Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:
2 órával ezelőtt, Bomarr írta:

Még csak fél órát volt időm tolni, de máris beszippantott. A Canto Bight-on az utcai forgatag eszméletlen hangulatos. Máris fogadtam egy fathier versenyre. Rögtön vesztettem is pénzt rajta :D

Tipp: figyelni kell mit pletykálnak a közelben, akkor kiderül melyik van megbundázva és melyikre kell tenned. ;)

Hozzászólás ideje:

Mivel nálam nem fut el ez a game, igy elkezdtem végigjátszást nézni, 2k-ban. 

Na most, mondja már meg valaki nekem, hogy ez a grafika mitől olyan hűha, ami alá ilyen komoly vas kell PC-n? 

De most komolyan......

A grafika átlagos alatta, még PC-n is......

 

Amennyit néztem eddig a játékból, azért lehetett volna mélységet is adni ennek, ha már open world valamilyen szinten. Túl vannak egyszerűsitve a dolgok.. 

Hozzászólás ideje:

Megvolt az első sabacc játszma. Laza négy és fél óra kellett mire eljutottam ide :D Hát elsőre megijedtem mire elolvastam az összes szabályt. Mondom te jó ég! De aztán játszva kiderült, hogy teljesen átlátható a dolog. Jól belevonták azt is, hogy ugyan kártyázásról van szó, de néha kockával is kell dobni. Úgyhogy a hőn áhitott vágyam, hogy végig sabacc-ozzam a galaxist úgy tűnik meglesz :D 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Én azthiszem kivárok vele. Magyar felirat nincs hozzá ugye? 

Mert a Fallen Order + Survivor ment a magam sw angoljával, de úgy hallom sok a fogadás, meg pletykák kihallgatása, meh klf játékok. Félek kevés lehetek hozzá. 

Szerkesztve: - csoli1138
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Tegnap én is rárohantam. Nekem nagyon tetszik, hogy kicsit ilyen lopakodósabb, taktikázósabb megközelítést használtak, nem ilyen "Jedivel az akció sűrűjében" feelingje van. Az első bolygón be kell jutni egy pyke-bázisra, de brutális élmény lopakodni, és figyelni az őrjáratokat, kamerákat, nehogy észrevegyenek (főleg, amikor már 15 perce nyomod az utolsó mentés óta, és még nem vettek észre, na ott ne rontsd el :D ).

 

A hangulat ott van, a látvány szerintem teljesen rendben van, bár indokolatlannak érzem a gépigényt. Pedig hajtja a vasat rendesen. Nekem hosszú (mármint simán 4-5 perc) a töltőképernyő, de maga a játék egészen jól fut.

Tényleg figyelni kell az utcán is, mert nincs az arcodba tolva, ha mondjuk egy privát beszélgetés zajlik, amiben információt kaphatsz egy küldetéshez. Pl. egy alternatív bejutási lehetőséget.

 

Ami nem tetszik, nem tudom, más is belefutott-e, de a játék olyan Ubisoftosan bug-os. Pl. egy ponton az állatkám nem akart bemenni egy liftbe, csak feküdt előtte, de a lift addig nem indult el. Aztán egyszer csak mégis, de Nix nem volt velem, onnantól a pálya hátralévő részén már nem tudtam használni. Aztán egy baki miatt lezuhantam, hosszú töltőképernyő után meg már ott volt, de lebegett a levegőben. Kíváncsi vagyok, hogy a kilépés utáni betöltés megoldja-e majd a problémát.

Szerkesztve: - kdani20
Hozzászólás ideje:
59 perccel korábban, kdani20 írta:

Ami nem tetszik, nem tudom, más is belefutott-e, de a játék olyan Ubisoftosan bug-os.

 

Szerintem manapság a határidők, meg a hajtás miatt szinte esélytelen, hogy egy openworld játék bugmentesen induljon, reméljük hamar kijavítják. :) Meg ugye gyakorlatilag release date előtt vagyunk, biztos lesz day one patch.

 

1 órával korábban, kdani20 írta:

Tényleg figyelni kell az utcán is, mert nincs az arcodba tolva, ha mondjuk egy privát beszélgetés zajlik, amiben információt kaphatsz egy küldetéshez. Pl. egy alternatív bejutási lehetőséget.

 

Ha jól tudom minden segítséget, ami mutatja merre visz a quest ki lehet kapcsolni, te így nyomod?

Hozzászólás ideje:
55 perccel korábban, Darth Cupsy írta:

Meg ugye gyakorlatilag release date előtt vagyunk, biztos lesz day one patch.

Ilyen esetben, ha az előrendelők előbb megkapják, a day one patch-ek is települnek, pont azért, hogy a vásárlóknak már ne legyen ezzel gondja (és ne árasszák el az internetet napokkal a megjelenés előtt az olyan vásárlói kritikák, hogy a program játszhatatlanul bugos, ezzel előrendelési lemondás hullámot előidézve - ebből is látszott, hogy a Ubisoftnak nagyon nagy volt a bizadalma a játékban, mert megjelenés előtt kiadta a játékosoknak). A day one patch-nek amúgy is az a dolga, hogy az aranylemezre kerüléskor még meglévő nagy (értsd: játékot abszolút ellehetetlenítő) bugokat irtsa ki, nem az kisebbeket, amik bár bosszantóak lehetnek, a játék nagy része még játszható.

A határidők pedig igen, nagyon nagy mértékben ellehetetlenítik, hogy egy játék viszonylag hibamentesen jöjjön ki, de egy open world programnál sajnos a méret miatt még akkor sem lehetne ezt kivitelezni, ha nem lenne probléma a határidő. Egyszerűen képtelenség, hogy egy jó esetben tucatnyi tesztelő minden zugot fel tudjon deríteni és mindent meg tudjon csinálni, amire több ezer játékos képes. Szóval ők inkább arra koncentrálnak, hogy a küldetések játszhatóak legyenek, a fő küldetéseket összekötő pályszakaszokon ne legyen probléma, és így tovább. Plusz ugye PC-verzió esetében minden tesztelő ugyanolyan gépen teszteli a programot, míg a nagyközönség több ezer variáción. Szóval egy ilyen játéknál már pusztán a méret is azt indukálja, hogy a megjelenés napja egybeessen a nem hivatalos nyílt bétateszt indulásával. :) 

 

Nálam meg sajnos immár hivatalos: egy darabig még nem lesz meg ez a játék. Sebaj, addig játszok a kölcsön kapott Final Fantasy 7 Rebirth-szel.

Hozzászólás ideje:
1 órával korábban, Dzséjt írta:

Ilyen esetben, ha az előrendelők előbb megkapják, a day one patch-ek is települnek,

 

Ezt nem tudtam.

 

1 órával korábban, Dzséjt írta:

 

Nálam meg sajnos immár hivatalos: egy darabig még nem lesz meg ez a játék.

 

Sajnálom :(

Hozzászólás ideje:
3 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Ha jól tudom minden segítséget, ami mutatja merre visz a quest ki lehet kapcsolni, te így nyomod?

Külön nem. A Hard mód megfelelőjén csapatom, lehet, hogy ott ez az alapbeállítás. Bevallom, nem néztem. Gameplay-be akartam elmélyedni :D De nekem ez tetszik, nagyon sokat dob rajta, szerintem. :)

Hozzászólás ideje:

Azonnal települt tegnap. Nálam semmi gond. A Jedi játékok az elején sokkal bugosabbak voltak. Van pár grafikai bug de ott sincs semmi egetverő egyelőre. PS5-ön egyelőre meglepően simán megy a dolog. A töltési idők se hosszúak.

Hozzászólás ideje:
19 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Bölcsebb maradtál volna, ha nem szólalsz meg... :roll:

Attól hogy nem játszom vele, de 2k-ban nézem, és full ultrán tolja a gyerek, és úgy se kiemelkedő a grafika, közben meg bitang vas kell alá, az azért egy kicsit érdekes.... xD 

A Divison 2 is néz ki igy, ultrán, csak szólok... ;) Sőt, Manhattan-i map rész,  brutál jól meg lett csinálva abban a game-ben. Meseszép. 
Hidd el, van viszonyitásai alapom. :) 

Ugyanaz az engine fut alatta, mint a Div 2 alatt, meg az Avatar alatt, és mégis az Avatar is köröket ver erre a grafikai megvalósitásra. 

 

A másik dolog, attól hogy nem ömlengek mint itt páran, még lehet valamiről véleményem, amig azt kulturáltan teszem, vagy tévedek? 

Ha nem tetszik, akkor ki lehet innen tenni engem, admin vagy, szóval hajrá. Nem fogok könyörögni a maradásért... 

Hozzászólás ideje:
37 perccel korábban, Cpt. Rex írta:

Attól hogy nem játszom vele, de 2k-ban nézem, és full ultrán tolja a gyerek, és úgy se kiemelkedő a grafika, közben meg bitang vas kell alá, az azért egy kicsit érdekes.... xD 

Csakhogy a gépigény nem csupán attól függ, mennyire kiemelkedő a grafika. Ez tipikus amatőr megmondóember megállapítása, akinek fingja sincs arról, hogyan készül és fut egy játék. Meg már megint a palacsintát méred össze a krumplistésztával. A Division a vakok számára is jól láthatóan jelentősen kisebb térképekkel dolgozik, mint az Outlaws, naná, hogy könnyebb szebbet alkotni.

Plusz, aki nem játszik vele, csak nézi, ahogy más játszik vele a kutya tudja milyen gépen, milyen beállítások mellet, annak a véleménye pontosan ugyanúgy nullát ér, mint mondjuk az enyém, aki szintén nem játszik vele. Szóval semmit. Felőlem locsoghatsz itt össze mindenfélét a Division-fétiseddel, de a véleményed értéke akkor is 0 marad, amíg tapasztalat nincs mögötte. Mások játékának bambulása pedig nem tapasztalat, az az "én nem ettem még mákostésztát, de ismerek olyat, aki már igen" kategória. És ezért nem teszek ki senkit, mert a tévhittel ellentétben nem korlátozzuk a véleményt, csak megmondjuk, ha nem tetszik. Márpedig ha úgy kezded, hogy "én nem játszottam vele, de a Youtube-on láttam", az bennem heveny dührohamot és mély undort vált ki, mert a gamerek között ez a legrosszabb fajta, aki így adja a jobbantudjaokosat.

Hozzászólás ideje:
4 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

. Márpedig ha úgy kezded, hogy "én nem játszottam vele, de a Youtube-on láttam", az bennem heveny dührohamot és mély undort vált ki, mert a gamerek között ez a legrosszabb fajta, aki így adja a jobbantudjaokosat.

Mondom kevés a gépem alá, okostojás...  Értelmezd már amit leirtam....

Nekem még DDR3-as konfigom van, majd ősszel fogok fejleszteni....  

 

De ha nem megy az értelmezés, akkor egy örök klasszikust tudok idézni.... ;)

 

456284974_513674984517778_90602103677759

Hozzászólás ideje:
Éppen most , Cpt. Rex írta:

Mondom kevés a gépem alá, okostojás...  Értelmezd már amit leirtam....

És ezzel a végszóval vissza is tértünk az eredeti gondolatomhoz:

2024. 08. 27. - 21:26, Dzséjt írta:

Bölcsebb maradtál volna, ha nem szólalsz meg... :roll:

 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
2024. 08. 28. - 10:00, kdani20 írta:

Nekem hosszú (mármint simán 4-5 perc) a töltőképernyő, de maga a játék egészen jól fut.

Amennyire láttam, ez többeknél is gondot okozott. De úgy látszik, megvan a megoldás. Lényegében annyi, hogy a játékot arra a meghajtóra kell telepíteni, amelyiken az OS van. Ma megcsináltam. Módosítottam a játékkönyvtár elérhetőségét Ubi Connect-ban, és így próbáltam ki ma. Minden eddigi bajom eltűnt. Kevesebb a bug, néhány másodperces a töltőképernyő. Minden klassz. :D Ja és utálom a pyke-okat :D

Szerkesztve: - kdani20
Hozzászólás ideje:
3 órával ezelőtt, Frenkie írta:

 Van még rengeteg játék amit nyomhatok. Most éppen a God of Wart.

 

Ha esetleg PC-n tolod akkor van hozzá szinkron szerintem elég minőségi is lett.

 

 

 

Hát én ezt IMÁDOM! Pedig épp csak leléptem Cantonica-ról a és pár métert futkároztam a 2. bolygó városában. De ez alatt találtam egy titkos(?) helyet, legalábbis halomba voltak cuccok, meg kicsit trükkös is volt megközelíteni, illetve megnyertem az első sabacc partim is.
 

Mondjuk meg is küzdöttem az élményért, meg jött az SSD-m beraktam, de ugye arra illik rakni a windowst ha már van és mint minden windows telepítéskor valami geb*sz becsúszik, legalábbis nálam tuti hiába csináltam már több tucatszor, mindig tud újat mutatni :D kb. 4-től 9-ig szenvedtem vele mire hajlandó volt a windows hibaüzenet nélkül bootolni.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.