Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 18. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 18. Csak ma kettőtől hét óráig játszottam az ME1-gyel. Nem is új (de megint találtam benne egy számomra teljesen új pillanatot ), mellette egy órát még az ME3 demo multival is játszottam. Most képzeld, mi lesz, mikor befut az ME3. Komplett új tartalom, új felfedezni valók, új karakterek, új akciók. Reggel nyolckor leülök elé, engem nem is lát senki este tizenegyig, max amíg kiszaladok a WC-re, vagy gyorsan összeszedek valami harapnivalót. Ráadásul most rá is vagyok kényszerülve, kedden már az ME2-nek kell futnia a gépen, jövő hét szombatra pedig már végeznem kell azzal is. És ezalatt ugye dolgozni is fogok. És mint írtam, nem kell hozzá két nap, csak harminc óra. Vagyis van még a két napból tizennyolc órányi szabadidő, úgyhogy nonstop sem kell tolni a két napos kijátszáshoz. Kocka vagyok, nem tagadom. Na jó, csak lazán mániákus, aki ha rákattan valamire, feszítővassal sem lehet levakarni. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2012. Február 18. Hozzászólás ideje: 2012. Február 18. (szerkesztve) Pár éve én is így voltam... és az az igazság, hogy néhány hónapja éppen a Mass Effect hozta vissza nálam valamennyire ezt. De mióta 2x - 2x kitoltam mind a kettőt, azóta alig játszottam valamivel. Haverokkal néha egy kis Left 4 Dead 2 vagy Team Fortress 2 multi, de az is max 1-2 óra esténként, és heti 1-2 alkalommal. Valahogy elszállt az a játékos énem, vagy csak inkább visszaszorult. Mindenesetre a Mass Effect 3 kivételével van még idei várós (de nem új) játék, pl a Silent Hill 2 és 3 HD kiadása. Ja, nemrég a StarCraft 2 első felvonását toltam még ki, na az is kegyetlen jó volt. Nagyon várós a folytatás. ... és nemrég megjelent az Alan Wake PC-re, na arra vagyok még kíváncsi. Most jut eszembe, van egy kiváló játék, ami sajnos csak PS3-ra jelent meg 2010-ben, de mivel én nem vagyok konzol párti és nem is fogok PS3-at venni soha (valószínűleg) így csak reménykedhetem abban, hogy talán majd egyszer lesz PC verzió vagy emulátorral megoldható lesz idővel PC-n is a futtatása a HEAVY RAIN című interaktív dráma/thriller videó játéknak. A játék egyáltalán nem mondható megszokottnak vagy tipikusnak, de én oda vagyok az ilyenekért. http://www.youtube.com/watch?v=Vw6bqZXA2og A Heavy Rain egy kalandjáték is mivel a játékos minden cselekvésével maga alakíthatja a non-lineáris történetszálat, ebbel ered az is hogy a játéknak több befejezése is lehet. A játék egy teljesen átlagos reggelen veszi fel a történet fonalát egy Ethan Mars nevű férfival. Úgy indul bárki más reggele: egyszerűen fel kell kelnünk az ágyból. Ezután magunk tölthetünk el egy egész délelőttöt az otthonunkban, dolgozhatunk ehetünk ihatunk nézhetünk tv-t. Miután van feleségünk és két gyerekünk, ismét választási lehetőség elé kerülünk, játszhatunk a gyerekekkel vagy segíthetünk a feleségünknek mindennapi teendőiben. A délutánt a család egy közeli bevásárlóközpontban tölti. A feleségünk ránk bízza az egyik gyerekünket néhány perce, ám a fiú elkószál és Ethan kétségbeesetten próbálja megtalálni, de a fiút elüti egy autó. Ekkor kezdődnek meg az Origami gyilkosságok (a gyilkos holttestek mellett mindig egy origami figurát és egy orchideát hagy) amely körül forog a játék történetszála. Az Origami gyilkos, aki gyerekeket rabol és öl meg, majd a holttesteket esős időszakban hagyja magukra elhagyatott helyeken. Szerkesztve: 2012. Február 18. - Darth Riddick Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 19. Hozzászólás ideje: 2012. Február 19. Én az utóbbi két és fél hónap alatt négy gamét játszottam ki. Azelőtt meg úgy másfél évig semmit se mert nem volt hozzá való gépem. Nem is gondoltam volna hogy ennyire kedvet kapok a játszadozáshoz de ez nem is igazán meglepő mert összegyűjtöttem néhány játszani valót. Nem kell visszatölteni, a sztori befejezése után a játék megy tovább. Befejezheted a kimaradt küldetéseket, megkeresheted a még nem begyűjtött nyersanyagokat, stb. Nix the end, mint az ME1 végén. Annyi van, hogy a szereplőlista lefutása (vagy átnyomása) után megkérdi, hogy folytatod a játékot vagy mész vissza a főmenübe. THX! Akkor a "Vége" helyett majd "folyt. köv." lesz. Közben begyűjtöttem egy rakás DLC-s mordályt meg a járgányt plusz néhány szerkót és kijátszottam a zsoldosos meg a tolvajlós küldetést. Gondolom kettő vagy három küldetés elég nekem egy napra. Nem biztos hogy végzek így a harmadikig de nem is baj mert esélyes hogy várnom kell egy ideig hogy be tudjam szerezni. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2012. Február 20. Hozzászólás ideje: 2012. Február 20. http://www.youtube.com/watch?v=Vs7kix6_8Ks Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 20. Hozzászólás ideje: 2012. Február 20. (szerkesztve) Szerkesztve: 2012. Február 20. - Rog Válasz
barnez Hozzászólás ideje: 2012. Február 20. Hozzászólás ideje: 2012. Február 20. (szerkesztve) Jó trailer. Nagyon várom már. A trailerben szereplő számot most meg agyon hallgatom... Extended: Szerkesztve: 2012. Február 21. - barnez Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. A ME2-s kommanderem egyszercsak elkezdett renegátosodni pedig még nem csinált olyat ami miatt kéne. Bár ha a krogiklón felszállítása rossznak számít akkor talán mégis. A tudóskrogis rész végéig semmi se volt a renegátmérőn de az azutáni megbeszélős rész után már meg is jelent egy vékonyka sáv annak ellenére hogy a dumcsi után paragonpontadás történt. Válasz
Jinx Lumos Joke Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Megnéztem az új ME3 trailert, és elkezdtem játszani az 1-et XBoxon... Bocsi Riddick, Doctor Who kicsit belassult... Úgy sem akarom elsietni, szépen beosztom a maradék két évadot a következőig, hogy ne kelljen várnom. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Oké, de a 4. évadról hol az értékelésed?? Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. De jó lenne. http://www.sg.hu/cikkek/87845/keszul_a_crysis_3 Válasz
Jinx Lumos Joke Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Oké, de a 4. évadról hol az értékelésed?? Még nem adtam be a katonai jelentésemet? Majd írok róla, csak most nincs időm, mert holnap megyünk síelni... Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. Hozzászólás ideje: 2012. Február 21. De aztán igyekezz a 4. évados beszámolóval! Jó síelést! Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. A ME2-s kommanderem egyszercsak elkezdett renegátosodni pedig még nem csinált olyat ami miatt kéne. Bár ha a krogiklón felszállítása rossznak számít akkor talán mégis. A tudóskrogis rész végéig semmi se volt a renegátmérőn de az azutáni megbeszélős rész után már meg is jelent egy vékonyka sáv annak ellenére hogy a dumcsi után paragonpontadás történt. Egyszer valahol olvastam, hogy van a játékban egy ilyen bug. Magam még nem találkoztam vele, de lehet, hogy te most belefutottál. A javításokat feltetted? (Bár emlékeim szerint, azok ilyen hibát pont nem orvosolnak.) Bár az ME2-ben kicsit "érzékenyebb" a paragon/renegate mérő, mert minden cselekedet és beszélgetést mér, sőt, még ugye ott vannak azok a párbeszédek közt fel-feltűnő "váratlan tett" momentumok is. Szóval megeshet, hogy csináltál vagy mondtál valamit, ami renegate pontokat ért, és észre sem vetted. Nekem van egy karakterem, aki annyira jó, hogy glória van a feje körül és angyalszárnyakat növesztett az ME1-ben, de az ME2-ben hiába adtam mindig paragon válaszokat, cselekedtem mindig szuper jól, és ignoráltam a renegate hirtelen cselekvéseket, így is begyűjtöttem egy adagnyi renegat pontot, és sokszor ki sem jelzi, vagy csak én nem vettem észre, a franc tudja (bár mikor ilyen tisztes listát ad ki, azt nem szoktam végigfutni, szóval lehet, hogy az utóbbi). Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. The Darkness 2: Az első résszel nem játszottam, mivel az nem volt PC-re, így szűz szemmel nézhettem ezt az FPS-t. Mivel képregényadaptáció, teljesen jogos a cell-shaded grafika, és a gyakori vérengzéseket is tompítja valamelyest, ha esetleg valakinek már sok lenne (nekem nem). A játékmenet pörgős, akciódús, a hangulat kellemes mafia-horror mix, a történet is jól összepakolt, és időnként némi perverz humor is előkerül. Mivel a pályák felépítése teljesen lineáris, attól nem kell félnünk, hogy az agyunk belefárad a sok megfejteni valóba, de a klasszikus FPS-játékmenet megint jól működik. Külön tetszett, hogy mivel hősünket maga a nagybetűs Sötétség szállta meg, így az is a segítségünkre van két multifunckiós, szörnyfejű csáp képében, ami az akár egyszerre használható két lőfegyver mellett külön gyilkos élményeket szerezhet, Viszont megint csak előjött a már említett sirám: a kb. 6 óra tiszta játékidő szerintem pofátlanul kevés, az valahol parasztvakítás, ha csak New Game+ lehetőséggel tolódik ki ez a pár óra. Ajánlott! Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Egyszer valahol olvastam, hogy van a játékban egy ilyen bug. Magam még nem találkoztam vele, de lehet, hogy te most belefutottál. A javításokat feltetted?Csak az 1.02-es tapasz van fenn. DLC-vadászat közben találkoztam egy Bioware Patch nevű valamivel de akkor nem foglalkoztam vele. Valamit biztos felteszek mert néha Jani felszalad a levegőbe és ott szaladgál és a feliratok körül hébe-hóba megjelenő feketeséggel is kéne kezdeni valamit bár az nem zavar különösebben. Bár az ME2-ben kicsit "érzékenyebb" a paragon/renegate mérő, mert minden cselekedet és beszélgetést mér, sőt, még ugye ott vannak azok a párbeszédek közt fel-feltűnő "váratlan tett" momentumok is. Szóval megeshet, hogy csináltál vagy mondtál valamit, ami renegate pontokat ért, és észre sem vetted.A párbeszédek előtt mindig mentek egy gyorsat hogy ha netán renegátosra jönne ki valami akkor visszatöltsem és paragonosra csináljam. Volt hogy megnéztem mi lehet az adott renegát-akció de utána mindig visszatöltöttem a paragonizálás miatt így a renegátos cuccok nem maradtak meg véglegesen.Gondoltam megváltoztatom a dossziék sorrendjét hátha amiatt jelent meg a renegát sáv de úgy is előjött a sittes részt követő megbeszélés után pedig éppúgy paragon pontot jelzett ki mint a krogis rész után. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Csak az 1.02-es tapasz van fenn. DLC-vadászat közben találkoztam egy Bioware Patch nevű valamivel de akkor nem foglalkoztam vele. Valamit biztos felteszek mert néha Jani felszalad a levegőbe és ott szaladgál és a feliratok körül hébe-hóba megjelenő feketeséggel is kéne kezdeni valamit bár az nem zavar különösebben. A párbeszédeknél megjelenő feketeség a betűk mögött azok kiirthatatlanok. Nálam is úton-útfélen megjelennek. A levegőbe mászkálás is megesik. Ilyenek vannak, sőt, falon átzuhanás és semmiben végleges elakadás is. Ritkán, de megesik. És akkor persze bosszantó, ha már fél órája nem mentettél... Már biztos rájöttél, de a párbeszédtárcsa a következőképpen van felosztva: Bal oldal felülről lefelé: tovább faggatás (néha paragon), további kérdések, tovább faggatás (néha renegate); illetve itt a bal oldalon van az elbűvölés és megfélemlítés helye is. Jobb oldal felülről lefelé: paragon, semleges, renegate A bal oldal a trükkös, mert ott megeshet, hogy egy tök ártatlan megjegyzés vagy kérdés, ami a bal alsó sarokban van, renegate pontot eredményez. Csak nem mindig, ez a bibicsek. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. A párbeszédeknél megjelenő feketeség a betűk mögött azok kiirthatatlanok. Nálam is úton-útfélen megjelennek. A levegőbe mászkálás is megesik. Ilyenek vannak, sőt, falon átzuhanás és semmiben végleges elakadás is. Ritkán, de megesik. És akkor persze bosszantó, ha már fél órája nem mentettél...Gyakran mentek így nem kell sokat újráznom a problémás részig. Már biztos rájöttél, de a párbeszédtárcsa a következőképpen van felosztva:A bal oldal a trükkös, mert ott megeshet, hogy egy tök ártatlan megjegyzés vagy kérdés, ami a bal alsó sarokban van, renegate pontot eredményez. Csak nem mindig, ez a bibicsek. Az ilyenek után ahogy kijelződik a renegát már töltöm is újra hogy paragonba csináljam. A sittes pályán volt a legutóbbi. Nem tetszett a sittfőnök hozzáállása így beszóltam neki valami szövetségelárulós cuccot mire renegátot kaptam. Aztán újratöltés után inkább tárgyaltam volna vele és akkor elmaradt a renegát. A szitu vége viszont ugyanaz lett.Majd megjátszom úgy hogy variálgatom a krogihoz és a sitteshez intézett szövegelést hátha valamelyik variáció lesz olyan jó és meggátolja a renegátosodást. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Én nem voltam ilyen következetes. Ha jó napom volt és úgy kezdtem el játszani, akkor mindenkinek meghallgattam az ügyes-bajos dolgait és mindenhez a lehető legjobb arcot vágtam, de ha épp elcseszett napom volt akkor a játékban -ha engedte- akár a dumcsi közepén kidobtam az ablakon ha úgy tűnt hogy csúnyán nézett. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Én már az első elején eldöntöttem hogy az én kommanderem a végleges játék alatt inkább jó gyerek lesz és ettől sehogy se akarok eltekinteni. A renegát-akciókat is csak kíváncsiságból hajtatom végre és a lezajlásuk után már töltöm is újra hogy nélkülük folytassam. Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Szerintem ezek a renegátos dolgok nagyrészt kivédhetetlenek. Valamennyit akaratlanul is begyűjt az ember. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 23. Én nem voltam ilyen következetes. Ha jó napom volt és úgy kezdtem el játszani, akkor mindenkinek meghallgattam az ügyes-bajos dolgait és mindenhez a lehető legjobb arcot vágtam, de ha épp elcseszett napom volt akkor a játékban -ha engedte- akár a dumcsi közepén kidobtam az ablakon ha úgy tűnt hogy csúnyán nézett. Azt az ürgét én akkor is kivágtam az ablakom, mikor az angyali Sheparddal mentem. Pedig azzal még Al Julani kisasszonyt sem töröltem képen. Az az ürge iszonyú csúnyán tud nézni az emberre. Nekem az első (és alapjáratú személyes ME kánon profilom) eléggé vegyes figura, nagyjából egy súlyban van nála a paragon és a renegate, mindkét játéknál. Abban adtam olyan válaszokat, cselekedtem úgy, ahogy a kedvem tartotta vagy ahogy én tettem volna Shepard helyében. Pl. a Tanács túlélte, de Udina lett a tagja, mivel jobbnak láttam egy politikust a soraik között tudni, mint egy katonát. Ami így később úgy tűnik, igazolódott, mert (ME3 és Megtorlás spoiler) A Megtorlás című könyvben Anderson lemondott (igaz, ott Udina segédjeként, mivel a hivatalos kánon szerint Udina lett a tanácsos) és az ME3-ban már csak sima admirális lesz (az admirálisi rangot már az ME1 után megkapta). Szerintem ezek a renegátos dolgok nagyrészt kivédhetetlenek. Valamennyit akaratlanul is begyűjt az ember. Szerintem is begyűjt az ember párat, kár vele ennyit vesződni. A játék ennyire nem veszi komolyan, ha a paragon pontok meghaladják a renegate-t, Shepard már angyalnak számít. Maximum azért jó csak az egyik vagy másik felé húzni, mert akkor, mikor egymás után többször kell elbűvölni vagy megfélemlíteni egy párbeszéd alatt, akkor félúton nem fogy ki az ember a pontokból. Nekem például ez a baj az alap karakteremmel, hogy nagyjából egyensúlyban van, mindegyiknél csak a feléig ér a mérő. Ez azt jelenti, hogy több ízben, amikor még kellett volna az elbűvölés, már nem volt rá lehetőségem azt választani, mert elfogytak a paragon pontok. Így vagy maradtam a hagyományos beszélgetésnél, vagy megfélemlítettem a delikvenst. Míg ha ki van maxolva, akkor nagyjából a végtelenségig választhatod az elbűvölést/megfélemlítést a párbeszédek alatt. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Valaki játszott közületek itt a Fallout 3-al? Tesóm megvette, és kíváncsi lennék a véleményetekre. Nekem nagyon tetszik. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Nem csak játszottam, még mindig játszom. Itt ül a gépemen, bár egy ideje nem nyúltam hozzá, de ez inkább az időm hiánya miatt van. A játék nagyon jó. Remek hangulat, melyet leginkább úgy lehet leírni, mint vidám apokalipszis. Iszonyú szabad a világ, annak ellenére, hogy csak Washingtont és környékét lehet bejárni (bár a DLC-kel más területeket is meglátogathatunk), de az a terület több száz négyzetkilométert tesz meg, túlzás nélkül állítva, vagy ezer felfedezni valóval. Mert ha véletlen - kizárt - sikerült felderíteni a felszínen mindent, akkor lehet lemenni a metróba, az egyéb Menedékekbe, barlangokba, és kiderül, hogy a felszín alatt majdnem akkora tér van, mint a földszinten. A küldetések igen változatosak, az NPC-k halálosak, néha csak a humor, néha komolyan. A társak, akiket begyűjthetünk, nem csapódnak csak úgy hozzánk, szimpatikusaknak kell lennünk nekik. De ha egyszer mellénk szegődnek (amúgy nem lehet minden csapattagot begyűjteni a szimpátia rendszer miatt), akkor komoly segítséget adnak. De vigyázni kell, mert ha meghalnak, itt nincs Erő, se medigél, se a Jáde hatalma, ami feltámasztja őket. Ha meghalnak, legfeljebb a hullájukat látogathatjuk (a játék nagy előnye, hogy akit megölünk, azok napok múlva - merthogy itt telnek a napok, és fut a dátumszámláló - is ott találhatjuk őket, nem tűnek el mágikusan, ellenben, ha olyan helyen maradtak, a dögevők egy idő után elhordják őket). A történet amúgy fordulatos, lazán kapcsolódik az előző részekhez is, de nem kell azokat ismerni, anélkül is érthető (maximum a visszautalásokat nem fogjuk észrevenni). Az ellenfelek kemények, jól meg kell válogatni, melyik helyszínt mikor látogatjuk meg. Washingtonba bemenni a játék elején például remek módja az öngyilkosságnak. Ilyenkor még a külső kerületet is érdemes kerülni, de a belvárost mindenképpen. A játék nagy erénye még, hogy minden felvehető. De tényleg minden, az üres konzervdoboztól a plüssmacin és bögréken át a különféle gyilokeszközökik. Persze a tatyónk nem végtelen, és nem tudunk tonnányi cuccot elhordani, de a megszerzett tárgyakat hazavihetjük (már ha van hová hazatérnünk), vagy eladhatjuk a településeken, esetleg a karavánoknál. De ha összerakjuk a szemétvetőt, akkor lőszernek sem utolsó. És nincs is annál mókásabb, mint mikor a minigunnal rád lövő Szupermutánst plüsmacikkal, játékautókkal és üres whiskey-s üvegekkel szóród meg. Ha egyszer minden felvehető, ez azt is jelenti, hogy mindenki le is lőhető. Igen, még Megaton jámbor polgárait is lemészárolhatjuk, ha pszichopata úri kedvünk úgy hozza, és házaikat kirámolhatjuk, hulláikat kizsebelhetjük. Mert itt mindenhová be lehet menni, legfeljebb a zártörő és kódfejtő képességeink szabhatnak gátat. Egy szó mint száz, ez az a játék, ahol majdnem mindent megtehetsz. Lehetsz a pusztaság vándora, a jó ügy szolgája, brutális fosztogató, vagy akárki. Mehetsz magányosan, de lehetnek társaid a bajban, és sok-sok, nagyon sok küldetés vár rád. Egyetlen baj van csak vele. Olyan bugos, hogy az hihetetlen! Az elakadások, levitálások, rosszul betöltött textúrák, falon átesések még a legelviselhetőbb gondok. A sűrű fagyások, összeomlások, na azok, amik kiakasztják a biztosítékot. Bár már rengeteg patch készült hozzá, és rengeteg bogarat kiirtottak, még mindig akad benne éppen elég. Szóval SŰRŰN TESSÉK MENTENI. A sűrűt pedig úgy kell érteni, hogy iszonyú k*rva sokszor. Lehet befordulsz egy sarkon, és máris a Windows asztalon találod magad. Ráadásul a magyar kiadásnál a patchelés azt hiszem, csak az 1.2-ig működik (1.7-es az utolsó), onnan a magyar kiadáshoz nem készült több javítás, és az angolt fel sem lehet rá rakni. Szóval szívás, ha a magyar sima vagy a Game of the Year kiadást vette meg (ez utóbbiban benne van az összes DLC). Nagyon sok hiba maradt benne. Nekem angolul van meg a Steam-ről a GofY, azon rajta van az összes javítás, de még így is rengetegszer kapok error vagy crash üzenetet, tűnök el egy sziklában, állítok orbitális pályára ellenfeleket, vagy akadok el láthatatlan akadályokban. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Melyik boritóval kéritek? http://www.sg.hu/cikkek/87916/ket_boritoval_jon_a_mass_effect_3 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Hál' isten, nekem a gyűjtői kiadás fog március 9-én (bár ha a CDGalaxis tartja magát a szokásoshoz - :clap2: - akkor már 6-án esélyes), így nem kell válogatnom. Amúgy, nálam Shepard csak férfi lehet. Soviniszta dolog, de ezt a munkát csak egy férfi végezheti el. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Hál' isten, nekem a gyűjtői kiadás fog március 9-én (bár ha a CDGalaxis tartja magát a szokásoshoz - :clap2: - akkor már 6-án esélyes), így nem kell válogatnom. Amúgy, nálam Shepard csak férfi lehet. Soviniszta dolog, de ezt a munkát csak egy férfi végezheti el. Akkor a megjelenés után 1 hétig nem látunk? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Szerző Hozzászólás ideje: 2012. Február 24. Akkor a megjelenés után 1 hétig nem látunk? Bár úgy lenne, de közben dolgoznom is kell. Ha máskor nem, akkor feljövök. Válasz
Jinx Lumos Joke Hozzászólás ideje: 2012. Február 26. Hozzászólás ideje: 2012. Február 26. Ajánlom minden Mass Effectes figyelmébe: https://chrome.google.com/webstore/detail/pbajkfcoapbkccklekmjkhikfdcciojo (Chrome téma) Én ezt használom! OFF: Riddick, hazajöttem a síelésből, mostmár tényleg mindjárt írok a 4. évadról... Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2012. Február 26. Hozzászólás ideje: 2012. Február 26. Én még ilyen rossz játékot nem láttam. Gondolom nem kell leírnom miért. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.