Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Nem hagyta hidegen, éppen ellenkezőleg, az egyik korábbi üzleti jelentésből kiderült, hogy rendkívül népszerű volt a The Journey, rengetegen játszottak vele (olyanok is, akik kifejezetten ezért vették meg), és nagyon jó kritikákat kapott a médiától és a rajongóktól is. Ezért is kap folytatást a FIFA 18-ban, és ezért kap idén már a Madden NFL 18 is sztorimódot.

Hozzászólás ideje:

Nem hagyta hidegen, éppen ellenkezőleg, az egyik korábbi üzleti jelentésből kiderült, hogy rendkívül népszerű volt a The Journey, rengetegen játszottak vele (olyanok is, akik kifejezetten ezért vették meg), és nagyon jó kritikákat kapott a médiától és a rajongóktól is. Ezért is kap folytatást a FIFA 18-ban, és ezért kap idén már a Madden NFL 18 is sztorimódot.

Jópofa újítás, de ennyi. Nem emiatt veszünk évről évre új Fifat, nekem elhiheted. A játékmeneten túl - ami a legkritikusabb és évről évre megpiszkálják - az adott évi FUT változtatások a leglényegesebbek: tavaly One to Watch, Fut Champion reward rendszer, idén az új legendek és ha minden igaz, akkor az átvariált versenyzés lebonyolítás. A Story módot sokan kedvelik, de inkább aféle hab a tortán. Jellemző, hogy kb. 20-30 óra alatt ki lehet tolni, míg egy átlagos fifa gamer több száz órát játszik a játékkal egy évben. Persze ha nem játszol vele fajsúlyosnak tűnhet, de inkább csak marketing fogás.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Én csak azt mondom, amit az EA feketén-fehéren leközölt a befektetőinek. Ha ők az üzleti jelentésben azt állítják, hogy a sztori mód népszerű, ki vagyok én, hogy ezt megcáfoljam? Nyilván persze többet lehet játszani a multi résszel (ez mondjuk minden létező játéknál így van, ha az nincs elcseszve - ennyi erővel azzal is lehetne érvelni, hogy a Mass Effect Andromedánál nem számít a 100 órányi single, mert a multiba 1000 órát is bele lehet ölni, és van, aki nyilván bele is öl), meg a többi játékmóddal, de nekem az EA nyilatkozatai alapján jóval több, mint puszta marketingfogás. Amúgy is elég költséges lenne annak.

Amúgy 20-30 órát bele lehet ölni? Vaaaaaóóóó! :o Ezt nem is tudtam. Vannak teljes játékok, amik kapnak 4 óra játékidőt sztori módban (Call of Duty sorozat, Battlefield sorozat). Ez nem csak kívülről nézve fajsúlyos, ez a mai játékok nagyon nagy százalékához képest rengeteg játékidő. Hát a Mass Effect első részét, ami még inkább RPG, mint TPS, azt kijátszom 12 óra alatt úgy, hogy minden mellékküldetést is kimaxolok!

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:

Én csak azt mondom, amit az EA feketén-fehéren leközölt a befektetőinek. Ha ők az üzleti jelentésben azt állítják, hogy a sztori mód népszerű, ki vagyok én, hogy ezt megcáfoljam? Nyilván persze többet lehet játszani a multi résszel (ez mondjuk minden létező játéknál így van, ha az nincs elcseszve - ennyi erővel azzal is lehetne érvelni, hogy a Mass Effect Andromedánál nem számít a 100 órányi single, mert a multiba 1000 órát is bele lehet ölni, és van, aki nyilván bele is öl), meg a többi játékmóddal, de nekem az EA nyilatkozatai alapján jóval több, mint puszta marketingfogás. Amúgy is elég költséges lenne annak.

Amúgy 20-30 órát bele lehet ölni? Vaaaaaóóóó! :o Ezt nem is tudtam. Vannak teljes játékok, amik kapnak 4 óra játékidőt sztori módban (Call of Duty sorozat, Battlefield sorozat). Ez nem csak kívülről nézve fajsúlyos, ez a mai játékok nagyon nagy százalékához képest rengeteg játékidő. Hát a Mass Effect első részét, ami még inkább RPG, mint TPS, azt kijátszom 12 óra alatt úgy, hogy minden mellékküldetést is kimaxolok!

Nem vitatom, hogy népszerű. De nem ez adja el főként a terméket. :) Én 20-30 órát toltam bele, de lehet, hogy 4 óra alatt ki lehet vinni. De ez az hogy okt végéig kipörgettem, az azóta eltelt 11 hónapban tök mást tolok és ez nem csak multit jelent hanem más, hosszabb offline módokat. Pl. a 15 szezonos offline mód sokkal fontosabb, mint a Hunteres sztori mód, ebbe pl. 500 órát simán bele lehet tenni. Offline. És a Fifa rajongók jelentős részének ez a szent és sérthetetlen játékmód. Tippem szerint az üzleti jelentésben azért foglalkoznak külön a sztori móddal, mert el kell számolni a részvényesek felé, hogy hogy sikerül az újdonság, amikre milliók mentek el. És meggyőződésem, hogy jól. De ez a mód inkább csak parasztvakítás.

Hozzászólás ideje:

De senki sem állította, hogy ez adja el, csak annyit, hogy nem hagyta hidegen a FIFA játékosok jelentős részét. ;)

És miért lenne parasztvakítás? Mi ebben a parasztvakítás? Az ég adta egy világon semmi, hiszen azt adták, amit mondtak, hogy adni fognak. Parasztvakítás a sok hatalmasnak beállított, de semmit sem számító újítás, amikből azért sok akad a FIFA-ban. Nem az új játékmódokra gondolok, hanem amikor arról hablatyolnak, mennyit fejlődött az MI egy év alatt, miközben semmi változás nem történt, csak kicsit többször szkriptelték az eseményeket.

Nyilván azért szólt erről is a fáma a jelentésben, mert több millió dollárt megtérüléséről volt szó, és tovább lehetett vinni, immár a FIFA 18-ba és a Madden NFL 18-ba is belerakhatták. Mert nem egy FIFA játékos játszott vele, hanem azok nagy része, akik megvették. Nem egyszer, többször kivitték. És áradoztak róla. Szóval az állítás, hogy "a Fifa játékosok jelentős részét hidegen hagyta" nem igazán állja meg a helyét. Ha így lenne, nem vitték volna tovább, mert ha még az Originnek, a PSN-nek és az Xbox Live-nak hála látják is, hányan indították el és mennyit játszottak vele a játékosok (azt is tudják, ha 10-szer vitted ki, és azt is, ha csak öt percre kipróbáltad), a negatív visszajelzések érkeztek volna és nem erőltetik tovább. A játékosok nem szokták tolerálni azt, ha átverik őket, erről az EA-nek már van némi tapasztalat. Legutóbb például a Mass Effect: Andromedával élhették át az élményt. Nem véletlen nem készült végül hozzá sztori DLC. Na, az a játék sok szempontból parasztvakítás volt a javából. (Mondjuk az Aliens: Colonial Marinesen semmi sem tesz túl, mert ott a játékosokon túl a kiadót is hülyítette a fejlesztő. A No Man's Sky mondjuk majdnem túltett rajta, de az indie játék volt.)

Hozzászólás ideje:

Sajnos az EA minden évben átver minket a scriptinggel és mégis minden évben megvesszük. Mert ez az egyetlen normális focis játék a piacon, monopol helyzetben vannak. A PES nem az.

 

Parasztvakítás, mert bár jó az új mód, de relatíve kis hozzáadott értéke van a játékhoz. Nem tudom ezt hányféleképp tudom még megfogalmazni. :) A fifával töltött idő nagyon kis része megy bele ebbe. Továbbviszik, mert jó visszhangja lett és nagyon jó marketing célokra ( legyél te Alex Hunter! ) de miután kipörgetted, ami relatíve gyorsan megvan, már semmi jelentôsége sincs, mert nem ezzel jàtszanak egész évben a játékosok. Hidd el, 18 éve fifázok, ismerem a közeget. :)

 

Minél több időt töltenek el minél többen egy adott játékmódban, annál fontosabb az adott évi Fifa megítélés szempontjából. Ilyen értelemben a játékos preferencia:

 

FUT > Offline Carrier mode > multi Pro Club > STORY mode > egyéb módok. Erre céloztam a "hidegen hagyással", ami egy nagyon kicsit tényleg túlzás, mert nyilván örúlülnek neki, de nem igazàn van jelentősége.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Én meg a játék ipart ismerem idestova 10 éve, ahol a hidegen hagyás azt jelenti, hogy 11,4 millió vásárlóból 0,4 millió sem indította el, és csak rosszat lehet hallani róla. Nyilván nem ez adja el, nem erre van alapozva, de ezt ismételten: senki sem állította. És az, hogy egy olyan játékban, ahol a sztori mód a fejlesztők saját bevallása alapján is csak egy "érdekes extra" (így nevezte a lead designer), ott egy 20-30 órás sztori mód a k*rva ütős kategória, nem pedig a parasztvakítás, mindezt egy olyan időben, amikor 10 ezer forintokat kérnek el olyan játékokért, amiben a 4-5 órás sztori módon kívül semmi más nincs!

Istenem, vakítana meg minél több kiadó 20-30 órás sztori móddal. Már annak örülnék, ha a Star Wars Battlefront 2-ben csak 10 órás sztorimód lenne (ami szintén nagyon nagy szó lenne, mert az sem sztorira alapozott széria, szóval itt is az érdekes extra kategóriába esik).

 

Amúgy meg, a játékosok preferenciája nagyon nem elég ahhoz, hogy egy játékmódot felmérj. A Mass Effect 3-ban a multi népszerűbb volt, mint a kampány (még én is beleöltem úgy 50 órát, pedig én igen ritkán multizok), de senki sem a multi miatt veszi a Mass Effectet.

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:

Hm... :) erre nem tudok nagyon mit írni. :) Elkanyarodtunk a lényegtől. A tények összefoglalva:

- A Fifa készítői akartak egy színvonalas új játékmódot: ez sikerült.

- Beleöltek egy csomó pénzt és jó lett a visszhangja - ez is pipa

- valszeg generàlt némi plusz eladást, eleget ahhoz, hogy továbbvigyék

- a játékosok java inkább jópofa érdekességnek tartja, mert a játèkórák java egy Fifa tipusu játéknál nem erre megy el

- épp ezért a más módokban bekövetkező változások és a gameplay változás fajsúlyosabbak a vásárlók javánál

- de nyilván a többség örül a sztori mód folytatásának. Egy nagyon nagyon nagyon szűk réteg csak emiatt veszi meg az újat, a mainstream rétegnek unaloműző egy kisebb réteg meg lesz*rja.

 

Deal?

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

"Így vernek át minket a fejlesztők, hogy a lehető legjobb játékélményt kapjuk"

 

"A tárban az utolsó lövedék mindig többet sebez, a BioShockban az ellenfelek első lövései soha nem találnak, és ha lecsúszol egy platformról, még van esély arra, hogy megmenekülj -Twitteren számos fejlesztő árult el érdekes titkokat."

 

 

https://www.gamestar...ter-236992.html

Szerkesztve: - Darth Cupsy
Hozzászólás ideje:

"Így vernek át minket a fejlesztők, hogy a lehető legjobb játékélményt kapjuk"

 

"A tárban az utolsó lövedék mindig többet sebez, a BioShockban az ellenfelek első lövései soha nem találnak, és ha lecsúszol egy platformról, még van esély arra, hogy megmenekülj -Twitteren számos fejlesztő árult el érdekes titkokat."

 

 

https://www.gamestar...ter-236992.html

Ez nagyon tanulságos volt! Köszi a linket. :)

Hozzászólás ideje:

Hellblade: Senua's Sacrifice - a Ninja Theory célja az volt ezzel a játékkal, hogy nagy kiadók támogatása nélkül hozzon össze egy AAA-kategóriás játékot. Ennek köszönhetően minimális létszámú fejlesztőcsapat (Kb. 20 fő, komolyan! Nem több száz, hanem nagyjából 20!!!!) dolgozott egy GTA 5-höz vagy Mass Effect: Andromedához képest lehetetlenül kevés pénzből. Sikerült a cél? Maximálisan!

Mivel már csak munkámból adódóan is figyelemmel kísértem a játék fejlődését, lenyűgözőnek mondom, amit a Ninja Theory megalkotott. Eleve, a spórolás jegyében sok dolgot kellett megoldaniuk kevés pénzből, ami észvesztően kreatív megoldásokat szült, például az IKEA-ból összeállított motion capture stúdiót, amit én azóta is csak home made mo. cap.-nak hívok, ha hivatkoznom kell rá valahol. Érdemes amúgy végignézni a fejlesztői naplókat (a Youtube-on mind fent van a Ninja Theory vagy a Hellblade csatornáján), mert néha tényleg hihetetlen, ahogy megoldanak olcsón olyasmit, amire mondjuk a Ubisoft dollármilliókat költ.

Oké, a csalások látszódnak is. Lehet dicsérni a Ninja Theory-t, hogy Senua mimikája minimális pénzből jobb lett, mint bárki mimikája a Mass Effect Andromedából. Ez így van, vitán felül. Tényleg nagyszerű a mimika, Senua egész megjelenése és mozgása. DE! A Hellblade egyszereplős játék, amiben a főhősön kívül csak 3-4 ellenféltípus van, azt szevasz. Az MEA-ban több száz karaktert kell megjeleníteni. És ez csak az egyik "csalás", mert ugye fel-feltűnik néhány másik szereplő is, de a vaki is látja, hogy azok élőszereplős felvételek, nem animációk. Ahogy animátor komám mondta: az ilyen megoldás nagyon gáz a szakmában (nem a Hellblade-del, hanem az új Starship Troopers animációs filmmel kapcsolatban mondta, de szerintem nyugodtan kivetíthető más produkcióra is). Persze, nem úgy gáz... Úgy értem, érthető, hogy miért élt ezzel az NT, csak az összehasonlító képekre és videókra akarok refelktálni.

Maga a játék játékmenetében nagyon ütős, nekem a sokak által kritizált harcrendszer nagyon bejött. Csak rá kell érezni, mint a Witcherben, és nagyon flottul megy. Talán túl könnyűvé is válik a harc, sokszros túlerő sem jelent gondot. De a Hellblade nem igazán a harcról, hanem Senuáról és az elméről szól. Mert ez a játék egy bomlott elme... Nem is tudom, víziója? Minden szürreális, minden zagyva, mégis értelmes. Nem egy könnyen emészthető, hétvégi kikapcsolódásra való játék. Ezt át kell gondolni, meg kell érteni és be kell fogadni. Nekem ezért sem lett végül nagy élmény. Túl sötét, nyomasztó, és én a vidám dolgokat szeretem. Elképesztő játék, elképesztő utazás, de sötét is. Hullámvasút az elme legsötétebb alagútjában. Mintha egy David Lynch és David Fincher által közösen rendezett és írt filmet néznél. Talán így a legkönnyebb összefoglalni.

 

Life is Strange: ha az egész életedben egy játékot akarsz kipróbálni, ez legyen az. Pont. A Facebookon azt írtam, hogy top 10-es játékélmény volt számomra, de belegondolva, ez hülyeség, mert szerintem az elmúlt 15-20 évben kijátszott játékok között nincs 5, ami ilyen hatást gyakorolt rám. Szerintem 5 filmet és 5 sorozatot, de 5 könyvet sem biztos, hogy tudnék mondani. Abban egyezek ki, hogy top 10 alkotás, ami életre szóló élményt adott. Sokáig halogattam, mert minden szép szó ellenére a grafika nem tetszett. Tényleg nem szép, 2015-ben ez ocsmány volt. Nem a művészi oldalról, hanem mert... Hát nézd rá! Az MEA ezerszer jobb nála, mégis máglyára küldték. Telltale szint, és az nem magas szint.

DE! B*sszon meg egy leveli békát az, aki a grafika miatt hápog ennél a játéknál! Beszippant, megtart és eltipor. Az öt fejezet alatt én együtt nevettem, bánkódtam, izgultam és sírtam Max-szel és Chloéval. A Half-Life 2 óta nem igazán volt olyan játék, ami úgy berántott, hogy nem vettem észre, mennyire telik az idő (talán a BioShock Infinite volt ilyen). Zsinórban kétszer egymás után hajnali 3-kor ocsúdtam fel és vettem erőszakot magamon, hogy a következő fejezetbe már ne kezdjek bele, mert aznap(!) fel kell kelnem dolgozni. Ismétlem: ha csak egy játékot próbálsz ki egész életedben, ez legyen az.

És egy jó tanács: ha érted az angolt, legalább alapfokon, kerüld el jóóóóóó nagy ívben a magyar feliratot. Feltettem, mert mindahányszor meló után, zsibbadt fejjel ültem neki, és ugye a munkám miatt én egész nap angolul olvasok/fordítok. Szóval a halál f*szára nem kívánom a nap végén az angol szöveget. De - és ilyet talán még sosem írtam/mondtam amatőr fordításra, de most muszáj - ennek a játéknak a fordítása SZAR! Helyesírási, fogalmazási és fordítási ferdítési hibák tömkelege van benne!!! Akárkik csinálták, fogalmuk sem volt az angol kifejezésekről, sokszor a szereplő nem is azt mondja, ami ki van írva, máskor orbitális helyesírási hibák vannak, de nem is egyszer egyszerűen értelme sincs a mondatnak. Komolyan mondom, balf*szok készítették a feliratot, és sajnos ezek a hülyék csinálják a Before the Storm feliratát is. :facepalm:

Hozzászólás ideje:

Úgy döntöttem hogy kipróbálom ezt a pokolpengés gamét. Már csordogál is lefelé. Az elejéből a Jutyubin néztem kábé tíz percet de az magától értetődően nem volt elég ahhoz hogy rendesen megfogjon. Plusz a srác se szimpi így elsőre. Majd kiderül hogy hosszabb játékidő után hogyan fogok vélekedni róla.

Hozzászólás ideje:

Youube-on videojátékot nézni olyan, mint filmről zanzásított fülszövegben ítélkezni. F*szság! Aki Youtube-ról mond egy játékról ítéletet, az a billentyűzetet koptatja feleslegesen, mert a véleménye a SEMMI! Egy zéró! ÓNE! Kár a billentyűzetért, mert még az a pár műanyag gomb is többet ér.

Hozzászólás ideje:

Jaja igazat adok. Én csak két okból nézegetek játékos vidiket. Ha kedvcsinálót akarok plusz ha elakadok játék közben és nem tudok rájönni hogy hogyan tovább.

Hozzászólás ideje:

Asszem ezt a játékot nem nekem találták ki. Eljátszogatok vele de élvezni nem igazán tudom. Már vagy másfél órát feccöltem bele és nem jutottam vele valami sokra. Most éppen elakadtam de az egyik vidivel csakazértis megoldom mert már ráakadtam arra a részre ahol tartok. Igaz nem könnyű követni. Azért az nem semmi hogy a videjót feltöltő illető 36 perc alatt jutott el oda ahova én másfél óra alatt. Még folytatom hátha belejövök.

Hozzászólás ideje:

Én is ma kezdtem el. Eddig kellően érdekes, a hangulatát remekül eltalálták. Ez is az a fajta játék, amiről ha videót nézel, nem jön át ugyanaz, ami játék közben.

Először azt hittem, csak egy "mész a csőben és kaszabolsz" játék lesz, de a logikai feladatokra is meglepően nagy hangsúlyt fektettek. Legalábbis az eddigiek alapján.

  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Részint rosszul vagy informálva, mert csak lemezen nincs visszafelé kompatibilitás, de az előfizetéses PlayStation Now szolgáltatással több mint 500 játék érhető el. Illetve sok régi játékot már kiadtak PS4-re is. Amúgy talán ez az egy része annak, amiben az Xbox One veri a PS4-et, mivel ott sokkal-sokkal jobban támogatott a visszafelé kompatibilitás.

Hozzászólás ideje:

Részint rosszul vagy informálva, mert csak lemezen nincs visszafelé kompatibilitás, de az előfizetéses PlayStation Now szolgáltatással több mint 500 játék érhető el. Illetve sok régi játékot már kiadtak PS4-re is. Amúgy talán ez az egy része annak, amiben az Xbox One veri a PS4-et, mivel ott sokkal-sokkal jobban támogatott a visszafelé kompatibilitás.

Köszi! Úgy néz ki napokon belül beruházok egy 4-esre.

Korai számtech órákról úgy rémlik, hogy a visszafelé kompatibilitás alap kéne legyen a szakmában. Ej-ej ez a fránya üzlet..

Hozzászólás ideje:

Azok a régi szép időkben voltak. Tudod, amikor még minden jobb volt. :) (Amúgy PC-n a mai napig nagyon-nagyon-nagyon sok játék még mindig kompatibilis visszafelé. A Quake-t ugyanazon a gépen simán futtatom, amin jelenleg a GTA 5-öt nyomom.)

Az a helyzet, hogy a Sony ezen a téren mellé lőtt. Vagy túltolta. Pénzt akart csinálni belőle először azzal, hogy minden régi nagy címet remasterelve kidob PS4-re (ezt tulajdonképpen teljesítette, a legtöbb PS3-as vezéregér kijött feljavított grafikával PS4-re, sőt egyik-másik már PS4 Pro támogatást is kapott), aztán meg a PS Now-val. Mondjuk nem tudom, milyen a PS Now forgalma, ha jó, akkor azért nem lőttek annyira mellé.

Hozzászólás ideje:

PS Now itthon még nincs. Buherálni kell a fiókoddal ha elakarod érni. Engem nem zavar a kompatibilitás. Ez az első Playstation-öm és régi játékokkal egyébként sem szoktam játszani. Még a régi Xbox 360-asokkal se nagyon pedig azokból azért van pár.

Hozzászólás ideje:

Elvileg holnap érkezik egy 1 TB Ps 4 két kontrollerrel.

4 játékot vettem eddig:

Lsw-The Force Awakens

Star wars disney infinity 3.0

Crash bandicoot n.sane trilogy

Fifa 17

 

Egyébként azért szenvedek a kompatibilitáson, mert nagyon kellene egy Michael Jackson experience program, de sírva tapasztalom, hogy a 4 re nincs, pedig a gyerek hatalmas Jackó függő, és hasznára válna.

Hozzászólás ideje:

A Disney Infinity egész bájos a LEGO Star Wars meg nagyon jó. Engem elég sokáig lekötött.

Sok figurám is is van az infinity hez, mert nagyon tetszenek. Egy ilyenhez kaptam a játékot. + Beolvasó platfrorm is van.

De mesélj róla kérlek! Hisz a tok csak simán piros, a hátulján nem csak sw van, hanem marvel is meg classic disney is. Hogy lesz ez az egész? És hogy lesz ez star wars? Milyen ketten? Vs mode van-e?

Hozzászólás ideje:

A Disney Infinity-t többféleképp lehet játszani. Először is ugye felrakhatod a figuráidat a platformra. Ekkor őket irányitod és különféle mini-game-eket játszhatsz. Ezek csak egy része Star Warsos, egy csomó közülük más Disney franchise-okat idéz. Kipróbálhatsz olyan pályákat is amiket a játékosok raktak össze. De ezekről túl sokat nem tudok mesélni. Pár perc után a mini-game-eket meg a hobbi-pályákat is meguntam. Amik az igazán érdekesek azok a küldetés-csomagok. A platformodon két kör és egy hatszögű alakzatnak van hely. Az utóbbi helyre rakod be a küldetés-csomagot. Elvileg az alapcsomagban legalább egynek lennie kell. Összesen három van.

Két fénykard egy Köztársaság szimbolumnak támasztva - Ez a Twilight of the Republic nevü küldetéscsomag. Alapból Ahsokát és/vagy Anakint irányitod a Geonosis-i csatában az elején aztán persze más helyekre is eljuthatsz. Coruscanton a Jedi Templomba és az alsóbb szintekre is el lehet kolbászolni. Utóbbin például egy alkalommal siklón kell üldözni Darth Mault (mint ebből is érezhető: a cucc nem igazán kánon :)). Akár csak a többinél itt is a figuráktól akikbe beleakadsz vehetsz fel mellékküldetéseket. Van hogy össze kell gyűjteni valamit, vagy le kell vadászni valakit. Az egész eléggé stilizált, de szerintem jópofa.

Egy Halálcsillag - Ez a Rise Against the Empire küldetéscsomag. Itt a régi trilógiás időkre vannak felfűzve a küldetések. Van Hoth-i meg Endori csata is. Nagyjából végigköveti a régi trilógiát. Vannak űrhajós küldetések is.

Ezeken kivül pedig van egy Ébredő Erő csomag is, amin értelemszerűen az ep.7-hez köthető pályákon lehet menni, az elején Finnt és/vagy Rey-t irányitva.

 

A küldetéseket ketten is lehet osztott képernyőn játszani. Vs mode-ról nem tudok.

Hozzászólás ideje:

A Disney Infinity-t többféleképp lehet játszani. Először is ugye felrakhatod a figuráidat a platformra. Ekkor őket irányitod és különféle mini-game-eket játszhatsz. Ezek csak egy része Star Warsos, egy csomó közülük más Disney franchise-okat idéz. Kipróbálhatsz olyan pályákat is amiket a játékosok raktak össze. De ezekről túl sokat nem tudok mesélni. Pár perc után a mini-game-eket meg a hobbi-pályákat is meguntam. Amik az igazán érdekesek azok a küldetés-csomagok. A platformodon két kör és egy hatszögű alakzatnak van hely. Az utóbbi helyre rakod be a küldetés-csomagot. Elvileg az alapcsomagban legalább egynek lennie kell. Összesen három van.

Két fénykard egy Köztársaság szimbolumnak támasztva - Ez a Twilight of the Republic nevü küldetéscsomag. Alapból Ahsokát és/vagy Anakint irányitod a Geonosis-i csatában az elején aztán persze más helyekre is eljuthatsz. Coruscanton a Jedi Templomba és az alsóbb szintekre is el lehet kolbászolni. Utóbbin például egy alkalommal siklón kell üldözni Darth Mault (mint ebből is érezhető: a cucc nem igazán kánon :)). Akár csak a többinél itt is a figuráktól akikbe beleakadsz vehetsz fel mellékküldetéseket. Van hogy össze kell gyűjteni valamit, vagy le kell vadászni valakit. Az egész eléggé stilizált, de szerintem jópofa.

Egy Halálcsillag - Ez a Rise Against the Empire küldetéscsomag. Itt a régi trilógiás időkre vannak felfűzve a küldetések. Van Hoth-i meg Endori csata is. Nagyjából végigköveti a régi trilógiát. Vannak űrhajós küldetések is.

Ezeken kivül pedig van egy Ébredő Erő csomag is, amin értelemszerűen az ep.7-hez köthető pályákon lehet menni, az elején Finnt és/vagy Rey-t irányitva.

 

A küldetéseket ketten is lehet osztott képernyőn játszani. Vs mode-ról nem tudok.

 

Köszönöm a választ! Megvan mindhárom dísztárgy, amit említettél. Ezek nélkül meg is lennék lőve? Csak a lemez a kiegészítők nélkül nem is ér semmit?

Ja és még valami! Ha egy tárgyat/figurát beolvastatok, az utána már megy a platform nélkül, vagy minden alkalommal össze kell tákolni a "kis kiállítást"?

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.