Ugrás a kommentre

Filmek


Bomarr

Ajánlott hozzászólás

A Lucasfilm egy nem-SW animációs musicalt készít, Strange Magic címmel. A film január 23-án már érkezik is, és Lucas történetén alapul. Az animációt a TCW-al is bizonyított szingapúri csapat alkotja meg.

 

Esetleg trailer elérhető már?

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Akkor az Interstellar-hoz pár gondolat.

 

 

Ilyen még nem volt korábban Nolan filmnél, de itt lényegében kitaláltam előre a nagy csavart. Nem én voltam mérhetetlenül fantasztikus és nem is Nolan volt béna a forgatókönyvvel, egyszerűen csak jó témában áskálódtam az utóbbi időben és már előre tudtam, hogy az a "szellem" nem más, mint Cooper. Persze nem azonnal jöttem erre rá, de még mielőtt a film leleplezte volna a dolgot már jóval korábban tudtam (pontosabban sejtettem), hogy ez lesz... illetve, hogy a "jótékony beavatkozók" sem idegenek, hanem emberek a jövőből. Egyébként maga Nolan volt az, aki elárulta már a film első mondatában a megfejtést: Murph mondja: "Azt hittem te vagy a szellem." vagy valami ilyesmit mond. Ebben benne is van az igazság, de a film legelején még ki a bánat gondolta ezt? Ez is Nolan zsenije!

 

Nos, szóval csalódott is lehetnék, hogy erre előre rájöttem, beszéltem több barátommal is, akik látták a filmet, egyikük sem sakkozta ki előre a megoldást erre vonatkozóan, mindannyiukra hideg zuhanyként hatott a leleplezés - mégsem vagyok csalódott egy fikarcnyit sem, ugyanis a film A-tól Z-ig olyan szinten bedarált, hogy arra szavak nincsenek.

 

Wilde említette a Nolanizmus hiányát, nos szerintem jelen volt a filmben, nem is kicsit, csak nem egészen úgy, abban a formában, ahogy a korábbi filmekben megszoktuk. Nolan is fejlődik és más-más területekre evez, de ez attól még abszolút egy ízig-vérig Nolan film volt, annak minden sajátos jellemvonásával!

 

Természetesen az 5D-s cuccost még át kell rágnom párszor és emésztenem kell, ...

 

 

... s a film sem hibátlan, hisz olyan nemlétezik! Ám Nolan filmekhez a 10-es skála (legalábbis esetemben) nem elegendő, hogy értékeljem a filmet. És az, hogy TETSZETT, nem elég erősen fejezi ki azt, amit érzek a filmmel kapcsolatban... szóval nem pontozok és nem is mondom azt sem, hogy tetszett, mert nem lenne méltó, erre a filmre nem! Nem elég magasztos! :) És lehet, hogy tulzásokban esem, de nem érdekel. Engem bedarált a Nolanizmus és nem ereszt... ahogy a Doctor Who is bedarált, és ahogy említettem is a Sorozatok topikban én menthetetlen whivian vagyok és a sorozat gyengeségeivel együtt szeretem az egészet úgy, ahogy van. És hogy teljes legyen a kör, ugyan ezt mondhatom el természetesen a Star Wars-ra is! Ha valaki van, akitől nem jött még soha negatív megnyilvánulás SW-re, akkor az én vagyok!

 

Talán gyerekes és nem túl bölcs dolog ennyire rajongani és szeretni 1-1 filmet/sorozatot, de ez van, nem tehetek róla, egyszerűen odáig és vissza vagyok ezekért! :):D

 

Szombaton este nézem másodszor, és természetesen a kéklézer lemez vásárlása is már most borítékolható! Remélhetőleg valami fullos, limitált kiadásban, mint anno az Inception esetében a kofferes kiadvány, mely gyűjteményem egyik ékes darabja! :)

Szerkesztve: - Darth Riddick
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Én is ejtenék pár szót a Trafó 4-ről, de csak nagyon felszínesen:

 

Nos, tegnap otthoni, családi filmnézés keretében letudtuk a filmet 3D-ben. Kicsit féltem tőle, mert rettenetmód lehúzták, bár Trafó filmeket szokás oltani... A látvány és a 3D pazar volt. De az az igazság, hogy bőven jó volt a film agykikapcsolós szórakoztatásra azzal a minimalista történetével együtt. Ennyit akart nyújtani semmi többet, és ezt nyújtotta is. Nem, nem aludtam el rajta, nem is bóbiskoltam el. Igazából a látványon és a kiváló 3D hatáson kívül, amit említettem, semmi kiemelkedőt nem tudok említeni, inkább csak azt tudom mondani, hogy vártam a selejtes karaktereket és a még selejtesebb színészi alakításokat de nem láttam. Bizonyára én voltam a vak, és nyilvánvaló, hogy egy Trafó filmben SOHASEM lesz olyan szintű színészi játék és olyan összetett karakterek, mint egy Nolan filmben (ég és föld a különbség) de az az igazság, hogy az olvasottak és hallottak alapján sokkal de sokkal rosszabbra számítottam. Különösebb bajt nem érzékeltem a karaktereknél, szerintem azért, mert már tudom, hogy mit kell várni egy Trafó filmtől és ha ezen kereteken belül kezeljük a filmet, akkor különösebb gond biza nincs vele.

 

Arra a bő 2,5 órára jó volt. Nem az a kategória, amit néztem volna tovább még órákig, nem is az, amit azonnal újra meg újra meg akarok nézni, de pl számomra a Trafó 2 az, amit nem igazán bírtam értékelni még saját keretein belül sem, azt a filmet sem rühellem, de kétség kívül az uccsó helyen tanyázik Trafó fronton... nálam.

Szerkesztve: - Darth Riddick
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

TF4:

Nekem kifulladt a széria. Kb 3 napja aludtunk el kudarral a filmen (nem együtt néztük :P), és én nem néztem meg azóta sem az utolsó 3/4 órát.

Helyette régi klasszikusokkal ütöttem el az időt esténként.

Adtam egy esélyt az Űrodüsszeia-nak. -nagyon nehéz film, bavallom még ne értem a végére. De ez filmrajongói kötelességem.

És a szárnyas fejvadásznak is nekikezdtem.-ezt viszont nem eőször látom..

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Űrodüsszeia-t én évente megnézem, vagy minimum 2 évente, ha évente nem sikerül. Közel sem kedvenc, de akkora klasszikus, mint ház, és korát meghazudtoló technikai megvalósítások voltak benne. A nem túl ismert és nem túl népszerű és közel sem kult 2010 - A kapcsolat éve már jobban tetszett. És a filmen soha el nem készült folytatásokat is el fogom olvasni, mert azért érdekel annyira a sztori. :P

 

Nálam eddig valahogy a Szárnyas fejvadász maradt ki, de eddig nem is nagyon éreztem késztetést a pótlására, pedig előbb vagy utóbb mindenképpen meg fogom nézni.

Szerkesztve: - Darth Riddick
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

A visszhangok alapján iszonyat bűn rossz filmet vártam. Illetve írtam is, hogy lehet én voltam vak a filmre, de én akkor sem tudom lehúzni. Ha valamelyiket feltétlenül le kell húznom, akkor az a már említett Trafó 2 lenne.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Interstellar

 

Fantasztikus volt, teljesen megérintett a film, még most is a hatása vagyok. :) Holnap írok egy bővebb véleményt is. Hans Zimmert most szerettem meg.

 

Egy valami a végén nem volt teljesen tiszta, valószínűleg már fáradt voltam:

 

 

Az emberiség végül most melyik új bolygón talált otthonra? Mert ha ott, ahol korábban Edmunds szállt le, akkor igazán megtalálhatták és felébreszthették volna Ameliát.

 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Igen, ez az (Ody egyébként beirta a cimet a Sorozatok topicba)

Tényleg köszi, de túl nagy könyv nekem a Fórum, bevallom néha lusta vagyok az egészet fellapozni..

 

Interstellar

 

Fantasztikus volt, teljesen megérintett a film, még most is a hatása vagyok. :) Holnap írok egy bővebb véleményt is. Hans Zimmert most szerettem meg.

 

Egy valami a végén nem volt teljesen tiszta, valószínűleg már fáradt voltam:

 

 

Az emberiség végül most melyik új bolygón talált otthonra? Mert ha ott, ahol korábban Edmunds szállt le, akkor igazán megtalálhatták és felébreszthették volna Ameliát.

 

 

 

A vizes(7év/óra) bolygó és a Dr Mann féle tuti bukós..Asszem az a nyerő, ahova Brenn ment és el is kezdte már a munkát. Az emberiség meg ott tart, hogy épiítettek térhajtóművet és a gargandula közelében élnek földi hangulatot másoló küllemű űrállomásokon.

 

Szerkesztve: - csoli1138
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Interstellar, néhány gondolat (inkább spoilerbe teszem az egészet)

 

 

Úgy mentem el a vetítésre még kedden, hogy nagyon sokat vártam ettől a filmtől. Az ismeretségi körömben kellően sokan dicsérték ahhoz – olyanok is, akiknek adok a véleményére – hogy itt valami egészen különleges katarzist várjak. Ez sajnos nem valósult meg, de a látvány, a történet monumentalitása, a színészek játéka és az a merészség, amivel Nolan a témához nyúlt végeredményben egy nagyszerű filmélményt adott. Így utólag néhány nap távlatából már másként érzek a filmmel kapcsolatban, mint mikor megnéztem.

 

Elsősorban a pozitívumokat emelném ki, mert nem tartom rossznak a filmet. Ebben a sorban nálam pedig az első mindenképpen a látvány! Ezt a szűk három órás vizuális orgazmust leírni igen nehéz, hasonlítani talán a Gravity lélegzetelállító felvételeihez tudnám, bár ez véleményem szerint még azt is túlszárnyalta. A Földön játszódó jeleneteknél is nagyszerű beállításokat láthattunk, a drónos, vagy a kombájnos felvételekre gondolok elsősorban. Aztán az űrben, mikor belementek a féreglyukba, annál a szekvenciánál alig mertem levegőt venni, kapaszkodtam a karfába, dübörgött Hans Zimmer zenéje a mellkasomban, tényleg átéreztem, hogy én is ott vagyok az Endurance fedélzetén. Olyan hatással volt rám, hogyha csak a vizualitást nézem, akkor nálam ez volt minden idők egyik legerősebb jelenete. :yes: Az egész világűr megjelenítése is nagyon tetszett, figyeltek a részletekre. A bolygók felszíne is hihetetlenül ütős volt, ahol tényleg olyan idegen világokat láthattunk, melyek számunkra ismeretlenek, mégis el tudtam hinni, hogy akár ez létezhet is valahol. A látványelemeknél a dizájnt is kiemelném, ami lenyűgöző volt. A két robot először nagyon idegen volt számomra, ahogy kinéztek, ahogy működtek, de aztán annyira megtetszett mindkettő, hogy csodálom a tervező kreativitását. Ráadásul nem csak az alapvető funkcionalitásban merültek ki, hanem mindkettő nagyon komoly humorfaktort hordozott magában. Jó néhány alkalommal felnevetett a közönség, mikor TARS, vagy CASE, robothoz méltóan teljesen tárgyilagos reakciókkal válaszolt az embereknek. :lol: A reakciók százalékjelzőjének komikuma, humorosan világított rá az emberek és robotok közötti természetes különbségekre. De, ha a dizájnt dicsérem, akkor mindenképpen ott van az egész Endurance, a Ranger, a leszálló egységek, mind fantasztikus volt. Még a látványhoz annyit, hogy Anne Hathaway + Jessica Chastain sem volt rossz… úgy látványra se. :love:

A másik fontos pozitívum volt még a szememben, az a színészi alakítás. Már alapból ez a névsor elég sok jót ígért: Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Michael Caine, John Lithgow, vagy éppen Matt Damon. McConaughey volt természetesen a középpontban, de a két nő is fantasztikust alakított. Jessica Chastainnek volt az a jelenete, mikor megtudja az ’A’ tervről az igazságot, az nagyon erős volt, de ott is remek volt, amikor üzent az Endurance legénységének. Anne Hathawaytől az volt a kedvenc jelenetem, amikor próbálja meggyőzni a legénységet, hogy mégis Edmunds bolygójára menjenek. McConaughey karaktere sem volt túlságosan komplex, de ügyesen balanszírozott, a hős és az apaszerep között. Amikor végignézi a vizes bolygón időközben eltelt 23 év video felvételeit, az nagyon emocionális volt. Ahogy ellentmondást nem tűrve lobbizott, hogy láthassa még a gyerekeit, hogy megmentsék a Föld lakóit, ott talán egyesült mindkét szerep, vagy a végén, ahogy önfeláldozó hősként elindult a feketelyukba, hogy ott aztán újra apa lehessen (STAY), majd ismét megmentő (mikor leadja a kódot).

Ami nagyon tetszett még az az, hogy mertek ekkorát álmodni, így hozzányúlni ehhez a témához, az űrhöz, ahogy legutóbb talán a 2001 Űrodüsszeia. A történet ugyan önmagában nem nyűgözött le, de a monumentalitását megsüvegelendőnek tartom. Lehet sokakat fog inspirálni az űrkutatásra és ez mindenképpen pozitívum. Emellett a score is remek volt, ha említettem a 2001-et, egyes témáknál olyan érzésem volt, mintha ahhoz hasonlót hallanék, mint ott. Hans Zimmer ismét kitett magáért, Oscar jelölést mindenképpen adnék neki ezért a produkcióért. :clap:

 

A negatív oldalon nekem a legjelentősebb csalódás talán a történet szempontjából maga Nolan volt. A látvány letaglózott, de ez Cuarón esetében is előfordult, viszont maga a történet nem (más kérdés, hogy a Gravity megtekintése előtt ott nem is vártam történetet, csak a látványra voltam kíváncsi). Nolan korábbi filmjeinél ez javarészben nem így volt, hanem végig figyeltem az apró jelekre, a kétértelmű mondatokra stb. Itt meg kb. a film elején már levágtam a „nagy csavart”, már ha ez az akart lenni, hogy McConaughey üzen vissza saját magának, vagy, hogy az elején nyilatkozó emberek a jövőben vannak és az az öregasszony itt McConaughey lánya. Nem vagyok egy Poirot, de az is elég gyanús volt, amikor Matt Damon szétszerelt robotját mutatták, majd utána mikor monologizált McConaughey karakterének a sétájuk alatt, ott már éreztem, hogy ez valahogyan de ellenük fog fordulni.

Nem vagyok atomfizikus sem, így természetesen új információkkal szolgált a film, de ez maximum annyira volt agyszex, mint az egyetemen beülni egy előadásra, ahol szintén új információkkal gazdagodom. Az alapján, amit elmondtak szerintem érthető volt a film. Volt benne egy kis bootstrap paradox, de ezt leszámítva szerintem követhető volt. Aztán amikor az Anne Hathaway elkezdte nyomni, hogy hát a szeretet, mint dimenzió, ott páran körbe néztek (köztük én is), hogy ez most komoly? :facepalm: Ez ilyen Nők Lapja Café szintű bölcsességként hatott, ebben a tálalásban, ahogy előadta, teljesen kidobott a filmből. Ha arról beszéltek volna, hogy a jövő emberei valahogy le tudják magukat, a tudatukat választani a testükről, ők egy másik realitásban, vagy egy másik (magasabb) létsíkon egzisztálnak (nem csillaggyermekre gondolok most), akkor még úgy csak-csak elfogadom, de így ez nagyon gyenge volt. A komolytalanságokhoz meg annyit még, hogy amikor McConaughey + Matt Damon egymásnak esnek, az nagyon langyi volt. Továbbá a film elején ez a családos drámázás is egy kicsit túl volt erőltetve, az expozícióban viszont nem kapott túl sok szerepet maga a természeti katasztrófa, csak úgy ott volt. Az is érdekes volt, hogy ugye mindenféle pazarlást elleneznek, de úgy néz ki még működik az MLB, mert mintha a New York Yankees egyik Spring Training meccsén lettek volna hőseink a film elején. :roll: Azt se értettem, hogy mikor felgyújtják Casey Affleck kukoricaföldjét, utána mikor dühödten hazaér, hugica bejelenti, hogy apa visszatért, meg mutogatja az óráját, akkor hirtelen elszáll a haragja :hmm: (vagy itt még offscreen leütött valakit :evil: , bár az is lehet, hogy ő is meghallgatta Anne Hathaway monológját a szeretetről és lenyugodott :P ). Sok ilyet lehetne még felhozni, ami olyan kötözködésként hathat, pedig igazából tetszett a film, úgyhogy ezekbe inkább nem is megyek bele. :peace:

 

Összességében szerintem egy hihetetlenül látványos film volt, egy érdekes történettel (szimplán ennyi). Nem volt egy abszolút katarzis, de mindenféleképpen érdemes megnézni, mindenki számára az elérhető legjobb minőségben, mert nagyszerű filmélmény, még ha nem is az év filmje szerintem. Nolan nimbusza nálam nem sérült, az ő filmjeit mindig ugyanolyan gyermeki izgalommal várom, mindig kíváncsi vagyok rá, hogy mit alkot. Itt most én többet vártam/reméltem, de ez már az én szubjektív elvárásom hátránya, nem pedig a film hibája. Az is lehet, hogy jövő héten újranézem, mert tényleg egy olyan film, ami hatással van az emberre. Az IMDb 10 fokozatú skáláján nem tudnám kifejezni a véleményemet, mert olyan 7-8-as közé sorolnám, 77 %-ot adnék rá (ami nálam nem számít egyáltalán rossz eredménynek, 10/10-et, vagy mondjuk úgy 100 %-ot igen ritkán adok valamire).

 

 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Donát, Krande, egy film számotokra (és akit még érdekel egy rendhagyó karácsonyi történet):

 

http://www.youtube.com/watch?v=KRrr-CDXijs

Szerkesztve: - MissKarrde
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Köszi Miss! :)

 

Wilde

 

Helyenként kénytelen vagyok egyetérteni Veled, azzal együtt, hogy a film engem magával ragadott, a hibái ellenére. Tőlem ezért kapott 9.5-et. Viszont a történet valóban helyenként kiszámítható volt, és szerintem a nők sem tudtak olyan nagyot alakítani a filmben, mert McConaughey elvitte a show-t. A szeretetes maszlagnál sajnos nekem is kilógott a lóláb, de akivel együtt néztem srác, neki működött. Sajnos a paradoxonból fakadó történeti problémákat természetesen ez a film sem tudta kiküszöbölni, amik közül továbbra is az a legnagyobb kérdés, hogy miért mutatta meg a koordinátákat a korábbi önmagának Carter, amikor ott még nem akarta, hogy a múltbeli énje elmenjen.

 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Köszi Miss! :)

 

Wilde

 

továbbra is az a legnagyobb kérdés, hogy miért mutatta meg a koordinátákat a korábbi önmagának Carter, amikor ott még nem akarta, hogy a múltbeli énje elmenjen.

 

 

 

Mert a hiperkockán belül rájött, hogy megmenteni is nyílíik lehetőség az emberiséget, tehát neki és a lányának el kellett jutnia a titkos NASA-hoz, hogy az emberiség kapjon egy esélyt a Murph által feltalált dolgokkal.

 

Szerkesztve: - csoli1138
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

 

Mert a hiperkockán belül rájött, hogy megmenteni is nyílíik lehetőség az emberiséget, tehát neki és a lányának el kellett jutnia a titkos NASA-hoz, hogy az emberiség kapjon egy esélyt a Murph által feltalált dolgokkal.

 

 

De ez a film kronológiája szerint mikor történt? Mert én csak a Stay-re emlékszem, mint tudatos üzenetre.

 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

 

De ez a film kronológiája szerint mikor történt? Mert én csak a Stay-re emlékszem, mint tudatos üzenetre.

 

 

 

Amikor a por morse jelek formájában vékony és vastag csíkokban hullik a földre!-azok a NASA koordináták

 

Szerkesztve: - csoli1138
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.