Ugrás a kommentre

Filmek


Bomarr

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

A Terminator 4-et is egy új trilógiának szánták, és a Terminator Genesyst is egy trilógia bevezető darabjának lőtték be.

Csak sajnos a box office előrejelzés szerint 30-40 millió között fog végezni a nyitó hétvégén, úgy hogy már szerdától játsszák.

Szerda csütörtök csak 3, helyen áll szerény 6 millióval. Ez megint bukás lesz sajnos.. A büdzsé meg olyan 180 millió + reklám

 

 

 

És ez így megint nem jó, hogy nézné az ember a trilógia másik két részét, de valszeg ezt is elmeszeli majd a stúdió..

Hozzászólás ideje:

Most nem ezért, vagy azért, de ha sz*r lett a film és nem hozza a várt számokatk, akkor ne csodálkozzunk, ha elmeszeli a stúdió. Tessék összehozni egy normális Terminátor folytatást, és meg fogja kapni a folytatást. Tényleg ennyire nehéz lenne egy jó filmet összerakni, mikor megvan rá az anyagi forrás, a megfelelő univerzum és a színész "anyag" is?

Hozzászólás ideje:

Látod. :) Bár nem tudom, beszélhetünk-e kaszálásról egyáltalán. Eleve, a Genisys forgatókönyve a Salvationhoz írt forgatókönyvből nőtte ki magát, és ez látszódik rajta.

 

A hibrid vonalat simán tovább szőtték.

 

Ráadásul, a T-rajongók a harmadik rész óta hápognak, és az ötödiknél járunk. És tuti lesz hatodik is. Bár, ha a pénzt nem Schwarzeneggerre és a visszafiatalítására költenék el, hanem mondjuk a TV-s színészek helyett mozis színészeket bérelnének, meg az egyfilmes rendező helyett valami komolyabb nevet, és esetleg tehetségesebb forgatókönyvírót, akkor azért ki lehetne valami szuper dolgot hozni. De amíg Schwarzi gázsija elviszi a költségvetés felét (lehet, hogy kicsit túlzás, de már a T3-ért is 30 milliót kapott, akkor gondolom, ezért alsó hangon is 40-et tett zsebre, de szerintem még így is alábecsülöm), a másik felét meg az, hogy CGi-jal visszafiatalítsák vagy robot sérüléseket fessenek rá, addig nem csoda, hogy nincs pénz tehetségekre.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Amikor a fiatal - jó filmeket gyártó - Megan Ellison producer (A félszemű, A nő, Zero Dark City stb) és cége az Annapurna Pictures lelépett a forgatás előtt, akkor lehetett sejteni , hogy baj van a film körül...

Pedig Megan Ellison másfél éve elég pozitív volt még, egy akkori elcsípett twitter üzenetében felnőtteknek szóló komoly mozit ígért. Azóta sok változás történt..

http://www.hitfix.com/motion-captured/megan-ellison-removes-anapurna-pictures-from-the-terminator-genesis-reboot

Szerkesztve: - JakeSully
Hozzászólás ideje:

A film befejezése alapján nem.

 

A SkyNet ezen formája ugyanis újra elpusztult a születése előtt, újra megakadályozták a háborút, így elvileg újra béke van, így újra nem jöhet el az a jövő, amit a filmben láttunk. Persze, amennyire ide-oda csavarták az eseményeket, ebből már bármi kisülhet.

 

 

Az after credit jelenet alapján...

 

 

A skynet központi magja már aktív volt a program előtt, ráadásul a pincébe rejtették el, így a robbanás kárt sem tett benne.

 

 

Itt az én kritikám:

(spoilermentes)

 

Végre megtörtént, láttam a Terminátort. Sorban az ötödik film, de valójában a T2 óta az első olyan alkotás, ami megérdemelten viseli a Terminátor címkét. Sajnos már nincs meg az újdonság ereje, mert a T3-4 nagyon megtörte az ívet, de most azt kívánom, bárcsak ez készülhetett volna el korábban és csak ez a rész, mert ezzel valóban megkaptuk azt a történetet, amivel végre trilógiává nemesülhetett Jim Cameron B filmes eposza. Spoilermentesen írom a kritikát, de a trailerekben látott anyagokat nem fogom megkerülni, így akit a minimális spoiler is zavar, az kérem ne olvasson tovább. A Terminátor filmek története általában egyszerű, mint a faék. Van a jó terminátor és van a gonosz, ezek ketten végigverekszik a filmet, míg a fináléban látható heroikus küzdelem után a szegény juhász herceggé nemesül (jelen esetben hercegnővé nemesül) míg a gonoszt összenyomja az ipari prés, elpárolog a forró acélban, felrobban egy éppen kisülő akkumulátor következtében és így tovább. Jelen esetben a faék egyszerűségű történetet egy meglehetősen bonyolult időutazós sztoriba csomagolták. A Vissza a Jövőbe trilógia legjobb jelenetei köszönnek vissza B sci-fi formájában. Nem állítom, hogy rendezésében is legalább olyan parádés, mint amit Robert Zemekis a vászonra álmodott, de struktúrájában mégis nagyon hasonlóak. Az időutazós részek mellett számtalan flashback jelenet is szinesíti a látnivalót, így a filmen nem érdemes elszunyókálni, mert könnyen elveszíthetjük a fonalat. És itt találkozunk a film legnagyobb hibájával, hogy néhol töredezett. Maga az alapsztori ötletesen rázza fel az eredeti, mára már kultikus történetet, azonban néhány jelenet kellemetlenül ügyetlenül lett megkomponálva. Nyilván ezek nem olyan giccses baromságok, mint a T3-ban a rózsaszín szemüveges szkeccs, sokkal inkább olyan jelenetek, amire azt mondjuk.....ez most kissé ügyetlenre sikeredett. Nem töri meg az ívét a filmnek, nem lesz tőle a történet gagyi, azok a jelenetek inkább esetlenek, mint rosszak, de mégis kilógnak. Nem kell megijedni, nincs belőlük sok, magam 1-2 ilyet számoltam, azok is mind a rendőrségen játszódnak. Itt jegyezném meg, hogy a film rendezőjét (Alan Taylor) még véletlenül sem lehet egy csoportban említeni a közepesnél rosszabb rendező McG (Terminátor Megváltás) és a teljesen közepes Jonathan Mostow (Terminátor 3) urakkal. Csak a tisztesség kedvéért jegyzem meg, hogy Jonathan Mostow rendezett jó filmet is (Kurt Russel - A félelem országútján). Alan Taylor szerintem nagyon jó rendező, hiszen még az olyan elképesztően hitvány anyagból is ki tudott hozni valami nézhetőt, mint a Thor második része. Tehát a Terminátor Genysys rendezése nagyon is rendben van. NINCS RÁNGATÓ KAMERA! Önmagában ez a tény jelzi, hogy a rendező komolyan vette az anyagot. A film befényképezése teljesen klasszikus, tehát nem pörög a kamera a 3D objektumok körül, nem mászunk a kocsi alá, hogy aztán egy másodpercel később a millió darabra robbanó karosszéria közül Vin Diesel kopasz feje bukkanjon elő, ami körül persze úgy megpördül a kamera (szigorúan lassítva), hogy Vin Diesel szemének a szaruhártyájáról ráadásul meg is csillan a lenyugvó nap fénye. Alan Taylor nem mai gyerek, így nagyon is tisztában van a mocsok fogálmával. (elnézést a vulgáris kifejezésekért) Tehát a film bevilágítása, a kamera hagyományos szögei tökéletesen illeszkednek a T1-2 látványvilágához és ami külön nagyszerű, hogy a T1 ominózus jelenetét kis közhellyel, de tökéletesen le is másolták. Na de ne álljunk meg itt, mert bár a trailer csak ezt a jelenetet emeli ki, van itt még olyan motívum bőven a korábbi filmekből (mondom a korábbi James Cameron féle T1-2 filmekből!!!), amit Alan Taylor parádésan ültetett át a digitális cellulózra. (Könyörgöm, nehogy 3D-ben nézzétek a filmet...szigoróan 2D, bár Mazsit már le nem beszélem, amit egyszer a fejébe vesz, az szombatig úgy is marad.) Emlékeztek a T2-ben azokra a jelenetekre, ahol a folyékonyfém terminátor a verekedés közben mindenféle amorf torzulással rövidíti le a mozdulatsorokat? Tudjátok, amikor Arnold belebokszol a T1000 fejébe, amiből aztán a jó higanyember hirtelen kezet formál. Vagy emlékeztek arra a jelenetre, amikor a gyárban Arni nekivágja az üllőnek a folyékonyfém termit, ami nem megfordul, hanem önmagából kifordulva kerül ismét szembe a T800-as hős robottal? No...hát az ilyen csodálatos jelenetekből most is kapunk nem is keveset. Mert Alan Taylor okosan ráébredt, hogy amitől a T1000 félelmetes (és most már az új terminátor is) az pont az amorf képessége folyamatos fitogtatásában rejlik. Ahogy Szabó úr arra is rájött, hogy a T1000 másik félelmetes tulajdonsága az álcázás és ha ezt a két képességét megfelelően vegyítve tárja elénk, akkor mi úgy ülünk tátott szájjal a moziban, mintha most látnánk életünkben először szexfil....akarom mondani, színes filmet. És mi lehet jobb a T1000-nél? Hát persze, hogy egy olyan terminátor, ami nanorészecskékből épül fel…de erről többet nem írok, mert a dolog nem ilyen egyszerű. És most foglalkozzunk kedvenc témámmal, a 3-as tagolással. Remélem, mindenki tisztában van a fogalommal, de akinek esetleg kimaradt az irodalomóra, annak egy kis frissítés. A műveket bevezetés, tárgyalás, befejezés szakaszokra szokták osztani. Ha angolul olvastok forgatókönyvet, rendszeresen találkoztok a 3rd act kifejezéssel. Azért ezzel a kifejezéssel, mert a mai filmeknél a 3rd act rendszerint ki szokott maradni. Biztosan éreztétek már egy laza 85 perces film nézése közben, hogy a filmnek lemaradt a vége. De sokkal jobb hasonlat, ha azt mondom, úgy el van sietve, mintha a rendező hamarabb akarta volna befejezni a filmet, mint amit a történet kifutása megkövetelne. A 90-es évek végéig ilyen nem nagyon fordult elő, majd minden filmnek volt normális befejezése, azonban a kétezres évek lerövidítette a filmeket, mert a marketingesek kitalálták, hogy az amerikai nézőnek túl hosszú a 120 perc, így majd minden filmet olyan 90 perces egységbe igyekeztek tömöríteni, ahol rendre kénytelenek voltak kihagyni a rendes befejezést. Például a Terminator Salvation (Terminátor: Megváltás) esetében a teljes 3rd act kivágásra került. Mert mit látunk a mozis verzióban? John Conor betör az üzembe, Marcus megkűzd a T800-as géppel és utána minden további nélkül felrobbantják az épületet. De hol vannak a hadműveletben résztvevő katonák? Hol a nagy finálé? Annyit látunk, hogy jön a kötelező néger egy helikopteren, katonák rohannak kifele az épületből, robbanás, némi kötelező érzelgés és csókolom. Pedig jobb ha tudjátok, hogy a Terminator Salvation végén van időutazós jelenet, vannak hibridek, van Helena Boham Carter (Skynet) nagyjelenet, van táborlakók lázadása a gépek ellen, van Arnold CGI terminátor lövöldözése forgócsövű gépágyúval és még van egy csomó minden, amit egyszerűen kivágtak. A Terminator Salvationt a stúdió megfosztotta a 3rd act nevű kiteljesedéstől. Rövidebb lett a film, könnyebben emészthető a pocinak, a tinik sem unják halálra magukat, mindenki happy….kivéve Mazsit meg engem. Szerencsére Alan Taylor úr munkásságát nem gátolta a stúdió, így itt végre megkapjuk a normális, kéjesen elhúzódó párharcot. Illetve….nem is párharcot, hanem Terminátor apokalipszist párharcok formájában. De akkor vegyük sorra a 3-as tagolást. Először is azt már mindenki tudja, hogy a film a T1-el azonos idősíkon indít, tehát 1984, éjszaka, Los Angeles, T800 megérkezik az obszervatóriumhoz, hogy a maga képére formálja a jövőt. Ezzel párhuzamosan van jelen a jövősík. Szerintem itt parádésan lettek összevágva az események. Magyarázat nélkül fogadjuk el, hogy a jövő eseménye párhuzamosan fut a 84-es eseményekkel. Illetve az egyik a másik következménye, de itt is van némi csavar, tehát ezt most nem magyarázom tovább. Meglepően hosszúra sikerültek a 84-es jelenben játszódó események (nincs valódi jelen a filmben!), nagyjából a film 1/3 részét ölelik fel és bizony kapunk pár olyan alternatív eseményt, ami nekem legalábbis piszkosul tetszett. Innen ugrunk 2017-be (ezt nevezhetjük tárgyalásnak), miközben folyamatosan kapjuk a flashback jeleneteket, amik ugrálnak a síkok között. Egyáltalán nem zavaró, sőt….nagyon megdobja a hangulatot. Majd a film kiteljesedik a már említett párharcban. A tét nem kevés és ha azt gondolod, hogy a lerágott csont esete köszön vissza a kutyával, nos…ez nem így van, hiszen olyan valakit vonnak be a történetbe, akit már nagyon hiányoltunk. Egy sor új motivációs tényezőt lök elénk a rendező, amivel érdemes eljátszani és ami morális dilemma elé állítja a nézőt. A gonosz lélektanának nincs Stephen King féle mélysége, de nyíltan az arcunkba vágják a kérdést, hogy végső soron ki is itt a rosszfiú? ÉS szerintem ettől válik piszkosul jó filmé a Genezis (Genisys) És ez a motívum végig ott lebeg a filmben és ennél mélyebben még egyik Terminátor film sem tárta fel a géplélek rejtelmeit. Ehhez hozzá tartozik az is, hogy Arnold szerintem élete legjobb Terminátor alakítását nyújtja. És az sem mellékes, hogy a gonosz terminátort alakító színész, Jason Clarke erre az intrikus szerepre született. Mert itt már régen nem arról szól a dolog, hogy Sarah Connornak meg kell halnia és ezért küldjük ellene a legújabb verziószámmal ellátott terminátort. Itt kérem morális dilemmák harcolnak és ezek a dilemmák nem megölni akarják Sarah Connort, hanem összetörni mindazt, amiben hisz, amibe kapaszkodik. Sokan sírtak, hogy a szereposztás eleve el lett rontva, mert Jai Courtney (Kyle Reese) nem kifejezetten Oscar esélyes színész. Nos, mea culpáznom kell, mert erős prekoncepcióval ültem be a filmre és Jai Courtney nagyon pozitív csalódást (nincs is ilyen szó) okozott nekem. Megkövetem magamat, mert az igaz, hogy közelébe sincs a szuperkarizmatikus Michael Biehn-nek, de valahogy mégis kihozta magából a maximumot és teljesen el tudtam fogadni Kyle Reese őrmesternek. Az elfogadáson túl itt azt értem, hogy tetszett, amit szerény színészi kvalitásával ki tudott hozni a figurából. Még a végén kiderül, több is van benne, mint amit a Die Hard 5-ben láttunk tőle. Emilia Clarke pedig tökéletes a fiatal Sarah Conor szerepére. Sarah it még egy fiatal lány, akit ugyan megpróbált az élet, de korántsem ment keresztül olyan mértékű megpróbáltatáson, amin viszont a nagyszerű Linda Hamilton által játszott alteregója igen. Tud harcolni, tud bánni a fegyverekkel, de még nem volt meg a tűzkeresztsége, ezért ártatlan és ehhez nagyon sokat tesz hozzá az is, hogy a „papája” a saját természete ellenére adott neki valamennyi emberséget, szeretetet és családot. Ez pedig a film legfantasztikusabb része, mert amikor az ember azt gondolja, hogy egy ilyen apánál nem lehet rosszabb, hiszen mint tud Ő adni, ami egy fiatal lány normális érzelmi fejlődését elősegítheti, akkor jön az abszolút csavar, amiből a film olyan mondanivalót hámoz ki, amit egy Terminátor filmtől nem sokan várnánk. Ezért ha tetszett a T2 ember – gép viszonyrendszere, akkor az új kapcsolati hálót egyenesen imádni fogod. Vajon mikortól lesz érző az élettelen anyag? Ezt kapirgálta James Cameron is, de most új tét került az asztalra. Szerintem ez egy olyan dilemma, amit a Terminátor Genesys hatványozottan emelt be a játékba. És itt meg kell jegyeznem, hogy Arni soha nem hozta még jobban a Terminátort. Legalábbis ebben a formájában még biztosan nem. A rendező pedig olyan okosan használja Arnold testbeszédét, hogy a néző folyamatosan a két véglet között egyensúlyozik és ezért egy pillanatra sem adatik meg neki a biztos tudat, hogy itt most egy érző, majdnem érző, vagy egy lélektelen fémhalmaz próbálja éppen megvédeni az emberiséget. Most egy picit térjünk ki az effektekre is. Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, sok CGI animáció van a filmben, de mielőtt kitörne a frász, had áruljam el azt is, hogy nem tolakodó a jelenléte. Ami viszont külön üdvözítő, hogy sok fizikai effektet is használtak a forgatás során. Legnagyobb meglepetésemre a terminátor keze sok jelenetben nem CGI animációval lett életre kelve. Ugyanakkor a maszkok (roncsolt fej) a film jelentős részében CGI. Ennek azonban nyomós oka van. A 84-ben játszódó jelenetek során Arnit visszafiatalították. Megjegyzem eddig ez a legjobban sikerült ránctalanítás, amit mozifilmen láttam. Szerencsére nem lóg ki a lóláb. (A trailerek animációi nem a végleges megvalósítást tükrözik.) Továbbá a terminátor sérülései is sokkal komolyabbak lettek, ami miatt az arca is nagyobb mértékben sérült az egyes akciói során. De ezek az animációk tényleg annyira el lettek találva, hogy az embernek nem szúr szemet a fizikai maszk hiánya. (Persze azt is használtak, de módjával.) Ami még nagyon tetszett, az a folyékonyfém terminátor megvalósítása. Korábban már írtam róla, milyen parádésan trükközött a karakter képességeivel a rendező, de itt most ki szeretnék térni az animáció minőségére is. Először is jöjjön a mantra; „A 93-as Jurassic Park animációi sokkal jobbak, mint amire ma 2015-ben az animátorok képesek.” Nos ez azért van így, mert korábban nem használtak digitális szűröket. A befényképezés analóg volt, a negatívok telítettségét az objektív és a kópia illetve a bevilágítás határozta meg. Persze voltak analóg szűrők, amit a lencse elé rögzítettek, de a kópia színe az analóg technika miatt természetesebbnek hatott. Az így ráfényképezett CGI effekt is természetes színekkel bírt. Ezzel szemben manapság digitális színpalettát használnak, túlszaturálják a képet, hogy a színekkel kapcsolatos információk nagyobb dózisban jussanak el az agyunkig és sajnos ezek a szűrők oly mértékben torzítják a befényképezést és az effektek minőségét, hogy ma már az is CGI-nek tűnik, ami még modell. Itt a Terminátor esetében a 84-ben játszódó jelenetek bevilágítása tökéletes lett, így a CGI generált T1000-es is igazi pompájában tündökölhet. Persze a lövésnyomok már nem fizikálisan odaragasztott és alumínium színűre festett fröccsöntött műanyag kráterek, aminek tényleg megvolt a maga előnye, mert elhitette, hogy valóban golyó okozta sérülésről van szó, de a króm textúra színe sokkal jobban el lett találva, mint a Terminátor 3 esetében. A filmben egy rettentően csúnya effektet találtam (és pár közepesen csúnyát), nevezetesen amikor éppen egy kamion robban az arcunkba. (Hogy azt miért nem tudták makettel megoldani, mint a T1 esetében) Ezzel szemben a buszos jelenetet valódi busszal vették fel és a különbség persze ezért is ordító. Az a jelenet egyébként brutálisan jól sikerült, mert rendes buszt repítettek a magasba. Egészen más a fizikája egy valós objektumnak, mint egy akármilyen CGI kreálmánynak. No és akkor a leglényegesebb dolog pedig a Terminátor endoszkeletonok. Csodák csodájára a filmben vannak épített Terminátorok is, amik persze mozgásban mind animációvá vedlettek át, de a jövőben játszódó jeleneteknél ki lehet szúrni épített modelleket. Van olyan is, amin kellemesen elidőzik a kamera és ez igazán retro életérzést kölcsönöz a jelenetnek. Én ennek nagyon örültem, mert aki ismer, az tudja, hogy mennyire nagy tiszteletben tartom a fizikai effekteket. A film végén egyébként van egy robbanás, ami egyszerűen tökéletes lett. Több nagyobb robbanás is van, de azokon látszik, hogy kidolgozottságuk ellenére animációk, viszont ami a film végén van, az nagyon tökéletes lett. (Könyörgöm, 2D-ben nézzétek…nem győzőm hangsúlyozni!) És a végén ejtsünk szót a zenéről. Az eredeti zeneszerzőt valamiért félúton kidobták a projectből, helyét pedig Lorne Balfe vette át. Azt tehát nem tudom elmondani, milyen lehetett volna a film, ha megmarad az eredetileg rögzített score, azt viszont megerősíthetem, hogy Lorne Balfe nagyszerűt alkotott. Szemben a Jurassic World zenéjével (Michael Giacchino), ami szerintem pocsék lett, de legalábbis közelébe nem ér John Williams mesterművének, itt valami tényleg egyedi és mégis retro életérzés szülte zenei aláfestés került megkomponálásra. Már a film megtekintése előtt is elismeréssel adóztam a score minősége előtt, de film alatt még jobban érvényesült annak zsenialitása. Most pedig értékeljük a filmet. Nos, a próbálkozás és erőfeszítés egyértelműen látszik és ezért értékelhető is. Igyekeztek valami újat alkotni, igyekeztek kicsit megreformálni azt, amit mi Terminátornak szerettünk meg az évek folyamán. A filmnek van eleje, közepe és vége, a kamerakezelés, bevilágítás és az effektek is működnek. A történet kissé bonyolult, néha kevésbé érezni, hogy koherens egészet alkot, de el kell ismerni, hogy reformer az eddigi klisék tengerében. Arnold nagyszerű és most tényleg felülmúlta azt, amit mondjuk aT3-ban hozott. A rendezés ha nem is hozza a T1-2 szintet, de a T3-4-hez képest mindenképpen erős. Azt mondom, hogy a film 10/7, de ez egy nagyon erős hetes. Jobb vágással, átgondoltabb történetvezetéssel mehetett volna följebb is.

Hozzászólás ideje:

Zééé: ó, tényleg, volt egy utolsó jelenet is. Hát, az akkora benyomást tett rám, hogy talán már a moziból kilépve sem emlékeztem rá (ti amúgy nem unjátok már ezeket az extra jeleneteket, mert én kezdem). Sajnos a zene szerintem olyan semmilyen, hogy azt legalább úgy lenne érdemes tanítani, mint azt, amennyire elszúrták a film szereposztását és a CGI-t. A cast alatt rémesen untam, de meghallgattam külön is... Már ameddig meg nem untam. Pedig soha nem nyomtam még ki soundtrack albumot, de ez annyira jellegtelen, annyira unalmas, hogy inkább átettem a Mad Max: Fury Road tökös zenéjét, aztán meg a minden ízében briliáns muzsikával megáldott Jurassic Worldét. :P Most komolyan, szerinted az a helikopteres baromság jó? Tíz éve nem láttam ilyen sz*rul (erre nincs finomabb szó) effektezett jelenetsort. Se a realitáshoz, se a jó trükkfelvételhez nem volt köze. A szintje valahol a Szupercsapat mozifilm szintjén volt, de annak jól állt, mert eleve baromságnak készült. Én ezért ellenjavallattal élnék: mindenképpen 3D-ben nézzétek, sok jelenet nagyon-nagyon gány, a 3D legalább elviszi kicsit ennek az élét. Sőt, még tovább megyek, ha tehetitek, IMAX 3D-be nézzétek, akkor már majdnem értékelhető.

 

A T-1000-es és a buszos trükkök viszont tényleg jók. Legalábbis a buszos jelenet addig, amíg fel nem függesztik a Golden Gate oldalára. Az már gáz, bár valójában ott sem megvalósításában, hanem abban, hogy nevetséges látvány.

Az meg kifejezetten irritált, hogy a lesérült fejet is CG-vel oldották meg. Ez a T3-ban is nagyon szutyok volt, most sem lett jobb. A TS-ben pont az tetszett, hogy Marcusnál maszkot használtak. Itt is lehetett volna. A T1-ben mondjuk gáz, de a T2-ben a mai napig zseniálisan fest.

 

Amúgy sok tekintetben egyetértek a kritikáddal, ami talán abból is látszik, hogy mindketten ugyanannyit adtunk neki (én 78%-ot, ami azt hiszem, szintén az erős 7-es kategória :) ). Annyi különbséggel, hogy én távolról sem lelkesedem ennyire érte, sőt, valószínűleg még egyszer megnézem BD-n, aztán tíz évre el is tűnik a polcon. A CGI minőségkülönbségéről írt okfejtésedet külön élveztem.

De ha már szóba hoztad a tagolást, légy oly kedves, és tagold a kritikádat is. Nagyon nehéz egy ilyen terjedelmes szöveget bekezdések nélkül olvasni. Tudod, írott anyagnál legalább olyan fontos, ha nem fontosabb, mint filmeknél. ;)

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

A helikopteres jelenet valóban gáz. Ma viszont 3D-ben is megnéztem és nekem úgy nagyon sötét volt a film. Egyébként továbbra is tetszik, a rendezés számomra erősebb, mint a T3-TS kombó esetében. Még dolgozhattak volna a forgatókönyvön.

Az after credit jelenetekkel nekem is tele a zrityóm, itt sem ad hozzá érdemben sokat, csak finoman kikacsint a tehén, hogy van még tej, ha fizetünk érte. Moziban már nem nézem meg, de BR-en még tervezem, mert nagy rajongója vagyok a szériának.

 

A kritikát eredetileg nem ide írtam, az FB oldalamról másoltam be....gondoltam, elfér....picit ömlesztett lett. Örülök, ha tényleg tetszett.

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje:

A helikopteres jelenet valóban gáz. Ma viszont 3D-ben is megnéztem és nekem úgy nagyon sötét volt a film. Egyébként továbbra is tetszik, a rendezés számomra erősebb, mint a T3-TS kombó esetében.

A rendezéssel nekem sincs gondom, a történet mellett arra adtam a legtöbb százalékot (sztori 90%, rendezés 85%), ami nálam lehúzta a filmet, az a szereplők (60%), a látvány (75%) és a zene (80% - de csak mert felhasználták a klasszikus taktusokat, amiről a T3-ban lazán elfeledkeztek). A T3 és a TS-nek sem tartom különösebben rosszabbnak a rendezését. Erős közepes. a T3-nál inkább a mellényúlásokkal van baj, az önirónikus poénokon és a rosszul elhelyezett rajongói igénykielégítésen (a TG ezt vitathatatlanul jobban csinálta). A TS-sel meg igazándiból egy gond van: miután kiszivárgott a forgatókönyv és a rajongók felhördültek, a stúdió összesz*rta magát és alaposan újravágatta a filmet, néhány jelenetet meg újra is forgatott - sajnálom is, mert még így is a TS a második kedvencem a szériában. De valószínűleg még jobb lett volna, ha benne maradnak a hibridek (akiket egy pillanatig még így is látni), a lázadás a fogolytáborban, az összes Connor-Kate jelenet, a T-800-asok mellékszála, ami az idő változását is tárgyalta egyben (még a film elején jól benn is hagyták, hogy Connor lesápad a T-800-as létezéséről), a T-700-asok rendes említése, stb. Kár, hogy aztán McG nem csinálta meg a rendes rendezői változatot, csak azt a hevenyészett bővített verziót.

Hozzászólás ideje:

Hát, nagyjából ez a Terminator Genisys. Nézhető, hellyel-közzel szórakoztató. Talán azért, mert nagyon lent voltak az elvárásaim, még élveztem is. Sajnos, amitől tartottam, az benne maradt: az elszúrt szereposztást tanítani lehetne. Még úgy is, hogy amúgy egész jók voltak a színészek - még Jay Courtney is. Az effektek is néha iszonyú gyengék (a helikopteres adok-kapok nem lett jobb a trailer óta), a sztoriban is vannak logikai bukfencek (bár lehet, hogy szándékos a dolog, eléggé lezáratlan a történet), és persze semmi meglepetés sem maradt a filmre, a trailer mindent lelőtt.

Ettől független egyszer érdemes megnézni. Tetszik, hogy nem ragaszkodott a bejáratott - és unalmas - Terminator-sémához, bátran nyúlkál az időutazáshoz, a gépekhez, alaposan kicsavarja a sztorit és a legvégét leszámítva mer kockáztatni. Az eleje pedig piszok hangulatos. Még a fanservice sem lett erőltetett, bár azért be-becsúszik egy-két kínos momentum. Összességében nem ez lesz idén a kedvenc mozim, sőt, tartom valószínűnek, hogy toplistás sem lenne, de örülök, hogy végül moziban láttam. És most innét visszagondolva már azt sem bántam volna, ha pénzt kellett volna kiadnom rá.

 

És hogy válaszoljak a minapi kérdésre: a film nem a TS folytatása, és nem is a T1 előzménye. Abszolúte nem kapcsolódik az előző négy filmhez történeti szinten. Ez egy alternatív alternatív idővonal.

Megkésve ugyan, de köszönöm a választ! :) Sajnos az elmúlt napokban semmi időm nem volt. Amiket írtál a filmről jól hangzik, nagyjából ezt várom tőle, szerdán nézem majd meg moziban. A színész választást tekintve vannak még kétségeim egyes szereplőkkel, pl. a John Connort játszó Jason Clarke nekem annyira illik a szerepre mintha Sam Neill játszaná Han Solot, de majd meglátjuk.

 

Rövid vélemény a Terminator Salvationról: A film utolsó harmada remek volt kifejezetten tetszett, még az addig nem túl szimpatikus Markust is megszerettem, Christian Bale pedig jó volt John Connorként. Viszont ami az első két harmadát illeti a filmnek, ott voltak gondok... Néhány akció jelenet inkább úgy hatott az elején mintha az iraki háborút mutatná be, de ez a kisebb gond, a baj az, hogy nagyon hullámzó volta cselekmény. Egyszer totálisan leült, máskor mikor kezdett felpörögni hirtelen megtört a lendület. Ennek ellenére túlzónak érzem az olyan véleményeket mint, hogy ez a széria meggyalázása. Az első két rész színvonalát nem éri el, a harmadik résznél annyiban jobb, hogy a vége messze felülmúlja azon film bármely pillanatát, de a T3 sokkal kiegyensúlyozottabb. Ami még tetszett azok az utalások a korábbi filmekre, pl. az olyan apróságok is mint a Guns 'N' Roses - You Could Be Mine című számának megszólalása.

Hozzászólás ideje:

Az elmúlt hetekben ezeket néztem:

 

Forró éjszakában (In the heat of the night - 1965)

Bx2us6z.jpg

Ez a film egy olyan korban készült, amikor Amerikában még javában burjánzott a rasszizmus, de már lehetett beszélni róla (Martin Luther Kinget három évvel a bemutató után ölték meg). A forgatás körülményei magukért beszélnek: Tenessee-ben a fekete főszereplő Sidney Poitier annyi fenyegetést kapott a helyiektől, hogy idő nap előtt el kell hagyják az államot. A sztár amíg forgott a film végig egy pisztollyal a párnája alatt aludt. Bár a maga idején a legjobb filmnek járó Oscart is bezsebelte inkább afféle filmes ínyencségre számítottam, épp ezért meglepett mennyire baromi jó ez a film még mai szemmel is. A sztori röviden egy északi fekete zsaruról szól, aki besegít délen egy gyilkossági ügy megoldásába. A helyiek azonban nem kérnek a "nigger" segítségéből. Baromi jók a figurák és parádés a hangulata. Ez a film semmit nem kopott az elmúlt 50 évben. Ha holnap mutatnák be akkor is siker lenne.

 

'71 (2014)

Lg4vAfk.jpg

Az északír konfliktus egyik legvéresebb évében 1971-ben játszódik a film. Bár a történelmi környezet nagyon autentikus ez inkább egy thriller-akció. A főszereplő -egy brit katona aki első küldetése során leszakad az egységétől és magára marad az ellenséges Belfastban- alig szólal meg a film alatt. A jelenetek nagyrészt a menekülésére, bújkálására vannak felépítve. Hol segítenek neki a helyiek, hol tört döfnének a szívébe. Bár nem korszakalkotó arra a másfél órára amíg tartott lekötött.

 

Vad banda (Wild bunch - 1969)

JZcgX8u.jpg

A film híre már jó 10-15 éve eljutott hozzám és mivel a rendező többi filmjéért odáig vagyok, valami szenzációsat vártam. Sajnos csalódnom kellett. A végén a hírhedt nagy leszámolás hiába hatásos, a főszereplők nagyrészt szürke kisegerek. A vadnyugati rabló banda vezére az egyik legérdektelenebb főszereplő akit valaha láttam. Hiába a számos remek pillanat, a "Vad bandát" Leone westernjei megeszik reggelire...

 

Iszonyat (Repulsion - 1965)

wb4Gc2y.jpg

Hű, hát le a kalappal. Nem gondoltam volna, hogy a Polanski életműben bármi felérhet az 1971-es Macbeth-hez, de ez bizony zsenialitásában simán megközelíti. A film egy nő megőrülését mutatja be. A gyerekkori traumáira csak halovány utalásokat kapunk. Inkább azt követjük végig, ahogy -mivel nővére elutazik- egyedül maradva a lakásában lassan begolyózik. Mindez hátborzongató vizuális megoldásokkal van megtámogatva. Van egy olyan érzésem, hogy Lynch és Cronenberg elég sokat tanultak ebből a filmből.

 

Mad Max filmek

aXPa8r9.jpg

Mivel utoljára tinédzserkoromban láttam az eredeti trilógiát, gondoltam újranézem őket a negyedik rész előtt

Mad Max (1979) - Nem túl jó ütemű, felejthető B-film. Az első 10 percen kívül talán csak pár ütközés van, amire rá tudnám fogni, hogy emlékezetesek

Mad Max 2: Az országúti harcos (1982) - Érthető, hogy klasszikussá vált. Számos emlékezetes momentum van benne, de sajnos nem öregedett túl jól. Szórakoztató, de jó pár régi nagy filmmel szemben ez ma már kissé avittasnak hat.

Mad Max: Az Igazság csarnokán innen és túl (1985) - Emlékeztem rá, hogy nem valami jó, de arra nem hogy ekkora katasztrófa. Szégyen ez a film.

Mad Max: A harag útja (2015) - Tekintve, hogy egyik Mad Max-től sem dobtam hátast, talán nem túl nagy dicséret tőlem, de ezen szórakoztam a legjobban. Se több se kevesebb sztori nincs benne mint a korábbi etalon másodikban, épp csak minden sokkal profibb. Az akciójelenetek a műfaj gyöngyszemei. Persze van egy olyan sanda gyanúm, hogy az idő vasfoga ezt a filmet is ki fogja kezdeni és pár év múlva már nem fog akkorát ütni, de ezen majd a 10 év múlva esedékes újranézéskor kesergek. Most viszont remekül szórakoztam (igazából egyedül azt bánom, hogy az éjszakai jelenetek egy kicsit se tűntek éjszakainak)

 

A Glória támaszpont ostroma (The siege of firebase Gloria - 1989)

keO3qFo.jpg

Az elején egy lucskos-véres vietnámi háborús filmnek indul, de ahogy haladunk előre úgy szökik ki a filmből a feszültség. Az ostrom alatt álló bázisért nehéz úgy izgulni, hogy a légi támogatás -kb. két helikopter- mindig ennyire lazán beirt a vietkongok között. Mintha csak azért nem nyernék meg a háborút, mert a helikopteres fiúk túl sokat lazáznak a központban. Szódával elmegy.

 

Lost World filmek

JLjvuw5.jpg

Arthur Conan Doyle regényéből számos adaptáció született. Most a két legismertebbet néztem meg.

Lost World (1925) Mivel a stop motion technika terén ez a film az egyik legnagyobb mérföldkő, már számos jelenetet láttam különféle filmtörténelmi dokumentumfilmekben. Sok meglepetés nem várt, de egyrészt már értem, hogy miért nem merte leírni annak idején a New York Times, hogy a dinók nem igaziak (kritikájukban anno azt írták, hogy HA műek a dinók akkor ez egy mestermű). Ugyanakkor azt is látom, hogy később miért ütött akkorát a '33-as King Kong. A lények ugyanis bármennyire rendkívüliek, amint akcióba lendülnek hirtelen nagyon esetlenné válnak. Azért bőven volt még hova fejlődni. Egyébként hogy mennyire ősöreg ez a film azt mi sem mutatja jobban, mint hogy az elejét maga Arthur Conan Doyle konferálja fel.

Lost World (1960) - Oh, pedig mennyire jól indult! Eltalált szereplők, gyönyörű tájfelvételek... aztán előtünnek a felnagyitott komodói varánuszok meg kajmánok amikre itt ott szarvakat meg tüskéket ragasztottak. Mert ettől már dinók lesznek, a készítők szerint. Óriási csalódás, pláne hogy amint olvasom, eredetileg a stop motion műfaj legendás alakja Willis O'Brien is részt vett az előkészületekben csak aztán költségvetési okokra hivatkozva egyetlen ötletét se használták. Shame!

 

Jurassic World (2015)

4Dz2QzO.jpg

Bár vannak gyengécske momentumai -a gonosz katona figurája szinte már nevetségesen túlzásba lett víve, pláne hogy a tervének semmi értelme- de ezekkel együtt is piszok szórakoztató. A párbeszédes jeleneteket leszámítva minden pillanatán érződött, hogy ezt olyanok készítették, akik szeretik és tisztelik az első filmet és tudják, hogy miként kell elegánsan tisztelegni a nagy előd előtt. Az utolsó 10-20 percben le volt esve az állam, mert pont azt kaptam amit a film közepe óta vártam csak még annál is jobb körítésben mint ahogy elképzeltem. Jurassic Park rajongóként ez az a folytatás, amit az első film óta vártam.

 

Véresen egyszerű (Blood simple - 1984)

WNdeHEu.jpg

A Coen testvérek bemutatkozó filmjénél a cím kissé csalóka: bár a sztori úgy indul, hogy egy férj ki akarja nyiratni a hűtlen feleségét a szeretőjével együtt, végül semmi sem alakul a tervek szerint és a film szinte minden újabb perccel csak egyre bonyolultabb lesz. Ez egy kiváló thriller, egy remek befejezéssel. Se több se kevesebb.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Terminator Genisys: A franc se tudja. Jó is volt, meg nem is. Az első fél óra, az egy az egyben a Cameron féle T2 könyvváltozatában leírtakat taglalja, amikor már semmi sem akadályozza meg az emberek győzelmét, és egy utolsó kétségbeesett próbálkozásával a Skynet visszaküld egy T800-ast 1984-be. Még a Connor és Rees barátsága is frankón ki van dolgozva. Gyakorlatilag a T1 kezdő képsoraival ez az egész sztori lezáródott számomra. A kör bezárult. Aztán jön az erölködés. Mit lehet itt még egy újabb trilógiában elmesélni? Ráadásul a jelenben? Ha már mesélni akarnak, akkor meséljenek a jövőbeli háborúról. Egyébként az alkotók részéről a teljes tanácstalanság jele ha egy hősnek több ellenféllel kell egy filmben megküzdenie. Ez lett a veszte az első Pókember trilógiának is.

 

Egyébként ennek a filmnek a szereposztása és a humora az erőssége. Le a kalappal Arnold előtt, minden elismerésem az övé, csak lennie kellene egy pontnak ahol neki is nemet kellene mondania.

Szerkesztve: - A pécsi
Hozzászólás ideje:

Az első részt a mai napig kedvelem, egy igen szórakoztató marhaság a jobbik fajtából. Bármikor szívesen megnézem, ha úgy hozza kedvem :P :P

A teaser csak eszembe juttatta, miért lesz érdemes jövő nyáron moziba menni ismét.

Első részt a helyi kisvárosi moziban láttam, úgy kellett a jegyekért harcolni, a jegyszedő néni meg a halálán volt :D És 1995-96 környékén volt nagy divat Színes Ufo-t és Ufo magazint vásárolni, amely lapok természetesen jól meghájpolták a filmet. Valamint már javában tombolt az X akták láz, így a földönkívüliek csúcsra voltak járatva. Ah, a régi szép idők :D

Érdekes adalék, hogy jövőre is menni fog a tévébe az X akták, miközben érkezik az új Függetlenség napja. :)

Hozzászólás ideje:

A Mad Max 1-2-t én tegnap néztem meg. Nekem továbbra is mindkettő nagyon bejön, sajátságos hangulatuk azonnal beszippant és nem ereszt. Most viszont jobban tetszett a második rész, ami furcsa, mert eleddig az elsőt bírtam jobban. Mondjuk lehet, hogy a Fury Road tehet róla, ami iszonyúra megfogott a világával, és tulajdonképpen a Mad Max 2-ben is ez a világ van.

Hozzászólás ideje:

Az elmúlt hetekben ezeket néztem:

 

 

 

Velős összefoglalók, köszi!! :clap:

 

Nagy részüket én is láttam, a Mad Maxeket leszámítva egyet is értek veled. Ezen kívül a '71 egészen elképesztő élmény volt nekem, iszonyat tetszett.

Hozzászólás ideje:

Átverekedtem magam a kritikádon Zééé!

Lehet, hogy megnézem moziban. Mostmár két olyan ember is dícsérte, akinek adok a szavára!

 

Nagyon kedves, köszönöm szépen! Én azért némileg elfogult vagyok....de persze nézd meg és írd le te is a véleményedet, feltétlenül el fogom olvasni.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Nagyon kedves, köszönöm szépen! Én azért némileg elfogult vagyok....de persze nézd meg és írd le te is a véleményedet, feltétlenül el fogom olvasni.

 

Én is nagyon szeretem a szériát! Persze a "rajongó" szót talán nem aggatnám magamra, hisz az a star wars miatt itt nem használható fogalom. ;)

De volt a moziból annó egy T2 poszterem a szobám ajataján! :rock: Az mit érne most ha meglenne! :facepalm:

Én amúgy tudom szeretni 3-at és a Salvation-t is. Az a baj hogy vannak bennük homlokráncolós részek.

A 3-ban a "triplisz"-bár és a szemüveg meg az egész "kérd meg a kezem"-szarság..És néha eszembe jut, hogy a két dráma szinész nem illik ide, sem Danes, sem Stahl.

A "4" milyen jó lehetet volna, ha úgy valósul meg ahogy leírtad?! ..Ott meg a szívátültetés nem tetszik.

Amúgy nem tudom mikor sikerül megnéznem, mert nekem egy filmért sok esetben Pécsre kell mennem, a mozgomozi meg, mint kiderült pont akkor hozza hozzánk Mohácsra, mikor még nyaralunk.. :angry:

Szóval szkeptikusan álltam hozzá, de így hogy Szerinted és Dzséjt szerint is megér egy misét, úgy érzem nem kéne lemaradni róla moziban!

Szerkesztve: - csoli1138
Hozzászólás ideje:

Nagy részüket én is láttam, a Mad Maxeket leszámítva egyet is értek veled. Ezen kívül a '71 egészen elképesztő élmény volt nekem, iszonyat tetszett.

Nálam egyébként úgy alakult, hogy három napra rá, hogy a '71-et először láttam újranéztem egy társasággal és másodszorra is teljesen jó volt. Azon filmek egyike amit simán többször is újra lehet nézni.

 

Ami a Terminátor 5-öt illeti: Amerikán kívül elég jól tejel. Nemzetközi szinten az első héten összesen 129 millió dollárt hozott össze. És még csak ezután jön a kínai, a német, a japán, az olasz és a spanyol bemutató. Lehet hogy lesz ebből még hatodik rész.

Hozzászólás ideje:

Nem szoktam ilyet csinálni, de gondoltam megosztom, hogy az utóbbi mintegy 1 hónapban miket néztem:

 

 

 

Ezek nagyon jó írások, még több ilyet! :clap:

Most nyáron van egy kis időm, így rengeteg filmet tudok megtekinteni, és pont gondban voltam, miféle filmeket is nézzek a teljes 20. századi palettából. Mert bizony nekem jöhet minden, a 10 évestől a 100 éves filmig.

Csak még befejezem az elmúlt 2 év emlékezetes filmjeinek a pótlását. (tegnap a Kódjátszma Alan Turing életéről szenzációs volt, csakúgy mind a Mindenség elmélete. Még több ilyen filmet!)

Tartottam egy Rocky film maratont is, most hogy a minap kijött a Rocky spinoff előzetese, a Creed :D Még most is jó volt végignézni mind a 6 részt! Egy zseniális boxoló életpályáját.

Kingsman, Éjjeli Féreg, Mad Max Fury Road, mindegyik tetszett. Remek filmek. Ezeket is sikerült bepótolnom :)

 

A Bomarr által ajánlott filmek közül ezeket fogom beszerezni és megnézni :)

- Az utolsó völgy (The Last Valley - 1971)

- Mániákus zsaru trilógia (1988; 1990; 1993)

- Szalmakutyák (Straw Dogs - 1971)

- Tortúra (Misery - 1990

- Forró éjszakában (In the heat of the night - 1965)

- '71 (2014)

- Iszonyat (Repulsion - 1965)

- Véresen egyszerű (Blood simple - 1984)

 

Köszi még egyszer a tippeket Bomarr :D A következő egy hónapban lesz mit nézni :)

Hozzászólás ideje:

Terminator Genisys

 

Ma néztem meg 3D-ben, nekem tetszett, sokkal jobb lett, mint az előző két rész, leginkább ez méltó az első két remekműhöz érzésem szerint. Aki megy moziba, az figyeljen, a végén van egy extra jelenet (egyébként nekem ezektől már herótom van...), bár nem egy nagy szám.

 

Most pedig végigolvasom a gigahosszúságú kritikákat alább. :)

Hozzászólás ideje:

Terminator: Sajnos a világszintű bevételek nem nagyon igazolják ezeket a pozítív kritikákat a kedves fórumtársaim részéről. Lehet hogy annyira nem jó ez a film, mert nem is az. Én nem bíznék egy 170 milliós költségvetésű filmet egy olyan förgatókönyvíróra aki a Féktelen harag című Nicolas Cage szörnyűséget is összehozta.

Ezzel az erővel Sarah Connor szüleinek megölésére/ védelmére is küldhetnének terminatorokat. Söt a gattysburg-i csatába is egy védelmező terminátort, nehogy Sarah üknagyapjának baja essen a polgárháborúban. Söt miért nem játszunk olyat, hogy a 9 éves Sarah Connor védelmére minden nap küldünk egy védelmező és egy gyilkolni akaró terminatort, Schwarzenegger arccal. ENNÉL NAGYOBB ÖKÖRSÉGET még nem láttam. És a végén az az apróság ahogy a mindent szétrombattottak, hogy megállítsák a Skynetet, csak éppen a lényeg maradt épségben ez egyszerűen nevetséges. Mikor látják már be hogy nincs mit elmesélni a jelenben. Az igazi potenciál a jövöbeli háborúban van a gépek ellen. A Genisys első 30 perce szerintem jó, a többi vacak. Szerintem.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Terminator - Genisys

 

Nos, végre sikerült meglesnem egy kedves barátommal a filmet. Első körben azt említeném meg, hogy a Genisys marketingesei a világ legszarabbjai, az tuti. Ugyanis magával a marketinggel erősen alávágtak a filmnek, és itt nem csak az egyik legnagyobb poén lelövését értem, hanem a szar plakátokat és promóciós képeket és már-már ótvar trailereket (főleg az első trailereket értve itt). Iskolapéldája tehát, hogy a szar marketing mennyire árthat egy filmnek, pont annak a filmnek, amit épp reklámozni akar. A pocsék marketing miatt a film bemutatója előtt már majd egy évvel rengetegen totálisan leírták a filmet és/vagy eleve előítéletekkel álltak hozzá.

 

Miért kezdtem ezzel? Hát mert rohadtul nem igazolta vissza a szar marketing a film valós minőségét! Oké, ... pl: Dzséjt írása és egy korábbi beszélgetésünk alapján már előre sejtette, hogy nekem tetszeni fog a film, mit ne mondjak, igaza lett. És azt kell mondanom, hogy Zééé írásával is maximálisan egyet tudok érteni. Nem, nem életem filmje! Még csak nem is ugrott elő kedvenc Terminator filmmé! Az továbbra is a T2 marad nálam! DE! Piszkosul jól szórakoztam rajta. Egyik T film sem volt ennyire humoros, és talán ennyire pörgős sem. Nekem különösebb bajom nem volt a CGI-vel sem. Arnold tényleg az eddigi legjobb Terminator karaktert hozta... és basszus, jól állt neki, még ilyen idősen is!! Volt említve a ratyi casting. Nos tény, hogy lehetett volna jobb is... bár én sokkal rosszabbra számítottam. Jason Clarke is jól működött, vele egyébként sem volt problémám, de igazából a többiekkel sem, még úgy sem, hogy mindezek ellenére is jobban el tudtam volna képzelni más színészekkel Sarah és Reese párosát. A film zenéje erős közepes volt szerintem itt-ott kiemelkedően jó részekkel. A stáblista alatt az eredeti Terminator theme újra hangszerelése viszont hideg rázós volt! A film szerintem simán újranézős, még egyszer tuti megnézem moziban és a BD vétel is borítékolható! Egyébként 3D-ben néztem (én nem vagyok ellensége a 3D-nek) és jól működött a filmben a térhatás!

 

Talán röviden, tömören ennyit. Ha mindenáron ragsorolnám a filmet az eddigi T-filmekhez képest, akkor talán így alakulna a lista:

 

T2

T1

TG

TS

T3

 

Bár nekem a Salvation is tetszett a Genisys jobban bejött, még annak ellenére is, hogy nem a jövőbe helyezte a a cselekményt, mint a TS, pedig azt hittem, jobban fogok morogni majd e miatt, de nem. A T3 sajnos még mindig a sor végén van és valószínűleg ott is fog maradni. Alapvetően nem egy rossz film, de amennyire vártam anno, és mikor moziban néztem 2003-ban még el is voltam vele, de valahogy nem maradt meg bennem.

Szerkesztve: - Darth Riddick

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.