Fulcrum Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Szóval, idén szerintem nálam ennél jobb játék már nem lesz. Ez csak részben a játék érdeme. Idén sztem gyenge a játék felhozatal. Nincs túl sok erős cím. Majd még az E3 hozzáad párat az őszi megjelenésre, de az idei évre nagy durranás már ott se lesz. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Ez csak részben a játék érdeme. Ezt én meg teljesen lesz*rom. Ha idén jönne ki a Witcher 4, a Half-Life 3 vagy az Alien: Isolation 2, akkor sem vélekednék másképpen. Szóval baromira nem az idei év felhozatala alapján ítéltem meg (másnak sem így kéne egy játékot megítélnie...). Megjegyzem, a Witcher 3 óta nem éreztem ilyen erősnek egy játékot, és nekem ez jobban tetszett, mint a Wicther 3, pedig azt a valaha készült egyik legjobb játéknak tartom. Ennyire játék utoljára akkor tetszett, amikor kijátszottam a Mass Effect 3-at. Amúgy meg, azért nem rossz az idei felhozatal sem, a Resident Evil 7 és a Horizon: Zero Dawn is erős cím volt, nagyszerű játékok, és valószínűleg van, aki ezt mondja a Ghost Recon: Wildlandsról is (bár szvsz azt idén a nagyok közül eddig csak a For Honor tudta alulmúlni), és még csak április van. Ez az "idén nincs semmi erős cím" sláger úgy hat éve megy, de valószínűleg azok, akik régebb óta dolgoznak a játékújságírásban, még régebbre datálnák a kezdetét. Az E3 meg már rég nem az a show, ami régen volt (most komolyan, mit várunk egy olyan show-tól, amitől egyre több nagyágyú marad távol?). Tessék szépen a Gamescomra figyelni, a kiadók és a fejlesztők is arrafelé orientálódnak. Válasz
Fulcrum Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Ezt én meg teljesen lesz*rom. Ha idén jönne ki a Witcher 4, a Half-Life 3 vagy az Alien: Isolation 2, akkor sem vélekednék másképpen. Szóval baromira nem az idei év felhozatala alapján ítéltem meg (másnak sem így kéne egy játékot megítélnie...). Általában az ember ha azt mondja hogy idén nem lesz tőle jobb legyen az film, játék, sorozat, könyv stb. azt részben az adott év felhozatal alapján szokta megítélni. Nem tudtam hogy te másképp használod a ezt a kifejezést. És "Ez csak részben a játék érdeme" nem azért mondtam hogy csökkentsem a játék érdemét, csak én azt érzem idén ez nem egy túl erős meglátás. Mondjuk ha idén jönne egy új GTA és a Witcher 4 akkor már sokkal erőteljesebb lenne. Az meg más kérdés hogy az ember hogy tudd valamiről biztosat állítani amiről az se tudja milyen lenne ha lenne. Megjegyzem, a Witcher 3 óta nem éreztem ilyen erősnek egy játékot, és nekem ez jobban tetszett, mint a Wicther 3, pedig azt a valaha készült legjobb játéknak tartom. Ennyire játék utoljára akkor tetszett, amikor kijátszottam a Mass Effect 3-at. Az írásod alapján nem tudtam megítélni hogy mennyire tetszett a játék de így már érthető. Két kérdés a történetről. A történet egy nagyobb valaminek a kezdete mint a Mass Effect vagy ahogy a készítők mondták kicsit külön állóbb darabok lesznek a részek. Másik, mi az a kapcsolódási pont a Shepard-trilógiával? Ha ez egy nagyon nagy fordulat akkor is leírhatod. Amúgy meg, azért nem rossz az idei felhozatal sem, a Resident Evil 7 és a Horizon: Zero Dawn is erős cím volt, nagyszerű játékok, és valószínűleg van, aki ezt mondja a Ghost Recon: Wildlandsról is (bár szvsz azt idén a nagyok közül eddig csak a For Honor tudta alulmúlni), és még csak április van. Ez az "idén nincs semmi erős cím" sláger úgy hat éve megy, de valószínűleg azok, akik régebb óta dolgoznak a játékújságírásban, még régebbre datálnák a kezdetét. Az E3 meg már rég nem az a show, ami régen volt (most komolyan, mit várunk egy olyan show-tól, amitől egyre több nagyágyú marad távol?). Tessék szépen a Gamescomra figyelni, a kiadók és a fejlesztők is arrafelé orientálódnak. Nem rossz de jó se. Mondjuk azt elfelejtetem írni hogy a PC-re értettem mert a Horizon: Zero Dawn az tényleg jónak tűnik. Azt hogy ti hány éve mondjátok azt engem nem érdekel, én ezt érzem hogy idén kevés az igazán erős cím. Az hogy az E3 nem a régi az igaz de az őszi megjelenéseket még mindig ott fogják bejelenteni (meg nem sokkal előtte az EA bulin) és nem a Gamescom-on. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Úgy tud ilyet állítani, hogy ismeri magát. Tudom, hogy a Witchert első sorban a világa miatt szeretem, és tudom, hogy a Mass Effect világát ezerszer jobban szeretem (már csak azért is, mert utóbbi sci-fi, ami szívügyem, a fantasy viszont nem áll közel hozzám). És a Mass Effectet még sok más okból is szeretem, sok olyan okból, amiben a Witcher számomra nem kiemelkedő (például a Witcher-sorozat karakterei nem fognak meg fele annyira sem, mint az ME karakterei). Vagyis egy Witcher vs Mass Effect mérkőzést csak úgy nyerhetne a Witcher, ha az aktuális új rész jobb, mint a Witcher 3, az aktuális ME meg rosszabb, mint az ME1 (nálam az a leggyengébb rész). Ezt tudom magamról! A Half-Life vagy az Alien meg sosem fog labdába rúgni az ME mellett a szememben, semmilyen szempontból. Őszintén szólva, momentán egyetlen olyan franchise van, amit jobban szeretek az ME-nél: Star Wars. De a DICE eddigi munkásságát figyelembe véve (és itt megint jön az, hogy ismerem magam és a szakmai tudásom) a Battlefront 2 nem fog felérni az ME:A-hoz. Örülhetünk, ha az eredeti Battlefront 2-höz felér. Szintén önismeretből tudom, hogy idén nem lesz már olyan játék, ami képes lesz überelni ezt, amit az ME:A adott. Tudom, mit szeretek ebben a játékban, és semmi nem kínál fel ilyet. Esetleg akkor módosítanám ezt a kijelentésemet, ha a Bioware még idén kihozna egy Star Wars RPG-t is. Vagy talán, ha kijönne a Visceral Star Wars játéka. De egyikre semmi, a másikra szinte semmi az esély. A többi játék meg csak szimplán nem érdekel, mert nincs bennük olyan, ami miatt én igazán beléjük szeretnék. Játszani fogok a South Park: The Fractured But Whole-lal, a Preyjel, az Outlast 2-vel, a Vampyrral, a Syberia 3-mal, stb. de ezek legfeljebb csak tetszeni fognak. Ennyi: tudom, miket kell teljesítenie egy játéknak, hogy azt mondjam, ez számomra az év játéka. Tavaly nem véletlen nem volt ilyen, pedig tavaly nagyon erős évünk volt. Idén sem látok mást. Persze az életnek jogában áll megcáfolnia, de szvsz ahhoz a CD Projekt RED-nek vagy a Bioware-nek kéne előállnia valamivel, ők meg nem fognak már idén semmi nagy durranást kihozni. A sztoriról: egy nagyobb dolog kezdete, de nem úgy, mint a Mass Effect, hanem mint az A New Hope. Az adott rész, ez esetben az ME:A sztorija, főszála lezárul, amiből a folytatás kinő, az történetesen mellékszál vagy háttérben húzódó rejtély. Vagyis inkább mellékszálak és rejtélyek. Ami a Shepard-trilógiához kapcsolódást illeti: Az Androméda Iniciatíva nem csak egyszerűen arról szól, hogy felfedezzenek egy új galaxist és új otthont találjanak, hanem egy titokzatos befektető képbe kerülése után már arról is, hogy megőrizzék a Tejút civilizációit és kultúráit, mielőtt a Kaszások befutnak. Ugyanis ez a titokzatos alak (aki feltételezésem szerint mag Illusive Man) tud a Kaszásokról, és Jien Garson és Alec Rayder is hisz neki (sőt, mint kiderül, Garrus apja is a csapat tagja, Garrus ME1-es nyomozását az apja átadja Ryderéknek bizonyítékul). Egyszóval, az Arkok, azaz bárkák ez esetben Noé csillagközi bárkái is. Még amin bekapcsolódhat, az a Cerberus. Nagyon titkolják, ki a titokzatos befektető, de miután a Nexus megérkezett, megölette Jien Garsont, aki Alec Ryderrel együtt gyanította, hogy ennek az alaknak más céljai is vannak. Persze még nem derült ki, hogy ki is ez (vagy egy DLC-ben, vagy a folytatásban lesz ez kibontva szerintem), de vannak nyomok. 1) Nem hajlandó felfedni a kilétét, ami eléggé passzol valakihez, aki úgy nevezi magát: Illusive Man, azaz Rejtőző Fickó. 2) A titokzatos befektetőnek titokzatos céljai vannak, és akik ezután kutattak, azok meghaltak. Ismerős? 3) A befektető már Eden Prime előtt tudott a Kaszások fenyegetéséről, de Shepard jelentéséig nem tudta nevén nevezni azt. Tudjuk, hogy Illusive Man az első kapcsolat háború után nem sokkal tudomást szerzett róluk, csak nem voltak pontos infói. 4) A Pathfinder hajója, a Tempest rendelkezik az SSV Normandy SR-1 szigorúan titkos lopakodó technológiájával. SAM megjegyzi, hogy fogalma sincs, hogyan szerezte meg az Androméda Iniciatíva a technológiát. Az ME2-ből tudjuk, hogy az SR-1 egyik-másik részét Cerberus érdekeltségű cégek gyártották, így tudták megszerezni a terveket és megépíteni az SR-2. Megjegyzem, a Tempest teljesen ugyanolyan reaktorral van megáldva, mint az SR-2. Szintén beszédes, hiszen az SR-2 is titokban készült, a meghajtója Cerberus fejlesztés. 5) Az Androméda Iniciatíva rendelkezik kvantum összefonódás kommunikációval. Ezt a technológiát bár ismerték a Fellegvárban, bonyolultsága miatt csak a Kaszások elleni háború előtt pár hónappal kezdték bevezetni, de ekkor már az Arkok elindultak (és nyilván jóval ezelőtt kellett beépíteni). Addig jellemzően a Cerberus használta. Kapcsolódási pont még Shepard sztorijához a fentiek mellett, hohy egy mellékszálban fontos szerepet kap az Overlord-projekt, illetve találkozhatunk ex-cerberus tudósokkal, akik a Lazarus-projekten dolgoztak, ami meg ugye Shepard feltámasztásáról szólt (ebben a szálban nem túl szép jelzővel Mirandát is emlegetik). Emellett meg van még jó pár visszautalás a trilógiára, még egy régi ismerős üzeneteit is hallhatjuk - amiből az egyik nagyon lúdbőrös. Nem mi mondjuk, ti mondjátok. Mindig van valaki, aki érzi hogy idén kevés az igazán erős cím. De inkább úgy kéne mondani, hogy kevés az olyan erős cím, ami érdekel. Mert objektíven sok az erős cím, amikre már most rá vannak kattanva a népek és a sajtó: 1. South Park: The Fractured But Whole 2. Prey 3. Destiny 2 4. Red Dead Redemption 2 5. Sea of Thieves 6. Vampyr 7. Hellblade: Senua’s Sacrifice 8. Star Wars: Battlefront 2 9. Outlast 2 10. God of War 11. Kingdom Come: Deliverance 12. Syberia 3 13. Injustice 2 14. Friday the 13th: The Game 15. Tekken 7 16. Agony 17. Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr 18. Marvel vs. Capcom: Infinite 19. Call of Cthulhu 20. Crackdown 3 21. Dawn of War 3 22. State of Decay 2 23. Quake Champions 24. Need for Speed 25. Call of Duty 26. Metal Gear Survive 27. Guardians of the Galaxy: The Telltale Series 28. Arktika.1 29. Agents of Mayhem Az tény, hogy idén nincs GTA, de van helyette a Rockstartól egy Red Dead Redemption 2, ami a GTA vadnyugati változata. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Köszi az ajánlót Dzséjt, én nagyon kíváncsi vagyok erre a játékra... de ez az árkategória, amiben van nekem magas. Ha lesz valami sale, vagy lejjebb megy, vagy felkerül a tékába, akkor viszont első dolgom lesz kipróbálni. Válasz
Fulcrum Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Köszi a választ Dzséjt. Ez tetszik hogy ilyen összefonódások vannak a két trilógia közt, és van egy olyan érzésem az írásod alapján hogy a folytatásban lesznek még érdekes fordulatok ezen a téren. Mindig van valaki, aki érzi hogy idén kevés az igazán erős cím. De inkább úgy kéne mondani, hogy kevés az olyan erős cím, ami érdekel. Nyilván ez is hozzájárul hozzá. Mondjuk most két cím meglepett: Star Wars: Battlefront 2, Red Dead Redemption 2 azt hittem ezek csak jövőre jönnek. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Szívesen! Nyilván ez is hozzájárul hozzá. Mondjuk most két cím meglepett: Star Wars: Battlefront 2, Red Dead Redemption 2 azt hittem ezek csak jövőre jönnek. Mindkettő ősszel jön. Pontos megjelenési dátum még nincs, bár valószínűleg a Celebrationon a Battlefronthoz már azt is közölnek, ott ugyanis teljes körű bemutatót kapunk. Válasz
Fulcrum Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Nem mi mondjuk, ti mondjátok. Nem pont erről de hasonló témában: játékújságírók vs gamerek témában van egy beszélgetés Grőb Attilával aki a magyar-játékfejlesztés egyik kiemelkedő alakja. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Ez tényleg jó videó, jó beszélgetés, és sajnos - újságírói oldalról - van is benne igazság. Én személy szerint részint ezért is próbálok egyrészt keveset játszani, csak azzal, ami tetszik. Mert még én is érzem, hogy van, amikor jön a belefásulás. Általában ilyenkor vissza lépek kettőt, aztán elkezdek mondjuk olvasni, vagy filmet vagy sorozatot nézni. Persze, ha van kötelező teszt, akkor ez nehezebb, de én szerencsére csak heti egy tesztet szoktam kapni. Én inkább a hírekbe kezdek belefásulni, meg a kommentelők "énvagyokamindenttudófaszagyerek" kommentjeibe. Mert lehet, hogy mi dilettánsak vagyunk játékfejlesztés terén, de a kedves olvasó hozzánk képest még inkább az. És valahol ez is gond, ez a sok kis görcs miatt kell 30 fps-ről meg 700p-s felbontásról írnunk, mert ezekre verik a nyálukat, "hátmernem1080pezanextgendeszar". Meg a youtubehuszár kis g*cik, akik bambulják a tíz perces, kifejezetten a hibákra rámenő, ennek tükrében megvágott videót, aztán énatutimegmondom véleményt formálnak egy olyan játékról, amibe én meg 60 órát öltem. Én - mivel megvettem a játékot - csak magamat önigazolom, mert elk*rtam a pénzem, neki meg igaza van, mert ő megnézett már két videót is. És ez nem egy fantazmagória, ez egy a PGO-n lezajlott beszélgetés alig egy héttel ezelőttről a Mass Effect: Andromedával kapcsolatban. Én lehet, hogy tíz év múlva belefásulok, de ezek a f*szráncigáló kis görcsök már most ott járnak, ahol én tíz év múlva fogok. És akkor még a divatmajmolást bele sem vettem. EA = fos. Bug = fos. Bugos EA = falhozazegészbagázstakimegmegvetteazfaszúgykellneki. Sajnos itt minden oldalon lenne mit javítani. Újságírásnál is az a baj, hogy a yotubehuszárok kerülnek be közénk (mélységes tisztelet a kivételnek, mert volt szerencsém a PGO-ra levadászni két olyan embert, akik nem ilyenek), másrészt, bele is fásulnak a régiek, harmadrészt, erre van igény - mert sajnos erre van, videojátékos oldal vagyunk, mégis egy halálozási hír (a Pokemon GO miatt elütöttek valakit) döntött látogatottsági rekordot, mások gyalázása vonzza az embereket, a negatív a menő, az eladható. Csak egy érdekes példa, szintén friss, múlt heti. Brit eladási toplistát minden héten kiteszem a PGO-ra (ma írtam, ezen a héten is az ME:A az első), mert elég jó képet fest az európai eladásról (révén Nagy Britannia a legnagyobb videojáték fogyasztó, ők a mi ki Amerikánk, ha náluk sikeres egy játék, akkor átlagban egész Európában az). Szóval, lehozom a hírt ilyen címmel: Mass Effect: Andromeda – A brit eladási lista élén rajtolt. Pozitív megközelítés, az ME:A-val kapcsolatban minden hírben próbálok pozitív lenni, ellensúlyozandó azt a bődületes (szerintem indokolatlan) negativitást (amúgy általában mindennel szemben ezt teszem). Erre mit látok, mindenhol máshol a cím lényege ez: a Mass Effect: Andromeda alul teljesített a Mass Effect 2-3-hoz képest. WTF! Tény, így van, csak hát a cikkek fele nem veszi figyelembe azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a TrackChart nem foglalkozik a digitális eladásokkal, ugyanakkor a Mass Effect 3, de főleg a Mass Effect 2 óta nagyon eltolódtak az eladások a digitális irányba (szóval ilyen téren már baromira elavult a TrackChart listája). Az ME2-3 idején még több volt a dobozos eladás, mint most, 2017-ben (vagy 2016-ban), naná, hogy dobozosan alul teljesít az első héten. De mindenhol a negatív cím, és sajnos sok helyen nem írták le ezt a kis apróságot az eladásokkal. Hát ez a tendencia. Ezzel lehet eladni a hírt, ez a clickbait. Ami megint egy vicc, b*szogatnak engem az olvasók, mert clickbait címet írok (függetlenül attól, hogy mi áll a cikkben), de rendre a clickbait címek mennek, függetlenül arról, miről írok a cikkben. Mert a cikk sem lényeg már, a sok kis girnyó olvasni már nem tud. Újabb megtörtént eset a közelmúltból: A hír első mondatának első része: "Áprilisban megújul a GoG Galaxy" Az első komment a hírre: "Mondjuk jó lett volna olvasni arról, hogy mikortól várható." Belefásulok? IGEN! K*rvára! Belefásulok a negativitásba, és lassan ott járok, hogy már a legkisebb negatív megnyilvánulás kinyitja nálam a bicsakot, mert minden nap ez a sz*r folyik rám (is). Komplex dolog ez, na, bár írom én, aki magasról tojik az igényekre, a véleményekre (mondjuk ennek is meg lett a foganatja, szerkesztő valószínűleg többet nem leszek ). A teszteket is úgy írom a Guruba, mint szubjektív, mezei kis játékos. Nem megyek bele technikai részletekbe, pont azért, mert fingom sincs róla. Ha én írnék tesztet az ME:A-ról a lapba, a technikai bugok miatt lehúznám 80%-ra (azok nélkül 90-et adnék), de nem ecsetelném a technikai oldalt, egyszerűen leírnám ezt: "amikor az átvezető videó alatt zsinórban harmadszorra vág ki az asztalra azzal a hibával, hogy eltávolításra került a videókártyám, és kezdhetem emiatt negyedszerre újra az utolsó mentésről, az meglehetősen színes szófordulatokat vált ki belőlem". Vagy "amikor már ötödszörre kell kilépnem, mert beragadtam egy párbeszédbe, az picit lenyes a jókedvemből". És nem kezdek el belemászni a Frostbite motorba, mert úgysem tudom, mi a hézag. Ugyanezért nem szidom a (szerintem vállalható) mimikát. Eleve a régi játékoknak is volt érdekes része. Mert bármiről össze lehet ám szedni bugpoénokat: http://www.youtube.com/watch?v=O34nJGMe0iA Nekem teszteknél, kritikáknál egy szempont van: játékoskén/nézőként az, amit látok, tetszik-e. Tetszik-e úgy, mint régen, amikor leültem a Quake elé, vagy az LHX elé. Vagy a Jurassic Park elé. Hogy ezt semmitmondó kattogtatással vagy komplex stratégiai/logikai megoldásokkal, pixelgrafikával vagy Megakuva 19 motorral éri el, azt lecsokizom. Mindegy... Egy biztos, a kommentelők ujjait sok esetben nyiszálnám le, és azokról is megvan a véleményem, akik egy videó alapján ítélnek meg egy egész játékot. Ezek legfeljebb iránymutatók lehetnek - videó vagy írott szöveg (és minden médium esetében). A Bethesda lépése valahol érthető, valahol szemétség. Ez is komplex dolog. És igen, vannak vicces húzások. Diana Allers sem véletlen lett ám az IGN egyik újságírójáról mintázva (és a hangját is ő adta) a Mass Effect 3-ban, miközben a Bioware Emily Wongot akarta a Normandy-ra felrakni. Hát, szegény Emily végül, bár a Fellegváron dolgozott, a Földön meghalt (Kaszásnak ütközött), na, ez van. Ilyen ez a biznyisz. Diana Allers jobb ügynökkel dolgozott. Meh... Ez kicsit talán összefüggéstelenre sikerült, de úgy kijött belőlem. A lényeg, hogy sok igazság van ebben a videóban. De ha már Otherworld, a mai videóban az Andromedáról beszélnek, ebben is sok igazság van (12:54-től kezdődik): http://www.youtube.com/watch?v=fe1GzJpVqHY Válasz
Fulcrum Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. De ha már Otherworld, a mai videóban az Andromedáról beszélnek, ebben is sok igazság van (12:54-től kezdődik): Jaja, érdekes hallani ezekről a problémákról fejlesztői oldalról is. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Hozzászólás ideje: 2017. Április 3. Úristen, Dzséjt! Best of top hsz az előbbi! Hatalmas!!!! Sok tekintetben eszembe jutott az, ami nekem volt gondom adott esetben a negativitással filmekkel/sorozatokkal/játékokkal ... adott esetben könyvekkel kapcsolatban. Válasz
M.Laci Hozzászólás ideje: 2017. Április 4. Hozzászólás ideje: 2017. Április 4. Az én kedvenc játékom (az egyik) egy iszonyatosan nagy betegség. Tisztára olyan, mint a kábítószer! Elég nehéz elészakadni tőle, mert mindig jobb és jobb teljesítményre sarkall. Ez a world of tanks. Itt vannak a kedvenc tankjaim. Ha még nem kezdtetek bele a játékba, de esetleg érdekel titeket, egy jótanács, ne kezdjetek neki. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Április 7. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Április 7. Azért az új patch Sara Ryder előnyére vált. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2017. Április 7. Hozzászólás ideje: 2017. Április 7. Ma délután én is elkezdtem a ME:A gamét. Kicsit többet szerencsétlenkedtem a hetesen mint vártam de aztán csak belejöttem. Holnap beszédbe elegyedek Krenn...Tann igazgatóval () és a többi kijelölt taggal. Közben beugrott hogy a Kandros nevű turián lehet hogy az Omega DLCs Nyreen rokona. Aztán utánanéztem és láttam hogy unokatesók. Válasz
csoli1138 Hozzászólás ideje: 2017. Április 12. Hozzászólás ideje: 2017. Április 12. (szerkesztve) Nem tudom ki ismeri, de engem egyelőre nagyon leköt a Pocket Troops játék, ami mobil platformokon elérhető! Más is szereti? Szerkesztve: 2017. Április 12. - csoli1138 Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2017. Április 13. Hozzászólás ideje: 2017. Április 13. Pár óra játék után a Mass Effect: Andromeda nálam felfüggesztésre került. Talán örökre. Sajna valahogy nem akart igazán megfogni. Nem szimpik a megismert szereplők, nem jön be a felfedezősdi, nem izgat a sztori se és ki nem állom azt a vízszintes navigációs vackot. Azt már a Batman játékokban is rühelltem. Töröltem is az egész cuccost mindenestül. Mázli hogy nem vettem meg mert kidobott pénz volna az érte kipengetett mani. Ha kedvem lesz hozzá kkor majd talán megveszem ha öt rugó alatt lesz az ára és akkor kijátszom. Azért előnyöm is származott belőle mert kedvet kaptam az első trilógiához és tegnap elkezdtem az első részt. Alig bírtam abbahagyni. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Április 13. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Április 13. Nem tetszhet mindenkinek. De te legalább pár órát rászántál, hogy kipróbáld, és azután döntöttél, nem megnéztél két, szépen a hibákról összevágott youtube-jani videót, aztán mondtál felette ítéletet. Maxi respect! Én már a második végigjátszás közepén járok, és ha lehet, most még jobban élvezem, mint elsőre. Most Sara Ryderrel futottam neki és próbálok ellenkező válaszokat adni és döntéseket hozni, mint Scottal, ami nem egyszer meglehetősen új élményt jelent. Ami nagyon tetszik, az a legénység közötti interakció. Itt nincs az, mint a Shepard-trilógiában, hogy ha csatlakoztál a Shepard-kultuszhoz, akkor csak imádnod lehet a parancsnokod, de cserébe még renegátként is mindent megbocsát. Itt nem, Liammel a lojalitás küldetése miatt úgy összevesztem, hogy bár a hűségét elnyertem (elismerte, hogy igazam volt, és a k. anyját, mégis csak segítettem neki), de az addigi flörtölgetős haveri kapcsolatom rendesen átcsapott "igen, asszonyom, nem asszonyom" jellegű hivatalos kapcsolatba. És tényleg rohadtul össze lehetett vele veszni. De szegény Jaal is besértődött, nem sokkal azután, hogy a hajóra szállt (tehát a lojalitás küldetése még a kanyarban sem volt), hoztam pár olyan döntést, ami nem nyerte el a tetszését, aztán nagyjából a játék feléig hozzám sem szólt. Csak Kadara Port elérése után volt végre hajlandó újra beszélgetni velem. A második végigjátszás előnye az is, hogy van időm figyelni. Elsőre olyan volt, mint a filmeknél: még nem tudtam, mi lesz, így néha-néha becsúszott olyasmi, ami miatt más dolgok elérhetetlenné váltak, nem mentem el minden irányba, mert jobban vonzott a szemem előtt lévő dolog, aztán a másik irány később elérhetetlenné vált, vagy olyan döntést hoztam a pillanat hevében, amit nem gondoltam át. Konkrétan így mentettem meg Sloan Kelly-t Vidallal szemben, holott Vidal pártján álltam. De hát ilyen az első végigjátszás, ezekben születnek azok a döntések, amiket akkor hoznék, ha ott tényleg ott lennék. Így viszont nem mindig alakul minden úgy, ahogy szeretném. Most viszont már tudatosabban tudok előre haladni, így rengeteg extra küldetést, figurát és utat találtam. Ami még meglepett a második végigjátszásban, hogy úgy tűnik, kicsit változnak a Vaultok. Az első végigjátszás alatt először Havarl Vaultját kapcsoltam vissza, ahol simán végigsétáltam. Egy picike vault, le kellett lőni néhány remnantot, majd bekapcsolni a rendszert, és futni a sterilizáló köd elől. A második a Voeld volt, ahol a Vaultban sugárzás volt, így kénytelen voltam pajzsról pajzsra járni. No, második nekifutásra a Voelddal kezdtem, felkészülve a sugárzásra és putty... Semmi! (Ráadásul, első alkalommal a monolitok felkapcsolása a legkeményebb fejtörőket biztosította, második alkalommal viszont nem volt fejtörő, csak be kellett kapcsolni őket.) Itt még azt hittem, hogy a patch egyszerűsített a játékon - sajnos néhány szellemi gyengusz miatt volt egyszerűsítés, a hekkelő kütyü olcsóbb lett és több helyen megvásárolható. Aztán átugrottam Havarl-ra, ahol a Vaultban az a kellemes meglepetés fogadott, hogy az aktiváló kamra ajtaja rám csukódott. Na most, ez már amiatt is gáz, hogy így bezártak abba a terembe, amit elsőként lep el a sterilizáló köd, ami egészségtelen, de még féltucat remnant is beteleportált, és az ajtót csak azok kinyírásával lehetett újra kinyitni. A kadarai Vault viszont nem változott (vagy lehet, hogy itt a fejtörők lettek kicsit átalakítva, csak erre már nem emlékszem), de ez az egyik legnagyobb Vault, itt inkább a bejárás a trükkös. Az elaadenira még kíváncsi leszek. Mondanom sem kell, ez megint csak megdobta a játékélményt. Összességében még mindig azt mondom, hogy minden hibája ellenére az utóbbi évek egyik legjobb játéka a Mass Effect: Andromeda. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2017. Április 13. Hozzászólás ideje: 2017. Április 13. (szerkesztve) Nem tetszhet mindenkinek. De te legalább pár órát rászántál, hogy kipróbáld, és azután döntöttél, nem megnéztél két, szépen a hibákról összevágott youtube-jani videót, aztán mondtál felette ítéletet. Maxi respect! Elég igazságtalan dolog felületes infószerzés után bármi módon viszonyulni bármihez is. Azt azért sajnálom hogy nekem nem jött be annyira mint például Neked. Vagy majdnem annyira. Szerkesztve: 2017. Július 29. - Rog Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2017. Május 1. Hozzászólás ideje: 2017. Május 1. Dzséjt, mi újság a készülő magyar játékról, amiben te is részt veszel? Ami a Marson játszódik. Bocs lehet van valami fejlemény, csak elkerülhette a figyelmem. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Május 1. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Május 1. Lassan egy éve elhasalt az egész projekt (én meg több mint egy éve nem vagyok benne). A Kickstarter megbukott, azóta síri csend és hullaszag. Válasz
zilllosarkany Hozzászólás ideje: 2017. Május 3. Hozzászólás ideje: 2017. Május 3. Outlast 2: a folytatás fantasztikus lett, aki vevő az eféle horror-kalandokra, annak melegen tudom ajánlani Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2017. Május 12. Hozzászólás ideje: 2017. Május 12. Egyetlen gond van a Horizon Zero Dawn c. játékkal. Olyan gyönyörű a grafikája, hogy szinte percenként megállok bámészkodni, így nemigen tudok haladni vele. Röviden: nagyon jó game, csak ajánlani tudom! Felépítésileg engem egy sci-fi köntösbe bújtatott Tomb Raider reboot szériára emlékeztet, bővebb karakter-interakciókkal, választékosabb és több küldetéssel, illetve egyéb lehetőséggel. Le a kalappal, ez csillagos ötös! Kár, hogy jövő héttől, már alig lesz időm tolni vele. Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2017. Május 25. Hozzászólás ideje: 2017. Május 25. Az ilyen játékokért is (többek közt) érdemes beszerezni PS4-et. #köszBomarr http://www.youtube.com/watch?v=cFNNlrAPaDU Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2017. Május 25. Szerző Hozzászólás ideje: 2017. Május 25. Főleg a The Last of Us az ok, amiért szeretnék egyszer egyet venni. Annak a játéknak az első pár perce... uh... Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2017. Május 25. Hozzászólás ideje: 2017. Május 25. A Horizon mellett többek közt a The Last of Us a másik ok, amiért PS4 Pro-t vettem... Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. (szerkesztve) Főleg a The Last of Us az ok, amiért szeretnék egyszer egyet venni. Annak a játéknak az első pár perce... uh... Én decemberben egy XBOX ONE S, januárban pedig egy PS4 Slim boldog tulajdonosa lettem. Érdekesen alakult ez esetemben, ugyanis korábban nem igazán voltam a konzolok híve. Ahhoz képet most mindkét nagy nevű masinával rendelkezem. (És azóta sikerült is beszerezni egy egy szuper leárazás során a PS Store-ból többek között a Last of Us-t és az Until Dawn-t is, és ez csak a kezdet! ) Szerkesztve: 2017. Május 26. - Darth Riddick Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. Én decemberben egy XBOX ONE S, januárban pedig egy PS4 Slim boldog tulajdonosa lettem. Az új SW Battlefront játékot ugye PS4-re tervezed beszerezni? Mert akkor multiba lehetne nyomi LAst of Us óriási élmény végigjátszani, igazi érzelmi hullámvasút. De jó kis film, vagy inkább filmsorozatot lehetne ebből is csinálni... Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. Az utóbbi pár nap alatt újra kijátszottam a Max Payne-t. Jó volt vele nosztalgiázni egy kicsit. A feltelepítése és a hangjának a helyreállítása ugyan problémás volt de megérte azokat a bibiket helyrehozni. Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. Hozzászólás ideje: 2017. Május 26. (szerkesztve) Most van a Gwent (Witcher 3-ban volt kártya mini játék és csináltak belőle egy teljes játékot) nyílt bétája. Tettem egy próbát. Kapásból kedveskedtek azzal, hogy hozzám dobták a Witcher első részét (csak valami hírlevélre kellett feliratkozni), oké nem nagy dolog, mert már potompénzért adják, de azért mégis valami. Még csak pár kört futottam le vele és még minden bugyrát nem is jártam körbe (kártya csinálás, pakli összeállítás, challenge mód stb.), de eddig tetszetős, természetesen gyúrtak rajta bőven a W3-hoz képest sokkal többféle "képessége" van egy-egy lapnak. Nyomtam pár multi meccset jelen pillanatban sokkal igazságosabbnak tűnik és kevésbé a szerencsére épülőnek, mint pl. a Heartstone. Én a W3-ban annyira nem szerettem, de itt sokkal jobbnak tűnik, biztos, mert kidolgozottabb és több a variáció. Valamint szerintem itt sokkal jobban a kezében van az embernek a meccs, értem ezt úgy, hogy a W3-ban ha az egyik lap rosszul lett kijátsszva utána már szinte veszett fejsze nyele volt. Itt történt velem olyan, hogy az első körbe az ellenfelem kikérte Geraltot (10es gold lap) én egy erős megsemmisítő lappal gondoltam leveszem az asztalról, csak elfelejtettem, hogy a gold lapok immunisak az ilyesmire, szóval -1 erős lap nekem az övé meg fennmaradt, mérges is lettem, passzolni is akartam mindkét kört gyorsan, de az első passz után mégis megpróbáltam és nagy nehezen sikerült is 32-31-el nyernem a második kört, igaz, hogy a 3. kört a szerencse döntötte le mert mindkettőnknek csak 1 lapja volt amit a kör elején kapott. Fortuna épp rám mosolygott így egy nagy hátrányból sikerült azért nyerni, ilyen elképzelhetetlen volt a W3-ban, legalábbis velem sosem fordult elő. Szóval a lényeg aki szerette a Wild Huntban az azért játsszon vele aki nem az meg azért mert sokkal "játszhatóbb" lett a dolog. Szerkesztve: 2017. Május 26. - Darth Cupsy Válasz
JakeSully Hozzászólás ideje: 2017. Június 6. Hozzászólás ideje: 2017. Június 6. Beszereztem PS4-en a Rise of the Tomb Raidert. Alig várom a hétvégét, hogy játszhassak vele. Amit még nyáron tervezek beszerezni: Until Dawn és Horizon Zero Dawn. Ezzel el is leszek, főleg hogy még a Witcher 3 is ott van mellettük párhuzamosan. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.