Ugrás a kommentre

Streamingek (Disney+, Netflix, Max, SkyShowtime, Amazon Prime és társaik)


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Amit még kicsit sajnálok, hogy több filmnek is a mozis változata van fenn. Itt különösen az Aliens és az Avatar az, aminek jobban örülnék kibővített változatban. Különösen az Aliensnek, mert azt a '90-es évek óta nem is láttam máshogy, és Cameron is azt tartja alapnak. Nem is értem, hogy ide miért a mozis változat került fel, amikor már tévében sem adják azt.

Hozzászólás ideje:
2 perccel korábban, Ody Mandrell írta:

Pedig féltem, hogy majd cizellálják a feliratot, de nem! Feltették az eredetit. :D 

 

De ez a Szága kifektetett. :lol: Milyen lenne már? Star Wars Szága Fórum :D 

Látod, Ságafórum helyett Szágafórum kellett volna anno lennünk, azzal lehet még a sonkagyártónak se lett volna baja. :lol: 

Hozzászólás ideje:
2 perccel korábban, Dzséjt írta:

Amit még kicsit sajnálok, hogy több filmnek is a mozis változata van fenn. Itt különösen az Aliens és az Avatar az, aminek jobban örülnék kibővített változatban. Különösen az Aliensnek, mert azt a '90-es évek óta nem is láttam máshogy, és Cameron is azt tartja alapnak. Nem is értem, hogy ide miért a mozis változat került fel, amikor már tévében sem adják azt.

Plusz nem a legelső szinkron van fenn. De ezzel talán együtt tudok élni. A lényeg, hogy a Prometheus és a folytatása fenn van. :P 

 

2 perccel korábban, Donát írta:

Látod, Ságafórum helyett Szágafórum kellett volna anno lennünk, azzal lehet még a sonkagyártónak se lett volna baja. :lol: 

Jó lesz a SAGA, ezek borzalmasan hangzanak. :D 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
18 perccel korábban, Ody Mandrell írta:

Plusz nem a legelső szinkron van fenn. De ezzel talán együtt tudok élni. A lényeg, hogy a Prometheus és a folytatása fenn van. :P

Az eredeti szinkron hiányával én is, mert az megvan más módon. De, hogy a Prometheus fenn van hibátlanul, az azért mellbe vágott. :D :hehe:

 

24 perccel korábban, Ody Mandrell írta:

De ez a Szága kifektetett. :lol:

Nem vagyok benne teljesen biztos, de szerintem ez nem is helyes így. Úgy tudom, azt magyarul is sagának kell írni. Bár új barátunk, Manda Lóri után ez már nem is zavar annyi vizet. Mondjuk, ha már ennyire magyarítanak, akkor lehetett volna Csillagok háborúja: Skywalker-szága és mondjuk Végtelen Szága, nem pedig Star Wars és Infinity Szága. Ez a félmagyar megoldás olyan hülyén néz ki.

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:

Igen a "saga" a helyes írásmód, viszont ezzel a szóval nem sokan szoktak találkozni. Nekem is meg kellett nézem, hogy van-e benne ékezet ha például viking sagakról van szó.

A magyar nyelvnek pedig megvan az a sajátossága az angollal szemben, hogy egy egészen icipici szűk kört leszámítva mindent úgy ejtünk ki, ahogy leírunk. Vagyis a többség ezt nyilván konkrétan Saga-nak olvasná "sz" és "á" nélkül ami roppant magyartalan és esetlen. Nem helyes, de szerintem érthető a "magyarítás". A Star Wars mint brand az más tészta hisz azt itthon meg kb. mindenhol a világon ebben a formájában használják. Az a "saga"-val ellentétben aligha okoz zavart az olvasásnál. Meg eleve egy angol cím magyaros átírása más kategória. Azt nyilván nem csináljuk.

Hozzászólás ideje:

Bár nem vagyok a magyar átírás nagy híve (az Obi-van Kenobitól, a Csubakától és a Tatuintól konkrétan viszolygok), de ez még érthető, ahogy a Star Wars brand használata is. Viszont az Infinity Szága helyett szerintem mehetett volna a Végtelen Szága, már csak azért is, hiszen a széria egyik filmjének a címe is Végtelen háború (Infinity War) és az egész sorozat alatt Végtelen Köveket hajkurásznak. És itt már nincs szó brandről, és szerintem az angolokon kívül senki sem hivatkozik az MCU első három fázisára Infinity-ként. Igazából én, aki tudom, mi ez, is el kellett gondolkodnom egy pillanatra, hogy mit takarhat az Infinity Szága gyűjtemény.

 

Hozzászólás ideje:
5 perccel korábban, Dzséjt írta:

Bár nem vagyok a magyar átírás nagy híve (az Obi-van Kenobitól, a Csubakától és a Tatuintól konkrétan viszolygok), de ez még érthető, ahogy a Star Wars brand használata is. Viszont az Infinity Szága helyett szerintem mehetett volna a Végtelen Szága, már csak azért is, hiszen a széria egyik filmjének a címe is Végtelen háború (Infinity War) és az egész sorozat alatt Végtelen Köveket hajkurásznak. És itt már nincs szó brandről, és szerintem az angolokon kívül senki sem hivatkozik az MCU első három fázisára Infinity-ként. Igazából én, aki tudom, mi ez, is el kellett gondolkodnom egy pillanatra, hogy mit takarhat az Infinity Szága gyűjtemény.

 

Vagy legalább lett volna Infinity Saga. De az a baj, hogy a gonosz Disney csak a pénzre hajt, és a pénznek nincs Saga. :lol:

Hozzászólás ideje:
12 órával ezelőtt, Ody Mandrell írta:

Nekem két kívánságom volt! Az egyik, hogy a Szága legyen fenn! :D 

 

saga.jpg

 

 

A másik pedig megnyugtatóbb volt!

 

ka.jpg

LOL! Este a Predatort néztem meg. Egész jó kis film. :D

 

A másik meg a Skywalker Kora volt. Régen láttam és most sokkal jobban tetszett, mint legutóbb. :)

Hozzászólás ideje:

Hát azt hiszem erre az érzésre hogy nagy megkönnyebülés és nagy kő esett le a szívemről. Sikerült nekem is ma reggel regisztrálni a kedvezményes kóddal. Baromira örülök neki.

Tegnap már minden bajom olt hogy nem jött a kód közben meg itt olvastam hogy ti már regisztráltatok.

Hogy hogyan sikerült azt ha hazaérek a melóból megírom. Egy biztos hogy le a kalappal a Disney helpdeskje elött.Gyorsan reggeltem mobilon, beletekertem, tényleg szenzációs a kínálat.

Hozzászólás ideje:
2 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Hát azt hiszem erre az érzésre hogy nagy megkönnyebülés és nagy kő esett le a szívemről. Sikerült nekem is ma reggel regisztrálni a kedvezményes kóddal. Baromira örülök neki.

Tegnap már minden bajom olt hogy nem jött a kód közben meg itt olvastam hogy ti már regisztráltatok.

Hogy hogyan sikerült azt ha hazaérek a melóból megírom. Egy biztos hogy le a kalappal a Disney helpdeskje elött.Gyorsan reggeltem mobilon, beletekertem, tényleg szenzációs a kínálat.

Nekem a promóciókba rakta azt a mailt amiben kód volt.

Hozzászólás ideje:

Szóval Disney plus: lehet, off, de nekem a retkes Sony tv fel sem ajánlja, keresni sem tudok vele, bezzeg netflix meg amazonprime az van. Ettől féltem, hogy a premier napján sem lesz előrelépés.

Hol a hiba? "tudja valaki? Nincs ötlet?" köszi

Hozzászólás ideje:
6 perccel korábban, csoli1138 írta:

Szóval Disney plus: lehet, off, de nekem a retkes Sony tv fel sem ajánlja, keresni sem tudok vele, bezzeg netflix meg amazonprime az van. Ettől féltem, hogy a premier napján sem lesz előrelépés.

Hol a hiba? "tudja valaki? Nincs ötlet?" köszi

 

Sehol nincs hiba. Valószinü hogy a te Sony tv-d régebbi és még nem az Androis oprendszer van rajta. Régebben, olyan 7-8 éve a Sony tv-ken kétfajta oprendszer volt. Az egyik az akkor szárnyát bontogató Android tv, a másik pedig passz. Annak nem tudom a nevét, de lehet neve sem volt.

A maiakon ha jól tudom már csak Google TV oprendszer van(Átnevezték az Android tv-t Google tv-re ,de ugyanaz az android tv-s oprendszer).

Nekem az előző Sony tv-m 2015-ös modell volt, azon Android tv oprendszer volt, de más akkori Sony tv-ken más oprendszer is volt.

A mostani 2020-as modell és ezen is Android van.

Namost a baj az szerintem nálad hogy a Disney csak az Androidos Sony tv-kre csinálhatta meg az app-ot.

A megoldás az hogy venned kell egy Android Box-ot vagy ha van PS4/5-öd akkor arra feltelepíted a Disney+-t.

Hozzászólás ideje:

Netflix vs Disney+.

A leányzónak már jó másfél éves Disney+ előfizetése van(NORD VPN segitségével, igy mintha Amerikában nézné kb), szóval van összehasonlitási alapja. 

 

 

Hozzászólás ideje:

Na szóval hogy lett megoldva a kedvezmény. Az elözmény dióhéjban ,hogy én is előregisztráltam hetekkel ezelött. A baj ott kezdödött hogy múlt héten nem kaptam meg azt a promociót amit ti.

Se a promociós mappában, se a spamben nem volt. Akkor már sejtettem hogy gáz lesz hisz ha akik előregisztráltak megkapták én miért nem? Az biztos hogy jó mailcímet adtam meg, bekapcsoltam hogy kaphatok tőlük levelet. évtizedek óta használok pc-t, kizárt hogy elrontottam. De a biztonság kedvéért regisztráltam újra alaposan átnézve mindent.

Eljött a kedd sehol semmi. Egy kollégám már reggel 8-kor megkapta, regisztrált. Olvastam hogy 24 óra az átfutás, nem aggódtam.

Hazaértem a munkából 4-re feljjötem ide és mikor láttam hogy már mindenki regisztrált és megkapta a mailt, akkor már elkeseredtem. Se a promociósban ,se a spamben..

Borzasztóan zavart hogy ti már nézitek ,én meg nem tudom élvezni úgy hogy azt terveztem hogy délután azt fogom állitgatni. Nyilván nem írigységből ,hanem nem tudtam részt venni az örömben.

Hozzá sem tudtam szólni semmihez.

Akkor már tudtam hogy nem fog megérkezni már nekem másnap kilencig(a 24 órás átfutás). Hisz ha mindenki szinte egyidőben megkapta a kódot aki előregisztrált

én meg órákkal késöbb sem, az már azt jelenti hogy nem is fog jönni. Tapasztalat.

Közben barátaimat kértem meg küldjenek próbaemailt hogy nem -e nálam van bibi. De minden levelet megkaptam. Megnéztem a vírusirtóban nincs-e a kivételek között valamiért a disney. Nem olt.

A Disneyplus oldalán volt egy telefonszám felhívtam, jött a központ várjon a munkatársra, vártam 5 percet ,minden munkatárs foglalt. Gondolom sokan hívták őket.

Elmentem darálni egy sorozatot.

Este lefekvés elött ránéztem, semmi. azért regisztráltam a Disneyplus-ra pc-n de nem fizettem. Na itt jött az a poén hogy a regisztrációval azonnal kaptam egy mailt a Disney-től ami meg is jött.Ott a teljes árra lehetett fizetni, illetve a 10 hónapos kedvezményre. Felmentem Facebook-ra a Disney-csoportba hátha van ötlet. Láttam hogy mások is így jártak mint én. Ott volt egy ötlet ,de mivel már nagyon este volt és 6-kor keltem másnap, lefeküdtem aludni.

Gondolom most sokatoknak eszébe jut hogy miért keseredtem el ennyire és ,miért nem fizettem elő a másik kedvezménnyel a 10 hónapossal? Havi szinten csak 400 ft-al több. Majd a végén leírom.

Eljött a tegnap reggel, teljesen el voltam keseredve, már elhatároztam hogy nem fizetek elő rá, csak egy év múlva, Szóval az esélytelen nyugalmával bementem dolgozni.

Persze még nem adtam fel a próbálkozást, de nem láttam reményt a pozitiv végkifejletre.

Akartam még telefonálni is.

De mondom kipróbálom a Facebook-os ötletet.

Ami az olt hogyha átállítod a Disneyplus oldalán a nyelvet angolra, akkor nyilik egy chat-lehetőség ahol tudsz chatelni egy helpdesk-essel.

Leírtam angolul hogy nem kaptam kódot, kiírta hogy én vagyok a 31. kliens a sorban. Ok elmentem dolgozni, néha ránéztem. Mikor 4 ember volt már csak elöttem vártam.

Jöttem én. Szerintem egy MI-vel dumáltam ,mert egy sablonos szöveggel bemutatkozott, kérdezte mi a baj. Leírtam megint mi.

Kérdezte a felhasználónevet és a mailcímemet. Itt gondoltam milyen jó hogy regisztráltam elöző este.. Hozzá kell tenni hogy semmi esélyt nem láttam a sikerre,

hisz hogy bizonyítom hogy előregisztráltam. Ráadásul ezt angolul elmagyarázva semmi esélyem nem volt. Ráadásul valószinü nemzetközi MI-vel beszéltem, honnan tudná hogy most Magyarországon van kedvezmény?

Elküldtem az adatokat és visszaírt egy olyat, hogy jó híre van elküldi a kódot, várjak 2-3 percet.. Na ekkor kezdtem reménykedni.

Vártam és egyszercsak jött a válasz amiben benne volt a kód és a link a fizetéshez.

Na és ott már ott volt a 20 000 ft-os lehetős. Megköszöntem és nagyon boldoggá váltam.

Szó szerint a teljes reménytelenségből a mennybe kerültem. Borzasztó jó érzés részese lenni ennek az egésznek. Tegnap egész nap eufóriában voltam emiatt, na és a Kenobi új része miatt.

 

Hogy miért nem fizettem elő a 10 hónapost, vagy akár a teljes árat? Hisz simán megéri. A netflix 4000 valamennyi ez meg teljes áron is csak 2500 ft.

Abszolút nem vagyok fillérb*szó, akik ismernek személyesen tudják hogy nem szoktam garasoskodni, főleg egy ilyenen. Ezért nem is értettem a múltkori 4 beírást amik azt sugallták hogy én a pénz miatt nem akarok előfizetni. Abszolút nem erről van szó.

Hanem az elvről.

Volt egy lehetőség hogy kedvezményesen kapjam meg a szolgáltatást, amihez csak regisztrálni kellett. Megtettem mint mások. Én nem rontottam el semmit.

Aztán jön a nap és a Disney hibájából nem kapom meg a kódot, miközben mások igen. Ha bemegyünk 4-en egy kocsmába egy sörre ahol az a szabály van hogy ha beviszel egy doboz gyufát akkor 100 ft-al olcsóbb a sör. Bevisszük mind a 4-en . Erre 3-an megkapják a kedvezményt, én meg nem pedig ugyanúgy bevittem a doboz gyufát.

Ha meghirdetnek valamit és én megteszem azt amit ők kérnek, akkor nekem is jár a kedvezmény, mint a többi embernek.

Nem vagyok sem alsóbbrendü állampolgár, ugyanúgy szeretek jól járni, megdolgozom a pénzemért, nem a fáról szedem le.

Ha én rontottam volna el(pl rossz mailcímet adok meg), vagy elfelejtem az előregisztrációt tiszta sor hogy fizetem a teljes árat vagy a másik kedvezményt.

Egy szót nem szólhatok.

Remélem így már érthető.

Hálistennek ez már a múlt. Most már nagyon jól érzem magam. Tegnap a Kenobi miatt nem foglalkoztam annyira a Disneyplussal, de ma megyek haza és megnézem jobban a kinálatot, meg beállítgatom.

 

2022. 06. 14. - 14:20, Ody Mandrell írta:

Az erősítőn nem jön át az Atmos jel, legalábbis nem írja ki a rendszer. @Frenkie:? 

 

Nálam biztos az 5.1 hang szól, a mélynyomó is bekapcsol. A szöveg viszont nagyon halk, a centeren állítanom kell még a hangerőn, csak még nem találtam meg. Azt hogy Dolby Atmos-e a hang azt nem tudom az info-ra nem ír ki semmit. Majd messengeren kereslek ezügyben. Tök jó hogy ugyanaz az erősitő van mindkettőnknek.:D

Hozzászólás ideje:

Az a lényeg, hogy sikerült, Frenkie. :) És legalább lett egy pozitiv ügyfélélményed is, hogy kreatívan megtaláltad a módját a megoldásnak és ők meg is oldották a problémát. :)

Hozzászólás ideje:
55 perccel korábban, Frenkie írta:

Hanem az elvről.

Volt egy lehetőség hogy kedvezményesen kapjam meg a szolgáltatást, amihez csak regisztrálni kellett. Megtettem mint mások. Én nem rontottam el semmit.

Aztán jön a nap és a Disney hibájából nem kapom meg a kódot, miközben mások igen. Ha bemegyünk 4-en egy kocsmába egy sörre ahol az a szabály van hogy ha beviszel egy doboz gyufát akkor 100 ft-al olcsóbb a sör. Bevisszük mind a 4-en . Erre 3-an megkapják a kedvezményt, én meg nem pedig ugyanúgy bevittem a doboz gyufát.

Ha meghirdetnek valamit és én megteszem azt amit ők kérnek, akkor nekem is jár a kedvezmény, mint a többi embernek.

Nem vagyok sem alsóbbrendü állampolgár, ugyanúgy szeretek jól járni, megdolgozom a pénzemért, nem a fáról szedem le.

Ha én rontottam volna el(pl rossz mailcímet adok meg), vagy elfelejtem az előregisztrációt tiszta sor hogy fizetem a teljes árat vagy a másik kedvezményt.

Egy szót nem szólhatok.

Remélem így már érthető.

Számomra ez teljesen érthető, én is így éreztem volna magam a helyzetedben. 

Egyébként nekem is csak azért sikerült az előregisztráció, mert két email címmel is kipróbáltam, és a második email címre jött a link. Az elsőre nem, noha hibátlanul megadtam az előreggelés során. Fura. De a lényeg, hogy megoldódott.

Hozzászólás ideje:
10 órával ezelőtt, Frenkie írta:

 

Mi a pontos típusa a tv-dnek?

Sony Bravia

WE75 Ez van a dobozon. 

De van egy vonalkód os matrica amin ez:

CEI  KDL 49WE755 részben egyezik. 

Ugyanezen matricát van hogy 2018/02 ez lehet az évjárat. 

@Frenkie, köszönöm, hogy segítesz! 

Hozzászólás ideje:
2 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Ezért nem is értettem a múltkori 4 beírást amik azt sugallták hogy én a pénz miatt nem akarok előfizetni. Abszolút nem erről van szó.

Mivel én voltam az egyik a négyből, hadd fűzzem ehhez hozzá, hogy én egyáltalán nem akartam ezt sugallni. Nem említettelek, nem is idéztelek, nem is győzködtelek. Csak kifejtettem, hogy a Disney+ ajánlata akkor is jó lenne, ha egyáltalán nem lenne kedvezmény. Azzal, hogy ha ők ajánlanak kedvezményt, és te mindent jól csinálsz, mégsem kapod meg, majd emiatt nem regisztrálsz, azzal abszolút egyetértek.

De szerencsére a Disney+ olyan kapzsi és gátlástalan cég, ahol az üzletfél számít, és emiatt mindent megtesznek azért, hogy a vevő elégedetten távozzon. Akár azt is, hogy zokszó nélkül küldik neked a kedvezményes linket, mert gátlástalanságukban úgy gondolják, hogy inkább légy elégedett és fizess kevesebbet (majd térj vissza elégedettségedben újra és újra), minthogy kivegyék a zsebedből a több pénzt. Szóval jól bedőltél ennek a gonosz, sátáni cégnek. Bizonygatások hosszú sora nélkül képes voltál elfogadni a kedvezményüket, hogy elégedetten, rossz szájíz nélkül élvezd nagyszerű szolgáltatásuknak. Fúj! Csalódtam benned, Frenkie. :D 

Viccet félretéve, örülök, hogy megoldódott nálad is, meg annak is, hogy a Disney szép példáját mutatta a vásárlóbarát felfogásnak.

Hozzászólás ideje:
1 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Mivel én voltam az egyik a négyből, hadd fűzzem ehhez hozzá, hogy én egyáltalán nem akartam ezt sugallni. Nem említettelek, nem is idéztelek, nem is győzködtelek. Csak kifejtettem, hogy a Disney+ ajánlata akkor is jó lenne, ha egyáltalán nem lenne kedvezmény. Azzal, hogy ha ők ajánlanak kedvezményt, és te mindent jól csinálsz, mégsem kapod meg, majd emiatt nem regisztrálsz, azzal abszolút egyetértek.

De szerencsére a Disney+ olyan kapzsi és gátlástalan cég, ahol az üzletfél számít, és emiatt mindent megtesznek azért, hogy a vevő elégedetten távozzon. Akár azt is, hogy zokszó nélkül küldik neked a kedvezményes linket, mert gátlástalanságukban úgy gondolják, hogy inkább légy elégedett és fizess kevesebbet (majd térj vissza elégedettségedben újra és újra), minthogy kivegyék a zsebedből a több pénzt. Szóval jól bedőltél ennek a gonosz, sátáni cégnek. Bizonygatások hosszú sora nélkül képes voltál elfogadni a kedvezményüket, hogy elégedetten, rossz szájíz nélkül élvezd nagyszerű szolgáltatásuknak. Fúj! Csalódtam benned, Frenkie. :D 

Viccet félretéve, örülök, hogy megoldódott nálad is, meg annak is, hogy a Disney szép példáját mutatta a vásárlóbarát felfogásnak.

Ez nem a vevőelégedettségről szól, egyszerűen bevezető ár, durván mondva beetetés. :) Oké, nincs arról szó, hogy átvernének, szolgáltatják amit vállaltak.

Hozzászólás ideje:
13 perccel korábban, gafz írta:

Ez nem a vevőelégedettségről szól, egyszerűen bevezető ár, durván mondva beetetés. :) Oké, nincs arról szó, hogy átvernének, szolgáltatják amit vállaltak.

Csakhogy én nem az árról beszéltem, hanem arról, hogy nem Frenkie-nek kellett bebizonyítania, hogy a cég hibázott, hanem a cég az első jelzésre maga járt utána a dolognak és nem kezdte el b*sztatni Frenkie-t mindenfélével. Nemrég volt szerencsém ennek az ellenkezőjét megtapasztalni a Vodafone-nál, ahol azzal vádoltak, hogy hónapok óta nem fizetek számlát, és nekem kellett bebizonyítanom, hogy ők b*szták el. A Vodafone nem volt vásárlóbarát. Nem hittek nekem, hülyének néztek, a kisujjukat sem mozdították, hogy utána járjanak, nem-e náluk van a hiba, és még bunkók is voltak. Most vessük ezt össze a Disney hozzállásával, amit Frenkie és valószínűleg még sokan mások felé tanúsít. Ez igenis a vásárló elégedettségéről szól. Mert az elégedett vásárló visszatérő vásárló és rendszeres kereseti forrás beetetések nélkül is. Ez az, amit nagyon sok magyar cég (és sajnos vásárló) nem ért meg.

Hozzászólás ideje:
3 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Csakhogy én nem az árról beszéltem, hanem arról, hogy nem Frenkie-nek kellett bebizonyítania, hogy a cég hibázott, hanem a cég az első jelzésre maga járt utána a dolognak és nem kezdte el b*sztatni Frenkie-t mindenfélével. Nemrég volt szerencsém ennek az ellenkezőjét megtapasztalni a Vodafone-nál, ahol azzal vádoltak, hogy hónapok óta nem fizetek számlát, és nekem kellett bebizonyítanom, hogy ők b*szták el. A Vodafone nem volt vásárlóbarát. Nem hittek nekem, hülyének néztek, a kisujjukat sem mozdították, hogy utána járjanak, nem-e náluk van a hiba, és még bunkók is voltak. Most vessük ezt össze a Disney hozzállásával, amit Frenkie és valószínűleg még sokan mások felé tanúsít. Ez igenis a vásárló elégedettségéről szól. Mert az elégedett vásárló visszatérő vásárló és rendszeres kereseti forrás beetetések nélkül is. Ez az, amit nagyon sok magyar cég (és sajnos vásárló) nem ért meg.

 

Pontosan. Ez a lényeg. Úgy éreztem tegnap reggel magam hogy én mint vásárló maga vagyok az isten a Disney szemében. Nem miskásolták el a dolgot, nem néztek hülyének, nem szivattak mindenfélével hogy nézzem meg megint a promociós mappát, nem nyomatták nagy mellénnyel hogy ők nem hibáztak(mikor de). Nagyon kedves válaszokat kaptam(még ha MI is volt azt is emberek programozták és ilyen szövegeket írtak neki). Valószinü hogy irdatlan nyelvtani hibákkal küldtem el angolul a bajomat, de megértették. Szerintem pontosan tudták hogy a rendszerük nem mindenkinek küldte ki jól a kódot és

segitőkészen álltak hozzá.

Ahogy írtam is le a kalappal elöttük hogy ez ilyen gördülékenyen ment. Mert azért csak a világ legnagyobb médiabirodalma, több mint száz országban van jelen. Letojhatták volna a bajomat hisz én egy piaci szempontból egy jelentéktelen országban élek, az én 20 000 ft-om(ami kb 52 dollár) gyakorlatilag csepp a tengerben a Disneynek, és mégis ilyen korrektek voltak.

Nemhogy meg vagyok a céggel elégedve, hanem már be van állítva hogy egy év múlva automatikusan megújjítom az előfizetést.

Ahogy írod is ez hazánkban egy csoda.

Simon Zoli se kapta meg és neki is sikerült megoldania.

Nézzük pl a CinemaCityt 2015 decemberében. Összeomlik a jegyrendelési rendszerük, háritanak, lapátolják a sz*rt mindenfele, de ők nem hibásak. Nagy nehezen kárpótlásul felajánlanak egy filmplakátot annak aki évek óta arra a napra várt hogy megnézhesse az EP7-et. Aztán ebből nem tanulva megismétlik ezt 2017 decemberében.

Hozzászólás ideje:
10 órával ezelőtt, csoli1138 írta:

Sony Bravia

WE75 Ez van a dobozon. 

De van egy vonalkód os matrica amin ez:

CEI  KDL 49WE755 részben egyezik. 

Ugyanezen matricát van hogy 2018/02 ez lehet az évjárat. 

@Frenkie, köszönöm, hogy segítesz! 

 

Utánanéztem a dolognak és úgy van ahogy mondtam. Ez a tv egy 2017-es belépőszintü modell. A 2018-as szám a gyártási év.  2017-ben a Sony már a középkategóriás modelljeit is Android tv oprendszerrel látta el. Elenésző számban látta el a tv-it más oprendszerrel. Sajnos mivel a tied belépőszintü ezért azon Linux van ami már 2017-ben is olyan elavult volt mintha 10 évvel idősebb lenne.

A helyzet ugyanaz mint az okostelefonoknál pár éve. A fejlesztők a legelterjedteb oprendszerre fejlesztenek appokat. Nyilván mivel az éri meg. Volt ugy az Android az Ios és a Windows Mobile akkoriban.

Mivel a Windows Mobile-nak elenyésző volt a piaci részesedése, ezért szinte semmit nem fejlesztettek rá a legszükségesebb appokon kivül. El is tönt a süllyesztőben ahogy azóta a te tv-d oprendszere is.

Nyilván a Disney nem fejlesztette ki egy olyan oprendszerre az appját ami 2017-ben is elavult volt.

 

Szóval neked kell egy Androisbox a Disney plushoz. Ezt ajánlom. Mivel a te tv-d full hd bőven elég egy full hd-s lejátszó is. Az amazon stick meg nagyon jó:

 

https://www.emag.hu/amazon-fire-tv-stick-lite-2020-medialejatszo-full-hd-negymagos-8-gb-wi-fi-bluetooth-alexa-hangvezerles-fekete-amzfiretvsticklite/pd/DCYQ3DMBM/

 

Viszont felteszem én is a kérdést amit Bomarr: Neked van ps4-ed. Azon fut a Disney+. Miért nem azt használod? Akkor nem kéne Android box.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.