Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:
9 perccel korábban, Darth Cupsy írta:

Ha kapunk egy Star Wars skines AC-t én már attól boldog leszek. Manapság divat fikázni ezt a fajta játékmenetet, hogy már hányadik egy kaptafára készült "Ubifos" játék, nekem meg pont ez amit imádok, bóklászni egy durva nagy területen, felfedezni minden kis izét, akkor is ha csak kis gyűjteni való apróság és most az a "sz*r" helyzet állt elő, hogy mindezt a kedvenc univerzumomban tehetem "shut up and take my money".

Szívemből szóltál! Dettó így vagyok én is. Szinte képtelenség, hogy ez a játék ne üssön nálam.

Hozzászólás ideje:

Szintén, nagyon szeretek elveszni az ilyen jellegű játékokban. Az Assassin's Creedek is csak azért nem tudnak megragadni, mert a világuk engem nem köt le. Persze hangulatos a történelmi korszakokban bolyongani, csak nem hosszútávon. Egy modernkori AC lehet jobban bejönne, vagy egy vadnyugati, vagy egy első világháborús. Akárhogy is, az Outlaws esetében attól félek, a világgal nem lesz baj. Eztán meg igazából az sem érdekel, ha a Far Cry-t vagy az Assassin's Creedeket majmolja, ami mondjuk nem tűnik teljesen reális félelemnek, már csak azért sem, mert itt van egy olyan huncutság, hogy űrhajózás. Az azért meg egy elég komplex új játékelem, és az eddig látottak alapján nem annyi lesz, mint a Jedi-sorozatban. Itt tényleg szabadon röpködhetünk majd egyik bolygóról a másikra, és közben az űrben is lesz dolgunk. Már pedig szerintem ez, megspékelve azzal, hogy a Star Wars alvilágában merülhetünk el, szabadon járhatunk-kelhetünk ismert (Tatooine, Kijimi, Cantonica) és új világokon... Hát battya meg a paripa, ha csak ennyi lenne a játékban, nekem már az is megérné az előrerendelést. És végre mindez nem egy MMORPG köntösbe van csomagolva, hanem single player game-be.

Franc essen belé, kábé a Dark Force óta várok egy olyan SW videójátékra, amiben beülhetek egy űrhajóba és átruccanhatok egyik bolygórül a másikra, vagy röpködhetek szabadon az űrben, csatázhatok földön és a csillagok között, vagyis kábé szabadon játszhatom Han Solót. Ennek hiánya okozott némi csalódást a Knights of the Old Republic és a Jedi: Fallen Order esetében is, hogy ott azért a szabadság eléggé le volt korlátozva, nem voltak élettel teliek, az űrhajós szakaszok meg lényegében csak szimpla átvezetők.

Arra persze nem számítok, hogy felér majd olyan játékokhoz, mint a The Witcher 3: Wild Hunt, a Cyberpunk 2077, a Red Dead Redemption 2, vagy a Horizon: Zero Dawn és Forbidden West, de komolyan, ha csak annyira lesz jó, mint mondjuk az Assassin's Creed: Origins vagy amit most tolok, a Final Fantasy XVI (aminek a sztorija, világa és karaktere fantasztikus, játékmenete és játéktere viszont elég lapos tud lenni), akkor már marhára fogom élvezni.

Hozzászólás ideje:
10 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Ha kapunk egy Star Wars skines AC-t én már attól boldog leszek. Manapság divat fikázni ezt a fajta játékmenetet, hogy már hányadik egy kaptafára készült "Ubifos" játék, nekem meg pont ez amit imádok, bóklászni egy durva nagy területen, felfedezni minden kis izét, akkor is ha csak kis gyűjteni való apróság és most az a "sz*r" helyzet állt elő, hogy mindezt a kedvenc univerzumomban tehetem "shut up and take my money". Nekem a soulslike-tól van hányingerem, legalább annyi alkotást termel ki az ipar ha nem többet, mint ahány ilyen nyílt világú AC/FC típusú game van, ugyanúgy lehetne mondani azokra is, hogy tucatgyártott unalomig ismert mechanikákra épülnek 

 

Kinek mi éri meg, meg mennyit, meg mit tart átb*szásnak az megint erősen szubjektív.

 

A két különböző műfaj mellet még az is bejátszhat, hogy urambocsá fejlődik a fejlesztőcsapat.

 

Abszolút egyetértek, nem is értem hogy ennyi év alatt, hogy nem készült egy ilyen open world SW játék. Szerintem a Ubisoftnál alkalmasabbat nem is találhattak volna. Én nagyon szerettem a játékaikat, az összes Assassin's Creed részt végigtoltam nekem az bejött, imádtam a világát, a hangulatát, a gameplayt. A Watch Dogs széria is hasonló volt, csak mai korban, de még a Tom Clancy's Ghost Recon szériára is ráhúzták ezt. Talán az Outlaws leginkább a Watch Dogsra hasonlít, Kay mozgása nekem abszolút azt idézte. Szal nálam egy ilyen valóra vált álom az Outlaws, lesz*rom ha repetitív, ha nem túl acélos a sztori, de ha elveszek a nyitott világban 100+ órára, pláne még jól illeszkedik a kánonba is, akkor nekem megérte.

A soulslike-ból nekem is marhára elegem van. Rosszul vagyok, hogy már minden kardozós játékra ráhúzzák minimum a combat szintjén. A Jedi Fallen Order és Jedi Survivorban is csak azért tudtam elviselni mert SW, knben meg sem próbálnám. Amúgy is sztem a FromSoftware-en kívül más nem tudja olyan jól csinálni a souls műfajt. De ha meg nem ez, akkor a Sony-s féle másik tök egykaptafa, sztori központú akció-kaland csőjátékok némi RPG elemekkel, azokból is Dunát lehet már rekeszteni. Utóbbihoz némileg közel áll az Outlaws valamennyire, de azért nem az. Szal hajrá Ubisoft, én tűkön ülve várom.

 

8 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Szintén, nagyon szeretek elveszni az ilyen jellegű játékokban. Az Assassin's Creedek is csak azért nem tudnak megragadni, mert a világuk engem nem köt le. Persze hangulatos a történelmi korszakokban bolyongani, csak nem hosszútávon. Egy modernkori AC lehet jobban bejönne, vagy egy vadnyugati, vagy egy első világháborús. Akárhogy is, az Outlaws esetében attól félek, a világgal nem lesz baj. Eztán meg igazából az sem érdekel, ha a Far Cry-t vagy az Assassin's Creedeket majmolja, ami mondjuk nem tűnik teljesen reális félelemnek, már csak azért sem, mert itt van egy olyan huncutság, hogy űrhajózás. Az azért meg egy elég komplex új játékelem, és az eddig látottak alapján nem annyi lesz, mint a Jedi-sorozatban. Itt tényleg szabadon röpködhetünk majd egyik bolygóról a másikra, és közben az űrben is lesz dolgunk. Már pedig szerintem ez, megspékelve azzal, hogy a Star Wars alvilágában merülhetünk el, szabadon járhatunk-kelhetünk ismert (Tatooine, Kijimi, Cantonica) és új világokon... Hát battya meg a paripa, ha csak ennyi lenne a játékban, nekem már az is megérné az előrerendelést. És végre mindez nem egy MMORPG köntösbe van csomagolva, hanem single player game-be.

Franc essen belé, kábé a Dark Force óta várok egy olyan SW videójátékra, amiben beülhetek egy űrhajóba és átruccanhatok egyik bolygórül a másikra, vagy röpködhetek szabadon az űrben, csatázhatok földön és a csillagok között, vagyis kábé szabadon játszhatom Han Solót. Ennek hiánya okozott némi csalódást a Knights of the Old Republic és a Jedi: Fallen Order esetében is, hogy ott azért a szabadság eléggé le volt korlátozva, nem voltak élettel teliek, az űrhajós szakaszok meg lényegében csak szimpla átvezetők.

Arra persze nem számítok, hogy felér majd olyan játékokhoz, mint a The Witcher 3: Wild Hunt, a Cyberpunk 2077, a Red Dead Redemption 2, vagy a Horizon: Zero Dawn és Forbidden West, de komolyan, ha csak annyira lesz jó, mint mondjuk az Assassin's Creed: Origins vagy amit most tolok, a Final Fantasy XVI (aminek a sztorija, világa és karaktere fantasztikus, játékmenete és játéktere viszont elég lapos tud lenni), akkor már marhára fogom élvezni.

Egyébként így, hogy nyitott világú, szabadon bejárható bolygók és mellé légi és űrrepülést is kapunk nekem instant felidézi a Star Wars Galaxies MMORPG-t, pusztán ebben a vonatkozásban, az online multis RPG, live service környezet nélkül. Viszont a sztori és a korszak, meg a karakterek sokkal inkább a Shadows of the Empire játékra emlékeztet, ez kvázi annak lesz az átirata a mostani SW kánonban.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
1 órával korábban, DanCarver írta:

A Jedi Fallen Order és Jedi Survivorban is csak azért tudtam elviselni mert SW

 

Szintén így vagyok és ezekben is csak úgy, hogy leraktam  story módra . Engem annyira nyomaszt az ilyen játékmenet, hogy azon kell görcsölnöm jajj meg ne halljak, mert akkor szívás van, több fronton is, hogy teljesen tönkrevágja a játékélményt.

 

Anno ezt írtam a story mód-soulslike-kal kapcsolatban:

 

  

2023. 05. 28. - 7:18, Darth Cupsy írta:

Máskülönben én is gyűlöltem volna, nem is az zavar, hogy egy egy ellenfél nehéz vagy hogy 1 mezei Shocktrooper összecsuk (bár ahogy TheVR Pisti is mondta az ilyen azért vesz el a Jedi élményből). hanem ha összecsukott akkor akár jóval hátrébbról kezdek, mint ahol halálomkor tartottam, újra végig kell verekednem magam mindenen, persze el is futhatok (ha sikerül) addig ahol tartottam, de akkor alapból mi értelme ennek a játékmechanikának, és a hab a tortán, ha nem sikerül eljutnom ahhoz aki megölt akkor bukom az addig megszerzett tapasztalati pontjaim. Na az ilyesféle progressben való visszaesés engem úgy frusztrálna, hogy az egész játékélményt meg tudja mérgezni, meg az időmet is feleslegesen húzza. Így is zavar, hogy mikor csak gyűjtögetném a különböző dolgokat a Koboh-n, lépten nyomon belefutok az újratermelődő járőröző ellenfelekbe amiket kismillióegyszer lecsaptam már, ez nekem olyan hatást is kelt, hogy nem igazán vagyok hatással a világra, pedig a kis településen megjelenő változásokon ez olyan szépen látszik viszont ez meg visszaveti.

 

 

1 órával korábban, DanCarver írta:

A soulslike-ból nekem is marhára elegem van. Rosszul vagyok, hogy már minden kardozós játékra ráhúzzák minimum a combat szintjén.

 

Na igen, sok játék van, amivel nem játszottam, csak mert soulslike, pedig amúgy a story, a világa érdekelne.

Szerkesztve: - Darth Cupsy
Hozzászólás ideje:
21 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Köszi a választ, így be tudom lőni, mennyire vehetem komolyan a szavaidat (11 évnyi játékújságírás után sajnos van bennem egy nem feltétlen egészséges szkepticizmus, mert rengeteg tizen- meg huszonéves próbálta már megmondani nekem a frankót, akik még az anyjuk csecsén lógtak, amikor én már játszottam). Ezek szerint közel azonos a tapasztalatunk (bő két év a különbség köztünk a javadra, de én a '90-es évek derekán kezdtem Golden Axe 2-vel, Duke Nukem 3D-vel, Wolfenstein 3D-vel, Quake-kel, stb.).

Viszont továbbra sem értek egyet veled. A The Division 1-2 rossz példák, mert teljesen más játékműfajt képviselnek. Nem nyíltvilágú single játékok, hanem online lövöldék, ráadásul a legrosszabb, live service fajtából. Ez teljesen más megközelítést igényel úgy a fejlesztő, mint a kiadó részéről. Az meg, hogy a Ubisoft egy adott pillanatban kinek passzolja át a fejlesztés további részét, az igazán nem a Massive Entertainment sara. De összességében a The Divisionnal példálozni tévedés. A Jedi: Fallen Ordert is ostobaság lett volna a Titanfall-lal összemérni csak azért, mert ugyanaz a fejlesztő.

A Ubisoft termékei közül korrektebb lenne az újabb Assassin's Creedeket idecitálni, vagy a legjobb példa az Avatar: Frontiers of Pandora, mivel ez is nyíltvilágú single játék, és szintén a Massive terméke. Ez a kritikák alapján egy korrekt iparosmunka lett, technikailag jól összerakott, hangulatos produktum, aminek a legnagyobb baja, hogy a Far Cry-széria már unalomig ismert elemeit majmolja. De, ha az Outlaws csak egy korrekt iparosmunka lesz, szerintem már jól jártunk, és nem valami olyasmi, mint mondjuk a The Lord of the Rings: Gollum vagy a Redfall, amik valóban sz*r játékok (és itt kezdődik ez a kategória, nem a The Divisionnél).

Azt meg remélem elfogadod, hogy én is bőven elég tapasztalattal bírok ahhoz, hogy eldöntsem már láthatatlanban, mit ér meg számomra egy játék. Hogy mi az átb*szás az Ultimate Editionön, azt nem értem, ezt azért jobb lenne, ha konkrétan megválaszolnád, mert az olyan üres frázisok, mint "majd rájösz", nos, az semmi, ráadásul az én esetemben még tévedés is. Ott van feketén fehéren, mi lesz benne. Ha csak valaki nem hülye, akkor el tudja dönteni, hogy ez megéri-e neki azt a plusz húszezret. Ha megveszi és aztán jön rá, hogy nem érte meg, akkor hülye volt, ennyi. Nem a Ubisoft sara az, ha valaki képtelen gondolkodni és eszetlenül szórja a pénzt mindenre, amit lát.

Bennem is volt sokáig optimizmus, vagyis inkább úgy irom, optimistább hozzáállás, mint most. :) 

Amúgy az egyik nagy kedvenc ubifos-os game, amiből a NG+-t is kipörgettem, az az Assassin's Creed Origins volt. Abból beruháztam a Gold edition-ra anno, és azt nem bántam. Minden évben előveszem azt a game-t, mert az nagyon adta! 

 

A Div  1-nél, még korrektek voltak nagyjából, ott még nem volt átverés, csak kis százalékban. Na de a Div 2-nél, amit kapott a nép hozzá, aszem 1 fegyver, meg 1 skin kivételével, mindent meg lehetett szerezni, talán pár óra farmolással. 

Ami nagyon felháboritó volt, az pedig: 3 havonta kaptunk új küldetéseket(3 havonta 2 újat, új helyszinen), na itt a szezon passzosok(ultimate és gold edition), ezeket a küldetéseket 1 héttel korábban megkaptuk, de hogy hogy.....

Úgy tudom leirni neked ezt, hogy mi voltunk a "béta" tesztelők....azt a rengeteg bugot, konkréten volt olyan, hogy nem tudtad a küldetést megcsinálni, mert valami mindig beragadt, vagy egy npc, vagy egy ellenséges mob, és ezek végett, ugyanúgy meg kellett várnod sokszor, a teljesen publikus hozzáférést, mint azok, akik a sima mezei kiadást vásárolták meg!!!! 

Olyan szinten szétbarmolták a játékot ezekben az időkben, hogy nem volt ritka a 7-8 órás maintanance, és még ezek után is volt olyan, hogy alig engedett be a játék a fő menüig. A kiegészitő megjelenéséig, ez igy ment. :( 

Aztán jött a Warlords of New York expansion, amiről tudok is mutatni korai hozzáférésű videót, persze ez is reklám volt, de most nem ez a lényeg. 

 

 

 

A kiegészitő viszonylagosan visszahozta a hangulatot, behozták a tényleges szezonokat, és aztán, 9-10 hónappal a kieg. megjelenése után, lelőtték a további fejlesztést. Semmiféle előjele nem volt, csak úgy leléptek az Avatar-t fejleszteni először, aztán az SW Outlaws-ra tértek át. 

De azátn kitalálták, hogy ó kéne még egy kis money meg rókabőr lehúzás, közben folyamatosan hülyének nézték a game  community-t. És igy jutunk el az Ubifos Bukarest-hez, ami....hagyjuk is inkább. 

Kb. 3-4 hónappal ezelőtt tért vissza jó pár ember a Massive-tól, fejleszteni a game-t ismét, mert bejelentették a 2. expansion-t, ami már csak egy story DLC lesz. Jóval kisebb, mint a Warlords of New York. :) 

Kb. ennyi.....

Néha még visszatérünk, de már nem birunk sokáig elmerülni a játék világában.....

 

Én megértem, hogy mennyire jó is lehet egy open world game, főleg ha SW, de bennem már inkább a szkeptikusság dominál. 

Én azért megvárnám az early review-eket, ennyit fogadjál meg tőlem, amolyan jó tanács gyanánt. Peace. 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

@Cpt. RexEz szép és jó, csak még mindig az a helyzet, hogy arról beszélsz, mi történt egy lassan ötéves, live service játékkal, a The Division 2-vel. Ebből baromira nem derül ki, hogy miért lesz átb*szás a single player Star Wars: Outlaws Ultimate Edition. Ettél - saját bevallásod alapján - pár ezer, szerinted rossz mákosbejglit egy étteremben évekkel ezelőtt, és most biztosra veszed, hogy a rántothús mellé adott extra köret is sz*r lesz. WTF? :?

 

40 perccel korábban, Cpt. Rex írta:

Én azért megvárnám az early review-eket, ennyit fogadjál meg tőlem, amolyan jó tanács gyanánt. Peace. 

Köszi, de egyrészt, nem kértem tanácsot. És ne vedd zokon, ha rá is szorulnék ebben a kérdésben bárki tanácsára, akkor sem tőled kérném, mert az ízlésünk és a felfogásunk elég távol áll egymástól (amit arról a rémségesen unalmas Assassin's Creed Origins-ről írtak alá is támasztanak :D ). Másrészt, az a helyzet, hogy inkább hagyatkozom a saját, az elmúlt közel 30 évben eddig mindig tökéletesen helyt állt megérzéseimre. Jó pár előrendelésen és Ultimate/Collectors Editionön vagyok túl, és még sosem bántam meg. Pedig én az Aliens: Colonial Marinest is előrendeltem gyűjtőiben, és az a játék sz*r lett kábé minden téren. Ám a hozzá adott szobor máig az egyik ékessége a gyűjteményemnek (és igazából én a játékot is élveztem). :) 

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:

https://rebo.hu/2024/04/12/csempeszek-fejvadaszok-szindikatusok-mirol-szol-a-star-wars-outlaws/

 

2024. 04. 11. - 18:24, Cpt. Rex írta:

Bennem is volt sokáig optimizmus, vagyis inkább úgy irom, optimistább hozzáállás, mint most. :) 

Amúgy az egyik nagy kedvenc ubifos-os game, amiből a NG+-t is kipörgettem, az az Assassin's Creed Origins volt. Abból beruháztam a Gold edition-ra anno, és azt nem bántam. Minden évben előveszem azt a game-t, mert az nagyon adta! 

 

A Div  1-nél, még korrektek voltak nagyjából, ott még nem volt átverés, csak kis százalékban. Na de a Div 2-nél, amit kapott a nép hozzá, aszem 1 fegyver, meg 1 skin kivételével, mindent meg lehetett szerezni, talán pár óra farmolással. 

Ami nagyon felháboritó volt, az pedig: 3 havonta kaptunk új küldetéseket(3 havonta 2 újat, új helyszinen), na itt a szezon passzosok(ultimate és gold edition), ezeket a küldetéseket 1 héttel korábban megkaptuk, de hogy hogy.....

Úgy tudom leirni neked ezt, hogy mi voltunk a "béta" tesztelők....azt a rengeteg bugot, konkréten volt olyan, hogy nem tudtad a küldetést megcsinálni, mert valami mindig beragadt, vagy egy npc, vagy egy ellenséges mob, és ezek végett, ugyanúgy meg kellett várnod sokszor, a teljesen publikus hozzáférést, mint azok, akik a sima mezei kiadást vásárolták meg!!!! 

Olyan szinten szétbarmolták a játékot ezekben az időkben, hogy nem volt ritka a 7-8 órás maintanance, és még ezek után is volt olyan, hogy alig engedett be a játék a fő menüig. A kiegészitő megjelenéséig, ez igy ment. :( 

Aztán jött a Warlords of New York expansion, amiről tudok is mutatni korai hozzáférésű videót, persze ez is reklám volt, de most nem ez a lényeg. 

 

 

 

A kiegészitő viszonylagosan visszahozta a hangulatot, behozták a tényleges szezonokat, és aztán, 9-10 hónappal a kieg. megjelenése után, lelőtték a további fejlesztést. Semmiféle előjele nem volt, csak úgy leléptek az Avatar-t fejleszteni először, aztán az SW Outlaws-ra tértek át. 

De azátn kitalálták, hogy ó kéne még egy kis money meg rókabőr lehúzás, közben folyamatosan hülyének nézték a game  community-t. És igy jutunk el az Ubifos Bukarest-hez, ami....hagyjuk is inkább. 

Kb. 3-4 hónappal ezelőtt tért vissza jó pár ember a Massive-tól, fejleszteni a game-t ismét, mert bejelentették a 2. expansion-t, ami már csak egy story DLC lesz. Jóval kisebb, mint a Warlords of New York. :) 

Kb. ennyi.....

Néha még visszatérünk, de már nem birunk sokáig elmerülni a játék világában.....

 

Én megértem, hogy mennyire jó is lehet egy open world game, főleg ha SW, de bennem már inkább a szkeptikusság dominál. 

Én azért megvárnám az early review-eket, ennyit fogadjál meg tőlem, amolyan jó tanács gyanánt. Peace. 

Huuu a Div 1-el én nagyon sokat játszottam, azt imádtam minden hibája és a Massive baromságai ellenére. Az az atmoszféra azóta sem volt sehol. A Div 2, bár jobb alapokról indult sztem nagyon hamar kifulladt a fenti okokból ahogy mondtad. Ott engem már a sztori is alig tartott bent, pedig a map és a gameplay is viszonylag jó volt, de miután kivittem a sztorit, meg a kieget én letöröltem. Nagy kár, hogy a ubi és a Massive hátat fordított a communitynek. Én már totál nem követem mi zajlik a játékkal, de gondolom most megint kell valamit kezdeni vele, ha már Gerightyék az Outlaws után visszatérnek a Div 3-at megcsinálni.

Hozzászólás ideje:

Megy a sírás, hogy  bizonyos küldetés nem lesz elérhető azok számára akik nem a drágább verziót veszik a játékból, máskor pusztán csili vili skinekért hajlandóak kipengetni a különbözetet. Most legalább valami értelmes tartalom is jár az ember pénzéért.

Hozzászólás ideje:

Ha meg csak skineket kapnánk, akkor meg azért menne a sírás. A fürdős k*rvák mindig tudnak hisztizni valamiért. Igazából az tetszene nekik, ha mindent ingyen megkapnának, és mindent úgy, ahogy azt ők elképzelik. Bár akkor meg az lenne a bajuk, hogy a játék unalmas, mert semmi olyat nem tudtak beletenni, amire nem számítottak. :death:

Egy másik fronton meg azért hisztiznek, mert megint(???) nő a főszereplő, férfi már nincs is a Star Warsban, teljesen elnőisedett a franchise (hála Kennedy-nek, persze!). Ami mondjuk Obi-Wan Kenobi, Han Solo, Cassian Andor, Din Djarin, Boba Fett, Hunter, Crosshair, Wrecker, Tech, Echo és Cal Kestis után elég furán hangzik. Rey, Jyn Erso, Omega, Iden Versio, Ahsoka, Hera és Sabine mellé most beáll Kay Vess, jujj. Az meg különösen érdekessé teszi ezt a sírás-rívást, hogy kábé ugyanezek a fajankók a Jedi-sorozatra meg azért prüszköltek, mert nem lehet benne nemet és fajt választani (értsd: nem lehetett lenge öltözetű twi'lek rabszolganőt kreálni :evil:)... Meg valószínűleg a hisztizők java, ha lehet, női karaktert választ magának, mert ugye jobb látvány... Khm... :facepalm:

Hozzászólás ideje:
8 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Megy a sírás, hogy  bizonyos küldetés nem lesz elérhető azok számára akik nem a drágább verziót veszik a játékból, máskor pusztán csili vili skinekért hajlandóak kipengetni a különbözetet. Most legalább valami értelmes tartalom is jár az ember pénzéért.

És miért gondolod, hogy azok ugyanezek az emberek?

Hozzászólás ideje:

Általánosítottam, de több mint valószínű, hogy van köztük olyan aki mindkét halmazba beletartozik. És azon se lepődnék meg, hogyha nem az Ubisoftról lenne szó akkor nem is lenne ekkora patália. Ne adj isten a Fromsoftware húzna egy ilyet szerintem még ódákat is zengenének az emberek, hogy végre egy cég ami a pénzükért ad is valamit, nemcsak kozmetikai cuccokat.

Hozzászólás ideje:

Példának okáért nem rémlik, hogy túl nagy hiszti lett volna amitt, hogy a Jedi: Survival Deluxe Edition, ami azért majdnem egy tízessel volt drágább a sima kiadásnál, annyi sírást váltott ki. Pedig ott a pénzünkért csak BD-1 és Cal kapott néhány kozmetikai kiegészítőt, oszt szevasz tavasz. Arra viszont emlékszem, hogy amikor ingyenesen elérhetővé tették a Fallen Order Deluxe Edition extráit, amik szintén csak skinek voltak, na abból lett hisztizés. Mert hát milyen már az, hogy évek múlva valaki ingyen megkapja azt, amiért ő fizetett, hogy a megjelenés napján használhassa... :roll:

Hozzászólás ideje:

Amúgy kíváncsi lennék ezek az emberek mindenen így háborognak, mert az élet minden területén ez van, nemcsak a videojátékoknál, ha valami extrát akarsz azért fizetned kell. A másik kedvencem mikor le is hülyézik az embert, mert neki megér annyit, hogy pluszba fizessen a játékért, abba nem gondolnak bele, hogy amaz akit hülyének titulálnak, hány meg hány olyan dolgot tarthat hülyeségnek amikért ők fizetnek. Illetve, hogy milyen tényezők mentén hozza meg azt a döntést, hogy a drágább verziót választja pl.: nekem több, mint valószínű, hogy ez az egyetlen cím amire pénzt költök egész évben. 

Hozzászólás ideje:

Valószínűleg semmit nem gondolnak, hiszen azzal, hogy lehülyéznek, bizonyítják, hogy saját perspektívájukon kívül senki más bőrébe nem tudják beleképzelni magukat, saját elgondolásaikon kívül semmi mást nem hajlandóak elfogadni. A világ számukra csak egyféleképpen létezhet: ahogy azt ők gondolják és látják. Minden, ami ezen kívül esik, az nem normális, aki másképpen cselekszik, az hülye.

 

De visszakanyarodva az Outlaws-ra, azért én nem számítok fene nagy küldetésre. Általában az ilyen extra missziók nem szoktak valami hűde bonyolultak lenni, nem érik el egy átlagos DLC szintjét sem. Szóval már csak ezért sem értem, mire fel a hiszti. Azt figyelembe véve meg pláne érthetetlen, hogy az Ultimate Edition része lesz a Ubisoft+-nak. Szóval, ha valaki annyira nagyon akarja, de nem szeretné kifizetni a teljes árat, hát kérem, elő lehet fizetni a játékstreamingre.

  • 3 héttel később...
  • 1 hónappal később...
  • 1 hónappal később...

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.