Ugrás a kommentre

Egyéb fontos


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

@Ody Mandrell Egy Barrett M82CQ mesterlövész puskája van, ami .50-es lőszert használ. Ezt a kalibert nehéz géppuskákhoz találták ki, az M82-est pedig könnyű páncélzatú tankok és repülőgépek ellen. Úgyhogy igen, átviszi az embert. Meg a betonfalat, sőt a vasúti sínt is:

 

Amit a John Rambóban mutatnak, az eléggé reális. Azok a lőfegyverek, amiket ott lődöznek, a valóságban is ezt műveli az emberi testtel. 

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:

Megosztok veletek egy kis történetet melytől lehidaltam pozitív értelemben. Főleg hogy kishazánkban esett meg. Történt hogy tavaly nagyon sok év használat után meguntam az Android-ot és vettem egy Iphone-t Aztán elkezdtem nézni Apllepie csatornáját sok dolgot mondott az Iphone-okról ami nekem új felhasználóként hasznos volt. Az egyik videóban 5 dolgot mondott amiért ő ezeréve Apple termékeket használ. Az egyik az volt hogy átlagon felüli az Apple-nél a panaszkezelés. Na mondom persze, főleg itthon.

A telefonomon volt egy üveg kijelzővédő amin múlt héten vettem észre pár hajszálérrepedést és egy pontban mintha ütés érte volna. A munkahelyemen azért ugrálok ,mászok fel-le biztos nekiütödött valaminek. Ok, mondom semmi baj veszek egy másik kijelzővédőt. Mondjuk van a telón biztosítás ha a kijelző tört volna be ingyen kicserélik. Az Iphonemagyarorszag.hu-n megrendeltem az új kijelzővédőt.

Rendben ment minden, kedden mentem az MPL csomagautomatához ahol kivettem a csomagot majd otthon kibontva nem a kijelzővédő volt benne.

Írtam nekik e-mailt hogy rossz terméket küldtek, mellékeltem a fényképeket stb , illetve megkérdeztem mit csináljak a rosszul küldött termékkel(amiről fogalmam sem volt micsoda) , mert így még nem jártam. Ez kedden 17:47-kor volt. 17:50-kor jött a válasz email. Azt hittem a szokésos automata válaszüzenet hogy megkapták az e-mailemet és hamarosan feldolgozzák. Gondoltam majd szerda reggel megy a manus dolgozni és akkor intézkedik.

Na nem ez volt a levélben. Bemásolom:

 

" Kedves Ferenc, 

Köszönjük, hogy jelezte a problémát! 

 

A logisztikai csapatunknak már jeleztük is és a holnapi nap folyamán küldjük Önnek a hiányzó terméket. 

 

Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt. A termék amit küldtük, egy ajándék Önnek a kellemetlenség miatt. 

 

Üdvözlettel, 

 

iPhone Magyarország Csapata "

 

Mindez 3 PERCCEL a panaszlevelem után. Gondoltam biztos álmodom.:D Hát én nem ehhez vagyok szokva. Gyanúsítgatásokhoz, szivatásokról hogy küldjek fényképeket innen-onnan, igazoljam ezt meg azt.

Tegnap reggel jött is az e-mail hogy átadták a futárszolgálatnak(MPL) ma meg jött az sms hogy mehetek érte. Természetesen már a kijelzővédő jött.

nagyon korrektek. Amúgy sem bántam meg a telefonváltást, de hogy ilyen profi panaszkezelés áll mögöttük, főleg nem.

Közben persze kiderítettem hogy Apple Watch mágneses töltőt küldtek először, amim nincs, de egy kollégának van így beviszem neki.

Bárcsak minden cég így állna hozzá. Ok hogy az Apple egy prémiumterméketet gyártó cég és ehhez megfelelő a szolgáltatás is, de azért jó lenne ha ez lenne az általános.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.