JakeSully Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Erre a weboldalra kíváncsi leszek http://ign.hu/ A FB oldalon ezt írják: A világ legnagyobb videojátékmagazinja hamarosan Magyarországra jön! Az IGN Hungary célja az, hogy hazánkban is azt a világelső színvonalat nyújtsa, melyet a névtől már megszokhattatok. Nálunk első kézből, magyar nyelven értesülhettek a legújabb játékos hírekről, mindössze percekkel az amerikai megjelenésüket követve. Ehhez társul egy színes tesztelői csapat, veteránokkal és újoncokkal egyaránt, valamint rengeteg exkluzív videós tartalom, melyet csakis nálunk érhettek el. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Erre én is, bár én valószínűleg más módon. Egyrészt, az IGN világelső, a megbízhatatlanságban. Egy ideje köztudotta, hogy lefizethető, és alapvetően senki sem veszi komolyan - már azelőtt sem, de amióta ez kitudódott, még inkább nem. Másrészt, kíváncsi vagyok, megáll-e a magyar piacon a haza PC Guru Online és a Gamestar mellett. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Én a film és sorozatkritikáikat kifejezetten bírom. Remélem ilyen szekciókat itthon is indítanak. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. November 13. Call of Duty: Advanced Warfare Még nem fejeztem be, de olyan hat-hét órányi játékidővel a háromnegyedén túljutottam. Mivel az átlag CoD játékidő nekem négy-öt óra (a Call of Duty 4: Modern Warfare-t legutóbb három óra alatt kipörgettem), ez már nagy változás a sorozatban. Az utóbbi időben ezt a szériát már nagyon nem látogattam, a Black Ops 2-t csak kipróbáltam, de szerintem a feléig sem jutottam el, a Ghosts-ot pedig a gépemre sem engedtem fel, annyira nem érdekelt. Az Advanced Warfare-ban viszont két dolog már a trailerben megfogott: sci-fi környezet és Kevin Spacey. És ez a kettő bizony tényleg olyan pluszt ad a játéknak, ami miatt az ember teker előre. Félre értés ne essék, ez még mindig ugyanaz a Call of Duty, amit az Infinity Ward 2003-ban képernyőre álmodott. Hiába játszódik 2050-akárhányban, hiába van itt exosuit, hiába új a motor (iszonyú gyönyörű a játék, CoD ilyen szép 2003-ban volt, az átvezetők pedig mozifilm minőségűek, azt egyszerűen látni kell, néha komolyan azt hittem, hogy nem egy animált Kevin Spacey-t, hanem a valódit látom!!!!), szóval minden csilli-villi külsőség mellett ez még mindig ugyanaz a CoD: mész egy csőben és lelősz mindenkit, aki eléd kerül, miközben pörög a heroikus, sablonos, hollywoodi, interaktív akciómúvi. De az ember már csak Spacey miatt is végigjátssza, mert egy csoda, akárhányszor besunnyog a képernyőre. Nem tudom, hogy a Sledgehammer Games és az Activision milyen alkut kötött az ördöggel, hogy egy ilyen A listás színészt be tudtak rángatni egy videojátékba, de minden lelket megért. A mocap eljárásnak hála Spacey ugyanazt a színészi teljesítményt hozza, mint egy mozifilmben, és valami eszméletlen főgeci a filmben. Egy olyan főgeci, akivel (egy ideig) marhán tudtam szimpatizálni, bár a végét a sztorinak még nem ismerem, így lehet a szimpátiámat visszaszerzi. A másik a sci-fi környezet. Ez annyira nem új, a Black Ops 2 és tudtommal a Ghosts is próbálkozott már ilyennel, de itt teljes mértékben jelen van. Persze mindez "lopott" cucc, hiszen az exosuit semmi olyat nem mutat fel, amit a nanosuit ne tudott volna a Crysis-sorozatban (sőt, mivel ezt nem lehet annyira szabadon használni, így a nanosuit még jobb is), viszont a fegyverek, a vezethető járművek, a különféle ismerős, mégis jópofán átdolgozott helyszínek kellemes frissítést hoznak az unalomig ismert Bagdad, Moszkva, Párizs, London, stb. után. És mindezek mellett nekem a sztori is újra bejön. Kiszámítható, hollywoodi, de izgis, és tényleg, a karakterek nagyon bejövősek, főleg Spacey. Mondtam már, hogy Spacey a csúcs? Szóval, Frenkie, és mindenki, akiről most így hirtelen nem tudom, hogy szereti-e/szerette-e a Call of Duty sorozatot, ajánlom az Advanced Warfare-t kipróbálásra. Már csak Kevin Spacey jelenléte miatt is. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2014. November 14. Hozzászólás ideje: 2014. November 14. Call of Duty: Advanced Warfare Szóval, Frenkie, és mindenki, akiről most így hirtelen nem tudom, hogy szereti-e/szerette-e a Call of Duty sorozatot, ajánlom az Advanced Warfare-t kipróbálásra. Már csak Kevin Spacey jelenléte miatt is. Szerinted én mit várok mikor bemegyek a munkahelyemre mióta megjelent az Advanced Warfare? Hát a munkaidő végét. De miért? Hogy nyomjam a játékot és brutálisan meg fogsz lepődni miért. Hát csak nem Kevin Spacey miatt? Á dehogy. Szóval benne vagyok a sűrűjében, ahogy vége én is írok kritikát róla de már most egyet értek azzal amit írtál. Mondjuk én Spaceyt hatalmas színésznek tartom amúgy is főleg mikor rossz karaktert alakít. És nem kell grimaszolnia ordibálnia csak néznie. Na akkor futkos a hideg a hátamon. Mert abban a nézésben benne van az univerzum minden szemétládsága. De nem a legalja primitiv rohadékság. Hanem az úgynevezett úriemberi szemétség ami Palpatine sajátsága is. Nyájas kedves angyali. De mikor rád néz inkább vágynál Afganisztánba 2 tőrrel 6000 tálib ellen. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. November 14. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. November 14. Bezony-bezony, én is emiatt bírom az ürgét. Mondjuk zseniálisan hozza a jó figurákat is, de a gonoszai azok hihetetlenül jók. Akárcsak itt. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2014. November 18. Hozzászólás ideje: 2014. November 18. No a múlt héten újra letudtam a ME3-at. Ezúttal végre végignyomtam az alap Janival a korábban sutba dobott Liarás románcos kijátszásomat. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2014. November 18. Hozzászólás ideje: 2014. November 18. No a múlt héten újra letudtam a ME3-at. Ezúttal végre végignyomtam az alap Janival a korábban sutba dobott Liarás románcos kijátszásomat. És kielégítőnek találtad az előzetes igényeid fényében? Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2014. November 18. Hozzászólás ideje: 2014. November 18. És kielégítőnek találtad az előzetes igényeid fényében? 100%-ig. Nagy igényeim ugyan nem voltak mert a FemShep-Liara románcos kijátszás miatt úgy-ahogy már tudtam mire számítsak. Mindenesetre megérte a PasiShep-pel is kiteljasíteni azt a románcot. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. November 19. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. November 19. Ebben a Middle-Earth: Shaddow of Mordorban több orkot és urukot lehet kinyírni egy óra leforgása alatt, mint amennyi az egész Gyűrűk Ura-trilógiában összesen meghalt. Amúgy marha jó játék, bár az eredetiséggel véletlenül sem lehet meggyanúsítani, sőt, simán lehet lopással vádolni. Olvastam olyan "védőbeszédet", hogy ez a játék csak hasonló elemeket használ, mint bizonyos másik játékok. Nos, ez nem igaz, a Monolith Productions konkrétan egy az egyben lenyúlt elemeket, és még csak azt a fáradtságot sem vette, hogy ezt leplezze. Ha a falmászásról az Assassin's Creed jut eszedbe, ne lepődj meg, onnan van. Nem törték magukat Talion mozgáskultúrájának átdolgozásával, simán felismerhető Altair, Ezio és a többiek mozgása. Sőt, a fejlesztők még arra sem vették a fáradtságot, hogy az épületeket összekötő kábeleket, amiket végig lehet araszolni, átdizájnolják, az utolsó pixelig ugyanazok, mint amiket az AC-játékokban megtalálhatunk. Ha úgy érzed, hogy a harcrendszer ismerős a Batman: Arkham... játékokból, az sem a véletlen műve. Batman mozgáskultúráját 100%-osan átvették, épp csak annyira változtatták meg, hogy kardot raktak Talion kezébe, így ő nem leüti, hanem levágja az ellenfelet. Ez persze főleg fejek hullásában jelenítődik meg, illetve az AC-ből átvehették a különféle leszúrási metódusokat. Ezt leszámítva, ha játszottál az Arkham... valamelyik részével, zsigerből hozni fogod a Shadow of Mordor harcait. Semmi újdonság nincs benne, az egyszerű ütésektől kardcsapásoktól a leütéseken kivégzéseken át a visszatámadásokig minden benne van. Természetesen ez azt jelenti, hogy az ellenfelek is Batman egykori ellenféltípusai, csak orkosítva, urukosítva. Természetesen a világ sem eredeti, és nem azért, mert ez a Gyűrűk Ura világa. Az egész úgy fest, mintha az Arkham City-t keresztezték volna az első Assassin's Creeddel. Tehát alkalmas tetőn ugrálásokra, falmászásokra, de viszonylag sok a nyíltabb terep, ahol most nem repülni, hanem lovagolni lehet óriási, patkány szerű akármiken. De itt is vannak tornyok, amiket meg lehet mászni, aztán... Nem, nem nyílnak meg új területek, csak felfedi, hol vannak a rejtett tárgyak, mellékküldetések. Igen, ez a Batman elrejtett térképeinek keresztezése az AC tornyaival. Slusszpoénnak pedig kapunk adatbázist, ahol mindenfélét olvashatunk. Szerencsére ez sem eredeti ötlet, ezúttal a Far Cry 3 volt az áldozat. Majdnem ugyanúgy néz ki ez az adatbázis, csak hát ez Mordoros, azaz sötét. Ide is úgy kerülnek be a dolgok, hogy learatod a növényt, lelövöd az állatkát, harcba keveredsz az aktuális ellennel. Ja igen, lehet gazokat gyűjteni, meg állatvilágot ritkítani - nem vadászat, mert nem kötelező, csak hobbi, de azért ez is mintha az FC 3-ból lenne. A Shadow of Mordor egyetlen eredeti pontja a Nemesis-rendszer. Ennek lényege, hogy ritkítva a kapitányokat eljuthatunk a warchiefekig, akik megritkításával eljuthatunk a nagyfőnökig. Lehet viszályt kelteni (valahogy, nekem igazán ezt még nem sikerült szánt szándékkal kieszközölnöm), saját orkot az ellenség vonalai mögé juttatni, és így elvileg gyengül Szauron serege. Elvileg, mert gyakorlatban ebből semmit nem láttam még érvényesülni a játék eddig kipörgetett 25%-a alatt. Az orkok és urukok konkrétan végtelen számban vannak jelen Mordorban, szó szerint nem lehet őket kiirtani egyik területről sem. Ez roppant szórakoztató az első ezer-kétezer orkig, aztán az ember rohadtul megunja őket, és inkább elszalad mellettük. Merthogy Talion simán lesprinteli őket. Harcolni persze jó dolog velük, az Arkham-játékok harcrendszere itt is remekül szuperál, csak mondjuk amikor már a harmadik kapitány esik be abba a csatába, amiben csak egyet akartál eliminálni, és hozza magával a komplett pereputtyát, kicsit frusztráló tud lenni. Mert azért ork kapitányt ölni nem egyszerű - warchiefet meg még nehezebb. És elég kellemetlen tud lenni, ha annyi másik randaság próbálja elválasztani az okosabbik feled a testedtől, mint amennyi megostromolta a Helm-szurdokot. Ez egy olyan cucc, amit talán nem kellett volna teljes egészében átvenni az Arkhamból és/vagy az AC-ból. Azokban szinte az egész pályát végig lehetett repülni és/vagy a házakon ugrálni, itt viszont nincsenek városok, és batwing sem, szóval a föld közelben kell maradnunk. Az újratermelődő ellenfelek ezért válnak aztán frusztrálóvá, mert nem lehet úgy eljutni A-ból B-be, hogy közbe ne kelljen levágni száz orkot. Oké, elfuthatunk mellettük, de ha legalább a küldetési területen nem ritkítjuk meg az utánunk araszolók sorát, akkor a küldetés alatt lehetnek gondjaink. Ennek ellenére orkokat ölni élvezet, és hála istennek, halállal akkor sem lakolunk, ha az utolsó pillanatban mégsem sikerül kivédenünk a halálos csapást. Ekkor ugyanis egy földöntúli toronyban térünk magunkhoz (a játékban a dinamikus időjárás amúgy azt jelenti, hogy ha nappal meghalunk, akkor éjjel - esőben - ébredünk, és vica verza; természetesen a napszak nem változik, míg élünk). Szóval nincs baj, ha a ránk rontó ötezer orkból csak kétezer-ötszázat tudunk levágni, pár perccel később folytathatjuk ott, ahol abbahagytuk. Annyi változás történik, hogy a minket kinyíró orkot előléptetik, aztán ha újra megjelenünk előtte, kicsit morcibb lesz. Ami a sztorit illeti, nagy fordulatokra nem kell számítani. Talion mellett ugye van egy szellem, aki besegít nekünk, és részben azt kell kinyomoznunk a történet során, ki is ő valójában, mert hát nem emlékszik önmagára. A dolog azért poén, mert már azelőtt tudni fogjuk, ki ő és miért hozzánk csatlakozott, mielőtt egyáltalán megjelenik. Konkrétan a tutorial alatt rájön az ember, elég, ha látta az ember valamelyik Gyűrűk Ura vagy Hobbit filmet, és azonnal összeáll a kép. Szauron az. Mondjuk gőzöm sincs, minek rakom spoiler mögé, mert szerintem ezt szándékosan csinálták meg így a készítők. Hiszen tényleg, az első öt percben rájön az ember. Bár lehet, hogy épp ez a csapda, és valójában nem is ő az? Szóval eddig ennyi a tapasztalatom a Middle-earth: Shadow of Mordorral kapcsolatban. A fejlesztők legalább négy játékból loptak, de azokból legalább a legjobb dolgokat. Többnyire jól is helyezték el őket a játékban. A legjobb persze végig az, hogy orkokat kaszabolhatunk ezerrszámra (kár, hogy nincs statisztika ) és kalandozhatunk Mordorban. Mert a Gyűrűk Ura világát remekül adobtálták, legalább olyan jól, mint Batman világát az Arkham...-játékokban. Szóval még a minőséget is másolják. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. November 20. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. November 20. Far Cry 4: Frenkie, ha befejezted a Call of Duty: Advanced Warfare-t, tudom javasolni levezetőnek ezt. Minden benne van, ami a Far Cty 3-ban jó volt, de sokkal egyszerűbb, és nincs benne az az egy óra tökölés, míg minden szutykot betanítanak neked. Viszont iszonyúra be tud szaggatni, nem tudom, hogy ez a játék vagy a törés hibája-e. Simán megy ultrán, de amint tüzet fog, vissza kell vennem high-ra, és még akkor is diavetítést játszik. De még a tűznél sem mindenhol. Egy autó égett, és kiakadt, aztán egy lángoló faluban meg épp csak éreztem, hogy leesett az fps-szám. Mondjuk az Ubisoft idén nincs a toppon optimizáltság terén, a Watch Dogs sem tip-top ezen a téren - legalábbis nem volt az, amikor játszottam vele, azóta elvileg jött erre patch -, az Assassin's Creed: Unity egy hibabemutató, és most erre a Far Cry 4-re is panaszkodnak. Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2014. November 20. Hozzászólás ideje: 2014. November 20. Én is elkezdtem a Shadow of Mordort, egyetértek a frusztráló dolgokkal Dzséjt. Engem kifejezettem zavar, hogy feltölti az ellenség sorait a "halál" után a Nemesis rendszerben :S, meg amikor elmenekül egy kapitány és üldözés közben találkozom egy másikkal és jön a kis "bepofázos" videó tőle, mire visszarak TPS nézetbe naná, hogy nem arra néz a karakter amerre előtte vagyis nem az üldözött kapitány felé akkor kicsit lehet keveregni hirtelen, hogy merre hány méter. Az, hogy koppintás, már az első gameplay videóból tudtam, így nem ért meglepetésként Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2014. November 20. Hozzászólás ideje: 2014. November 20. Nah ez érdekes lesz. Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2014. November 22. Hozzászólás ideje: 2014. November 22. Tényleg nagyon realisztikus a GTA V Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2014. November 22. Hozzászólás ideje: 2014. November 22. A múlthéten olvastam egy cikket, hogy vajon mekkora felháborodást fog okozni, az örömlányok szolgáltatásainak igénybevétele FPS nézetben Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2014. November 23. Hozzászólás ideje: 2014. November 23. Far Cry 4: Frenkie, ha befejezted a Call of Duty: Advanced Warfare-t, tudom javasolni levezetőnek ezt. Minden benne van, ami a Far Cty 3-ban jó volt, de sokkal egyszerűbb, és nincs benne az az egy óra tökölés, míg minden szutykot betanítanak neked. Viszont iszonyúra be tud szaggatni, nem tudom, hogy ez a játék vagy a törés hibája-e. Simán megy ultrán, de amint tüzet fog, vissza kell vennem high-ra, és még akkor is diavetítést játszik. De még a tűznél sem mindenhol. Egy autó égett, és kiakadt, aztán egy lángoló faluban meg épp csak éreztem, hogy leesett az fps-szám. Mondjuk az Ubisoft idén nincs a toppon optimizáltság terén, a Watch Dogs sem tip-top ezen a téren - legalábbis nem volt az, amikor játszottam vele, azóta elvileg jött erre patch -, az Assassin's Creed: Unity egy hibabemutató, és most erre a Far Cry 4-re is panaszkodnak. Pont ezt akartam kérdezni hogy játszol-e már a Far Cry 4-el. Szerintem lassan vége az AW-nek. Aztán már tényleg bejezem a Metro:2033-at. Már megint egy 22-es csapdája helyzetnél szívok vele. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2014. November 23. Hozzászólás ideje: 2014. November 23. A Bioshock sorozat világához milyen kiegészítő anyagok vannak még (a könyvön kívül)? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. November 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. November 24. A Bioshock sorozat világához milyen kiegészítő anyagok vannak még (a könyvön kívül)? Van még néhány képregény, ezen kívül semmi. Mondjuk szerintem pontosabb úgy fogalmazni, hogy a Bioshock világaihoz. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2014. December 3. Hozzászólás ideje: 2014. December 3. Call of Duty: Advanced Warfare Tulajdonképpen a szokásos ipari munka mely minden év novemberében napvilágra kerül. Valamit mindig raknak bele(exoskeleton) de maga a fősodor ugyanaz. Töménytelen fegyver, lőszer, ellenség mely mindig a z USA-t vagy a Nyugatot akarja elpusztítani. Arról már nem írok hogy ez is rövid volt mert évek óta az. Ebben a részben érdekesek voltak a jövő fegyverei, illetve ahogy elképzelték a készítők a mai fegyverek alapján. Dzséjt jobban tudja hogy ezek létezhetnek-e 40 év múlva. Ami végig eszemben volt hogy ezekhez a csúcsszuper fegyverekhez és kütyühöz áram kell hisz online működnek. Ha az ellenség megszünteti ezt a kapcsolatot egy halom ócskavasat ér. Ami viszont üditő idén az Kevin Spacey megjelenése főgonoszként. Én nem lepődtem meg hogy egy A-listás színészt be tudtak hozni hisz ez a franchise dollármilliókat termel, amiből ki tudják fizetni Spacey gázsiját. Szóval Spacey meg is dolgozott a pénzéért, mert hatalmasat alakított. Csak a nézésétől már megborzongtam. Várom a jövő novembert. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Dzséjt, nem tudsz valami hírt a karácsonyi Steam-akciókról? Mikor indul pl? Emlékeim szerint ilyentájban szokott lenni a 75%-os akció. Néztem az áruházat de ott még semmi sincs. Hátha te tudsz valami belsős infót. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Sajnos semmi hír nem szivárgott még ki róla. Fura is, hiszen tavaly már november elején tudtunk majdnem minden részletet az őszi és a karácsonyi akcióról is. Most meg az ősziről sem tudtunk semmit, amíg el nem indult - mondjuk nem is volt nagy szám, egyedül a Wolfenstein: The New Ordert vettem meg. Én tippre azt mondanám, hogy december 20-a körül indul majd el. Tavaly 19-én indult, azelőtt 20-án, és mivel mindkettő csütörtökre esett, most én 18-át mondanám. Én is várom már, szépen fel is tettem némi mányit a Steam pénztárcámba. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Sajnos semmi hír nem szivárgott még ki róla. Fura is, hiszen tavaly már november elején tudtunk majdnem minden részletet az őszi és a karácsonyi akcióról is. Most meg az ősziről sem tudtunk semmit, amíg el nem indult - mondjuk nem is volt nagy szám, egyedül a Wolfenstein: The New Ordert vettem meg. Én tippre azt mondanám, hogy december 20-a körül indul majd el. Tavaly 19-én indult, azelőtt 20-án, és mivel mindkettő csütörtökre esett, most én 18-át mondanám. Én is várom már, szépen fel is tettem némi mányit a Steam pénztárcámba. Köszi szépen. Válasz
Darth Revan9 Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Hozzászólás ideje: 2014. December 5. A Batman: Arkham Knight mikor játszódik a többi játékhoz képest? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. December 5. Az Arkham City után nem sokkal. Válasz
ZoliZoltán Hozzászólás ideje: 2014. December 8. Hozzászólás ideje: 2014. December 8. Új elkezdtem/kezdeném a Lego Indiana Jones-ot...de most PC-n. Bedugom usb-be a joyt..beállítom a gombokat. Aztán mikor kezdődik a játék nem lehet átállítani 1 playerre.Folyton billentyűzeten van Indy...én meg a kis vágottszeművel vagyok joyon. Erre valami? Válasz
Darth Revan9 Hozzászólás ideje: 2014. December 8. Hozzászólás ideje: 2014. December 8. Az Arkham City után nem sokkal. Köszönöm. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2014. December 11. Szerző Hozzászólás ideje: 2014. December 11. Tavaly 19-én indult, azelőtt 20-án, és mivel mindkettő csütörtökre esett, most én 18-át mondanám. És úgy tűnik, jól mondanám. Bár megerősítés még nem volt rá, de a pletykák szerint tényleg december 18-án kezdődik a Steam Winter Sale 2014. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2014. December 11. Hozzászólás ideje: 2014. December 11. És úgy tűnik, jól mondanám. Bár megerősítés még nem volt rá, de a pletykák szerint tényleg december 18-án kezdődik a Steam Winter Sale 2014. Köszi. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2014. December 12. Hozzászólás ideje: 2014. December 12. (szerkesztve) 3500Ft-ot még hajlandó is voltam adni az új COD-ért! Szóval tegnap óta már ez is megvan... hamarosan kezdem tolni, mint kispurdé a dömpert... Szerkesztve: 2014. December 12. - Darth Riddick Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.