Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Gondolkodtam hová tegyem, de szerintem ide való. Majd meglátjátok miért. Döbbenetes a játékok és a valóság közti hasonlóság. Akkor az előszó:

 

Érdemes elolvasni mit is látunk de a videók a lényegek. Amerikai katonák az afgán hadsereggel karöltve harcba keverednek tálibokkal Afganisztánban. Ezeket a csatákat felvették a sisakkamerájukkal. Aki játszott az új Call of Duty-kkal(Modern Warfare 1-2-3) vagy a 2010-es Medal of Honorral(mely Afganisztánban játszódott) az úgy érezheti magát mintha a játékban lenne, persze itt igazi golyók fütyülnek. Ami nagyon durva az az origos linken a legalsó videó. Egy Apache helikopter gyakorlatilag ami és aki mozog szétlövi. Semmi esélyük ellene. Az egyik még halottnak is teteti magát de szétlövik. Csak ránéz a célra a lövész és már csak lőni kell. Persze nagy a szórása gépágyúnak de így sincs semmi esélyül a lentieknek. Ugye nem kell mondanom hány modern időkben játszódó katonás fps-ben láthattunk hasonló képet mint az Apache lövésze. És ez csak 1 helikopter. Na de a linkek.

 

http://www.origo.hu/nagyvilag/20121001-ugy-lovik-a-talibokat-mint-a-videojatekban.html

 

Itt van rengeteg sisakkamerás felvétel amit az origos cikk említ.

http://funker530.prochan.com/Afghanistan

 

Dzséjt: Miért ilyen nagy a szórása a gépágyúnak? Egy embert vagy 10-15 lőszerrel lőttek le. Ez így nem pazarlás?

Hozzászólás ideje:

A háború pont ezért van... gyártani kell, minél többet, annál jobb a gazdaságnak. Végre van fogyasztás, erről szólt mindig. Miért torkollott mindkét világváltság háborúba és mitől féltek most is? Ha háború van, a textil ipar, a fém kohászat, a gépgyártás kikerül a gödörből, gyárt, gyárt és fogy, fogy.... az élelmiszer ipart is nagyban fellendíti a katonák fogyasztása. Támogatni az éhezőket...ugyan... támogatni a katonáinkat, akik ártatlanokat gyilkolnak, akiknek fejletlen a fegyverzetük....hát HOGYNE!!!!

Hozzászólás ideje:

A háború pont ezért van... gyártani kell, minél többet, annál jobb a gazdaságnak. Végre van fogyasztás, erről szólt mindig. Miért torkollott mindkét világváltság háborúba és mitől féltek most is? Ha háború van, a textil ipar, a fém kohászat, a gépgyártás kikerül a gödörből, gyárt, gyárt és fogy, fogy.... az élelmiszer ipart is nagyban fellendíti a katonák fogyasztása. Támogatni az éhezőket...ugyan... támogatni a katonáinkat, akik ártatlanokat gyilkolnak, akiknek fejletlen a fegyverzetük....hát HOGYNE!!!!

 

És ne feledd a megemelkedett sörfogyasztást sem. Hát nem megéri? Amúgy nem ideológiai vita miatt raktam be a videókat. Tőlem ruszki katonák is felvehették volna. Csak azért raktam ide hogy mennyire durva a valóság és a játékok közti hasonlóság és hogy mennyire szerencsés helyen élek ahol nem valódi golyók repkednek.

Hozzászólás ideje:

Én megértem, jó is a COD én azzal tolom sokat, de pl. a COD II. mai napig a beszt, a krumpli dobálással, a síp fújással és az épület lerombolással az első pályán. Annál jobb kezdést még sosem láttam....

Hozzászólás ideje:

Dzséjt: Miért ilyen nagy a szórása a gépágyúnak? Egy embert vagy 10-15 lőszerrel lőttek le. Ez így nem pazarlás?

Viccelsz? Ez halálpontos! :) Ezeknek a gépágyúknak a visszalökése óriási, és egy repülő, a végletekig kiegyensúlyozott gépre vannak felszerelve. És ezek nem mesterlövészpuskák, nem arra valóak, hogy egy golyóval egy embert szedjenek le. Nem is képesek egy golyót elengedni, csak egy tűzmód van rajtuk.

Hozzászólás ideje:

Kitűnő játék lett a Dead Space 2. része is! Kiküszöbölték az 1. rész hibáit és tovább fokozták a játékélményt. Isaac végre nem néma, több átvezető videót tekinthetünk meg a játék során, és a lehetőségek is kibővültek (pl.: űrben, vagy nullgravitációs térben való irányított repülés - nem csak faltól falig élmény, hogy egyet említsek), de a lények tárháza is gazdagodott. A grafika szerintem nagyon jó lett... ezen a téren is érzékelhető a fejlődés a korábbi részhez képest.

Amit viszont hiányoltam, azok a színes karakterek... Isaac a főszereplő, ez oké. De rajta kívül nem sok mást tudnék említeni, aki komolyabb szerepet játszik. Mert a Resident Evilben az adott főhősön (Leon S. Kennedy, Chris Redfield) kívül akadt még jócskán értékelhető karakter... pl.: Ada Wong, Sheva Alomar, Albert Wesker, Jack Krauser, stb. De a videókra is lehetne még gyúrni a filmszerűbb élmény érdekében.

Sajnálom, hogy nem készült hozzá magyarítás, de annyi legalább pozitívum, hogy az 1. résszel ellentétben az angol szöveg olvasható volt a képernyő alján.

Összességében jó kis játék volt, kíváncsi vagyok a 3. részre. Ahogy elnéztem a videókat, a RE 5-höz hasonlóan társunk lesz majd a játék során (hogy állandó-e, vagy csak alkalmi, azt nem tudom), ami nem ígér rosszat.

Hozzászólás ideje:

Na most összehasonlítasz egy két részes játékot egy 6+sok részes szériával... Lol... :pfff: Persze, hogy még nincs annyi szereplő, de hogy ne lenne Isaacen kívül más fontos szereplő? Ez nonszensz! Hát az első részben mi volt Kendra, Hammond, Kyne és Mercer? És a másodikban Ellie, TIedeman, Stross és Diana? Tessék, már nyolc szereplőt soroltam fel, és akkor még szót sem szóltam az Ishimura másik két túlélőjéről, Gebe Wellerről és Lexine Murdochról, akik nem csak az Ishimurát járták meg, mielőtt megérkezett Isaac, de amikor hős szerelőnk a Prawl-on játszik, ők vele párhuzamosan küzdenek az életükért. Az más kérdés, hogy ebbe nem kóstolhatunk bele, mert a Dead Space: Extraction csak Wii-re, a Dead Space 2-höz készült Serverd DLC meg csak boxra és PS-re lett kiadva (hogy mi a frászért, azt nem tudom... :roll: ). És ott van még az Ignition játék is, akinek a főszereplője az a néger csávó, akit a második rész elején Isaac szeme láttára alakítanak át necrová. Aztán a filmek, a képregények... Van itt szereplő bőségesen.

Annyi a különbség a Dead Space és a Resident Evil széria között, hogy nem válnak a szereplők nevetségessé azzal, hogy 888. alkalommal is csodálatos módon feltámadnak, meg ezerféle módon mutálódnak. Itt aki egyszer meghal, az halott is marad, és nem kell még öt másik alkalommal megölni. Így a szérián átívelő szereplők száma csak négy, abból kettő már halott. Illetve most Ellie csatlakozott a stábhoz. :)

 

PC-n van hozzá magyarítás. Még egy jó pont a PC mellett. :evil:

Hozzászólás ideje:

Na most két akcióhorror TPS-ről van szó, amik közül mindkettőből 2-2 résszel játszottam. Szerintem ez több, mint elég ok az összehasonlításra.

Nem írtam olyat, hogy Isaac-en kívül egy emberi lélek sem szerepel, de hogy számomra nem színes karakter egyikük sem (na jó, Ellie-t eléggé bírtam), az is ziher. Csak sodródnak az árral. Viszont nekem egy Ada Wong, Albert Wesker, Luis Serra, stb. sokkal maradandóbb élményt nyújtott a RE-szériában, hiába nincs több szerepük, mint a DS-ben a legtöbb túlélőnek.

Egyébként a RE-ben ki támadt fel 888-szor? Átfogóbban csak a 4-5-öt ismerem (mint azt már sokszor írtam). Az más tészta, ha valakit halottnak hiszünk, de kiderül, hogy nem az.

Visszatérve a DS-re, ha megnézed a legelső mondatom, láthatod, hogy abszolút bejött a játék, de gondoltam csak nem vétek megemlíteni a számomra nem tetsző, vagy inkább hiányzó elemeit. :)

 

A PC-re magyarítás? Az általam ismert oldalakon nem találtam. Ha megdobnál egy letöltő linkkel, azért hálás lennék.

Hozzászólás ideje:

Azt írtad:

De rajta kívül nem sok mást tudnék említeni, aki komolyabb szerepet játszik.

Ez nem igaz és ez nem az, hogy nem tetszettek a karakterek. Ez az én olvasatomban azt jelzi, hogy durván félreértetted a sztorit és a benne szereplőket. ;) Akiket meg felsoroltál a RE-ből olyan szereplők, akik akkor már több játékban is feltűntek, mire eljutottak oda, hogy te találkozz velük, rég kidolgozott, sok mindent megélt karakterek voltak. Nem fair, olyanokkal szemben, akik egy részt érnek meg. Wesker többet szerepel, mint bármelyik főszereplő! Ellenben itt még egy sztori elején vagyunk, de sok a mozgató karakter. Eleve, az elsőben az árt Kendra mozgatta, a másodikban Tiedman és Diana. Kyle és Merser is elég sok gondot okozott, hiszen ők vitték a fedélzetre a vörös obeliszket. Tiedman pedig Stross segítségével építette meg a Sprawl-t bajt okozó fekete obeliszket. Stb... Még, hogy csak sodródnak az árral és nincs komolyabb szerepük... Ez abszolúte nem igaz!

Az, hogy XY karakter nem tetszik, ahhoz szíved joga, de ha valótlant állítasz, azt vitatom.

 

A feltámadók a RE-ben. Wesker és Ada. Adát lelőtték, majd beleesett egy laboratórium feneketlen szakadékába, majd a laboratórium felrobbant, végül atombonbát dobtak a fölötte lévő városra. Wesker... hajaj, nézzük csak. Lelőtték páncélököllel, kinyírta egy Tyrant, felrobbant a Spencer kúriával, rárobbantottak egy komplett szigetet. Nemesis... Nos, őt vagy hatszor ölik meg a RE3-ban. Dr. Birkin, őt is ki kell nyírni párszor.

 

Dead Space 2 magyarítás.

Hozzászólás ideje:

Oké, a beidézett szöveget hülyén fogalmaztam meg. De számomra Luis vagy Ada (akkor is ha figyelmen kívül hagyom a Separate Ways-t, máskülönben nem beszélhetnék róla mellékszereplőként), sőt még talán Ashley is (bár ő nagyon határeset) teljességgel megállja a helyét úgy, ha mindegyiküknél a RE 4-et tekintem a debütálásnak. Azért, mert egy karakter vadi új, még lehet neki kreálni jó háttértörténetet, egyúttal színesebbé tenni.

Nem lehetetlen, hogy a DS mellékszereplői a magyarítás hiányában váltak érdektelenné számomra, ezen az újrajátszás talán könnyen segíthet. Bár a RE 4-et is eredeti nyelven játszottam. A feltámadókat illetően Adáról tudtam, a többi új volt. De Weskerről azért le kell szögezni, hogy semmilyen tekintetben véve nem hétköznapi ember. Az meg azért nem meglepő, hogy nem akarták egykönnyen eldobni.

 

A magyarítást köszi! :peace:

Hozzászólás ideje:

De Weskerről azért le kell szögezni, hogy semmilyen tekintetben véve nem hétköznapi ember.

Ja, a végén megöli két rakéta... No comment... :)

 

A DS2 mellékszereplői is elég szép háttértörténettel rendelkeznek (szebbel, mint a "semmit sem tudni róla" Ada Wong). Szedd össze az audio, video és írásos logokat, nézd meg a filmeket, olvasd el a képregényeket, olvass utána a többi játéknak és hopp, máris komplett előtörténetük van. Vagyis ugyanúgy működik, mint a RE-nél, mert ott is csak így értesülhetsz a múltról.

Hozzászólás ideje:

Köszi. De ha a világ itt még normális akkor hogy lehet hogy az előző részben "zombikat" írtottak egy amerikai repülőtéren? Nagyjából leírnád nekem hogy a Resident Evil 1-ben és azóta mi történt? Természetesen a játékokról beszélek nem a filmekről. Azt tudom hogy teljesen más. Pl a filmekben a T-vírus és az azt kifejlesztő Umbrella vállalat a hunyó. A filmeket láttam is, viszont egy Resident Evil játékkal nem játszottam soha.

Bár nem engem kérdeztél, de Sky bevallása szerint nem igazán ismeri a 4-5. részen kívül a többit, így remélem nem haragszik meg, ha én válaszolok helyette. :) Szóval:

 

Resident Evil - Zero: ez valójában nem az első játék, de időrendben ez játszódik a legkorábban, egy nappal az első rész előtt. 1998. július 23-án a Raccon City melletti erdőben, pontosabban az Arklay-hegységben több haláleset és eltűnés történt, ezért a városi rendőrség beveti a S.T.A.R.S. nevű különleges alakulatot, hogy járjon utána az ügynek. A Beta egység megy ki elsőnek, ám a csapatot különféle szörnyek szétcincálják. A történetben az egyik túlélő, az ifjú, alig tizennyolc éves újonc leányzó, Rebecca Chambers bőrébe bújhatunk, aki összefut egy ex-katona gyilkossal, Billy Coen, akit éppen átszállítottak a börtönbe, amikor a zombik rátámadtak a rabszállítóra. Ketten együtt a túlélésre játszanak, közben rájönnek, hogy a gyilkosságok mögött az Umbrella áll, akinek a közelben lévő kutatólaborjában kifejlesztettek egy gyilkos vírust, a Tyrantet (ismertebb nevén T-vírus), amelyet kiengedtek, hogy tesztelhessék. A történet végén Rebecca elengedi Billy-t, ő maga pedig eljut a Spencer birtokon álló kastélyba.

 

Resident Evil: a Zero közvetlen folytatása (megj.: most a 2003-as remake sztoriját vázolom, amit már hozzáigazítottak a szériához - így a Zerohoz is -, nem a '97-es eredetit, bár csak a részletekben, időpontokban van különbség, plusz nem ugyanazt a sztorit meséli el két szereplővel, hanem két sztoriszálat.) Egy nappal, egész pontosan, pár órával utána játszódik. Július 24-én hajnal előtt az Alfa csapat reagál a Béta segélyhívására és az Arklay-hegységbe siet. A zombikutyák őket is megtámadják. Egy társuk elesik, a pilótájuk, Brad Vickers pánikba esik és elmenekül a helikopterrel. Jill Valentine, Chris Redfield, Barry Burton és a S.T.A.R.S. parancsnoka, Alber Wesker kénytelen a közeli Spencer kastélyba menekülni. Csak később jönnek rá, hogy odakint nagyobb biztonságban lettek volna. A kihalt kastélyban ugyanis elszabadult a T-vírus és zombikká alakította a kutatókat, akik az ottani laborokban dolgoztak. De nem csak a zombik, hanem különféle mutánsok is lesnek rájuk, és ha ez még nem lenne elég, kiderül, hogy főnökük, Wesker valójában a laboratórium feje, ő találta ki az egészet, hogy tesztelje a bio-organikus fegyvereket, amiket ott megalkottak. A fagyi persze visszanyal, vagy inkább harapott, mert miután Wesker szabadjára engedi a csodafegyvert, a T-002-es Tyrantot, az megöli őt (legalábbis látszólag, mivel ekkor már magába injekciózta a T-vírus egy változatát - Prototype vírus -, ráadásul, mint később kiderült, ő nem is természetes születésű ember). Chris, Jill és Barry immár a kastélyban megtalált Rebeccával kiegészülve végül sikeresen megölik a Tyrantot, és még a laboratórium felrobbanása előtt kimenekíti őket a magát megemberelő Vickers, aki visszament értük.

 

Resident Evil 2: (megj.: akárcsak az eredeti első rész, ebben is a két szereplő ugyanazt a sztorit viszi végig, nem két sztoriszálon fut az esemény, így én most a kánon változatot mesélem el, mely az Racoon City Chroniches című Wii játékon alapszik, amely sztorira ugyanaz, csak mindkét szereplő saját cselekményszálat kapott.) Hónapok teltek el az incidens óta. Leon S. Kennedy rendőrtisztet Racoonba vezénylik. Megérkeztekor azonban egy nőre lel, aki az út közepén majszol egy embert. Zombi a lelkem, és azonnal Leonra veti magát, a szomszédsággal együtt. Az ifjú rendőr menekülni kényszerül, így botlik Claire Redfieldbe, aki eltűnt bátyja után jött a városba. (Találkozásuk teljesen olyan, mint az első animációs filmben, a Degenerationban.) A párost egy elszabadult üzemanyag-szállító kamion elszeparálja egymástól, így jórészt egyedül mászkálnak a hullaházzá avanzsált városban. Miközben Leon próbálja kideríteni, miért lett a városból zombitanya, Claire igyekszik megtalálni testvérét. Rájönnek, hogy a város alatt működő laborba az Umbrella kommandósokat küldött, hogy minden bizonyítékot (beleértve a szemtanúkat is) megsemmisítsenek, ami a kísérleteikre vonatkozik. Wesker korábbi társa és a Racoon laborokat vezető tudós, William Birkin, aki maga is szerepet játszott a T-vírus kifejlesztésében, az egyik ilyen tanú. Családját és kutatását védve az U.S.S. osztag elé áll, akik lelövik, majd elviszik a T-Vírust. Birkin, hogy megmentse az életét, beadja magának a T új változatát, a G-vírust, amely azonnal átváltoztatja. Megtámadja az U.S.S. egységet, megöli őket, ám a harcban megsérül a T-vírust tartalmazó táska is. Patkányok lefetyelik fel a halálos nedűt, így szabadult az rá Racoon városára.

Leon az események sodrásában belefut egy gyönyörű nőbe, Ada Wongba, Claire pedig találkozik Birkin feleségével és kislányával. Mrs. Birkin ugyan öngyilkos lesz, mielőtt a lányát megtalálhatták volna, de előtte még megkéri Claire-t, hogy vigyázzon Sherry-re (aki amúgy immunis a T és G-vírusra).

A történet végén a szálak összefutnak. A sérült Leon (akit még Mrs. Birkin lőtt meg) kénytelen szembesülni vele, hogy Ada valójában az Umbrellának dolgozik és kettős céllal jött a városba: meg kellett ölnie egy riportert, aki túl sokat tudott a cégről és meg kellett szereznie a G-vírust. A feladatát azonban nem tudja teljesíteni, mert belefut a csúnyán megváltozott Williamba, aki súlyosan megsebesíti, és Leon kezei között "meghal". (Valójában csak elájult, és mikor magához tért, a szintén halottnak hitt Wesker segítségével jutott ki.)

Leon, Claire és Sherry nagy nehezen megmenekülnek a bombatámadás alá vett városból, egy vonat önmegsemmisítőjének segítségével még Williamot is sikerül elpusztítani.

 

Resident Evil 3 - Nemesis: a történet párhuzamban halad a második részével, bár az átfedések minimálisak. Chris, Barry és Rebecca (ő egy külön könyvet kapott, ami magyarul Az iszonyat foka címmel jelent meg) elhagyták Racoont, a zombi apokalipszis bekövetkeztére csak Jill és Vickers maradtak ott. A S.T.A.R.S. csapatok, a rendőrség, a Nemzeti Gárda, de még az Umbrella katonái, az U.B.C.S. sem bír az elhatalmasodott járvánnyal, így Racoont karanténba zárják, se ki, se be. Jill mégis megpróbál kijutni. Ez még akkor is nehéz lenne, ha csak a zombi és egyéb mutánhordával kellene megbírkóznia, ám a nyomában liheg a Tyrant mutánsok új generációjának prototípusa, az NE-α típusú parazitával létrehozott Nemesis, aki feladata minden túlélő S.T.A.R.S. tagot megölni, akik jelen voltak a Spencer birtokon. Vickerssel Jill szeme láttára végez, ezután pedig a nőt veszi üldözőbe. Szerencsére segítségére van egy Carlos Oliveira nevű U.B.C.S. katona, aki miután rájött arra, hogy a város pusztulásáért az Umbrella a felelős, inkább ellenük fordult.

Nehezen, de legyűrik Nemesist, mi több, Carlos egykori bajtársait is és Barry percekkel azelőtt repíti ki őket a városból, hogy a kormány által kilőtt atomrakéta elporlasztja Racoon City-t.

 

Folyt. köv.

Hozzászólás ideje:

Resident Evil Zero

A Beta egység megy ki elsőnek

Nem Bravo egységet akartál írni? :)

 

ám a csapatot különféle szörnyek szétcincálják

Ez így nem teljesen igaz. A Zero eseményei közbe csak Edward Dewey és Kevin Dooley hal meg.

Ráadásul Dooley nem is tagja a S.T.A.R.S. alakulatnak, csak egy sima pilóta a rendőrségről. :D

 

A többiek az első rész alatt cincálódnak szét.

Forest Speyer buciját akkor csipkedik meg a hollók, miután az Alpha egység megérkezik.

Kenneth Sullivan azután hal meg, hogy az Alpha egység bemenekül a villába a Cerberusok elől.

Richard Aiken még életjeleket mutat, mikor megtalálják, de aztán a Yawn mérge végez vele.

Enrico Marini szintén él még mikor megtalálják és jól eldumálgat hőseinkkel, de aztán Wesker lelövi.

Hozzászólás ideje:

Nem Bravo egységet akartál írni? :)

Béta, Bravo, a fő, hogy B. :D

 

Tényleg nem a Zero alatt esnek miszlikbe mind, jogos!

 

Frenkie, nincs mit. Ha akarod, holnap elmesélem a többit. :D

Hozzászólás ideje:

Kösz a leírást, az ismert okok miatt nekem is hasznos volt.

 

Viszont a DS2 magyarítását csak most nézem... ezt én is megtaláltam (ennyire azért nem vagyok amatőr guglis :P ), de magyarítás helyett csak elsötétülő, majd befagyó képernyővel tud szolgálni, mással nem. :hmm:

Hozzászólás ideje:

Viszont a DS2 magyarítását csak most nézem... ezt én is megtaláltam (ennyire azért nem vagyok amatőr guglis :P ), de magyarítás helyett csak elsötétülő, majd befagyó képernyővel tud szolgálni, mással nem. :hmm:

Köcönzői változat? Mert azalatt megesik, hogy így működik.

Hozzászólás ideje:

A warez óceánjáról halásztam, ha erre gondolsz. Ha tudom, támogatom az eredetiséget, de legtöbb esetben sajna nem elég nehéz hozzá a tárcám.

 

Patch-ről nem tudsz? Elméletileg az a gond, hogy a magyarítást eltérő verzióhoz csinálták.

Hozzászólás ideje:

Mass Effect trilógia kivégezve:

 

Röveiden: azt a #!%=/+!!!

Kicsit hosszabban: igazi élmény volt. A történet, a felépített világ, a hangulat, a társak, a zene, az akció, egy szóval minden: helyén volt az összes elem, baromi jó játszhatóság mellett. Bár így, hogy utólag kezdtem bele a teljes történetbe, így a várakozás izgalma, és a két rész közötti többszörös végigjátszás is hiányzott (és mivel az eleve összes DLC-vel felvértezve kezdtem neki, így a harmadik rész vitatott vége is már csak bővítve tárult elém - ebben a formájában viszont nem volt vele gondom, kellemesen keserédes, megindító véget láthattam), a kapott élményt tényleg teljesnek érzem. A csapattársakat is külön kiemelném: valamiért az összes érdekes, és tényleg lehet kötődni hozzájuk, egy-egy karakter elvesztése tényleg rossz érzés volt.

Ezek után már nincs más hátra, mint idővel beszerezni a könyveket is, és egyszer - a nem is túl távoli jövőben - újra ellátogatni az Eden Prime-ra, elkezdeni a nagy kalandot...

Hozzászólás ideje:

Patch-ről nem tudsz? Elméletileg az a gond, hogy a magyarítást eltérő verzióhoz csinálták.

Sajna nincs patch. Azért kérdeztem, mert tudtam, hogy a kölcsönzői változatnál ezt a hibát produkálja (ők valóban más változathoz csinálták, a bolti változathoz :)).

Mondjuk a DS2 már nem annyira drága, múltkor láttam tacsiban egy ezresért.

 

Hétvégén volt alkalmam kipróbálni a Resident Evil 6-ot. Eszméletlen jó volt. Másfél pályát csináltam meg (egyedül a tutorialt és haverral co-opban Leon első pályájának egy részét, csak aztán zombieledel lett belőlünk), de az valami hihetetlen. Moziélmény a tetőfokon! Kár, hogy PC-re csak jövőre jelenik meg. :(

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.