Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Dzséjt

Ajánlott hozzászólás

Moddal van, nem nagy dolog, PC-re hozták csak ki, egy 34 megás file, azzal lehetett úgy játszani. Boxon persze nem lehetett ezt. Akkor váltottam át TPS-re, amikor bolygók felszínén kellett vándorolni, illetve a városban karaktereket, helyszíneket keresni, de összességében FPS-ben is tetszett, főleg a harcos rész.

Szerkesztve: - FlóriBá
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Pedig néha a TPS-ek is vannak olyan jók, mint az FPS-ek. Lásd Max Payne. Tényleg, mi ez a nagy ellenállás a TPS-ekkel szemben (általánosságban kérdem).

És mi ezen a ronda? De most komolyan... Ha fele ilyen randa lenne se sütném rá a borzalom jelzőt.

 

 

 

Jaj, ne már... És még kérded, hogy miért írom, hogy elvakult vagy egy irányba? :) A háborúban egyetlen véletlen létezik, a baráti tűz. Amit meg bámulatosan kikapcsolnak a játékokba, nehogy politikailag inkorrekt legyen már a játék a csodálatos, tévedhetetlen, szuper júeszmilitári bemutatása. Egyszer szívesen játszanék egy olyan FPS-sel, ami a háborút nem szuperhősös kalandregénynek fogja fel, hanem véresen komolyan veszi. Olyanra gondolok, hogy például nekünk kelljen megtervezni mondjuk egy gyárkomplexum lebombázását, amit óvodák, kórházak, iskolák vesznek körbe. Vagy egy város szétbombázását, mert nem tudni, hol lapulnak a terroristák. Vagy olyan utcai harcokat, amikor a civilek is ott vannak, és nem tudni, ki az ellenség. Vagy olyan szituációt teremteni, hogy pár másodperced legyen eldönteni, az előtted kóricáló nő babát vagy bombát szorongat (és mindezt random, nem scriptelve, így meglenne a fifti-fifti esélye). És persze a baráti tűz bekapcsolása, és esetlegesen nem Game Overrel jutalmazva, hanem más módon. Ilyen játékot kérnék a piacra (az új Rainbow Six talán hordozza majd a gént, bár szerintem nem lesz jól kihasználva... túl nagy a rizikó benne, az amcsik nem fogadják be az ilyen dolgokat).

 

 

Hogy mi a baj a TPS-ekkel? Először is utálom azt a nézetet de nagyon. Nem tudom miért. Nem szeretem. Másodszor nem valóságos nézetek. Ha felveszek egy fegyvert és megyek akkor amit látok az az FPS-nézet nyújtja. Ettől jobban bele tudom magam élni a játékba. Azért a valóságban nem hátulról látom magamat. Tulajdonképpen ennyi. Persze a Gears of War és a Max Paxne kivételek. Megmondom őszintén a Dead Space-ből is levett az élményből nálam hogy tps és ráadásul úgy hogy a karakter nem középen van hanem balra. Az autós játékoknál is jobban szeretem ha a vezetőfülkés nézettel játszom mert ha beülök egy autóba azt látom nem a hátulját és így élethűbb.

Nekem a játékoknál mindig is az élethűség játszott ezért is fontos nekem a grafika. A Crysis 1-2 közel sem ütött volna akkorát ha Quake 2 motorrral készül. Nekem lényeg hogy érezzem hogy tényleg New Yorkban ,dzsungelben sivatagban stb járok vagy urambocsá egy lerobbant ruszki bázison. :D Az élethűséget viszont a grafikus motor állítja elő. A hangulat mellé kell nekem ez is.

Jó példák a Rage, a Half-Life 2 a Crysis 1-2. Gondolom így már világos. Nekem pl valósághű árnyék nélkül ne adjanak ki játékot vagy pl hatszögletes kerekü autóval mert illúzióromboló és azonnal törlöm akármilyen hangulata van.

Ez a Ghost Recon meg nagyon csúnya ami szemmel.

 

Nézzük a jó öreg témát az USA hadseregét. Ne mondd már nekem hogy Afganisztánban, Irakban bemegy a tábornok vagy ezredes és megmondja hogy fiúk ma ezt az óvodát vagy lakótömböt bombázzátok le. A civilek halála sajnos véletlen de így is nagy mértékben csökkenthető a fejlett technológiákkal(pl a preciziós bombák csak a célpontot találják el). Így értettem a véletlent. Vagy telót kapnak egy szakasztól hogy lőnek rájuk egy házból és megpróbálják kifüstölni az ellent, vagy az afgánok lövöldöznek a levegőbe pl egy esküvőn és akkor arra dobnak bombát. De ez mind véletlen, nem szándékosan akarták az esküvőt lebombázni. Az persze lehetséges hogy két Al- Quaida vezető egy házban van a családjával és dönteni kell hogy az egész házat lebombázzák a civilekkel együtt, vagy beküldenek egy Navy Seals osztagot. Ilyenkor lehetséges hogy az előbbit válasszák. Ahogy írtad nehéz lehet a háború te sem én sem voltam még benne hálistennek és remélem, soha sem leszünk hanem így virtuálisan vitatjuk meg a kérdést. Azt ugye meg nem kell mondanom hogy az ellenfél meg nagy Ívben szarik a civilekre mert utána lehet mutogatni az újságban a gyerek holttesteket hogy milyen szemét sz USA.

Ami még lényeg hogy az USA-nak most nagyon minimalizálni kell az afgán civil áldozatok számát mert a lakossággal jó viszonyt kell ápolniuk 2014-ben kivonulnak onnan nem hiányzik nekik hogy a tálibok ellenük hergeljék a lakosságot. Sajnos az utóbbi hónapokban történt pár incidens(Koránégetés, meg az idióta őrmester mészárlása) ami aláásta a viszonylagos jó viszonyt az amcsi hadsereg és a lakosság közt.

De azzal nem vádolhatók hogy direkt tizedelik a lakosságot.

Elismerem elfogult vagyok, de azért annyira nem hogy ne lássam meg a hibákat is. Inkább azért védem őket mert már kialakult a világon egy baromi szélsőséges Amerika-ellenes hangulat, ami már nem a tényekre alapulva vádolja őket hanem mindenféle baromsággal.

De különben ugyanígy kedvelem a nyugati hadseregeket is.

Van egy kolléganőm és a férje Afganisztánban szolgál. Persze egyből kérdeztük milyenek az amcsi katonák, és mondta hogy semmi különös(nem ördögök), ők mennek inkább harcolni.

A Discoveryn is volt egy műsor az Afganisztánban szolgáló amerikai katonákról , az volt a címe hogy Túlélni Afganisztánt. Szerintem tök jó volt átlagos srácok, várták a hazamenetelt őrségben voltak stb. Semmi ördögi nincs bennük.

Olyan játék engem is érdekelne amit írtál de szerintem a Modern Warfare-k valamennyire visszaadják egy modern háború hangulatát. Valószinü tényleg lenne egy olyan feladat hogy foglald el a szakaszoddal és védd meg az oroszok által elfoglalt Burger Kinget(Modern Warfare 2). Azt hogy hogyan csinálod ezt honnan lövöd őket hogyan mozogsz, azt a játék biztosítja. Gondolom a valóságban is meg kell tervezni előre hogyan hatolok be stb. Persze túl filmes de ennek ellenére imádom.

Na ez az én véleményem az egészről. :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

A görögök is lövöldöznek az esküvőn és miattuk volt gond az EU-val. Lehet valóban az amcsikat kéne kérni, hogy bombázzák már őket is le. Amúgy, én mindig magamnak mondok ellent, akkor most te is! :) HA annyira szuperhyperdurva cuccaik vannak, meg ahogy a filmekben is már előadják magukat, akkor miért nem lehet pontosan tudni, hogy ott éppen lagzi van? Nem hiszem el, hogy egy műhold, vagy hőtérkép ne segítene ebben...sokkal inkább azt látom ez mögött, hogy ott van a főnök, meg a fia, meg a rokonai, minek őket egyesével levadászni, ha össze vannak terelve. Meg legalább a másnaposságot is megússzák! :)

 

Ami meg a TV-ben van...hüm. Chuck Norrist is mutogatják, meg ott a Csupasz Pisztoly. Készítettek igen szívhez szóló filmet az ikertornyok lerombolásáról is. Majd ha lesz olyan HITELES film az arabokról és arról, hogy VALÓJÁBAN mi történt ott, akkor lehet ezekre hagyatkozni. Amíg az amcsik felvásárolják a médiát és így terjesztik az igét, addig sajnos nem lehet hinni még a Discovery-nek sem. Ez olyan, mint a Magyar Narancs, meg a Barikád, mindegyik azonos gondot ír le, csak más szemszögből és így az egész rohadtul másnak tűnik.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Múlt héten szerdán vásároltam meg Steam-en akciósan a Portal 2-t, mindössze 1230 Ft-ért, a hülyének is megérte... hát még nekem :P ... egyébként is imádtam ezt a játékot, így pedig már tolhatom multiban is egy haverral, ami fantasztikusan jó... illetve nemrég adtak a játékhoz egy pályaszerkesztőt is, amivel saját készítésű tesztkamrákat lehet összetákolni. Nagyon király! :):P

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Jó példák a Rage, a Half-Life 2 a Crysis 1-2. Gondolom így már világos. Nekem pl valósághű árnyék nélkül ne adjanak ki játékot vagy pl hatszögletes kerekü autóval mert illúzióromboló és azonnal törlöm akármilyen hangulata van.

Ez a Ghost Recon meg nagyon csúnya ami szemmel.

És mégis a Quake 4-gyel játszol, ami mai szemmel már vígan ocsmány grafikájú, de már a maga idejében is kicsit elavult volt. De a példádban hozott Half Life 2 is minden mai szemmel, csak nem éppen olyan, ami felér a másik három példához, azaz Rage, Crysis 1-2. Remélem érthető, mit nem értek. Mondod, mennyire fontos a grafika, közben ősi játékokkal játszol, meg megkopott grafikájú játékokat hozol példának. Kicsit ellentmondásos a dolog.

 

Hát, én pont a Modern Warfare, vagyis a Call of Duty szériát (és a Medal of Honort) nem hoznám példának a modern háborúk visszaadására. :) Ez pont olyan széria, mint a régi háborús filmek, mint a Kelly hősei, az A piszkos tizenkettő vagy a Halál 50 órája. A háborúsdit kalandnak fogják fel. Eltaláltak, uzsgyi fedezékbe, hip-hop felgyógyulsz. Lőszer? Ne spórolj vele, ha fogytán van (de nincs, sosincs, valahogy mindig egy komplett lőszerlerakat van G. I. Joe-nál), hát szaladsz egy kört a placcon, és máris teli vagy mindenféle földi jóval. Annál is inkább, mert járj bárhol, bármikor, az biztos, hogy a harctéren ott van már egy hadseregnyi hulla, mellettük a modern hadviselés minden kütyüje a furkósbottól az UAV távirányítón át a TAR-21-ig. Ami egy remek fegyver, csak nem tudom mit keres izraeli gyilokeszköz egy ruszki honvéd kacsójában. És a többi. Imádom a szériát, de szerintem egy valódi háború hangulatától nagyon messze van.

Ja, és még a grafikája is gáz, hiszen azon kívül, hogy mai szemmel már elég randácska szegény (ugyi? :P), nuku rombolható környezet, mint egyes konkurenciákban (ugyi? :D).

 

A többire PM-ben válaszolok, hogy ne offoljunk vagy untassuk a többieket.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Múlt héten szerdán vásároltam meg Steam-en akciósan a Portal 2-t, mindössze 1230 Ft-ért, a hülyének is megérte... hát még nekem :P ... egyébként is imádtam ezt a játékot, így pedig már tolhatom multiban is egy haverral, ami fantasztikusan jó... illetve nemrég adtak a játékhoz egy pályaszerkesztőt is, amivel saját készítésű tesztkamrákat lehet összetákolni. Nagyon király! :):P

Na, majd akkor egyszer kipróbálhatnánk, ha éppen nekem is fel lesz telepítve. (Sajnos most helyhiányban szenvedek, kicsit sok játék van a gépen. :)) Bár nekem is eredeti, még nem játszottam vele multiban.

 

Ha vki tud működő D3at az szóljon! :D

Boltban nézted? Bár ahogy hallom, az sem éppen működőképes. :evil::D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

A COD 2. kezdése engem annyira megfogott, hogy az valami hihetetlen. Amikor az oroszokkal kell védekezni, a támadók meg fújják a sípot, mint az állat... :) Utána a ház felrobbantása pedig hihetetlen volt. Én a mai napig szívesen játszom vele, jobban bejött a VH hangult, mint ez a modern harcviselés.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

A COD 2. kezdése engem annyira megfogott, hogy az valami hihetetlen. Amikor az oroszokkal kell védekezni, a támadók meg fújják a sípot, mint az állat... :) Utána a ház felrobbantása pedig hihetetlen volt. Én a mai napig szívesen játszom vele, jobban bejött a VH hangult, mint ez a modern harcviselés.

 

A felkészítés a legjobb az elején, mikor krumplit dobálsz :) Amúgy igen, jól bemutatja az akkori helyzetet. Tudsz lőni 2-őt, már kapod a fegyvert azt mehetsz a sűrűjébe. Tényleg olyan hangulat van az elején hogy egy tapasztalatlan, tűzkeresztségen épphogy átesett fiatal ember vagy, aki csak egy tucatárú, ha lelőnek egyből átveszi a helyed más. Végére ez is megváltozik, ott már veteránnak érzed magad. :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Igen, mert hadszíntért is váltasz, meg ha jól emlékszem nemzetiséget is. Az oroszoknál lőszer nem volt, de ember igen sok, az amerikaiak fordítva dolgoztak. De mondjuk az vicces, hogy minden nép angolul beszél, itt üdítő kivétel volt, hogy a németek az anyanyelvükön karattyoltak.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Na, majd akkor egyszer kipróbálhatnánk, ha éppen nekem is fel lesz telepítve. (Sajnos most helyhiányban szenvedek, kicsit sok játék van a gépen. :)) Bár nekem is eredeti, még nem játszottam vele multiban.

 

 

Majd szólj! Nem kell elkapkodni... majd ha odaérsz, akkor jelzed, hogy mehet! :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

És mégis a Quake 4-gyel játszol, ami mai szemmel már vígan ocsmány grafikájú, de már a maga idejében is kicsit elavult volt. De a példádban hozott Half Life 2 is minden mai szemmel, csak nem éppen olyan, ami felér a másik három példához, azaz Rage, Crysis 1-2. Remélem érthető, mit nem értek. Mondod, mennyire fontos a grafika, közben ősi játékokkal játszol, meg megkopott grafikájú játékokat hozol példának. Kicsit ellentmondásos a dolog.

 

Hát, én pont a Modern Warfare, vagyis a Call of Duty szériát (és a Medal of Honort) nem hoznám példának a modern háborúk visszaadására. :) Ez pont olyan széria, mint a régi háborús filmek, mint a Kelly hősei, az A piszkos tizenkettő vagy a Halál 50 órája. A háborúsdit kalandnak fogják fel. Eltaláltak, uzsgyi fedezékbe, hip-hop felgyógyulsz. Lőszer? Ne spórolj vele, ha fogytán van (de nincs, sosincs, valahogy mindig egy komplett lőszerlerakat van G. I. Joe-nál), hát szaladsz egy kört a placcon, és máris teli vagy mindenféle földi jóval. Annál is inkább, mert járj bárhol, bármikor, az biztos, hogy a harctéren ott van már egy hadseregnyi hulla, mellettük a modern hadviselés minden kütyüje a furkósbottól az UAV távirányítón át a TAR-21-ig. Ami egy remek fegyver, csak nem tudom mit keres izraeli gyilokeszköz egy ruszki honvéd kacsójában. És a többi. Imádom a szériát, de szerintem egy valódi háború hangulatától nagyon messze van.

Ja, és még a grafikája is gáz, hiszen azon kívül, hogy mai szemmel már elég randácska szegény (ugyi? :P), nuku rombolható környezet, mint egyes konkurenciákban (ugyi? :D).

 

A többire PM-ben válaszolok, hogy ne offoljunk vagy untassuk a többieket.

 

 

Nem értem mit nem értesz. :D A Quake 4 valamiért kiemelkedőbb a többi közül(írok mindjárt róla egy véleményt) és ma sem vall szégyent a grafikája szerintem és nem csak ezzel játszom. Pl van benne árnyék és az arcmimika is nagyon jó . Persze a Doom 3 motor ma már elavult. A Half-Life 2 meg szerintem ennél is szebb. Pl a víz mai szemmel is eszméletlen vagy G ügynök arca sem semmi.

Szóval az van hogy az aktuális időknek megfelelő grafika legyen egy játékban. A fentiek a maguk idejében kiválóak voltak és úgy érzem hogy ma sem vallanak szégyent ezért jöttek a listába(és ezért nem a Soldier of Fortune 2 aminek már botrányosan rossz a grafikája ma, pedig a játék kiváló).

Ma ugye a legjobb grafikus motor a CryEngine 3. Az Unreal 3 motor szerintem már elavult. Szeptemberben jön a Far Cry 3 aminek brutálisan szép grafikája lesz a trailerek alapján talán az fel fogja venni a versenyt a Crytech üdvöskéjével. Meglátjuk majd hogy muzsikál a Dunia Engine.

 

A Modern Warfare-ket én is úgy látom ahogy te kicsit rosszul fogalmaztam. Természetesen nem így néz ki egy háború hogy minden fegyver ott van. Viszont a hangulata hasonlíthat. Pl mikor fedezékben vagy és szórnak mint a meszes, és közben közelednek az ellenfelek és ha kidugod a fejed headshot egyből ha meg ott maradsz bekerítenek. Vagy pl a szétbarmolt városok is ezt a hangulatot erősitik. Nekem nagyon bejönnek ezek a játékok, de tisztában vagyok vele hogy játék. Viszont nagyon bele tudom élni magam. Mikor játszok vele tényleg hiszem azt hogy a társamat mentem mikor tartom a frontot míg a segítség odaér, vagy a jó ügyért harcolok. :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Tegnap végeztem a Quake 4-gyel ki tudja hányadszor. Hogy miért is jön be ez a játék? Szerintem azért mert a Quake 2 anno nagyon tetszett mind történetileg mind hangulatilag. Azzal is rengeteget játszottam a Quake 4 pedig ennek egyenes folytatása. A történet egyszerű a Quake 2-ben a marine megölte a Makront a Stroggok(ami egy brutálisan gusztustalan faj, élőlények testrészeit használják a gépeikhez, magyarán egybeépitik őket) irányítóját

mi pedig innen kezdünk, csapatunka leküldik a Stroggok bolygójára harcolni. Tulajdonképpen egy háborúba cseppenünk.

Mag már a hangulat beindít tényleg van miért harcolni ezek ellen. De amiért számomra kiemelkedik hogy ez a játék az utolsó mohikán. Ez a játék az utolsó abban a sorban ahol még nem kellett visszabújni a fedezék mögé hogy feltőltödjön az életerőd, nagyon kellett figyelni mit csinálsz. Volt hogy 12 életerőm volt és két nagy dög még előttem. Hát leizzadtam rendesen. Ezt hiányolom a mai játékokból. Meg a fő boss-okat. Ja igen és a hosszúság. Ez a játék baromi hosszú. Minimum 4-szer hosszabb mint bármelyik MW.

Mindig jó elővenni ezt a játékot akár a jól felépített pályák miatt is.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

De amiért számomra kiemelkedik hogy ez a játék az utolsó mohikán. Ez a játék az utolsó abban a sorban ahol még nem kellett visszabújni a fedezék mögé hogy feltőltödjön az életerőd, nagyon kellett figyelni mit csinálsz. Volt hogy 12 életerőm volt és két nagy dög még előttem. Hát leizzadtam rendesen. Ezt hiányolom a mai játékokból. Meg a fő boss-okat. Ja igen és a hosszúság. Ez a játék baromi hosszú. Minimum 4-szer hosszabb mint bármelyik MW.

Bezony, bezony, én is emiatt szeretem ezt a játékot. Ez a régi vágás még kihívást nyújt. És élményt.

 

Én most a Resident Evil 5-tel játszom. Ebben is van életerő pack (a drága növények) szívok is miattuk, mert sosincs, mikor kéne. :D Ennek a játéknak iszonyú jó az MI-je. Már ne az ellenfélé, azok agyatlan zombik, nem is kell nekik agy. De a társam, Sheva, az zseniális. Önállóan cselekszik, felveszi a dolgokat, ha olyan, amit én használok (pl. gépfegyver töltény), azt átadja. Gyógyít, és mindig a megfelelő gyógycuccot adja be (ha csak feléig fogyott az életerő, nem nyomja belénk a teljes gyógyulást hozó anyagot). Zseniális! Ezután hogyan tudták így elszúrni az Operation Racoon City-t, nem is értem. Viszont arról leszokhatnának már a Capcomnál, hogy mozgás közben nem lehet lőni... :roll:

 

Persze a Doom 3 motor ma már elavult.

[...]

Szóval az van hogy az aktuális időknek megfelelő grafika legyen egy játékban.

Ő... Vagy úgy érted, hogy a megjelenés idején legyen megfelelő a grafika, aztán az már évtizedek múlva is elővehető?

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Igen, mert hadszíntért is váltasz, meg ha jól emlékszem nemzetiséget is. Az oroszoknál lőszer nem volt, de ember igen sok, az amerikaiak fordítva dolgoztak. De mondjuk az vicces, hogy minden nép angolul beszél, itt üdítő kivétel volt, hogy a németek az anyanyelvükön karattyoltak.

 

De legalább oroszoknál meg volt az akcentus :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

6. részbe lehet majd mozgás közbe lőni. :D

Remek, huszonhat játék és tizenhat év után végre rájöttek, hogy ez milyen egy idegesítő baromság. :) Azért örülök, hogy haladnak a korral. Lassan felérnek a Dead Space-hez. De remélem, ha már a sétálás közbeni lövést beleteszik, akkor vadulnak kicsit, és a sétálás közben tárcserét sem hagyják ki. És. ha igazán merészek akarnak lenni, beletehetik, hogy ultraszuper katonáink képesek legyenek maguktól leugrani teszem azt egy kocsi platojáról. :evil:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Látom itt volt szó a Doom 3. ról. Szerintem remek játék volt, engem annyira nem is a grafika fogott meg, hanem a hangulat. Így, ma is simán előveszem és feldobom a gépre, ha úgy van kedvem. Ott volt először üveg általi torzítás és a tűzön is nagyon sokat fejlesztettek. Ezért nem kedvelem annyira a Far Cry-t, vagy a Crysis-t, ott nem érzem azt, hogy na, ezt még egyszer újra végig vinném.

 

Frenkie mint említettem FPS-ben és AI-ben a Fear az egyik legjobb. Mindig máshonnan támadnak, bekerítenek, automatákat döntenek fel és onnan tüzelnek úgy, hogy csak a kezük látszik ki. A Quake-ben az volt a gondom, hogy betanulható volt. Bemész egy ajtón, balról egy monszta, szemből kettő, meghalsz, mert jön egy jobbról és későn veszed észre...újratöltés....balról die, szemből die, egyből jobbra és die...máris tovább jutottál.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Látom itt volt szó a Doom 3. ról. Szerintem remek játék volt, engem annyira nem is a grafika fogott meg, hanem a hangulat. Így, ma is simán előveszem és feldobom a gépre, ha úgy van kedvem. Ott volt először üveg általi torzítás és a tűzön is nagyon sokat fejlesztettek. Ezért nem kedvelem annyira a Far Cry-t, vagy a Crysis-t, ott nem érzem azt, hogy na, ezt még egyszer újra végig vinném.

 

Frenkie mint említettem FPS-ben és AI-ben a Fear az egyik legjobb. Mindig máshonnan támadnak, bekerítenek, automatákat döntenek fel és onnan tüzelnek úgy, hogy csak a kezük látszik ki. A Quake-ben az volt a gondom, hogy betanulható volt. Bemész egy ajtón, balról egy monszta, szemből kettő, meghalsz, mert jön egy jobbról és későn veszed észre...újratöltés....balról die, szemből die, egyből jobbra és die...máris tovább jutottál.

 

 

Jaja a Fear baromi jó főleg az AI-ban. A Quake 4-ben már nem úgy működik ,hanem ugrálnak az ellenfele és mozognak. Sőt halál utáni újraindításnál máshol is jelennek meg és nem ugyanazon fajtából. Persze itt is vannak scriptelt jelenetek, de nem sok. A Quake 12-ben tényleg úgy volt ahogy mondtad viszont a nagybetűs hangulat mindent vert.

Hát pedig a Far Cry és a Crysis is a maguk idejében a legszebbek voltak, a Crysis története meg baromira be is jött(amerikai kommandóst alakítani nekem maga a mennyország :D ).

Tegnap raktam fel újra a Crysis 2-őt ezen az új irodai ideiglenes kártyámon le is kellett venni belőle rendesen de még így sem csúnya.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

 

Ő... Vagy úgy érted, hogy a megjelenés idején legyen megfelelő a grafika, aztán az már évtizedek múlva is elővehető?

 

 

Úgy értem hogy az aktuális trendnek megfelelő legyen a grafika és baromi jó hangulata is, na meg izgalmas történet sem árt. Namost ezt nem sok játék teljesíti. Ugyanakkor vannak olyan grafikájú játékok amik a mai napig megállják a helyüket. Pl Crysis 1-2. Ezekekl játszok tovvábra is. De pl idetartozik a Doom 3 is. Azelött ami volt azok már nem. Pl Quake 3 motoros játékok.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Batman: Arkham City legújabb DLC-je kapott egy jó kis trailert.

http://www.youtube.com/watch?v=K5lmfd_eAV0

 

Remek, huszonhat játék és tizenhat év után végre rájöttek, hogy ez milyen egy idegesítő baromság. :) Azért örülök, hogy haladnak a korral. Lassan felérnek a Dead Space-hez. De remélem, ha már a sétálás közbeni lövést beleteszik, akkor vadulnak kicsit, és a sétálás közben tárcserét sem hagyják ki. És. ha igazán merészek akarnak lenni, beletehetik, hogy ultraszuper katonáink képesek legyenek maguktól leugrani teszem azt egy kocsi platojáról. :evil:

Kell valami újítást hagyni a 7. és 8. részre is. :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Úgy értem hogy az aktuális trendnek megfelelő legyen a grafika és baromi jó hangulata is, na meg izgalmas történet sem árt. Namost ezt nem sok játék teljesíti. Ugyanakkor vannak olyan grafikájú játékok amik a mai napig megállják a helyüket. Pl Crysis 1-2. Ezekekl játszok tovvábra is. De pl idetartozik a Doom 3 is. Azelött ami volt azok már nem. Pl Quake 3 motoros játékok.

Értem, és egyetértek így már. Kivéve, hogy én simán felteszem a Quake 1-2-t is, vagy a Half Life 1-et. Sőt, pár hete a Wolf 3D-vel játszottam. Jajj. :D Na jó, az csak kis pár órás nosztalgiázás volt, kivinni még egyszer az életben nem fogom. De azért nem semmi egy Crysis 2 után leülni a legelső FPS elé. :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Magam is alig hiszem el, de végre eljutottam odáig, hogy sikerült beüzemelnem a Resident Evil 5-öt a laptopomon! :rock::yeah:

Tegnap este 7 környékén leültem, hogy fél órácskára kipróbálom, éjjel fél 2-kor fejeztem be, úgyhogy hangyányit elvesztettem az időérzékem. :P

Egyébként marha jó játék az eddigiek alapján, a 4-re (amit szintén szeretek, úgyhogy nem leszólásból írom) igen erős köröket ver! Megmaradt a RE4-ben megismert játékmenet, funkciók és fegyverek nagy része, de mindent remekül fejlesztettek tovább, egy sokkal komolyabb szintre. A TPS-ekkel sosem volt bajom, egyáltalán nem részesítem hátrányban az FPS-ekkel szemben. A TPS módnak köszönhetően még jobban kijön az egész játék film jellege, amire alaposan ráerősít a remek animáció az átvezetőknél, illetve az interaktív, filmszerű videók. Amin meglepődtem, az a karakterek építése. Nem csak annyiról van szó, hogy mész előre és irtod az ellent... az átvezetőknél megismertetik velünk a karakterek motivációit, múltjuk darabjait, miegymást. Szóval, ez az újítás nagyon bejön az 5-ben. A másik tetszetős elem, Sheva, akit nem csak megóvni kell, és 4 elrablás után, négyszer kiszabadítani, hanem összedolgozni vele. Ha kell, muníciót, vagy épp gyógyszert ad, de akár akkor is segít, ha közelharcban bajba kerülünk. A közelharcoknál lévő mozdulatok száma is szépen bővült, hogy olyan apróságokról ne is beszéljek, mint a főhős hátán lógó fegyverek (a 4-ben rejtélyes módon akár egy aknavető is elfért Lion zsebében), vagy a készletek felvétele.

Egyedül talán annyi hiányosságot érzek, amit már ti is megfigyeltetek, hogy haladás közben nem lehet lőni, de még célozni sem (pedig ez utóbbi a 4-ben elérhető funkció volt). Ezzel együtt remek játék, nekem legalábbis tetszik, a film készítői pedig tanulhatnának a játék alkotóitól, ami a sztori írását illeti.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Dettó! Nagyon innovatív játék. Tegnap haver hívott, hogy segítsek neki és a barátnőjének beüzemelni az ME3 multiját. Mondom hatkor jó lesz, addig még gyorsan kiviszem a Lyckeres pályát. Ez volt négykor. Hát ja, kivittem a Lyckeres pályát, meg még utána párat. Sity-suty elszállt a két óra, majdnem lemaradtam a segítségnyújtásról (utána meg két órára ott ragadtam az ME3 multiban, de az egy másik sztori :D).

Nekem is jobban tetszik a RE5 mint a RE4, pedig a RE4 is remek lett. Nálam sokat dobott a tény, hogy a kamerát áthelyezték a karakter válla fölé, és nem a pálya egy random és fix pontján van, ahol néha még magát a karaktert sem lehetett látni, nemhogy a pályát belátni. Ami igencsak frusztráló volt menekülés és harc közben, pláne mikor egyik pályaszakaszról a másikra átkerült a kamera mondjuk a szereplő háta mögül az orra elé és lendületből felcserélődtek az irányok. Természetesen ennek egyenes következménye volt, hogy hősünk perdült egyet és Nemesis karjaiba vetette magát (hogy kedvenc példámmal éljek a RE3-ból).

Az új helyszín és a zombik kiiktatása is szerintem csak előnyére vált a játéknak, mindkét esetben. Én személy szerint eléggé untam már a várost és a földalatti laborokat. Viszont a hülye, irreális feladványokat csak nem mellőzik, jó lehet, a RE5-ben már nagyon minimális van. De annyira rühelltem például a RE2-ben, hogy fél Racoont be kell járni emblémák gyűjtéséért, amiket aztán logikai feladványok során kombinálva kell betenni egy föld alatt lebegő üvegkalitkába, amiből kipottyan a kulcs, amivel kinyithatom a titkos gombot rejtő nyílást, hogy végre kinyissam a postaládát. Teljesen reális, nem is értem, miért nem tudta az RPD megfékezni a zombijárványt. Nem tudták kinyitni a fegyverszekrényt, mert elfelejtették, hová tették a kulcsot, hogy jutnak oda és hogyan férnek hozzá.

És tényleg, Sheva MI-je hihetetlen, sok játékban van az embernek társa, de ilyen hasznos egyikben sem. És nem csak hasznos, egyáltalán nem idegesítő. Nem akadsz meg benne, nem kell rászólni, hogy jöjjön már velünk (na jó, amikor belefeledkezik a szörnyhentelésbe, akkor igen, de ez bocsánatos bűn :)). És még lőni is tud.

 

olyan apróságokról ne is beszéljek, mint a főhős hátán lógó fegyverek (a 4-ben rejtélyes módon akár egy aknavető is elfért Lion zsebében)

Na, azért ha háromnál több fegyver van nálad, akkor már ott is van rejtélyes zsebretétel. :) Biztos Idő Lord technológiát használnak, vagy bővítő bűbájt nyomtak rá. :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Az nekem is bejön, hogy nem követik el azt a tipikus klisét, hogy mindig minden zűr, és megoldásra váró problémahalmaz az USA-ban történik - lehetőleg valamelyik nagyvárosban. Bár ez már a RE4-re is igaz, ami Európában, Spanyolországban játszódik, a RE6-ban pedig eljutunk

Kínába

is. Egyébként Afrika, mint helyszínválasztás telitalálat lett annak fényében, hogy az itt élő embereket javarészt tényleg csak kizsákmányolják és kísérleteznek velük.

 

Ami még valamennyire negatívum (de valószínűleg csak nem szoktam hozzá), az a korlátozott tárhely a felvehető fegyvereket, muníciót, stb. illetően. Illetve az, hogy harc közben nem lehet "megállítani" az időt és szép nyugodtan bevenni a gyógyszert, vagy matatni a fegyvereink között. Persze ez is hozzátartozik a realitás fokozásához, így bajnak talán nem is baj. :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.