FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 6. Hozzászólás ideje: 2012. Május 6. Tegnap kaptam haveromtól névnapomra ezt a játékot: http://www.youtube.com/watch?v=KdUMPg3LBCo Nekem tetszik, most játszottam vele 4órát, tök jó dolgokat mér, pl, hogy mennyit mászunk, vagy milyen sokat ugrunk...a kinyitható extrák is tetszenek, összességében szerintem egy jó játék, igaz nagyon látszik rajta, hogy konzolos átirat. A grafikája elég régies, de ettől függetlenül szerintem szép, igaz, a nyílt terek elég csúnyák. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 9. Hozzászólás ideje: 2012. Május 9. Dzséjt: Mi újat tudtál meg a Colonial Marines-ről ami árnyalja a képet? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Május 9. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Május 9. Elviekben ugye úgy volt, hogy a USS Sulaco hazatért az Acheronról, miután a Fury mellett kilőtte a mentőjárművet. Aztán elszaporodtak rajta a dögök. Nos, ez hülyeség volt. Aztán úgy kezdett szólni a fáma, hogy a készítők nem vették figyelembe az Alien3-at, így a Sulaco el sem hagyta az Acheront, ami ellent mondott az Aliens-nek, ráadásul így a dögök szaporulata még nagyobb marhaság volt. Viszont nemrég egy interjúban elmondták, hogy az A3 figyelembe van véve, és miután hazaért a Sulaco, azt (újra felfegyverezték és) visszaküldték (immár teljes legénységgel) az Acheronra (a zárójeles részek csak spekulációk, de jelenleg ez az egyetlen értelmes magyarázat). És a csapat, amiben majd a játékos is lesz, már azért megy, mert ez a század segélykérő üzenetet küld haza. Vagyis mi már egy harmadik körbe érünk oda (persze ez nem magyarázat arra, hogy a Hadley's Hope hogyan lehet csak romos, ahelyett, hogy kráter lenne a helyén, de ezt tudjuk be a valóság kreatív elferdítésének). Így értelmesebb az, hogy a Sulacon és a felszínen is miért nyüzsögnek a dögök, ugyanis a Sulaco teljes legénysége majdnem száz fő. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 9. Hozzászólás ideje: 2012. Május 9. Elviekben ugye úgy volt, hogy a USS Sulaco hazatért az Acheronról, miután a Fury mellett kilőtte a mentőjárművet. Aztán elszaporodtak rajta a dögök. Nos, ez hülyeség volt. Aztán úgy kezdett szólni a fáma, hogy a készítők nem vették figyelembe az Alien3-at, így a Sulaco el sem hagyta az Acheront, ami ellent mondott az Aliens-nek, ráadásul így a dögök szaporulata még nagyobb marhaság volt. Viszont nemrég egy interjúban elmondták, hogy az A3 figyelembe van véve, és miután hazaért a Sulaco, azt (újra felfegyverezték és) visszaküldték (immár teljes legénységgel) az Acheronra (a zárójeles részek csak spekulációk, de jelenleg ez az egyetlen értelmes magyarázat). És a csapat, amiben majd a játékos is lesz, már azért megy, mert ez a század segélykérő üzenetet küld haza. Vagyis mi már egy harmadik körbe érünk oda (persze ez nem magyarázat arra, hogy a Hadley's Hope hogyan lehet csak romos, ahelyett, hogy kráter lenne a helyén, de ezt tudjuk be a valóság kreatív elferdítésének). Így értelmesebb az, hogy a Sulacon és a felszínen is miért nyüzsögnek a dögök, ugyanis a Sulaco teljes legénysége majdnem száz fő. Köszi. Az Acheron ugye az Lv-426? Komolyan megnézem 2 héten belül a filmeket. Harmadik kör? Az Aliensnek úgy lett vége hogy Ripleyék az USS Sulacon befagyasszák magukat és indulnak a Föld felé. Az Alien 3 eleje meg az hogy a Sulaco kilövi a mentőkabint a Fury mellett ,legalábbis emlékeim szerint.Utána ezek szerint a Föld felé megy a hajó gondolom a programozása miatt. Namost itt akkor újra felfegyverzik és mennek vissza az Archweonra mert nem tudják mi lett a legénységgel Ripleyvel, a katonákkal és Burke-kel. Szerintem ez lenne a logikus. Vagy ez a misszió is bukik és egy harmadik hajóval megyünk utánuk? Jól értem? A Hadley's Hope-ot én sem értem mert felrobbant mégpedig nukleárisan, elvileg egy dög sem lehet már lent az állomásnak meg el kellett volna tünnie. És ugye a kérdés. Hogy a francba éli túl Hudson az egészet? Elvileg lehetne az hogy a xeno amelyik elkapta alulról az elvitte egy keltetőhelyre, de mire mi megtaláljuk addigra 100-szor ki kéne belőle kellnie a dögnek. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Május 10. Hozzászólás ideje: 2012. Május 10. http://www.youtube.com/watch?v=r--2IsIpFQM Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Május 10. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Május 10. Az Acheron ugye az Lv-426? Igen. A forgatókönyvben és a könyvváltozatban hívják így az Aliens-ben, illetve az Alien3 könyvváltozatában is elhangzik. A filmben sajnos sosem hangzik el, ott végig LV-426-ként hivatkoznak rá, de a hold neve a kánon szerint is Acheron. Az LV-426 meg a regisztrált azonosító száma (mint a Fury-nak a Fironia 161). Harmadik kör? Az Aliensnek úgy lett vége hogy Ripleyék az USS Sulacon befagyasszák magukat és indulnak a Föld felé. Az Alien 3 eleje meg az hogy a Sulaco kilövi a mentőkabint a Fury mellett ,legalábbis emlékeim szerint.Utána ezek szerint a Föld felé megy a hajó gondolom a programozása miatt. Namost itt akkor újra felfegyverzik és mennek vissza az Archweonra mert nem tudják mi lett a legénységgel Ripleyvel, a katonákkal és Burke-kel. Szerintem ez lenne a logikus. Vagy ez a misszió is bukik és egy harmadik hajóval megyünk utánuk? Jól értem? Igen, valószínűleg így lesz, annyi különbséggel, hogy tudják, mi történt Ripley-vel, a legénységgel, Burke-kel (még ha pontos adatok nincsenek is). Ripley-t ugye Michael Bishop és a Társaság emberei látták meghalni, a többiről meg a Sulaco informálta őket. Bishop - mármint a robot - mondja, hogy mindenről, ami a fedélzeten történt, azt a számítógép továbbította a Comcon Hálózatra (ez egy csillagközi internetszerűség, amit a Weyland-Yutani Crp. tart fenn, az Alienben és az Alien3-ban esik róla szó). Na most, ami a filmekből nem derül ki, de szintén a sztori része, hogy a Sulaco nem csak a fedélzetén történeteket, de Bishop jelentését a felboncolt arcmászóról és a katonák kamerái által vett felvételeket is vette, majd közvetítette (az APC-n és az UD-4L leszállóhajón keresztül), így amíg az APC és a hajó (na meg az LV-426 adótornya) tönkre nem ment, valójában a WYC mindenről tájékoztatva lett. Igaz, azokat az infókat nagyjából akkor kapják meg, mikor a Sulaco már a Fury közelében van (mivel a "rádiózási" táv a Föld és az Acheron között nagyjából két hét és nagyjából ennyi az Acheron-Fury menetidő is). Az LV-426-ra azért térnek vissza, mert remélik, hogy maradt valami a telepből, és ami a fontosabb, a lezuhant idegen űrhajóból. Ez utóbbi ugye lehetséges, hiszen nem tudni, milyen messze volt a hajó a teleptől (annyit tudni, hogy a robbanás harminc kilométeres területet tarolt le, de mivel a hajót egy hegység rejtette el a kíváncsi szemek elől, és a távolság sem ismert, így simán átvészelhette a robbanást). Az odaküldött csapat viszont valószínűleg mikor rátalál a tojásokra, hasonlóan jár, mint Russ Jordan, Nyuszi apja. Az arcára cuppan egy arctámadó. Nos, a következmények ezután már ismertek. Ezután jövünk elviekben mi, egy másik hajóval, csak hát mivel az út három hét (illetve, ha tartják magukat az Aliens-hez, eleve tizenhét napig el sem indul a mentőhajó), mire odaérünk, már csak pár túlélő lesz és egy falkányi alien. Persze mindez főleg spekuláció az infómorzsákból. Ami biztosnak látszik: mi egy másik hajón érkezünk vissza az LV-426-ra, a Sulacot korábban rendelték vissza oda a második és harmadik filmben történtek után. A Hadley's Hope-ot én sem értem mert felrobbant mégpedig nukleárisan, elvileg egy dög sem lehet már lent az állomásnak meg el kellett volna tünnie. És ugye a kérdés. A dögök valószínűleg a Sulaco legénységének nyomán szaporodnak ott el. Szóval nem az Aliensbeli falka, azokat Hicksék többségében úgyis kiirtották. Nagyon kevés maradhatott a telepen. Talán azok, amik nem értek vissza az atmoszféra processzorba, miután lerohanták a telep vezérlőjét (ugye nekik gyalogolniuk kellett, ráadásul a legrövidebb utat el is zárták az emberek, míg Ripley-ék űrhajóval röppentek oda, így lépéselőnyük volt). Bár azt azért tudni kell, hogy Hadley's Hope-nak voltak föld alatti részei is (a csatornák, a garázsok, a szervízjáratok), szóval elviekben, ha odalent volt egy dög, amilyen kis strapabíróak, akár még át is vészelhették. Aztán az egyik királynővé mutálódik és putty, a tengerészgyalogosokat máris várja a fogadóbizottság. Hogy maga a telep hogyan maradhatott meg... Nos, ez tényleg csak a realitás feláldozása a játékélmény oltárán. Nem is az, hogy maradt belőle bármi, mikor egy negyven megatonnás (Hiroshima "csak" tizenöt kilotonnás volt, a robbanás epicentrumában simára gyalulta a talajt) robbanás epicentrumától alig egy kilométerre volt. Ez még 2100-as technikával is lehetetlenség, hiszen ez elképesztő erejű robbanás. Még úgy is, ha a föld alatt volt a detonáció (ugye az atmoszféra processzor egy része a föld alatt van). De a játékban a telep nem csak megmaradt, de vannak működőképes, teljesen épen maradt részei (ennyi erővel Ripley-ék maradhattak is volna, már ha a dögök nem törnek rájuk), és a tetejében még ez is: Jobb képet sajnos nem találtam, de a háttérben homályosan látni az atmoszféra processzor maradványát. Nos... Szóval itt inkább az Aliens-ben elmondottakat sutba dobták, hogy lehetőséget biztosítsanak a játékosoknak a Hadley's Hope-on csatangolni. Ami ziher, hogy hatalmas élmény lesz, ha jól sikerül a játék (az más kérdés, hogy nem túl elegáns húzás a sztori hitelességének szempontjából). Hogy a francba éli túl Hudson az egészet? Elvileg lehetne az hogy a xeno amelyik elkapta alulról az elvitte egy keltetőhelyre, de mire mi megtaláljuk addigra 100-szor ki kéne belőle kellnie a dögnek. Hudson? Kétféleképpen: sehogy és dehogy. Ezt nem tudom, honnan vetted, de Husdon, ahogy senki már a filmekből, nem tűnik fel. Na jó, Bishop szerepel, Lance Henriksen az arcát és a hangját adta egy másik 341B android, egy bizonyos Rooknak. Illetve William Hope, aki Gorman hadnagyot játszotta, egy T. Shannon nevű parancsnokot szólaltat majd meg (érdekesség, hogy a 2010-es Aliens vs Predator játék reklámkampányában csak Henriksennel promózták a játékot, hogy a hangját adja, meg az arcát Carl Bishop Weylandnak, de közben már ott is ott volt Hope, ő szólaltatta meg az alien kampányban látható fő dokit, Dr. H. G. Groves-t). Hudsonról csak annyi szó volt, hogy kiderül, mi lett vele. Valószínűleg megtalálhatjuk a holtestét (teszem azt koponyalékelt, lelőtt vagy begubózott holtestét). Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Ennek de Kane and Lynch szaga van...Azt a játékot nagyon kedveltem, főleg az első részét, no meg a MP-is, a történet miatt legfőképpen, nem a szívem csücske a TPS. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Ennek de Kane and Lynch szaga van...Azt a játékot nagyon kedveltem, főleg az első részét, no meg a MP-is, a történet miatt legfőképpen, nem a szívem csücske a TPS. Nekem sem de a Max Payne az már legenda. Én fps-b*zi vagyok inkább. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hudson? Kétféleképpen: sehogy és dehogy. Ezt nem tudom, honnan vetted, de Husdon, ahogy senki már a filmekből, nem tűnik fel. Na jó, Bishop szerepel, Lance Henriksen az arcát és a hangját adta egy másik 341B android, egy bizonyos Rooknak. Illetve William Hope, aki Gorman hadnagyot játszotta, egy T. Shannon nevű parancsnokot szólaltat majd meg (érdekesség, hogy a 2010-es Aliens vs Predator játék reklámkampányában csak Henriksennel promózták a játékot, hogy a hangját adja, meg az arcát Carl Bishop Weylandnak, de közben már ott is ott volt Hope, ő szólaltatta meg az alien kampányban látható fő dokit, Dr. H. G. Groves-t). Hudsonról csak annyi szó volt, hogy kiderül, mi lett vele. Valószínűleg megtalálhatjuk a holtestét (teszem azt koponyalékelt, lelőtt vagy begubózott holtestét). Valahol régebben olvastam hogy a játékban lesz egy olyan rész ahol Hudson felé megy egy arctámadó, mi odaérünk szétlöjjük és Hudson teljes értékü tagként harcol velünk. Ezt olvastam. Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. (szerkesztve) Az a jó, amikor lehet váltani TPS és FPS között, sőt néha kell is, hogy az ember megoldhasson 1-2 feladatot. De amikor már a 25.000 pályán bámulom ugyanazt a tarkót és hajat, az elég idegsítő tud lenni. Meg ebben a nézetben a távolságokat is nehezebb felmérni, Max Payne-ben a köldökzsinóron való mászkálás számomra tényleg rémálom volt, kb. a játék felét azokon a pályákon töltöttem. UT2004-ben is lehet 3rd-be váltani, szerintem úgy hihetetlenül béna. Szerkesztve: 2012. Május 11. - FlóriBá Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Az a jó, amikor lehet váltani TPS és FPS között, sőt néha kell is, hogy az ember megoldhasson 1-2 feladatot. De amikor már a 25.000 pályán bámulom ugyanazt a tarkót és hajat, az elég idegsítő tud lenni. Meg ebben a nézetben a távolságokat is nehezebb felmérni, Max Payne-ben a köldökzsinóron való mászkálás számomra tényleg rémálom volt, kb. a játék felét azokon a pályákon töltöttem. UT2004-ben is lehet 3rd-be váltani, szerintem úgy hihetetlenül béna. Én is rühellem a tps-t de sajna a Max Payne-t abban csinálták. Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Van hozzá neten egy mod, így FPS-be is lehet váltani, de eléggé béna úgy, mivel a bullet time olyan, mint a FEAR-ben. Vagyis egyáltalán nem olyan, mert az a motor és az akkori grafika eléggé nem azt hozza, amit én igényesnek hívnék. Frenkie inkább ezt töltsed le, magyarul nagyon durva, én 999Ft-ért vettem a Tescoban, azóta is fent van a gépem. Jah és vannak benne amerikai katonák! http://www.youtube.com/watch?v=hBaHJVISdLQ Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Van hozzá neten egy mod, így FPS-be is lehet váltani, de eléggé béna úgy, mivel a bullet time olyan, mint a FEAR-ben. Vagyis egyáltalán nem olyan, mert az a motor és az akkori grafika eléggé nem azt hozza, amit én igényesnek hívnék. Frenkie inkább ezt töltsed le, magyarul nagyon durva, én 999Ft-ért vettem a Tescoban, azóta is fent van a gépem. Jah és vannak benne amerikai katonák! Amerikai katonák? Hát mindjárt a gyönyörtől nagyon jó lesz. Már csak Oldie-nak kéne rájönni mennyi jót tesznek a világban. Tulajdonképpen Teréz Anyaként működnek. Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Ez a játék 5napból áll, hétfőn még ilyen feladatok vannak, hogy hozz tejet a boldból és ha nem fizetsz, akkor rád támadnak ásókkal....pénteken már katonákkal van teli az utca és nekik elég jó védelmük is van, meg fegyvereik, de addigra neked is lesz. Asszem 22 fegyver van a játékban összesen, plusz kiegészítők, mint a macska, amit a seggénél fogva fel lehet húzni, mint hangtompító, vagy a kutyakeksz, amit ha kutyának dobsz akkor veled harcol azok ellen akik rád támadnak. Nekem kiegészítő lemezzel adott még új fegyókat, pl. kasza és bumeráng, meg az embereket is teljesen fel lehetett darabolni és kijött a belük, meg minden...nem egy új játék, a grafikája sem a legszebb, de én nagyon szeretem, mert vicces, teljesen egyedi és rohadt sok a fegyver. Ha meg csak úgy mászkál az ember, és írjta a népet, akkor igazi kihívás a zsaruk miatt. A végén készít összegzést, az ölésről, mennyi pisit használtál el a játék során, meg hasonlók, én emberiség ellenes pszichopata lettem! Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Hozzászólás ideje: 2012. Május 11. Ez a játék 5napból áll, hétfőn még ilyen feladatok vannak, hogy hozz tejet a boldból és ha nem fizetsz, akkor rád támadnak ásókkal....pénteken már katonákkal van teli az utca és nekik elég jó védelmük is van, meg fegyvereik, de addigra neked is lesz. Asszem 22 fegyver van a játékban összesen, plusz kiegészítők, mint a macska, amit a seggénél fogva fel lehet húzni, mint hangtompító, vagy a kutyakeksz, amit ha kutyának dobsz akkor veled harcol azok ellen akik rád támadnak. Nekem kiegészítő lemezzel adott még új fegyókat, pl. kasza és bumeráng, meg az embereket is teljesen fel lehetett darabolni és kijött a belük, meg minden...nem egy új játék, a grafikája sem a legszebb, de én nagyon szeretem, mert vicces, teljesen egyedi és rohadt sok a fegyver. Ha meg csak úgy mászkál az ember, és írjta a népet, akkor igazi kihívás a zsaruk miatt. A végén készít összegzést, az ölésről, mennyi pisit használtál el a játék során, meg hasonlók, én emberiség ellenes pszichopata lettem! Te ez nem a Postal 2? Azt én is végignyomtam. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Ayyayaya Coco Recon ayyayai! Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. (szerkesztve) Én egy barnának, vagy feketének jobban örültem volna. Szomorú, hogy ezt a játékot is már csak így tudják eladni. Játszottam jó pár részével, de az Army of two fényévekkel színvonalasabb és összetettebb, rengeteg dolgot onnan loptak el, vagy egyszerűen másoltak át 1:1-ben. Jah, meg ott van humor is. Frenkie linkeltem lentebb a Postal II. magyar gameplay-t, tehát a kérdésedre a válasz egyértelműen: IGEN! A 3. már kint van neten, egy bughalmaz és rendszeresen kifagy, én várom már a végleges verziót, ha egyáltalán lesz. Szerkesztve: 2012. Május 13. - FlóriBá Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Szomorú, hogy ezt a játékot is már csak így tudják eladni. Eltudnák ezek adni máshogy is, csak erre futja. Olcsóbb megfizetni egy prostit pornóst, mint normális reklámkampányt csinálni. De legalább szép nőt találtak volna, nem Barbie baba felfújt avatárját. De legalább nagyon szépen tud lövöldözni műfegyverrel. Műnő, műfegyver, műszöveg, mű-háborús szimulátor. Tökéletes kombináció. Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. (szerkesztve) Ha amarikai katonák harcolnak, akkor amarikai álomnő is kell a videóba, vagy különben nem értik mega célközönség, magyarul az átlag amerikai, akinek erre van pénze eredetiben. Az tényleg vicces, hogy úgy tüntetik fel, mintha valós lenne, közben ezek a fegyverek akkorát rúgnak vissza, hogy a szilikon a térdét, meg a homlokát verdeste volna két lövés között. Ide kellett egy jó videóvágós tag is, aki egy normális gameplayt úgy tűntetett fel, mintha a hölgy játszotta volna. Ez inkább paródia, vagy poén videónak menne el, mintsem normális reklámnak. De gondolom a DVD-n rajta lesz extra ként. Erre kell is a 2rétegnyi hely... Szerkesztve: 2012. Május 13. - FlóriBá Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. (szerkesztve) Ez valami borzalom. Mármint a nő meg a játék is. Hát ha ez az amerikai álomnő akkor milyen lehet az átlagos nő? Még jó hogy a Modern Warfare-eknek nem kell ilyen reklám. FlóriBá: A 3. Postalra én is kiváncsi vagyok remélem betegebb lesz mint a második. Bár sajna úgy néz ki decemberig annyi az új játékoknak. Mivel akkor akarok egy új gépet ebbe már nem vettem jó vga-t a tönkrement helyett. Csütörtökön költözött a gépbe egy AMD HD 6450 ami ugye irodai- és filmnézési kártya. Érdekes viszont hogy a Quake 4 simán megy rajta full-on. Persze az 2005-ös játék. Szerkesztve: 2012. Május 13. - Frenkie Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. Hozzászólás ideje: 2012. Május 13. (szerkesztve) Postal III-al az a gond, hogy valami g*ci munkatárs kilopta az 50%os cuccot és feltette netre. Így már játszható, ha a félkész termékről is van szó. A borzfegyvert láttam eddig, magyarul egy borz van Dude karján és közel megy hozzád, majd meghúzza az állat farkát, aki kaparni kezd és ezzel szétkapja az arcod. Az autóknál is külön ki lehet majd lőni a kerekeket, szélvédőt, már nem csak grafikai elemek lesznek, gurulni is fognak! Szerkesztve: 2012. Május 13. - FlóriBá Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Május 14. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Május 14. Ez valami borzalom. Mármint a nő meg a játék is. Hát ha ez az amerikai álomnő akkor milyen lehet az átlagos nő? Még jó hogy a Modern Warfare-eknek nem kell ilyen reklám. Nem játék specifikus (amúgy a Ghost Reacon nem rossz játék, ne a reklám alapján ítéld meg). Simán lehet, hogy majd a következő Call of Duty is ilyet kap. Ez az egész "adjuk el csajjal a játékot" dolog a CoD kiadójától, az Electronic Arts-tól sem idegen, hiszen simán eljátszották a Need for Speed: Pro Streetnél. És hát kicsit merészebbek voltak, mint az Ubi. Szóval még könnyen lehet, hogy látva a GR sikerét, az EA is gyorsan bevág egy pornóst az egyik jövőbeli CoD-nak. Azt azért kétlem, hogy ez lenne az álomnő. Még USA-ban is. Legfeljebb ezt próbálják meg eladni annak. Remélem kevés sikerrel... Ha amarikai katonák harcolnak, akkor amarikai álomnő is kell a videóba, vagy különben nem értik mega célközönség, magyarul az átlag amerikai, akinek erre van pénze eredetiben. Ugyan már, a játékok 99.9999999%-hoz (több kilencest nincs kedvem írni) nem kell pornós, topmodell vagy bármilyen csaj (max a játékba ), és simán eladják. Két kezeden megszámolhatod, hány játéknál használták ezt a reklámfogást (és még sokat mondtam, mert nekem kapásból csak öt jut eszembe), és ebből egy tartalmaz amerikai katonákat. Hány játék is szól róluk? Na ne kezdjük el felsorolni, mert reggelig itt leszünk. Amúgy sem értem, mi a közös nevező az amerikai hadsereg és egy pornós nő között. Persze én nem vagyok átlag amerikai, lehet ezért nem értem az összefüggést. Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 14. Hozzászólás ideje: 2012. Május 14. (szerkesztve) Sok katonás filmben, főleg a VH-ról szólókban a katonákat mindig táncoló nőkkel szórakoztatták. Még az Amerika Kapitányban is volt erre példa, ezért gondoltam. Így valóban lehet, hogy feltűnnek majd félmeztelen, táncos nők, akik két ártatlan lebombázása között szórakoztatja a népet, és a készítők majd pont ezzel próbálják eladni a játékot. Az is érdekes, hogy a legtöbb olyan játékhoz, amiben jó nők vannak, mint pl. a BloodRayne van nude mod és persze az életszimulátorokhoz is, mint a Sims. Az meg megint más, amikor egy játék végig perverz és viccesen beteg, mint a Leisure Harry. Oda kötelező volt jó nőket betenni, akárcsak a Postal, vagy a Torrente játékok bemutatójába! Szerkesztve: 2012. Május 14. - FlóriBá Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Május 14. Hozzászólás ideje: 2012. Május 14. Sok katonás filmben, főleg a VH-ról szólókban a katonákat mindig táncoló nőkkel szórakoztatták. Még az Amerika Kapitányban is volt erre példa, ezért gondoltam. Így valóban lehet, hogy feltűnnek majd félmeztelen, táncos nők, akik két ártatlan lebombázása között szórakoztatja a népet, és a készítők majd pont ezzel próbálják eladni a játékot. Az is érdekes, hogy a legtöbb olyan játékhoz, amiben jó nők vannak, mint pl. a BloodRayne van nude mod és persze az életszimulátorokhoz is, mint a Sims. Az meg megint más, amikor egy játék végig perverz és viccesen beteg, mint a Leisure Harry. Oda kötelező volt jó nőket betenni, akárcsak a Postal, vagy a Torrente játékok bemutatójába! Csakhogy az amcsik nem bombáznak ártatlanokat vagy ha igen az véletlen. Dzséjt: Ez a Ghost Recon nagyon gáz. Borzalmas grafika és nálam már itt bukott a másik hogy TPS. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Dzséjt: Ez a Ghost Recon nagyon gáz. Borzalmas grafika és nálam már itt bukott a másik hogy TPS. Pedig néha a TPS-ek is vannak olyan jók, mint az FPS-ek. Lásd Max Payne. Tényleg, mi ez a nagy ellenállás a TPS-ekkel szemben (általánosságban kérdem). És mi ezen a ronda? De most komolyan... Ha fele ilyen randa lenne se sütném rá a borzalom jelzőt. Csakhogy az amcsik nem bombáznak ártatlanokat vagy ha igen az véletlen. Jaj, ne már... És még kérded, hogy miért írom, hogy elvakult vagy egy irányba? A háborúban egyetlen véletlen létezik, a baráti tűz. Amit meg bámulatosan kikapcsolnak a játékokba, nehogy politikailag inkorrekt legyen már a játék a csodálatos, tévedhetetlen, szuper júeszmilitári bemutatása. Egyszer szívesen játszanék egy olyan FPS-sel, ami a háborút nem szuperhősös kalandregénynek fogja fel, hanem véresen komolyan veszi. Olyanra gondolok, hogy például nekünk kelljen megtervezni mondjuk egy gyárkomplexum lebombázását, amit óvodák, kórházak, iskolák vesznek körbe. Vagy egy város szétbombázását, mert nem tudni, hol lapulnak a terroristák. Vagy olyan utcai harcokat, amikor a civilek is ott vannak, és nem tudni, ki az ellenség. Vagy olyan szituációt teremteni, hogy pár másodperced legyen eldönteni, az előtted kóricáló nő babát vagy bombát szorongat (és mindezt random, nem scriptelve, így meglenne a fifti-fifti esélye). És persze a baráti tűz bekapcsolása, és esetlegesen nem Game Overrel jutalmazva, hanem más módon. Ilyen játékot kérnék a piacra (az új Rainbow Six talán hordozza majd a gént, bár szerintem nem lesz jól kihasználva... túl nagy a rizikó benne, az amcsik nem fogadják be az ilyen dolgokat). Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. (szerkesztve) A CS-t tudnám példának hozni. Amúgy is készül az új verzió, én várom már. Ott, ha leszedsz egy túszt, anti ként, akkor negatív dollár és persze egyes szerveren ki is rúgnak a körből. Ez pedig ugye egyenlő a halállal, amerikai számára pedig a dollárveszteség a szívinfarktussal. Találtam olyan modot amiben utcán kell harcolni és van ilyen menüpont, hogy humans. Ha bepipálod elkezdenek emberek sétálni az utcán. Ez szerintem kifejezetten jót tett a játéknak, mert ha bekapcsolod a baráti tüzet és leszedsz egy ilyen karaktert, akkor automatán kiesel a körből és nézheted, ahogy mások játszanak. Számos olyan játékot láttam, ahol túszt lehet ejteni és ráncigálni őket, addig az ellenség nem lő rád, mint pl. a Megtorlóban, amit kifejezetten szeretek. De a már emlegetett Kain and Lynch is tartalmaz hasonló elemeket. Stratégiában valaki ismeri a Hősök Társaságát? Igaz, csak két játszható elem van (szövetséges, német), de remek játék és igazi taktikát igényel! Volt egy olyan II. VH-s fps is, amiben egy rétről indultatok és végig több embert kellett irányítanod, majd volt olyan pálya, mikor egyedül egy házban akcióztál, majd újra a csapatodhoz csatlakozhattál. Szélmalmokra is fel lehetett mászni és egy elmegyógy intézetben játszódott a vége felé a történet. Ennek mi volt a neve, mert azt nagyon szerettem és nehéz fokozaton baromi nagy kihívás volt, főleg mikor tankkal kellet mászkálni a földeken. Az amcsikról meg el tudom képzelni, hogyha konfliktus lesz pl. az románokkal, mert mondjuk nagy mennyiségű olajat találnak Bukarest környékén, akkor véletlenségből lebombázzák a mi fővárosunkat, mert a neve hasonló, meg mindkettőben európaiak élnek. Mondjuk ez a jelző dicséret volt egy több százezer éves multú román számára... A TPS-el semmi bajom, csak én nehezebben irányítok valakit kívülről, úgy, hogy nem csak előre látok. Nehezebben mérem fel a távolságot, azt, hogy mennyi helyem van mozogni és sokszor tök béna pl. ahogy a karakter oldalaz. Én a Mass E-t is FPS módban vittem végig, csak néha kapcsolatam át TPS-re. Sokan megdöbbentek mikor látták, hogy autós szimulátorral is úgy tolom, hogy a vezető nézetből játszom, nem hátulról figyelem a kocsit. Sokak szerint így nehezebb. Én két Colin-t és jópár Need For Speedet kijátszottam ebben a nézetben. Ott a Battlefront II, ha kivülről tolom sokkal bénábban célzok, mint mikor FPS-ben a klón fejére viszem a célkeresztet és egy lövéssel megölöm. Persze a 3. nézetnek is megvan az előnye, mert a Gears of War remek élményt nyújt így is és nagy hangsúlyt fektettek erre a perspektívára, akárcsak az Army of Two-ban. Ott van még a Dead Space, ami szintén élvezetesebb ebben a szögben, no meg a Max. Én mégis jobban bele tudom úgy élni magam egy helyzetbe, hogy egy fejből nézek ki és nem egy Isten szerű lényként, fentről látom az akciókat. Szerkesztve: 2012. Május 15. - FlóriBá Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Én a Mass E-t is FPS módban vittem végig, csak néha kapcsolatam át TPS-re. Hogy mit csináltál? Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Én is úgy tudom, hogy egy gramm FPS mód nincs a Mass Effectben. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Május 15. Legfeljebb a Makon, de még az is inkább a tornyon ücsörgés. Illetve a zummolással kerülünk torony-FPS-be. Ha csak nem valami mod-ot használt. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.