KisKósa Hozzászólás ideje: 2011. December 23. Hozzászólás ideje: 2011. December 23. Megérkezett végre az Angry Birds Birdday Party update-je. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2011. December 24. Hozzászólás ideje: 2011. December 24. Minden úgy alakult ahogy elterveztem. Tegnap este nekikezdtem a héten felturbózott gépemen az új Deus Ex-nek. Egyelőre kicsit nehézkesen haladok vele mert kijöttem a játékgyakorlatból de amúgy nagyon bejön. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 26. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 26. Na, a karácsonyi nagy Steam-leértékelésben még megvettem gyorsan a Half Life-ot, a Half Life: Blue Shiftet és a Half Life: Oppsing Force-ot, meg hozzácsaptam még a Fallout 3 Game of the Year kiadását (benne van az összes DLC). Így most már megvan eredetiben az összes Half Life játék. Jöhetne már az episode 3 vagy a Half Life 3 (vagy mindkettő). Válasz
KisKósa Hozzászólás ideje: 2011. December 26. Hozzászólás ideje: 2011. December 26. Na, az a játék is aztán egy igazán nagy kihívás volt. Legalábbis számomra. Az első igazi olyan FPS, ahol nem írták le, hogy mit kell csinálni, mindenre magadtól kellett rájönnöd, nem voltak átvezető animációk, semmi... Nagyon meghatározó játék a maga nemében. Bár én mostanság csak a Counter-Strike-ot nyomom. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Anno a Quake és Doom, meg a többi FPS szériában sem rágták az ember szájába, hogy mit kell csinálni, ezen a téren a Half Life nem volt újító. Csak az MI-ben, meg abban, hogy itt már nem csak kulcsok és gombok keresgéléséből állt a feladvány (bár nem sokkal többől). Meg abban, hogy nem egysoros történetet írtak neki, na de abban nagyot újított. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Hozzászólás ideje: 2011. December 27. A Half- Life minden idők legjobb FPS-e szerintem. Marha jó story és a katonák baromi kemények voltak. Ma már könnyeben végigviszem, de először párszor meghaltam. A mai fps-ekben 3 dolog zavar. Az egyik hogy állandóan kiírja a képernyőre mit kell csinálni(nyomkod a space-t majd a bal gombot utána a jobbat stb..) a főellenséggel, vagy ha nem akkor nyilvánvaló módon jelzi(pl egy sárga valami amit lőni kell) a megoldást. Anno Duke3D-ben néha majd megőszültem mire rájöttem hova kell menni. A másik a gyógyítórendszer. Tulajdonképpen elvették a vigyázást az életedre. ha nagy gáz van akkor fedezék. A Doomban ha már alig volt életed méterről-méterre kellet haladni amíg nem találtál egészségcsomagot, és közben nagyon vigyázni kellett hogy ne találjanak el. A harmadik pedig a rövidségük. Legalább 4-szer rövidebbek mint a régi fps-ek. Azaz 20 fillért nem ér meg adni a single-ért. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Engem is ez a három dolog zavar. Komolyan, néha az az érzésem, hogy a játékfejlesztők szellemi toprongynak nézik a játékosokat. Ezt főleg a Crysis 2 (mikor már azt is kiírta, hogy hová bújj fedezékbe) alatt éreztem, de azért a Call of Duty-k sem semmik. Köszi, de hadd gondolkozzak már kicsit, nem olyan megerőltető rájönni, mikor kell ugrani, guggolni vagy hová dugjam a fejem, hogy ne lőjék szét. Az életrendszer detto. Nehogy meghalj és kitalálj valami új stratégiát. Vagy meggondold a következő lépésed (emlékszem, a legeslő Aliens vs Predator FPS-ben mennyit szenvedtünk két életcsomag között). Nem, rohanj csak, aztán ha már vörös az egész képernyő, bújj fedezékbe. És nem elég a vöröslő képernyő, még ki is írja nagy betűkkel: BÚJJ FEDEZÉKBE! És a fentiekben taglaltak szerint mutatja a nyíl, hová menekülj. Ami meg a rövidségüket illeti... Khm... Ki ízelítő a steam oldalamról: Half Life 2 72 óra alatt kijátszva. Singularity 4 óra alatt kijátszva. Eszem megáll, még a Portal 2-t is 12 órába telt kipörgetnem, és őszintén szólva, még azt is keveslem. Az meg már közröhej, hogy a három Modern Warfare együtt alig van annyi, mint a Portal 2 egymagában, de az MW1 még mindig kétszer annyiba kerül, mint a Portal 2. A Half Life 2-t meg ebben a hónapban adták újságmellékletként a Gamestarhoz, vagyis "fillérekért" kapsz egy olyan játékot, ami háromszor hosszabb és tartalmasabb, mint a három MW együtt. Válasz
Jinx Lumos Joke Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Engem is ez a három dolog zavar. Komolyan, néha az az érzésem, hogy a játékfejlesztők szellemi toprongynak nézik a játékosokat. Ezt főleg a Crysis 2 (mikor már azt is kiírta, hogy hová bújj fedezékbe) alatt éreztem, de azért a Call of Duty-k sem semmik. Köszi, de hadd gondolkozzak már kicsit, nem olyan megerőltető rájönni, mikor kell ugrani, guggolni vagy hová dugjam a fejem, hogy ne lőjék szét. Az életrendszer detto. Nehogy meghalj és kitalálj valami új stratégiát. Vagy meggondold a következő lépésed (emlékszem, a legeslő Aliens vs Predator FPS-ben mennyit szenvedtünk két életcsomag között). Nem, rohanj csak, aztán ha már vörös az egész képernyő, bújj fedezékbe. És nem elég a vöröslő képernyő, még ki is írja nagy betűkkel: BÚJJ FEDEZÉKBE! És a fentiekben taglaltak szerint mutatja a nyíl, hová menekülj. Ami meg a rövidségüket illeti... Khm... Ki ízelítő a steam oldalamról: Half Life 2 72 óra alatt kijátszva. Singularity 4 óra alatt kijátszva. Eszem megáll, még a Portal 2-t is 12 órába telt kipörgetnem, és őszintén szólva, még azt is keveslem. Az meg már közröhej, hogy a három Modern Warfare együtt alig van annyi, mint a Portal 2 egymagában, de az MW1 még mindig kétszer annyiba kerül, mint a Portal 2. A Half Life 2-t meg ebben a hónapban adták újságmellékletként a Gamestarhoz, vagyis "fillérekért" kapsz egy olyan játékot, ami háromszor hosszabb és tartalmasabb, mint a három MW együtt. Hmmm... Igazatok van, de ha nem veszitek meg, csak letöltitek, akkor minek nyavalyogtok az ár miatt? A CoD a legjobb játék, persze nem 12k-ért, hanem ingyen, letöltve. (Csak a single részt nézve. Én a multiért vettem meg.) Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Hmmm... Igazatok van, de ha nem veszitek meg, csak letöltitek, akkor minek nyavalyogtok az ár miatt? A CoD a legjobb játék, persze nem 12k-ért, hanem ingyen, letöltve. (Csak a single részt nézve. Én a multiért vettem meg.) Bocs, de én megvenném, ha ár/érték arányban megérné (elnézést, hogy értéket kérek a pénzemért... ). A multival hagyjál békén, az nem tartalom, csak extra. Ha veszed a fáradtságot és ici-picit, de tényleg csak egy hangyányit lejjebb tekersz, olvashatod, hogy csak ebben a hónapban kilenc játékot, két kiegészítőt és egy DLC-t vettem meg (ha a Fallout 3 GOTY-t különvesszük, akkor hat DLC-t). Azt hiszem, elég nagy tanújelét adtam annak, hogy hajlandó vagyok pénzt adni játékért, és nem az a rinyagép vagyok, aki letöltés mellett pofázik. FRÁSZT! A The Witcher 2-ért még harmincezret is hajlandó voltam kiadni, igaz, abban a csomagban éppen csak Geralt nem volt benne. Húszszoros tartalom háromszor annyiért, mint amennyiért a "legjobb játékot" adják. Ezért rinyálok, meg azért, mert az e hónapban bezsákolt tetemes mennyiségű játék nem sokkal került többe, mint amennyiért az MW3-at önmagában adják (akciósan? - most nincs Steam kliensem, hogy utána nézzek, majd esetleg holnap otthon), pedig azt is szívesen megvenném az első két részével együtt, de még akkor sem érne 12 ezret, ha egy csomagban adnák mindhármat. Talán ha mellécsomagolnak egy tengerészgyalogost. Szóval mielőtt oltani kezdesz, először kérdezd meg: te paraszt, nem vettél véletlen mostanában játékot? Nincs véletlen egy polcnyi játékod? Egy szép listád a Steam és Origin fiókodban? Aztán megdumálhatjuk ezt a nyavalygás kérdést. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Köszi Dzséjt a tippeket a Mass Effect 2 DLC-khez! Iszonyat jók voltak! Nálam a jó játék fogalma egyébként valahol itt kezdődik: sok variációs lehetőség, annak az érzése, hogy én derítem fel a játék világát, súlya van a döntéseknek stb. A Doom, Duke Nukem korszakban egyébként még szívesen játszottam FPS-ekkel. Azóta pont amiatt hanyagolom őket, amiket Frenkie is leírt. Interaktív filmekké váltak. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Hmmm... Igazatok van, de ha nem veszitek meg, csak letöltitek, akkor minek nyavalyogtok az ár miatt? A CoD a legjobb játék, persze nem 12k-ért, hanem ingyen, letöltve. (Csak a single részt nézve. Én a multiért vettem meg.) Dzséjt leírta a lényeget. Nem éri meg. Nem fogok 12000 ft-ot azért fizetni hogy 4 órát játsszak. Ezért a pénzért vehetek maradandó dolgot is. Pl egy farmert. Természetesen mikor ezen játékok 4-5000 ft-ot kóstálnak akkor megéri őket megvenni. Remélem nem írok marhaságot de azt hiszem valahol láttam a Crysis 1-2-őt 8000 ft-ért. Na ez már megérné. Különben nekem is van eredeti játékom. Pl Half-Life 2. Anno 10000 ft volt ,de már vagy 4-szer végigvittem és még fogom is. Meg megvan az AVP2. Ezt a multi miatt vettem meg anno kollégákkal sokat játszottunk a neten vele. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Hozzászólás ideje: 2011. December 27. Teljesen megértem Dzséjtet. Egyetlen játékot szoktam évente egyszer megvenni, és semmi mással nem játszom. Viszont a Fifa (merthogy arról van szó) több száz órányi játéklehetőséget biztosít évente, és még a multiról nem is szóltam. Abszolút megéri. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Köszi Dzséjt a tippeket a Mass Effect 2 DLC-khez! Iszonyat jók voltak! Nálam a jó játék fogalma egyébként valahol itt kezdődik: sok variációs lehetőség, annak az érzése, hogy én derítem fel a játék világát, súlya van a döntéseknek stb. A Doom, Duke Nukem korszakban egyébként még szívesen játszottam FPS-ekkel. Azóta pont amiatt hanyagolom őket, amiket Frenkie is leírt. Interaktív filmekké váltak. Szívesen! Nálam is valahol ott kezdődik a játékélmény, ahol a Mass Effect, legalábbis a Mass Effect óta. Azelőtt a Half Life 2-nél kezdődött. Amúgy vannak még jó FPS-ek (bár feltűnően akadnak bennük RPG elemek), mint a Bioshock széria, az említett Half Life széria, a Crysis és a Crysis Warhead, a Metro 2033. Ezekben ugyan nincs meg az a fokú szabadság, mint a Mass Effectben, a The Witcherben vagy a Fallout 3-ban (megjegyzem, ez utóbbi is részben FPS), de lényegesen több játéklehetőség van bennük, mint egyéb FPS-ekben. Remélem nem írok marhaságot de azt hiszem valahol láttam a Crysis 1-2-őt 8000 ft-ért. Na ez már megérné. Ha még a Warhead is hozzá van csapva, akkor ez így bőven megéri. Anno kábé 4000-ért vettem meg a két első Crysist, és most ment olyan árba a második rész, hogy már azt is megérje megvennem. Így a három játék összesen kerül a fenti összegbe (ja, és a Warheadhez ugye a Wars-t is hozzácsapják, tehát technikailag ez így négy játék). Amúgy, jelenleg digitálisan és dobozosan összesen olyan 50 és 100 között van a játékaim száma (oké, a Mass Effect 2 három verzióban is megvan, de csak egyért fizettem - a Collector's Editionért - a többi a Bioware ajándéka volt!!!), és eddig csak a két Witcher gyűjtői kiadása került tízezernél többe. Na de azokban aztán egy kisebb atlasz méretével vetekedő Art Booktól kártyajátékon és térképeken keresztül mellszoborig és pólóig minden van (hát még a melléjük járó ingyenes letölthető tartalmak). Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Van még egy 4. dolog is amiért nem vagyok oda a mai fps-ekért. Mégpedig a checkpointos mentési rendszer. Azzal ki tudnak kergetni a világból. Na de amit minden fps-ben utálok az a töltés. Amikor szép lassan animálva betölti egyenként a shotiba a sörétes lőszert, vagy a gépfegyverekbe a tárat. Közben már vagy 30-azor agyonlőttek. Ezen játékokban 90 %-ban ezért halok meg. Pl az mw1-ben az óriáskeréknél a sniperrel védjük magunkat Csernobilban a helikopter érkezéséig. De max 10 lőszer van a tárban. Kifogy és elkezdi tölteni, közben a ruszkik ezrével jönnek felém és ki is nyírnak. Ilyenkor a következő szép magyar szavak hagyják el ajkaimat: " TÖLTSD MÁR BE B*ZDMEG!!!!" Nem véletlen a nagybetű mert ezen mondatot ordítom a szomszédok nagy örömére. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Na de amit minden fps-ben utálok az a töltés. Amikor szép lassan animálva betölti egyenként a shotiba a sörétes lőszert, vagy a gépfegyverekbe a tárat. Közben már vagy 30-azor agyonlőttek. Ezen játékokban 90 %-ban ezért halok meg. Pl az mw1-ben az óriáskeréknél a sniperrel védjük magunkat Csernobilban a helikopter érkezéséig. De max 10 lőszer van a tárban. Kifogy és elkezdi tölteni, közben a ruszkik ezrével jönnek felém és ki is nyírnak. Ilyenkor a következő szép magyar szavak hagyják el ajkaimat: " TÖLTSD MÁR BE B*ZDMEG!!!!" Nem véletlen a nagybetű mert ezen mondatot ordítom a szomszédok nagy örömére. Én ott felszedek egy AK-47-est, bebújok a dodgemek pályája mögé, ott hasra vágom magam és ráérősen leszedem a(z egyesével) közeljövőket (már aki átjut az aknazáramon, mert a claymorokat meg a pálya köré telepítem). A nyílt terepen mesterlövészpuskával csak addig van esély, míg távol vannak. Akkor még gyorsan meg lehet őket ritkítani, de amint elérik a kerítést, bújuk a dodgemek mögé. Onnan csak gránáttal tudnak kiszedni, de azt meg visszahajigálom a feladónak. Próbáld meg így. Amióta ezt a taktikát használom, sosem haltam meg. Vagyis három lépéses védelem: 1) Mesterlövészpuskával megtizedelni a komrádokat még távolról. 2) Aknazár a dodgem pálya köré. 3) Az öreg Kalacsnyikovval leszedni a túlélőket, akik utánad merészkednek a dodgem pálya mögé. Egyszer olyan jól sikerült, hogy Kalacsnyikov papa már csak akkor ugatott fel, mikor a odaszaladtam a béna baráthoz. Másik jó módszer, ha az óriáskerék mögé vackolod be magad, de akkor nagyon jól kell bánni a mesterlövészpuskával, mert azt több irányból is tudják támadni, így ha közel jutnak, onnan gyorsan kikaparnak. De ha távolt tudod tartani a ruszkikat, az is jó fedezék. Másik: MW-ben ne használd a shotit. Teljesen értelmetlen, hisz nagy távolságokra kell nyílt terepen lőni, amire a shoti alapból alkalmatlan. Iinkább legyen helyette egy pisztoly, vagy egy géppisztoly. A fő fegyver meg egy karabély legyen. Ugyanígy a mesterlövészpuska is csak addig használható, amíg fedezék mögött lapítva távolról aprítod a népet, aztán el kell dobni a francba. Tárazni meg fedezék mögött tárazz. Ha a placcon fogy ki a lőszer, válts fegyvert. A legtöbb játékban ez a módszer (amit amúgy a valóságban is alkalmaznak) használhatatlan, mert a karakter egy reumás lajhár sebességével cseréli a fegyverét, de az MW-kben hiper gyorsan lehet váltani, pláne ha az egérgörgőre helyezed a váltás gombját. Elő a pisztolyt vagy géppisztolyt és annak fedező tüze mellett irány a legközelebbi fedezék. Ott ráérsz tárazni (bár még jobb, ha ki sem jössz a fedezékből, akkor csak a tárazás hangján felbuzduló kamikazekat kell agyonlőni a másodlagos fegyverrel). Szerencsére az MW-kben az MI megrekedt a Quake 2 szintjén. Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Nem fogok 12000 ft-ot azért fizetni hogy 4 órát játsszak. Nem szeretem a "régen minden jobb volt" lózungot, de most kezembe akadt egy 10 éves játékmagazin... Abban még egy kiegészítőt is nagyon lehúztak még, ha csak 5-6 órás játékidőt tudott felmutatni. Ma meg már olyat is láttam, hogy egy átlag 12 óra alatt végigvihető játék miatt is sírtak, hogy hosszú. Válasz
Jinx Lumos Joke Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Bocs, Dzséjt, félreértettél. Nem rád írtam a rinyálást, ez az egyetlen topik amit követek, és láttam, hogy te rendesen megveszed a játékokat amiknek van értelme. Igazából nem is a fórumközösségre értettem ezt a "rinyálnak az ár miatt"-ot, hanem a mindenhol máshol összeverődött társaságra. (IGN, GS stb.) Bocs, hogy félreérthetően fogalmaztam. Általános alanyba írtam a "minek nyavalyogtok"-ot, akinek nem inge ne vegye magára. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Nem szeretem a "régen minden jobb volt" lózungot, de most kezembe akadt egy 10 éves játékmagazin... Abban még egy kiegészítőt is nagyon lehúztak még, ha csak 5-6 órás játékidőt tudott felmutatni. Ma meg már olyat is láttam, hogy egy átlag 12 óra alatt végigvihető játék miatt is sírtak, hogy hosszú. Na ezen látszik milyen öreg vagyok, mert amikor én elkezdtem játszani -90-es évek eleje- akkor viszont még az egy-két órás játékidő is jónak számított. Az első Prince of Persia például konkrétan úgy volt kitalálva, hogy 60 percen belül kellett végigvinni. Egyébként hol sírtak a 12 órás játékidő miatt? Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Egyébként hol sírtak a 12 órás játékidő miatt? Most hirtelenjében nem jut eszembe, melyik webzine volt az, de a játék konkrétan az Alice: Madness Returns volt. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Bocs, Dzséjt, félreértettél. Nem rád írtam a rinyálást, ez az egyetlen topik amit követek, és láttam, hogy te rendesen megveszed a játékokat amiknek van értelme. Igazából nem is a fórumközösségre értettem ezt a "rinyálnak az ár miatt"-ot, hanem a mindenhol máshol összeverődött társaságra. (IGN, GS stb.) Bocs, hogy félreérthetően fogalmaztam. Általános alanyba írtam a "minek nyavalyogtok"-ot, akinek nem inge ne vegye magára. Hát akkor legközelebb ne engem idézz és ne egy olyan fórumon írjál ezzel a megfogalmazással általánosságokat (mert ebben a fogalmazásban ez konkrétan nekünk volt címezve, még ha a szándék nem is ez volt), ahol rendes vásárlók vannak. Úgy könnyebb lesz nem felpróbálni azt az inget. Na ezen látszik milyen öreg vagyok, mert amikor én elkezdtem játszani -90-es évek eleje- akkor viszont még az egy-két órás játékidő is jónak számított. Az első Prince of Persia például konkrétan úgy volt kitalálva, hogy 60 percen belül kellett végigvinni. Egyébként hol sírtak a 12 órás játékidő miatt? Hát azért az 1-2 óra tényleg csak a Prince, Márió és hasonló játékokban volt elfogadott, ami azért érthető. De mikor megjelentek a különféle stílusok, mint az FPS vagy az RPG, akkor egyidejűleg a játékidő is drasztikusan nőni kezdett. Nem véletlen, hogy ma keveslik a tizenkét órás játékidőt, bár az szerintem már elfogadható, ha tartalmasan van kitöltve. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Dzséjt: De reaper azt írta, hogy azért sírt valaki a 12 óriás játékidő miatt mert az túl sok. Ez lepett meg, mert az per pillanat nálam az alsó határ kábé.És igen hamar megnőtt anno a játékidő, de például a korai játékok idején - például ahol mondjuk annyi volt a gém hogy pár pontból álló lovakat kellett lasszozni meg tekézni kellett [én ezeket toltam először] egész felüdülés volt a platform játékok 10-20 percnél tovább tartó játékideje. Mondjuk az is igaz, hogy én soká találtam rá az RPG-kre (Warcraft elő része volt a bevezető játék nálam és nagyon büszke voltam anno mert úgy vittem végig hogy apránként magamtól jöttem rá hogy mit kell csinálni) Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hupsz, ezt benéztem. Igen, így tényleg hülyeség, hogy tizenkét óra túl hosszú. Mondjuk a "mai fiatalságnak" már lehet, őket már nagyon rászoktatták a négy órás játékokra. Lehet rosszul tudom, de nekem úgy rémlik, hogy a Warcraft az RTS, nem RPG. Vagy a World of Warcraftra gondolsz? Én is viszonylag későn szoktam rá az RPG-kre, ami főleg annak volt betudható, hogy haverom idétlen japán RPG-kkel próbált rávenni, amik baromira nem jöttek be. Aztán egyszer leültem a Star Wars: Knights of the Old Republic elé, azóta csak a kedvenc műfajom. Bár ehhez nem kicsit járultak hozzá az olyan címek, mint Mass Effect, The Witcher, Fallout 3. Válasz
Darth_Phobos Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Nekem az első RPG-m a Baldurs Gate 2 volt. Soha nem vittem végig Amúgy igen, a Warcraft az stratégia nem szerepjáték. Maximum a WC3-at lehetne kicsit szerepjátéknak mondani, lévén lehet fejlődni benne a hőssel A 12 óra meg nevetséges így is. Októberben vettem meg a CE változatát a Heroes 6-nak. Kb. 120 óra volt, mire végigvittem normál fokozaton. Ugyanannyit beletettem már nehéz fokozaton és még a történet felénél járok körülbelül. A Heroes meg nem igen mondható egy játékosnak, mégis ekkora játékidőt belepakoltak. Teljesen megérte a pénzért, de sajnos így is a kb. 10 órás játékidejű videójátékok az Év legjobbjai a szaksajtó szerint. No comment. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hupsz, ezt benéztem. Igen, így tényleg hülyeség, hogy tizenkét óra túl hosszú. Mondjuk a "mai fiatalságnak" már lehet, őket már nagyon rászoktatták a négy órás játékokra. Lehet rosszul tudom, de nekem úgy rémlik, hogy a Warcraft az RTS, nem RPG. Vagy a World of Warcraftra gondolsz? Én is viszonylag későn szoktam rá az RPG-kre, ami főleg annak volt betudható, hogy haverom idétlen japán RPG-kkel próbált rávenni, amik baromira nem jöttek be. Aztán egyszer leültem a Star Wars: Knights of the Old Republic elé, azóta csak a kedvenc műfajom. Bár ehhez nem kicsit járultak hozzá az olyan címek, mint Mass Effect, The Witcher, Fallout 3. Akkor most rajtam volt a benézés sora Igen elírtam: RTS-t akartam írni. A KOTOR nálam is vízválasztó volt bár már csak évekkel a megjelenése után találkoztam vele. Válasz
misi920 Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. (szerkesztve) Nekem az első fps-m a Return the Castle Wolfenstein volt Az első RTS-em meg a Comand & Conquer Tiberian Sun (igaz a Tiberian Sun-t soha nem vittem végig xD) Az első rpg-m nem is tudom talán a Dragon Age Origins vagy nem is tudom Szerkesztve: 2011. December 28. - misi920 Válasz
Jinx Lumos Joke Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hát akkor legközelebb ne engem idézz és ne egy olyan fórumon írjál ezzel a megfogalmazással általánosságokat (mert ebben a fogalmazásban ez konkrétan nekünk volt címezve, még ha a szándék nem is ez volt), ahol rendes vásárlók vannak. Úgy könnyebb lesz nem felpróbálni azt az inget. Bocs mégegyeszer, az én hülyeségem... Hát azért az 1-2 óra tényleg csak a Prince, Márió és hasonló játékokban volt elfogadott, ami azért érthető. De mikor megjelentek a különféle stílusok, mint az FPS vagy az RPG, akkor egyidejűleg a játékidő is drasztikusan nőni kezdett. Nem véletlen, hogy ma keveslik a tizenkét órás játékidőt, bár az szerintem már elfogadható, ha tartalmasan van kitöltve. Szerintem a Máriónak (a PoP-nál nem tudom) azért volt olyan rövid a játékideje, mert borzalmas volt benne/ük a mentési rendszer, és ha meghaltál párszor, a legeslegelejéről kellett kezdeni, úgyhogy örültél, ha egyszer sikerült végigtolni... Legalábbis én így vagyok a Marióval. (Én ennek a korszaknak a szülöttje vagyok már, de a Nintendo iránti tiszteletből szépen sorban végigjátszom a Mariokat, most éppen 5 féle van rajta a 3DS-emen, mert szerencsére a Nintendo tiszteli a múltját és kiadja a régi NES-es GBA-s játékokat "Virtual Console" néven.) Amúgy nekem a kedvenc játékom a Legend of Zelda abból nem tudom ti melyikekkel, hányat játszottatok, de én majdnem az összeset végigtoltam, pedig az első pár nagyon nehéz ugyanemiatt a mentési rendszer miatt. (Még maga a játék atyja, Shigeru Miyamoto sem játszotta ki az elsőt, mert túl nehéz volt neki, saját bevallása szerint. Nekem megvolt az is! ) Válasz
Darth_Phobos Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. (szerkesztve) Azok milyen jó idők voltak, mikor még nem volt mentési rendszer vagy a pályán checkpointok voltak: Aladdin, Oroszlánkirály (A "világ" legnehezebb pályájával, mikor is az orrszavúak és zsiráfok között ugrálva kellett átjutni) Emlékszek a Prehistorik 2-ben a pályán volt egy kód, azt kellett lejegyezni, ha később azon a pályán akartad folytatni Persze nem azt mondom, hogy a mai játékok nem ilyen jók, csak jó visszaemlékezni rá. Szerkesztve: 2011. December 28. - Darth_Phobos Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Akkor most rajtam volt a benézés sora Igen elírtam: RTS-t akartam írni. A KOTOR nálam is vízválasztó volt bár már csak évekkel a megjelenése után találkoztam vele. Nálam a KotOR volt az első olyan játék, amit úgy játszottam végig angolul, hogy kifejezetten odafigyeltem a sztorira. Emlékszem, mit össze nem szótáraztam, hogy megértsek egy-egy mondatot. Ha belegondolok, hogy azóta már simán kipörgetek játékokat szótár nélkül és pöcre megértem, mi több, jelenleg már az sem zavar, hogy a Mass Effect 3-hoz nem lesz (gyárilag) magyar felirat, hát úgy érzem, nagyot fordult a világ. Pedig hát a KotOR sincs még tíz éves játék. Nekem az első fps-m a Return the Castle Wolfenstein volt Az első RTS-em meg a Comand & Conquer Tiberian Sun Jujj. Nálam az első FPS a Wolfenstein 3D volt, az első RTS meg az eredeti C&C. Életem első videójátéka meg egy az a TV-re kapcsolható kis NDK-s kütyü, amiben egy vonalat kellett tologatni teniszezés címén. Első komolyabb játék meg egy Elite (nem az űrhajós, na az volt az első űrszimulátorom) nevű játék (egy kis csávót kellett terelgetni egy labirintusszerű pályán és lelőni a támadó robikat). Ami meg már "jól" nézett ki, az a Golden Axe, kvázi az első koop játékom volt. Válasz
Darth_Phobos Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Életem első videójátéka meg egy az a TV-re kapcsolható kis NDK-s kütyü, amiben egy vonalat kellett tologatni teniszezés címén. A Pong? Nekem a Boulder Dash, a Nobby vagy a Creatures 2 volt az első játékom, nem emlékszem rá Válasz
NorbiLordi Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Hozzászólás ideje: 2011. December 28. Azok milyen jó idők voltak, mikor még nem volt mentési rendszer vagy a pályán checkpointok voltak: Aladdin, Oroszlánkirály (A "világ" legnehezebb pályájával, mikor is az orrszavúak és zsiráfok között ugrálva kellett átjutni) Emlékszek a Prehistorik 2-ben a pályán volt egy kód, azt kellett lejegyezni, ha klsőbb azon a pályán akartad folytatni Nekem Aladdin megvolt, valóban elég nehéz volt nekem 6 éves fejjel azt nyomni, na meg ott volt még a Herkules játék is, azt viszont kitoltam annyi idősen Utóbbi játéknál a görög városban lévő macskán tudtam nagyon szétröhögni magam amikor a közelébe mentem, belecsapott a villám, azt elkezdett rohanni mint a meszesek Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.