Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Gyerekek, nem láthatatlanban, hanem látatlanban. :lol:

 

Én egyszer úgy meg tudtam szerezni a Half-Life 3-at, de valahova leraktam és azóta nem találom :D

 

 

Mondjuk pénzügyileg biztos nincsenek előrébb a "feltörhetetlen" játékokkal, mert aki warezol csak azért nem fogja megvenni, mert nem tudták feltörni, hanem inkább nem játszik vele.

  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Mad Max

 

Ha a 2013-as Tomb Raider 100 % mint játék akkor ez is. Egyszerűen annyira jó játék, annyira jól hozza a Mad Max világot(főleg a 2.részt) hogy alig birom abbahagyni mikor játszom vele. Elképesztően jó ötletek tárháza robban a szemünkbe a képernyőröl. Már az k*rva nagy élmény ahogy a járgánnyal csak végigszáguldunk a sivatagon ami valaha tenger volt. A Tomb Raider, a Need for Speed, a Batman Arkham Asylum, a Far Cry 3-4 világainak, harcrendszereinek ráépítése Max apánk világára meg annyira profi szint hogy a srácokat nyugodtan lehet alkalmazni más játékokhoz is.

Én imádom a Mad Max filmeket(mikor Max beindítja a rendőrkocsit az első rész elején és a kamera rámegy a kipufogóra az maga benzingőzös mennyország) na meg a rájuk épülő világot. Féltem egy kicsit attól hogy ez a játék nem fogja nálam hozni az "érzést". De tévedtem ,mert ez maga a Mad Max 2,5. Hogy tovább menjek ebből a játékból lett teljesen világos hogy a Mad Max1-2 hol és mikor játszódik.

Hozzászólás ideje:

Én sejtettem, hogy nem fogsz csalódni benne. Most pöfögök vele én is a második végigjátszással. Hihetetlen, de még az is marhára le tud kötni, hogy csak keresgélem az elrejtett cuccokat és fejlesztem a bázisokat. Az egyetlen, amit negatívumként tudnék felhozni ellene, hogy a fejlődés nagyon kiegyenlítetlen. Már első végigjátszásnál feltűnt, hogy Max tulajdonságait Griffánál nagyon gyorsan ki lehet maxolni, de most, hogy már ismerem a programot és tudatosabban játszom, hősünk ruházata és képességeit, valamint maga a Magnom Opus is nagyon gyorsan fejlődik. Még nem mentem át a játéktér másik felére, de már majdnem kész a kocsi és Max. Csak a sztori miatt nem elérhető alkatrészek nincsenek meg.

Meg hiányolom belőle a motorokat és kamionokat. :) De ez inkább "esztétikai" negatívum. Az meg különösen lenyűgöz még mindig, hogy milyen gyönyörű a játék. Arra majd kíváncsi leszek, mit szólsz majd a végéhez.

Hozzászólás ideje:

Az nem fair, hogy nem hagyják, hogy ellopják a terméküket? Azért ha felpróbálsz egy farmert, nem sétálsz ki vele a boltból és hordod, amíg elrongyolódik. A warezre ne tekintsünk már úgy, mint legális próbalehetőségre. Mert nem az. A warez lopás, nem termékpróba - akik próbaként gondolnak rá, azok a lábjegyzetre sem elég elenyésző kisebbség. Teljes mértékben fair a DRM - az nem fair, amikor a DRM a vásárlót is tolvajnak kezeli, de szerencsére ilyet már nem igen használnak. Na jó, Square és a Ubi még igen, de a többség már nem.

Valóban, lehetnének demók, de most vannak más lehetőségek. A Doomnak legalább két nyílt bétája volt, a Star Wars: Battlefrontnak is volt egy, ezekbe bárki belekóstolhatott. Nálam pont a Battlefront béta döntötte el, hogy ez a játék nekem rohadtul nem kell, a Doom beta meg azt, hogy erre érdemes lesz pénzt áldoznom.

A Steamen meg ott van az a lehetősége, hogy megveszed a játékot, és ha két órán belül azt mondod, ez sz*r, visszafizetik a pénzt (nyilván a játék ezzel ugrik a könyvtáradból, de ha sz*r, úgyse játszol már vele). És két óra bőven elégséges kell legyen, mert egy demo sem tartott annál tovább.

 

Azt sem értem, miért nem lehet utólag megbeszélni az élményt. Ez milyen felfogás? Hány játékról írtam már itt, ami nem fél éves, hanem több éves!!!! A Doom is ilyen lesz, mert szerinted mikor fogok azzal játszani? Valószínűleg még masszívan hónapokra vagyok attól, mert momentán nincs rá egy vasam sem.

 

És ki vesz láthatatlanban játékot? Láthatatlanban vettem meg a Tomb Raidert, a Rise of the Tomb Raidert, az Aliens: Colonial Marinest, az Alien: Isolationt, a Witcher-trilógiát, a Mass Effect-trilógiát, a Mad Maxet - ezek mind a megjelenés napján futottak be, szóval aligha játszhattam volna velük előre. Akkor mégis miért vágtam bele? Mert a nyamvadt neten kismillió trailer, gameplay-videó, interjú, így készült videó, előzetes és teszt van, ami már fél évvel a megjelenés előtt felvázolja neked, milyen lesz a játék. Ezután már nagyon nehéz mellényúlni. Nekem valahogy még egyszer sem sikerült, pedig általában nem is mezei kiadások azok, amikre a megjelenés napján lecsapok, szóval nem 5000-10000 forintokat kockáztatok.

 

Ere úgy látszik elfelejtettem reagálni. Szóval a végével kezdeném. Hiába nézel meg sok gameplay videót az nem ugyanaz mint játszani vele. A grafikát látod(ami nem biztos hogy a te gépeden is így fog kinézni hisz lehet le kell venned dolgokat hogy ne akadjon), meg a játékmenetet. Azt hogy te kockáztatod a pénzedet az a te dolgod(mert azért van benne kockázat és az hogy eddig elkerült a rossz vétel abban szerencséd is volt)) de nem mindenki ilyen. Mondok egy példát. Engem világéletemben hidegen hagyott a Tomb Raider. A 2013-asnál már lehetett sejteni hogy nagyon jól sikerült, tesztek stb. De amig Jake és te nem írtátok milyen jó addig le sem töltöttem. Ráadásul benne volt hogy lehet nektek nagyon tetszett ,nekem nem fog. Játszottam vele ,elvarázsolt megvettem. Na de úgy nem vettem volna meg a megjelenés napján hogy nem is játszottam vele, a Tomb Raider hidegen hagy, és pár teszt jókat írt róla. Azt nekem kellett megtapasztalnom és UTÁNA már megvásároltam. Ezért lenne jó ha lennének demok. Nálam azt irtózatos lutri hogy megjelenés napján 10-15000-et adjak egy játékért, mert ahogy nálad is nálam is többfelé kell a pénz és baromira zavarna hogy 12000 ft elúszott amit másra ,hasznosabbra is költhettem volna. Természetesen ha nagyszerü a játék, mint a Tomb Raidre, vagy a Mad Max akkor a 15000 ft nem zavar mert nagyon jó játékélményt kapok. Szóval nekem ezért volt hogy torrenten fent volt mert végigvittem és ami tetszett megvettem.

Mivel viszont tudom hogy biztos hogy ezen játékok karácsonykor max 3000 ft-ért elvihetők, és simán várok addig hogy jól járjak, ezért akkor is fogom megvenni.

 

Az hogy mikor írunk egy játékról azért nem mindegy mert eddig úgy volt hogy valami megjelent pénteken hivatalosan is és torrenten is játszottunk vele beirtuk a véleményünket. Ez ugyanaz mint a sorozatoknál, vagy a filmeknél. A filmeknél a moziban nézők megnézik, kibeszélik friss az élmény. ! hónappal késöbb jönnek a dvd-sek, torrentről letöltők, valamit beírtak amire a moziban látok vagy emlékeznek vagy nem és az aki utóbb látja nem tudja megbeszélni az először látóval.

Ezt nem rád értem ,te szoktál hónapokkal később is reagálni. Sőt nem is negatívumként, mert ilyen az ember ez egy jelenség.

 

A Steames 2 órás visszafizetéses megoldás tetszik csak eddig erről nem is hallottam. Ha jól tudom van ilyen az Originen is. A bétakipróbálás meg sosem érdekelt én mindig a kész végső verziót választottam arról lehet véleményt írni a bétában lehetnek még hibák. Ezért nem is raktam fel például soha béta-Windowsokat. Ráadásul ha jól tudom ezen bétajátékosokat sorsolják, nem mindenki juthat be.

 

Na és akkor az összefoglaló. Természetesen a kiadók jogosan rakják a Denuvot a játékaikra(hülye lennék ha nem így gondolnám), csak hogy már az 5. játéknál amivel szerettem volna játszani ez van. Tulajdonképpen ami az indulatot kiváltotta az a változás. Mert pontosan hogy a régi világnak vége, hogy pénteki megjelenésnél szerdán már fent van a Reloaded verzió. 2004 óta torrentezem és ha valamit megszoksz és természetessé válik 12 éven keresztül arról nehéz átállni.

Nálam ez minden változásnál ami számomra nem kedvező úgy folyik hogy egy max félórát szidom még a Jóistent is aztán győz az agyam 3 ms alatt megtalálom az új helyzetre a nekem való megoldást. Ugyanezt csináltam volna hogyha az itten Spar bezár és messzebbre kéne mennem vásárolni.

Tehát nálam innentől az jön hogyha megjelenik valami ami érdekel Steamen megveszem, játszok vele 1 és 3/4 órát eldől tetszik-e visszakérem a pénzt aztán megveszem karácsonykor. Hátránya az hogy szélsőséges esetben 1 évvel a megjelenés után játszom vele, de ez van. Év közben meg játszom az egyre kevesebb Denuvo-védelem nélküli játékokkal.

 

 

Én sejtettem, hogy nem fogsz csalódni benne. Most pöfögök vele én is a második végigjátszással. Hihetetlen, de még az is marhára le tud kötni, hogy csak keresgélem az elrejtett cuccokat és fejlesztem a bázisokat. Az egyetlen, amit negatívumként tudnék felhozni ellene, hogy a fejlődés nagyon kiegyenlítetlen. Már első végigjátszásnál feltűnt, hogy Max tulajdonságait Griffánál nagyon gyorsan ki lehet maxolni, de most, hogy már ismerem a programot és tudatosabban játszom, hősünk ruházata és képességeit, valamint maga a Magnom Opus is nagyon gyorsan fejlődik. Még nem mentem át a játéktér másik felére, de már majdnem kész a kocsi és Max. Csak a sztori miatt nem elérhető alkatrészek nincsenek meg.

Meg hiányolom belőle a motorokat és kamionokat. :) De ez inkább "esztétikai" negatívum. Az meg különösen lenyűgöz még mindig, hogy milyen gyönyörű a játék. Arra majd kíváncsi leszek, mit szólsz majd a végéhez.

 

Ez még a fentihez tartozik, de ideírom. Képzeld el hogy a Mad Max-et már a megjelenés után 1 héttel feltörték, csak az ncore-on nem volt én meg azt hittem nem megy. Rákerestem véletlenül és egy srác megírta hogy már tavaly szeptemberben játszott a törttel. Annyi van hogy a játék elött a Windows időzónáját hongkongira kell rakni.

A grafika elképesztő, persze minden full-on. A tűz, a homokot ahogy fújja a szél, a vihar, a kocsik mind elképesztőek. Ami még lenyűgőz az a napszakok változása. Maga a sivatagi környezet ami gondolom az óceán egy bizonyos részéből maradt hisz tele van roncshajóval. Ezen hajók is hiven tükrözik azt a katasztrófát ami az emberiséget a végromlásba vitte. Rendesen átjön, szinte érzem a rozsdás hajótest forróságát ércességét. Érzem a sivatagi hőséget. Le a kalappal a grafika elött komolyan. Sőt a legnagyobb jeleneteknél sincs szaggatás. Van egy olyan érzésem hogy a Tomb Raider(2013) motorja duruzsol alatta, természetesen továbbfejlesztve. Az volt ennyire jól összerakva.

Tetszik a fejlődés mint a Tomb Raiderben, bár nekem nem tűnik gyorsnak. Elég sok Scrapot kell gyüjteni hogy érdemben lehessen a kocsit is és Max-ot is fejleszteni. Bár az igaz hogy sok helyen található, de nem sok értékü. Nagyon tetszik hogy vizet kell innod hogy gyógyulj vagy a jó öreg kutyakaját kell enned amit Max a 2. részben falatozott jóizűen.

Az is mekkora már hogy a szigonyágyúval kiszedheted a csávót a másik kocsiból. :D Azon meg ledöbbentem hogy mennyire figyeltek a karakterek és a világ kapcsolatára. Láttam hogy szerelnek egy kocsit, nitro segítsével nekihajtottam a kocsinak és a 3-ból 2 figura megholt. Szép lassan hátratolattam hogy megadjam a kegyelemdöfést mire a 3. csóka utánam iramodott , ráugrott a motorháztatőre és elkezdett rugdalni a nemlétező szélvédőn át. Zseniális. :clap:

A verekedési rendszer is ott van a szeren. Az egér két gombjával meg a Space-el simán elintézek akár 6-7 csirkefogót. Mint a Batman-ben. Jó az olajkutak megsemmisitése is.

A negativum az hogy ha szerzek egy kocsit akkor vissza kell mennem a főhadiszállásra vele hogy a garázsba vigyem, mert a Fast Travel csak engem visz oda és a kocsit otthagyja. Apropó kocsik. Láttam hogy vagy 20 kocsit össze lehet gyüjteni. De van ennek értelme? Később elveszítheted a Magnum Opust azért van ez? Mert ha nem semmi értelmét nem látom a gyűjtésnek inkább akkor megsemmísítem őket. Annyi Scrap meg szerintem nincs hogy minden kocsit űbertápossá tégy.

Még a második területen vagyok, de a főstory továbbvitele nélkül is rengeteget lehet szórakozni. Most azt találtam ki hogy az első területen megcsinálok mindent és egy táposabb Magnum Opussal és Max-el folytatom tovább a második területet ahol voltam már, de nem sok mindent csináltam még.

Hozzászólás ideje:

A Steames 2 órás visszafizetéses megoldás tetszik csak eddig erről nem is hallottam. Ha jól tudom van ilyen az Originen is. A bétakipróbálás meg sosem érdekelt én mindig a kész végső verziót választottam arról lehet véleményt írni a bétában lehetnek még hibák. Ezért nem is raktam fel például soha béta-Windowsokat. Ráadásul ha jól tudom ezen bétajátékosokat sorsolják, nem mindenki juthat be.

A zárt bétákra sorsolnak, a nyílt bétákra mindig bárki bejuthat. És a béták nem mindig bughalmok, pláne nem a nyíltnál. Azok echte úgy funkcionálnak, mint egy demo - és a demo sem volt soha a hibátlan játék rövidített változata, azokban is voltak bőséggel bugok. A megjelenés közeli nyílt béta általában már majdnem teljes egészében maga a játék. Csak hiányos, mint egy demo. Nem elérhető minden funkció. A Doomnál mondjuk pont a lényeg nem volt játszható, a kampány, de már a multiból is le lehetett szűrni sok dolgot - pl. az említett beállításokat (és a béta és a teljes játék gépigénye a Doomnál bitre ugyanaz). De pl. a Star Wars: Battlefront szinte teljes egészében játszható volt, csak a karaktereket, meg a pályákat fogták vissza.

A bétákat nyugodtan lehet demóként kezelni, mert voltaképpen azok. Szóval szerintem nyugodtan bepróbálkozhatsz nyílt bétákkal a megjelenések közelében. Hidd el, tapasztalatból mondom: amit egy ilyen bétában látsz, az lesz a játékban is. Ha bugos, akkor a játék is az lesz.

 

Tehát nálam innentől az jön hogyha megjelenik valami ami érdekel Steamen megveszem, játszok vele 1 és 3/4 órát eldől tetszik-e visszakérem a pénzt aztán megveszem karácsonykor. Hátránya az hogy szélsőséges esetben 1 évvel a megjelenés után játszom vele, de ez van. Év közben meg játszom az egyre kevesebb Denuvo-védelem nélküli játékokkal.

Szerintem túl nagy feneket kerítesz ennek a "mikor játszom" kérdésnek. Én múlt héten kezdtem el játszani a Mirror's Edge-dzsel. 2008-as játék, 2014-ben vettem meg, 2016-ban játszottam vele először. Szerintem ezzel egyáltalán nem kéne foglalkozni. Megveszed, amikor megtudod, játszol vele, amikor oda jutsz.

 

Van egy olyan érzésem hogy a Tomb Raider(2013) motorja duruzsol alatta, természetesen továbbfejlesztve. Az volt ennyire jól összerakva.

Valóban mindkét motor jól össze van rakva és hasonlítanak is egymásra, de nem ugyanaz a kettő. Mindkét játék házon belüli motort használ. A Crystal Dynamicsé a Foundation Engine, az Avalanche meg az Avalanche Engine-t használja. :)

 

A negativum az hogy ha szerzek egy kocsit akkor vissza kell mennem a főhadiszállásra vele hogy a garázsba vigyem, mert a Fast Travel csak engem visz oda és a kocsit otthagyja. Apropó kocsik. Láttam hogy vagy 20 kocsit össze lehet gyüjteni. De van ennek értelme? Később elveszítheted a Magnum Opust azért van ez? Mert ha nem semmi értelmét nem látom a gyűjtésnek inkább akkor megsemmísítem őket. Annyi Scrap meg szerintem nincs hogy minden kocsit űbertápossá tégy.

A kocsik gyűjtésének nincs értelme, mármint a gyűjtési szenvedély kielégítésén kívül (lehet érte Steam achit kapni, ez a max jutalom). Sajnos ez is egy negatívum, valóban. Ha mégis össze akarnád szedni őket, akkor azt a versenyeken is megteheted.

Tipp: a strongholdokban, vagyis az erődökben elsőként a Cleanup crew nevű cuccot fejleszd ki, mert ez baromira megkönnyíti a scrap gyűjtögetését. Ugyanis ezután nem kell kiszállni a Magnum Opusból, ha felrobbantasz egy kocsit.

Hozzászólás ideje:

A zárt bétákra sorsolnak, a nyílt bétákra mindig bárki bejuthat. És a béták nem mindig bughalmok, pláne nem a nyíltnál. Azok echte úgy funkcionálnak, mint egy demo - és a demo sem volt soha a hibátlan játék rövidített változata, azokban is voltak bőséggel bugok. A megjelenés közeli nyílt béta általában már majdnem teljes egészében maga a játék. Csak hiányos, mint egy demo. Nem elérhető minden funkció. A Doomnál mondjuk pont a lényeg nem volt játszható, a kampány, de már a multiból is le lehetett szűrni sok dolgot - pl. az említett beállításokat (és a béta és a teljes játék gépigénye a Doomnál bitre ugyanaz). De pl. a Star Wars: Battlefront szinte teljes egészében játszható volt, csak a karaktereket, meg a pályákat fogták vissza.

A bétákat nyugodtan lehet demóként kezelni, mert voltaképpen azok. Szóval szerintem nyugodtan bepróbálkozhatsz nyílt bétákkal a megjelenések közelében. Hidd el, tapasztalatból mondom: amit egy ilyen bétában látsz, az lesz a játékban is. Ha bugos, akkor a játék is az lesz.

 

 

Szerintem túl nagy feneket kerítesz ennek a "mikor játszom" kérdésnek. Én múlt héten kezdtem el játszani a Mirror's Edge-dzsel. 2008-as játék, 2014-ben vettem meg, 2016-ban játszottam vele először. Szerintem ezzel egyáltalán nem kéne foglalkozni. Megveszed, amikor megtudod, játszol vele, amikor oda jutsz.

 

 

Valóban mindkét motor jól össze van rakva és hasonlítanak is egymásra, de nem ugyanaz a kettő. Mindkét játék házon belüli motort használ. A Crystal Dynamicsé a Foundation Engine, az Avalanche meg az Avalanche Engine-t használja. :)

 

 

A kocsik gyűjtésének nincs értelme, mármint a gyűjtési szenvedély kielégítésén kívül (lehet érte Steam achit kapni, ez a max jutalom). Sajnos ez is egy negatívum, valóban. Ha mégis össze akarnád szedni őket, akkor azt a versenyeken is megteheted.

Tipp: a strongholdokban, vagyis az erődökben elsőként a Cleanup crew nevű cuccot fejleszd ki, mert ez baromira megkönnyíti a scrap gyűjtögetését. Ugyanis ezután nem kell kiszállni a Magnum Opusból, ha felrobbantasz egy kocsit.

 

 

Köszi a válaszokat és a tippeket. Azért mennyire látszik hogy pár éve nem olvasok Gurut és Gamestart, azelött fejből vágtam a játékok alatt futó motorok neveit, ma már erre emlékeztetnem kell. Az aranykor a 2002-2005 közötti időszak volt. Megjelent az újság(akkor még egy harmadik újság is volt a Gamer) bementünk a munkahelyre egymásnak adtuk kölcsön, onnan tudtunk meg mindent. Akkoriban Doom 3 láz volt, a Radeon 9700 Pro volt az atyaúristen kártya, és Gabe Nevell megigérte hogy 2003 szeptemberében megjelenik az a Half Life 2 mely az év májusában debütált az E3-on. Aztán jött a pofon hogy ellopták a forráskódot. Reakciónk. Ennyire hülye vagy hogy a forráskódot egy olyan gépen tárolod ami a netre van "kötve"?Aztán következő év novemberében megjelent a JÁTÉK. Persze az első Half-Life is az volt már. 2004 augusztusában persze megjelent a Doom3. Miért vártuk annyira? Hát ezért. Persze ez a jelenet már nem volt benne a kész játékban.

 

 

De 2003 más miatt is emlékezetes. Ekkor jelent meg ugyanis az Unreal 2. Amit imádtam volna ha nem akadt volna borzasztóan. De sikerült megvásárolnom sok gyüjtögetés árán a fentebb említett 9700 Prot és utána hasított. Persze sok köze nincs az első Unrealhoz, de nekem mégis a szívem csücske az űrhajós társakkal való kaland.

2004-ben pedig megjelent egy forradalmi játék a Far Cry. Ebben volt előszőr valós árnyékeffekt és valós fizika azaz rálőttél a lámpára és az mozgott rendesen. Annyira új volt az egész hogy mentem és megjelent valami, én meg beleeresztettem a tárat. Hát kiderült hogy csak az árnyék volt.

Hozzászólás ideje:

Frenkie videója alapján, meg ami rémlik, hogy láttam haver gépén anno a Doom 3 paráztatós játék volt nem úgy, mint a mostani "agyatlan hentüzem", mondjuk így se úgyse a zsánerem, csak fura, hogy ilyen váltás van 2 rész közt :)

Hozzászólás ideje:

Heh, a Gamer magazin. Nem tudom, emlékszel-e rá Frenkie, de az voltaképpen a PC Guru "reinkarnációja" volt. Akkoriban dolgoztam először a Gurunak (akkor a DVD mellékleten vezettem sci-fi rovatot), csak a lap tulajdonosa csődbe ment, és eladta a magazint egy másik cégnek, akik nem épp fairplay mód játszottak (engem speciel kirúgtak, több más íróval együtt). Ezért az eredeti Guru csapat új magazint indított, először PC Gamer, majd csak Gamer címen, míg a PC Guru az új tulaj égisze alatt futott tovább. Én a Gamerre váltottam, de aztán az a lap nem húzta sokáig.

 

A Doom 3 videó, ez mekkora volt. Emlékszem, mennyire lenyűgözött a látvány, meg a sci-fi környezetben császkáló szörnyek. Poén, hogy ez a jelenet nincs benne játékban, de akkoriban valahogy mégsem hisztiztek ilyesmi miatt az emberek. Manapság, ha már egy pixel eltér egy E3-as prezentáció és a végtermék között, halálosan megfenyegetik a fejlesztőket. :facepalm:

 

A Half-Life 2 botrány, na, az durva volt. A Half-Life őrületből én kimaradtam, nem tudom miért, pedig akkoriban már aktív játékos voltam. Ez valahogy mégis elkerülte a figyelmem, magáról a Half-Life-ról én sokáig azt hittem, hogy az valami RPG. :) A HL2 botrány alatt világosodtam meg, hogy FPS. Be is pótoltam. Amúgy ez is poén, hiszen manapság már "mindennaposak" a forráskódok eltulajdonítása. Olyannyira, hogy nem is érdekes, csak ritkán számolunk be ilyesmiről.

 

Frenkie videója alapján, meg ami rémlik, hogy láttam haver gépén anno a Doom 3 paráztatós játék volt nem úgy, mint a mostani "agyatlan hentüzem", mondjuk így se úgyse a zsánerem, csak fura, hogy ilyen váltás van 2 rész közt :)

Valójában a Doom 3 váltott zsánert, mert a Doom és a Doom 2 pontosan olyan volt, mint most az új Doom. Egy agyatlan hentüzem, ahogy oly jól megfogalmaztad. Nem lassú, kimért horror. Éppen ezért akadtak ki anno a hard core Doom-rajongók a harmadik részre, és bár én nagyon szeretem a Doom 3-at, egyetértek abban, hogy stílusilag nincs köze a szériához. Az idei Doom tehát visszatért a sorozat alapstílusához, a harmadik meg megmarad kakukktojásnak. :)

Hozzászólás ideje:

A Doom 3 videó, ez mekkora volt. Emlékszem, mennyire lenyűgözött a látvány, meg a sci-fi környezetben császkáló szörnyek. Poén, hogy ez a jelenet nincs benne játékban, de akkoriban valahogy mégsem hisztiztek ilyesmi miatt az emberek. Manapság, ha már egy pixel eltér egy E3-as prezentáció és a végtermék között, halálosan megfenyegetik a fejlesztőket. :facepalm:

 

Az ilyentől én is ki tudok akadni, hogy lépten-nyomon oltanak, már szinte mindent hol ezért, hol azért. Az ilyeneket visszaküldeném abba az időbe amikor még csak a Pong volt aztán akkor sírhatnának, hogy nincs meg a 70fps.

A Half-Life őrületből én kimaradtam, nem tudom miért, pedig akkoriban már aktív játékos voltam.

 

Én is, olyannyira, hogy a mai napig nem játszottam egyikkel sem. Egyébként mi olyan nagyon jó benne? Néztem videókat belőle, de azok alapján sem értem mi ez a hatalmas kultusz körülötte. Mitől több, mint egy másik FPS?

Hozzászólás ideje:

Én is, olyannyira, hogy a mai napig nem játszottam egyikkel sem. Egyébként mi olyan nagyon jó benne? Néztem videókat belőle, de azok alapján sem értem mi ez a hatalmas kultusz körülötte. Mitől több, mint egy másik FPS?

A Half-Life két dolog miatt ütött nagyot a maga idejében. Az egyik, hogy ez volt az első olyan FPS, aminek nem egysoros sztorija volt, hanem egy kidolgozott, fordulatos történettel bírt, jól megírt karakterekkel, mögöttes misztikummal, részletes világgal. A másik az MI. Addig az FPS-ekben az ellenfél nyílegyenesen támadt rád, ez volt az egyetlen taktika, amit követtek. A Half-Life-ban kezdtek fedezéket használni, más útvonalakra térni. Tulajdonképpen amit manapság buta MI-nek tartunk, az akkor a Half-Life-ban az élenjáró MI volt.

A Half-Life 2 meg ugyanez hatványozottan. Eleve a hangulata valami hatalmas, hiszen amerikai játék ellenére egy kelet-európai területen játszódik, és olyan panelházak között akciózhatunk, amilyennel bármelyik magyar városban találkozhatunk. Másrészt, annak ellenére, hogy a főhős egy szót sem szól (máig a játék egyetlen nagy hibájának tartom ezt), a sztori, a világ és a karakterek rettenetesen jól ki vannak dolgozva. Alyx Vance-nél szerethetőbb társat FPS azóta is csak egyet termelt ki: Elizabeth-et a BioShock Infinite-ban. De ugyanígy említhetjük Dogot, Lamart (ezek még csak nem is emberek, az egyik egy robot, a másik egy fejrágó), vagy a rejtélyes G-Mant, a mérhetetlenül utálhat Dr. Breent, stb. A világa pedig tele van ötletes, hangulatos helyszínekkel. City 17, a Citadella, Nova Prospekt - mind-mind ikonikus helyszínek. És bár végig csőben szaladgálunk, a sztori, a szereplők és az akció olyan lendületet ad, hogy az ember sokadszorra is unatkozás nélkül játssza ki.

 

Frenkie: ezt meg az előbb kihagytam, az Unreal 2 nekem is megvan, dobozosan. Én is nagyon szeretem, pedig az első Unreal nem igazán jött be. A Far Cry-jal meg az a poén, hogy az a játék nálunk átkozott. Megvettem egyszer, kék tokban. Szőrén-szálán eltűnt. Megvettem másodszor, ezúttal zöld tokban. Összetört a lemez a meghatóban az első telepítés alatt. Pár éve megvettük apámmal harmadszorra is, vörös tokban, ez még ép és megvan. :)

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

A WOW-val az a baj, hogy a kiegészítésekkel már teljesen elborult. Számomra illúzióromboló volt, hogy egy 80-as karakter motorral elszáguld felettem. Nem odaillő.

 

Már a Warcraft II-ben vannak repülőgépek, tengeralattjárók, innentől egy motor sem lehet nagyon kirívó. A Warcraft nem olyan fantasy világ, mint a Gyűrűk Ura, hanem, olyan amiben a technika is jelentősen képviselteti magát.

 

 

A pandás kiegészítőről mér nem is beszélve :lol:

 

Pandarennel szintén találkozhatunk előbb, a 3. Warcraft játékban.

Szerkesztve: - Darth Cupsy
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Ma az E3 elindul este az EA-val ahol nagy eséllyel bemutatkozik az új Mass Effect egy gameplay-el és szerintem valamelyik új Star Wars játékból és láthatunk valamit.

Szerkesztve: - Fulcrum
Hozzászólás ideje:

A Mass Effect Andromeda 100% kint lesz, a Battlefield 1 és a Titanfall 2 mellett az lesz a harmadik húzócím. és én a Visceral Star Wars-játékának bejelentésére voksolnék. Bár állítólag még évekig nem lesz belőle semmi, ezt valahogy nehezen tudom elhinni, pláne, hogy az EA 2020-ig minden évben akar egy SW-játékot.

  • 2 héttel később...
  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Végigvittem a Witcher 3 utolsó kiegészítőjét is

 

 

 

Már amikor először olvastam a Blood and Wine-ról sejtettem, hogy a vámpírok körül fog forogni, ugyanis az alapjátékban van egy könyv ami a nemes vámpírokról szól mégsem lehetett eggyel sem találkozni eddig, gondoltam egy ilyen ziccert nem hagynak ki és mivel ez az utsó tartalom így adta magát. :)

Visszatértek a szurcsohók, ha jól emlékszem csak az első részben voltak ezen kívül. Furcsálltam is, hogy nem találkozni velük, a 2-ben annyira nem is volt szembe tűnő, de a 3 hatalmas területén elgondolkodtam, hogy-hogy nem futottam bele egybe sem.

Úgy vettem észre, hogy Keszeg kevésbé kezes, mint eddig(mármint, hogy bugos :D ) lehet, hogy a quest amiben tudunk vele beszélni hívta rá a figyelmem jobban ezekre, de úgy vetem észre, hogy többször elakadtam vele a semmiben, mint eddig, pláne a hidakon nem akart átkelni.

Összességében jó a kieg hozza a megszokott minőséget, de nekem az előző mégis jobban tetszett, biztos azért, mert az Ördögöt, mint ellenfél nem igazán lehet felül múlni szerintem, még ha ős vámpírokról is van szó, aki/ami egyébként eléggé megtépázta a büszkeségem, hisz lecsaptam egy sárkányt meg azt a csápos izét a 2-ben, szétvertem a Vad Falkát, túljártam az Ördög eszén is erre meg jön egy túlméretes szúnyog és ide-oda dobál, mint valami rongybabát. Sajnáltam, hogy összekapartam az új Witcher felszereléseket, de set bonus ide-vagy oda nem azok voltak a legjobb cuccok. A saját kis házikó jó ötlet, hogy lehet csinosítgatni, szépen ki is pakoltam a kardokat, mega vérteket, mondjuk fali kép hely meg a trófeás polcból az egyik üres maradt(a Gwynt versenyt nem nyertem meg). Kicsit keserű a szám íze, hisz nem a legjobb befejezés sikerült(ha nem a legrosszabb, mindkét csaj meghalt) valamint még a kufirc se jött össze, mondjuk ahogy utána néztem csak valami álomvilágban történt volna úgy meg nem az igazi amúgy sem. :)

A legnagyobb negatívum amit a kieg rovására fel tudok hozni az, hogy ez az utolsó. icon17.gif Így befejezvén búcsút inthetek Geraltnak. :( ,de ezzel eggyütt várom hogyan fogják folytatni a storyt, Szerintem egyébként nem Ciri lesz a folytatásban, hanem valaki ismeretlen, hogy lehessen karaktert generálni. :)

 

 

 

Ingyenes lett az Evolve. Ez egy 4v1 online játék. Adott egy szörny ami képes szinteket lépni a környező területen lévő állatokat eszegetve ezzel egyre nagyobb és badassabb lesz. És van 4 vadász különböző tulajdonságokkal, felszereléssel akik célja levadászni a szörnyet. Nagy hype övezte anno, forradalminak nevezték, aztán elég hamar kifújt, ezért lett ingyenes. Szerintem egy próbát mindenképp megér.

 

Aki kedvet érez:

http://store.steampowered.com/agecheck/app/273350/

Hozzászólás ideje:

Ugye már ti is a Pokemon Go -val játszotok?

Hogy haladtok a pokemonon gyűjtögetésével?

 

Hogyne. Épp ma léptem ki a munkahelyemről miatta. Nem eszem, nem iszom, nem alszom, csak a Pokémon. Amúgy mi ez az őrület? Olvasom már mindenhol, hogy milyen népszerű, de fogalmam sincs mi ez. :D

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Hogyne. Épp ma léptem ki a munkahelyemről miatta. Nem eszem, nem iszom, nem alszom, csak a Pokémon. Amúgy mi ez az őrület? Olvasom már mindenhol, hogy milyen népszerű, de fogalmam sincs mi ez. :D

 

Én sem tudom pontosan, de valami telefonos/tabletes játék amivel ha mész a való világban úgy közlekedsz a játékban is, így találhatsz új pokémonokat (egy kis csaj így talált egy vizihullát a part mentén, pokémont akart keresni) meg edzőtermeket, aztán gondolom valahogy össze is tudsz csapni más játékosokkal is.

 

Jah és a játék egy anime sorozaton alapul aminek szintén Pokémon a címe :)

Szerkesztve: - Darth Cupsy
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Vannak itt tapasztalt FIFA játékosok? Ha vannak, a kérdésem elsősorban hozzájuk szólna...

 

Hogyan lehet a FIFA 15-ben szerkeszteni az alakzatokat, hasonló módon ahhoz, ahogy a 12-ben, 13-ban, 14-ben lehetett? Egyáltalán lehet szerkeszteni egyedi alakzatot, vagy be kell érnem azokkal, amik alapból benne vannak a játékban?

 

SZERK: Már rájöttem! :D

Szerkesztve: - Yoda József
Hozzászólás ideje:

Nekem van egy olyan érzésem hogy én pont annyit gyűjtöttem mint Dzséjt....

:D Csak nem neked is kereken 0 van a tarsolyodban? :)

Napok óta másról sem cikkeznek a külföldi oldalak, mint erről a szutyokról. Ami természetesen azt is jelenti, hogy nekünk is foglalkozni kell vele. Még ha ki is akartam volna próbálni (eszembe sem jutott), mostanra akkor is kellemesen elment volna tőle az ingerenciám.

Amúgy a szerkesztőségben állandóan ezzel játszanak, ott már valódi pokémonsereg gyűlt össze. Mázli, hogy nem ott dolgozom, mert már az egyik kollégát a másikkal csaptam volna agyon. :)

 

Különben is, nincs időm pokémonokra vadászni, mert egyrészt, sokat írok róluk, másrészt, Vaultot építek és felügyelek (az elfut a háttérben, míg dolgozom a géppel). :D

Hozzászólás ideje:

Vannak itt tapasztalt FIFA játékosok? Ha vannak, a kérdésem elsősorban hozzájuk szólna...

 

Hogyan lehet a FIFA 15-ben szerkeszteni az alakzatokat, hasonló módon ahhoz, ahogy a 12-ben, 13-ban, 14-ben lehetett? Egyáltalán lehet szerkeszteni egyedi alakzatot, vagy be kell érnem azokkal, amik alapból benne vannak a játékban?

 

SZERK: Már rájöttem! :D

Ha hasonló kérdésed van, engem nyugodtan nyaggathatsz majd vele. :)

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Ugye már ti is a Pokemon Go -val játszotok?

Hogy haladtok a pokemonon gyűjtögetésével?

 

 

Én 2 napja kezdtem el vele játszani. :D

Legalább kimozdulok, mert ha nem dolgozom, vagy nincsen iskola, akkor kb egész nap otthon vagyok. :D

Meg vilamossal le tudom csalni a sok sétát, mert ugye az a szabály, hogy nem mehetsz 40 km/h többel, a villanyos meg nem szokott. :D (Kivéve az 1-est amikor átmegy a Rákóczi hídon; mondjuk azt hiszem 50 km/h a max sebesség, kivéve a Rákóczin)

Biciklivel jobb lenne, de az nincsen. Villanyossal meg nem sokat tudok összeszedni, mire rákattintanék egy pokéstoppra, már rég elhagytam.

2 napja már gyalogoltam 10 km-t kb. :D Még esőben is.

Egyszerűen beszippantott a játék. :D

Boztos sok pokemonom van, 2 percenkét elkapok egyet. :D Így szám szerint nem tudom. Mondjuk most nem vagyok otthon, itt meg nincsen túl sok pokéstopp.

 

És már felkerült Magyarországon is az appstoreba meg a google play-be is, így nem kell a kalózverziót letölteni.

Szerkesztve: - Rajmesz

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.