Ugrás a kommentre

Star Wars: Outlaws


Bence1997

Ajánlott hozzászólás

Frenkie biztos PS5-ön játszik, mert már ugyanúgy nem használja a PC-t játékra, mint én.

 

Szóval akkor nem "minden idők legrosszabb videójátéka", mint ahogy az a Youtube-videó cím állította, ami a kutya tudja miért, bekerült nálam az ajánlott videók közé és menten tiltottam az egész csatornát? Ej-ej-ej... Pedig már majdnem elhittem, hogy álmomban talán hinni tudnék annak a videónak. :D 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

2024. 08. 28. - 17:18, Cpt. Rex írta:

Attól hogy nem játszom vele, de 2k-ban nézem, és full ultrán tolja a gyerek, és úgy se kiemelkedő a grafika, közben meg bitang vas kell alá, az azért egy kicsit érdekes.... xD 

Éjfélkor végre nekem is játszhatóvá vált, csak elindítottam, hogy meglessem. Ezerszer jobban néz ki, amikor te magad játszod a saját eszközödön, mint ahogy az a streamekről átjön - kb mint a legtöbb játéknál. Twitchnek, youtube-nak nincs akkora bitrátája, hogy ez átjöjjön.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

18 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Ha esetleg PC-n tolod akkor van hozzá szinkron szerintem elég minőségi is lett.

 

10 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Frenkie biztos PS5-ön játszik, mert már ugyanúgy nem használja a PC-t játékra, mint én.

  

@Dzséjt-nek van igaza. Mikor 7 éve megvettem a PS4-et akkor még úgy voltam hogy azokat a szerelem FPs-eket melyeket többször is végigtoltam PC-n(Cod-ok, Quake 4 stb..) majd ugyanúgy pc-n fogom végigtolni.

Az utolsó játék amivel pc-n játszottam a Doom: Eternal volt 2020-ban. Azt is félbehagytam.   Amiről azt hittem hogy soha nem fog bekövetkezni, bekövetkezett. Annyira megszoktam a kontrollert, hogy már olyan természetességgel mozgok a karakterrel és célzok vele mint pc-n. Nyilván a PC célzáspontosságát nem éri el a kontroller de megközelíti hogy már megszoktam. Sok Cod-ot azóta meg is vettem PS5-re.

Nálam a PC végetért játékplatform lenni. Egyszerűen annyira kényelmes hogy tv bekapcs, konzol bekapcs, erősitő bekapcs, és megy minde flottul hogy már nem akarok driverekkel tökölni, beállítgatni. Gyönyörű képe van a játékoknak a tv-men 4K-ban és HDR-t bekapcsolva játszom.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

"Elcsesztem" egy fél napot, de gyakorlatilag egy tyúklépést se haladtam a főstoryval, annyira jó, hogy ennyi mindennel el lehet szórakozni benne. 
Behatoltam egy birodalmi bázisra, elment vele 1 talán 2 órám is, ott nem sz*roznak, hamar megnyomják a riadót aztán onnantól csak idő kérdése mikor gyűr le a túlerő.

Kiraboltam a Pyke-ok széfjét is. Egyelőre sikerült úgy lavíroznom, hogy mind velük, mind a Crimson Dawn-nal jó viszonyban vagyok. 

 

A játékot leginkább a Watch Dogsokhoz tudnám hasonlítani (azokat is szerettem) ott ugye a telónkkal tudtuk meghekkelni a tereptárgyakat, megzavarni az ellenfeleket stb. de most ezeket a feladatokat Nix végzi.
 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

10 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

"Elcsesztem" egy fél napot, de gyakorlatilag egy tyúklépést se haladtam a főstoryval, annyira jó, hogy ennyi mindennel el lehet szórakozni benne. 

 

Ugye?

4 napja játszom, és ebből 2 nap azzal ment el, hogy a világban szaladgálok meg robogózok, 2 napja nem néztem főküldi felé :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Az a jó, hogy tényleg rengeteg a "tennivaló". Lépten nyomon bele lehet futni valamibe: ahogy robogóztam hol egy kihalt kantinára akadtam rá, amibe be tudtam törni és ki tudtam fosztani, hol egy rodiai szólított le a semmi közepén, hogy versenyezzünk a robogónkkal. A forgalmasabb helyeken rengeteg a leszólítható figura. Még a bárnál kirendelt kajából is csináltak egy mini-game-et. Ami elsőre fura volt, de kiderült, hogy még ennek is haszna van, mert Nix új képességeket szerez ha eszik egy különlegeset. 

Rengeteg a barlang, a rejtett bűntanya vagy bázis. Ma úgy elment az idő a játékkal, hogy csuda. Csak most késődélután kezdtem el vinni a főküldetést.

 

Eleinte szokni kellett, hogy itt nem egy félistenek vagyunk, mint a "Jedi" játékoknál. Egy sima rohamosztagos is keresztbe tud tenni. De mostanra nagyon bejött ez is.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

4 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Én pont ezt szeretem az open world játékokban, hogy el lehet bennük veszni.

 

Én is.

 

 

 

Ma némi főküldetést is csináltam,, 2 db-t összvissz, de azt is csak azért, mert amiket kaptam értük azok kellenek bizonyos helyekre való bejutáshoz. Az egyik egy kódtörő eszköz a másik meg némi pöckölés a speederen, hogy alkalomadtán legyen extra sebesség és így át tudjak ugratni a nagyobb szakadékokon is, illetve talán (még nem próbáltam) ezzel így át tudok haladni a nagyon szeles barlangokon és nem fúj vissza a szél. Még valami falrobbantó eszköz kelleni fog, mert több helyen találok olyat ahol nem tudok tovább menni pedig 100% arra kellene csak hát nincs mivel átmenni, gránát nem elég :D 

Ma megtérült, hogy tegnap 1-2 órát elszöszöltem a birodalmi bázisra való bejutással, ma az egyik főküldi oda vitt. De már tudtam melyik a legmegfelelőbb behatolási pont, illetve tudtam, hogy merre hány darab tiszt, technikus illetve rohamosztagos található, igaz, hogy az nem volt száz százalékig pontos, ugyanis észrevettem már máshol is, hogy a játék olykor csavar egyet az őrjáratok mozgásán, egy két őr elhelyezésén. :clap: Ezt nem sok ilyen lopakodós játéknál vettem észre eddig, pedig van tapasztalat, összes AC, Splinter Cell, Styx gamek illetve az első 2 Watch Dogs. 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

3 perccel korábban, Darth Cupsy írta:

észrevettem már máshol is, hogy a játék olykor csavar egyet az őrjáratok mozgásán, egy két őr elhelyezésén. :clap: Ezt nem sok ilyen lopakodós játéknál vettem észre eddig, pedig van tapasztalat, összes AC, Splinter Cell, Styx gamek illetve az első 2 Watch Dogs. 

The Last of Us Part 2-ben van ilyen, meg a másik nem olyan régi ubi termélben, a Far Cry 6-ban. Ezekben még az is megesik, hogy ha kiiktatsz egy őrjáratot, akkor a hiánya egy idő után feltűnik másoknak és elindulnak megnézni, hová lett. Ezt nagyon imádtam, mert nálam a legtöbb lopakodós játék ott dől be, hogy pillanatok alatt kiismerhetőek az őrjáratok, amik mindig ugyanazon az útvonalon haladnak és senkinek sem tűnik fel, ha eltűnnek. Még akkor sem két méterre tőle tűntettél el valakit.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

20 perccel korábban, Dzséjt írta:

The Last of Us Part 2-ben van ilyen, meg a másik nem olyan régi ubi termélben, a Far Cry 6-ban.

 

Ezekkel nem játszottam.

 

20 perccel korábban, Dzséjt írta:

Ezekben még az is megesik, hogy ha kiiktatsz egy őrjáratot, akkor a hiánya egy idő után feltűnik másoknak és elindulnak megnézni, hová lett.

 

Az igen, ilyennel még nem találkoztam egy játékban sem, csak a fordítottjával, hogy a járőrőző(k)nek tűnt fel, ha a megszokott helyén nem állt ott a társa akkor a környéken kicsit vizsgálódott, de kis idő múlva megnyugodott és ment tovább. Meg azt hiszem talán a Spolinter Cellekben volt, hogy ha valakit csak leütöttél, akkor az felkelt egy idő után.

 

20 perccel korábban, Dzséjt írta:

Ezt nagyon imádtam, mert nálam a legtöbb lopakodós játék ott dől be, hogy pillanatok alatt kiismerhetőek az őrjáratok, amik mindig ugyanazon az útvonalon haladnak és senkinek sem tűnik fel, ha eltűnnek. Még akkor sem két méterre tőle tűntettél el valakit.

 

Hát ez itt is megvan, hogy viszonylag kis távolságban álló őrökből tudod likvidálni a közelebbit anélkül, hogy a másik észrevenné, ha nem feléd néz, de ez szerintem egy játékmechanikai kompromisszum. Viszont a látásuk elég jó, ahol pl. egy AC-ben simán elsétáltam guggolva az őr elött anélkül, hogy bármi történt volna, itt gyanút fognak. A halott/leütött őröket észreveszik (nem lehet őket mozdítani ha fekszenek) és egy darabig keresgélnek, de aztán folytatják a rutint. Kivéve a birodalmiak ott pár gyanús esemény után pukkan a riadó, volt olyan, hogy csak "balesetek":evil: történtek felrobbant pár hordó üzemanyag, aztán már nyomták is.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Eddig nekem is tetszik a game. Főleg a részletgazdagsága fogott meg. Sokszor csak megálltam bámészkodni a random npc-k között, akik éppen siklót hegesztettek, szkanderoztak, kártyáztak, vagy egy vitát rendeztek le agresszív véleménycserével. Még csak a Tosharán járok, de már most megvettek ezzel a részletgazdagsággal. A tennivalók tárháza pedig nem szegényes, és főleg nem monoton.

 

A fathier fogadások és a szabakk partik esetében nem teljesen világos a győzelmi kimenetel, mert elég szerencse (és képesség fejlesztés) alapúnak tűnik - tudom, ezért szerencsejáték. :D A fathier fogadás kapcsán pl. a Cantonicán találtam egy adatpadot, de nem sok haszna volt. Aztán másodjára, a Tosharán random eltaláltam a győztest. A szabakknál pedig csak egy fordulót hagyott nyerni (szerintem a tutorial kedvéért), aztán osztotta a lehetetlen lapokat. Gyanítom, hogy itt a későbbi képességek elsajátítása megkönnyíti majd a dolgokat.

 

A különféle szindikátusok közti lavírozás már most tetszik. Én elsőként a Vörös Hajnal kegyeibe férkőztem, de izgalmas, hogy nem lehet előre tudni, melyik a legkifizetődőbb opció. Az Assassin's Creedre hajazó játékmechanika és a Star Wars hangulat ötvözete nálam telitalálat.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.