Nute Gunray Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Annyi volt belőle, hogy gondoltam, megnyitom ezt a topikot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RacerX Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Jó volt látni azt a Juggernaut-ot. Kedvenc gurulós járművem az SW-ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 A Hammerhead-nek az EU-ban is volt ilyen tolóhajó képessége vagy csak most hozták ezt be? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenci Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Droidhang a Jedha bolygón.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darth Krande Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Ö, ugye ide most lehet spoilereket írni? Nálam a kedvenc, hogy a dejarik-sakkot láttuk "makettekkel" és ugyanabban a jelenetben egy twi'lek táncost hologramon. Eredeti filmben ugye ez pont fordítva van Meg amit kevésbé hallottam még mástól: a làzadók közt volt egy bothan is. Teljesen jó, mert odaillik! Akiről meg biztosra tudtuk, hogy meg fog halni: Red Five. Szegény Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissKarrde Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited ) Meg olyan is van, akiről megtudtuk, hogy túléli a Rebelst Edited December 15, 2016 by MissKarrde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenkie Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Az a bothan fickó hogy nézett ki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nute Gunray Posted December 15, 2016 Author Share Posted December 15, 2016 Az a birodalmi tiszt, aki Tarkin utasításait végrehajtotta a Halálcsillagon, Romodi volt, az EP4-ben láthatjuk a konferenciateremben is (nevet és háttértörténetet még annak idején a Legends-ben kapott, ezt úgy tűnik, átemelték). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoda József Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Feltűnik a két rosszarc is akik kötözködnek Luke-kal Mos Eisley-ban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nabopolasszar Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Viszont sehol sem hallottam a Wilhelm sikolyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IndianaAndrisSolo Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Két rohamosztagos a T15-ös korának végéről beszélget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Captain Antilles a végén ott volt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A pécsi Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited ) Feltűnik a két rosszarc is akik kötözködnek Luke-kal Mos Eisley-ban Dr Evazan és Ponda Baba, legalábbis a Lucas érában ez volt a nevük. Vajon hogy menekültek meg a Jedháról? Edited December 15, 2016 by A pécsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merr-Sonn Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited ) Kaytoonak rossz előérzete volt, amikor elindultak a turbóvonattal. Edited December 15, 2016 by Merr-Sonn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RacerX Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 A kék tejet láttátok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ody Mandrell Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Nem. Hol volt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nabopolasszar Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Pedig azt a részt még a Westendben is kétszer adták le Szerintem nehéz volt nem kiszúrni, ugyanis a kamera konkrétan ráfókuszált Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merr-Sonn Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Az Erso-kunyhó belterének közepén, egy asztalon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenkie Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 A Hammerhead-nek az EU-ban is volt ilyen tolóhajó képessége vagy csak most hozták ezt be? Ezt szerintem bármely hajó meg tudta volna csinálni melynek erős a hajtőműve. Tulajdonképpen egy tehetetlen tömeget tolt meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Ezt szerintem bármely hajó meg tudta volna csinálni melynek erős a hajtőműve. Tulajdonképpen egy tehetetlen tömeget tolt meg. Nem feltételemül mert kell egy erős fej rész ami kibírja az ütközést és a nyomást és kell egy olyan fejforma ami jól áttudja adni a tolóerőt. És így a Hammerheadnek dupla jelentése van. Mert nem csak úgy nézz ki de úgy is lehet használni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited ) Na ez érdekes. Chopper szerepel a filmben. Itt a megoldás: "When the radio controller is running up to Mon Mothma, he rolls by on the left side of the screen." Edited December 15, 2016 by Fulcrum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ody Mandrell Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Hoppá. Kíváncsian várom a screenshotot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited ) Hoppá. Kíváncsian várom a screenshotot. Az csak egy reddit link volt de most már működik. Edited December 15, 2016 by Fulcrum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 (edited ) "The place where Jedi go to die" Hera mondata Rebels-ben Mustafar-ra ebben filmben kapta meg a valódi értelmét. Edited December 15, 2016 by Fulcrum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merr-Sonn Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Vader egyébként azzal, hogy a Mustafarra rakatta a palotáját, valami olyasmi vonalon ment tovább, mint Maul. Őt is az Obi iránti gyűlölete hajtotta a leginkább, Vader pedig konkrétan ott választott lakni, ahol megnyomorította Obi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzséjt Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Na ez érdekes. Chopper szerepel a filmben. Itt a megoldás: "When the radio controller is running up to Mon Mothma, he rolls by on the left side of the screen." Aztabüdös! Nem győzök ámulni ezen a filmen. "The place where Jedi go to die" Hera mondata Rebels-ben Mustafar-ra ebben filmben kapta meg a valódi értelmét. És ezek szerint Kanant Vader elé akarták vinni. Ő törte volna meg a Jedi urat. Hihetetlen ez is. Milyen szépen bekapcsolódik ide a Rebels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 16, 2016 Share Posted December 16, 2016 Itt össze van gyűjtve az összes kimaradt jelenet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nabopolasszar Posted December 16, 2016 Share Posted December 16, 2016 Nekem a "The power we are dealing with here is immeasurable!" hiányzik nagyon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 16, 2016 Share Posted December 16, 2016 Ezek szerint kánon lett az a bizonyos törölt jelenet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulcrum Posted December 16, 2016 Share Posted December 16, 2016 Ott van Chopper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts