Ugrás a kommentre

A The Acolyte sorozat


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Jeff Sneider is megerősítette a műsorában a pletykát, amit Rocha osztott meg (miszerint már az írói szoba összeült a második évadra, keresték a rendezőket, stb). Sneider azt is mondta, hogy Leslye-ben nincs semmi rossz szájíz a döntés miatt.

 

Rocha továbbá azt is mondta, hogy a Lucasfilm le fog állni a sorozatok gyártásával, Sneider viszont úgy tudja, hogy "rengeteg projekten dolgoznak, amiről a nyilvánosság nem tud semmit"

Hozzászólás ideje:
4 perccel korábban, Yoda József írta:

"rengeteg projekten dolgoznak, amiről a nyilvánosság nem tud semmit"

Meglepő, ha ezért most nem tudok lelkesedni? A Lucasfilm/Disney-nél az a biztos ami tegnap történt. 

Hozzászólás ideje:
18 órával ezelőtt, Donát írta:

Tudsz mondani néhány példát? Nekem ez nem annyira tűnt fel, talán csak egyszer, amikor Qimir meg Mae landolnak a vuki Jedi bolygóján. 

Nagyjából az egész sorozatot tudom mondani. Nagyon kéne gondolkodnom, hogy olyan jelenetet mondjak a fénykardpárbajokon túl, ami moziszerűnek hatott.

  • Zavaros 1
  • Meglepő 2
  • Tetszik 1
Hozzászólás ideje:
24 perccel korábban, Yoda József írta:

Jeff Sneider is megerősítette a műsorában a pletykát, amit Rocha osztott meg (miszerint már az írói szoba összeült a második évadra, keresték a rendezőket, stb). Sneider azt is mondta, hogy Leslye-ben nincs semmi rossz szájíz a döntés miatt.

 

Rocha továbbá azt is mondta, hogy a Lucasfilm le fog állni a sorozatok gyártásával, Sneider viszont úgy tudja, hogy "rengeteg projekten dolgoznak, amiről a nyilvánosság nem tud semmit"

 

 

Ennek mi értelme van, hogy a sorozatos vonalat is leállítják, amikor újra visszajön többé-kevésbé (várjuk ki a végét) a filmes vonal? Egyébként tényleg sok volt ez így. Bőven elég évi egy nagyformátumú sorozat, ami rendesen fel van hype-olva, jövőre valószínűleg csak az Andor lesz ilyen. Mellé jöhet egy hosszabb anim. sorozat, meg talán egy rövidebb Tales-szerű antológia, ami egyben jön ki, plusz a gyereksorozatok. Emellé jöhetne 2-3 évente egy film. A két vonalnak ki kéne egészítenie egymást, nem pedig felváltania egymást, ahogy 19-ben leváltotta a filmes vonalat az élőszereplős sorozatos vonal, és ahogy most eszerint megint egy ilyen váltásra készülnek. Az évi egy film borzasztóan sok, főleg, ha úgy oszlik meg, mint a TLJ és a Solo, hogy gyakorlatilag fél éven belül két film jön ki. Ne kövessék el ugyanazt a hibát, mint évekkel ezelőtt. Éppen, hogy a sorozatos vonal tudja levenni azt a terhet a mozifilmekről, hogy mindig legyen kontent. És így tovább a kisebb produktumok: az élőszereplős sorozatot tehermentesítheti az animációs, az animációst az antológia, az antológiát akár a gyerek célközönségű sorozat illetve ugye a videojátékok.

 

A petíciót én is aláírtam, habár nekem sem okozott felhőtlen élményt a The Acolyte. De nem is akasztott ki, ahogy sokakat, főleg nem a woke-sága. És igenis érdekel, mi lenne a folytatás, így, hogy két ikonikus karaktert is behoztak. Ahogy írtam korábban, akár kicsit rebrandelhetnék, más címmel, más stábbal, de az Osha-Mae-Qimir-Vern négyest bent tartva, jobban Plagueisre és Palpatine eredetsztorijára fókuszálva továbbmesélhetnék a történetet. Mi több, amikor felültem a hype-vonatra, azt gondoltam, ténylegesen jobban fog fókuszálni a sztori a Sith-ek eredetére, ez azért nem történt meg, csak az ígérete lobbant fel az évadzáróval, egy esetleges második évad lehetőségével kecsegtetve, ami pedig most már úgy néz ki, nem lesz. Ha ennyire nem voltak biztos a sorozat sikerében a Lucasfilmnél, akkor nem világos, hogy miért kellett ennyire nyitott befejezésű sorozatot csinálni. Yoda fülei helyett lehetett volna egy jelenet Yodával, ahogy bölcselkedik egyet Vern-nek. Akkor kapunk is Yodát, de nincs igényünk arra, hogy úristen, mit fognak kezdeni vele a következő évadban. Ugyanígy ha van egy dialógus Plagueis és Qimir között az utolsó részben (Vader-Palpatine szerűen), akkor azért jobban összerakjuk a szálakat köztük, és akkor jobban el lehet képzelni, hogy sejthetően hogyan fog folytatódni a sztori. Ez csak két szál, amivel az egész kerekebb lehetett volna. Plagueis fogadtatása is talán jobb lehetett volna, ha egy vagány egész jelenetet kapunk, mintha egy foreshadowing-ot.

A petícióról: jó lenne, ha elérné a 100 ezres nagyságrendet. Sajnos a TLJ eltörlésére vonatkozó petíciót ennyi ember aláírta anno... A legnagyobb, Disney-nek szánt petíciókat, mint pl. Johnny Depp visszahozását a PotC-ba, közel 900 000-en írták alá. Még ez sem akkora szám, hogy a Disney-re hasson, de azért ez már számottevően látszódhat.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Az ismeretlen bolygón játszódó jeleneteket, amik konkrétan külső felvételek, Madeirán forogatták. Az végig mozi szint, egy élőszereplős sorozatban se volt ilyen. A TLJ-ben az Ahch-To se realisztikusabb. A Brendok tokkal-vonóval, az űrhajók minden aprósággal kigondolt és megvalósított belseje, a Jedi templom, az űrbéli jelenetek. Kapásból ez mind mozi szintű volt. De nálam még a Khofar is simán az.

Szerkesztve: - Ody Mandrell
Hozzászólás ideje:
10 perccel korábban, IndianaAndrisSolo írta:

Ha ennyire nem voltak biztos a sorozat sikerében a Lucasfilmnél, akkor nem világos, hogy miért kellett ennyire nyitott befejezésű sorozatot csinálni

De a pletykák alapján pont ez a lényeg, hogy folytatni akarták. Már írói szobája is volt a 2. évadnak és a rendezőket keresték. Az egész történetről bűzlik, hogy a döntés a kaszáról az elmúlt napokban született csak meg. Most vagy tényleg ennyire rossz lett az utóélete a sorozatnak, vagy valami történhetett a háttérben a Leslye-Filoni-Kennedy-Iger tengelyen, amit sose fogunk megtudni

Hozzászólás ideje:
1 órával ezelőtt, Bomarr írta:

Nagyjából az egész sorozatot tudom mondani. Nagyon kéne gondolkodnom, hogy olyan jelenetet mondjak a fénykardpárbajokon túl, ami moziszerűnek hatott.

Nekem is volt tévé film érzetem néha, a 3. rész több jelenete is olyan volt mintha egy tévés mesefilmet néznék. A 4. részben is akadt ilyen. A smink, maszkok, színészi játék, párbeszédek, vicceskedés kicsit komolytalan/ gyerekes/ amatőr benyomást keltett néhol. 

A 8. részben az üldözéses jelenet a gyűrűben, a párbajok, harci jelenetek többsége nekem tátott szájas volt. :o Bőven kompenzálta nálam a gyengébb részeket. 

Hozzászólás ideje:
1 órával ezelőtt, Szisz írta:

A smink, maszkok, színészi játék, párbeszédek, vicceskedés kicsit komolytalan/ gyerekes/ amatőr benyomást keltett néhol. 

Ja én csak a látványra gondoltam eddig. Nálam a sminkek és a maszkok (pl. boszik, Jedik, Neimok, Plagi) pont hogy mozifilmes érzést hoztak. Volt egy két megosztóbb rész a történetvezetésben (pl. a nyomkereső lény beavatkozásai), de hát hasonló történt az EpI-II-III-ban is (Jar Jar ökörködései), ettől még az nem lesz tévéfilm egy mozifilm szint helyett. :) 

Hozzászólás ideje:

Nem lehet összehasonlítani a mozis minőséggel az Acolyte-ot. Csak egy példa: a sorozatot egy kb. 25 millió Ft-os Sony kézikamerával forgatták, középkategóriás lencsékkel (kb. 10 millió Ft értékben, de azokat általában bérelni szokták). A sequel filmeknél használt Panavision kamerát meg sem lehet vásárolni, csak bérelni, a napi díja kb. 4 millió Ft, és 300 millióra van biztosítva, a lencsék ára/bérleti díja a tízszerese az Acolyte-hoz használtaknál. Egyszerűen nem ugyanabban az osztályban játszanak. Minden mást (pl. hangmixelést, effektek árát) be lehet szorozni ugyanennyivel, így ki is jön, miért kerül 2 óra mozi többe, mint 6-8 óra tv.

 

A technikai paramétereken túl, mivel ugye igen költséges lenne bármit is többször felvenni vagy utóforgatni, a mozifilmeknél - jó esetben - minden snittet sokkal aprólékosabban megterveznek előre, ami rengeteg idő, viszont ahogy az lenni szokott, a több munka jobban meg is látszik a végeredményen. Egyéb jellegzetességek is vannak, pl. mivel a mozifilmet nagy vászonra tervezik, több a wide shot, kevesebb a szimpla oda-vissza kapcsolgató párbeszéd. Az idő rövidsége miatt kevesebb szál, koncentráltabb történet, aminek - szintén jó esetben - van eleje-közepe-vége (filler tartalmak minimalizálása), teljesen más a struktúra, komplexebb élményt ad 2 óra alatt. Az Acolyte-ot ugyan meg lehet nézni egy délután, de azért az nagyon nem ugyanaz. :D

Hozzászólás ideje:
58 perccel korábban, Odumin írta:

Nem lehet összehasonlítani a mozis minőséggel az Acolyte-ot. Csak egy példa: a sorozatot egy kb. 25 millió Ft-os Sony kézikamerával forgatták, középkategóriás lencsékkel (kb. 10 millió Ft értékben, de azokat általában bérelni szokták). A sequel filmeknél használt Panavision kamerát meg sem lehet vásárolni, csak bérelni, a napi díja kb. 4 millió Ft, és 300 millióra van biztosítva, a lencsék ára/bérleti díja a tízszerese az Acolyte-hoz használtaknál. Egyszerűen nem ugyanabban az osztályban játszanak. Minden mást (pl. hangmixelést, effektek árát) be lehet szorozni ugyanennyivel, így ki is jön, miért kerül 2 óra mozi többe, mint 6-8 óra tv.

 

A technikai paramétereken túl, mivel ugye igen költséges lenne bármit is többször felvenni vagy utóforgatni, a mozifilmeknél - jó esetben - minden snittet sokkal aprólékosabban megterveznek előre, ami rengeteg idő, viszont ahogy az lenni szokott, a több munka jobban meg is látszik a végeredményen. Egyéb jellegzetességek is vannak, pl. mivel a mozifilmet nagy vászonra tervezik, több a wide shot, kevesebb a szimpla oda-vissza kapcsolgató párbeszéd. Az idő rövidsége miatt kevesebb szál, koncentráltabb történet, aminek - szintén jó esetben - van eleje-közepe-vége (filler tartalmak minimalizálása), teljesen más a struktúra, komplexebb élményt ad 2 óra alatt. Az Acolyte-ot ugyan meg lehet nézni egy délután, de azért az nagyon nem ugyanaz. :D

Köszi, így már értem.

Hozzászólás ideje:

Csomó mindenben igaza van, viszont két dolgot szerintem nem vesz figyelembe.

Egy: ha a Disney belemegy abba, hogy olyan sorozatok mögé áll be, ahol az érdeklődés apad, és egy viszonylag kisebb szintről még kisebbre olvad a közönség, akkor elindulunk egy úton, ami odavezet, hogy az élő-szereplős Star Wars egy réteg-szórakoztatás lesz, ami viszonylag gyorsan a franchise halálát okozhatja.

 

Kettő: mi mindannyian, sajtósokat, rajongókat, elemzőket ide számítva nem igazán látjuk, hogy mekkora a baj és tényleg mennyire volt indokolt a kasza, mert csak az amerikai adatokat látjuk. A Disney+ egy globális szolgáltatás. Aki az Acolyte idején járt Pesten az láthatta, hogy még itt ebben a pici országban is elég rendesen ment a marketing szekere: tele volt mindenféle reklámmal a város. Feltételezhetjük, hogy ha nálunk ez ment, akkor hasonló volt a helyzet a Star Wars nagy piacain is. Ott mit produkált az Acolyte? Pont azért mert semmi válasz nincs, igazából eléggé a sötétben tapogatózunk. De sejthető, hogyha az Acolyte nagy nézőmágnes lenne nem tartanánk itt. A baj lehet, hogy nagyobb mint amit mi láttunk.

Hozzászólás ideje:
7 perccel korábban, Bomarr írta:

Egy: ha a Disney belemegy abba, hogy olyan sorozatok mögé áll be, ahol az érdeklődés apad, és egy viszonylag kisebb szintről még kisebbre olvad a közönség

Épp azt mondja, hogy esélyt se kapott arra, hogy kinőjje magát. Arra is remekül rávilágít, hogy a sorozat teljesen szakít a SAGA-val. Most komolyan kirobbanó nézettséget vártak egy teljesen új korszak bevető szakasza után, szinte azonnal?

 

A költségek tekintetében az Andor is bukta, csak ott két évadra szólt a szerződés. Amúgy pont ott várható majd az, ami jobb esetben az Acolyte esetében is bekövetkezett volna: a nézőszám robbanás. 

Hozzászólás ideje:

A cikk pont azt irja, amit én is: lehetne rövidebb, lehetne olcsóbb, de be kellene fejezni. Ha nem tud a franchise megújulni, akkor ez a befektetés megérik arra, hogy ne tartsák meg, hiszen a régi tartalmak nem fognak újabb előfizetőket vonzani.

 

Nagyon rövid távú gondolkodásra vall és rossz üzenetet hordoz az Acolyte kaszája. A Disney érára eddig egy rossz szót sem szólhattunk, hiszen olyan kánaán köszöntött be, ami még Lucas idejében sem volt, sorra jöttek a mozifilmek, animációs és előszereplős sorozatok. Úgy sejtem, pont az élő SW erősen hozzájárult az előfizetők növekedéséhez, én pl. nem azért fizettem elő, mert olcsó volt, hanem mert volt rajta mit nézni, imádtam, hogy jöttek az új SW tartalmak, s nem kellett torrentezni. Azt nem mondom, hogy le fogom mondani jövőre, de jelen helyzetben már nem biztos, hogy előfizetnék rá. Hiszem, hogy az élő Star Wars franchise, a régi és az új tartalmakkal, mégha az utóbbiak kevésbé jönnek is be sokaknak elsőre, kellenek ahhoz, hogy hosszabb távon is nőjön az előfizetői szám.

 

 

Hozzászólás ideje:
4 perccel korábban, Pildi írta:

Ha nem tud a franchise megújulni, akkor ez a befektetés megérik arra, hogy ne tartsák meg

Na és ez az, ami miatt anno, a Disney felvásárlás után azt írtam, hogy a Star Wars-t is eléri majd egyszer a bukás szele. Kiröhögtek sokan, Ody többször is visszamondta nekem, de sajnos... A nyilak sajnos nem jó irányba mutatnak.

Oké, azért a The Acolyte kaszája még nem egyenlő a bukással, de amikor az ilyen új dolgok mennek a levesbe esély nélkül, míg a régi, megszokottat nyomatják, az már egy komoly jel. Tudom, sokan utáljátok, amikor ezzel példázok, de akkor is ez áll a helyzethez a legközelebb: amikor a Star Trek az új stílust képviselő Deep Space Nine után a Voyagerrel visszakanyarodott a TOS/TNG vonalra, volt az, ami itt most zajlik. Az újat, a mást bár abban az esetben hagyták végigmenni, de utána a számok miatt visszakanyarodtak a régihez. Újra lett egy űrhajónk, újra heti egy kalandunk, aztán a Star Trek: First Contact miatt orrba-szájba jött a borg (ráadásul mindjárt kaptunk egy szexi borgot a producer csaja képében, aki lassan át is vette a főszerepet, és annyira ott maradt a szeren, hogy még most, húsz évvel később a Picard-ba is visszarángatták - öröm az ürümben, hogy Jeri Ryan remek színésznő amellett, hogy jól néz ki), és a végére a Voyager már elég lagymatag és idióta is volt. Utána meg indult a sorozat, ami már címében is azt jelezte, hogy ez még nosztalgikusabb: Enterprise. Lett egy újabb Enterprise űrhajónk, ami a közönségkedvenc Akira-osztály kicsit átalakított változata volt (szóval még egyedi dizájnra sem törekedtek, megnézték, melyik hajó a legnépszerűbb a rajongók között, aztán azt átalakították), még retróbb, teli olyan epizódokkal, amik lényegében régi kedvencek remake-elése volt az új érába, az új szereplőkkel. És persze a kánon felrúgása is már sorra ment, hisz még a borgokat is beszuszakolták ebbe a szériába, ahogy a ferengiket, a klingonokat, időutazást (mert ugye a legsikeresebb filmek az időutazósok voltak) mindent toltak, ami közönségkedvenc volt régen. Újdonság? Nyomokban sem. Ja, de, ez a sorozat újdonságként felmutathatta T'Pol pucér hátsóját. Nem mondom, hogy nem volt kellemes látvány, de azért ennél többet vártunk.

És miért? Mert a számok ezt dobták. Az újszerű DS9 nem volt anyagilag sikeres és a rajongók között is nagyon sok kritika érte, a régit idéző VOY viszont igen. Szóval visszatértek ahhoz, de mivel nem lehet végtelenségig újra és újra új sztorit kitalálni ugyanarra az egy formulára, hát előszedték a régi történeteket és újra elmesélték. És naná, hogy a végén a Trek beleállt a földbe. És ez az, ami szerintem meg fog történni az SW-vel, és a The Acolyte már az első nagy ugrás ebbe az irányba. Új éra, új szereplők, új irányok, itt idő kellett volna ahhoz, hogy kiforrja magát és megtalálja a közönségét. Persze nyilván nem lehet örökké kísérletezni hátha alapon, de régen 20 epizód volt évadonként az esély arra, hogy egy sorozat magára találjon. Ma már, ha 10 epizódos, akkor hosszúnak számít. Minden a streaming dömpingben szerintem már nem is olyan egyszerű. Azért na, nem mondhatjuk, hogy híján vagyunk sci-fi/fantasy sorozatoknak, hiszen az Amazonnak ott van a Fallout, a SkyShowtime-on futott a Halo és a Star Trek: Discovery, a Star Trek: Strange New Worlds még mindig megy és már készül a Starfleet Academy, a Max-nak ott a Game of Thrones, és így tovább. A Netflix meg kábé hetente sz*r ki magából valamit. Igaz, ott a mennyiség már durván a minőség rovására megy, de épp a mennyiség miatt tud az átlag ember válogatni és olykor gyöngyszemekre lelni. Főleg, ha az ember hajlandó elfordulni a mainstream USA-tól. Én például a héten daráltam be egy koreai romantikus horrorsorozatot (Gyeongseong Creature, magyarul A sötétség teremténye).

Ilyen feltételek között tíz epizódnyi időt adni egy olyan sorozatnak, ami bár egy jól ismert franchise-ban játszódik, szinten minden téren újított, hát elég nagy gáz. Oké, nem látjuk a számokat, mekkora a baj, de épp ezért külsősként én csak annyit látok, hogy a Trekhez hasonlóan született egy színtiszta üzleti döntés, mit sem törődve a kreatív oldallal. És nem érzem, hogy keresték volna az arany középutat. Persze még nem lehetetlen, hogy bejelentenek egy filmet, mert a Disney most más szériákat is filmmé konvertált (The Mandalorian and GroguMoana 2), így ki tudja, talán a The Acolyte második évadát is megkapjuk mozifilmben, vagy esetleg más címen, de külsősként egyelőre úgy érzem, a történelem ismétli magát, csak ezúttal a leg-leg-legkedvesebb franchise-ommal.

Persze mindezek ellenére örülök, hogy megszületett ez a sorozat, ahogy annak is, hogy a többi is. Jó volt dőzsölni, és remélhetőleg nem lesz végül igazam, így a jövőben is ki fog jönni még pár minőségi élőszereplős sorozat is, és nem kell végül azt mondanom, amit az Enterprise utolsó epizódja után mondtam, vagy amit úgy általában az egész Voyagerre mondok:

Jeff Goldblum What GIF by Jurassic World

 

Mondjuk azt nem tudom, hogy a mozifilmektől milyen csodát várnak. 

  • Nagyon tetszik 2
  • Szomorú 2
  • Tetszik 3
Hozzászólás ideje:
38 perccel korábban, Dzséjt írta:

Na és ez az, ami miatt anno, a Disney felvásárlás után azt írtam, hogy a Star Wars-t is eléri majd egyszer a bukás szele. Kiröhögtek sokan, Ody többször is visszamondta nekem, de sajnos... A nyilak sajnos nem jó irányba mutatnak.

Mivel az alternativa az hogy az elmúlt 12 év összes sorozata, filmje nem készült volna ezért ez a 2012-es nagy para egy örök vicc marad nálam. Sorry :)

Idézet

Oké, nem látjuk a számokat, mekkora a baj, de épp ezért külsősként én csak annyit látok, hogy a Trekhez hasonlóan született egy színtiszta üzleti döntés, mit sem törődve a kreatív oldallal.

Hol és mikor született olyan fontos döntés a Disney-nél, ahol nem színtiszta üzleti döntés született? Az egész elmúlt 12 év erről szólt. Kezdtük azzal, hogy ahogy átvette a Disney a kormányt rögtön lefújta a TCW sorozatot és amig nem lett egy saját platformjuk, ahol be tudták üzletileg gazdaságosan mutatni addig jegelték 6 évre. 

 

A sequelek is hogy születtek? Hát nem úgy hogy volt valakinek egy nagy kreativ ötlete hogy miként lehetne folytatni az ep.6-ot, aztán valaki rácsapott a Disney-nél a fejére, hogy "apám ez mekkora ötlet, ebből lehetne csinálni egy trilógiát". Nem. Belett rendelve egy trilógia úgy hogy az indulásnál még senki nem tudta mi lesz. Az első ipse meg aki dolgozott a sztorin el lett zavarva, mert nem elég gyorsan dolgozott. 

 

Minden pozitiv és negativ döntés mögött ez volt: mi hoz pénzt. Rian "lekoptatása", a Solo után a Star Wars Story filmek lefújása mögött épp úgy ez húzodott, mint mondjuk a Baby Yoda mánia után a Mandoverse pörgetése mögött.

 

Senki nem fog karitativ jelleggel, szívjóságból dollár számilliókat önteni a Star Warsba, csak hogy a rajongóknak lehessen mit nézni. Addig készül amig sikeres. Ez így volt 2012-ben és igy van most is.

Hozzászólás ideje:
7 perccel korábban, Bomarr írta:

Mivel az alternativa az hogy az elmúlt 12 év összes sorozata, filmje nem készült volna ezért ez a 2012-es nagy para egy örök vicc marad nálam. Sorry :)

Örülök, hogy te tudsz rajta nevetni. Én sajnos nem. Nem volt jó, amikor Trek rajongóként évekig nem volt új Trek sehol sem, és a mai helyzethez képest nem lesz jó az sem, ha egyáltalán nem lesz évekig Star Wars sehol sem. :( 

 

8 perccel korábban, Bomarr írta:

Hol és mikor született olyan fontos döntés a Disney-nél, ahol nem színtiszta üzleti döntés született?

Egyrészt, pont emiatt aggódom. Attól, hogy mindig ezt csinálják, az nem jelenti azt, hogy az mindig jó és hogy mindig jó lesz a végeredmény. Sőt a végeredmény tapasztalataim szerint mindig pocsék. Ezek az üzleti döntések állították bele most az MCU-t a földbe, ezek az üzleti döntések b*szták már el az indulásnál a DCCU-t, ezeknek az üzleti döntéseknek köszönhetünk olyan mesterműveket, mint az Aliens vs Predator: Requiem vagy a Terminator: Dark Fate és Ganyézis. Az ilyen üzleti döntéseknek hála sz*ródott el minden franchise idővel és a végén készültek hozzá B kategóriás ótvarságok. Hadd ne kezdjek tapsikolni a Disney üzleti döntéseinek, ha a Star Wars-t is erre a pályára állítják. Lehet, hogy téged nem fog zavarni, amikor majd olyan magas minőségű művek születnek Star Wars címszó alatt, mint a She-Hulk és az AVPR vagy olyan izgalmas, fejben egyből megragadó művek, mint az Eternals, esetleg olyan, a minden korábbi művet magasról lecsokizó művek, mint az Enterprise, de én nem leszek oda meg vissza az örömtől.

Másrészt, szerintem mindig maradt elég tér a kreativitásnak is. Ha nem is mindig, de azért maradt. Lásd a The Acolyte-ot, ami egy elég újszerű széria volt ebben a franchise-ban, nem egy full fanservice, mint amilyen a The Mandalorian vagy az ep7. Amiket imádok, de azért nem véletlen játszódnak még mindig látványosan a birodalmi érában és épülnek a franchise legkedveltebb bandáira - ugyanakkor még ezekben is volt mersz némi újításnak.

A Disney megfogadhatná Dedra szavait:

hbswNsr.jpeg

Hozzászólás ideje:

Igaz, a folytatás-trilógia nagyrészt nem volt túl kreatív, ott erősen érződött, hogy az eredeti-trilógia rajongóinak akarnak kedvezni. A Zsivány Egyes a közönségkedvenc eredeti-trilógia idejében játszódik. A Solo a régi közönségkedvenc Han Solo-val jött. A Mandalri sorozat egy menő, páncélba bújt Boba Fett-szerű karaktert hozott egy kicsi Yodával....

Ezek alapján már korábban se voltak vevők a nagy újításokra.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Ez lemaradt az előbb. Nekem nézőként nem is kell egyetértenem, még csak megértenem sem a Disney üzleti döntéseit. Nem ez az én szerepem ebben a színjátékban, ahogy nem én vagyok az író, a rendező, a showrunner, az operatőr, a producer, se Bob Iger, se Kennedy, stb. Én a néző vagyok, aki vagy elfogadja, hogy nincs több The Acolyte, vagy kib*szott dühös amiatt, hogy néhány nálam sokkal jobban élő nagykutya azt is elveszi tőlem, aminek hála legalább heti egyszer egy fokkal jobban éreztem magam. Magyarán: le van sz*rva a Disney üzleti döntése. Én a The Acolyte második évadát akarom. Egye fene, kiengesztelhetnek, ha kapok részesedést abból a pénzből, amit eme üzleti döntés után összeharácsolnak. De amíg csak a néző vagyok, ez az üzenetem a Disney üzleti döntéseit meghozó embereknek:

200.gif

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:

Én, amellett, hogy szintén a kreativitás pártján vagyok, közben azért teljes mértékben elfogadom az üzleti döntések prioritását. Viszont egy üzleti döntésnél nagyon nem mindegy, milyen távban gondolkodik. Azt gondolom, hogy egy Acolyte típusú kezdeményezés leoltása  legfeljebb csak rövid távon jó üzleti döntés, de hosszabb távon nem az. Sokkal előremutatóbb üzleti döntés lenne valahogy mégis befejezni, anélkül, hogy öntenék bele a dollármilliókat.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.