Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Kösz a válaszokat, a Decay-t asszem kihagyom, mert úgy hallottam hogy az valami coop, és nem vagyok túlságosan oda a multikért (és amúgy se lenne kivel végigtolni ) Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. A minden téren negatív hatásuk... Pontosan mik ezek a negatív hatások? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Drasztikusan lerövidült játékidő (négy óra teljes játékként eladva, a Half Life 2 Episode 1 játszható ki ennyi idő alatt, pedig az csak egy szimpla kiegészítő), egy vonalzó linearitásával vetekedő pályák (most komolyan, van olyan, aki képes eltévedni a CoD-ban?), faék egyszerűségű feladatok (juss el A-ból B-be és lőj le mindenkit; jó, ez speciel régen sem volt túlságosan másképpen, de azért akadtak egyéb tennivalók is, amik megoldásához nem ártott a jó megfigyelőkészség - pl. lentebb említett szellőző keresgélés - és a jó memória - "hova a p*csába is kell ez a k*rva kulcs?" című mondatok ), checkpoint rendszer (egyetlen haszna a játékidő kitolása), életcsomagok eltűnése (nehogy már meghaljon a derék vitéz), fegyvermennyiség lekorlátozása (itt most lehetne jönni azzal, hogy de hisz a valóságban sem visz magával egy katona egy fegyverlerakatot, de ezt az érvet gyorsan lecsapnám azzal, hogy egy katona a valóságban nem regenerálódik, ha fedezékbe bújik - ebben a megközelítésben az egészségügyi csomag reálisabb lenne -, és lőszerből sem visz magával annyit, amennyi jól esik... arról nem beszélve, hogy mi köze a CoD szériának a realitáshoz...?). Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Jelenleg van egy 2,4 Ghz-es intel core duo-s processzorom. 25-30ezerért ezt mire lenne érdemes lecserélni? A másik kérdés: van jelenleg GeForce 8700-as videókártyám. Ehelyett is gondolkodom újat venni. Ezek közül melyik a jobb? Az egyik 13.000 a másik 14.000 az online árkereső szerint: Asus GT610-SL-1GD3-L 1GB DDR3 64bit DSUB DVI HDMI vs. Gigabyte PCIe GV-N220OC-1GI - GT220 1G? Egyáltalán, ezek hogy lehetnek GeForce-ok, amikor az ASUS meg a Gigabyte gyártja. Vagy ez hogy van? Figyelnem kell valamire a proci és a videokari vásárlásnál? Honnan tudom, hogy az alaplapommal kompatibilis-e? Válasz
FlóriBá Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. A magot és a mikro részeket az Nvidia gyártja, de a többi cuccot és pl. a hűtést, már az Asus teszi rá. Én tuti az elsőt választanám, jobban megéri és egy ideig bírni fogja a terhelést. Amúgy meg ha procit veszel, akkor csak Pentium. A Celeron irodai alkalmazásra való, olcsó és szenny, igazából terhelni nem lehet. Az AMD meg sokak szerint nagyon jó, nekem 3 ilyen procim volt, a túlmelegedés mellett instabilitás jellemezte őket és amúgy is a 3 betűs márkákban nem lehet bízni (ATI). Én már több éve Pentium-Nvidia márkákat újítok a gépembe, ha játszani akarsz, ez nagyon jó kombó. Az általam ismert játékok 60%ánál az Nvidia logó is szerepel a start után. Magyarul a fejlesztők, hozzáértők ezen készítik a programot és a cégnek is van annyi pénze, hogy lefizethesse őket. Amúgy meg kiválasztod a procid, meg megnézed az alaplapod adatait és az utóbbinál, ha részletes, akkor írja, hogy milyen hardware-t fogad be, neten kell rákeresni. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Drasztikusan lerövidült játékidő (négy óra teljes játékként eladva, a Half Life 2 Episode 1 játszható ki ennyi idő alatt, pedig az csak egy szimpla kiegészítő), egy vonalzó linearitásával vetekedő pályák (most komolyan, van olyan, aki képes eltévedni a CoD-ban?), faék egyszerűségű feladatok (juss el A-ból B-be és lőj le mindenkit; jó, ez speciel régen sem volt túlságosan másképpen, de azért akadtak egyéb tennivalók is, amik megoldásához nem ártott a jó megfigyelőkészség - pl. lentebb említett szellőző keresgélés - és a jó memória - "hova a p*csába is kell ez a k*rva kulcs?" című mondatok ), checkpoint rendszer (egyetlen haszna a játékidő kitolása), életcsomagok eltűnése (nehogy már meghaljon a derék vitéz), fegyvermennyiség lekorlátozása (itt most lehetne jönni azzal, hogy de hisz a valóságban sem visz magával egy katona egy fegyverlerakatot, de ezt az érvet gyorsan lecsapnám azzal, hogy egy katona a valóságban nem regenerálódik, ha fedezékbe bújik - ebben a megközelítésben az egészségügyi csomag reálisabb lenne -, és lőszerből sem visz magával annyit, amennyi jól esik... arról nem beszélve, hogy mi köze a CoD szériának a realitáshoz...?). Na igen, tény hogy lineárisak, de a CoD-oknál, (gondolok itt a Modern Warfare trilógiára és a Black Ops-ra) engem inkább a történet az ami megfog, az akció csak ráadás, engem totál nem zavar a harc közepén hogy csak egyenesen megyek és ölök. Játék idő meg nálam annyira nem lényeges, úgy se játszok vele non-stop csak naponta max 2 órát. Jelenleg van egy 2,4 Ghz-es intel core duo-s processzorom. 25-30ezerért ezt mire lenne érdemes lecserélni? A másik kérdés: van jelenleg GeForce 8700-as videókártyám. Ehelyett is gondolkodom újat venni. Ezek közül melyik a jobb? Az egyik 13.000 a másik 14.000 az online árkereső szerint: Asus GT610-SL-1GD3-L 1GB DDR3 64bit DSUB DVI HDMI vs. Gigabyte PCIe GV-N220OC-1GI - GT220 1G? Egyáltalán, ezek hogy lehetnek GeForce-ok, amikor az ASUS meg a Gigabyte gyártja. Vagy ez hogy van? Figyelnem kell valamire a proci és a videokari vásárlásnál? Honnan tudom, hogy az alaplapommal kompatibilis-e? 30.000-ért az Aqua-nal kapsz i3-as procit Szerintem érdemes nálunk nézelődni a honlapukon (www.aqua.hu) hátha találsz megfelelő videókártyát. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Dzséjt: Remek összefoglaló. Ezért is hanyagolom mostanság az FPS-eket. Ezek a CoD-féle interaktiv filmek nagy nullák nálam. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Na igen, tény hogy lineárisak, de a CoD-oknál, (gondolok itt a Modern Warfare trilógiára és a Black Ops-ra) engem inkább a történet az ami megfog, az akció csak ráadás, engem totál nem zavar a harc közepén hogy csak egyenesen megyek és ölök. Játék idő meg nálam annyira nem lényeges, úgy se játszok vele non-stop csak naponta max 2 órát. Tehát akkor egy CoD-dal játszol ösznye-visznya kétszer. Ez remek! A sztori engem is megfog, csak ez nem indokolja, hogy négy órán át szaladjak egy csőben, miközben annyi a teendőm, hogy nyomkodom és huzigálom az egeret. Mert még kihívás sincs, hála a regenerálódó beállításnak. SWAT és Raibow Six játékokon nevelkedtem, eleve nem tüzelek nyílt terepen. Ha csak nem számít kihívásnak, hogy egy csúnya hiba miatt a chackpoint visszatesz a pálya legtávolabbi pontjára. Ami csak azért idegesítő, mert az agyonscriptelt pályán megint mehetek végig, fejből lőve le a jómadarakat, szóval az esetleges halálokkal még tovább romlik az amúgy sem magas kihívási ráta. Jó, persze, arra a háromszor négy órára szórakoztat ez a nesze semmi, játszd végig jól játék is, csak kár, hogy három játék tesz ki annyit, amennyinek a minimum kéne lennie EGY játéknak. Érdekes, a Half Life 1-2 képes volt jó és izgalmas sztorit produkálni ötször akkora játékidővel, sokszorosan több kihívással és változatossággal (pedig az is lineáris, mégsem érzi az ember, hogy egy csőben szaladgál). Nem utolsó sorban, a CoD egy játék. A játéknál meg nehogy már csak a sztori számítson. Azért játék, hogy legyen játékélmény. Tartalmas játékélmény, ami a kikért amúgy nem csekély összegért cserébe ne egy teadélután erejére kössön le. Akkor inkább megnézek egy Ryan-filmet, úgyis Tom Clancy-től lopta a történetet a Modern Warfare széria, és azok a filmek nagyjából fél órával rövidebbek csak. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Tehát akkor egy CoD-dal játszol ösznye-visznya kétszer. Ez remek! A sztori engem is megfog, csak ez nem indokolja, hogy négy órán át szaladjak egy csőben, miközben annyi a teendőm, hogy nyomkodom és huzigálom az egeret. Mert még kihívás sincs, hála a regenerálódó beállításnak. SWAT és Raibow Six játékokon nevelkedtem, eleve nem tüzelek nyílt terepen. Ha csak nem számít kihívásnak, hogy egy csúnya hiba miatt a chackpoint visszatesz a pálya legtávolabbi pontjára. Ami csak azért idegesítő, mert az agyonscriptelt pályán megint mehetek végig, fejből lőve le a jómadarakat, szóval az esetleges halálokkal még tovább romlik az amúgy sem magas kihívási ráta. Jó, persze, arra a háromszor négy órára szórakoztat ez a nesze semmi, játszd végig jól játék is, csak kár, hogy három játék tesz ki annyit, amennyinek a minimum kéne lennie EGY játéknak. Érdekes, a Half Life 1-2 képes volt jó és izgalmas sztorit produkálni ötször akkora játékidővel, sokszorosan több kihívással és változatossággal (pedig az is lineáris, mégsem érzi az ember, hogy egy csőben szaladgál). Nem utolsó sorban, a CoD egy játék. A játéknál meg nehogy már csak a sztori számítson. Azért játék, hogy legyen játékélmény. Tartalmas játékélmény, ami a kikért amúgy nem csekély összegért cserébe ne egy teadélután erejére kössön le. Akkor inkább megnézek egy Ryan-filmet, úgyis Tom Clancy-től lopta a történetet a Modern Warfare széria, és azok a filmek nagyjából fél órával rövidebbek csak. Van benn igazság abban amit mondasz, de a mai FPS-eknél úgy veszem észre ez a szokványos már. Nincs medikitt, öngyógyító vagy. Mondjuk tény hogy így nem kell orvosságért rohangálni a harc közepén, csak elbújsz a sarokba sebesülten mint egy sz*r darab és Rambóként térsz vissza. Főleg ha a Black Ops-ot nézzük amiben még kapsz is olyan nyílpuskát. Szerintem azért rövidebbek már a CoD-ok, mert meglátták benne az arany tojást tojó tyúkot, ezért futószalagon gyártják, mondván Call of Duty úgy is veszik majd mint a cukrot, amiben igazuk is van egyébként. Lehet egyedül vagyok ezzel de én a Modern Warfare trilógiát jó gép híjján eddig nem játszhattam, de mikor meglett az új masina akkor rávetettem magam. Amíg játszottam az első résszel közben már töltöttem a másikat, így mondhatjuk hogy egybe toltam ki az MW-ert, lehet ezért nem tűnik nekem kevésnek a játékidő. Rövidségre jó példa a Mafia 2 amivel játszom, mindössze 15 küldetéssel. Jó az autózás ide-oda hosszabít rajta, de az első részhez képest ez a 15 küldetés nagyon silány. Igaz van hozzá 3 DLC azokban talán több lesz. Elég szép lehúzás ez azért, azt a 3 DLC-t lazán belehetne rakni az alapjátékba, nem kellene érte külön fizetni. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Nem FPS, de új lövöldözős játék a Max Payne 3 is és ott van életcsik meg "egészségügyi csomag" és teljesen jól működik. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Nem FPS, de új lövöldözős játék a Max Payne 3 is és ott van életcsik meg "egészségügyi csomag" és teljesen jól működik. Kivétel mindig van, de amikkel most játszom az mind regenerálódós. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Norbi: és pl. ez a proci milyennek számít? Intel Core i3-540 3,06GHz LGA-1156 Lehetséges, hogy ez kompatibilis lenne a korábbi ASUS P5k alaplapommal? Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Norbi: és pl. ez a proci milyennek számít? Intel Core i3-540 3,06GHz LGA-1156 Lehetséges, hogy ez kompatibilis lenne a korábbi ASUS P5k alaplapommal? Tény hogy ennél van feljebb, de szerintem a legtöbb játékot, vinni fogja, nekem sima G860-asom van ami 2-vel van alatta annak amit kinéztél, szóval ha nem telik jobbra ez is tökéletes. Alaplapod Ha megnézed a tied LGA775-ös, amit kinéztél i3-as pedig már LGA1156-os, tehát nem lesz jó bele. Ha mindenáron akarsz új procit akkor új alaplap is kell, Aqua-nal ezt találtam egyedül 1156-osnak, ha nem sokallod megveheted, de én 1155-öset vettem, olcsóbb és ugyanúgy bővíthető i3, i5, i7 procikkal. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Van benn igazság abban amit mondasz, de a mai FPS-eknél úgy veszem észre ez a szokványos már. Ezért van negatív hatása. Mert standard lett ez a beépített cheat. Szerintem azért rövidebbek már a CoD-ok, mert meglátták benne az arany tojást tojó tyúkot, ezért futószalagon gyártják, mondván Call of Duty úgy is veszik majd mint a cukrot, amiben igazuk is van egyébként. Ezért van negatív hatása. Mert standard lett ez a futószalagosdi. Szóval visszatértünk az eredeti kijelentésemhez: a minden téren negatív hatásuk... Amíg játszottam az első résszel közben már töltöttem a másikat, így mondhatjuk hogy egybe toltam ki az MW-ert, lehet ezért nem tűnik nekem kevésnek a játékidő. Jó, így neked nem tűnik rövidnek, de ettől még valójában rövidek. Gondolom te is érzed a különbséget, hogy egy átlagos játék tűnik hosszúnak vagy egy trilógia tűnik átlagos játék hosszúságúnak. Ráadásul azt meg sem említettem, hogy az MI nem is létezik, de legalább agyon van scriptelve (bár ezt speciel írtam). Hogy még kétszer belerúgjak. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 20. Ezért van negatív hatása. Mert standard lett ez a beépített cheat. Ezért van negatív hatása. Mert standard lett ez a futószalagosdi. Szóval visszatértünk az eredeti kijelentésemhez: a minden téren negatív hatásuk... Jó, így neked nem tűnik rövidnek, de ettől még valójában rövidek. Gondolom te is érzed a különbséget, hogy egy átlagos játék tűnik hosszúnak vagy egy trilógia tűnik átlagos játék hosszúságúnak. Ráadásul azt meg sem említettem, hogy az MI nem is létezik, de legalább agyon van scriptelve (bár ezt speciel írtam). Hogy még kétszer belerúgjak. Mafia 2be is így van már, vársz kicsit visszatöltődik az életed, sőt ha kajálsz-piálsz, akkor is. Jó így belegondolva igazad van, vannak negatív hatások benne, de játék közben nem ezen járatom az agyam Amúgy ami nagyon negatívum a CoD Modern Warfare-nél az az ismétlés. Tehát 1. részben a szános rész, másodikban a csónakos, harmadikban is van csónakos... Ami pedig biztosítékot kiverte az az amikor földre kerül a karakter és megnézi a tenyerét. Mikor elkezdtem a Black Ops-ot, megfogadtam hogy ha lesz benne ilyen, letörlöm. Szerencsére nem volt. Script meg szerintem mindig is jelen volt a CoD-oknál. De sok negatívum mellettem azért van hangulata a játéknak, amit nem felejtek el az az USA-i küldetés, miután felrobbant az EMP-t és szétment az elektronika. Azt a csöndet... Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 23. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 23. Tudja valaki, hogy a Dead Space-ben miként lehet beállítani, hogy a video- és audio üzenetek is feliratozva legyenek? A neten keringő videók szerint be lehet állítani, de a beállításoknál sehol nem találtam ilyen opciót. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 23. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 23. Jó kérdés. Nálam automatice feliratosak. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 24. Ha idén mégis lesz világvége, tökön lövöm magam. Csak azért, mert egyre jobban alakulnak a dolgaim. Ma jelent meg az első cikkem a PCguru Online-on. Ha beválok, a magazinba is bekerülök. Egy ősrégi űrhajó-szimulátort teszteltem. Talán még emlékszik rá valaki. http://www.pcguru.hu/pcguru/teszt/starlancer És már meg is kaptam a következő feladatot. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 24. Nekem csak az utódjához a Freelancerhez volt szerencsém Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 24. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 24. Ha idén mégis lesz világvége, tökön lövöm magam. Csak azért, mert egyre jobban alakulnak a dolgaim. Ma jelent meg az első cikkem a PCguru Online-on. Ha beválok, a magazinba is bekerülök. Egy ősrégi űrhajó-szimulátort teszteltem. Talán még emlékszik rá valaki. http://www.pcguru.hu/pcguru/teszt/starlancer És már meg is kaptam a következő feladatot. Gratula! Egyszer én is PC Gurus munkatárs akarok lenni. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 26. Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 26. Gratula Dzséjt! Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 26. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Augusztus 26. Kösszentyű! Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 6. Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 6. Kisebb szünetekkel, de végül kijátszottam a Dead Space-t. Mint már írtam, nagyon jó, a túlélőhorror műfajnak aranyérmére nyugodtan pályázhatna. Nekem eléggé bejön a Resident Evil is (a 4-5. rész), viszont ilyen hangulatot ott legfeljebb csak nyomokban éreztem. A sötét folyosók, a stroboszkópszerűen villogó fények, a sejtelmes zene, a szívrohamkeltően hirtelen hangok, a hirtelen felbukkanó (és többnyire gyorsan közeledő) nekromorfok mind hozzájárultak a tényleges horror-feelinghez. A folyamatos feszültség, és készenlét pedig az elsőtől a tizenkettedik fejezetig végigkísért. Hiába tudtam, hogy gyanús, ha üres egy folyosó, vagy túl csendes egy terem... hiába tudtam, hogy egy feladat végrehajtása után valószínűleg özönleni fognak a barátságtalan idegenek... hiába számítottam rá, hogy "most tuti rám fog támadni valami... a játék valahányszor sikeresen elérte a célját, és kisebb szívbajt hozott a játékosra. Nagyon sokszor csak a gyors reflex segített. Mivel először játszottam vele, tényleg nem volt olyan perc, hogy ne lettem volna folyamatos készenlétben. Mint írtam, nagyon jól felépítették a feszült, horrorisztikus hangulatot. Az is bejött, hogy sok más játékkal ellentétben itt a végtag károsítása volt a kulcs, nem az emberek számára evidens testrészeké. A fegyvereket is kreatívan oldották meg, akár csak a pályákat. Hiába játszódik a játék 95%-a az Ishimurán, egy pillanatra nem válik unalmassá, vagy magát túl gyakran ismétlővé. Azt viszont nem értek, hogy Isaac miért néma az egész játék során? Így néhány jelenet elég hülyén veszi ki magát. Amit még hiányoltam, azok a filmszerű videóátvezetők. A játék elejét és végét leszámítva emlékeim szerint nem is nagyon volt benne. Annak is örültem volna, ha az audio- és videoüzeneteket is feliratozzák, hogy tisztább legyen a sztori. Szóval, jó kis játék, még "párszor" biztos végigtolom majd a jövőben, de előbb a 2. rész kerül terítékre. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 6. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 6. A második rész még jobban fog tetszeni. Ott mindent kijavítottak, ami ebben a részben hiányosság volt. A legelemibb, hogy Isaac már nem néma. Több lesz az átvezető is. Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 6. Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 6. (szerkesztve) Közben telepítettem és crackeltem a 2. részt, de természetesen valami nem oké. Az exe indítása után az 1. részhez hasonlóan bejön néhány mp-re a fekete képernyő és a töltés jel, de nem ugrik tovább, nem indítja el a játékot. Az lehet gond, hogy nem telepítettem az EA Installert? De szériaszámot is kért (amit az 1-nél nem), és EA fiókot, amit csináltam, mégsem fogadta el. Szerk.: úgy fest, a magyarítás vágta haza, anélkül már működik. Szerkesztve: 2012. Szeptember 11. - Darth Sky Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 12. Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 12. WOW -> Black Mesa Source Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 12. Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 12. Ha már annyi szépet és jót hallottam róluk, gondoltam kipróbálom a Mass Effect-trilógiát. Még csak az első résszel játszok, de kb. tízpercenként tör rám az "ezt eddig hogyan hagyhattam ki?" érzés Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 12. Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 12. Heheeee! és a te nick neved még méltó is a játékhoz! Mikor elkezdtem a játékot én is hasonlókat mondtam! Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 13. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 13. "Good! Gooooood!" Válasz
Darth Raven Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 13. Hozzászólás ideje: 2012. Szeptember 13. (szerkesztve) Mikor elkezdtem a játékot én is hasonlókat mondtam! Én már nem elmélekszem, hogy miket is mondtam, nagyon régen volt már - pár hónappal a megjelenés után szereztem be. Viszont annyira megtetszett, hogy a további két részt már napokkal a megjelenés utn játszottam végig, tehát amint csak lehetett. Szerkesztve: 2012. Szeptember 13. - Darth Raven Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.