Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Az szerintem ugyanaz volt akkoriban. :)

 

Nem...de akkor ezt is kifejtem. Szóval a kópiát a MOKÉP vette meg, de minden kópia automatikusan állami tulajdonba került. (Mondjuk ez máshogy nem is mehetett a cenzúra miatt.) Állítólag 90-ig, tehát a rendszerváltásig minden kópiát a MOKÉP-en keresztül az ÁPV Rt. (javítás: Állami Vagyonkezelő Rt. - később lett ÁPV Rt.) birtokolta. Ezért is volt az, hogy már a 80-as években egy sor amerikai filmet le tudott adni az M1 - 2. Egyszerűen nem fizettek érte jogdíjat, de ha már a MOKÉP megszerezte a kopiát, azt az állam adta is tovább a TV-nek. A Támadás a Krull bolygó ellen is így mehetett le a TV-ben még a rendszerváltás előtt nem sokkal a hazai mozis debütálás után. :) Emlékszem rá. :D

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje:

NICK GILLARD kardforgató mester szinte kizártnak tartja, hogy visszatérjen a folytatás trilógiához..

http://makingstarwars.net/2013/11/swordmaster-nick-gillard-unlikely-to-return-for-star-wars-episode-vii-viii-and-ix/

 

Pedig a prequel trilógiában neki köszönhetjük a fénykard párbajok csodálatos koreográfiáját. :para:

Hozzászólás ideje:

Nem a fénykardpárbajoktól SW az SW (lásd: TCW nem egy nem két része), viszont egy mozifilmben (a spinoffokat most ne soroljuk ide, valószínűleg külön kategória lesz) ugyanolyan elengedhetetlen, tradicionális kritériumnak tartom, mint az űrben kúszó nyitószöveget, R2-D2 és C-3PO szereplését, vagy a film végén lévő csatát. Az eddigi epizódok alapján a Jedik/Sith-ek is ez a kategória lehet. Előbbi biztosan, utóbbi nagy kérdés.

Hozzászólás ideje:

Rick Carter látványtervező már majdnem egy éve dolgozik a filmen. Kathleen Kennedy-vel már sok közös projektje volt, az elnök asszony vette be a csapatba. Már J.J. kinevezése előtt megkapta a munkát.

http://makingstarwars.net/2013/11/rick-carter-on-being-an-episode-vii-production-designer/

 

 

We’re kind of both production designing the movie as a team to help give J.J. the best of what his generation and the new generation can offer with Darren Gilford and also myself as a guide that takes us back to not so long, long ago, but to the ’70′s where I was around and making movies that old-fashioned way. Whenever we want to touch that level, it relates to something that’s not just being made up as though it’s new. It’s being rediscovered.

 

Izgalmasan hangzik a koncepció Rick Carter szájából. Vissza a 70-es években, újra felfedezni az akkori világot, amolyan "régivágású" módon megalkotni a dolgokat, de mégis újszerűen hasson.

 

(zárójelben: Ridley ezt a Prometheusnál ügyesen alkalmazta. Hiszen az űrhajón jól keveredtek a 70-es évek dizájnai a korszerű megoldásokkal)

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.