Ugrás a kommentre

Filmek


Bomarr

Ajánlott hozzászólás

A napokban sikerült megnéznem pár filmet, röviden összegezném őket:

 

 

Iron Man 3

 

Határozottan nem volt rossz, a Marveltől megszokott jellegű popcorn mozi, kellemes 2 órás kikapcsolódás. Az akció és a látvány szokás szerint rendben van, ahogy Tony is hozza a tőle elvártat. A sztorival, illetve a "fordulattal" se volt bajom, számomra semmit nem vont le a film értékéből. Szerintem a trilógia legjobban sikerült darabja, elődjénél mérföldekkel jobb. Az Avengers-nél már nem mondanám erősebbnek, bár nagyjából egy kaliber. Igaz, hogy kevesebb játékidő jutott egy-egy karakterre az Avengers-ben, de számomra nagyobb élményt nyújtott, amikor csapatban nyomultak a korábban megismert hősök. Akinek tetszettek az eddigi Marvel-mozik, annak szerintem ez is fog. :)

 

 

Man of Steel

 

Kellemes csalódás, főleg a korábbi Superman filmek fényében. Szerencsére nem követtem figyelemmel a promóciós folyamatokat, és Nolan kapcsán se vártam azonnal Batman-trilógia szintű produkciót, így nem voltak magas elvárásaim. De ezzel nem a filmet akarom lealacsonyítani, mert összességében elnyerte a tetszésem. Kriptont meglepően látványosan kidolgozták, és Kal-El előtörténetétől is jóval többet kaptam, mint vártam. A látványvilág mondhatni "kötelezően" kifogástalan, az akciók és zúzás pedig megkockáztatom, hogy lenyomják az Avengers-ben látottakat is. Ami érdekesen vette ki magát a végén,

az Zod halála... a puszta testével felhőkarcolók tucatjainak emeleteit bontja le, aszfaltot gyűr össze, felrobbanó benzinkutakból sétál ki sértetlenül, de egy nyaktöréstől kész, vége, ennyi, meghal. :D

Ennek ellenére jó film volt, kíváncsi vagyok a második részére. Bár a címe ZS-kategóriás filmeket idéz, remélhetőleg ez nem befolyásolja a folytatás minőségét.

 

 

Furious 6

 

Aki szereti a jó akciófilmeket, annak ez mindenképpen kötelező darab! Minőség terén sikerült újabb lapáttal pakolniuk az 5. részre. Szerencsére a sorozat továbbra is az akció irányvonalat kívánja követni, nem kanyarodik vissza a kezdeti, szimplán versenyekre kihegyezett történetre. Bár ezek az elemek továbbra is megtalálhatók benne, jóval mérsékeltebb mennyiségben, így jut idő sok más egyébre. A sztori ezúttal sem komplikált, ennek ellenére végig érdekes marad. A karakterek rendben vannak, a látvány is remek. Arra azért kíváncsi lennék, hol található Spanyolországban olyan hosszú kifutópálya, amin vagy fél óráig haladnak padlógázzal, mégsem ér véget. :lol: Akadtak még megmosolyogtató "na persze"-féle akciók, de a szórakozásomat egyik se rontotta el, főleg, mivel ilyenek szinte minden filmben megtalálhatók. Ami külön öröm, hogy végre valahára

elhelyezték a kronológiában a 3. részt Han halálával (bár ez annyira mégse öröm, mert a Tokyo Drift finoman szólva sem tetszett, azon kívül szinte semmi köze a széria többi darabjához). Kíváncsi vagyok, mit fog alakítani Statham, mint a csapat ellensége,

úgyhogy jöhet a 7. rész. ;)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Gravity tömören (részletesebben talán később): a látvány csillagos ötös, ilyen hangulatosan és félelmetesen az űrt még nem ábrázolták (IMAX-ben igazán ütős volt, na). A zene szintén fantasztikus. A sztori sajnos már nem nagy eresztés, sima katasztrófafilm, de nagyon jól passzol a látványhoz, ennél többet a téma nehezen viselt volna el. Sandra Bullock nagyon jól játszik, Clooney pedig szokás szerint szimpatikusan alakít. Viszont vannak hiányosságai és túlkapásai, ami miatt szimplán jó filmnek tudom csak titulálni, semmiképpen sem év mozijának. Viszont az én olvasatomban ez baromira elég. :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Dzséjt, látom te is adtál az élvezeteknek, és IMAX-ben nézted a filmet :cool: Gondoltam, hogy te is dobsz egy hátast a látványtól :rock:

 

 

Attila a HUN visszatér, és csak az amerikai speciális kommandó tudja őt megállítani! :shocked::facepalm:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Gravitáció bővebben a szokott helyen. Finoman spoileres írás (nyíltan semmit nem lövök le, de egy-két dolog talán kikövetkeztethető).

 

Jake, a látványtól és a zenétől. A többitől már nem annyira.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Salo, avagy Sodoma 120 napja

 

Több helyen is minden idők legocsmányabb, legbrutálisabb filmjeként aposztrofálták ezt az alkotást. Sokáig be is volt tiltva Magyarországon, vannak helyek, ahol még most is! Szerintem az egyik - ha nem a - legmegosztóbb film, amit valaha készítettek. Alapjában véve én szeretem a (jó!) művészfilmeket, illetve egyfajta kihívásként hatott rám a Salo híre, mivel nagyon nem szoktak rám hatással lenni, az ilyen filmes kegyetlenkedések, így hát kíváncsi voltam rá, hogy miként fog ez működni a "legbrutálisabbnál". Persze az is vonzott a megtekintésben, hogy sokan Pasolini filmje és az alapmű elévülhetetlen társadalmi és filozófiai értékeit méltatták, ami szintén felkeltette az érdeklődésemet.

 

Szerintem akik megnézik ezt a filmet 90%-ban mélységesen elítélik, gyűlölik, míg a másik 10% pedig méltatja és dicséri. Én valahová a kettő közé lőném be magamat. Nem gyűlölöm, de igazából dicsérni sem tudom.

A csorbítatlan befogadásban az hátráltatott elsősorban, hogy nagyon nem tudtam komolyan venni a filmet. Félreértés ne essék, nem azért, mert elképzelhetetlennek tartom ezeket a borzalmakat. A történelemnek voltak olyan korszakai, amikor legitim módon el lehetett követni ilyen cselekedeteket és a fasiszta Olaszország is lehetett ilyen.

Viszont ahogy ezt prezentálták az számomra olyan abszurd volt, hogy egyszerűen nem tudtam komolyan szemlélni. Amit színészkedés terén leművelt egy-két szereplő, az már ilyen pornó “színészi” magasságokat karcolt, csak itt más eszköztárral kellett volna operálni. A legendás szarevős jelenetnél is azok a dialógok, meg amilyen fejeket vágnak… :facepalm: hát inkább komikusan hatott számomra. Továbbá, komolyan látszik rajta, hogy eljárt felette az idő. Az effektek, főleg a végén a showdown kínzásoknál nagyon bárgyúnak hatnak.

 

Azt azért meg kell említenem, hogy nagyon kapcsolódik az alapműhöz, De Sade márki könyvéhez. Tehát az itt ábrázolt szexuális képzelgéseknek nincsen közük, a rendező latens homoszexualitásához. Ami eltérés lehet, az az, hogy nem a 18. századi Franciaországban, hanem a II. világháborús Salói Köztársaságban játszódik, illetve itt nem szerepelnek feleségek a történetben és a befejezés is más. Amit még fel lehet hozni a mentségére, hogy ez nem a végleges változat volt, mert a felvett anyag nagy részét ellopták és Pasolininek a maradékból kellett összevágnia a filmet.

Vannak benne művészfilmes elemek, de egyáltalán nem hasonlítható Az Élet trilógiájához, amit Pasolni meg is tagadott a Saló elkészítése után.

 

Néhány gondolat az alapműről: (a tisztánlátás végett elolvastam azt is)

A Sodoma 120 napjait (amiről hamar kiderül, hogy nem sok köze van a Bibliai Sodoma városához, hanem a szodómiára utal) egy olyan korban írta Sade, amikor ez olyan bűnnek számított, amit manapság talán nem is tudnék választani. Ez tekinthető akár egy eredménynek is (Sade szempontjából), hogy így sikerült megcáfolni a hit és az erkölcs alapjait, mindig egy kicsit tovább tolva a határokat. Természetesen mai korunk társadalmának erkölcsi képe, egy permanens liberalizációs folyamatnak az igazi eredménye (de ez valójában nem ide tartozik).

A könyv önmagában értékelhetetlen, tekintve, hogy nem is lett befejezve. A ⅔-a csupán naplószerű jegyzetekből áll. Sokkal explicitebb erőszakot ábrázol, mint a film (bár ott a végső változatot ugye nem ismerjük), irodalmi értéke viszont azt kell mondjam van. Nem egy orosz széppróza, de Sade leíró részei helyenként igencsak kifinomultak, nagyon látványos, kifejező metaforákkal, költői képekkel ábrázol. Ez a karakterleírásokban, illetve a környezet szemléltetésében csúcsosodik ki.

Amellett, hogy néhol szerintem öncélú (a szexuális ábrázolásban), van egyfajta üzenete a műnek. Az egyén szabadságát, szabadossággal akarja kifejezni, viszont nem az elnyomáson van a hangsúly, hanem a mindenen és mindenkin túlmutató egyéni szabadságon. Tehát az elsődleges prioritás nem azon van, hogy másokon uralkodjon, hanem ez csak egy velejárója az ő életvitelének. Paradox módon, korlátoz másokat, de azért, hogy őt ne korlátozza senki. Az elnyomó rendszerek, mint a fasizmus is, viszont nem a szabadosságra, hanem a kőkemény elnyomásra törekedtek a hatalom megtartásának érdekében. Itt pedig egy markáns különbség rajzolódik ki Sade műve és Pasolini alkotása között. Egy apró elem, amiből ez érezhető: a gyerekeket a filmben a fasiszta katonák rabolják el az urak számára, míg a könyvben csak megbíznak néhány bérgyilkost. Ott is világi hatalommal rendelkező személyek az urak (herceg, pap, bankár stb.), de olyan hatalmuk nincsen, mint a fasisztáknak. Az is egyfajta diktatúra, amit ők csinálnak, de nem ideológia diktatúra, mint a Saló-i fasizmus!

Volt egyébként Pasolininek egy olyan nyilatkozata amelyben ezt a fajta elnyomó rendszert a fogyasztói társadalom allegóriájának tekintette. Viszont a fogyasztói attitűdhöz semmi köze nincsen a Sodoma 120 napjának, a Salónak is csak maximum annyiban, hogy mindig többet akarnak az urak, de ismerve az alapokat, egyáltalán nem erről szól ez a történet!

 

Összességében szerintem, aki az elnyomó rendszerekről, a diktatúrákról (legyen az fasiszta, vagy kommunista - az ideológia más, de az eszköztár gyakorlatilag ugyanaz), a teljes testi, lelki terrorról akar egy szeplőtlen, naturalista képet kapni, annak George Orwell - 1984 című könyvét (vagy a belőle készült filmet) tudnám ajánlani. A diagnózisom az, hogy nagyon beteg film, de egy David Cronenberg féle body horror szerintem betegebb, a Szerb film, az meg brutálisabb ennél.

Fenntartom a lehetőségét annak, hogy én nem vagyok azon a fejlettségi szinten, hogy kellőképpen befogadjam és értékelni tudjam ezt a filmet, de azt kell mondjam megbántam azt a szűk 2 órát, amit a Saló-ra áldoztam az életemből... :peace:

Szerkesztve: - Wilde
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Gravitáció bővebben a szokott helyen. Finoman spoileres írás (nyíltan semmit nem lövök le, de egy-két dolog talán kikövetkeztethető).

 

Szép összefoglaló volt, még ha nem is értek egyet minden elemével... Egyébként tetszik a blogod. ;)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Érdekes.

http://filmdroid.hu/2013/10/meg-nincs-betervezve-fenegyerek-es-megtorlo-film/

 

Megtorlót azért szívesen látnám TV sorozatban.

 

Spawn-ról:

http://filmdroid.hu/2013/10/olcso-misztikus-thriller-lesz-spawn-remake/

Az rendben van, hogy legyen misztikus, de hogy csak 10 millióba kerüljön? Túl alacsony ez a költségvetés Spawn-hoz.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Wilde: csodálom, hogy ennyit tudtál írni erről a filmről. Még vagy hat éve láttam, de nekem annyi maradt meg belőle, hogy emberek néha ürüléket esznek meg a végén van egy nagy gyilok :D Engem kiráz a hideg ezektől a késői Pasolini filmektől. Még az Élet-trilógiája se tetszett pedig abban speciel ilyen extremitás sincs. Viszont bejött például a Mamma Roma, ami egy mindenféle durvulás nélkül elmondott remek dráma. Mondjuk azt se tegnap láttam, így érdekes lenne újranézni.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Gravitáció bővebben a szokott helyen. Finoman spoileres írás (nyíltan semmit nem lövök le, de egy-két dolog talán kikövetkeztethető).

 

Jake, a látványtól és a zenétől. A többitől már nem annyira.

 

 

Tökéletesen egyetértek, én is hasonlókat mondtam róla. :)

 

 

Ahogy most Te is írtad a végén a giccset, ismét eljátszottam a gondolattal, milyen zseniális lett volna, ha Bullock - totál hihetően - a Földre érés közben elég. Ha minden hiábavaló lett volna, mekkorát ütött volna az a drámai fordulat

 

 

Amúgy meg örülök, hogy mégiscsak rávetted magad és moziban nézted. Ennek a filmnek ez tényleg kellett.

 

Salo, avagy Sodoma 120 napja

 

 

 

Szép tartalmas írás, én még soha nem bírtam magam rávenni, hogy megnézzem.

És őszintén, nem is csináltál kedvet hozzá. :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Hivatalos! Stephen Lang visszatér az Avatar folytatásokba! Quaritch ezredest egy ügyes húzással visszahozza Cameron! Ráadásul mind a 3 folytatásban ott lesz!

http://www.deadline.com/2013/10/james-cameron-has-found-avatars-darth-vader-its-stephen-lang/

27478267426472.jpg

Szerkesztve: - JakeSully
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Attila a HUN visszatér, és csak az amerikai speciális kommandó tudja őt megállítani! :shocked::facepalm:

Asylum filmekkel minek foglalkozol? A gagyi alfája és omegája.

 

Quaritch pedig remélem naviiként tér vissza.

Szerkesztve: - Ody Mandrell
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Salo, avagy Sodoma 120 napja

Pasolini szerintem beteg ember volt, nem véletlen kapta azt a sorstól, amit kapott (konkrétan agyonverték), csak egyes körök aggatják rá erre a filmre a művészi jelzőt és görcsösen próbálnak találni valami mélyebb mondanivalót. Pedig itt nincs ilyen. Öncélú kegyetlenkedés az egész, ahol a rendező kiélhette összes perverzióját. Amikor megnéztem, én csak undort éreztem, semmi többet.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Hát nekem az sokkal betegebb ha valaki egy vállránditással veszi tudomásul és a jogos büntetésnek, a sors kezének látja ha meggyilkolnak egy élő embert. Ezek mégiscsak filmek. Ez az utolsó ami azt illeti elég pocsék, de betegebb filmek százszámra készülnek és Pasolini legalább tényleg rendezett baromi jókat is. Már persze szerintem.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

A halálának körülményeinek tudatában írtam azt, amit írtam. Van is erre egy frappáns mondás, meglehetősen vulgáris szavakkal:

 

 

aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megbasszák

 

 

Szerintem Pasolini tipikusan annak a filmes rétegnek az egyik első generációs képviselője, akik a 60-as évektől eluralkodó deviancia és polgárpukkasztó lázadás légkörében utat törtek maguknak, és ma is ők határozzák meg, hogy mi a jó és mi a rossz, melyik filmet hogyan "kell" értelmezni. Ez persze szintén csak az én véleményem.

Szerkesztve: - Nute Gunray
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Wilde: csodálom, hogy ennyit tudtál írni erről a filmről. Még vagy hat éve láttam, de nekem annyi maradt meg belőle, hogy emberek néha ürüléket esznek meg a végén van egy nagy gyilok :D Engem kiráz a hideg ezektől a késői Pasolini filmektől. Még az Élet-trilógiája se tetszett pedig abban speciel ilyen extremitás sincs. Viszont bejött például a Mamma Roma, ami egy mindenféle durvulás nélkül elmondott remek dráma. Mondjuk azt se tegnap láttam, így érdekes lenne újranézni.

 

A sz*revés egy olyan kultikus szegmense volt a filmnek, ami nyilván sokaknak beleégett a retinájába (megjegyzem, azért eléggé látszik, hogy igazából nem is sz*rt esznek), mivel ilyen jellegű megaláztatást nem nagyon látni máshol. Az Élet trilógiája sokkal emészthetőbb, befogadhatóbb és azok nekem tetszettek is. A Mamma Roma című filmjét még nem láttam, de most, hogy így említetted lehet megnézem. ;)

 

Szép tartalmas írás, én még soha nem bírtam magam rávenni, hogy megnézzem.

És őszintén, nem is csináltál kedvet hozzá. :)

 

Köszönöm, igazából sokan mondják róla, hogy egyszer látni kell, de én ezt a véleményt nem osztom. Nem a brutalitása miatt, hanem egyszerűen szerintem nagyobb a füstje, mint a lángja. :)

 

Pasolini szerintem beteg ember volt, nem véletlen kapta azt a sorstól, amit kapott (konkrétan agyonverték), csak egyes körök aggatják rá erre a filmre a művészi jelzőt és görcsösen próbálnak találni valami mélyebb mondanivalót. Pedig itt nincs ilyen. Öncélú kegyetlenkedés az egész, ahol a rendező kiélhette összes perverzióját. Amikor megnéztem, én csak undort éreztem, semmi többet.

 

Egyetértek Bomarr-al, nem látom a kapcsolatot (lehet azért, mert nem hiszek a karmában) egy beteg film és ennek jogos büntetéséül szolgáló gyilkosság között. :roll: Szerintem amúgy a művészetnek van egy pontja, ami egyéni, szubjektív megítélést követel meg. Tehát lehet, hogy én nem látom annak (így van ez esetemben a Saló-nál is, vagy sok festmény esetében szintén), de attól még más felfedezhet benne olyan elemeket, amelyek őt az ellenkező vélemény felé irányítják.

Szerintem a Saló nem művészfilm és nekem nem is tetszett, de hangsúlyozom nem amiatt, hogy mit ábrázol, hanem ahogy teszi azt. Pasolni perverzióiról nem tudok releváns véleményt alkotni. Én tőle Az Élet trilógiáját láttam még, ott nem fedeztem fel ilyesmit, bár a Bomarr által említett filmet pl. pont nem láttam, úgyhogy inkább nem is minősíteném, főleg nem egy film alapján, ami eleve egy könyvadaptáció, s amely mű primer célkitűzése a megbotránkoztatás volt! :peace:

Szerkesztve: - Wilde
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Wilde: Na ha már igy elmerülsz Pasoliniben akkor nagyon kiváncsi lennék a véleményedre a Teoréma kapcsán. A Mamma Roma sokkal jobb, tehát én azt ajánlanám hogy azt nézd elöbb, de egy filmes kitérőt lehet, hogy a Teoréma is megér. Ez mondhatni tipikus művészfilm, tehát nincs valami nagy izmos sztorija, inkább csak hangulatokra alapoz és nálam a nézést eleve meghatározta, hogy már a mű megtekintése elött olvastam az egyik lehetséges magyarázatát. Olyasfajta mozi volt aminek a végén nem tudtam eldönteni, hogy mint állok vele, csak azt éreztem hogy sikerült nyomot hagynia bennem. Feljegyeztem az érdekes filmes élmények közé. Azt se igazán tudom hogy reagálnék rá, ha még egyszer megnézném, mert ezt is már bő fél évtizede láttam, de úgy maradt meg bennem mint egy film amiben valamit; hangulatot, érzést... nehéz lenne ennyire utólag megmondani, de valamit nagyon elkapott a rendező.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Wilde: Na ha már igy elmerülsz Pasoliniben akkor nagyon kiváncsi lennék a véleményedre a Teoréma kapcsán. A Mamma Roma sokkal jobb, tehát én azt ajánlanám hogy azt nézd elöbb, de egy filmes kitérőt lehet, hogy a Teoréma is megér. Ez mondhatni tipikus művészfilm, tehát nincs valami nagy izmos sztorija, inkább csak hangulatokra alapoz és nálam a nézést eleve meghatározta, hogy már a mű megtekintése elött olvastam az egyik lehetséges magyarázatát. Olyasfajta mozi volt aminek a végén nem tudtam eldönteni, hogy mint állok vele, csak azt éreztem hogy sikerült nyomot hagynia bennem. Feljegyeztem az érdekes filmes élmények közé. Azt se igazán tudom hogy reagálnék rá, ha még egyszer megnézném, mert ezt is már bő fél évtizede láttam, de úgy maradt meg bennem mint egy film amiben valamit; hangulatot, érzést... nehéz lenne ennyire utólag megmondani, de valamit nagyon elkapott a rendező.

 

Köszönöm, hogy ajánlottad. Jövőhéten őszi szünetem lesz, akkor mindenképpen időt szakítok mindkét filmre. :)

 

Csillagozzuk már ki a csúnya szavakat! Köszönöm.

 

Megtettem és elnézést. ;)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Tökéletesen egyetértek, én is hasonlókat mondtam róla. :)

Azért filmek kapcsán a legtöbbször egyetértünk. :)

 

Gravitáció

 

Nekem tetszett így a vége - mindig jobban szerettem a happy endet -, de a legjobban talán az illett volna a filmhez, ha nyitva hagyják a kérdést. Bullock elkezd süllyedni a légkörbe, repkednek a kínai állomás darabjai, izzik a hajó, stb. aztán The End. A néző meg habitusa alapján képzelje hozzá a többit. A vízi jelenet már fölösleges idegtépés volt (amikor beúszott Bullock a hínárba, azt hittem beakad, amikor jött az ernyő, na mondom, akkor abba akad bele... hál' istennek a rendező egyiket sem lépte meg), ahogy a lábra állás is bár szép szimbólum, szerintem amit az jelképez, már rég belénk lett tukmálva a magzatpózos jelenttel és Clooney szellemével.

 

Az, hogy a végén Bullock egyértelműen meghalt volna, viszont számomra az egész filmet agyonvágta volna, pont azzal, hogy minden addigi szenvedést hiábavalóvá tesz, minden lelki változás értelmetlenné válik. Az ilyet nem szeretem, még ha reális is, hiszen valószínűleg Ryan karaktere - ha egyáltalán feljut az űrbe -, az ISS-nél meghalt volna a valóságban. A főszereplő halála akkor jön csak be, ha az nem nullázza le mindazt, amit addig a filmben tett, elért. Például Ripley halála az Alien3-ban. Ugyanígy ki tudok bukni azoktól a filmektől, aminek a végén kiderül, hogy minden csak "álom" volt.

 

 

Azért remélem ennyire gagyiba nem megy le Cameron.

Én is remélem, bár őszintén szólva, az, hogy Quaritch visszatér, szerint már éppen elég gagyi. Valami nagyon frappánsat kéne húznia Cameronnak ahhoz, hogy elhitesse velem, nem csak azért rángatja vissza, mert király karakter.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Valami nagyon frappánsat kéne húznia Cameronnak ahhoz, hogy elhitesse velem, nem csak azért rángatja vissza, mert király karakter.

 

És ugye Sigourney karaktere is visszatér.. azt még meg lehet magyarázni Eywa istenség hatalmának.

Ha elakarják tolni kemény sci-fi irányba a dolgokat, akkor ez az Eywa, és az egész bolygóra kiterjedő összekapcsolt növény-állat-na'vi hálózat, egy igen fejlett faj eredménye lehetne.. akik az óceán mélyén éldegélnek. :hmm:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Attól függ, hogyan térnek vissza. Még simán benne van a pakliban, hogy a folytatások valójában előzmények lesznek. Bár szerintem tök mindegy, mert az Avatar alapból inkább tündérmese, mint kemény sci-fi.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Vagy ha nem előzmények lesznek akkor is persze lehet hogy lesznek visszatekintések és akkor teljesen rendben van, de a visszatérő szereplőket egy tündérmesének is nehezen nézem el. Ahhoz nagyon izmos dramaturgia kell legyen mögötte, hogy az ilyen feléledések ne vonják ki a feszültséget a sztoriból és ne menjünk át blődlibe.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.