Pildi Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Szemelvények pilóták mérnököknek (szerelőknek) írt jegyzőkönyveiből - és a visszaírt válaszok... Pilóta: A bal főfutó belső gumiját majdnem cserélni kell. Mérnök: A bal főfutó belső gumija majdnem cserére került. Pilóta: A tesztrepülés rendben lezajlott, az automatikus landolás nagyon durva volt. Mérnök: Ezen a gépen nincs automatikus landolás. Pilóta: Valami meglazult a pilótafülkében. Mérnök: Valami meghúzásra került a pilótafülkében. Pilóta: Döglött rovarok vannak a homloküvegen. Mérnök: Élő rovarok rendelés alatt. Pilóta: A robotpilóta magasságtartó módban 60 méter per perces ereszkedést produkál. Mérnök: A hibát nem sikerült reprodukálni a földön. Pilóta: Bizonyíték a bal főfutó szivárgására. Mérnök: Minden bizonyíték eltüntetésre került. Pilóta: A DME hihetetlenül hangos. Mérnök: DME hihetőbb szintre halkítva. Pilóta: Az önzárótól beragadnak a tolóerő szabályzó karok. Mérnök: Az jó, pont arra találták ki. Pilóta: A barát-ellenség azonosító működésképtelen kikapcsolt állapotban. Mérnök: Igen, ez így szokott lenni. Pilóta: Repedés gyanúja a homloküvegen. Mérnök: Gyanú megerősítve. Pilóta: Nincs 3-as hajtómű. Mérnök: Rövid keresés után a jobb szárny alatt meglelve. Pilóta: A gép viccesen viselkedik. Mérnök: A gép figyelmeztetésre került, hogy nőjön föl, repüljön tisztességesen, és komolyodjon meg. Pilóta: A célkereső radar hümmög. Mérnök: A célradar újraprogramozva vers szavalás segítségével. Pilóta: Egér a pilótafülkében. Mérnök: Macska bevetése megtörtént. Pilóta: Zaj hallatszik a műszerfal alól. Mintha egy manó egy kalapáccsal dobolna valamin. Mérnök: A kalapács a manótól elvételre került. Válasz
kolmilan Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Leestem a székről. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Jajj a könnyeim. Apámnak is felolvastam, ő is halálra röhögte magát. Aztán közölte, hogy ilyen aranyköpések náluk is voltak ebben a jegyzőkönyvben. Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Izomláz a szájam két csücskében Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Volt valami hasonló, illetve több ilyen bejegyzésből álló jegyzőkönyv pár éve, de ismételten hatalmas. Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. szerintem a bírósági best ofra gondolsz Válasz
Gyoka Lamaro Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Hozzászólás ideje: 2008. Szeptember 30. Kész! Kifeküdtem! Válasz
Égjáró Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Ezek után méginkább nincs kedvem RAPülni. )) Inkább kimenni Ferihegyre és várni egy gép szétesését. ))) Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. szerintem a bírósági best ofra gondolsz Nem, az is pilótás volt. De van egy hozzá hasonló, majd megkeresem. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Ez gyorsan ment. A repülés szabályai 1. A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer. 2. A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét nőni kezdenek. 3. A repülés nem veszélyes, csak a lezuhanás az. 4. Jobb lent lenni és azt kívánni, bárcsak fent lennénk, mint fordítva. 5. Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha lángra kap. 6. A gép orrán lévő légcsavar a pilótát hivatott hűteni. Ha leáll, a pilóta rögtön izzadni kezd. 7. Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot. Az éggel még soha senki nem ütközött. 8. A "jó" leszállás az, ami után saját lábon elhagyható a gép. A "nagyszerű"leszállások pedig azok, amelyek után a gép tovább használható. 9. Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig előre álljon. 10. Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le onnan veszed észre, hogy a rámpához csak teljes gázzal tudsz eljutni. 11. A túlélés valószínűsége fordítva arányos a leszállási szöggel. Minél meredekebb szögben száll le a gép, annál kisebb az esély a túlélésre és fordítva. 12. Soha ne engedd a gépet leszállni olyan helyre, ahova agyilag már öt perccel korábban meg nem érkeztél. 13. Tartsd távol magad a felhőktől. Megbízható források szerint a hegyek előszeretettel bujkálnak a felhők között. 14. Törekedjél arra, hogy leszállásaid száma egyenlő legyen a felszállások számával (lásd az 1. pontot is). 15. A sima leszállásnak három egyszerű szabálya van, de ezeket sajnos senki nem ismeri. 16. A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld egyszerűen taszítja őket. 17. Ha az ablakból csak körbe-körbe forgó talajt látsz és az utastérből a zűrzavar hangjai szűrődnek, akkor a dolgok nincsenek egészen rendjén. 18. A gravitáció nem ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen fellebbezésnek helye nincs. 19. A sebesen zuhanó alumínium tárgy kontra mozdulatlan föld csatát eddig mindig a föld nyerte meg. 20. A józan döntőképesség alapja a tapasztalat. Sajnos a tapasztalatot a rosszul meghozott döntések gyarapítják. 21. Tanulj mások hibáiból. Nem fogsz annyi ideig élni, hogy valamennyit magad is elkövessed. 22. Légy éber! Így is lesz mindig valami, ami elkerüli a figyelmedet. 23. Egy pilóta számára leghaszontalanabb három adat: a gép feletti magasság, a kifutópályán megtett úthossz és a tized másodperccel előbbi pillanat. 24. Vannak öreg, és vannak vakmerő pilóták. De öreg vakmerő pilóták nincsenek. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Ez jó, bölcs gondolatok Válasz
Pildi Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. (szerkesztve) Ezek után méginkább nincs kedvem RAPülni. )) Inkább kimenni Ferihegyre és várni egy gép szétesését. ))) Na erre mondják, hogy sokszor jobb nem tudni, mi van a háttérben. Az ember élete amúgy is a Sors kezében van, bárhol jár, szóval kár előre idegeskedni. És mégis... Én már elég sokszor repültem, de valahogy mindig nagy megkönnyebbüléssel járt, amikor végre leszállt a gép. Ilyet pl. buszon vagy vonaton, netalán autóban még sosem éreztem, pedig a statisztikák szerint ezekkel szemben a repülés legbiztonságosabb közlekedési mód. Szerkesztve: 2008. Október 1. - Pildi Válasz
Pildi Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. A repülés szabályai Ezt tanítják a pilótaképzőben? Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Szemelvények pilóták mérnököknek (szerelőknek) írt jegyzőkönyveiből - és a visszaírt válaszok... No most az érdekes, hogy ez nem is annyira vicc Kolléganőm fia repülőgép szerelő (kétféle is), és ő mesélte, hogy a szerelők és a pilóták folyton húzzák egymást, nincsenek olyan veszett jó viszonyban. A szópárbajokból aztán végül a szerelők jönnek ki győztesen Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Én már elég sokszor repültem, de valahogy mindig nagy megkönnyebbüléssel járt, amikor végre leszállt a gép. Ilyet pl. buszon vagy vonaton, netalán autóban még sosem éreztem, pedig a statisztikák szerint ezekkel szemben a repülés legbiztonságosabb közlekedési mód. Én csak tavaly repültem, de azt kell, hogy mondjam, én a buszból vagy autóból is megkönnyebbülve szállok ki, mivel a gyomrom azokban is liftezik, a repgépen ezen kívül másra nem is tudtam gondolni Repülős balesetben sokkal kevesebb ember is hal meg, mint közúton Csak előbbinek sokkal rosszabb a marketingje Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. De autóbalesetet több sansza van túlélni az embernek, mint repülőgépbalesetet. Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Ez igaz, mégis ... Válasz
Pildi Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Hozzászólás ideje: 2008. Október 1. Igen, a repüléssel az a baj, hogy fenn a levegőben egyszerűen érzi az ember, hogy nagyon könnyen az elemek játékszerévé válhat (még a tengeri hajózás lehet ilyen), plusz ha műszakilag nincs rendben valami, akkor sajnos nem lehet azt megtenni, mint pl. a közúti közlekedés esetén, hogy a jármű egyszerűen lehúzódik a leállósávba, hogy a vezető megnézze, mi kattog furcsán a motortérben... Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2008. Október 2. Hozzászólás ideje: 2008. Október 2. Azt hívják kényszerleszállásnak. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. http://www.hopeinheaven.com/Jesus.GIF Ismeritek? Nézzétek 30 másodpercig, pislogás nélkül. Aztán a mellette levő fehér részt bámulva kezdjetek el sűrűn pislogni. Fel fog tűnni egy alak Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. Beleég a retinádba a fényes fej alakja. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. (szerkesztve) Én még sosem ültem repülőn, de nem is szeretnék.Ha az elkezd zuhanni akkor annyi.Én is úgy gondolom, hogy mindenkinek meg van írva az élete előre, de mivel nem ismerjük, a kockázatokat én minimálisra csökkentem.Pl nem ülök be olyan sofőr mellé aki ivott, nem megyek nyaralni arab országba, vagy gázos helyre, nem utazok ugye repülőn, és nem nősülök meg. Szerkesztve: 2008. Október 3. - frenkie Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. Hozzászólás ideje: 2008. Október 3. Én is úgy gondolom, hogy mindenkinek meg van írva az élete előre De ha ez így van, akkor nincs kockázat, legalábbis, ha nem az van megírva, hogy repülőbalesetben halsz meg. De ha meg az van megírva, akkor valami oknál fogva úgyis kikötsz azon a bizonyos zuhanó repülőn. Vagy mi van, ha a fejdre esik? Akkor aztán végkép hiába kerülted. Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2008. Október 4. Hozzászólás ideje: 2008. Október 4. Csak nem szeretnék valaki olyannal egy épen ülni, akinek repülőgépbaleset van megírva.... Válasz
MissKarrde Hozzászólás ideje: 2008. Október 4. Hozzászólás ideje: 2008. Október 4. Mivel nem tudjuk, kinek mi van megírva, így minden tök mindegy Nem tudhatunk semmit sem előre Azért vannak felesleges kockázatok, amik megkeseríthetik az ember életét, pl. dohányzás és a többi, amit azért jó elkerülni De sajna én nem hiszek az eleve elrendelésben, sem a túlvilágban. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2008. Október 4. Hozzászólás ideje: 2008. Október 4. Mivel nem tudjuk, kinek mi van megírva, így minden tök mindegy Nem tudhatunk semmit sem előre Azért vannak felesleges kockázatok, amik megkeseríthetik az ember életét, pl. dohányzás és a többi, amit azért jó elkerülni De sajna én nem hiszek az eleve elrendelésben, sem a túlvilágban. Na ez az. Ha minden előre el van rendelve, akkor tehetünk bármit, az úgyis el van rendelve Én abban hiszek, hogy bizonyos dolgok elkerülhetetlenek, de az odavezető utat mi magunk választhatjuk meg. A túlvilágban én sem hiszek, bár a létezését sem vonom kétségbe, mert senki nem tudja, mi van odaát... ha egyáltalán van valami. Válasz
Darth Krande Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Indiai reklám a Mátrix után szabadon Válasz
orki Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Mivel nem tudjuk, kinek mi van megírva, így minden tök mindegy Nem tudhatunk semmit sem előre Azért vannak felesleges kockázatok, amik megkeseríthetik az ember életét, pl. dohányzás és a többi, amit azért jó elkerülni De sajna én nem hiszek az eleve elrendelésben, sem a túlvilágban. Egyetértek...........bár én szeretném hinni, hogy nem csak porból-porrá elmélet létezik. Válasz
orki Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Ez nem kedves, de roppant vicces, számomra. Elegem van, hogy minden reggel technora kelek, így megelőztam a szomszédaimat. Fél hétkor beizitottam Bercit (laptop). Minden létező dolgot maxra állítottam és elindult Carl Orfftól a Carmina Burana O Fortuna tétele. A néma, reggeli koleszsos csöndbe, belehasított az üstdob és a kórus, majd föntről anyázások hangját hallottam............... Elégedetten álltam neki a tanulásnak. Jövő héten Wagner lesz a soron Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Hozzászólás ideje: 2008. Október 5. Ez nem kedves, de roppant vicces, számomra. Elegem van, hogy minden reggel technora kelek, így megelőztam a szomszédaimat. Fél hétkor beizitottam Bercit (laptop). Minden létező dolgot maxra állítottam és elindult Carl Orfftól a Carmina Burana O Fortuna tétele. A néma, reggeli koleszsos csöndbe, belehasított az üstdob és a kórus, majd föntről anyázások hangját hallottam............... Elégedetten álltam neki a tanulásnak. Jövő héten Wagner lesz a soron A barátnőm is ilyen problémákkal küszködik. Ott már olyan elviselhetetlen volt, hogy el is költöznek emiatt. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.