Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Mai menetem:

 

Ewok Hunt: leszedtem valahogy két kis piszkot. Aztán hátulról leszedtek. :D Ewokként ugyanúgy, mint legutóbb, körbementem a pályát. Egy ideig volt egy társam, akit elvesztettem, majd a végefelé a hangok irányába mentem, de útközben nyertünk, szóval semmi problemo. :D

 

Galacitc Assault: A nabooi menet nagyon jó volt. Klónok hulltak, mint a legyek. A Hoth ennek az ellenkezője volt. Ott mi hullottunk. De nagyon. Komolyan, mikor respawnoltam, lemegyek a dombról, erre eltalálnak. Utána ez megint megismétlődött, pedig nagyon figyeltem rá, hogy fedett helyen csússzak le. Hát... bukás lett a Hothi csata. Hűen tükröztük a kétségbeesett harcot a filmből.

A végefelé egy quick meccset lenyomtam, beválogatott egy 4 fős co-opba. Első Rendiek voltunk a Starkilleren. Mire megérkeztem a játékba, már a társaim 20-as killekkel üdvözöltek. Na mondom hogyan fogom ezeket beérni. Végülis nem volt rossz kör, megnyertük a meccset. De komolyan, amikor bent voltunk az épületben, az ellenállók valami kib*szott sz*rul helyezkedtek. Konkrétan berontottak egymás hegyén-hátán, olyan szép célpontokat adtak számunkra, hogy öröm volt lelőni őket. Pláne, amikor Kylot kioldottam. Reyt lenyisszantva ugrottam is a buliba, kicsit átrendeztem az erőviszonyokat. Pech, hogy a Fall Back felirattól kicsit rossz volt a látásom, végül kilőttek, de egye fene, ezt az egyet a Renek vezére megengedte. :evil:

Hozzászólás ideje:
2021. 01. 22. - 18:37, NorbiLordi írta:

Fúú én most az űrcsatákba vetettem bele magam. Lenyomtam zsinórban 12 meccset különböző érákban és oldalakon. Nekem nagyon élvezetesek, én ha egyszer rátapadok valakire az nehezen ráz le :D Nagyon bírom a fogócskákat, főleg mikor tök sűrűn van egy törmelékmező vagy aszterodiák, de Kaminon a platformok lábai között is élvezetes, mikor nem elég az ellenségre rátapadni hanem azt is figyelni kell ne ütközzek bele semmibe. Végén már volt, hogy elértem a 7-es kill streaket is :D 

Nekem az űrcsata a kedvencem. :D

Hozzászólás ideje:

Na ma sokat haladtam a sztorival. Egészen a The Storm-ig vittem, de abba már nem kezdtem bele. Az űrcsaták még mindig a kedvenceim. Mondjuk elég fura volt, hogy milyen hirtelen jött be Luke a sztoriba. De továbbra is tetszik a játék. 

Hozzászólás ideje:
12 perccel korábban, NorbiLordi írta:

Én ajánlom egyébként az Inferno osztag könyvet is mellé, az még a játékbeli események előtt játszódik, a HCS 1 pusztulása után közvetlen.

Oh, már rég kiolvastam.:D

  • 1 hónappal később...
Hozzászólás ideje:

Amikor még januárban meg lehetett szerezni ingyenesen a játékot az Epic Games Storejából, akkor én is bezsákoltam, aztán mostanra jutottam odáig, hogy az elmúlt kb. egy hétben végig is játszottam. Spoilerbe teszem az értékelés egy bizonyos részét, ha esetleg valaki még nem jutott a történet végére.

 

Az ilyen típusu játékok és úgy általánosságban az FPS műfaj nem tartozik az általam leggyakrabban játszott játékok közé, így számomra nehezebb volt ez a játék 'soldier' fokozaton, mint a Fallen Order 'Grandmaster' szintjén, ami ott a legmagasabb nehézséget jelöli. Ettől függetlenül nagyon jól szórakoztam ezeken a missziókon és a végén leginkább csak azt sajnáltam, hogy ilyen - relatíve - hamar véget ért a játék kampány része. Mivel én eddig elsősorban a kampányt, illetve az azt folytató DLC-t toltam végig, ezért arról is tudnék igazán véleményt mondani. A multiba csak úgy hébe-hóba kóstoltam bele, annak is leginkább a Heroes vs. Villians részébe, ami hatalmas fun volt, de ezzel együtt engem ebben a játékban leginkább a story rész érdekelt, ami egyrészt hozzátartozik a hivatalos kánonhoz, másrészt közvetlenül a VI. film után veszi fel a történet fonalát, úgy, hogy közben egy kisebb időugrás után átvezessen egészen a TFA és az új filmek idősíkjára. Ez amellett, hogy nagyon izgalmasan hangzik, egy igen komoly vállalás volt...

 

Spoiler

Két korszakot, több, mint 30 évet, egy hatalmas pálfordulást, a Birodalom végét, az Első Rend megszületését, a Saga szempontjából megannyi ikonikus karaktert és egy család megszületését kellett itt menedzselni ebben a kampányban és összességében úgy érzem, hogy sikeresen hajtották végre a feladatot. A megtért rohamosztagos toposzát, amit Finn kapcsány már láthattunk az új trilógiában itt úgy érzem, hogy még egy szinttel feljebb emelték. Egyfelől Iden nem pusztán egyszerű közkatona volt, hanem az Inferno Squad vezetője, másrészt itt kaptunk egy családi szálat is a Birodalom felső vezetéséhez, hogy ő Versio admirális lánya. Ettől függetlenül ez egy nagyon hatásos koncepció volt, hogy így kvázi belülről, testközelből éljük meg a Birodalom bukását és árulását, ami nagyon erőteljessé tette ezt az utazát, amin a karakterekkel végigmentünk, hogy elindultunk az úgymond rossz oldalról és aztán a jók mellé álltunk. 

 

Azt ugyanakkor nem éreztem teljesen zökkenőmentesnek, ahogy ezt helyenként kezelték. Látni ahogy a Birodalom szétesik és próbálnak még kapaszkodni az önnön felsőbrendűségükbe, a közös célba, hogy csak ők képesek rendet tartani a galaxisban - ez egy jó alap volt, látni, hogy mennyire önhittek voltak és akár vakon képesek lettek volna feláldozni a saját embereiket is. Azt is szívesen vettem, hogy mikor a játék fordulópontján Del találkozik Luke-al a Pillión, akkor szembesül azzal a ténnyel, hogy mennyire tévesek a jedikkel kapcsolatos prekoncepciói. Iden esetében pedig megvan a személyes szál a Cinder hadművelet áldozatául esett Vardos okán és azt korábban is láthattuk, hogy már az Endoron megfogalmazta a kétségeit a felső vezetés elbizakodottságát illetően. Mégis az a fordulat, hogy ők Dellel átállnak a másik oldalra és szembefordulnak a korábbi bajtársaikkal számomra túlságosan könnyed és súrlódásmentes volt. Mondhatnám, hogy mint egy játékban az egyik pillanatban még azokat kell lőni, aztán a másik pillanatban már pont az ellenkező frakcióra szegezzük a fegyvert... persze egy játékban vagyunk. :D 

Én örültem volna, hogy több akciót hajthatunk végre még az elején a Birodalom kötelékében és jobban reflektáltak volna arra, hogy mi köti őket ehhez az oldalhoz. A puszta félelmen alapuló lojalitáson túl valami pozitívabb Birodalom képet is kaphattunk volna a tagoktól, ami sokkal érzékletesebbé tette volna ennek a szertefoszlását, plusz később reflektálhattak volna arra, hogy hogyan élik meg ezt már az "ellenség" tagjaiként. Nyilvány egy sorozatban több tér és idő lett volna ennek a belső aspektusait kifejteni, itt pedig rendkívül gyorsan sodródunk az eseményekkel, de belegondolva abba, hogy ebben milyen mélységű dráma van azért ehhez mérten ez kissé elsikkadt, de Idenék esetében nem mondanám azt, hogy nem volt alátámasztva az átfordulás, viszont a végén a fater megmentése nekem nagyon nem hiányzott. Jó lett volna, ha őt meghagyják gonosznak! Értem a motivációt, hogy egy ilyen pozitív befejezést akartak, hogy Iden beszél az apjával és lezárják a konfliktusukat, az öreg meg itt már egy megtört katona volt, aki látta, hogy a szeme előtt esik szét a Birodalom, de az admirális "megtérése" számomra nagyon a semmiből jött és tényleg olyan volt, hogy a végére csak úgy bedobták, hogy amúgy ő is látja, hogy milyen rossz a Birodalom és nagyon szereti a lányát és annyira nem is elvetemült...

 

Mint mondjuk Hask, akit pedig a DLC-re felépítettek egy henchmanből a főgonoszává vált a történetnek, aki még elvakultabb, mint az admirális (aki korábban a saját lánya ellen fordult) és az sem tetszett itt, hogy Delt így ölték meg. Kylo megjelenésének kifejezetten örültem és az is jobban tetszett volna, ha ő végez Dellel, nem az kis szerencsétlen Hask. Amúgy az a pálya Kyloval baromi hangulatos volt a végén, a kedvencem korábban is a Pillio volt, de még amikor először jártunk ott Luke-al, viziuálisan is és a történet szempontjából is nálam az volt a csúcs, itt a DLC-ben még a Vardos újbóli felbukkanása tetszett és az a részelt, hogy kitértek arra, hogy milyen nyomot hagyott maga után a Cindert övező pusztítás. Az, hogy bekerült a storyba Idenék lánya és ő viheti tovább a történetet az remek húzás volt. Egyrészt a család, mint a SW univerzum központi eleme itt is visszaköszönt, de a történetbe is remekül illett, hogy egy olyan életet választott Iden és Del, amit Hask és a Birodalom/ER lenézett, gyengének tartott mégis a végén ezek azok a kötelékek amelyek a legerősebbek, megtartanak és végül győzedelmeskednek. Szimbolikusan pedig van egy olyan vetülete is ennek, hogy Idenék még a korábbi korszakhoz tartoznak, az új éra - ahogy a filmek esetében is - új hősöket követel és a régiek átadják a helyüket az újnak, így most már Zay viheti tovább az anyja örökségét.


Még annyit ide a DLC-hez, hogy az zseniális volt, ahogy összekötötték a játék eseményeit a sequel trilógiával. Amikor a Vardos romjai között a múltról elmélkednek egyszer csak megjelenik a piros fény az égen és rögtön tudják, hogy valami baj történt. Aztán a másik ilyen pont pedig mikor legyőzik Haskot és megállitják a Retributiont akkor a háttérben éppen feltűnik a Starkiller elpusztítását követő robbanás és még a D'Qart is láthatjuk. Ahogy pedig megjelent Leai a végén az nagyon megható volt, nem csak Iden halt meg a játék végén, hanem ugye IRL Carrie Fisher is, és ez volt az a pont amikor úgy formálisan is átadta a stafétát Zaynek, hogy ő vigye tovább az Inferno osztag emlékét, küldetését.

 

A történeten túl nagyon látványos és változatos volt a játék, még így néhány év elteltével az én meglehetősen korlátolt configomon is pazarul festett. A helyszínek, a pályák tervezése is jól sikerült kifejezetten változatos volt mind a bólygók, mind a szereplők sora. Már korábban látott és megismert planéták is visszatértek, de voltak ezelőtt soha nem látott ismeretlen helyek is. Sok hőst is kaptunk, akiket jól szőttek bele a sztoriba és nem éreztem azt, hogy valaki csak azért került volna képbe, hogy velük is toljunk végig egy pályát. A felszíni csatákat remekül egészítették ki az űrben/levegőben zajló ütközetek. Ezek nekem nem voltak a kedvenceim, de elsősorban a képességeim hiányos mivolta miatt, nem pedig annak okán, hogy ne lettek volna élvezetesek ezek az űrcsaták... lehet ez kontrollerrel jobban ment volna. 

A játékmenet részével kapcsolatban az lenne a kritikám, hogy szerintem az egy érdekesebb megoldás lett volna, ha van lőszer és nem csak túlmelegedésre kell koncentrálni a fegyvernél. Adott esetben ezzel is lehetett volna taktikázni, hogy most spórolni kell, nem ész nélkül lövöldözni (a reload kapcsán az a kis ügyességi reflex játék nem volt rossz, de olyan igazán egetrengető koncepciónak sem mondanám), vagy adott esetben felvenni a lőszert az ellenségtől. Az szintén nem igazán tetszett, hogy a lelőtt ellenségek fegyverét nem lehetett felvenni és a fegyverek cseréje is korlátozott volt és számomra kissé körülményes. Ennek ellenére sok különböző fegyvert próbálhattunk ki így is és a felszerelhető képességkártyákkal is lehetett színesíteni a harcok dinamikáját, ami így jóval élvezetesebb volt, mint az egyszerű fedezékből lövés, majd újratöltés kombó.

 

A multi részébe nem sok időt fektettem még a régi, 2005-ös Battlefront II-ben rengeteget játszottam a Heroes vs. Villianshez hasonló játékmódban, ahol olyan gyerekkori fantáziákat lehetett kipróbálni, hogy milyen lenne, ha mondjuk Vader harcolna a még ereje teljében lévő Anakin ellen. Sajnos arra kellett azonban rájönnöm, hogy ebben a játékmódban én baromi béna vagyok. Az mondjuk nem teljesen tiszta előttem, hogy itt mi alapján történik a matchmaking... van valami szint alapú rendszer és úgy oszt be valahová, vagy csak teljesen random módon? Mindenesetre én vagy nagyon erős mezőnybe kerültem (nekem csak néhány képességkártyám volt feloldva, a többiek meg sokkal táposabb buildekkel voltak), vagy tényleg ennyire nem megy, de nekem ez a játékmód úgy nézett ki, hogyha jó csapattársaim voltak, akkor holtsúlyként cipeltek a győzelemig, míg egy kevésbé kvalifikált csapatban egyértelműen vereségre voltam ítélve és mínusz egy embert jelentettem a többieknek. Később azért valamivel jobban ment és egyszer a pontok alapján sikerült is elsőként végeznem (valami véletlen folytán) Dookuval, ő volt a kedvenc hősöm, akivel a legjobban ment, de azt hiszem ezt a játékmódot nem nekem találták ki.

 

Ugyan nem volt a Battlefront II akkora élmény számomra, mint anno a Fallen Order, ami a 2019-es évet tekintve nálam az év játéka, de ezzel együtt egy remek kis szórakozást nyújtott, hozzáadott a Saga történetéhez, képes volt elérni, hogy érzelmileg viszonyuljak ezekhez a korábban ismeretlen karakterekhez és még azt is elérje, hogy kíváncsi legyek a folytatásra, ugyanis, ha valamikor készülne egy Battlefront III és ott folytatódna, ahol ez véget ért.... ezek után én szívesen kipróbálnám azt is!

Hozzászólás ideje:

Problémába ütköztem a játékban. A story mode-ban eljutottam a Jakku-i csatáig. Most az a küldetés, hogy légicsapást kell mérni a lépegetőkre, ehhez fel kéne venni egy távcsövet az F2-vel, de nekem ezt nem csinálja amikor nyomom azt a gombot. Helyette a hangot veszi le. Még ha teljesen lent is van a hang, akkor se reagál a játék. Valakinek van valami ötlete?

Hozzászólás ideje:
1 perccel korábban, Iqvi írta:

Problémába ütköztem a játékban. A story mode-ban eljutottam a Jakku-i csatáig. Most az a küldetés, hogy légicsapást kell mérni a lépegetőkre, ehhez fel kéne venni egy távcsövet az F2-vel, de nekem ezt nem csinálja amikor nyomom azt a gombot. Helyette a hangot veszi le. Még ha teljesen lent is van a hang, akkor se reagál a játék. Valakinek van valami ötlete?

 

Állítsd át esetleg arra az 1 küldetésre az F2 gombot másra, és akkor nem ütközik mással.

Hozzászólás ideje:
3 perccel korábban, Iqvi írta:

Problémába ütköztem a játékban. A story mode-ban eljutottam a Jakku-i csatáig. Most az a küldetés, hogy légicsapást kell mérni a lépegetőkre, ehhez fel kéne venni egy távcsövet az F2-vel, de nekem ezt nem csinálja amikor nyomom azt a gombot. Helyette a hangot veszi le. Még ha teljesen lent is van a hang, akkor se reagál a játék. Valakinek van valami ötlete?

Egyrészt amit Norbi mond, viszont ha jól tudom laptopod van, akkor próbáld meg az Fn+F2 kombinációt. :)

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
5 perccel korábban, Bence1997 írta:

Egyrészt amit Norbi mond, viszont ha jól tudom laptopod van, akkor próbáld meg az Fn+F2 kombinációt. :)

 

Nekem is laptopom van, érdekes nekem nem szórakozott. Azt lehet gépe válogatja.. :D 

Szerkesztve: - NorbiLordi
Hozzászólás ideje:
5 perccel korábban, Bence1997 írta:

Egyrészt amit Norbi mond, viszont ha jól tudom laptopod van, akkor próbáld meg az Fn+F2 kombinációt. :)

Az van. Na majd ezt megpróbálom. Kösz a tippeket srácok.:D

Hozzászólás ideje:

Na, sikerült kivinnem a BF2 fő sztoriját, és megcsináltam a Kylo-s, Husk fejében turkálós küldetést is. Nagyon bírtam a játékot eddig, bár néha okozott kihívásokat. Ez volt konkrétan az első Star Wars játék amivel játszottam, néhány mobilos apróság kivételével. De mint nagy játék ez volt az első. Megérte kivárni azt a négy évet, hogy ingyen legyen.:D 

Hozzászólás ideje:
38 perccel korábban, Iqvi írta:

Na, sikerült kivinnem a BF2 fő sztoriját, és megcsináltam a Kylo-s, Husk fejében turkálós küldetést is. Nagyon bírtam a játékot eddig, bár néha okozott kihívásokat. Ez volt konkrétan az első Star Wars játék amivel játszottam, néhány mobilos apróság kivételével. De mint nagy játék ez volt az első. Megérte kivárni azt a négy évet, hogy ingyen legyen.:D 

 

Én azt sajnálom a DLC nem volt kicsivel hosszabb :D Amit sose szerettem benne, azaz "ismert" szereplőknek a TPS nézetének az erőltetése, gondolok ilyenre mint Leia, Lando, Han stb. Direkt FPS nézetben nyomom végig hogy jobban beleéljem magam, és akkor kizökkent a TPS-el.

Hozzászólás ideje:
22 perccel korábban, NorbiLordi írta:

 

Én azt sajnálom a DLC nem volt kicsivel hosszabb :D Amit sose szerettem benne, azaz "ismert" szereplőknek a TPS nézetének az erőltetése, gondolok ilyenre mint Leia, Lando, Han stb. Direkt FPS nézetben nyomom végig hogy jobban beleéljem magam, és akkor kizökkent a TPS-el.

Én meg TPS-ben csináltam az egészet, úgy nekem az igazi.:P A DLC-t még nem igazán kezdtem el. 

 

10 perccel korábban, Bomarr írta:

Nekem a Landos küldetés a kedvencem az egészben. "Just shoot the thing" :D

Jajj, hát abban hatalmas szövegek voltak, a Shriv és Lando páros mindent vitt. De magában Shriv se kispályás.:D

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.