Dzséjt Hozzászólás ideje: Szeptember 3. Hozzászólás ideje: Szeptember 3. 1 órával ezelőtt, Donát írta: Én nagyon élvezem olvasgatni őket. Pont olyan lett a játék amilyenre számítottam. Egyszer majd csak eljutok én is oda. Amúgy én is élvezettel olvasom, jó látni, hogy ilyen jól sikerült. És sokkal jobban hiszek ezeknek az élménybeszámolóknak, mint a teszteknek. Meg közben tök jól leköt a Final Fantasy 7 Rebirth (az is marha jó játék amúgy, érdemes belevágni, persze csak a Final Fantasy 7 Remake után). Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: Szeptember 4. Hozzászólás ideje: Szeptember 4. 14 órával ezelőtt, Yoda József írta: Engem meg itt frusztrál, hogy checkpointok vannak, és nem lehet menteni de egyelőre hagytam regular-on. Illetve én a lockpicking-et kikapcsoltam, szerintem borzalmas PS5-kontrollerrel (R2 nem egy olyan gomb, amit könnyen lehetne gyorsan nyomogatni egymás után - legalábbis nekem nagyon nem megy) Én is normál nehézségen nyomom, de nekem a mentési rendszerrel nincs gondom (főleg a Jedi játékokhoz képest nincs). A zárfeltörős mini-game pedig kimondottan tetszik, nem érzem borzalmasnak a DualSense-en. Szerintem a haptikus ravasz enyhe ellenállása szándékos, ami nálam hozzáad a feelinghez. Amúgy remélem, hogy a többi bolygó is legalább olyan részletes és tartalmasan bejárható lesz, mint a Toshara és a környező űr. Mert 23 óra játék után még mindig itt tartok úgy, hogy továbbra is számtalan felfedeznivaló van. Oké, mondjuk tegnap is vagy másfél órát szabakkoztam, és a számtalan szerződés teljesítése is meglepően jól leköt. Igazából nem bánom, hogy lassan haladok a főszállal, mert annál tovább tart a játék, ami szerintem simán 100+ óra lesz. 1 2 Válasz
Donát Hozzászólás ideje: Szeptember 4. Hozzászólás ideje: Szeptember 4. 14 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Amúgy én is élvezettel olvasom, jó látni, hogy ilyen jól sikerült. És sokkal jobban hiszek ezeknek az élménybeszámolóknak, mint a teszteknek. Meg közben tök jól leköt a Final Fantasy 7 Rebirth (az is marha jó játék amúgy, érdemes belevágni, persze csak a Final Fantasy 7 Remake után). Kíváncsi lennék majd egy Hogwarts Legacy összehasonlításra. Vagy csak szerintem adja magát? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Szeptember 4. Hozzászólás ideje: Szeptember 4. Stílusában hasonló, de azt már az élménybeszámolók alapján le lehet szűrni, hogy az Outlaws interaktivitásában veri a Hogwarts Legacy-t. Bár ott is akadt szép számmal tennivaló, azért nem vitték túlzásba, és a legtöbb inkább egyen fejtörő volt, semmint szórakoztató mini-game, ráadásul a világ a Roxforton kívül már nem volt olyan hűde érdekes, élettel teli, felfedeznivaló sem akadt túl sok. (Mondjuk ez valószínűleg az alapműből is fakad, hiszen Roxfort környékén csak Roxmorts van - ehhez képest a játék fejlesztői még becsempésztek néhány kisebb települést.) Plusz abszolút semmi ráhatásunk nem volt a környezetre és a sztori alakulására, míg az Outlaws-ban a szindikátusok viszonyának befolyásolása nagyban kihat a küldetésekre. A Hogwarts Legacy remek kis Harry Potter-játék és videójátéknak sem utolsó, de azért már a saját idejében is lett volna még hová fejlődnie a nyílt világú játékok palettáján. És itt gondolok arra, hogy több tevékenység lehetett volna (máig nem értem, miért hagyták ki a kvidicset), mint a tanórák, a barátkozás vagy rivalizálás az osztálytársakkal, a varázslósakk is adta magát - ezekkel máris élettel telibb lett volna a környezet. Plusz több helyszín sem ártott volna, például az Abszol út kihagyása is érthetetlen. Amiben viszont mindkét produkció kiemelkedően erős, az a saját franchise-uk adoptálása. A Hogwarts Legacy magasan a legjobb HP-világ adaptáció a videójáték oldalról, hiszen remekül átemelte a filmek sajátosságait, kiegészítette azt a könyvekben lévő dolgokkal és mindezt visszafejtették mintegy száz évvel. Az Outlaws meg... Nos, a Lucasfilm kukacoskodása mellett lehetetlen nem hűen adaptálni az SW világát. 1 2 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Szeptember 4. Hozzászólás ideje: Szeptember 4. 4 órával ezelőtt, Darth Sky írta: Amúgy remélem, hogy a többi bolygó is legalább olyan részletes és tartalmasan bejárható lesz, mint a Toshara és a környező űr. Én egyébként azután, hogy Tosharát jól bejártam és elsőre leszálltam a Tatooine-on, kicsit megijedtem, mert a sivatag első blikkre sokkal unalmasabbnak tűnt. Aztán hamar kinyílt a világ. Nem akarom lelőni előre mi minden van itt, ezért mellőzve a legérdekesebbeket, csak pár apróság: van itt elhagyott bánya, megmentésre váró párafarmerek, Homokkuszó, ahol nagyon érdemes szóba elegyedni a jawákkal, a Dűne tengerben pedig, ahogy azaz előzetesekből kiderült még Krayt sárkányba is lehet futni. Szerintem nem legyőzhető. Ha jön akkor nyomni kell a gázt, ahogy csak lehet és húzás És tényleg ez még a jéghegy csúcsa. Egy rakás meglepi várja, aki nekivág a felfedezésének. Tosharánál egyébként nagyon bejön az a "roncs temető", ami a bolygó körül kering. Vagy egy órám elment azzal a múltkor, hogy az űrhajómmal igyekeztem begyűjteni a hátrahagyott rakományokat. Nagyon hangulatos pláne füllhallgatóval, baromi jók a hangok. 2 3 Válasz
DanCarver Hozzászólás ideje: Szeptember 5. Hozzászólás ideje: Szeptember 5. 18 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Stílusában hasonló, de azt már az élménybeszámolók alapján le lehet szűrni, hogy az Outlaws interaktivitásában veri a Hogwarts Legacy-t. Bár ott is akadt szép számmal tennivaló, azért nem vitték túlzásba, és a legtöbb inkább egyen fejtörő volt, semmint szórakoztató mini-game, ráadásul a világ a Roxforton kívül már nem volt olyan hűde érdekes, élettel teli, felfedeznivaló sem akadt túl sok. (Mondjuk ez valószínűleg az alapműből is fakad, hiszen Roxfort környékén csak Roxmorts van - ehhez képest a játék fejlesztői még becsempésztek néhány kisebb települést.) Plusz abszolút semmi ráhatásunk nem volt a környezetre és a sztori alakulására, míg az Outlaws-ban a szindikátusok viszonyának befolyásolása nagyban kihat a küldetésekre. A Hogwarts Legacy remek kis Harry Potter-játék és videójátéknak sem utolsó, de azért már a saját idejében is lett volna még hová fejlődnie a nyílt világú játékok palettáján. És itt gondolok arra, hogy több tevékenység lehetett volna (máig nem értem, miért hagyták ki a kvidicset), mint a tanórák, a barátkozás vagy rivalizálás az osztálytársakkal, a varázslósakk is adta magát - ezekkel máris élettel telibb lett volna a környezet. Plusz több helyszín sem ártott volna, például az Abszol út kihagyása is érthetetlen. Amiben viszont mindkét produkció kiemelkedően erős, az a saját franchise-uk adoptálása. A Hogwarts Legacy magasan a legjobb HP-világ adaptáció a videójáték oldalról, hiszen remekül átemelte a filmek sajátosságait, kiegészítette azt a könyvekben lévő dolgokkal és mindezt visszafejtették mintegy száz évvel. Az Outlaws meg... Nos, a Lucasfilm kukacoskodása mellett lehetetlen nem hűen adaptálni az SW világát. A kviddics az szinte biztos azért maradt ki a Hogwarts Legacyból, mert helyette most kiadták a Harry Potter: Quidditch Champions-t, ami egy kviddics sportjáték multiplayerben. A többi meg szerintem azért maradt ki, mert már nem idejük rá, hogy elkészüljön. Mivel tegnap a Warner pénzügyi fejese azt mondta, hogy kiemelten foglalkoznak a második résszel, így szerintem ezek már csak a Hogwarts Legacy 2-ben várhatók, ami valszeg nagyobb és részletesebb lesz. 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 6. Hozzászólás ideje: Szeptember 6. Ma a Toshara közeli űrt kitakarítottam, lenn a holdon még maradt tennivaló, de van olyan hely amihez nincs cuccom bemenni és/vagy magát a helyet se találom, fő missziókat már letudtam itt, úgyhogy átugrottam Kijimire, ott is feltakarítottam mindent. Szerintem a kalóz aktivitás kissé túl lett tolva, értem én, hogy azért van, hogy legyen valami akció, de szerintem egy egy alkalom elég lenne bolygók űrterébe lépésenként. Kijimin a bolygón egyelőre nem sokáig jutottam, nyomtam két sabaccot meg ettem egyet. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Szeptember 7. Hozzászólás ideje: Szeptember 7. Kijimi jóval korlátozottabb, mint a Tatooine vagy Toshara. Itt csak a hegy tetején lévő várost lehet bejárni bár aztán ahogy haladsz majd lesz rá mód hogy néhol "lesétálj a térképről". Egyébként ez megint egy olyan toldás, ami nagyon jót tett az ep.9-ben. Kijimi háttere, politikai berendezkedése szépen ki lett fejtve. 2 Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: Szeptember 7. Hozzászólás ideje: Szeptember 7. Egyébként van valami ajánlott sorrendje a Toshara utáni világok meglátogatásának? Mert én ND-5 javaslatára a Tatooine felé vettem az irányt, de akár a Kijimi vagy az Akiva is lehetett volna a cél. Ha jól értelmezem, mindegy, milyen sorrendben szedjük össze a tagokat a nagy rabláshoz. Válasz
Yoda József Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Sajó Dávid... 1 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Nem olvastam a cikket, mert nem, csak a címet, de minden bizonnyal a világ is jobban járt volna, ha a cikkírás helyett inkább megtanulja kimondani a "nagyon" szót rendesen "gy"-vel a "naon" helyett. Majd, ha ez a game is soulslike lenne, akkor mindenki IS maga alá csinálna tőle, de így sajnos csak max tisztes középszer tud lenni a különböző médiumokban. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Nem tudom ennek a Sajó kutyámnak mi baja a Star Wars-sal, de kib*szott szánalmas már a csávó. 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Hozzászólás ideje: Szeptember 9. Én azt sem értem, miért írt játéktesztet? A szórakoztatóiparból mindig filmekkel foglalkozott, most milyen alapon írt videójátékról tesztet. A két médium legfeljebb köszönő viszonyban van egymással azon az alapon, hogy mindkettő mozgókép és színészek játszanak bennük. Aztán ennyi. Persze ettől a cikk még lehet jó, csak na, játékteszt esetében Sajó nem az a név, ami elsőre az eszembe jutna. Se a századik. Kábé soha. 1 3 Válasz
Donát Hozzászólás ideje: Szeptember 10. Hozzászólás ideje: Szeptember 10. 12 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Én azt sem értem, miért írt játéktesztet? A szórakoztatóiparból mindig filmekkel foglalkozott, most milyen alapon írt videójátékról tesztet. A két médium legfeljebb köszönő viszonyban van egymással azon az alapon, hogy mindkettő mozgókép és színészek játszanak bennük. Aztán ennyi. Persze ettől a cikk még lehet jó, csak na, játékteszt esetében Sajó nem az a név, ami elsőre az eszembe jutna. Se a századik. Kábé soha. Lehet lefokozták a múltkori incidense óta. Reméltem, hogy kirúgják, de nem... Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Szeptember 10. Hozzászólás ideje: Szeptember 10. Mint ex-videójáték tesztelő újságíró, megpróbálom nem magamra venni, hogy a szemedben a filmekről írás magasabb kvalitású munka, mint a videójátékokról írás. Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 10. Hozzászólás ideje: Szeptember 10. (szerkesztve) Eljutottam a Tatooinre elsőre még alap viszonyban voltam a huttokkal, így hamar összetűzésbe keveredtem egy szimpla kis speederezés/felfedezgetés alkalmával, így visszatekertem a Tosharára, csináltam 2 melót a huttoknak, aztán vissza Tatooine. Máris kellemesebb volt a légkör. Mos Eisleyt a szeméttelep felől sikerült megközelítenem elsőre, egyből elkapott az itt már jártam érzés, nem tudom mennyire figyeltek erre (szerintem biztos, a Fallen Orderben is az Illumi templom összepasszolt azzal, amit a TCW-ben láthattunk), de rögtön beugrottak azok a csaták amiket a Battlefront 2-ben vívtam ugyanezen a környéken. Ha lesz időm/kedvem majd valamikor megnézem a BF 2-ben milyen a környék, meg ebben milyen. Egy nagy tereptárgy biztosan benne van mindkettőben, egy homokba fúródott ferdén álló hajó. Aztán ahogy beszabadultam jobban a város "labirintusába" térülök fordulok, egyszer csak megint elkap az ismerős környék érzete... aztán ahogy a megfelelő szögbe értem fülig ért a szám, hát nem Chalmun kocsmáját lesegetem épp, persze egyből be is mentem, eszméletlen érzés volt bemenni ott ahol a droidok már nem jöhettek át és bejárni az egész helyet Szerkesztve: Szeptember 10. - Darth Cupsy 3 Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: Szeptember 11. Hozzászólás ideje: Szeptember 11. Rixon véleménye a játékról. https://youtu.be/yl3SgtJ07Uc?si=v9OeWpENzfPNYG4H Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Szeptember 12. Hozzászólás ideje: Szeptember 12. Pedig már azt hittem, hogy ennél jobban nem tud tetszeni a játék.... de most teljesen le vagyok nyügözve. Az Akiva bolygó eleve egy nagyon kellemes meglepetés. De a főküldetések ezen a bolygón.... pont amikor már azt hinnéd, hogy mindent megcsináltál, ami fontos a fő sztorihoz az Akiván, akkor indul be igazán és olyan dolgok jönnek, hogy letettem az állam. Nem is igazán a sztorielemektől, hanem attól, hogy hova visz a történet. Elképesztően hangulatos. 2 Válasz
IndianaAndrisSolo Hozzászólás ideje: Szeptember 13. Hozzászólás ideje: Szeptember 13. Spoiler Kinyomoztam, hogy Vader hangját nem más adja, mint Scott Lawrence, aki a Jedi Fallen Orderben és a Survivorben, meg még csomó más tartalomban is a hangját adta. Gyakorlatilag a videojátékos közegben Matt Sloan és ő a két leggyakoribb hangja Vadernek. Válasz
kdani20 Hozzászólás ideje: Szeptember 15. Hozzászólás ideje: Szeptember 15. Egyszerűen nem haladok a fő küldetésekkel. Annyi a mellékküldetés, hogy a start óta azokkal tönymörgök, alig haladtam valamit a sztorival. Nagyon be tud vonni a világa, ez a Megítélési rendszer pedig izzaszt keményen (k*csög pyke-ok ) 2 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 15. Hozzászólás ideje: Szeptember 15. Nekem eddig valahogy sikerült elevickélni a frakciók között, mindenkivel legalább jóban vagyok, a pyke-okkal excellent. Válasz
Yoda József Hozzászólás ideje: Szeptember 16. Hozzászólás ideje: Szeptember 16. Én jelenleg úgy állok, hogy Pyke-ok maxon, Crimson excellent, Huttok pedig good. És a sztoriban még mindig a Tosharán vagyok, elszötymörögtem a mellékküldetésekkel A Pyke-októl a max reputációért kaptam egy full birodalmi felszerelést ajándékba, amivel elvileg kisebb eséllyel vesznek észre birodalmi területen. Most amúgy is egy birodalmi területre kell kajd behatolni a főküldetésen, meglátjuk ez hogy fest majd a gyakorlatban Válasz
Nute Gunray Hozzászólás ideje: Szeptember 17. Hozzászólás ideje: Szeptember 17. Ismerős nekem ez az Akiva bolygó név, nem szerepelt már valahol? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Szeptember 17. Hozzászólás ideje: Szeptember 17. (szerkesztve) @Nute Gunray Az Utóhatás-trilógia első részében az volt a fő helyszín. Onnan származik a Wexley-család. Szerkesztve: Szeptember 17. - Dzséjt 1 1 Válasz
Yoda József Hozzászólás ideje: Szeptember 19. Hozzászólás ideje: Szeptember 19. Hát ezt nem is gondoltam volna, hogy lesz a játékban Spoiler ilyen szintű High Republic utalás. A lezuhant High Republic cirkáló az eddigi leghangulatosabb helyszín a játékban 1 1 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Szeptember 23. Hozzászólás ideje: Szeptember 23. Yoda József: Ráadásul Spoiler birtam hogy a hátramaradt iratokból kiderült, hogy épp a Starlight Beacon-höz tartott a hajó, amikor rajtaütött a Nihil és ezért zuhant le 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Hozzászólás ideje: Szeptember 24. "Imádom" az ilyen vicces gúnyolódós videókat... a kommentszekcióban meg helyesel a sok marha, meg tovább tovább bőgik a saját hülyeségeiket. Ez a játszhatóság érdekében tett kompromisszum, kb. az összes lopakodós game így működik, nyilván olyan dolgok vannak benne, amit az életben sosem lehetne kivitelezni, de ezért játék. Érdekes, hogy egy lövöldözős játénak senki nem rója fel, hogy egyedül kiírtanak egy egész hadsereget, vagy tucatnyi golyót bekap a főhős és túléli, vagy ha a közelharcra fókuszáló játékokat nézzük, relative kevés ember van a világon aki egy 1v3-as küzdelemből győztesen kerülne ki és akkor az ennél több ellenfeles szitukról ne is beszéljünk, persze az ellenfelek általában nagyon illedelmesek a játékokban, mert mindig csak egyesével-kettesével támadnak, nem pedig egyszerre, ami ugye megint csak nem túl életszerű. 1 Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Hozzászólás ideje: Szeptember 24. Nekem nem úgy jött le, hogy gúnyt űzne a játékból Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.