Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:
1 órával ezelőtt, Donát írta:

Én nagyon élvezem olvasgatni őket. Pont olyan lett a játék amilyenre számítottam. Egyszer majd csak eljutok én is oda. :)

Amúgy én is élvezettel olvasom, jó látni, hogy ilyen jól sikerült. És sokkal jobban hiszek ezeknek az élménybeszámolóknak, mint a teszteknek. Meg közben tök jól leköt a Final Fantasy 7 Rebirth (az is marha jó játék amúgy, érdemes belevágni, persze csak a Final Fantasy 7 Remake után).

Hozzászólás ideje:
14 órával ezelőtt, Yoda József írta:

Engem meg itt frusztrál, hogy checkpointok vannak, és nem lehet menteni :lol: de egyelőre hagytam regular-on. Illetve én a lockpicking-et kikapcsoltam, szerintem borzalmas PS5-kontrollerrel (R2 nem egy olyan gomb, amit könnyen lehetne gyorsan nyomogatni egymás után - legalábbis nekem nagyon nem megy)

Én is normál nehézségen nyomom, de nekem a mentési rendszerrel nincs gondom (főleg a Jedi játékokhoz képest nincs). A zárfeltörős mini-game pedig kimondottan tetszik, nem érzem borzalmasnak a DualSense-en. Szerintem a haptikus ravasz enyhe ellenállása szándékos, ami nálam hozzáad a feelinghez.

 

Amúgy remélem, hogy a többi bolygó is legalább olyan részletes és tartalmasan bejárható lesz, mint a Toshara és a környező űr. Mert 23 óra játék után még mindig itt tartok úgy, hogy továbbra is számtalan felfedeznivaló van. Oké, mondjuk tegnap is vagy másfél órát szabakkoztam, és a számtalan szerződés teljesítése is meglepően jól leköt. Igazából nem bánom, hogy lassan haladok a főszállal, mert annál tovább tart a játék, ami szerintem simán 100+ óra lesz. :D 

Hozzászólás ideje:
14 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Amúgy én is élvezettel olvasom, jó látni, hogy ilyen jól sikerült. És sokkal jobban hiszek ezeknek az élménybeszámolóknak, mint a teszteknek. Meg közben tök jól leköt a Final Fantasy 7 Rebirth (az is marha jó játék amúgy, érdemes belevágni, persze csak a Final Fantasy 7 Remake után).

Kíváncsi lennék majd egy Hogwarts Legacy összehasonlításra. Vagy csak szerintem adja magát? :) 

Hozzászólás ideje:

Stílusában hasonló, de azt már az élménybeszámolók alapján le lehet szűrni, hogy az Outlaws interaktivitásában veri a Hogwarts Legacy-t. Bár ott is akadt szép számmal tennivaló, azért nem vitték túlzásba, és a legtöbb inkább egyen fejtörő volt, semmint szórakoztató mini-game, ráadásul a világ a Roxforton kívül már nem volt olyan hűde érdekes, élettel teli, felfedeznivaló sem akadt túl sok. (Mondjuk ez valószínűleg az alapműből is fakad, hiszen Roxfort környékén csak Roxmorts van - ehhez képest a játék fejlesztői még becsempésztek néhány kisebb települést.)

Plusz abszolút semmi ráhatásunk nem volt a környezetre és a sztori alakulására, míg az Outlaws-ban a szindikátusok viszonyának befolyásolása nagyban kihat a küldetésekre. A Hogwarts Legacy remek kis Harry Potter-játék és videójátéknak sem utolsó, de azért már a saját idejében is lett volna még hová fejlődnie a nyílt világú játékok palettáján. És itt gondolok arra, hogy több tevékenység lehetett volna (máig nem értem, miért hagyták ki a kvidicset), mint a tanórák, a barátkozás vagy rivalizálás az osztálytársakkal, a varázslósakk is adta magát - ezekkel máris élettel telibb lett volna a környezet. Plusz több helyszín sem ártott volna, például az Abszol út kihagyása is érthetetlen.

Amiben viszont mindkét produkció kiemelkedően erős, az a saját franchise-uk adoptálása. A Hogwarts Legacy magasan a legjobb HP-világ adaptáció a videójáték oldalról, hiszen remekül átemelte a filmek sajátosságait, kiegészítette azt a könyvekben lévő dolgokkal és mindezt visszafejtették mintegy száz évvel. Az Outlaws meg... Nos, a Lucasfilm kukacoskodása mellett lehetetlen nem hűen adaptálni az SW világát. :) 

Hozzászólás ideje:
4 órával ezelőtt, Darth Sky írta:

Amúgy remélem, hogy a többi bolygó is legalább olyan részletes és tartalmasan bejárható lesz, mint a Toshara és a környező űr.

Én egyébként azután, hogy Tosharát jól bejártam és elsőre leszálltam a Tatooine-on, kicsit megijedtem, mert a sivatag első blikkre sokkal unalmasabbnak tűnt. Aztán hamar kinyílt a világ. Nem akarom lelőni előre mi minden van itt, ezért mellőzve a legérdekesebbeket, csak pár apróság: van itt elhagyott bánya, megmentésre váró párafarmerek, Homokkuszó, ahol nagyon érdemes szóba elegyedni a jawákkal, a Dűne tengerben pedig, ahogy azaz előzetesekből kiderült még Krayt sárkányba is lehet futni. Szerintem nem legyőzhető. Ha jön akkor nyomni kell a gázt, ahogy csak lehet és húzás :D És tényleg ez még a jéghegy csúcsa. Egy rakás meglepi várja, aki nekivág a felfedezésének.

 

Tosharánál egyébként nagyon bejön az a "roncs temető", ami a bolygó körül kering. Vagy egy órám elment azzal a múltkor, hogy az űrhajómmal igyekeztem begyűjteni a hátrahagyott rakományokat. Nagyon hangulatos pláne füllhallgatóval, baromi jók a hangok.

Hozzászólás ideje:
18 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Stílusában hasonló, de azt már az élménybeszámolók alapján le lehet szűrni, hogy az Outlaws interaktivitásában veri a Hogwarts Legacy-t. Bár ott is akadt szép számmal tennivaló, azért nem vitték túlzásba, és a legtöbb inkább egyen fejtörő volt, semmint szórakoztató mini-game, ráadásul a világ a Roxforton kívül már nem volt olyan hűde érdekes, élettel teli, felfedeznivaló sem akadt túl sok. (Mondjuk ez valószínűleg az alapműből is fakad, hiszen Roxfort környékén csak Roxmorts van - ehhez képest a játék fejlesztői még becsempésztek néhány kisebb települést.)

Plusz abszolút semmi ráhatásunk nem volt a környezetre és a sztori alakulására, míg az Outlaws-ban a szindikátusok viszonyának befolyásolása nagyban kihat a küldetésekre. A Hogwarts Legacy remek kis Harry Potter-játék és videójátéknak sem utolsó, de azért már a saját idejében is lett volna még hová fejlődnie a nyílt világú játékok palettáján. És itt gondolok arra, hogy több tevékenység lehetett volna (máig nem értem, miért hagyták ki a kvidicset), mint a tanórák, a barátkozás vagy rivalizálás az osztálytársakkal, a varázslósakk is adta magát - ezekkel máris élettel telibb lett volna a környezet. Plusz több helyszín sem ártott volna, például az Abszol út kihagyása is érthetetlen.

Amiben viszont mindkét produkció kiemelkedően erős, az a saját franchise-uk adoptálása. A Hogwarts Legacy magasan a legjobb HP-világ adaptáció a videójáték oldalról, hiszen remekül átemelte a filmek sajátosságait, kiegészítette azt a könyvekben lévő dolgokkal és mindezt visszafejtették mintegy száz évvel. Az Outlaws meg... Nos, a Lucasfilm kukacoskodása mellett lehetetlen nem hűen adaptálni az SW világát. :) 

A kviddics az szinte biztos azért maradt ki a Hogwarts Legacyból, mert helyette most kiadták a Harry Potter: Quidditch Champions-t, ami egy kviddics sportjáték multiplayerben. A többi meg szerintem azért maradt ki, mert már nem idejük rá, hogy elkészüljön. Mivel tegnap a Warner pénzügyi fejese azt mondta, hogy kiemelten foglalkoznak a második résszel, így szerintem ezek már csak a Hogwarts Legacy 2-ben várhatók, ami valszeg nagyobb és részletesebb lesz.

Hozzászólás ideje:

Ma a Toshara közeli űrt kitakarítottam, lenn a holdon még maradt tennivaló, de van olyan hely amihez nincs cuccom bemenni és/vagy magát a helyet se találom, fő missziókat már letudtam itt, úgyhogy átugrottam Kijimire, ott is feltakarítottam mindent. Szerintem a kalóz aktivitás kissé túl lett tolva, értem én, hogy azért van, hogy legyen valami akció, de szerintem egy egy alkalom elég lenne bolygók űrterébe lépésenként. Kijimin a bolygón egyelőre nem sokáig jutottam, nyomtam két sabaccot meg ettem egyet. 
 

Hozzászólás ideje:

Kijimi jóval korlátozottabb, mint a Tatooine vagy Toshara. Itt csak a hegy tetején lévő várost lehet bejárni bár aztán ahogy haladsz majd lesz rá mód hogy néhol "lesétálj a térképről". Egyébként ez megint egy olyan toldás, ami nagyon jót tett az ep.9-ben. Kijimi háttere, politikai berendezkedése szépen ki lett fejtve.

Hozzászólás ideje:

Egyébként van valami ajánlott sorrendje a Toshara utáni világok meglátogatásának? Mert én ND-5 javaslatára a Tatooine felé vettem az irányt, de akár a Kijimi vagy az Akiva is lehetett volna a cél. Ha jól értelmezem, mindegy, milyen sorrendben szedjük össze a tagokat a nagy rabláshoz.

Hozzászólás ideje:

Nem olvastam a cikket, mert nem, csak a címet, de minden bizonnyal a világ is jobban járt volna, ha a cikkírás helyett inkább megtanulja kimondani a "nagyon" szót rendesen "gy"-vel a "naon" helyett.

 

Majd, ha ez a game is soulslike lenne, akkor mindenki IS maga alá csinálna tőle, de így sajnos csak max tisztes középszer tud lenni a különböző médiumokban.

Hozzászólás ideje:

Én azt sem értem, miért írt játéktesztet? A szórakoztatóiparból mindig filmekkel foglalkozott, most milyen alapon írt videójátékról tesztet. A két médium legfeljebb köszönő viszonyban van egymással azon az alapon, hogy mindkettő mozgókép és színészek játszanak bennük. Aztán ennyi. Persze ettől a cikk még lehet jó, csak na, játékteszt esetében Sajó nem az a név, ami elsőre az eszembe jutna. Se a századik. Kábé soha.

Hozzászólás ideje:
12 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Én azt sem értem, miért írt játéktesztet? A szórakoztatóiparból mindig filmekkel foglalkozott, most milyen alapon írt videójátékról tesztet. A két médium legfeljebb köszönő viszonyban van egymással azon az alapon, hogy mindkettő mozgókép és színészek játszanak bennük. Aztán ennyi. Persze ettől a cikk még lehet jó, csak na, játékteszt esetében Sajó nem az a név, ami elsőre az eszembe jutna. Se a századik. Kábé soha.

Lehet lefokozták a múltkori incidense óta. :D Reméltem, hogy kirúgják, de nem...

Hozzászólás ideje:

Mint ex-videójáték tesztelő újságíró, megpróbálom nem magamra venni, hogy a szemedben a filmekről írás magasabb kvalitású munka, mint a videójátékokról írás. :P :lol:

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Eljutottam a Tatooinre elsőre még alap viszonyban voltam a huttokkal, így hamar összetűzésbe keveredtem egy szimpla kis speederezés/felfedezgetés alkalmával, így visszatekertem a Tosharára, csináltam 2 melót a huttoknak, aztán vissza Tatooine. Máris kellemesebb volt a légkör. :D Mos Eisleyt a szeméttelep felől sikerült megközelítenem elsőre, egyből elkapott az itt már jártam érzés, nem tudom mennyire figyeltek erre (szerintem biztos, a Fallen Orderben is az Illumi templom összepasszolt azzal, amit a TCW-ben láthattunk), de rögtön beugrottak azok a csaták amiket a Battlefront 2-ben vívtam ugyanezen a környéken. Ha lesz időm/kedvem majd valamikor megnézem a BF 2-ben milyen a környék, meg ebben milyen. Egy nagy tereptárgy biztosan benne van mindkettőben, egy homokba fúródott ferdén álló hajó.
Aztán ahogy beszabadultam jobban a város "labirintusába" térülök fordulok, egyszer csak megint elkap az ismerős környék érzete... aztán ahogy a megfelelő szögbe értem fülig ért a szám, hát nem Chalmun kocsmáját lesegetem épp, persze egyből be is mentem, eszméletlen érzés volt bemenni ott ahol a droidok már nem jöhettek át és bejárni az egész helyet :yeah:  

Szerkesztve: - Darth Cupsy
Hozzászólás ideje:

Pedig már azt hittem, hogy ennél jobban nem tud tetszeni a játék.... de most teljesen le vagyok nyügözve. Az Akiva bolygó eleve egy nagyon kellemes meglepetés. De a főküldetések ezen a bolygón.... pont amikor már azt hinnéd, hogy mindent megcsináltál, ami fontos a fő sztorihoz az Akiván, akkor indul be igazán és olyan dolgok jönnek, hogy letettem az állam. Nem is igazán a sztorielemektől, hanem attól, hogy hova visz a történet. Elképesztően hangulatos.

Hozzászólás ideje:

Egyszerűen nem haladok a fő küldetésekkel. :D

Annyi a mellékküldetés, hogy a start óta azokkal tönymörgök, alig haladtam valamit a sztorival. Nagyon be tud vonni a világa, ez a Megítélési rendszer pedig izzaszt keményen :D (k*csög pyke-ok :D )

Hozzászólás ideje:

Én jelenleg úgy állok, hogy Pyke-ok maxon, Crimson excellent, Huttok pedig good. És a sztoriban még mindig a Tosharán vagyok, elszötymörögtem a mellékküldetésekkel :D

 

A Pyke-októl a max reputációért kaptam egy full birodalmi felszerelést ajándékba, amivel elvileg kisebb eséllyel vesznek észre birodalmi területen. Most amúgy is egy birodalmi területre kell kajd behatolni a főküldetésen, meglátjuk ez hogy fest majd a gyakorlatban :D

Hozzászólás ideje:

"Imádom" az ilyen vicces gúnyolódós videókat... a kommentszekcióban meg helyesel a sok marha, meg tovább tovább bőgik a saját hülyeségeiket. Ez a játszhatóság érdekében tett kompromisszum, kb. az összes lopakodós game így működik, nyilván olyan dolgok vannak benne, amit az életben sosem lehetne kivitelezni, de ezért játék. Érdekes, hogy egy lövöldözős játénak senki nem rója fel, hogy egyedül kiírtanak egy egész hadsereget, vagy tucatnyi golyót bekap a főhős és túléli, vagy ha a közelharcra fókuszáló játékokat nézzük, relative kevés ember van a világon aki egy 1v3-as küzdelemből győztesen kerülne ki és akkor az ennél több ellenfeles szitukról ne is beszéljünk, persze az ellenfelek általában nagyon illedelmesek a játékokban, mert mindig csak egyesével-kettesével támadnak, nem pedig egyszerre, ami ugye megint csak nem túl életszerű.   

 

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   1 felhasználó

×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.