Ugrás a kommentre

Star Wars: Outlaws


Bence1997

Ajánlott hozzászólás

Frenkie biztos PS5-ön játszik, mert már ugyanúgy nem használja a PC-t játékra, mint én.

 

Szóval akkor nem "minden idők legrosszabb videójátéka", mint ahogy az a Youtube-videó cím állította, ami a kutya tudja miért, bekerült nálam az ajánlott videók közé és menten tiltottam az egész csatornát? Ej-ej-ej... Pedig már majdnem elhittem, hogy álmomban talán hinni tudnék annak a videónak. :D 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

2024. 08. 28. - 17:18, Cpt. Rex írta:

Attól hogy nem játszom vele, de 2k-ban nézem, és full ultrán tolja a gyerek, és úgy se kiemelkedő a grafika, közben meg bitang vas kell alá, az azért egy kicsit érdekes.... xD 

Éjfélkor végre nekem is játszhatóvá vált, csak elindítottam, hogy meglessem. Ezerszer jobban néz ki, amikor te magad játszod a saját eszközödön, mint ahogy az a streamekről átjön - kb mint a legtöbb játéknál. Twitchnek, youtube-nak nincs akkora bitrátája, hogy ez átjöjjön.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

18 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Ha esetleg PC-n tolod akkor van hozzá szinkron szerintem elég minőségi is lett.

 

10 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Frenkie biztos PS5-ön játszik, mert már ugyanúgy nem használja a PC-t játékra, mint én.

  

@Dzséjt-nek van igaza. Mikor 7 éve megvettem a PS4-et akkor még úgy voltam hogy azokat a szerelem FPs-eket melyeket többször is végigtoltam PC-n(Cod-ok, Quake 4 stb..) majd ugyanúgy pc-n fogom végigtolni.

Az utolsó játék amivel pc-n játszottam a Doom: Eternal volt 2020-ban. Azt is félbehagytam.   Amiről azt hittem hogy soha nem fog bekövetkezni, bekövetkezett. Annyira megszoktam a kontrollert, hogy már olyan természetességgel mozgok a karakterrel és célzok vele mint pc-n. Nyilván a PC célzáspontosságát nem éri el a kontroller de megközelíti hogy már megszoktam. Sok Cod-ot azóta meg is vettem PS5-re.

Nálam a PC végetért játékplatform lenni. Egyszerűen annyira kényelmes hogy tv bekapcs, konzol bekapcs, erősitő bekapcs, és megy minde flottul hogy már nem akarok driverekkel tökölni, beállítgatni. Gyönyörű képe van a játékoknak a tv-men 4K-ban és HDR-t bekapcsolva játszom.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

"Elcsesztem" egy fél napot, de gyakorlatilag egy tyúklépést se haladtam a főstoryval, annyira jó, hogy ennyi mindennel el lehet szórakozni benne. 
Behatoltam egy birodalmi bázisra, elment vele 1 talán 2 órám is, ott nem sz*roznak, hamar megnyomják a riadót aztán onnantól csak idő kérdése mikor gyűr le a túlerő.

Kiraboltam a Pyke-ok széfjét is. Egyelőre sikerült úgy lavíroznom, hogy mind velük, mind a Crimson Dawn-nal jó viszonyban vagyok. 

 

A játékot leginkább a Watch Dogsokhoz tudnám hasonlítani (azokat is szerettem) ott ugye a telónkkal tudtuk meghekkelni a tereptárgyakat, megzavarni az ellenfeleket stb. de most ezeket a feladatokat Nix végzi.
 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

10 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

"Elcsesztem" egy fél napot, de gyakorlatilag egy tyúklépést se haladtam a főstoryval, annyira jó, hogy ennyi mindennel el lehet szórakozni benne. 

 

Ugye?

4 napja játszom, és ebből 2 nap azzal ment el, hogy a világban szaladgálok meg robogózok, 2 napja nem néztem főküldi felé :D

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Az a jó, hogy tényleg rengeteg a "tennivaló". Lépten nyomon bele lehet futni valamibe: ahogy robogóztam hol egy kihalt kantinára akadtam rá, amibe be tudtam törni és ki tudtam fosztani, hol egy rodiai szólított le a semmi közepén, hogy versenyezzünk a robogónkkal. A forgalmasabb helyeken rengeteg a leszólítható figura. Még a bárnál kirendelt kajából is csináltak egy mini-game-et. Ami elsőre fura volt, de kiderült, hogy még ennek is haszna van, mert Nix új képességeket szerez ha eszik egy különlegeset. 

Rengeteg a barlang, a rejtett bűntanya vagy bázis. Ma úgy elment az idő a játékkal, hogy csuda. Csak most késődélután kezdtem el vinni a főküldetést.

 

Eleinte szokni kellett, hogy itt nem egy félistenek vagyunk, mint a "Jedi" játékoknál. Egy sima rohamosztagos is keresztbe tud tenni. De mostanra nagyon bejött ez is.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

4 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Én pont ezt szeretem az open world játékokban, hogy el lehet bennük veszni.

 

Én is.

 

 

 

Ma némi főküldetést is csináltam,, 2 db-t összvissz, de azt is csak azért, mert amiket kaptam értük azok kellenek bizonyos helyekre való bejutáshoz. Az egyik egy kódtörő eszköz a másik meg némi pöckölés a speederen, hogy alkalomadtán legyen extra sebesség és így át tudjak ugratni a nagyobb szakadékokon is, illetve talán (még nem próbáltam) ezzel így át tudok haladni a nagyon szeles barlangokon és nem fúj vissza a szél. Még valami falrobbantó eszköz kelleni fog, mert több helyen találok olyat ahol nem tudok tovább menni pedig 100% arra kellene csak hát nincs mivel átmenni, gránát nem elég :D 

Ma megtérült, hogy tegnap 1-2 órát elszöszöltem a birodalmi bázisra való bejutással, ma az egyik főküldi oda vitt. De már tudtam melyik a legmegfelelőbb behatolási pont, illetve tudtam, hogy merre hány darab tiszt, technikus illetve rohamosztagos található, igaz, hogy az nem volt száz százalékig pontos, ugyanis észrevettem már máshol is, hogy a játék olykor csavar egyet az őrjáratok mozgásán, egy két őr elhelyezésén. :clap: Ezt nem sok ilyen lopakodós játéknál vettem észre eddig, pedig van tapasztalat, összes AC, Splinter Cell, Styx gamek illetve az első 2 Watch Dogs. 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

3 perccel korábban, Darth Cupsy írta:

észrevettem már máshol is, hogy a játék olykor csavar egyet az őrjáratok mozgásán, egy két őr elhelyezésén. :clap: Ezt nem sok ilyen lopakodós játéknál vettem észre eddig, pedig van tapasztalat, összes AC, Splinter Cell, Styx gamek illetve az első 2 Watch Dogs. 

The Last of Us Part 2-ben van ilyen, meg a másik nem olyan régi ubi termélben, a Far Cry 6-ban. Ezekben még az is megesik, hogy ha kiiktatsz egy őrjáratot, akkor a hiánya egy idő után feltűnik másoknak és elindulnak megnézni, hová lett. Ezt nagyon imádtam, mert nálam a legtöbb lopakodós játék ott dől be, hogy pillanatok alatt kiismerhetőek az őrjáratok, amik mindig ugyanazon az útvonalon haladnak és senkinek sem tűnik fel, ha eltűnnek. Még akkor sem két méterre tőle tűntettél el valakit.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

20 perccel korábban, Dzséjt írta:

The Last of Us Part 2-ben van ilyen, meg a másik nem olyan régi ubi termélben, a Far Cry 6-ban.

 

Ezekkel nem játszottam.

 

20 perccel korábban, Dzséjt írta:

Ezekben még az is megesik, hogy ha kiiktatsz egy őrjáratot, akkor a hiánya egy idő után feltűnik másoknak és elindulnak megnézni, hová lett.

 

Az igen, ilyennel még nem találkoztam egy játékban sem, csak a fordítottjával, hogy a járőrőző(k)nek tűnt fel, ha a megszokott helyén nem állt ott a társa akkor a környéken kicsit vizsgálódott, de kis idő múlva megnyugodott és ment tovább. Meg azt hiszem talán a Spolinter Cellekben volt, hogy ha valakit csak leütöttél, akkor az felkelt egy idő után.

 

20 perccel korábban, Dzséjt írta:

Ezt nagyon imádtam, mert nálam a legtöbb lopakodós játék ott dől be, hogy pillanatok alatt kiismerhetőek az őrjáratok, amik mindig ugyanazon az útvonalon haladnak és senkinek sem tűnik fel, ha eltűnnek. Még akkor sem két méterre tőle tűntettél el valakit.

 

Hát ez itt is megvan, hogy viszonylag kis távolságban álló őrökből tudod likvidálni a közelebbit anélkül, hogy a másik észrevenné, ha nem feléd néz, de ez szerintem egy játékmechanikai kompromisszum. Viszont a látásuk elég jó, ahol pl. egy AC-ben simán elsétáltam guggolva az őr elött anélkül, hogy bármi történt volna, itt gyanút fognak. A halott/leütött őröket észreveszik (nem lehet őket mozdítani ha fekszenek) és egy darabig keresgélnek, de aztán folytatják a rutint. Kivéve a birodalmiak ott pár gyanús esemény után pukkan a riadó, volt olyan, hogy csak "balesetek":evil: történtek felrobbant pár hordó üzemanyag, aztán már nyomták is.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Eddig nekem is tetszik a game. Főleg a részletgazdagsága fogott meg. Sokszor csak megálltam bámészkodni a random npc-k között, akik éppen siklót hegesztettek, szkanderoztak, kártyáztak, vagy egy vitát rendeztek le agresszív véleménycserével. Még csak a Tosharán járok, de már most megvettek ezzel a részletgazdagsággal. A tennivalók tárháza pedig nem szegényes, és főleg nem monoton.

 

A fathier fogadások és a szabakk partik esetében nem teljesen világos a győzelmi kimenetel, mert elég szerencse (és képesség fejlesztés) alapúnak tűnik - tudom, ezért szerencsejáték. :D A fathier fogadás kapcsán pl. a Cantonicán találtam egy adatpadot, de nem sok haszna volt. Aztán másodjára, a Tosharán random eltaláltam a győztest. A szabakknál pedig csak egy fordulót hagyott nyerni (szerintem a tutorial kedvéért), aztán osztotta a lehetetlen lapokat. Gyanítom, hogy itt a későbbi képességek elsajátítása megkönnyíti majd a dolgokat.

 

A különféle szindikátusok közti lavírozás már most tetszik. Én elsőként a Vörös Hajnal kegyeibe férkőztem, de izgalmas, hogy nem lehet előre tudni, melyik a legkifizetődőbb opció. Az Assassin's Creedre hajazó játékmechanika és a Star Wars hangulat ötvözete nálam telitalálat.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

7 órával ezelőtt, Darth Sky írta:

A szabakknál pedig csak egy fordulót hagyott nyerni (szerintem a tutorial kedvéért), aztán osztotta a lehetetlen lapokat. Gyanítom, hogy itt a későbbi képességek elsajátítása megkönnyíti majd a dolgokat.

Nagyon sokat segítenek a "variáló lapok": ha nagyon nem jön a szerencse és látszik hogy lehetetlen győzni, akkor ha jól emlékszem már az elején is van olyan amelyikkel vissza lehet kérni két zsetont. És akkor abban a körben nem buksz akkorát. Később arra is van mód hogy mondjuk kilesed Nixel hogy van-e az asztalnál valakinek sylop kártyája, ami kifejezetten erős, viszont te húzol egy olyat hogy aki következőleg sylopot virit annak annyi (már nem emlékszem hol szereztem ezt a variáló kártyát). Ja meg ha rád mosolyog a szerencse, akkor gyorsan minél jobban meg kell kopasztani őket és a tétek növelésére kell kényszeriteni a többi játékost, nehogy egy következő körben visszanyerjék amit kaszálsz.

 

Ettől még alapvetően szerencse alapú, mert a húzott kártyákon nagyon sok múlik, de ahogy egyre több variáló lapod van egyre több lehetőséged is lesz. Nekem már Bosnokot is sikerült megverni a Tosharán, aki ugy van eladva, hogy ő a nagy ász a bolygón.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

7 órával ezelőtt, Darth Sky írta:

A fathier fogadás kapcsán pl. a Cantonicán találtam egy adatpadot, de nem sok haszna volt

 

Valamit nem néztél félre? Mert nekem a Cantonicás tipp bejött, sőt azóta találtam máshol is ilyen datapadokat és azok is mind bejöttek. Nem tudom mennyire számít, de amikor megtaláltam őket utána első utam a fogadó helyhez vezetett mindig. 

 

Találtam egy kellemetlen bugot, Miroganában van egy kincs (Kerro's Speakeasy) ami egy vörös energia fal mögött van, meghekkeltem a konzolját és kikapcsoltam az energia falat, legalább is a konzol szerint, de a fal nem kapcsol ki, ahogy olvastam másnak is van ezzel gondja. Volt már olyan is, hogy combatban maradtam, de az nem vészes. Illetve nem tudom, hogy ez bug-e, de egy kincshez menet leütöttem három embert ezután, le kellett mennem egy lifttel, ott lenn volt egy kis csetepaté, mikor visszafele mentem a leütött embereim ébren voltak amiben az a legnagyobb gáz, hogy gyakorlatilag a liftből kilépve egyből észrevesznek. Maradt a nyúlcipő, de így kicsit csökkent a reputációm a Crimson Dawnnal.

Szerkesztve: - Darth Cupsy
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

4 órával ezelőtt, Bomarr írta:

Nagyon sokat segítenek a "variáló lapok": ha nagyon nem jön a szerencse és látszik hogy lehetetlen győzni, akkor ha jól emlékszem már az elején is van olyan amelyikkel vissza lehet kérni két zsetont. És akkor abban a körben nem buksz akkorát. Később arra is van mód hogy mondjuk kilesed Nixel hogy van-e az asztalnál valakinek sylop kártyája, ami kifejezetten erős, viszont te húzol egy olyat hogy aki következőleg sylopot virit annak annyi (már nem emlékszem hol szereztem ezt a variáló kártyát).

Azt a képességet már sikerült feloldani, hogy Nixel meglesem az ellenfelek lapjait, ami hasznos tud lenni - már ha nem fognak gyanút a többiek. Az ilyen-olyan módosító tokenek is meg tudják csavarni a játék végkimenetelét. Azokból is szert tettem már egy-két újra. Amúgy szerintem ott szúrtam el korábban, hogy a zsetonok számára nemigen figyeltem, és csak pislogtam, amikor kiestem. :D

 

4 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Valamit nem néztél félre? Mert nekem a Cantonicás tipp bejött, sőt azóta találtam máshol is ilyen datapadokat és azok is mind bejöttek. Nem tudom mennyire számít, de amikor megtaláltam őket utána első utam a fogadó helyhez vezetett mindig. 

Pakliban van, de én az adatpadon olvasható tuti befutót nem találtam a választható hajtók nevei között. Aztán visszamentem, hogy még egyszer elolvassam, de a tippet adó fickó és az adatpad is eltűnt. :lol:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Na, tegnap beletettem vagy 3-4 órát :D szabakkon még nem bírtam nyerni, a köcsög rodiai kettőből 2x (!!) is úgy dobott az imposztor lapra, hogy az pont jó lett neki! Rohadna meg! :D 

Szerkesztve: - Yoda József
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Sziasztok!

 

Elkezdtük fordítani az Outlaws-t. Szeretnénk a már meglévő sorozatokban, filmekben, könyvekben használt magyar kifejezések használni a játékban is. A Sixth Kin szervezet https://starwars.fandom.com/wiki/Sixth_Kin magyar neve érdekelne. Esetleg nincs meg valakinek a Doktor Aphra képregénysorozat magyarul, és segítene kideríteni? Elvileg azokban már szerepelt.

Köszi

Szerkesztve: - FEARka
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

30 perccel korábban, FEARka írta:

Sziasztok!

 

Elkezdtük fordítani az Outlaws-t. Szeretnénk a már meglévő sorozatokban, filmekben, könyvekben használt magyar kifejezések használni a játékban is. A Sixth Kin szervezet https://starwars.fandom.com/wiki/Sixth_Kin magyar neve érdekelne. Esetleg nincs meg valakinek a Doktor Aphra képregénysorozat magyarul, és segítene kideríteni? Elvileg azokban már szerepelt.

Köszi

Szia, @FEARka!

Magyarul a Hatodik Nemzetség nevet kapta:
image.jpeg
 

Előre is köszi a munkátokat!

Szerkesztve: - ByRoT
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Ma ráfáztam, csináltam egy főküldit és a végén választani kellet, hogy a Pyke-oknak vagy a CD-nak kedvezek, mindkettővel jó volt a viszonyom, de a Pyke-okkal épphogy, mivel eddig ilyen esetekben a választás nem volt drasztikus hatással a másikra a Pyke-okat választottam, hogy ne a határon legyek, erre a CD meg alaphelyzetbe állt...:cry: szerencsére már vannak megbízások, amik eleve egyik frakció repuját növeli így egy ilyen teljesítésével sikerült ismét jó viszonyba kerülni a CD-nal, de most velük van az épphogy állapot.

 

 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Szereztem mágneses sabacc kockákat, úgyhogy most már a kocka dobásnál is tudok csalni a sabacc-ban :D Egyébként nagyon durva, hogy például a Tatooine-on, aki csak a főküldetéseket nyomja végig az lemarad a legjobb helyszínekről. Talán a legötletesebb helyszinbe nemrég futottam bele egy mellék kampány során.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

8 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Just fair and square, baby. :lol:

Le kell szoknom enneka  topic-nak a látogatásáról, amíg nincs meg a game, mert csak a szívem fáj... :( 

Én nagyon élvezem olvasgatni őket. Pont olyan lett a játék amilyenre számítottam. Egyszer majd csak eljutok én is oda. :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

1 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Én általában minden játékot az alapértelmezett nehézségi fokozaton játszom, kivéve a 2 Jedi játékot azt leraktam story módra, mert frusztrál a soulslike játékmenet.

Engem meg itt frusztrál, hogy checkpointok vannak, és nem lehet menteni :lol: de egyelőre hagytam regular-on. Illetve én a lockpicking-et kikapcsoltam, szerintem borzalmas PS5-kontrollerrel (R2 nem egy olyan gomb, amit könnyen lehetne gyorsan nyomogatni egymás után - legalábbis nekem nagyon nem megy)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

31 perccel korábban, Yoda József írta:

Engem meg itt frusztrál, hogy checkpointok vannak, és nem lehet menteni 

 

Engem is, pláne amikor már egy tiltott területen majdnem átsunnyogom magam, erre a cél elött észre vesznek, aztán vissza az elejére...

 

31 perccel korábban, Yoda József írta:

Illetve én a lockpicking-et kikapcsoltam, szerintem borzalmas PS5-kontrollerrel

 

jah, gondolom, egérrel okés

 

7 perccel korábban, Bomarr írta:

Ezt hogy érted? Már hogyne lehetne menteni?

 

De nem tudsz akárhol, Tiltott területeken belül nem tudsz, csak a checkpoint rendszer van, és az nem lett a legjobb szerintem se. AC-kban jobb szokott lenni a kiosztásuk, szerintem.

Szerkesztve: - Darth Cupsy
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.