Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. Frenkie... egyszrű a dolog... az RPG nem a te műfajod Mellesleg maga a műfaj nekem sem a szívem csücske, mégis a Star Wars Kotor I-II (főleg az első) és a Mass Effect játékok életem legjobb játékai között vannak, és joggal Nem hát, de a stratégia játék sem. Ha meglátok egy térképet azonnal törlés. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. Érdekes módon a stratégia műfajával is hasonló a helyzet az én esetemben, mint az RPG-vel. Életemben eddig csak néhány strat. játékkal játszottam: Warcraft I-II-III Age Of Empires I-II-III Lord Of the Rings - Battle for the Middle-earth I-II StarCraft I + Brood War + II és ki is fújt.... de ezek közül is akadnak abszolút kedvencek, ilyen pl a Lord Of the Rings - Battle for the Middle-earth I (hihetetlenül jól adta vissza a filmek hangulatát... de a II. rész már nem jött be)... és a StarCraft, de az mindennel együtt, tokkal vonóval megvett kilóra. A többi sem volt éppen rossz, de már nem játszanék velük. És a mai, új strat játékokat sem komálom, (kivéve SC II) Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. Persze Gordon Freeman szélsőséges szintén, de mégis ügyesen lavíroztak a készítők az átvezető videók és a játék közt. Nem 5 percre gondoltam - mert én ha nincs minimum másfél órám akkor nem játszom- hanem arra hogy egy játékidőből ne 40 percet vegyen el a videó vagy az olvasás és 20 percet a játék. Adjanak mellé ki egy könyvet azt az ember elolvassa de a játékban ne kelljen már fél órát olvasni és utána még megyek 6 métert és megint duma. Vázoljanak fel egy storyt vagy adjanak egy kezdőlökést(pl Half-Life ahol először annyit tudtál hogy egy tudós vagy a Black Mesában) és utána mint játékos szedd össze a történet maradékát. Miért jók az MW-k? Pont ezért. Miközben tölt a játék meglátod hova kerülsz és miért. Már írthatsz is. Nincs felesleges duma. Értelmes ember fél perc videóból megérti miért erkölcsi kötelessége írtani az ellent. A nyugati civilizáció fennmaradásáért nyírhatsz ki több száz arab barmot. Tudod hogy te vagy a jó ő meg a rossz. Nincs kérdés. Mint a 2010-es Medal of Honorban. De fura, hogy ezt pont a Mass Effect-nek hozod fel. Eszetlen sok lövöldözés van benne. Egyáltalán nem a 20 perc duma - 5 perc akció tipusú játék (pláne a második rész). Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. Hozzászólás ideje: 2012. Február 3. De fura, hogy ezt pont a Mass Effect-nek hozod fel. Eszetlen sok lövöldözés van benne. Egyáltalán nem a 20 perc duma - 5 perc akció tipusú játék (pláne a második rész). Az első rész viszont az. Ezért is hagytam abba. Iszonyú sok duma volt benne. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. Persze Gordon Freeman szélsőséges szintén, de mégis ügyesen lavíroztak a készítők az átvezető videók és a játék közt. Nem 5 percre gondoltam - mert én ha nincs minimum másfél órám akkor nem játszom- hanem arra hogy egy játékidőből ne 40 percet vegyen el a videó vagy az olvasás és 20 percet a játék. Adjanak mellé ki egy könyvet azt az ember elolvassa de a játékban ne kelljen már fél órát olvasni és utána még megyek 6 métert és megint duma. Vázoljanak fel egy storyt vagy adjanak egy kezdőlökést(pl Half-Life ahol először annyit tudtál hogy egy tudós vagy a Black Mesában) és utána mint játékos szedd össze a történet maradékát. Miért jók az MW-k? Pont ezért. Miközben tölt a játék meglátod hova kerülsz és miért. Már írthatsz is. Nincs felesleges duma. Értelmes ember fél perc videóból megérti miért erkölcsi kötelessége írtani az ellent. A nyugati civilizáció fennmaradásáért nyírhatsz ki több száz arab barmot. Tudod hogy te vagy a jó ő meg a rossz. Nincs kérdés. Mint a 2010-es Medal of Honorban. Na azért az MW-k történetét ne vegyük egy szint alá az ME sztorikkal, mert akkora a különbség közte, mint a Star Wars Saga és a Péntek 13 között. Nem csak azért, mert bár a három MW sztorija remek, de együtt véve sem biztosítanak annyi szórakozást, mint egy Mass Effect játék, hanem mert az MW-k a mi világunkra épül, míg az ME játékok saját világot teremtenek. Ehhez pedig aztán még több infó kell. Ráadásul az MW játékokban semmit sem tudunk a karakterekről. Miért lettek a gonoszok gonoszok, milyen családi helyzete van Price-nak, stb. Lehet, hogy téged nem, de engem érdekelne, mert így lesz a karakter karakter, és így fog meghatni, ha meghal. De mivel semmit sem tudtunk róla, így amikor a harmadik részben Soap kimúlik, csak egy vállrándításra futotta. Senkit nem szeretek abból a játékból. Ráadásul, a karakterépítés már csak azért is fontos, mert sok esetben kell olyan döntéseket hoznod, hogy ki élje túl, vagy ha az egyiket választod, a másik otthagy. Ezeknek pedig a dráma miatt érzelmekre kell hatni. Összességében, míg egy RPG egy regény, addig egy FPS egy képregény (nem teljesen jó összehasonlítás, de talán érzékelteti a különbséget). Más műfaj, így más a játék, de az RPG-ben a húsz perces dumcsi ugyanannyira a játék része, mint az FPS-ben a húsz perces lövöldözés. Nem mellesleg, pont az ME-ben nincs is sok átvezető videó, legtöbbször csak annyi, hogy megjön a Normandy vagy elmegy a Normandy. Hát hol van ez a Half Life első részének tíz perces metrózásához képest? De a lényeg, értem mire gondolsz, csak egyetérteni nem tudok vele. Attól még játék a Mass Effect, hogy beszélgetni is kell benne, és az a játék szerves része. Ráadásul izgalmas és nagyon jól kidolgozott játék. De értem, miért nem tetszik. Half-Life ahol először annyit tudtál hogy egy tudós vagy a Black Mesában A probléma az, hogy a Half Life 2: Episode 2-ben is csak ennyit tudunk róla. Pedig a Half Life 1-2 és az ep1-2 együtt véve már bőven elégségesnek kéne lennie, hogy legalább egy kicsivel többet tudjunk. Shepardról már azelőtt többet tudni, hogy egyáltalán elkezdődik a játék. Persze a HL2-től kezdve a mellékszereplőket jól kezelik, ki ne komálná Alyxot, gyűlölné Breent. De ez sem jó, hogy a mellékszereplők ezerszer jobban kidolgozottak, mint a főszereplő, akinek a bőrébe bele kéne bújnom. Még azt sem tudni, Freeman miért csinálja, amit csinál. Miért nem ül le egy sarokba és teszi ki a sz*rok bele táblát? Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. Dzséjt: Hasonlóan gondolkodunk játékokról. Megmondom őszintén amit a spoilerbe írtál engem sem érdekelt. Természetesen nagyon jó játék lehet a Mass Effect(különben nem játszanátok vele), csak nekem nem jön be. Az egyik bolygón untam meg mikor már vagy 20 km-ert járkáltam és beszéltem elég sok emberrel. Azt is elismerem hogy az mw-k sztoryja egyszerűbb mint a Mass Effecté. Nekem ami fontos egy játékban az hogy bele tudjam élni magam és amit teszek azt jó ügyért tegyem. Az mw 2 reptéri mészárlása nekem borzalom volt, mert nem tartottam helyesnek. Gordon Freeman a HL 1-ben csak ki akart kerülni a Black Mesából élve, és ezért harcolt. A második rész már érdekesebb. Ami viszont nagyon bejött hangulatilag az a Call of Duty 2-ben(ha jól emlékszem ebben volt), mikor ruszki katonaként a Reichstagban harcoltunk. Ott maga a zene és a németek kétségbeesett védekezése(azóta sem láttam ennyire jól "játszó" gépi ellenfeleket), olyan hangulatba hozott hogy tényleg a fronton éreztem magam és tudtam mekkora a tét. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. Gordon Freeman a HL 1-ben csak ki akart kerülni a Black Mesából élve, és ezért harcolt. A második rész már érdekesebb. Ami viszont nagyon bejött hangulatilag az a Call of Duty 2-ben(ha jól emlékszem ebben volt), mikor ruszki katonaként a Reichstagban harcoltunk. Ott maga a zene és a németek kétségbeesett védekezése(azóta sem láttam ennyire jól "játszó" gépi ellenfeleket), olyan hangulatba hozott hogy tényleg a fronton éreztem magam és tudtam mekkora a tét. Gordon a HL1-ben konkrétan csak elment, hogy segítséget hozzon. Nagyjából ennyi a játékbeli célunk. Nekem hasonló az érzésem, a CoD2-ben (azt hiszem, abban volt), mikor egy hidat kellett védeni egy kis osztaggal. Jöttek a németek, ment a visszaszámlálás, röpködtek a golyók, és szólt a hősies muzsika. Na az nagyon ott volt. De eddig a legnagyobb játékélményem az ME2 legvége. Szabályosan izgultam Shepardért. Az annyira össze van rakva, annyira hősies az egész, és annyira meg lehet addigra szeretni az összes karaktert, mintha egy filmsorozat végére vagy évad végére érne az ember. És mivel ha odáig rossz döntéseket hozunk, akár meg is halhat a karakter (karakterek), így tétje is van a dolognak. Például baromira mellbe vágott, hogy az első végigjátszásnál nálam meghalt Tali. Aki eljut idáig, szerintem Talit nem tudja nem szeretni, erre pofán lőtték rakétával. Uhhh... Játékkarakter halála így még nem hatott rám. Válasz
Tomikin Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. Hozzászólás ideje: 2012. Február 4. (szerkesztve) sziasztok lenne egy kis gondom,a need for speed most wanted-be meik a főmenü Szerkesztve: 2012. Február 4. - Tomikin Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 5. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 5. Elviekben az, ahová először belépszél. Ahol a beállítás, kilépés, kampány (vagy mifene), meg a többi ilyen menüpont van. Bár elég elcseszett menüje van (mint minden NFS-nek), szóval csak tippelek. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Február 5. Hozzászólás ideje: 2012. Február 5. Ami viszont nagyon bejött hangulatilag az a Call of Duty 2-ben(ha jól emlékszem ebben volt), mikor ruszki katonaként a Reichstagban harcoltunk. Ott maga a zene és a németek kétségbeesett védekezése(azóta sem láttam ennyire jól "játszó" gépi ellenfeleket), olyan hangulatba hozott hogy tényleg a fronton éreztem magam és tudtam mekkora a tét. Mivel ócska a gépem ezért csak a Codokban csak a 2-ig jutottam, de abban a ruszki kampánynál csak Sztálingrádig jutsz el, szerintem amit te írsz az már a World At War-ban van Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 7. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 7. Először szívtam meg megvett játékkal (ami tekintve egyre gyarapodó játékgyűjteményem, azért nem nagy gáz). Bulletstorm vs Origin vs Games for Windows. Nos, Bill Gecinek innen is üzenem, hogy az anyja : CENZÚRÁZVA : : CENZÚRÁZVA : : CENZÚRÁZVA : : CENZÚRÁZVA : : CENZÚRÁZVA : azt! Addig, hogy a játék indulásához kell az Origin, még nem is nagy tragédia. Több Origines és Steames játékom van, egyik sem okozott még lelki traumát, mert játék előtt, alatt használják ezeket a programokat. Steamen még jópofa dolog is a sok archivement. De, miután elindul a Bulletstorm, be kell lépni a Games for Windowsba. Még ezzel sem lenne nagy gond, ha a játék elfogadná az offline profilt, amit például - szintén megvásárolt - Batman: Arkham Asylum lazán bevesz. A Bulletstorm nem, annak bizony online profil kell. Oké, regelek magamnak egy online nevet, hadd örüljön. Erre jön azzal - a játékban! -, hogy frissítsem a GfW-t. Anyád! Yes, frissítsd, te rohadék! El is indul a frissítés. Letölti, majd közli, lépjek ki a játékból, hogy folytatódjon a telepítés. Okés, de hogyan, amikor a játék még a menübe sem enged be addig, amíg nincs online GfW profilom, amit csak akkor engedélyez, ha frissítettem? ALT+CTRL+DEL -> feladat befejezése, GfW telepítése, Bulletstorm indítása. És újra frissítést kér (arról nem beszélve, hogy az e-maul címem beírásakor amikor @-ot tennék, bemásolja azt, ami a vágólapon van, mintha CTRL+V-t nyomnék, pedig hát ALT GR+V-t nyomok). A ciklus újraindult, és mint kiderült, elsőre sem telepített frissítést. Végül úgy oldottam meg, hogy nem a játékból, hanem a Win 7 beépített GfW-t indítottam el, az frissítette magát, onnan beléptem az online profilomra, és aztán be a játékba, onnan is beléptem az online nevemmel, ekkor már NO-zhattam a frissítést a játékban és végre elindult a Bulletstorm. Tehát a játék indításához kell az Origin, a Games for Windows, a játék, és mindháromnál kell bejelentkezés is. Ja, a sarki boltban beszerzett játékot elég volt telepíteni, crackolni és offline profillal játszani... De megéri eredeti játékot venni, mert most felszabadíthatom a GfW-ban az archivementeket... Húúúúúú... (Persze, ez 100-ból 1, és ezután is veszek majd játékokat, csak ilyenkor az ember úgy érzi, hogy őt rakják meg a népművészeti agyagedények hátulról, mert meg merte venni, ahelyett, hogy feltörten töltötte volna le.) Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 7. Hozzászólás ideje: 2012. Február 7. Így vegyen az ember játékot. Döbbenetes hogy egy sz*ros játékhoz ennyi mindent kell csinálni. Ok aki szeret multizni legyen ,de aki csak a single-t akarja végigjátszani az ne szívjon már. És legyen már az hogy telepítés után azonnal induljon az ikonjával. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. (szerkesztve) Mivel ócska a gépem ezért csak a Codokban csak a 2-ig jutottam, de abban a ruszki kampánynál csak Sztálingrádig jutsz el, szerintem amit te írsz az már a World At War-ban van Igazából a Cod 1 fejeződik be a Reichstag tetején Szerkesztve: 2012. Február 8. - Nabopolasszar Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Így vegyen az ember játékot. Döbbenetes hogy egy sz*ros játékhoz ennyi mindent kell csinálni. Ok aki szeret multizni legyen ,de aki csak a single-t akarja végigjátszani az ne szívjon már. És legyen már az hogy telepítés után azonnal induljon az ikonjával. Na én az ilyenek miatt tartom a Steamet és társait a jelenlegi formájában nem teljesen jónak. Oké, az hogy mint bolt és közösségi felület működik, az tényleg remek ötlet. Viszont egyrészt ez a pepecselés is elveszi az ember kedvét a játéktól (és akkor most mit kezd mezei Pistuka, aki baromira nem ért már ilyen szinten géphez, egyedül csak játszani akar? Jó, tudom, akkor konzolt vesz, de na....), másrészt az, hogy gyakorlatilag ezekhez kötik azt, hogy egyáltalán elinduljon a stuff, számomra visszataszító. Ígyis úgyis feltörik a francba, ez így főleg kibarnítás, hogy tényleg az szív aki ráálodzta a zsetont. Meg eleve a kötelező FÜGGŐSÉG, ami szerintem baromi visszataszító. De tudom, én csak egy egyszázalékos véleményt képviselek. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Igazából a Cod 1 fejeződik be a Reichstag tetején Néztem Youtubeon hogy a World at Warban is van Reichstag, Cod 1-et az első pálya után töröltem mert nem tetszett, szóval nem tudom, én ebből a videóból indultam ki Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Néztem Youtubeon hogy a World at Warban is van Reichstag, Cod 1-et az első pálya után töröltem mert nem tetszett, szóval nem tudom, én ebből a videóból indultam ki A lényeg az hogy Frenkie az első részről beszél. Mellesleg nekem az egy jobban bejött mint a többi, hála a manuális mentés lehetőségnek. A checkpointoktól feláll a szőr a hátamon Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. A lényeg az hogy Frenkie az első részről beszél. Mellesleg nekem az egy jobban bejött mint a többi, hála a manuális mentés lehetőségnek. A checkpointoktól feláll a szőr a hátamon Tuti hogy akkor az 1-ben volt, mert a World at War szinte japán hadszíntéren játszódik. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Hozzászólás ideje: 2012. Február 8. Tuti hogy akkor az 1-ben volt, mert a World at War szinte japán hadszíntéren játszódik. Félig, de a másik fele meg német földön és tényleg annak is van a végén Reichstag. Nagyon kevés FPS-t játszottam végig, de ezt igen, azért emlékszem rá tutira Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Félig, de a másik fele meg német földön és tényleg annak is van a végén Reichstag. Nagyon kevés FPS-t játszottam végig, de ezt igen, azért emlékszem rá tutira Pedig végigjátszottam a World at War-ot is, mint minden Call of Dutyt. Ennyire hatott rám. Közben youtube-on megnéztem és az első Call of Dutyra gondoltam. Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Pedig végigjátszottam a World at War-ot is, mint minden Call of Dutyt. Ennyire hatott rám. Közben youtube-on megnéztem és az első Call of Dutyra gondoltam. Akkor ezt megoldottuk Amúgy nyomja valaki Cod 2-őt multiba? Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. A Csatahajó is megkapta a játékfeldolgozását. Úgy néz ki hogy PC-re nem akarják egyelőre kiadni. Talán valamikor mégis meggondolják magukat. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. A Csatahajó is megkapta a játékfeldolgozását. Úgy néz ki hogy PC-re nem akarják egyelőre kiadni. Talán valamikor mégis meggondolják magukat. Szerintem semmit sem vesztünk vele, ha ez kimarad az életünkből. Sőt, talán még nyerünk is. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Az igazi játékadaptáció ez lenne Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Hozzászólás ideje: 2012. Február 9. Szerintem semmit sem vesztünk vele, ha ez kimarad az életünkből. Sőt, talán még nyerünk is. Eme gondoltaokat én inkább egyelőre igyekszem távol tartani magamtól. Ha a későbbi videók alapján bejövősnek találom és ha esetleg PC-re is kiadják akkor mégis teszek vele egy próbát. Az igazi játékadaptáció ez lenne Nem hiszem hogy a lentebb említett videojáték fejlesztői lelkesednének a szakmaváltásért hogy ilyeneket gyártsanak csatahajókkal és UFO-kkal. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 10. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 10. Eme gondoltaokat én inkább egyelőre igyekszem távol tartani magamtól. Ha a későbbi videók alapján bejövősnek találom és ha esetleg PC-re is kiadják akkor mégis teszek vele egy próbát. Jó lenne a kivétel, de sajnos az eddigiek alapján ez is csak olcsón vesszük, drágán eladjuk játék, mint a legtöbb ilyen sebiben készült játékadaptáció. De inkább neked legyen igazad, mint nekem. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 10. Hozzászólás ideje: 2012. Február 10. Jó lenne a kivétel, de sajnos az eddigiek alapján ez is csak olcsón vesszük, drágán eladjuk játék, mint a legtöbb ilyen sebiben készült játékadaptáció. De inkább neked legyen igazad, mint nekem. Filmes játékokkal nem sokat foglalkoztam ezelőtt így nem tudom hogy milyenek azok amiket az utóbbi néhány év alatt gyártottak. Eddig csak a TPM-TLotR3-Pókmanus trió gaméival játszottam a filmes videojátékok közül. Azok tetszettek de attól még simán lehetnek az utóbbi néhány év filmes játékai között olyanok amikre azt mondanám hogy nem jönnek be. Ezzel a Csatahajóssal még úgy vagyok hogy csak akkor foglalkoznék komolyabban vele ha be fog jönni a film. Ha az bejön akkor jobban utánanéznék hogy milyen gamét hoztak össze belőle. Addig meg majd csekkolgatom a róla kijövő a videókat hogy jobban el tudjam dönteni mennyire érné meg foglalkozni vele. Tehát egyelőre nem sok jelentőséget tulajdonítok annak hogy milyen az a játék. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 11. Hozzászólás ideje: 2012. Február 11. Tegnap este ME közben nagyot szakadtam. Kíváncsiságból elfogadtattam Ashie-től a piát és majd behaltam azon a vigyori alkoholista pofán amit Jani produkált. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 11. Hozzászólás ideje: 2012. Február 11. No a mai agymenés is megvolt. Miután Mihálykovics vezérkarifőtengernagyúrparancsnok lecsekkolta a hajót buzgón mondogattattam neki az udvarias halandzsát miközben azt mondogattam neki hogy "Nekem azt csak úgy odaadták bammeg!" meg hogy "Nem én konstruáltam azt a rohadt sz*rt!". Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 14. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 14. Már töltődik az ME3 demo. Ahhoz képest, hogy ki sem akartam próbálni, amint megjelent az Origin kínálatában, már rá is kattintottam. Nem vagyok függő, nem vagyok függő, NEM VAGYOK FÜGGŐŐŐŐ!!!! Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 14. Hozzászólás ideje: 2012. Február 14. Nekem a ME2 töltődik. Már nincs sok híja. Ma este befejezem az elsőt és holnap talán jöhet is a folytatás. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.