégiscsak térítenek ők is, csak bizonyos fogyasztókat kidobálnak a rendszerükből időközönként.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.