Ugrás a kommentre

Filmek


Bomarr

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Frenkie, MissKarrdéhoz, Dzséjthez és Riddick-kez hasonlóan én is nagyon figyelmedbe ajánlom A marsit, tuti biztosan tetszene. :) A baráti körömből olyan is olvasta, aki egyébként nem nagy regényolvasó, és nem tudta letenni.

 

Pedig csak ajánlani tudom a könyvet, mert marha jó, de ha véletlen kihagynád, akkor a válasz a kérdésedre a a spoiler mögött ott van. Spoilermentesen annyit mondhatok, hogy tudta, hogy nem fogják megmenteni, de biztos volt abban, hogy megy majd valaki.

 

Azt kezdetben nem tudta, hogy érte fognak menni, és a NASA sem tudta, hogy él. Sokáig nem is terveztek mentőexpedíciót - sőt, egyáltalán nem tervezett a NASA mentőexpedíciót egy percig sem! Amikor megtudták, hogy Watne él - nagyjából másfél hónap telt el (a 49. Solon vették észre teljesen véletlenül, nem pedig ő reklámozta azt) -, Watney akkor sem tudta, hogy a NASA tud róla, mert sokáig nem tudott kommunikálni a Földdel. Arra rendezkedett be, hogy két évig ott kell élnie, mire az őket követő marsmisszió, az Ares 4 megérkezik. És ennek úgy vág neki, hogy mindössze egy hónapra elegendő élelme van.

Mire Watney először tudott kommunikálni a NASA-val, eltelt 94 Sol, azaz kis híján 100 nap, ami ugye több, mint egy negyed év. De a NASA nem megmenteni akarta, hanem életben tartani az Ares 4 megérkezéséig. Csak a 192. Solon (ez nagyon közelít a 200. naphoz) tudta meg, hogy valódi mentés indul, de addigra már elég sok gondon túl volt, azért is döntenek az Ares 3 expedíció tagjai úgy, hogy nem törődve a NASA utasításaival, fellázadnak és visszafordulnak. Szóval Watney nagyjából 200 napot annak tudatában töltött el, hogy két évig embert nem fog látni, mert nem indul érte mentés. És a 192. sol a 16. fejezetben van, túl a könyv felén - összesen 26 fejezetes. Az Ares 3 küldetés 687. napján (549. Sol után) mentették ki.

Megjegyzem, a tényleges mentőexpedíció elindulása és folyamata alig pár fejezetet ölel fel - meg-megszakítva Watney életével -, amíg megfordítják a hajót, a Hermest (itt is inkább a számítgatáson és a legénységen volt a hangsúly), meg eljuttatja a NASA az ételcsomagot a Hermesre, illetve amíg a csapat kidolgozta, hogyan lassítsák le a hajót és mentsék ki Watney-t a Marsról leszállás nélkül.

Szóval látható, hogy a trailer és a film magyar címe is nagyon rossz irányba mutat, hiszen, ha a film követi a könyv arányait, akkor rég túl leszünk a felén, mire tényleg elindul a mentőexpedíció és a teljes játékidőnek is csak a töredékét fogja kitenni.

 

Erre még nem gondoltam, hogy a magyar cím a történet arányainak a módosítására utal, de most hogy írod, lehet benne valami... Remélem, nem így lesz.

Bár az már a trailer-ből kitűnt, hogy

sokkal katartikusabb, amerikai filmesebb lesz a film, mint a könyv volt, ami pont az elbeszélő humorának köszönhetően abszolút nem ilyen, és még akkor sem, amikor nem Watney naplóját olvassuk, hanem a NASA-nál történteket. Az egész olyan mesterkéletlen, pátosz nélküli, szerintem pl. ez a sikerének az egyik titka.

 

Hozzászólás ideje:

A marsi filmadaptációjától fura mód nem tartok, pedig Ridley legutóbbi filmjei szerintem szörnyűek, főleg a legutolsó alkotása a Mózes-film, ami még magához képest is nagyon rossz. De ennek a filmnek olyan elképesztően jó a fogadtatása és akkora jelzők szállnak felé minden oldalról hogy minimum egy jó film lesz ha nem ennél több. És nem csak a sztorit dicsérik hanem azt is ahogy el van mesélve. Pedig megígértem magamnak az Istenek és Királyok után, hogy Scott filmtől én már nem fogok semmit se várni, de rossz filmeket nem szoktak ennyire ajnározni. Várom.

 

Hogy miért mentőakció: valszeg annyi film bukott már meg itthon olyan cimekkel amikben ott virított a Mars, hogy inkább nem akartak közösséget vállalni velük.

Hozzászólás ideje:

A marsi filmadaptációjától fura mód nem tartok, pedig Ridley legutóbbi filmjei szerintem szörnyűek, főleg a legutolsó alkotása a Mózes-film, ami még magához képest is nagyon rossz. De ennek a filmnek olyan elképesztően jó a fogadtatása és akkora jelzők szállnak felé minden oldalról hogy minimum egy jó film lesz ha nem ennél több. És nem csak a sztorit dicsérik hanem azt is ahogy el van mesélve. Pedig megígértem magamnak az Istenek és Királyok után, hogy Scott filmtől én már nem fogok semmit se várni, de rossz filmeket nem szoktak ennyire ajnározni. Várom.

 

Hogy miért mentőakció: valszeg annyi film bukott már meg itthon olyan cimekkel amikben ott virított a Mars, hogy inkább nem akartak közösséget vállalni velük.

Soroljunk marsos filmeket akkor:

Az emlékmás

A Mars mentőakció

A vörös bolygó

A marsi\ A mentőexpedíció

 

Nekem ezek jutnak eszembe így hirtelen. A "Mars" szó csak az egyik címében szerepel és feltehetőleg ez a leggyengébb a témàban. És a rà való asszociàlàsok elkerülése végett, kihagytàk a Marsot a címből, de "mentésre" keresztelték? Újabb telitalàlat akkor... :facepalm:

Ez olyan mintha el akarnànk rejteni, hogy egy transzfesztita férfi. Parókàt rà, majd lehúzzuk a nadrágját..

Hozzászólás ideje:

Az utóbbi majdnem három hónapban az alábbi filmeket láttam (rég volt hogy ennyi idő alatt ilyen kevés filmet tudtam megnézni)

 

Colossus: The Forbin Project (1970)

LcLpspS.jpg

A sztori szerint az amerikaiak építenek egy szuper-számitógépet, ami az aktiválása után öntudatra ébred és -szovjet géptársával együtt- az emberiség ellen fordul. Maga a tény, hogy már 1970-ben is felmerült valakinek a fejében egy ilyen ötlet, szerintem bámulatos. Sajnos azonban az előnyök sora itt ki is fullad. A főhősök egyszerűen túl nagy balfékek ahhoz, hogy izgulni lehessen értük. Amikor az egyik tudós közli a kollégákkal, hogy most tudnak titokban beszélni utoljára, ugyanis a teremtményük ezután minden beszélgetést rögzíteni fog... a szereplők olyan egykedvűen hallgatják mindezt mintha a hétvégi grillpartit egyeztetnék le. Erőtlen film csupa kihagyott ziccerrel. De ha bármilyen szerepe volt a Terminátor filmek elkészültéhez (nem lepne meg) akkor már megérte leforgatni.

 

Megszállottság (Possession - 1981)

Du6kgDb.jpg

Vannak azok a horror-filmek, amiknél a műfaji jellemzők egész a film közepéig nem bukkannak elő. Ez is közéjük tartozik: sokáig olyan mintha egy családi drámát néznénk. Mondjuk abból egy kifejezetten depresszív fajtát. A szemtelenül fiatal Sam Neill már megjárja a lelkek poklát mire az alvilág ténylegesen tiszteletét teszi a vásznon. Amikor megtörténik a nagy váltás, hirtelen nem is értettem hogy mi történik: akkor ez most csak egy látomás? Vagy valami képi metafora? De szó sincs róla. Egy ponton a természetfölötti is része lesz a cselekménynek.

Annak a cselekménynek, ami talán egy idő után már túl sötét. Ráadásul pont a váltás után egyre több elemet kölcsönöz a film Polanski kiváló Iszonyat című alkotásából. Utóbbi pedig sokkal jobban sikerült.

 

Feltámad a vadnyugat (Westworld - 1973)

WvHcf1C.jpg

Michael Crichton úgy tűnik vonzódik a futurisztikus vidámparkokért, pláne ha azokban egy katasztrófa után egymás után dobják fel a pacskert a látogatók. A Jurassic Park szövegezése előtt évtizedekkel találta ki a Westworld-öt, ami azon kevés ötleteinek egyike, ami regény formában nem is létezik. Cserébe a néhai író a script-írás mellett rögtön a rendezői feladatokat is magára vállalta. Az eredmény pedig egy baromi jó sci-fi kalandfilm.

A történet fókuszában egy olyan szórakoztató-komplexum áll, ahol a vendégek a vadnyugat, a középkor vagy akár az ókori Róma világában is elmerülhetnek: a történelemhűen felépített negyedekben embernek kinéző robotok gondoskodnak róla, hogy teljes legyen az illúzió. Ha a vendégek valakit meg akarnak ölni akkor a mesterséges egyedekkel nyugodtan végezhetnek. Talán a folytatást ennyiből már ki is lehet találni. Igen, ami elromolhat az el fog romlani. És mindez izgalmas, érdekes és baromi szórakoztató. Jövőre jön az HBO remake-je Ed Harris-el. Nagyon várós!

 

Afrika királynője (The African Queen - 1951)

htExeI0.jpg

A maga idejében egész nagy szenzáció volt ez a film: a nagy sztárok ugyanis tényleg az afrikai dzsungelben forgattak (szegény Katharine Hepburn annyira rosszul volt, hogy a beszámolók szerint volt olyan jelenete ahol minden csapó végén el kellett rohannia hányni). A sármőrként számon tartott Bogart pedig izzadságtól csatakosan borostásan játszott, amivel annyira meglepte az Akadémiát, hogy rögtön élete egyetlen Oscarjával is megdobták. Pedig nem több ez mint egy jópofa, kissé megkopott, de kétségtelenül szórakoztató road-movie. Hepburn és Bogart karaktere egy szedett-vedett ladikon az életveszélyes Ulanga folyón utazik le, hogy megsemmisíthessenek egy német katonai hajót. Menetközben pedig ahogy arra számítani lehet: sok kalandba keverednek és némi piszkálódás után lassan egymásba szeretnek. Bájos darab.

 

Nyomtalanul (1988)

nY5Ge8J.jpg

Egy holland házaspár épp a franciaországi nyaralását tölti, amikor megtörténik a borzalom: a feleség egyszer csak nyomtalanul eltűnik. A férj több év elmúltával is kutatja a párját. Nem hajlandó feladni amig rá nem jön, hogy mi történt.

Az egész film kiváló, de a koronát az utolsó 5-10 perc teszi fel. Ennél többet nem is merek mondani, mert az már spoiler lenne. Csak ennyit mondok: ez egy felejthetetlen film.

 

Hosszú nagypéntek (Long Good Friday - 1980)

3IwFA6V.jpg

Bob Hoskinst eddig szinte csak a vígjátékaiból ismertem. Köpcös figurája szinte egybeforrt a "Roger nyúl a pácban" ügyefogyott detektívjével. Látva ezt a remek gengszterfilmet kicsit úgy érzem, hogy az egész karrierje el lett vesztegetve. Ez az ipse ugyanis pokoli badass tud lenni.

Itt most egy maffia-vezért játszik, aki épp élete üzletét készül nyélbe ütni, ám egyetlen nap leforgása alatt összeomlik a Birodalma. A legjobb embereit egymás után teszik el láb alól és még csak azt sem tudni, hogy ki áll a leszámolás-sorozat mögött. Ezért a gengszter-vezér elkeseredett hajszát indít.

Amellett, hogy ez egy pokoli jó film, ha Bob Hoskins alakítása nem lenne ennyire átütő fele ennyire se működne.

A végére egy kis érdekesség: ebben a filmben kapta első szerepét Pierce Brosnan.

 

Alien Rip-Offok

RZaNzz2.jpg

Miután az Alien forradalmasította a sci-fi/horror műfaját, csőstül kezdtek érkezni az olyan produkciók, amik a franchise ötleteit pofátlanul lopdosták. Több tucat ilyen alkotás van. Én most csak hármat vettem szemügyre.

Contamination (1980) - Gyilkos tojások érkeznek az űrből! Na nem a futurisztikus Földre, hanem - költség-hatékonyságból- a jelenbe. A cafatokra robbanó embereken kívül semmi emlékezetes nincs ebben a filmben. Közép tájon kifejezetten unalmas.

Galaxy of Terror (1981) - Az egyik legpofátlanabb rip-off. Szinte pontról pontra követi az első Alien film sztoriját (egy vészjelzést követve páran leszállnak egy idegen bolygón, ahol találnak valamit, ami egyesével elkezdi leölni őket) Az egyetlen nagy eltérés, hogy itt egy idegen piramisra bukkannak és miután bemennek a saját félelmeik ölik meg őket, tehát a "gonosz" kinézete utasonként változik. Ebben a produkcióban, igazán a beleölt pénz és energia mennyisége a meglepő. Az effektek teljesen rendben vannak. Azt kell mondjam, hogy mint B-film teljesen fogyasztható. Bár van egy jelenet, ami azért átlép egy határt: a film leghírhedtebb jelenetében egy óriási mutáns kukac megerőszakolja az egyik női asztronautát. Ami mondjuk igy leirva azért elborultabb mint ahogy ez kinéz.

Forbidden World (1982) - Akár csak a Galaxy of Terror-t ezt is a '80-as évek B-filmes legendája Roger Corman jegyzi. Második nekifutásra már a xenomorphot is lecopyzta bár szegény szörny ebben a filmben úgy néz ki mintha az Alienek zabigyereke lenne. Egyébként ugyanaz igaz erre a filmre is mint az előzőre: mint B-film tisztességes iparos-munka. És itt még provokatív viselkedésű kukac sincsen.

 

Nagy szemek (Big Eyes - 2014)

as7PtPA.jpg

Hihetetlen, de Tim Burton csinált egy filmet, aminek nem Johnny Depp a főszereplője, nem agyonhasznált gótikus díszletek között játszódik és nem az ezerszer látott panelekből építkezik. Nem tudom mi érhette. Belecsapott a villám? Összevesztek Johnny Depp-el? A hollywood-i gótikus díszletgyár tönkrement? Valaki a környezetében építő jellegű kritikával látta el a korábbi filmjeit?

Bármi is az oka, végre itt egy szerethető film Burtontől! Nem akar nagyot markolni: egy a XX. század derekán élt festőnő (Margaret Keane) életét mondja el profi tálalásban. Nem lesz klasszikus, de aki akar magának szerezni két jó órát az nyugodtan vágjon bele.

 

A test melege (Body Heat - 1981)

ywGa22u.jpg

Aki esetleg nem tudta: a Birodalom visszavág és a Jedi visszatér közötti kis szünetben Lawrence Kasdan leforgatott egy kiváló thrillert. A hangulata azonnal már az első percekben megcsapott: a noir-os bágyadság a címben jelzett forrósággal vegyül, ami szinte minden jelenetet áthat. A szereplők szinte állandóan hűtik magukat, hogy valahogy túléljék a floridai nyarat. Az atmoszféra olyan erős, hogy akár történet nélkül is érdekes lett volna. Szerencsére a készitők azért nem így álltak a sztorihoz: ügyesen adagolják a feszültséget és akad néhány remek csavar is. Nem váltja meg a világot, de első osztályú munka.

 

Lángoló Mississippi (Mississippi Burning - 1988)

JWBpWwo.jpg

Kicsit bajban vagyok ezzel a filmmel. Van egy csomó jól sikerült aspektusa, viszont nem tetszik, ahogy egy fontos témát ennyire leegyszerűsít. A történet ott veszi kezdetét, hogy néhány polgárjogi aktivistát megölnek egy déli államban. A fiatalokat azért végezték ki, mert fel akarták lépni a feketék jogaiért. Az eset után két FBI ügynök érkezik a helyszínre, de nehezen boldogulnak mivel szinte mindenki akibe belefutnak kő-rasszista.

Na és pont ez a bajom ezzel a filmmel: szinte mindenki aki délen lakik az itt egy asszonyverő seggfej aki láncon akarja tartani a niggereket, mig az északot képviselő nyomozók a sárkány barlangjába tévedt Grál-lovag szerepét kapták. Annyira, hogy van egy teljesen céltalan jelenet, ami csak arról szól hogy az egyikük bemegy egy rasszista fészekbe és alaposan szétveri a helyiek pofáját. Ugyanebben a jelenetben kiderül, hogy az egyik déli a saját családtagját vette el feleségül. Mert ezek már csak ilyen beltenyésztett férgek...

Erre az egysikú világképre rakódik rá a remek rendezés, a kiváló alakítások és itt-ott a jó szövegek. De hiába. Egy létező problémának szerintem bűn ilyen csőlátással nekimenni.

Hozzászólás ideje:

Ez olyan mintha el akarnànk rejteni, hogy egy transzfesztita férfi. Parókàt rà, majd lehúzzuk a nadrágját..

:lol2:

Ez a hasonlat baromi jó!

 

Tegnap haverral elmentünk megnézni az Agymanókat. Sok jót hallottam róla, a haver is csak jót mondott róla (oké, az ő ízlésében nem mindig bízom meg, mert nem igazán szokott egyezni az enyémmel :) ), meg amúgy is érdekelt. Annak ellenére, hogy már két hónapja megy a mozikban, még mindig teltház volt, igaz, csak egy kicsi teremben, de szvsz. ez se semmi egy ilyen "régi" animációs film esetén - persze csak tippre mondom ezt, mert tulajdonképpen animációs filmet moziban utoljára a L'ecsót láttam, a premierje napján, és az sem mostanában volt.

Nos, nagyon jó film, iszonyúra élveztem minden pillanatát. Legfeljebb annyi negatívumot tudnék mondani róla, hogy több átugrás lehetett volna apu és anyu fejébe, mert azok voltak a legeslegjobb pillanatok. Okos, értelmes, vicces és szórakoztató animációs alkotás, csak ajánlani tudom kicsiknek és nagyoknak egyaránt.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Az utóbbi majdnem három hónapban az alábbi filmeket láttam (rég volt hogy ennyi idő alatt ilyen kevés filmet tudtam megnézni)

 

A Feltámad a Vadnyugatot nemrég újráztam én is, egy icipicit talán eljárt felette az idő, néha kimondottan lassú, unalmas, és technikailag is elavult - viszont van néhány erős, feledhetetlen momentuma, ami miatt szívesen néztem újra. Nekem ez A YUL BRYNNER film.

 

A Nagy szemek meg kimondottan tetszett, ha érdekel, itt olvashatod. :)

 

A Nyomtalanult valamikor biztos láttam, de nem emlékszem rá - ebben a témában nekem a Nyom nélkül viszi a prímet. Újra is kéne néznem...

 

 

 

.

Szerkesztve: - R2-D2
Hozzászólás ideje:

R2: Köszi, elolvastam a Nagy szemek kritikád és szinte minden betűjével egyetértek!

 

A régi effektek engem nem szoktak zavarni, a tempóval pedig lehet azért se volt bajom a Westworld-nél mert most láttam először. Másodjára lehet hogy nálam is visszalépne. Viszont ez tényleg tipikusan egy olyan film amin egy remake sokat dobhat. Érdekes lesz látni mit kezd vele az HBO.

 

A Nyom nélkül az pont annak a holland-francia Nyomtalanulnak az amerikai remake-je, amiről írtam. Érdekesség, hogy mindkét filmet ugyanaz a holland fickó rendezte (George Sluizer). Viszont az amerikai verzióban pont az eredeti legnagyobb erőssége a befejezés eléggé át lett írva. Spoiler mögé leírom mi a különbség a két finálé között

 

 

 

Holland-francia verzió (Nyomtalanul): az emberrabló felveszi a kapcsolatot a férjjel. Felajánlja neki, hogy vagy hazamehet vagy ugyanazt megcsinálja vele mint a feleségével, amihez viszont be kell kapnia egy gyógyszert. A férj évek óta szenved az eltűnés miatt és mindenképp tudni akarja mi történt ezért belemegy az utóbbiba. Beveszi a gyógyszert és arra ébred, hogy élve elvan temetve. És ez a vége. Megtudta hogy a felesége hogyan halt meg de a tudásért meg kell halnia.

Amerikai verzió (Nyom nélkül): Itt a férjet ugyanugy élve eltemetik, de a filmnek itt nincs vége. A végére kiássák és egy lapáttal fejbeveri és megöli az elrablót. Így bár megtudja, hogy a felesége meghalt de mehet a dolgára. A végén egy étteremben ül

 

Hozzászólás ideje:

Biztos velem van a baj de nekem az összes újkori Mars film tetszett. Ok, nem ezeket nézem minden héten de szórakozásnak tökéletesek voltak.

Én már Mars lázban égek. A lent felsorolt filmeket használom a napokban ráhangolódásnak. Most jön a Red Planet, aztán a Total Recall.(Schwarzenegger-szigorúan!)

 

:lol2:

Ez a hasonlat baromi jó!

 

Tegnap haverral elmentünk megnézni az Agymanókat. Sok jót hallottam róla, a haver is csak jót mondott róla (oké, az ő ízlésében nem mindig bízom meg, mert nem igazán szokott egyezni az enyémmel :) ), meg amúgy is érdekelt. Annak ellenére, hogy már két hónapja megy a mozikban, még mindig teltház volt, igaz, csak egy kicsi teremben, de szvsz. ez se semmi egy ilyen "régi" animációs film esetén - persze csak tippre mondom ezt, mert tulajdonképpen animációs filmet moziban utoljára a L'ecsót láttam, a premierje napján, és az sem mostanában volt.

Nos, nagyon jó film, iszonyúra élveztem minden pillanatát. Legfeljebb annyi negatívumot tudnék mondani róla, hogy több átugrás lehetett volna apu és anyu fejébe, mert azok voltak a legeslegjobb pillanatok. Okos, értelmes, vicces és szórakoztató animációs alkotás, csak ajánlani tudom kicsiknek és nagyoknak egyaránt.

 

Figyi! ez előtt megy a Lava c. rövidfilm? Milyen?

Hozzászólás ideje:

 

A Nyom nélkül az pont annak a holland-francia Nyomtalanulnak az amerikai remake-je, amiről írtam. Érdekesség, hogy mindkét filmet ugyanaz a holland fickó rendezte (George Sluizer). Viszont az amerikai verzióban pont az eredeti legnagyobb erőssége a befejezés eléggé át lett írva. Spoiler mögé leírom mi a különbség a két finálé között

 

 

Éreztem... ;)

 

Szóval kaptunk egy tipikus amerikai befejezést.... :hmm: Sebaj, szerintem így is nagyon jó lett a Nyom nélkül is, érdekes lenne egy összehasonlító kritika a kettőről....

 

Még akár meg is csinálom valamikor. :)

Hozzászólás ideje:

Én is szeretem a Pixar shortokat, de ez egyszerűen pocsék volt. Például nem lehet spoilerenzi róla, mert nincs benne semmiféle fordulat, hiszen története sincs, igazándiból cselekmény se sok! Dalolászik egy ronda faszi vulkán, elsüllyed, aztán kinő mellette egy női vulkán, mire az is dalolászni kezd, erre a már elsüllyedt faszi vulkán újra kinő a vízből, összeölelkeznek és akkor már mindketten dalolásznak. Percenként feltűnik valahol egy szív forma, miközben megy az undorítóan nyálas, giccses, ráadásul idegesítő hangon előadott dalolászás, ami legfeljebb annyira fülbemászó, mint egy autóbaleset kakofóniája.

Hozzászólás ideje:

Én is szeretem a Pixar shortokat, de ez egyszerűen pocsék volt. Például nem lehet spoilerenzi róla, mert nincs benne semmiféle fordulat, hiszen története sincs, igazándiból cselekmény se sok! Dalolászik egy ronda faszi vulkán, elsüllyed, aztán kinő mellette egy női vulkán, mire az is dalolászni kezd, erre a már elsüllyedt faszi vulkán újra kinő a vízből, összeölelkeznek és akkor már mindketten dalolásznak. Percenként feltűnik valahol egy szív forma, miközben megy az undorítóan nyálas, giccses, ráadásul idegesítő hangon előadott dalolászás, ami legfeljebb annyira fülbemászó, mint egy autóbaleset kakofóniája.

 

Hát ez valóban nem egy Day and Night, vagy egy Partly Cloudy szinvonal.. "Hát mi folyik itt Gyöngyösön?" :o

Hozzászólás ideje:

Hát ez valóban nem egy Day and Night, vagy egy Partly Cloudy szinvonal.. "Hát mi folyik itt Gyöngyösön?" :o

Naaaagyon nem az a színvonal. Sajnos nagyon messze van mindenféle Pixar színvonaltól. Odáig merek menni, hogy ez a Pixar eddigi leggyengébb munkája.

Hozzászólás ideje:

Bomarr, jó volt átfutni a filmlistát. A Nagy szemek című filmet én is láttam, bájos film. A téma mellett inkább a színésznő miatt érdekelt, először meglepődtem azon, hogy Burton készítette :)

 

Tegnap haverral elmentünk megnézni az Agymanókat. Sok jót hallottam róla, a haver is csak jót mondott róla (oké, az ő ízlésében nem mindig bízom meg, mert nem igazán szokott egyezni az enyémmel :) ),

Juj, a nyári talira menve beszéltünk arról, hogy nagyon-nagyon érdemes megnézni (sajnos még nem láttam), csak idén pont nem velünk jöttél.

Hozzászólás ideje:

A marsis szinkronadatok a Mafilm Audio Kft. jóvoltából:

 

Mark Watney (Matt Damon) - Stohl András

Melissa Lewis (Jessica Chastain) - Kiss Eszter

Annie Montrose (Kristen Wiig) - Balsai Móni

Teddy Sanders (Jeff Daniels) - Mihályi Győző

Rick Martinez (Michael Pea) - Csőre Gábor

Mitch Henderson (Sean Bean) - Kőszegi Ákos

Beth Johanssen (Kate Mara) - Sallai Nóra

Chris Beck (Sebastian Stan) - Hamvas Dániel

Alex Vogel (Aksel Hennie) - Zámbori Soma

Vincent Kapoor (Chiwetel Ejiofor) - Kálid Artúr

Bruce Ng (Benedict Wong) - Háda János

Mindy Park (Mackenzie Davis) - Trokán Nóra

Rich Purnell (Donald Glover) - Jéger Zsombor

Tim Grimes (Nick Mohammed) - Szatory Dávid

Mike Watkins (Enzo Cilenti) - Varga Rókus

 

további magyar hangok: Bartók László, Bor László, Bordás János, Czifra Kriszta, Czirják Csilla, Csépai Eszter, Fehér Péter, Gyurin Zsolt, Horváth-Töreki Gergely, Király Adrián, Kis-Kovács Luca, Linka Péter, Lipcsey Colini Borbála, Péter Richárd, Renácz Zoltán, Sörös Miklós, Szűcs Péter Pál, Törtei Tünde, Varga Lili

 

magyar szöveg: Tóth Tamás

felvevő hangmérnök: Gábor Dániel

rendezőasszisztens: Stern Dániel

vágó: Szemerédi Gabriella

gyártásvezető: Kéner Ágnes

szinkronrendező: Nikodém Zsigmond

 

Mihályi és Kőszegi szerintem tuti mellényúlás. Talán még Kálid is.

 

 

Soroljunk marsos filmeket akkor:

Az emlékmás

A Mars mentőakció

A vörös bolygó

A marsi\ A mentőexpedíció

 

Nekem ezek jutnak eszembe így hirtelen.

A következőket még hozzátenném:

John Carter

Anyát a Marsra (animációs)

Doom

A Mars szelleme

 

Utóbbi kettő elég gyengusz. Ha jól rémlik a szellemes a gyenguszabb.

Hozzászólás ideje:

Az azért túlzás hogy az állandó volt. Például Szabó Sípos is szinkronizálgatta hébe-hóba. Plusz az Arachnophobiában Csernák hangján magyarkodik méghozzá egész frankón. Közülük utóbbi nyugisan számításba jöhetett volna ha úgy alakulhattak volna a dolgok.

 

Amúgy meg Haás Vander haláláról azóta tudok hogy bemondták a tevében. A szomorú esemény másnapján lehetett.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.